deHeeg.nl

1,8 / 5 78 ervaringen Bekijk Deel jouw ervaring

Bedrijfsgegevens

  • 14 Werknemers
  • KvK-nummer: 34116014
Openingstijden
  • Ma-vrij: 09:00–17:00
  • Zat-zon: gesloten

Review score

1,8 / 5 78 ervaringen

Totaal (78)

  • Algemeen
  • Prijs/kwaliteitverhouding
  • Kwaliteit hosting
  • Klantenservice

Laatste 12 maanden (3)

  • Algemeen
  • Prijs/kwaliteitverhouding
  • Kwaliteit hosting
  • Klantenservice

Ervaringen 78 op 2 pagina's

Belachelijke prijzen voor een simpel hostingspakketje
Prijs/kwaliteitverhouding
Kwaliteit
Klantenservice
Belachelijke prijzen voor een simpel hostingspakketje a €316,86
dinsdag 6 februari 2024
Arie
Was deze beoordeling nuttig? Nuttig 0 Niet nuttig 0
Jammer maar ik ben weg
Prijs/kwaliteitverhouding
Kwaliteit
Klantenservice
Ik ben zo'n 22 jaar klant geweest bij DeHeeg, een hoop domeinnamen op een eigen VPS en altijd naar volle tevredenheid. De telefoon werd al opgenomen nog voor ik een slok thee kon nemen. Na de overname door Yourhosting zijn de prijzen bijna verdubbeld en werken de telefoonnummers niet meer. Meer betalen voor hetzelfde product met minder service. Dan is de conclusie eenvoudig. Dus ik ben héél druk bezig om al mijn domeinen en m'n VPS weg te halen. Ik begrijp niet hoe je als bedrijf zo ontzettend graag van je klanten af wilt?! Maar ze krijgen hun zin, ik vertrek en ik adviseer iedereen hetzelfde te doen. Er zijn genoeg andere providers met normale tarieven. Wegwezen dus!
maandag 8 januari 2024
Hein Willems
Was deze beoordeling nuttig? Nuttig 0 Niet nuttig 0
Slecht!
Prijs/kwaliteitverhouding
Kwaliteit
Klantenservice
Ben lang klant geweest. Onlangs net voor verlenging mijn site verhuist en moest nog ff 154€ aftikken voor mijn jaar bij hun hosting terwijl mijn website niet meer online is bij hun. Let op bij deze hosting!!!
vrijdag 2 juni 2023
De Jong
Was deze beoordeling nuttig? Nuttig 1 Niet nuttig 0
Te grote prijsverhoging
Prijs/kwaliteitverhouding
Kwaliteit
Klantenservice
Ik maak gebruik van het meest eenvoudige pakket van de Heeg: domeinnaam met mailadres. Ik heb geen website of iets dergelijks. Ook ik werd dus onaangenaam verrast met een enorme prijsverhoging. Ik heb (ook bij de vorige prijsverhoging) aangegeven dat het jammer is dat ze voor de kleine particuliere klant niet een klein pakket kunnen aanbieden. Maar als je van ca. 36 euro naar 90 euro gaat is dat niet leuk meer voor een particuliere klant. Kennelijk richt de Heeg zich nu meer en meer op zakelijke klanten die dit bedrag (en meer) makkelijk kunnen betalen. Dat is heel jammer, want ik ben ook al een aantal jaren klant bij de Heeg en zou dat graag blijven.
maandag 28 februari 2022
W. Slont
Was deze beoordeling nuttig? Nuttig 0 Niet nuttig 0
explosieve prijs stijging
Prijs/kwaliteitverhouding
Kwaliteit
Klantenservice
Al ±15 jaar klant bij de Heeg, sinds begin 2021 is men overgestapt van het ene systeem naar het andere. Sinds die tijd is mijn website niet bereikbaar geweest, volgens de klantenservice zou de website te oud zijn en daarom niet meer werken. Na een mailtje hierover werkt de site ineens wel weer. Tevens aangekaart dat ik in 2019 nog €46,60 betaalde per jaar en nu in 2022 word dit al € 166,20. Bijna €120,- gestegen in 2 jaar voor dezelfde simpele pagina. Echt te idioot voor woorden.
woensdag 5 januari 2022
D. Kampert
Was deze beoordeling nuttig? Nuttig 3 Niet nuttig 0
Belachelijke prijsverhoging
Prijs/kwaliteitverhouding
Kwaliteit
Klantenservice
Er is helemaal niets mis met dit bedrijf. Maar na vele jaren van zeer goede service, werd ik deze week geconfronteerd met een prijsverhoging van 50 procent! In een mail van enkele maanden geleden werd gesproken over wat prijsverhogingen. Om de tarieven te vinden moest je op een link klikken. Niet gedaan, want normale prijsverhogingen komen wel vaker voor. Het bedrijf is overgenomen en kennelijk is dit het nieuwe beleid. Ik heb gebeld en een dame van de administratie zat duidelijk met de situatie in haar maag. Met een mailtje wat al klaar stond is mij bevestigd dat ik komend jaar toch nog voor hetzelfde tarief mag blijven. Dat is mooi. Dank. Maar wat gebeurt er met al die andere klanten die niet bellen, of het niet merken. Gokt het bedrijf daarop? Ik vind het hoe dan ook een onbeschofte actie. Volgend jaar ben ik weg.
woensdag 3 november 2021
Rob Burkhard
Was deze beoordeling nuttig? Nuttig 2 Niet nuttig 0
Waardering stuk minder geworden
Prijs/kwaliteitverhouding
Kwaliteit
Klantenservice
Wij waren lang positief over deHeeg. Maar dit jaar zijn hun prijzen heel sterk (met ruim70%) gestegen. Vervolgens werd heel bureaucratisch gehandeld rond de opzegtermijn van een van onze domeinen. Onze waardering van deHeeg is daardoor behoorlijk gekelderd.
zaterdag 16 oktober 2021
Anne van den Dool
Was deze beoordeling nuttig? Nuttig 1 Niet nuttig 0
Goede ondersteuning
Prijs/kwaliteitverhouding
Kwaliteit
Klantenservice
Wij zijn al lang klant van deHeeg en erg tevreden. In het bijzonder de goede en vriendelijke support die je krijgt. Ik heb nogal eens (soms domme) vragen, maar je krijgt altijd goede antwoorden en hulp voor moeilijke zaken als je daarom vraagt. Warm aanbevolen dus.
donderdag 4 februari 2021
Anne van den Dool
Was deze beoordeling nuttig? Nuttig 1 Niet nuttig 0
Erg goed hostingbedrijf
Prijs/kwaliteitverhouding
Kwaliteit
Klantenservice
Wij zijn al bijna 20 jaar klant met meerdere sites. De prijs-kwaliteitverhouding is uitstekend. Professionele diensten op betrouwbare servers. Van webmail tot PHP, mySQL maar ook one click install apps voor veel toepassingen.
vrijdag 10 april 2020
Marcus Rolloos
Was deze beoordeling nuttig? Nuttig 1 Niet nuttig 0
Zeer snel en efficiënt geholpen
Prijs/kwaliteitverhouding
Kwaliteit
Klantenservice
Ik had een probleem met MySQLadmin na een overstap naar PHP 7.3 De Klantenservice heeft het in minder dan een uur voor mij opgelost. Dat verdient een pluim!
dinsdag 10 maart 2020
Francis Franck
Was deze beoordeling nuttig? Nuttig 1 Niet nuttig 0
Pulso.nl
Prijs/kwaliteitverhouding
Kwaliteit
Klantenservice
Ik werk nu ruim 10 jaar met De Heeg, met meerdere klanten, domeinnamen en websites. De support is echt goed! Een fijn, betrouwbaar bedrijf om mee te werken.
woensdag 8 januari 2020
Dick Tamboer
Was deze beoordeling nuttig? Nuttig 1 Niet nuttig 0
Dhr
Prijs/kwaliteitverhouding
Kwaliteit
Klantenservice
Deze week alles overgezet naar DeHeeg.nl, eerst onderzoek gedaan naar de juiste partij en kwam bij DeHeeg uit. Na bestelling alles super geregeld, zeer adequaat en goed support team, alles binnen korte tijd opgelost. Max response tijd bij mij was 1 uur!!. Website overgezet met domein verhuiscode, email geregeld, gewoon alles super voor elkaar. Aanrader
donderdag 19 december 2019
Paul Visser
Was deze beoordeling nuttig? Nuttig 2 Niet nuttig 0
Een super tevreden klant!
Prijs/kwaliteitverhouding
Kwaliteit
Klantenservice
Al meer dan 10 jaar klant bij de Heeg. Altijd vriendelijk en snel geholpen en hoewel het in mijn optiek niet mogelijk was is de service zojuist weer beter geworden. En minpunten: tsja... het enige minpunt is dat ik geen minpunt kan vinden..
woensdag 27 november 2019
Rox van der Hoeven
Was deze beoordeling nuttig? Nuttig 2 Niet nuttig 0
www.gordonsmith.nl
Prijs/kwaliteitverhouding
Kwaliteit
Klantenservice
mijn ervaring met deHeeg door de jaren heen is dat het een efficient, correct en heel klantvriendelijk bedrijf is.
vrijdag 22 november 2019
Gordon Smith
Was deze beoordeling nuttig? Nuttig 2 Niet nuttig 0
Geweldige Dienstverlening en Service
Prijs/kwaliteitverhouding
Kwaliteit
Klantenservice
Ik ben al 3 jaar een zeer tevreden klant van De Heeg. Onze website draait naar volle tevredenheid, nooit problemen. Een geweldige organisatie met een zeer deskundig en uiterst behulpzaam support-team. Kwalitatief hoogstaande dienstverlening met een geweldige service !!! Kortom een aanrader !!!
donderdag 14 november 2019
Aldo van Korven
Was deze beoordeling nuttig? Nuttig 1 Niet nuttig 0
Super
Prijs/kwaliteitverhouding
Kwaliteit
Klantenservice
Al jaren klant met meerdere domeinnamen en websites. De support is echt top. Je hebt al antwoord voordat je je vraag gesteld hebt, zelfs in het weekend!
dinsdag 22 oktober 2019
Ron
Was deze beoordeling nuttig? Nuttig 2 Niet nuttig 0
Super supportteam
Prijs/kwaliteitverhouding
Kwaliteit
Klantenservice
Om onze website van http naar https te krijgen zijn we super geholpen door het supportteam van De Heeg.
donderdag 17 oktober 2019
F.van Zijl
Was deze beoordeling nuttig? Nuttig 2 Niet nuttig 0
Kwaliteit mag worden benoemd als het echt Kwaliteit is
Prijs/kwaliteitverhouding
Kwaliteit
Klantenservice
Ax0.io van een ander overgestapt naar DeHeeg. Tal van ervaringen met SP's) Niets dan meewerken en vooral (technisch) mee en vooruitdenken zodat de transitie voor de buitenwacht en klanten geruisloos is verlopen. Ook voor de kleinere wat minder voor de hand liggende vragen wordt vlot en constructief geacteerd. Als je alleen dat al voor elkaar krijgt, moet je een minpunt verzinnen. Alleen al in ervaren kunnen we rustig zeggen dat DeHeeg qua kennis, service en klantvriendelijkheid wat ons betreft bovenin thuis hoort. Probeer ze maar eens...
vrijdag 11 oktober 2019
R. Civile, CEO Ax0, NumoQuest®™
Was deze beoordeling nuttig? Nuttig 2 Niet nuttig 0
de Heeg eerste ervaring
Prijs/kwaliteitverhouding
Kwaliteit
Klantenservice
In het aanloop proces van bestaande website naar de Heeg te verhuizen enkele keren met de Heeg contact gehad. Prompt antwoord en een meedenkende helpdesk ervaring. TOP
vrijdag 11 oktober 2019
JWP van Renen
Was deze beoordeling nuttig? Nuttig 2 Niet nuttig 0
Humoracademie.nl
Prijs/kwaliteitverhouding
Kwaliteit
Klantenservice
Humoracademie.nl Eerlijk betrouwbaar niet opdringerig niet duur zo handig puur gewoon erg goed
maandag 16 september 2019
Martha Jong
Was deze beoordeling nuttig? Nuttig 1 Niet nuttig 0
Goede support
Prijs/kwaliteitverhouding
Kwaliteit
Klantenservice
Altijd goede support, als je belt krijg je altijd iemand aan de lijn. Ze zijn hulpvaardig zelfs als je het zelf niet meer snapt. Echte aanrader
maandag 9 september 2019
Alexander
Was deze beoordeling nuttig? Nuttig 1 Niet nuttig 0
Ouderwets goede service!
Prijs/kwaliteitverhouding
Kwaliteit
Klantenservice
In tijden van volume, digitalisering en automatisering is het fijn dat er een partij is die kwaliteit levert. Niet alleen kwaliteit van de producten maar ook het niveau van de service en klantcontact.
zaterdag 7 september 2019
Ruud
Was deze beoordeling nuttig? Nuttig 1 Niet nuttig 0
Prettige ervaringen met deHeeg.nl
Prijs/kwaliteitverhouding
Kwaliteit
Klantenservice
Mijn website wordt al jaren gehost door deHeeg en naar tevredenheid. De klantenservice is altijd goed bereikbaar en ze zijn daar niet beroerd om met je mee te denken bij eventuele problemen.
woensdag 28 augustus 2019
Ernst
Was deze beoordeling nuttig? Nuttig 2 Niet nuttig 0
Wederom prima support van de Heeg.
Prijs/kwaliteitverhouding
Kwaliteit
Klantenservice
Zijn al heel lang klant en de weinige keren dat ik problemen had met de mail, ben ik altijd uitstekend door een medewerker middels Teamviewer geholpen. Zo ook weer vandaag, snel en accuraat opgelost.
donderdag 15 augustus 2019
Nora Schimmelpenningh
Was deze beoordeling nuttig? Nuttig 1 Niet nuttig 0
De beste support die je maar kan wensen
Prijs/kwaliteitverhouding
Kwaliteit
Klantenservice
Ik werk al jaren samen met De Heeg en naar volle tevredenheid. Vooral de support is van ongekend niveau. Vriendelijk en behulpzaam en altijd een stap verder denken dan de vraag, Echt top kwaliteit
donderdag 8 augustus 2019
Michel Immers
Was deze beoordeling nuttig? Nuttig 1 Niet nuttig 0
geen email meer verzenden
Prijs/kwaliteitverhouding
Kwaliteit
Klantenservice
Ik ben direct en prima via teamviewer door uw collega Alexander geholpen. Ik kan weer emailtjes versturen... was door update van beveiliging verstoord.. DANK
donderdag 8 augustus 2019
hans wijtenburg
Was deze beoordeling nuttig? Nuttig 1 Niet nuttig 0
Top Service met een minpuntje
Prijs/kwaliteitverhouding
Kwaliteit
Klantenservice
Nu bijna 19 jaar klant bij De Heeg met meerdere domeinnamen en moet zeggen de support is subliem. Als er wat probleempjes zijn altijd gelijk reactie en een goede oplossing. Een minpunt. Afgelopen jaar zijn de hostingpakketten aangepast en wat mij opvalt dat de prijzen ( als voorbeeld het pakket e-mail only ) is in 2019 van € 15.00 naar € 36.00 is gegaan. Een verhoging van meer dan 100% Wij begrijpen dat de service voorop staat maar meer dan 100 % verhoging is toch wel een groot verschil. 2010 / 2018 Email-Only € 15.00 2019 Email-Only € 36.00
donderdag 8 augustus 2019
Arjan
Was deze beoordeling nuttig? Nuttig 2 Niet nuttig 0
deHeeg als steun en toeverlaat
Prijs/kwaliteitverhouding
Kwaliteit
Klantenservice
Al 18 jaar neem ik met mijn bedrijf diensten af bij deHeeg. En daar heb ik nog nooit spijt van gehad. Als je ze nodig hebt, zijn ze er. Ook in het weekend in geval van nood (hetgeen bijna nooit voorkomt, maar toch belangrijk voor mij). Ik zou mijn bedrijf niet zo goed kunnen runnen zonder hun support. Alle medewerkers in de loop der jaren altijd klantvriendelijk, behulpzaam, professioneel, met veel kennis van zaken, snel in reageren en (helpen) oplossen van problemen. In het verleden miste ik nog wel eens proactief support ("je vraagt het niet, dus zeggen we het niet"), maar dat is in de loop der jaren alleen maar beter geworden en krijg ik ook advies als ik er niet direct om vraag en wel belangrijk is. Hulde, ga zo door!
donderdag 8 augustus 2019
Kitty Bakker TexelSites
Was deze beoordeling nuttig? Nuttig 2 Niet nuttig 0
Alweer snel
Prijs/kwaliteitverhouding
Kwaliteit
Klantenservice
Al vele jaren klant bij deHeeg.nl en in zo'n lange tijd veranderd er wel eens wat en zijn wat aanpassingen nodig hier en daar. Meestal ging dat als vanzelf maar soms was er wat hulp nodig van het support team. Altijd binnen een uurtje een reactie op mijn mailtje met de oplossing of de betreffende medewerker had het probleem al voor me opgelost. Niets dan goeds!!
woensdag 7 augustus 2019
Peter van Calmthout
Was deze beoordeling nuttig? Nuttig 1 Niet nuttig 0
Marcel
Prijs/kwaliteitverhouding
Kwaliteit
Klantenservice
Ja kan niet anders dan alles in de vijf zetten. Ben al meer dan 18 hier en heb niks te klagen. Altijd snel en goede oplossing. Ook savonds en weekend.
maandag 5 augustus 2019
Marcel
Was deze beoordeling nuttig? Nuttig 1 Niet nuttig 0
Support bij website
Prijs/kwaliteitverhouding
Kwaliteit
Klantenservice
Al vele jaren maak ik gebruik van 'De Heeg-Webhosting'. Kenmerken voor hun service zijn: -Uitstekende bereikbaarheid -Grote mate van deskundigheid -Snelheid in het oplossen van problemen -Accuraatheid Op advies van mijn broer (ICT-er) destijds met 'De Heeg' gestart en tot op de dag van vandaag zéér tevreden met hen samengewerkt.
zondag 4 augustus 2019
Eric Heller
Was deze beoordeling nuttig? Nuttig 1 Niet nuttig 0
Super en betrouwbaar!
Prijs/kwaliteitverhouding
Kwaliteit
Klantenservice
Ooit begon ik met één losse .net-domeinnaam (in 2001), daarna via een reseller-pakket naar nu al jaren een dedicated server. Zeer, zeer weinig problemen. Snelle response op vragen, overdag en in het weekend. Goede toegang tot server en statistieken. Server altijd snel en mocht er een keer een probleem zijn, dan lossen ze het vlot op. Een betrouwbare partner. Ik hoop nog jaren zo door te kunnen gaan!
vrijdag 2 augustus 2019
Robert
Was deze beoordeling nuttig? Nuttig 2 Niet nuttig 0
Snelle service en goede dienstverlening
Prijs/kwaliteitverhouding
Kwaliteit
Klantenservice
De Heeg is een partij waarbij je krijgt wat je mag verwachten en nog een stukje meer. De pakketten die ze aanbieden zijn helder en de prijzen zeer redelijk. Metname de service valt op, vaak worden tickets binnen een uur opgelost.
donderdag 1 augustus 2019
Maurits Dijkgraaf
Was deze beoordeling nuttig? Nuttig 1 Niet nuttig 0
uitstekende service
Prijs/kwaliteitverhouding
Kwaliteit
Klantenservice
DeHeeg is goed bereikbaar en geven mij telefonisch of via email altijd goede support, sterker nog, ze gaan verder dan anderen. Daar ben ik blij mee.
woensdag 31 juli 2019
Fried Le Poole, 50+ Carrière
Was deze beoordeling nuttig? Nuttig 1 Niet nuttig 0
Betrouwbare hosting provider
Prijs/kwaliteitverhouding
Kwaliteit
Klantenservice
Sinds een groot aantal jaren heb ik bij dit bedrijf een hosting pakket. De service en betrouwbaarheid is uistekend.
dinsdag 30 juli 2019
Peter Smits
Was deze beoordeling nuttig? Nuttig 1 Niet nuttig 0
Supersnelle support
Prijs/kwaliteitverhouding
Kwaliteit
Klantenservice
Wij zijn al bijna 20 jaar klant bij deHeeg en kunnen niet anders zeggen dat de supersnelle en uitstekende support al die jaren onveranderd is gebleven. De uptime en kwaliteit van de services en servers is extreem hoog. Op naar de volgende 20 jaar. Het enige punt waarop ik een opmerking kan maken is de verouderde layout van het Controlpanel. Maar dat staat de werking ervan niet in de weg.
maandag 22 juli 2019
Jeroen
Was deze beoordeling nuttig? Nuttig 1 Niet nuttig 0
Super geholpen
Prijs/kwaliteitverhouding
Kwaliteit
Klantenservice
Bij het verhuizen van een website naar deheeg.nl op de nodige problemen gestuit. De Heeg heeft ondersteuning gebracht en gezamenlijk zijn we tot een oplossing gekomen om de website werkend te krijgen. Directe hulp via de telefoon en alle problemen opgelost. Dank aan het supportteam
woensdag 17 juli 2019
Wouter Nollen
Was deze beoordeling nuttig? Nuttig 2 Niet nuttig 0
tevreden bij De Heeg
Prijs/kwaliteitverhouding
Kwaliteit
Klantenservice
ik ben al lang klant bij De Heeg en ik ben erg tevreden over de service en de deskundigheid van de mensen die ik heb gesproken.
dinsdag 21 mei 2019
joppie bakker
Was deze beoordeling nuttig? Nuttig 2 Niet nuttig 0
Super dienstverlening
Prijs/kwaliteitverhouding
Kwaliteit
Klantenservice
Ik ken geen andere provider met een dusdanige service. Als je belt (en het telefoonnummer is makkelijk te achterhalen) heb je meteen een competente medewerker aan de telefoon. Aanvragen per webformulier of per e-mail worden vaak binnen een uur beantwoord. De beheeromgeving doet er een beetje verouderd aan en is misschien meer voor de professional. Maar zoals gezegd, de service is ongekend.
woensdag 15 mei 2019
Paksha Thullner
Was deze beoordeling nuttig? Nuttig 3 Niet nuttig 0
Altijd correct en paraat
Prijs/kwaliteitverhouding
Kwaliteit
Klantenservice
Mijn website en mijn e-mail account zijn inmiddels bijna 10 jaar ondergebracht bij de Heeg.nl. Ofschoon ik uw vraag om zowel min,- als pluspunten te benoemen begrijp geef ik de werkelijkheid weer. Ik vind deze onderneming zeer betrouwbaar, klantvriendelijk en geïnteresseerd in de klant. De vraagstukken die ik ooit had werden steeds binnen zeer korte tijd, met begrijpelijke redenen omkleed, opgelost. Men was altijd goed bereikbaar. Voor wat betreft de abonnementen, wijzigingen, incasso's et cetera, wordt ik steeds tijdig op de hoogte gebracht. Mijn algemene indruk en beleving doen mij rechtstreeks kiezen voor een 10!
zaterdag 11 mei 2019
John Moore
Was deze beoordeling nuttig? Nuttig 4 Niet nuttig 0
Alle lof!
Prijs/kwaliteitverhouding
Kwaliteit
Klantenservice
als afnemer van het basispakket, heb ik gedurende een 10tal jaar dat ik dit gebruik, altijd een goede upload en geen storingen ondervonden. De paar keer dat ik de helpdesk nodig had ben ik goed geholpen en was een 2e gesprek niet nodig. Waar ik ook de website oproep, mobiel, via open wifi netwerken en gast-account, altijd was de website goed te laden.(gerelateerd aan snelheid netwerken) Achterliggende techniek heeft de Heeg blijkbaar prima in orde! Ook wordt bij wijzigingen goed gecommuniceerd.
zaterdag 11 mei 2019
MODERN
Was deze beoordeling nuttig? Nuttig 4 Niet nuttig 0
Zeer tevreden over Den Heeg
Prijs/kwaliteitverhouding
Kwaliteit
Klantenservice
Diverse websites van mijn klanten worden gehost bij De Heeg en er zijn zelden of nooit storingen. Als er een probleem is of als wat te vragen valt wordt je dezelfde dag nog geholpen dus heel tevreden.
vrijdag 10 mei 2019
janhorree
Was deze beoordeling nuttig? Nuttig 3 Niet nuttig 0
Meer dan 20 jaar een tevreden klant.
Prijs/kwaliteitverhouding
Kwaliteit
Klantenservice
Ik heb het basis pakket aangeschaft jaren geleden. Met ongelimiteerde postbussen en webhosting van mijn website. De ondersteuning van de Heeg is stonning. Super snel en met een zéér groot oplossend vermogen. Men staat altijd je vriendelijk te woord en behalve dat is de website gedurende al deze jaren 99,9999 procent in de lucht geweest, een enorme goede score. Wellicht niet de goedkoopste webhosting partij maar wel de beste. Ga door met het goede werk en het enthousiasme dat jullie als team hebben. Bedankt!!!!!
vrijdag 10 mei 2019
P. Doorgeest
Was deze beoordeling nuttig? Nuttig 4 Niet nuttig 0
Professionele provider
Prijs/kwaliteitverhouding
Kwaliteit
Klantenservice
Ik ben klant sinds 2000 en zeer tevreden. Ik beheer een eenvoudige website en heb 6 e-mailadressen. De Heeg staat altijd voor je klaar en helpt adequaat.
vrijdag 10 mei 2019
Henri Schimmelpenningh
Was deze beoordeling nuttig? Nuttig 3 Niet nuttig 0
Goede service
Prijs/kwaliteitverhouding
Kwaliteit
Klantenservice
Ben al sinds 2001 klant en heb nooit een groot probleem gehad. Als er wat was kreeg je een snelle reactie en werd hét opgelost
vrijdag 10 mei 2019
Marcel
Was deze beoordeling nuttig? Nuttig 2 Niet nuttig 0
DE BESTE
Prijs/kwaliteitverhouding
Kwaliteit
Klantenservice
Daarvoor was ik bij verschillende provider had ik altijd problemen met mijn site. Ik ben bij deheeg.nl sinds 2013 niet probleem gehad Wat kan ik anders zeggen dan deheeg is de beste .
vrijdag 10 mei 2019
Dragan
Was deze beoordeling nuttig? Nuttig 2 Niet nuttig 0
DeHeeg servers
Prijs/kwaliteitverhouding
Kwaliteit
Klantenservice
Ik ben een leek op gebied van webhosting maar heb mijn websites al meer dan 15 jaar bij DeHeeg ondergebracht. Ik heb eerlijk gezegd nauwlijks naar de prijs gekeken maar ik heb ondervonden dat die markt conform is. Waarom ik zo tevreden ben is de SUPER goede altijd aanwezige attente professionele servirce desk als ik weer eens een vraag heb. Perfect ga zo door.
vrijdag 10 mei 2019
Ton Haas
Was deze beoordeling nuttig? Nuttig 2 Niet nuttig 0
Perfect
Prijs/kwaliteitverhouding
Kwaliteit
Klantenservice
Ben al ruim 10 jaar klant bij De Heeg en heb alleen maar perfecte ervaringen met dit bedrijf.
vrijdag 10 mei 2019
Ger van den Berg
Was deze beoordeling nuttig? Nuttig 2 Niet nuttig 0
Een tevreden roker is geen onruststoker!
Prijs/kwaliteitverhouding
Kwaliteit
Klantenservice
Mijn ervaring met deHeeg is uitsluitend positief. Eerlijkheid gebiedt te zeggen dat ik geen ervaring heb met andere providers. Ik maak al eeuwig gebruik van veel hunner producten en bij problemen is er altijd een mens bereikbaar voor advies of hulp. Via SiteBuilder kan je zonder uitvoerige voorkennis een prima eigen site bouwen. Waar gewerkt wordt vallen spaanders, maar die zijn de afgelopen kleine twintig jaar altijd snel opgelost.
vrijdag 10 mei 2019
P.G.Visser
Was deze beoordeling nuttig? Nuttig 1 Niet nuttig 0
Goede provider
Prijs/kwaliteitverhouding
Kwaliteit
Klantenservice
Sinds een aantal jaar heb ik een domein hier draaien met mail. Nog nooit is het domein uit de lucht geweest. Bij vragen wordt er snel geantwoord, en issues worden snel opgepakt en opgelost. De hoeveelheid opslagruimte is niet overweldigend, dat zou prijstechnisch beter kunnen
vrijdag 10 mei 2019
peter smits
Was deze beoordeling nuttig? Nuttig 2 Niet nuttig 0

Richtlijnen

Wij zien graag dat een Review:

  • 100% eerlijk is.
  • plus- en minpunten bevat.
  • details bevat.

Een Review wordt afgekeurd wanneer deze:

  • grove/kwetsende taal bevat.
  • links bevat.
  • onjuist is.
  • persoonsgegevens of andere gevoelige informatie bevat.
Richtlijnen reviews op webhosters.

Deel jouw ervaring

Heb jij ervaring met deHeeg.nl? Deel die dan op deze pagina.

Prijs/Kwaliteitverhouding
Kwaliteit
Klantenservice

Direct naar:

VPS Hosting

Cloud Pro A

€ 200,00 /maand
  • Opslag: 200 GB
  • Dataverkeer: 1 TB
  • SSD: Ja
  • Telefoon: Ja
  • Verhuisdienst: Ja (gratis)
  • SSL: Ja