Home / Bedrijven (A tot Z) / deHeeg IS

deHeeg IS

2,9 / 5 54 ervaringen Bekijk Deel jouw ervaring

Bedrijfsgegevens

  • Nederland Werknemers
Website screenshot deHeeg IS

Overall score

2,9 / 5 54 ervaringen

Totaal (54)

  • Algemeen
  • Prijs/kwaliteitverhouding
  • Kwaliteit hosting
  • Klantenservice

Laatste 12 maanden (1)

  • Algemeen
  • Prijs/kwaliteitverhouding
  • Kwaliteit hosting
  • Klantenservice

Ervaringen 54 op 6 pagina's

Prijs/kwaliteitverhouding
Kwaliteit
Klantenservice
Heb een site die ik niet zelf gebouwd heb, die onder vuur ligt. Oude webmaster is niet meer benaderbaar, dus ik vraag om advies. Ik zelf klink waarschijnlijk opgefokt, omdat ik echt niet weet wat ik moet doen. Personeel reageert onsympathiek en onempathisch...
vrijdag 24 februari 2017
Jonkergouw
Was deze beoordeling nuttig? Nuttig 0 Niet nuttig 0
Prijs/kwaliteitverhouding
Kwaliteit
Klantenservice
Helaas, pas twee dagen klant bij De Heeg maar blijkbaar werkt niets behoorlijk. Hun eatserver waar je je site moet bijhouden werkt zelden, vooral van 's avonds tot ochtends ligt die server 'plat'. De Heeg is niet aan te raden.
vrijdag 12 december 2014
Was deze beoordeling nuttig? Nuttig 0 Niet nuttig 0
Prijs/kwaliteitverhouding
Kwaliteit
Klantenservice
ben zeer tevreden met deze hosting bedrijf, momenteel heb ik gedwongrade naar een email only pakket maar heb hiervoor een compleet pakket gehad. de spamfilter is ook perfect aangezien je 1x per dag een email krijgt met alle emails die als spam aangezien zijn. door een link in de email kan je alsnog de email toegestuurd krijgen en evt op de whitelist zetten, de pakketten zijn normaal geprijst als ik het vergelijk met andere niet budget hostings. helpdesk reageerd snel en ook in het weekend.
dinsdag 5 augustus 2014
Werginz
Was deze beoordeling nuttig? Nuttig 0 Niet nuttig 0
Prijs/kwaliteitverhouding
Kwaliteit
Klantenservice
Ik begrijp niets van onderstaande ervaringen. Ik ben al jaren klant bij deHeeg en heb nog nooit enig probleem ondervonden, terwijl ik toch echt geen IT-deskundige ben. Het support-team reageert heel snel, en komt ook met heldere antwoorden en oplossingen. Ik heb ook ervaring met een ander (Belgisch) bedrijf - bNamed.net, dat ik ooit heb gebruikt voor het registreren van een buitenlandse domeinnaam die deHeeg niet kon aanbieden. Registratie was toen bij de zuiderburen iets voordeliger, maar daar staat tegenover dat je bij hen alleen emailadressen tegen betaling krijgt. Ook hun klantenservice was trouwens heel correct en snel. Bij deHeeg kost registratie van de meest gangbare domeinen nu trouwens ook maar een tientje.
zondag 29 december 2013
Was deze beoordeling nuttig? Nuttig 0 Niet nuttig 0
Prijs/kwaliteitverhouding
Kwaliteit
Klantenservice
Geen slechte provider maar uiterest inflexibel. We hebben een aantal accounts verplaatst en een deel van het reseller account opgezegd. Krijgen we na lang wachten een autmatische verlengning opgedrongen omdat we niet via hun eigen customer service center hebben opgezegd maar via een aparte email...
donderdag 7 november 2013
Theuns
Was deze beoordeling nuttig? Nuttig 0 Niet nuttig 0
Prijs/kwaliteitverhouding
Kwaliteit
Klantenservice
Omdat ze adverteren met "beste webhost" dacht ik dat dat een goede moest zijn. Heb dus voor veel geld (voor mij!) een domeinnaam aangevraagd en mijn website loopt dus bij hen. Echter omdat budgetwebhosting veel goedkoper (36 euro tegen 94 euro) wilde ik mijn domeinnaam verhuizen. Door ziekte kon ik dit niet zelf en heb ik maar heel zelden de mail kunnen checken Hierdoor was ik 7 dagen te laat met de verhuizing, hoewel het al wel bekend was bij hen. De heeg heeft de factuur van 94 euro geïncasseerd en staat absoluut niet open voor een tegemoetkoming in de kosten.Het volgende punt is dat je bij de Heeg in eerste instantie geen informatie krijgt over het online zetten van je website etc. Terwijl je dat bij het veel goedkopere buro wel krijgt.De Heeg staat in haar recht, volgens de voorwaarden moet ik gewoon betalen, echter als je een beetje service wilt geven is het netjes als je in bepaalde omstandigheden een uitzondering kunt maken, of in ieder geval kunt tegemoetkomen in de kosten. Nu betaal ik 94 euro en daar hoeven zij niets meer voor te doen. Voor mij geen de Heeg meer.
donderdag 1 april 2010
Onstein
Was deze beoordeling nuttig? Nuttig 0 Niet nuttig 0
Prijs/kwaliteitverhouding
Kwaliteit
Klantenservice
Goede ervaring, uitstekende provider. Ik wil alleen maar even reageren op de reactie hiervoor. Easy Administration Tool (EAT) is een Open Source project, geen eigen ideetje van DeHeeg. http://sourceforge.net/projects/eatd/
dinsdag 30 maart 2010
Was deze beoordeling nuttig? Nuttig 0 Niet nuttig 0
Prijs/kwaliteitverhouding
Kwaliteit
Klantenservice
Ik wilde mijn hosting verplaatsen naar een wat grote partij. Een oud-collega raadde mij deheeg aan.Dit is niet goed bevallen: 1. deheeg heeft zelf een management console gemaakt (eatserver). Dit console ziet er bijhoorlijk ouderwets uit en werkt niet echt intiutief. Het meest vervelende is dat veel standaardfuncties die je vindt in DirectAdmin niet in dit zelfgemaakte console zitten. 2. Loginnamen voor ftp en email worden genereert. Je krijgt loginnamen zoals 'pamisoft17' die je vervolgens niet kunt wijzigen. 3. wachtwoorden zijn maximaal 8 karakters 4. beveiligde email wordt niet ondersteund, hierhoor werkt deheeg niet samen met diensten zoals Gmail. 5. erg duur (120 euro per jaar voor 100mb webruimte)Ik heb na 1 dag besloten over te stappen naar een andere provider. Deheeg bood aan om alleen de verhuis- en aansluitkosten te facturen. Dit is op zich prettig. Echter besloten ze de stekker uit mijn site te halen voordat de DNS servers naar mijn nieuwe hosting account wezen. Hierdoor was ik een paar uur offline.
dinsdag 29 december 2009
Was deze beoordeling nuttig? Nuttig 0 Niet nuttig 0
Prijs/kwaliteitverhouding
Kwaliteit
Klantenservice
de heeg begon als een goede hoster maar heeft zich opgewerkt tot de slechtste. zojiust tot volle tevredenheid alles verhuisd naar nxs.nl burocratie arrogant gedrag help slecht te bereiken sites uploaden soms ziekelijk traag server systeem erg windows gericht en onoverzichtelijk.
woensdag 27 mei 2009
Was deze beoordeling nuttig? Nuttig 0 Niet nuttig 0
Prijs/kwaliteitverhouding
Kwaliteit
Klantenservice
Ik heb nog nooit een hoster meegemaakt die de service aanbied zoals DeHeeg. We hebben een aantal keren vragen/uitdagingen gehad en deze zijn zeer profesioneel opgelost zelfs in het weekend (zaterdag & zondag). We gebruiken momenteel het goedkoopste pakket dus daar word geen onderscheid in gemaakt.
dinsdag 26 mei 2009
van den Berg
Was deze beoordeling nuttig? Nuttig 0 Niet nuttig 0

Richtlijnen

Wij zien graag dat een review:
  • nuttig is en onderbouwd met details.
  • leesbaar is geschreven zonder teveel gebruik van hoofdletters en/of leestekens.
  • onafhankelijk is geschreven met zowel plus- als minpunten.
  • minimaal uit 30 woorden bestaat.
  • oprecht en open is, wees eerlijk over uw gebruik van de dienst.
Reviews worden afgekeurd wanneer deze:
  • grove/kwetsende taal bevatten.
  • beperkt en te kort zijn.
  • afkomstig van marketing bureau en/of commerciele partijen.
  • links bevatten naar pagina's buiten www.webhosters.nl.
  • onjuiste informatie bevatten.
  • persoonsgegevens of andere gevoelige informatie bevatten.

Deel jouw ervaring

Heb jij ervaring met deHeeg IS? Deel die dan op deze pagina.

Prijs/Kwaliteitverhouding
Kwaliteit
Klantenservice

Door een ervaring te delen ga ik er expliciet mee akkoord dat het hostingbedrijf die ik beoordeel per e-mail contact met mij mag opnemen.

Direct naar: