Flexwebhosting

3,3 / 5 169 ervaringen Bekijk Deel jouw ervaring

Bedrijfsgegevens

  • 36 Werknemers
  • KvK-nummer: 12045275
Website screenshot Flexwebhosting

Overall score

3,3 / 5 169 ervaringen

Totaal (169)

  • Algemeen
  • Prijs/kwaliteitverhouding
  • Kwaliteit hosting
  • Klantenservice

Laatste 12 maanden (3)

  • Algemeen
  • Prijs/kwaliteitverhouding
  • Kwaliteit hosting
  • Klantenservice
Lees alle ervaringen

Over Flexwebhosting
Flexwebhosting biedt sinds 2002 webhosting aan vanuit Eindhoven. Het hosting bedrijf is uitgegroeid tot een bedrijf met 36 medewerkers en 60 duizend hosting klanten.

De webhosting pakketten beginnen vanaf €2,50 per maand voor het Instap pakket. Naast webhosting biedt Flexwebhosting ook VPS, Dedicated Server en Co-locatie aan. Over het algemeen zijn de reviews van en ervaringen met Flexwebhosting redelijk.

Flexwebhosting ervaringen en klachten
Ervaringen over Flexwebhosting ontvangen we graag via Webhosters.nl. Ben je erg positief of wil je juist een klacht plaatsen over Flexwebhosting omdat je zo ontevreden bent, het kan allemaal, zolang de review maar inhoudelijk is.

Ervaringen 169 op 4 pagina's

Wat een teleurstelling
Prijs/kwaliteitverhouding
Kwaliteit
Klantenservice
We zijn zo'n 10 jaar klant bij Flexwebhosting geweest, de eerste jaren naar tevredenheid, maar de service is een heel stuk minder geworden dan het was. Op 30 september j.l. kregen we op al onze sites problemen ivm het verlopen van het root certifaat bij Let’s Encrypt. Flexwebhosting zei daar niets aan te kunnen doen aangezien onze sites op een oude server stonden. Dat vind ik vreemd, ik zou verwachten dat als je een Managed VPS pakket afneemt, dat dan de provider zorgt dat hardware en server software in orde zijn. Zo goedkoop zijn ze helemaal niet, en daarbij komt dat we 4 jaar voor een dedicated server hebben betaald maar -zo bleek achteraf- daadwerkelijk op een VPS stonden, dus een beetje service was naar mijn idee ook niet misplaatst geweest. Maar goed, we zijn in paniek en ik wil best een nog duurder pakket afnemen àls die problemen maar opgelost worden, verhuis ons dan maar snel een naar een nieuwe server! Maar dat ging zomaar niet. Na ruim 4 dagen, waarin er werkelijk niets gebeurde om onze problemen op te lossen, hebben we afspraken gemaakt met een andere provider. Zo jammer, maar dit bedrijf raad ik niemand aan.
zaterdag 9 oktober 2021
Carla
Was deze beoordeling nuttig? Nuttig 0 Niet nuttig 0
uitermate langzaam
Prijs/kwaliteitverhouding
Kwaliteit
Klantenservice
Sinds kort de upgrade gemaakt naar 50GB op SSD. Helaas qua snelheid geen verbetering. Aangezien de site die ik bij houd veel foto's heeft, (vandaar de 50 GB) is flexweb met uploaden van foto's naar wordpress erg traag. Ook is het doorvoeren van veranderingen erg moeizaam. Over het algemeen is de respons van de server traag en moet je erg lang wachten voordat de server de opdracht uit heeft gevoerd, als hij al niet vast loopt. Dus niet zo happy met deze service van Flexweb. Voor rond de 120€ per jaar mag je wel wat verwachten.
maandag 3 mei 2021
Frans Schmitz
Was deze beoordeling nuttig? Nuttig 0 Niet nuttig 0
Helaas de laatste tijd ineens SUPERSLECHT!
Prijs/kwaliteitverhouding
Kwaliteit
Klantenservice
Je leest het overal inmiddels; flexwebhosting is sinds een jaar ongeveer ineens een veel slechtere host geworden. Eenzijdige wijziginen; veel duurdere hostingpakketten en geen telefonische klanstenservice meer. Ik ben meer dan 15 jaar klant geweest bij deze club maar de laatste tijd gaat het goed mis hier. Naast het feit dat mijn mail een aantal maanden niet goed werkte door een verandering op hun server (ZEKER 3 maanden geen mail ontvangen - versturen ging wel) hebben ze nu de abonnementen veranderd (eenzijdig; geen persoonlijk bericht) en zijn de kosten flink omhoog gegaan. Bij navraag hierover krijg ik geen enkel begrip en gaan er gelijk 7,50 aanmaningskosten bij op. Helaas voor flexwebhosting mag dit niet dus ze gaan hier nog de nodige problemen mee krijgen... Nee hosting is inmiddels niet veel meer dan een broodje kaas en je kunt dit voor VELE MALEN minder op de hoek van elke straat beter regelen. Vette afrader dus! Pluspunten kan ik op dit moment helaas niet bedenken!
maandag 19 april 2021
Bernie
Was deze beoordeling nuttig? Nuttig 0 Niet nuttig 0
Hitstad Fm al jaren klant
Prijs/kwaliteitverhouding
Kwaliteit
Klantenservice
Wij zijn particulier en met ons station al jaren klant bij Flexwebhosting. Zijn altijd correct en hebben de beste service voor hun klanten
dinsdag 3 maart 2020
Hitstad Fm/ Ben Tjepkema
Was deze beoordeling nuttig? Nuttig 0 Niet nuttig 0
Echt een partner in plaats van een leverancier
Prijs/kwaliteitverhouding
Kwaliteit
Klantenservice
Al jaren huur ik een virtual server bij FlexWebHosting om zelf hosting aan te bieden aan mijn klanten. Ondanks dat het unmanaged is, wat zoveel inhoudt dat ik zelf de server dien te onderhouden en van updates moet voorzien waar nodig, staan ze altijd klaar voor adviezen, antwoorden op vragen en het helpen bij diverse problemen. Pas als ze echt werkzaamheden moeten uitvoeren die ik zelf aanvraag en eigenlijk bij een managed server horen, brengen ze kosten in rekening. Kosten die overigens ook enorm meevallen en waarover ze vooraf zeer duidelijk over zijn, dus geen verrassingen. Top service en technisch gezien wat je van een dergelijke partij mag verwachten. Ik ben zeer tevreden met FlexWebHosting en zal nog jaren klant blijven als het aan mij ligt.
woensdag 19 februari 2020
Marcel van Vugt
Was deze beoordeling nuttig? Nuttig 0 Niet nuttig 0
Chapeau voor Flexwebhosting
Prijs/kwaliteitverhouding
Kwaliteit
Klantenservice
Ik ben al lange tijd met Flexwebhosting...verbonden via mijn site. Al zeker langer dan 10 jaar (ik zou het moeten nakijken) Ik ben geen goede web wizard, of noem je iemand die nergens verstand van heeft met computers een digibeet? Hoe dan ook: bij vragen over mijn site of een rekening of ieder ander probleem waar ik in de loop van de jaren tegenaan liep, ben ik altijd goed en correct geholpen. Niets aan te merken op Flexwebhosting. Niets te melden waar ik niet tevreden over ben! Chapeau!!!
woensdag 12 februari 2020
Hedy Miranda
Was deze beoordeling nuttig? Nuttig 0 Niet nuttig 1
Ik ben erg blij met FXW
Prijs/kwaliteitverhouding
Kwaliteit
Klantenservice
Ik werk graag samen met FXW - ze doen wat ze zeggen en ik heb nog noit een vraag kunnen stellen waar ik geen goed antwoord op heb gehad. Erg fijn om een club te hebben waar ik op kan bouwen!
donderdag 6 februari 2020
Thomas Bogaart
Was deze beoordeling nuttig? Nuttig 0 Niet nuttig 1
Al 5 jaar mijn favoriete ISP!
Prijs/kwaliteitverhouding
Kwaliteit
Klantenservice
Sinds 2015 bij Flexwebhosting. Inmiddels 2 Managed VPS-en in gebruik voor het hosten van zo'n 80 klanten ... en 'Managed' betekent bij Flexwebhosting echt managed! Het contact met helpdesk verloopt altijd perfect: snel, vriendelijk, vakkennis en meedenken met de klant! TOP!!
woensdag 5 februari 2020
Arno van Son
Was deze beoordeling nuttig? Nuttig 0 Niet nuttig 1
Flexwebhosting
Prijs/kwaliteitverhouding
Kwaliteit
Klantenservice
Ik heb al jaren Flexwebhosting en ben daar uiterst tevreden mee. Goede service en altijd correct.
woensdag 5 februari 2020
Hitstad Fm
Was deze beoordeling nuttig? Nuttig 0 Niet nuttig 1
Tevreden!
Prijs/kwaliteitverhouding
Kwaliteit
Klantenservice
Als zelfstandige een account aangemaakt en tot nu toe werkt het als de brandweer. In het begin had ik wat vragen, maar de helpdesk heeft me vervolgens heel snel weer op weg geholpen. Tot nu toe dus heel erg tevreden. Keep up the good work!
woensdag 5 februari 2020
Peter van Meurs
Was deze beoordeling nuttig? Nuttig 0 Niet nuttig 1
Goede service
Prijs/kwaliteitverhouding
Kwaliteit
Klantenservice
ik heb al jaren diverse pakketten bij Flexwebhosting en tot op heden geen enkel probleem gehad. bij vragen staan ze het snelst klaar via de ticketservice. Ik ben er blij mee.
woensdag 11 september 2019
Mariella
Was deze beoordeling nuttig? Nuttig 0 Niet nuttig 0
Supergoede klantenservice / technische hulp voor kleine webmasters :-)
Prijs/kwaliteitverhouding
Kwaliteit
Klantenservice
Ik ben als kleine zelfstandige, klant vanaf 2013, met alleen webhosting. Van achterliggende techniek of code weet ik niets, mijn wordpress website onderhoud ik wel zelf. Als er dingen gebeuren (mijn site was een keer gehackt, de php moest geupdate, etc) en ik er niet uitkom, dan is de klantenservice slechts een chat of telefoontje (of een ticket) ver weg. En tot nu toe hebben de medewerkers mij iedere keer super geholpen door juist die zaken die ik (nog) niet kan voor mij te doen. Ik ben echt zo blij met dit bedrijf als mijn webhoster!!!
dinsdag 3 september 2019
M. Römer
Was deze beoordeling nuttig? Nuttig 0 Niet nuttig 1
Goede Hosting partner, deskundig support!
Prijs/kwaliteitverhouding
Kwaliteit
Klantenservice
Ik heb nu ongeveer 5 jaar twee Managed VPS servers bij Flexwebhosting. Ik ben erg tevreden over snelheid en service. Nooit een probleem mee gehad. Ik ben zeer tevreden over de support. Je krijg snel antwoord via een ticketsysteem of live chat. Je kan ze ook bellen als je dat fijner vind. Ik kan Flexwebhosting aanraden als je een goede hosting partner zoekt.
dinsdag 9 april 2019
Max Scherjon - Websus
Was deze beoordeling nuttig? Nuttig 0 Niet nuttig 0
Ongevraagd data verwijderd
Prijs/kwaliteitverhouding
Kwaliteit
Klantenservice
Twee keer in één maand mijn blog offline vanwege onderhoud en storingen. Bij de tweede storing navraag gedaan wanneer deze verholpen zou worden, wordt er ongevraagd een oude backup terug gezet waardoor ik van meerdere dagen werk kwijt ben. Deze actie van support was helaas niet meer onomkeerbaar. Met dit soort praktijken helaas niet aan te raden. De afgelopen tijd lijkt het wat minder te gaan met de stabiliteit
vrijdag 25 mei 2018
Marcel V
Was deze beoordeling nuttig? Nuttig 3 Niet nuttig 1
4 tot 5 jaar klant bij flexweb maar flink ontevreden eigenlijk..
Prijs/kwaliteitverhouding
Kwaliteit
Klantenservice
Had ongeveer 4/5 jaar een unmanaged VPS met directadmin bij flexweb, ben ontevreden over een aantal dingen.. Zoals dat mijn websites (waarbij ik een verantwoordelijkheid heb tegenover klanten) er om 12 uur in de middag uit lag voor minimaal een uur.. Ook is de standaard software erg laag (php 5.3 en flink verouderde versie van directadmin). Om dit te updaten moet je een HALFuur tarief van 35 euro betalen (om naar php 5.6 te gaan was dit dus al 70) Waarbij php 5.6 gewoon de standaard is en eigenlijk op elke vps zit.. Je kon een managed server nemen waarbij deze "service" bij zit. Vind het eigenlijk vanzelfsprekend dat je een geupdate server levert, ipv een server met oude onveilige software. Bij een nieuwe laptop krijg je toch ook geen verouderd windows XP er op?! (het is wel bij veel VPS services dat de software verouderd is trouwens) Nu heb ik mijn server opgezegd (betalingen zijn per 3 maanden vooraf) 1 maand geleden was die automatische betaling doorgegaan voor april, mei en juni (het is nu 2 april). Hierbij weigeren ze de overige maanden waar ik geen gebruik meer van ga maken terug te betalen. Dit is dan wel iets wat veel bedrijven ook doen maar gezien de downtime en service tekort vond ik het ook wel waard om dit er bij te vermelden.
maandag 2 april 2018
Gerard
Was deze beoordeling nuttig? Nuttig 2 Niet nuttig 4
Niets dan goeds!
Prijs/kwaliteitverhouding
Kwaliteit
Klantenservice
Bijzonder tevreden over de service en diensten van Flexwebhosting.nl
vrijdag 29 december 2017
anita
Was deze beoordeling nuttig? Nuttig 1 Niet nuttig 0
Prijs/kwaliteitverhouding
Kwaliteit
Klantenservice
Ik heb meerdere WordPress websites verhuisd naar flexwebhosting. en deze draaien prima. Kan het iedereen aanbevelen. te meer om hun goede service, ik was na een aantal andere hosting providers, met zeer matige klantenservice, waarbij of een FAQ of een ticket (waar tijd overheen ging voordat er een antwoord kwam) op zoek naar een hosting provider met een goede service. Deze heb ik gevonden bij Flexwebhosting, een zeer service gerichte technische dienst en klantenservice. Ik ben er zeer te spreken over. als je ergens mee zit bel je op en je wordt direct goed geholpen. Zelfs een keer tot vrijdag avond laat was FXW niet beroert om mij te helpen met een verhuizing omdat er iets mee was.
woensdag 1 november 2017
polak
Was deze beoordeling nuttig? Nuttig 0 Niet nuttig 0
Prijs/kwaliteitverhouding
Kwaliteit
Klantenservice
Ik ben al sinds dag en dauw klant bij FlexWebHosting, of eigenlijk FXW omdat ik servers huur. Ik bouw vaak voor klanten die al sites hebben en kom geregeld in aanmerking met andere hosting providers, maar nergens is de kennis zo goed voor elkaar als bij FlexWebHosting. Ze reageren snel, zijn altijd behulpzaam en delen hun kennis 'zoals het hoort'. Ik ben zeer tevreden!
woensdag 2 november 2016
Kroon
Was deze beoordeling nuttig? Nuttig 0 Niet nuttig 0
Prijs/kwaliteitverhouding
Kwaliteit
Klantenservice
Met tientallen websites, honderden websites van klanten en een aantal dedicated servers bij Flexwebhosting zijn wij uiterst tevreden. Flexwebhosting is een no-nonsense bedrijf die exact weet waar ze over praten. De service is beter dan bij welke webhoster dan ook in Europa. Sterker nog, nog niet eerder meegemaakt op dit niveau. Wij hebben meer dan 12 jaar ervaring met verschillende hosters en inmiddels bijna alles ondergebracht bij Flexwebhosting. Onze klanten ervaren de service ook als ongekend. Beter als dit is niet te vinden, punt. Slechte reviews kunnen alleen ontstaan door het ZELF maken van fouten. En zelf daar bieden ze support om het voor de klant zo goed mogelijk op te lossen. Vertrouwde webhosting met ervaren specialisten.
woensdag 4 mei 2016
Breedt
Was deze beoordeling nuttig? Nuttig 0 Niet nuttig 0
Prijs/kwaliteitverhouding
Kwaliteit
Klantenservice
Inmiddels mag ik voor het 3e jaar mijn site hosten bij FlexWebHosting.nl! Uitstekende dienstverlener en een erg fijne en snelle support!
donderdag 7 januari 2016
Verrijt
Was deze beoordeling nuttig? Nuttig 0 Niet nuttig 0
Prijs/kwaliteitverhouding
Kwaliteit
Klantenservice
Was jaren klant bij een andere provider, maar wegens de vele problemen (1 ip adres voor 100-en resellers) lag de mail wekelijks plat (blokkering door Microsoft/Hotmail/Telenet/....). Problemen konden ze niet oplossen. Ondertussen een jaar klant bij FXW en support is echt top! Heb VPS zonder maintenance, maar vermits een klant van me een virus op server gezet heeft, had dit impact op de andere domeinen dat ik ook host op die server. FXW heeft tegen een minimale betaling alles opgelost, alsook achteraf nog een paar issues opgelost (gratis). Gewoon super support en geen enkele downtime gehad. Is echt aan te raden!!
donderdag 29 oktober 2015
Desaer
Was deze beoordeling nuttig? Nuttig 0 Niet nuttig 0
Prijs/kwaliteitverhouding
Kwaliteit
Klantenservice
Ik herken me de laatste jaren het meest in de ervaringen van Nick (die 1 ster geeft) ben om die reden ook weggelopen: de ene storing na de ander waar schouderophalend onverschillig op gereageerd werd. Ik moet zeggen dat ik de jaren daarvoor wel lange tijd goede ervaringen heb gehad. Nu achteraf ben ik niet veel beter af, ik ben met een aantal klanten overgegaan naar DataCT, ook in het begin prima. Maar zelfde verhaal ze gaan groeien en op één of andere manier kunnen maar weinig gasten die goed zijn in techniek dat wat ze groot heeft gemaakt overbrengen naar hun nieuwe mensen.
zaterdag 24 oktober 2015
Timmer
Was deze beoordeling nuttig? Nuttig 0 Niet nuttig 0
Prijs/kwaliteitverhouding
Kwaliteit
Klantenservice
Er zijn vele e-mails heen en weer gegaan met vervelende kwesties, maar de here van de klantenservice bleven hartstikke klantvriendelijk en behulpzaam! Niks op aan te merken! 5/5
dinsdag 20 oktober 2015
Verbokkem
Was deze beoordeling nuttig? Nuttig 0 Niet nuttig 0
Prijs/kwaliteitverhouding
Kwaliteit
Klantenservice
Zeer betrouwbaar webhosting bedrijf met een super klantvriendelijke helpdesk. De mogelijkheid om te chatten met medewerkers werkt prima.
dinsdag 18 augustus 2015
de Best
Was deze beoordeling nuttig? Nuttig 0 Niet nuttig 0
Prijs/kwaliteitverhouding
Kwaliteit
Klantenservice
Ongeveer 5 jaar geleden vreselijke problemen gehad bij een andere hosting. Letterlijk met de handen in het haar gezeten. Flexwebhosting heeft het overgenomen en de problemen die er waren opgelost. Sindsdien geen problemen meer gehad. Alles draait zoals het moet, zonder zorgen. Je wordt keurig te woord gestaan, zowel telefonisch als op de chat.
woensdag 5 augustus 2015
Klompenhouwer
Was deze beoordeling nuttig? Nuttig 0 Niet nuttig 0
Prijs/kwaliteitverhouding
Kwaliteit
Klantenservice
Ben zeer tevreden. Ik ben hiervoor nog nooit een provider tegen gekomen waar ik zo´n goede service kreeg, dus ben helemaal blij. Ik krijg snel en duidelijk antwoord op al mijn vragen, vooral via de Chat werkt dat ideaal. En prijstechnisch ook in orde.
vrijdag 17 juli 2015
Peterse
Was deze beoordeling nuttig? Nuttig 0 Niet nuttig 0
Prijs/kwaliteitverhouding
Kwaliteit
Klantenservice
Het is dat je geen 10- sterrren kunt geven. Ik heb vele servers bij FXW, tot de dag van vandaag. Afgelopen jaar gigantisch veel storingen gehad. Doen ze weinig tot niks mee, geen compensaties helemaal niks ( als grote klant). Er zitten volgens mij een paar 13 jarigen als support want er gaat nogal geregeld wat mis. Totdat ik gisteren een server reboot heb aangevraagd, dus gewoon simpelweg de server opnieuw opstarten...wat gebeurt er vervolgens, ze updaten directadmin, zonder mijn weten! en verwijderen vervolgens gewoon ALLE bestanden van de server! Op deze serverdraaien vele vele websites die afhankelijk zijn van inkomsten via het internet. ALLES is verwijderd! Antwoord van hen: sorry meneer u bent zelf verantwoordelijk. Terwijl zij op een zaterdag gewoon alles verwijderen zonder mij hiervan op de hoogte te stellen. Alle emails van diverse bedrijven werken hierdoor in een klap niet meer. Alle gegevens en laatste aanpassingen zijn WEG! Een tip: Kies niet voor FXW, want je haalt ellende op je hals!
zondag 31 mei 2015
Was deze beoordeling nuttig? Nuttig 1 Niet nuttig 1
Prijs/kwaliteitverhouding
Kwaliteit
Klantenservice
Ons domeinnaam is een maand te vroeg en uit het niets verwijderd. Hierdoor zijn we alle mails en data kwijt, omdat we hier niet op hadden gerekend. Inmiddels staat het domein bij sidn ook nog eens in quarantaine, waarvoor we extra kosten bij een nieuwe hoster moeten betalen om dit los te krijgen. Nog maar bezien of deze verwijdering ongedaan gemaakt kan worden, zodat we 'fatsoenlijk' kunnen overstappen en onze mails kunnen behouden. Verder vond ik de periode bij Flex helemaal niet flex. Regelmatig storingen, vooral hun e-mail servers worden regelmatig geblokkeerd , waardoor e-mails bij diverse servers niet aankomen. Administratief klopt er af en toe ook helemaal niets van. We hebben een keer voor 2 euro een deurwaarder op ons dak gekregen voor een rekening van dus 2 euro waarvan we niet wisten dat die bestond.
woensdag 25 februari 2015
Was deze beoordeling nuttig? Nuttig 0 Niet nuttig 0
Prijs/kwaliteitverhouding
Kwaliteit
Klantenservice
Ik ben bijzonder tevreden over Flexwebhosting. Ik heb 't idee dat ik meer krijg dan waar ik eigenlijk voor betaal. Vragen kunnen eenvoudig gesteld worden en antwoord volgt altijd bijzonder snel. Dikke complimenten voor Flexwebhosting!
dinsdag 10 februari 2015
Deynen
Was deze beoordeling nuttig? Nuttig 0 Niet nuttig 1
Prijs/kwaliteitverhouding
Kwaliteit
Klantenservice
Ik heb 43 domeinnamen bij hun geregistreerd voor de duur van 1 jaar. Het bleek echter dat ze de domeinnamen steeds in periodes van 3 maanden vastleggen. Wanneer je dus een domeinnaam verhuisd, waarbij de einddatum wordt meegenomen, moet je er van bewust zijn dat je na 3 maanden alweer een rekening van je nieuwe registrar ontvangt. Verder is het klantenpanel, technisch gezien, beneden niveau.
vrijdag 5 december 2014
Teelen
Was deze beoordeling nuttig? Nuttig 2 Niet nuttig 0
Prijs/kwaliteitverhouding
Kwaliteit
Klantenservice
Goede hosting tegen een uitstekend tarief. Meerdere domeinen gehost via hen en zelden een storing gehad in de afgelopen 10 jaar! En... als dat al eens gebeurt, wordt het snel opgelost. Prima!
maandag 17 november 2014
Schipper
Was deze beoordeling nuttig? Nuttig 0 Niet nuttig 0
Prijs/kwaliteitverhouding
Kwaliteit
Klantenservice
Uitstekende service; snelle ticket behandeling; geen gezeur over welke CMS je hebt; probleem wordt echt opgelost en bekeken.vriendelijk; supersnelle servers en Premium Hosting is echt een uitstekend product als je meerdere sites wilt maken voor je klanten.
donderdag 30 oktober 2014
Schaap
Was deze beoordeling nuttig? Nuttig 0 Niet nuttig 0
Prijs/kwaliteitverhouding
Kwaliteit
Klantenservice
Ik heb al enkele jaren een unmanaged dedicated server bij Flexwebhosting. Altijd goede ondersteuning gehad en ook toen ik moest terugschalen en nog vastzat aan een jaarlijks contract waren ze bereid me tegemoet te komen door mijn server om te laten zetten naar een VPS. Enige echte probleem wat ik ooit het gehad was een dagje storing toen bij Leaseweb (upstream host) alles platlag, maar verder geen problemen gehad.
donderdag 21 augustus 2014
Nieser
Was deze beoordeling nuttig? Nuttig 0 Niet nuttig 0
Prijs/kwaliteitverhouding
Kwaliteit
Klantenservice
Ik had bij Flexwebhosting een VPS. (Eigenlijk Fxw dus.) De uptime-garantie van 99.9% hadden ze niet behaald, regelmatig kleine storingen en door een storing in het datacenter ook een hele dag (!!) offline geweest, maar goed daar kunnen zij ook niks aan doen. Als je op zoek bent naar een betrouwbare hoster dan moet je zeker eens kijken bij Flexwebhosting.
zaterdag 2 augustus 2014
Edwards
Was deze beoordeling nuttig? Nuttig 0 Niet nuttig 0
Prijs/kwaliteitverhouding
Kwaliteit
Klantenservice
Mijn eerste ervaring met Flexwebhosting was erg goed. Support tickets werden snel beantwoord en de telefonische helpdesk was deskundig. Helaas werd de kwaliteit gaandeweg minder. De responsietijd op support tickets nam drastisch af en ik moest meerdere malen een reactie sturen om antwoord te krijgen. Tevens is de administratie afdeling naar mijn mening ondeskundig. Drie maal per e-mail aangegeven direct mijn diensten te willen opzeggen, waarbij ik een mail terug kreeg dat dit voltooid was. In mijn administratiepaneel stonden de diensten nog op actief. Nee, voor mij geen Flexwebhosting meer.
woensdag 13 november 2013
Was deze beoordeling nuttig? Nuttig 0 Niet nuttig 0
Prijs/kwaliteitverhouding
Kwaliteit
Klantenservice
Communicatie via de mail is erg langzaam. Onze server was gecrash en toen werd een nieuwe ingericht. Dat resulteerde in het feit dat onze website niet meer bestond. En dat we onze server zelf maar weer moesten inregelen. En dat bij een pakket van €70 per maand. Daarnaast hadden we hier ook nog een aantal java diensten op draaien die qua security en tomcat veel tijd kosten om in te regelen. Wij zijn gillend weg gerent. En het bij azure ingeregeld. Daar worden server ook wel vervangen maar blijft alles gewoon draaien. Zoiets zou maar in je vakantie gebeuren.
donderdag 7 november 2013
Was deze beoordeling nuttig? Nuttig 0 Niet nuttig 0
Prijs/kwaliteitverhouding
Kwaliteit
Klantenservice
Jarenlang klant geweest, en dan gooien ze plotseling al je emailadressen en je website uit de lucht omdat je pakket ontoereikend zou zijn. Maar daar wordt totaal niets over gecommuniceerd. Je moet er zelf maar achter komen dat dit de reden is. Ondertussen natuurlijk al enorm veel schade opgelopen door alle gemiste handel. Er wordt totaal niet met de klant meegedacht, want ook als je vervolgens de problemen wilt oplossen duurt het allemaal een eeuwigheid. Ook geen enkele bereidwilligheid aanwezig om problemen op te lossen. Dus bij zo'n bedrijf wil ik absoluut niet langer klant zijn.
woensdag 16 oktober 2013
Was deze beoordeling nuttig? Nuttig 1 Niet nuttig 0
Prijs/kwaliteitverhouding
Kwaliteit
Klantenservice
Goedkoop is duurkoop. Zeker bij Flexwebhosting. FXW is een zeer onbetrouwbare hosting partner! Zodra je een probleem hebt met je server, dan ben je de pineut en zal FXW NIETS VOOR JE DOEN! Mijn sites waren meer dan 48 uur achter elkaar offline omdat ze in het weekend offline gingen en in het weekend werken ze niet! Zelf niet om de aan knop van de server in te drukken. Wij hebben een grote website met 65.000 bezoekers per dag en enkele kleintjes. Als er iets mis is met je website in het weekend (of vrijdag na 5 uur), dan kun je wachten tot maandag ochtend, omdat dan de technische helpdesk weer ter plaatste is. Daarnaast geven ze geen feedback wat het probleem is geweest, of hoe je het kan oppakken. De professionele server mensen die ik heb ingehuurd om mijn server te managen krijgen ook 0 service van fxw.
zondag 21 april 2013
Was deze beoordeling nuttig? Nuttig 2 Niet nuttig 0
Prijs/kwaliteitverhouding
Kwaliteit
Klantenservice
Jaren zonder problemen, dan ineens alles uit de lucht. Ticket aangemaakt, paar uur later zonder opgaaf van rede opgelost. Week later weer alles plat, zetten het ook niet meer online, had meer op de HD staan dan toegestaan. Ik kom aan 5GB terwijl ze zeggen dat ik 12GB heb staan, niemand wil vertellen waar dat vandaan komt en geeft ook geen toegang meer om er iets aan te doen of omze gegegevens veilig te stellen. Inmiddels 100 domeinen aan het verhuizen die al 24 uur plat liggen en niemand bij FXW die iets wil doen. Klanten zat, wat moet je ermee. Documenten liggen bij de advocaat en aangifte is onderweg.
donderdag 4 april 2013
de Kort
Was deze beoordeling nuttig? Nuttig 3 Niet nuttig 0
Prijs/kwaliteitverhouding
Kwaliteit
Klantenservice
Jarenlang ben ik klant bij Flex webhosting. Met meerdere sites en servers. Ook heb ik diverse mensen in de richting van Flex webhosting gedirigeerd. Maar het lijkt nu wel of er een nieuwe wind door de organisatie gaat. Eén van de sites waar ik bij betrokken ben is een zeer populaire supporterssite. Bij vlagen (of belangrijk nieuws) over de bewuste club wil er wel eens een piek aan bezoekers ontstaan. In al die jaren nooit een probleem geweest. Maar nu, plotseling en zonder aankondiging wordt de site tot 3 maal toe off line gehaald. De jongens achter de site betalen serieus veel geld om die site van veel dataverkeer te voorzien. Maar dat helpt niet volgens Fles webhosting. Hun servers kunnen zo'n piekbelasting niet aan -blijkbaar ook niet als je er voor betaalt- en dus gooien ze je site off line. Op zeker moment heb ik mijn telefoonnummer achter gelaten. Dan kunnen ze me bellen als het weer "mis" dreigt te gaan. Nooit gebruik van gemaakt. Inmiddels is de site weer off line en weigeren ze deze terug te zetten. Mogelijke oplossing: neem maar een server af... de jongens achter deze site doen dit voor hun hobby. Verder wil het bedrijf niet mee denken over een oplossing. Uiteraard stappen we nu over met deze site naar een ander hoster die wel mee wil denken. Sterker, binnen nu en een half jaar gaat alles wat ik daar heb uit staan weg, dus ook VPS en dedicated servers. Wat dit bedrijf in al haar arrogantie meent te kunnen flikken is ongehoord. Absolute afrader voor mensen met serieuze sites. Het gaat niet om de service, het gaat alleen om de knaken.
dinsdag 23 oktober 2012
Was deze beoordeling nuttig? Nuttig 2 Niet nuttig 0
Prijs/kwaliteitverhouding
Kwaliteit
Klantenservice
Goeie club. Uptime ok. Begonnen met kleine VPS. Daarna upgrade gedaan naar Groter pakket, en daardoor op ander IP gekomen. Geen enkel probleem ondervonden en service is, voor zover ik het nodig heb, grondig en correct. Ook ff checken op interne processen en opsporing van services of httpd conf aanpassingen .. no problem kortom .. aanrader
dinsdag 7 februari 2012
Hento
Was deze beoordeling nuttig? Nuttig 0 Niet nuttig 0
Prijs/kwaliteitverhouding
Kwaliteit
Klantenservice
Ik had er ooit enkele domeinen en hosting pakketten. Bij een niet gebruikte domeinnaam was ik te laat met opzeggen, en ik nam contact met ze op op de dag dat de factuur daarvoor verstuurd werd. Ik had dat bij een andere host ook ooit gehad en daar was het geen probleem. Flexwebhosting bleef echter op zijn strepen staan, ook al bevestigde ik dat het om die ene naam ging en dat de rest gewoon zou blijven. Ze stonden uiteraard volkomen in hun recht en het was helemaal mijn eigen schuld, maar flexibel kwam het niet over. Een poos later kreeg ik een brief van een incassobureau. Men had blijkbaar een post apart gefactureerd. De oorspronkelijke factuur had ik ontvangen en betaald. Niet wetende dat er nog een aparte factuur ging komen met die ene post er op, ging er ook geen alarmbelletje rinkelen omdat ik geen tweede factuur kreeg en ook geen herinnering daarvan. Dus plompverloren lag daar ineens een brief van een incassobureau in mijn bus, met alle bijkomende kosten. Ik ben blij dat ik inmiddels alles bij Flexwebhosting heb weggehaald. Bij sommige webhosts zie je dat ze hart hebben voor de zaak. Dat ze zaken doen met hun hart en enthousiasme en dat de financiele administratie maar een onderdeel is van het geheel. Flexwebhosting maakt op mij vooral de indruk dat het ze in de eerste plaats om geld te doen is. Ze richten zich op de portemonee en helaas zit daar weer zo'n vervelende klant aan vast.
woensdag 1 februari 2012
Was deze beoordeling nuttig? Nuttig 2 Niet nuttig 0
Prijs/kwaliteitverhouding
Kwaliteit
Klantenservice
Recent overgestapt naar flexwebhosting en dan eigenlijk fxw.nl waar de servers beheerd worden. Ik heb een VPS server voor onze bedrijfswebsite en webshop. Overstappen ging prima. Het beheers paneel is duidelijk. Ik moest even wennen aan DirectAdmin, maar dat ligt aan mezelf. - Overzetten domeinnamen ging snel - Aanvragen van een SSL certificaat ging snel en werd netjes afgehandeld incl het omzetten van de nameservers. - Reageren op tickets gaat vlot in netjes. - Installatie van PHP 5.3.6 op de VPS gelijk meegenomen, waardoor ik makkelijk naar de nieuwste versie van Zikula over kan op termijn. - De prijs is prima. Kortom tot nu toe zeer tevreden, nu hopen dat ik tevreden blijf.
dinsdag 9 augustus 2011
Spaan
Was deze beoordeling nuttig? Nuttig 0 Niet nuttig 0
Prijs/kwaliteitverhouding
Kwaliteit
Klantenservice
Totale puinhoop administratie. Reden opzeggen alle accounts.
woensdag 11 mei 2011
Was deze beoordeling nuttig? Nuttig 0 Niet nuttig 0
Prijs/kwaliteitverhouding
Kwaliteit
Klantenservice
Tot voor kort heb ik jarenlang nooit enige klacht gehad. Nu, nadat ik een nieuw email adres wilde invoeren in het DNS gaat alles fout en blijkt hoe weinig mogelijkheden men biedt om eea aan te passen. De helpdesk is een lachertje. Iedere vraag om hulp wordt teruggekaatst en het komt er op neer dat ik het zelf maar uit moet zoeken. Mij zijn ze kwijt als klant. Zeer boos Ed Mol Geldrop
zondag 1 mei 2011
Mol
Was deze beoordeling nuttig? Nuttig 0 Niet nuttig 0
Prijs/kwaliteitverhouding
Kwaliteit
Klantenservice
vrijdag 1 april 2011
Was deze beoordeling nuttig? Nuttig 0 Niet nuttig 0
Prijs/kwaliteitverhouding
Kwaliteit
Klantenservice
Nooit iets te klagen gehad over Flexwebhosting. Wie had ooit gedacht dat helpdesks er daadwerkelijk voor zijn om je te helpen! Dat zie je niet vaak meer.
dinsdag 25 januari 2011
Was deze beoordeling nuttig? Nuttig 0 Niet nuttig 0
Prijs/kwaliteitverhouding
Kwaliteit
Klantenservice
In het begin was Felxweb een top bedrijf. Goede service, dacht mee, en was flexibel. Helaas is daar niets meer van over gebleven. Ben vanaf 2004 klant, maar in 2011 kies ik toch echt voor een andere hoster. Flexweb doet zijn naam geen eer meer aan.
woensdag 22 december 2010
Gonggryp
Was deze beoordeling nuttig? Nuttig 1 Niet nuttig 0
Prijs/kwaliteitverhouding
Kwaliteit
Klantenservice
We hebben zeer goede ervaringen met dit bedrijf, het is een zeer betrouwbare partner.
maandag 25 oktober 2010
Santegoeds
Was deze beoordeling nuttig? Nuttig 0 Niet nuttig 0
Prijs/kwaliteitverhouding
Kwaliteit
Klantenservice
Ik heb nu meerdere accounts bij flexwebhosting en kan alleen maar positief zijn over flexwebhosting. Snel, service gericht en proffessioneel. Klasse.
maandag 16 augustus 2010
de vries
Was deze beoordeling nuttig? Nuttig 0 Niet nuttig 0

Richtlijnen

Wij zien graag dat een Review:

  • 100% eerlijk is.
  • plus- en minpunten bevat.
  • details bevat.

Een Review wordt afgekeurd wanneer deze:

  • grove/kwetsende taal bevat.
  • links bevat.
  • onjuist is.
  • persoonsgegevens of andere gevoelige informatie bevat.

Deel jouw ervaring

Heb jij ervaring met Flexwebhosting? Deel die dan op deze pagina.

Prijs/Kwaliteitverhouding
Kwaliteit
Klantenservice

Door op Reactie Plaatsen te klikken ga je akkoord met de richtlijnen en het privacybeleid van Webhosters.nl

Direct naar:

VPS Hosting

Managed VPS 1

€ 29,00 /maand
  • Opslag: 50 GB
  • Dataverkeer: 1 TB
  • SSD: Ja
  • Telefoon: Ja
  • Verhuisdienst: Ja (gratis)
  • SSL: Ja

 

Domeinnaam

.nl registratie

€ 9,95 /jaar
  • Website redirect: Ja
  • DNS Beheer: Ja
  • DNSSEC: Ja
  • Telefoon: Ja
  • Verhuisdienst: Ja (gratis)
  • Whois Privacy: Nee