Siteground doet net alles iets anders: je moet er meer in servers denken waar je vervolgens (easy) meerdere domeinen aan kan koppelen. Lees wat de gebruikers van Siteground van de diensten vinden.
De ondersteuning is zeer snel en professioneel. Erg blij met SiteGround!!
GoGeek account, al jaren. Reguliere prijs is €40 ex btw per maand
Alles is prima, goede support, veel tools, maar mijn bezwaren waardoor ik mijn sites ga verhuizen:
Te weinig webruimte vergeleken met concurrenten.
Staging tool werkt niet altijd goed waardoor de webruimte overschreden wordt. Dat telkens oplossen kost veel tijd en mijn klanten schrikken van de mails die ze ontvangen over de overschreden webruimte.
Backups 1x per dag. Voor backups per uur moet je extra betalen. Daardoor moet je vaker handmatig backups maken met de staging tool die niet altijd goed werkt.
Je kunt bij support geen tickets indienen. Daardoor kosten alle supportkwesties minstens 20 minuten tijd via chat.
Heeft mij geduldig, duidelijk en effectief geholpen met mijn aangepaste instellingen met betrekking tot een staging area en Cloudflare.
Ik begrijp dat ‘AI’-chatbots heel goed klanten kunnen helpen… Aangezien iedereen het doet.
Maar je moet het begrijpen. Mensen nemen contact met je op NADAT ze het zelf hebben geprobeerd op te lossen. Ze WILLEN met iemand praten. Ga niet door een AI die niet eens in de buurt komt van wat ze nodig hebben.
Dit is een universele ervaring die bedrijven niet krijgen.
De klantenservice WAS zoveel beter geweest als je rechtstreeks met iemand kon chatten.
Dit is waarschijnlijk de ergste verandering die je kunt aanbrengen en je zult er onmogelijk achter komen, omdat niemand de tijd zal nemen om een service daadwerkelijk te beoordelen terwijl ze proberen hun eigen problemen op te lossen.
Het is het MINST belangrijke op het moment dat u contact opneemt met de klantenondersteuning.
Zeer blij met de klantenservice van Siteground, heeft mij direct verder geholpen.
Snelle en deskundige ondersteuning
super support, uitgebreide mogelijkheden, snelle servers, goede beveiliging
Last year i switched to Siteground from my previous provider as my website host, because my new website developer recommended me to… and i never thought that i would be so happy about it. Siteground offers pretty grood prices for their services and products, bit higher then some others but really, siteground has a whole other level on their services. There is basically 24/7 help for free available and ALL the agents know what they’re doing, i haven’t had 1 agent who couldn’t help me or clarify a specific problem. Honestly, i recommend everyone to switch to siteground. It’s not hard, they can help you transfer your website and domain name and everything else as a piece of cake.
Just got in touch by chat with Siteground. I am not an ICT expert, but I was helped correctly step by step. He also had enough patience with me. Problem is solved. Thank you soooo much. Good service.
Siteground helped me with an issue of conflicting plugins (Speed optimation and another) and it was fixed in a minute. Thanks!
Staan altijd voor je klaar en denken met je mee. Superservice!
Snel, vriendelijk, betrouwbaar en deskundig personeel. Grote fan hier. Groeten!
Geweldig bedrijf! Klantenservice is erg goed en staat klaar om je te helpen en zoekt naar maatwerkoplossingen.
Ik moest een website overzetten van het ene domein naar het andere domein en dit ging perfect
Ik moest een website overzetten naar Siteground-hosting en verwachtte dat het moeilijk zou zijn.
Met de hulp van een supervriendelijke supportmedewerker (Stefani) ging de overstap soepel en snel.
Perfect!
Ik ben al jaren een zeer tevreden klant van Siteground en kan ze aanbevelen vanwege hun service en ondersteuning!
Bedankt, Siteground!
Zeer blij met de klantenservice van Siteground, heeft mij direct verder geholpen.
De ondersteuning is zeer snel en professioneel. Erg blij met SiteGround!!
Heeft mij geduldig, duidelijk en effectief geholpen met mijn aangepaste instellingen met betrekking tot een staging area en Cloudflare.
Eindelijk een gastheer die weet wat zijn klanten nodig heeft! Ik ben al jaren klant en zelfs in de moeilijke tijden helpen ze je aan een oplossing.
Geduldig, behulpzaam en stap voor stap werken aan een oplossing voor een technisch mens zoals ik.