Rangschikking

De rangschikking van onze top lijsten doen wij op basis van de ondersteuning, prijzen, functies, snelheid, de focus van desbetreffende hosts, gebruiksgemak, de ratings en ook zeker niet te vergeten: onze eigen ervaringen. Lees onze richtlijnen voor meer info.

Advertentie beleid

Ook webhosters heeft adverteerders, premium plekken en werkt ook samen met partijen waarbij als je doorklikt en je hosting avontuur begint wij als ‘doorverwijzer’ een vergoeding krijgen. We ontkomen niet aan dit soort samenwerkingen om deze website up & running te houden.

Flexwebhosting

€€€

Voor de hosting geschiedenisboeken: Flexwebhosting was een host met ten tijde van de migratie naar Versio veel negatieve reacties.  De klanten van Flexwebhosting zijn uiteindelijk onderdeel geworden van Versio.

Verdeeld
o.b.v. 139 ervaringen
3.1
5 star
45%
4 star
4%
3 star
6%
2 star
6%
1 star
39%
Pluspunten
Vriendelijk 0
Reageert snel 0
Komt afspraken na 0
Voldoet aan verwachtingen 0
Telefonisch geholpen 0
Snel opgelost 0
Goede prijs/kwaliteit 0
Verbeterpunten
Sneller reageren 0
Beleefder communiceren 0
Makkelijker systeem maken 0
Notificatie van webhosters.nl

Flexwebhosting is onderdeel van Versio via de groep Your Online. Wij zouden iedereen afraden om nog direct een pakket af te nemen van Flexwebhosting, dit kan je altijd beter doen via de partij die het bedrijf heeft overgenomen om toekomstige migraties te voorkomen.

Verdeeld
Alle ervaringen (139)
Verdeeld
Meest nuttige Flexwebhosting ervaringen
Hoe goed ze vroeger waren, zo slecht als ze nu zijn.

Sinds de overname door Versio, is het eigenlijk echt fout gegaan.
Maar toen ik afgelopen zomer opeens prijsverhogingen zag van 40%, was voor mij de maat vol.
Hoewel ik een duur pakket had,op goede service mocht rekenen, werkt hun ticketcenter inmiddels niet meer.

Op stel en sprong moest ik op zoek naar een alternatief. En echt… Ik ben nu zoooooveel goedkoper uit. SSL certificaten zijn nu inbegrepen. Ik betaal nu voor 3 jaar, nog veel minder dan 1 jaar bij Flexwebhosting.

Ik heb met de medewerkers te doen. Het zal niet makkelijk zijn klanten nog tevreden te houden. Gelukkig hebben ze nog creditnota’s gemaakt. Inmiddels alle domeinen bij hen weggehaald. En we zijn dus ‘goed’ uit elkaar gegaan. Al was dit wel na heel veel frustraties van mijn kant.

Flexwebhosting is vergane glorie en niemand zou daar meer moeten beginnen.
Je bent daarnaast een dief van je eigen portemonnee.

Was deze beoordeling nuttig voor jou?
Bedroevende servide

Sinds twee jaar levert flexwebhosting een bedroevende kwaliteit en service. Wil je dat je website of winkel uren onbereikbaar is voor klanten of supertraag is dan is dit bedrijf een echte aanrader.

Was deze beoordeling nuttig voor jou?
Onterechte facturen

In april 2024 aangegeven te gaan stoppen met de diensten van Flexweb en alle domeinen en andere diensten stop laten zetten en verhuisd naar een beter bedrijf.. Blijf echter facturen ontvangen omdat zij hun ticketsysteem afgesloten hebben en de stopzetting nooit verwerkt hebben. Op elke mail die ik stuur krijg ik automatische niets zeggende berichten terug.
Ik blijf hangen in de klantenservice (die geen service biedt maar alleen automatische antwoorden terug stuurt)
Rede van onze verhuizing was ook de slechte service sinds de overname door Versio.
Problemen werden niet meer opgelost. Urenlang aan de telefoon moeten hangen om iemand te spreken te krijgen die het probleem snapte maar als deze persoon er niet was dan werd je dus niet geholpen met oplossingen. Ze laten hun klanten barsten maar verwachten wel dat je hiervoor betaald. Hoe brutaal!
Dat ik hierdoor klanten verlies interesseert ze geen ene moer.
Ongelooflijk dat ze denken hier mee weg te kunnen komen.

Was deze beoordeling nuttig voor jou?
Zinkend schip

Na meer dan 18 jaar, talloze dedicated servers en andere afgenomen diensten is dan het doek gevallen. FXW is door Jeroen destijds verkocht en daarmee is de aftakeling gestart.
Om het omzetverlies van de wegrennende nog een beetje te compenseren zijn bepaalde diensten met 400% verhoogd en hebben ze zich compleet uit de markt geprijsd.
Fatsoenlijk telefoneren of chatten is welhaast onmogelijk gemaakt en de servers liggen er om de haverklap uit.
Verhuizen na zo’n lange tijd is alsof je van bank wisselt; dat doe je niet zo snel.
Maar helaas, zonder enige reactie van dit bedrijf hebben wij na 18 jaar en duizenden betaalde facturen toch alles weggehaald bij deze club.

Was deze beoordeling nuttig voor jou?
Debiele prijsstijging

Ik ben al geruime tijd klant bij Flexwebhosting. Zonder aankondiging, mogelijk via de krant of zo, is de prijs nu bijna 2,5 keer zo hoog. Ik kan niet begrijpen dat ik voor mijn domein naam vorig jaar nog 12,99 en nu 18,99 moet betalen bij dit bedrijf. Dan nog is mijn pakket van gewoon (ik weet niet meer hoe het heette) overgezet naar compleet. Hierdoor ging de prijs per jaar van 59,88 naar 191,88. Wat een knoeiers. Dit lijkt toch werkelijk nergens op. Ruim drie, ja 3, keer hoger.
Vervolgens gebeld. Na 5 minuten nog geen reactie. Ticketsysteem lijkt uit de lucht (als je hun eigen site leest, ik bedoel je dashboard als klant).

Was deze beoordeling nuttig voor jou?
Overweldigend negatief
Recente ervaringen (15)
Overweldigend negatief
Recente Flexwebhosting beoordelingen
Toedeledoki

Flexwebhosting is overgenomen door Versio. En Versio was ooit een voordelige webhost maar heeft onlangs aangekondigd per 1 november de tarieven fors te verhogen. Zogenaamd omdat de leveranciers duurder zijn, maar een domein registreren kan zonder leveranciers. Versio en Flexwebhosting gaan nu voor een NL-domein 24,99 rekenen, terwijl elders nog een nette 5,29 aan de orde is.

En aangezien ik nogal wat domeinen beheer en geparkeerd heb staan, kan ik veel geld besparen door deze domeinen te verhuizen.

Was deze beoordeling nuttig voor jou?
Onterechte facturen

In april 2024 aangegeven te gaan stoppen met de diensten van Flexweb en alle domeinen en andere diensten stop laten zetten en verhuisd naar een beter bedrijf.. Blijf echter facturen ontvangen omdat zij hun ticketsysteem afgesloten hebben en de stopzetting nooit verwerkt hebben. Op elke mail die ik stuur krijg ik automatische niets zeggende berichten terug.
Ik blijf hangen in de klantenservice (die geen service biedt maar alleen automatische antwoorden terug stuurt)
Rede van onze verhuizing was ook de slechte service sinds de overname door Versio.
Problemen werden niet meer opgelost. Urenlang aan de telefoon moeten hangen om iemand te spreken te krijgen die het probleem snapte maar als deze persoon er niet was dan werd je dus niet geholpen met oplossingen. Ze laten hun klanten barsten maar verwachten wel dat je hiervoor betaald. Hoe brutaal!
Dat ik hierdoor klanten verlies interesseert ze geen ene moer.
Ongelooflijk dat ze denken hier mee weg te kunnen komen.

Was deze beoordeling nuttig voor jou?
Zinkend schip

Na meer dan 18 jaar, talloze dedicated servers en andere afgenomen diensten is dan het doek gevallen. FXW is door Jeroen destijds verkocht en daarmee is de aftakeling gestart.
Om het omzetverlies van de wegrennende nog een beetje te compenseren zijn bepaalde diensten met 400% verhoogd en hebben ze zich compleet uit de markt geprijsd.
Fatsoenlijk telefoneren of chatten is welhaast onmogelijk gemaakt en de servers liggen er om de haverklap uit.
Verhuizen na zo’n lange tijd is alsof je van bank wisselt; dat doe je niet zo snel.
Maar helaas, zonder enige reactie van dit bedrijf hebben wij na 18 jaar en duizenden betaalde facturen toch alles weggehaald bij deze club.

Was deze beoordeling nuttig voor jou?
Bedroevende servide

Sinds twee jaar levert flexwebhosting een bedroevende kwaliteit en service. Wil je dat je website of winkel uren onbereikbaar is voor klanten of supertraag is dan is dit bedrijf een echte aanrader.

Was deze beoordeling nuttig voor jou?
Hoe goed ze vroeger waren, zo slecht als ze nu zijn.

Sinds de overname door Versio, is het eigenlijk echt fout gegaan.
Maar toen ik afgelopen zomer opeens prijsverhogingen zag van 40%, was voor mij de maat vol.
Hoewel ik een duur pakket had,op goede service mocht rekenen, werkt hun ticketcenter inmiddels niet meer.

Op stel en sprong moest ik op zoek naar een alternatief. En echt… Ik ben nu zoooooveel goedkoper uit. SSL certificaten zijn nu inbegrepen. Ik betaal nu voor 3 jaar, nog veel minder dan 1 jaar bij Flexwebhosting.

Ik heb met de medewerkers te doen. Het zal niet makkelijk zijn klanten nog tevreden te houden. Gelukkig hebben ze nog creditnota’s gemaakt. Inmiddels alle domeinen bij hen weggehaald. En we zijn dus ‘goed’ uit elkaar gegaan. Al was dit wel na heel veel frustraties van mijn kant.

Flexwebhosting is vergane glorie en niemand zou daar meer moeten beginnen.
Je bent daarnaast een dief van je eigen portemonnee.

Was deze beoordeling nuttig voor jou?
Veel te duur en slechte service

De eerste jaren was mijn website prima gehost bi Flexwebhosting. Heb af en toe nog even gebeld met vragen. Overgenomen door Versio moest ik opeens het dubbele (177 euro) betalen voor het eenvoudigste hostingpakket. Een telefoonnummer was niet te vinden op de website. Pas na het invullen van een vraag, kreeg ik een telefoonnummer te zien. Slechte service voor een veel te hoge prijs.

Was deze beoordeling nuttig voor jou?
storing op storing, geen contact

Zitten al (veel te) lang bij Flexwebhosting, we hebben Premium VPS, maar wat een drama. Met enige regelmaat klapt de server eruit (altijd in weekend…) meestal start het wel een keer weer op, maar dat duurt altijd te lang. Al onze websites liggen dan plat, geen inkomsten…boel gezeur als de boel weer online komt, gestreste klanten etc. Tickets maken kan niet meer. Als je ze belt (kan alleen overdag…), eerst een kan koffie klaar zetten, want een uur zit je zo in de wacht voordat je iemand aan de lijn krijgt, en dan vaak ook nog iemand die er niet iets van af weet…”dat moet ik even vragen”, “collega die daarover gaat is net even weg” etc etc..

als je een vraag per mail stelt, verwacht dan geen antwoord voor je drie weken verder bent, en dan vaak niet een inhoudelijk antwoord of even bellen om het op te lossen. Nu wederom storing, ben er wel klaar mee. Heb jij een hostingbedrijf en wil je een nieuwe klant, neem even contact op. Onze webwinkels willen graag verhuizen.

Was deze beoordeling nuttig voor jou?
Service voor managed VPS servers achteruit gehold

Ik ben al bijna 14 jaar klant met 2 managed VPS servers bij Flexwebhosting.
De laatste jaren, vooral na de overname van Versio, is de service enorm achteruit gehold. Het ticketsysteem werkt niet meer, de chat wordt niet meer bemand en telefonisch zijn ze alleen nog bereikbaar via een algemeen nummer van Versio met een telefoniste die je niet kan/wil doorverbinden met een techneut waardoor je niet geholpen wordt. Zelfs nood-tickets werden de afgelopen maanden niet opgepakt of pas na enkele dagen, terwijl dit volgens de SLA 15 minuten zou moeten zijn. De service is momenteel bedroevend helaas.

Was deze beoordeling nuttig voor jou?
Debiele prijsstijging

Ik ben al geruime tijd klant bij Flexwebhosting. Zonder aankondiging, mogelijk via de krant of zo, is de prijs nu bijna 2,5 keer zo hoog. Ik kan niet begrijpen dat ik voor mijn domein naam vorig jaar nog 12,99 en nu 18,99 moet betalen bij dit bedrijf. Dan nog is mijn pakket van gewoon (ik weet niet meer hoe het heette) overgezet naar compleet. Hierdoor ging de prijs per jaar van 59,88 naar 191,88. Wat een knoeiers. Dit lijkt toch werkelijk nergens op. Ruim drie, ja 3, keer hoger.
Vervolgens gebeld. Na 5 minuten nog geen reactie. Ticketsysteem lijkt uit de lucht (als je hun eigen site leest, ik bedoel je dashboard als klant).

Was deze beoordeling nuttig voor jou?
Leugenaars sturen je keer op keer met een kluitje in het riet

Flexwebhosting is overgenomen door Versio. Wat verschrikkelijk slecht. Ik moest al niets van Versio hebben na ongehoorde prijsstijgingen voor de domeinen. Flexwebhosting was altijd prima te benaderen tot ongeveer een jaar terug. 4 uurs SLA werd niet nagekomen. Upgrade voor mijn Managed VPS om PHP8 te gebruiken moest voor betaald worden. Terwijl ik al 800 euro per jaar betaal voor steeds slechter worden de service. Ik ben er klaar mee. Nu drama om een paar domeinen te kunnen verhuizen. Ze weigeren de tokens. 3 uur aan de lijn gehangen resultaat ZERO. Ja nep mails met zogenaamde wachtwoorden wat nergens op slaat. Nee weg weg weg en NOOIT meer terug.

Was deze beoordeling nuttig voor jou?
Slechte service sinds overnamen

Al heel lang (>10 jaar) klant geweest.
Service was altijd goed en vriendelijk.
Sinds de overnamen is daar niet meer van over.
Prijzen rijzen de pan uit en geen service verlenen reden om hier weg te gaan.
Nieuwe host bedrijf een verademing zelfde service als Flexwebhosting 3 jaar geleden gaf voor iets meer dan een derde van de prijs.
Zo help je een bedrijf echt naar de knoppen.
Jammer, jammer, jammer.

Was deze beoordeling nuttig voor jou?
Waardeloze klantenservice

Flexwebhosting was vroeger een prima bedrijf. Sinds de overname door Versio is de service om te huilen: op 19 april jl een ticket aangemaakt. Op 2 mei eindelijk een reactie. Zodra mijn contract is afgelopen ben ik weg bij deze bende ?

Was deze beoordeling nuttig voor jou?
Klantenservice en diensten zeer slecht

Na 20 jaar als klant overweeg ik hier weg te gaan. Na de overname is door Versio is service en bereikbaarheid zeer slecht. Tickets worden niet beantwoordt en oude tickets niet meer zichtbaar? Na dit jaar ben ik ook weg.

Was deze beoordeling nuttig voor jou?
Van 33 naar 177 in 3 jaar tijd!

Betaalde ik in 2020 nog 33 Euro. De eerste keer een verhoging naar 88 Euro. En dan nu ineens 177 euro! Is waarschijnlijk begonnen bij de overname door Versio. Na dit jaar ben ik weg!

Was deze beoordeling nuttig voor jou?
slechte service

Er klopt iets niet met dit bedrijf…waarschijnlijk overgenomen, erge slechte service in tegenstelling tot vroeger. Ben er weggegaan.

Was deze beoordeling nuttig voor jou?