Home / Hosting Bedrijven (A tot Z) / Goedkopewebhoster.nl

Goedkopewebhoster.nl

4,5 / 5 329 ervaringen Bekijk Deel jouw ervaring

Actie!

10GB schijfruimte + gratis SSL nu het 1e jaar voor maar €12!

Bedrijfsgegevens

  • 3 Werknemers
  • KvK-nummer: 67095402
Openingstijden
  • Ma-Vr: 8:30-19:00
  • Za-zo: 9:00-13:00
Website screenshot Goedkopewebhoster.nl

Overall score

4,5 / 5 329 ervaringen

Totaal (329)

  • Algemeen
  • Prijs/kwaliteitverhouding
  • Kwaliteit hosting
  • Klantenservice

Laatste 12 maanden (18)

  • Algemeen
  • Prijs/kwaliteitverhouding
  • Kwaliteit hosting
  • Klantenservice

Ervaringen 329 op 33 pagina's

Prima, maar...
Prijs/kwaliteitverhouding
Kwaliteit
Klantenservice
Prima hoster, maar verwacht geen antwoord op je e-mails die je stuur. Een week geleden 2 mails gestuurd en nog steeds geen antwoord.
  • Reactie hierop van: goedkopewebhoster.nl
    Hallo M Jansen,Ik denk dat er verwarring is ontstaan. We reageren doorgaans binnen 2 tot 4 uur. Heeft u via ons ticketsysteem de vraag toegestuurd? Dat kan via https://account.goedkopewebhoster.nl/submitticket.php?step=2&deptid=4. Als u naar een van onze e-mailadressen een bericht stuurt, ontvangt u automatisch een reply met daarin het verzoek support tickets aan te maken via ons ticket systeem.
donderdag 7 februari 2019
M Jansen
Was deze beoordeling nuttig? Nuttig 1 Niet nuttig 0
Vlotte transfer
Prijs/kwaliteitverhouding
Kwaliteit
Klantenservice
Na een drastische prijsstijging bij een andere provider, besloot ik mijn domein te transfereren. Enkele malen heb ik contact gehad met de helpdesk ter voorbereiding van de transfer. Men was er steeds vriendelijk en adequaat om mijn vragen te beantwoorden alvorens ik groen licht gaf. De transfer was op enkele uren geklaard, en sedertdien nog géén problemen ondervonden qua mail/hosting.
zaterdag 26 januari 2019
Filip Filliaert
Was deze beoordeling nuttig? Nuttig 1 Niet nuttig 1
Snelle en toegewijde service
Prijs/kwaliteitverhouding
Kwaliteit
Klantenservice
We hebben wat domeinen ondergebracht bij GoedkopeWebhoster en bij een van die domeinen was er nogal wat aan scripts die moesten gaan draaien. Da's altijd tricky en mede met behulp van de snelle en toegewijde service van GoedkopeWebhoster is dat uiteindelijk allemaal gelukt. Prima service dus!
  • Reactie hierop van: goedkopewebhoster.nl
    Bedankt voor de positieve review Marcel!
zaterdag 29 december 2018
Marcel Gremme
Was deze beoordeling nuttig? Nuttig 0 Niet nuttig 0
Prima service
Prijs/kwaliteitverhouding
Kwaliteit
Klantenservice
Het bedrijf is, via een simpel 'ticketsysteem', erg goed bereikbaar. Men reageert snel en duidelijk. Prima prijs - kwaliteit verhouding
  • Reactie hierop van: goedkopewebhoster.nl
    Bedankt voor de positieve review Herman, waarderen we :-)
zondag 9 december 2018
Herman Nugteren
Was deze beoordeling nuttig? Nuttig 1 Niet nuttig 0
Super webhoster
Prijs/kwaliteitverhouding
Kwaliteit
Klantenservice
Ik ben uiterst tevreden over de diensten en service van goedkopewebhoster.nl. Ik maak gebruik van Drupal en dit was bij de vorige shared hoster een doffe ellende. Voordat ik over stapte heb ik meermaals vragen gesteld aan goedkopewebhoster.nl om te voorkomen dat ik van de regen in de drup terecht zou komen. Ik kreeg snelle en duidelijke antwoorden en ben met meerdere domeinen overgestapt. Dit ging soepel en vlot. Als klant heb ik ook enkele vragen gesteld en wederom een goede responstijd en duidelijke en vriendelijke antwoorden. Ik ben uiterst tevreden over de prijs.- kwaliteit verhouding en kan het iedereen aanraden. Als Nederlander kan ik geen 5 sterren geven voor de prijs want iets is nooit goedkoop genoeg! 😃 Kortom, een echte aanrader!!!
  • Reactie hierop van: goedkopewebhoster.nl
    Bedankt voor je positieve review Mike, daar doen het we voor!
vrijdag 7 december 2018
Mike
Was deze beoordeling nuttig? Nuttig 1 Niet nuttig 0
Wat een KUT bedrijf
Prijs/kwaliteitverhouding
Kwaliteit
Klantenservice
Webshop/hosting en ongelimiteerd opslag server. Bullshit. Mike wist gewoon je gegevens....en dan nog zeggen....oohh als je wilt groeien met je bedrijfje dan zal ik je over moeten zetten naar een andere server. Sorry en dan ben ik ineens degene die alles verkeerd doet. Ooh er zijn ook zogenaamd klanten die in de server inbreken en in My SQL database...ja ja en dan durfen beweren dat het aan mijn Prestashop ligt. KEEP ON DREAMING mike. Ik Eis mijn geld terug plus schade vergoeding naar verkoop die ik al vanaf 25 nov. Niet meer heb. Lieve lezers....ga niet in zee met dit bedrijf als je wilt "ik qoute groeien" en ook niet als je je spullen veilig wilt bewaren!!!! Je word vriendelijk bedankt MIKE.
  • Reactie hierop van: goedkopewebhoster.nl
    Hallo, u gaf enkele weken geleden aan problemen te hebben met de webshop. Echter zagen we al snel dat dit lag aan de broncode van Prestashop. We hebben uit coulance toen door een programmeur dit laten verhelpen. Alleen een aantal weken later ontstond er weer een probleem. Helaas kunnen we niet altijd kosteloos problemen voor klanten verhelpen en hebben we u geadviseerd met een programmeur naar het probleem te kijken. We hebben het bedrag inmiddels teruggestort op uw rekening.
donderdag 6 december 2018
Pissed off klant
Was deze beoordeling nuttig? Nuttig 1 Niet nuttig 1
Zeer tevreden!
Prijs/kwaliteitverhouding
Kwaliteit
Klantenservice
Na een lang traject van problemen met shared hosting in combinatie met Drupal bij een andere hoster overgestapt naar Goedkopewebhoster.nl. Ik heb gebruik gemaakt van de huidige aanbieding. Voor dat ik klant werd heb ik meerdere vragen middels tickets gesteld. Ik kreeg hierop duidelijke en snelle antwoorden. Ook nadat mijn pakket online was vragen gesteld en wederom een korte responstijd. Ik ben dan ook erg tevreden met de prijs-kwaliteit verhouding en de kwaliteit van zowel de dienst alsook de de communicatie.
  • Reactie hierop van: goedkopewebhoster.nl
    Bedankt voor de positieve review Mike, dat waarderen we!
zaterdag 3 november 2018
Mike M
Was deze beoordeling nuttig? Nuttig 0 Niet nuttig 0
Slechte service
Prijs/kwaliteitverhouding
Kwaliteit
Klantenservice
Starterpakket aangeschaft plus webhosting. Na 2 dagen worstelen werkt niets WP is erg beperkt pakketje. Service is slecht. Niemand doet wat. Wel de € 31 kwijt. Hopelijk zijn ze zo eerlijk dat ze het terugboeken. Ga hier niet mee in zee,
  • Reactie hierop van: goedkopewebhoster.nl
    Hallo,We hebben van de week hierover contact gehad. Na uw mededeling dat niet alles naar wens was hebben we direct voorgesteld u te helpen of het bedrag terug te storten. U heeft gister (zondag) om 12 uur een bericht gestuurd omstreeks 12 uur waar u op 19 uur nog geen reactie op heeft ontvangen (vanwege de zondag) en toen kwaad reageerde dat het te lang duurde. Het bedrag is inmiddels op uw rekening terug gestort.
zondag 28 oktober 2018
Storm Westerslag
Was deze beoordeling nuttig? Nuttig 3 Niet nuttig 0
top webhoster
Prijs/kwaliteitverhouding
Kwaliteit
Klantenservice
Puur voor een Email pakket afgesloten. Alles was duidelijk hoe te verhuizen en ze zijn een van de goedkoopste webhosters
  • Reactie hierop van: goedkopewebhoster.nl
    Bedankt voor je positieve review Roy :-)
zondag 23 september 2018
Roy van de Sluis
Was deze beoordeling nuttig? Nuttig 0 Niet nuttig 0
Goedkopewebhoster.nl ... gewoon DOEN!
Prijs/kwaliteitverhouding
Kwaliteit
Klantenservice
ALL DAY, wij zijn klant vanaf de start van ons bedrijf, en dat zullen wij ook blijven ook. Wij hebben gekozen. Voor goedkopewebhoster omdat wij van mening zijn dat als je iets wil aanbieden je dat met kwaliteit en kennis moet onderbouwen. En dat is wat goedkopewebhoster doet! Geen kleine lettertjes maar gewoon doen wat ze zeggen. En als iemand ons vraagt of wij een goede hoster weten, dan is er maar één antwoord mogelijk. Wij van ALL DAY kijken graag uit naar een lange samenwerking en wensen goedkopewebhoster veel succes en door groei mogelijkheden.
  • Reactie hierop van: goedkopewebhoster.nl
    Ontzettend bedankt voor de positieve review!
zaterdag 25 augustus 2018
ALL DAY
Was deze beoordeling nuttig? Nuttig 1 Niet nuttig 0

Richtlijnen

Wij zien graag dat een Review:

  • 100% eerlijk is.
  • plus- en minpunten bevat.
  • details bevat.

Een Review wordt afgekeurd wanneer deze:

  • grove/kwetsende taal bevat.
  • links bevat.
  • onjuist is.
  • persoonsgegevens of andere gevoelige informatie bevat.

Deel jouw ervaring

Heb jij ervaring met Goedkopewebhoster.nl? Deel die dan op deze pagina.

Prijs/Kwaliteitverhouding
Kwaliteit
Klantenservice

Door op Reactie Plaatsen te klikken ga je akkoord met het privacybeleid van Webhosters.nl

Direct naar:

Webhosting

Starter

€ 2,00 /maand
  • Opslag: 10 GB
  • Dataverkeer: 1 TB
  • SSD: Ja
  • Telefoon: Nee
  • Verhuisdienst: Ja (betaald)
  • SSL: Ja

Onbeperkt

€ 5,00 /maand
  • Opslag: 100 GB
  • Dataverkeer: 1 TB
  • SSD: Ja
  • Telefoon: Nee
  • Verhuisdienst: Ja (betaald)
  • SSL: Ja

Domeinnaam

Domeinnaam

€ 9,99 /jaar
  • Website redirect: Ja
  • DNS Beheer: Nee
  • DNSSEC: Nee
  • Telefoon: Nee
  • Verhuisdienst: Nee
  • Whois Privacy: Ja

E-mail hosting

€ 15,00 /jaar
  • Website redirect: Nee
  • DNS Beheer: Nee
  • DNSSEC: Nee
  • Telefoon: Nee
  • Verhuisdienst: Ja (betaald)
  • Whois Privacy: Nee