HostingDiscounter

4,0 / 5 117 ervaringen Bekijk Deel jouw ervaring

Bedrijfsgegevens

  • 14 Werknemers
  • KvK-nummer: 09136559
Openingstijden
  • ma-vrij: 09:00-20:00

Review score

4,0 / 5 117 ervaringen

Totaal (117)

  • Algemeen
  • Prijs/kwaliteitverhouding
  • Kwaliteit hosting
  • Klantenservice

Laatste 12 maanden (12)

  • Algemeen
  • Prijs/kwaliteitverhouding
  • Kwaliteit hosting
  • Klantenservice
Lees alle ervaringen

Over Hostingdiscounter

Webhoster Hostingdiscounter is sinds 2003 actief met betaalbare hosting voor ondernemers en particulieren. Het team van 14 medewerkers bedient de ruim 40 duizend klanten die het bedrijf heeft.

De shared hosting pakketten van Hostingdiscounter beginnen bij €2 per maand voor een 1 GB schijfruimte en 25 GB dataverkeer pakket. Domeinregistraties beginnen vanaf €7,99 per jaar voor een .NL domeinnaam.

Hostingdiscounter ervaringen en klachten

Huidige en voormalige klanten van Hostingdiscounter kunnen via onze website ervaringen en klachten delen. Door exacte ervaringen achter te laten krijgen we een zo volledig mogelijk beeld van de hosting kwaliteit en het service niveau. Zowel positieve als negatieve ervaringen dragen bij aan het totaalbeeld.

Ervaringen 117 op 3 pagina's

Top geholpen
Prijs/kwaliteitverhouding
Kwaliteit
Klantenservice
Voor een profi vast geen probleem maar voor een leek wordpress koppelen aan een nieuwe domeinnaam. Ik kwam er niet uit. Tot drie keer toe telefonisch fantastisch geholpen door Klaas van de helpdesk. Top!!
  • Reactie hierop van: HostingDiscounter
    Hartelijk dank voor je review! Goed om te horen dat je naar tevredenheid geholpen bent.
woensdag 28 augustus 2019
TA de VA
Was deze beoordeling nuttig? Nuttig 6 Niet nuttig 0
Zeer slechte klantenservice
Prijs/kwaliteitverhouding
Kwaliteit
Klantenservice
Ik probeer al enkele jaren mijn site op te zeggen maar het lukt niet en ik krijg geen medewerking
  • Reactie hierop van: HostingDiscounter
    Beste Gonnie, Abonnementen kun je eenvoudig zelf opzeggen via ons control panel. Mocht dit onverhoopt niet lukken, zou je dan contact op willen nemen met onze supportafdeling via support@hostingdiscounter.nl? Mijn collega's helpen je dan graag verder.
dinsdag 30 juli 2019
Gonnie meulenkamp-schreven
Was deze beoordeling nuttig? Nuttig 7 Niet nuttig 0
Fantastische service.
Prijs/kwaliteitverhouding
Kwaliteit
Klantenservice
Ik ben sinds 2009 klant bij Hostingdiscounter met het pakket "Hosting Super Discount extra". Onlangs ben ik door mijn eigen fout mijn hele database kwijtgeraakt en had zelf gèèn backup voorhanden. Met de geweldige hulp van de helpdesk (Klaas en Joris) is alles toch weer goed gekomen. Nogmaals dank, Ronald kotterfoto
  • Reactie hierop van: HostingDiscounter
    Beste Ronald, Gelukkig maken wij altijd back-ups van de data van onze klanten en zijn we blij dat we jouw database hebben kunnen herstellen. Nogmaals bedankt voor de lekkere ijsjes!
dinsdag 23 juli 2019
Ronald Kotterfoto
Was deze beoordeling nuttig? Nuttig 8 Niet nuttig 0
Doet het altijd, echt een aanrader!
Prijs/kwaliteitverhouding
Kwaliteit
Klantenservice
Ben al klant sinds 2008 en echt nog nooit problemen gehad. Bij het maken van mijn nieuwe site veel ondersteuning gehad op het gebied van Wordpress. Dat was mij wel een taartje waard! Ik kan HostingDiscounter echt aan iedereen aanraden!
  • Reactie hierop van: HostingDiscounter
    Beste Martin, Bedankt voor je review! De taart was heerlijk!
donderdag 18 juli 2019
Martin Megens
Was deze beoordeling nuttig? Nuttig 8 Niet nuttig 0
geweldige support hostingdiscounter
Prijs/kwaliteitverhouding
Kwaliteit
Klantenservice
Support/ helpdesk van hostingdiscounter is erg goed benaderbaar. Via contactformulier snelle reactie en telefonisch over het algemeen direct/ na een korte wachttijd (enkele minuten). Hele goede ondersteuning!
  • Reactie hierop van: HostingDiscounter
    Beste David, Hartelijk dank voor je review!
vrijdag 28 juni 2019
david
Was deze beoordeling nuttig? Nuttig 7 Niet nuttig 0
Problemen met mailen naar een e-mail adres gehost bij HostingDiscounter
Prijs/kwaliteitverhouding
Kwaliteit
Klantenservice
Een klant van me had problemen met het mailen naar een mail adres gehost bij HostingDiscounter. Na veel over en weer te mailen en uitsluiten waar het probleem zat is het toch opgelost. HostingDiscounter was bij het oplossen heel behulpzaam.
  • Reactie hierop van: HostingDiscounter
    Beste Frank, Fijn om te horen dat we je van dienst hebben kunnen zijn en de e-mailproblemen verholpen zijn!
dinsdag 18 juni 2019
Frank van Logten
Was deze beoordeling nuttig? Nuttig 6 Niet nuttig 0
SSL certificaat en andere zaken
Prijs/kwaliteitverhouding
Kwaliteit
Klantenservice
Bij navraag naar de certificaten een duidelijke handleiding ontvangen waar je uit kunt kiezen en hoe dit in zijn werk gaat. Bij punten waar je zelf niet uit komt krijg je vlot en zeer duidelijk antwoord via de klantenservice. Ook helpen zij bij zaken als dit niet binnen je eigen bereik ligt. Een klantenservice die verder denkt!
  • Reactie hierop van: HostingDiscounter
    Beste Ingeborg, Hartelijk dank voor het mooie compliment!
donderdag 16 mei 2019
Ingeborg Sturre
Was deze beoordeling nuttig? Nuttig 7 Niet nuttig 0
1e FTP van eigen website goed gelukt
Prijs/kwaliteitverhouding
Kwaliteit
Klantenservice
Op advies van Stef van Hosting Discounter shareware Filezilla gedownload en FileZilla het werk zelf laten doen. Mijn complimenten voor de korte handleiding die ik toegezonden kreeg.
  • Reactie hierop van: HostingDiscounter
    Beste Paul, Graag gedaan. Succes met je website!
woensdag 1 mei 2019
Paul Noort
Was deze beoordeling nuttig? Nuttig 8 Niet nuttig 0
Geweldige service!
Prijs/kwaliteitverhouding
Kwaliteit
Klantenservice
Heb al sinds jaar en dag meerdere websites bij deze partner in business. En dat naar zeer goede tevredenheid. Zij stoppen niet bij het technische verhaal maar gaan door met je totdat de Website weer up and running is. Echt geweldig. Dus niet alleen een ssl-certificaat installeren, maar ook hand- en spandiensten verlenen die ervoor zorgen dat ik als leek weer een optimale site heb gekregen.
  • Reactie hierop van: HostingDiscounter
    Beste Tako, Goed om te horen dat je zo tevreden bent over onze dienstverlening!
woensdag 24 april 2019
Tako Hofstra
Was deze beoordeling nuttig? Nuttig 7 Niet nuttig 0
Clear website, friendly (Dutch), helpfull and quickly reachable helpdesk. Quick response and solutions
Prijs/kwaliteitverhouding
Kwaliteit
Klantenservice
Clear website, friendly (Dutch), helpfull and quickly reachable helpdesk. Quick response and solutions
vrijdag 8 maart 2019
Jeroen
Was deze beoordeling nuttig? Nuttig 7 Niet nuttig 0
Tevreden klant
Prijs/kwaliteitverhouding
Kwaliteit
Klantenservice
Eenmaal alles ingesteld heb je er geen omkijken meer naar, mocht er uiteindelijk iets zijn dan helpen ze je uitstekend! De jaarlijkse financiële afhandeling mag van mij wel anders, dat is nu via via en mag van mij wel rechtstreeks.
vrijdag 8 maart 2019
Esther
Was deze beoordeling nuttig? Nuttig 7 Niet nuttig 0
Geweldige service!
Prijs/kwaliteitverhouding
Kwaliteit
Klantenservice
In een woord, geweldige service! Ik raad iedereen die dit leest naar HostingDiscounter te gaan of over te stappen naar HostingDiscounter!! Hoe vaak ik ook bel, ik wordt altijd super geholpen.
maandag 29 oktober 2018
Hans van den Akker
Was deze beoordeling nuttig? Nuttig 6 Niet nuttig 0
SSL
Prijs/kwaliteitverhouding
Kwaliteit
Klantenservice
Wij wisten niet hoe wij een SSL certificaat op onze website moesten plaatsen. Helpdesk Hostingdiscounter gebeld en het was zo opgelost. Vriendelijke helpdesk met veel kennis. Zeker een aanrader.
donderdag 5 juli 2018
M. van Enckevort
Was deze beoordeling nuttig? Nuttig 5 Niet nuttig 0
Een 10 met een griffel voor Hostingdiscounter.
Prijs/kwaliteitverhouding
Kwaliteit
Klantenservice
Opeens problemen met bijwerken website via de allernieuwste versie van Filezilla. Kwam er niet meer uit na urenlang worstelen. Had beter direct Hostingdiscounter kunnen mailen want binnen no-time hadden zijn het geregeld. Supervriendelijke en behulpzame medewerkers.
donderdag 5 juli 2018
Dies Groot Fotografie
Was deze beoordeling nuttig? Nuttig 6 Niet nuttig 0
omzetting website naar nieuw server door medewerkers Hostingdiscounter
Prijs/kwaliteitverhouding
Kwaliteit
Klantenservice
Ik kan wel mijn wordpress site bijhouden maar omzetten, nee die taal spreek ik niet. Geen probleem voor Hostingdiscounter, eerst werd ik op weg geholpen, maar toen de medewerker tijdens het uitvoeren ontdekte dat dit mij echt niet zou gaan lukken heeft hij het voor mij uitgevoerd. Ben er super blij mee! nogmaals heren dank voor jullie goede en snelle hulp
vrijdag 22 juni 2018
marjan de visser
Was deze beoordeling nuttig? Nuttig 7 Niet nuttig 0
Prijs/kwaliteitverhouding
Kwaliteit
Klantenservice
Na 10 jaar klant te zijn geweest neem Ik afscheid van dit bedrijf. Dit bedrijf is gestopt met klant vriendelijkheid. Super onbeschoft en geen support en geen medewerking. Het lijkt erop dat dit bedrijf geen zin meer heeft om hun klanten te houden. Absoluut geen aanrader
zondag 4 december 2016
Khatib
Was deze beoordeling nuttig? Nuttig 0 Niet nuttig 6
Prijs/kwaliteitverhouding
Kwaliteit
Klantenservice
Zonder enige reden wordt mijn website andermaal geblokkeerd vanwege een plugin, zie hier de melding: - Dit is een automatisch gegenereerd bericht - Geachte heer Massimi, Bij deze delen wij u mee dat de webhosting op uw domeinnaam '***.nl' vanaf heden geblokkeerd is. Blokkering houdt in dat uw website niet meer te benaderen is. U kunt zelf nog wel de website bezoeken (om bijvoorbeeld onderhoud te plegen via een CMS) door in te loggen met uw FTP gebruikersnaam en wachtwoord. Reden van de blokkering: Website veroorzaakt overlast op de webserver doordat de wp-cron.php te vaak in te korte tijd aangeroepen/uitgevoerd wordt. Voor meer informatie kunt u contact opnemen met onze helpdesk. HostingDiscounter bv - Dit is een automatisch gegenereerd bericht - Ik kan niet eens de desbetreffende plugin uitschakelen OMDAT ZE DE WEBSITE HEBBEN GEBLOKKEERD! Wat een idioten! Vermijd HOSTINGDISCOUNTER ze willen kennelijk niet meer.
woensdag 16 november 2016
Massimi
Was deze beoordeling nuttig? Nuttig 1 Niet nuttig 8
Prijs/kwaliteitverhouding
Kwaliteit
Klantenservice
Na 9 goede jaren zijn ze bij hostingdiscounter het zat om hun vaste klanten goed te behandelen. Sinds vorig jaar (2015) zijn de prijzen verdrievoudigd, door de goede ervaringen dacht ik dat ik er goed aan deed door te blijven met mijn 4 domeinen en hosting. HELAAS! Ze hebben een nieuw beleid waarbij het ontvangen bij een late betaling, de website wordt offline gehouden en er geen contact meer wordt gezocht met de klant. Dit is mij overkomen terwijl de betaling binnen de gestelde termijn is voldaan, probeer al 3 dagen lang contact te zoeken met hostingdiscounter maar de website is en blijft offline. Toch ben ik ze dankbaar want hierdoor ben ik verder gaan kijken en ga ik straks alles naar een andere webhosting verhuizen en dan ga ik van €220,- p/j naar €45,- p/j !
zondag 2 oktober 2016
Hulsbergen
Was deze beoordeling nuttig? Nuttig 1 Niet nuttig 5
Prijs/kwaliteitverhouding
Kwaliteit
Klantenservice
Bij het opzeggen van 1 dienst wat los staat van de domeinregistratie zijn alle DNS gegevens gewist die wij hadden ingesteld. Hierdoor werkte de website niet meer.. Nog nooit zoiets meegemaakt!!. Wij gaan ook al onze diensten verhuizen naar een ander bedrijf.
dinsdag 27 mei 2014
Was deze beoordeling nuttig? Nuttig 1 Niet nuttig 3
Prijs/kwaliteitverhouding
Kwaliteit
Klantenservice
Er is onterecht een bedrag van mijn rekening afgeschreven voor een domeinnaam die ik bij een andere provider heb. Uiteraard Hostingdiscounter hiervan een bewijs gestuurd (factuur van de andere provider waarbij ik deze domeinnaam webruimte al vele jaren heb), maar dat lezen ze niet eens. Ze sturen elke keer een standaard antwoord dat ik niet op tijd opgezegd zou hebben. Maar er was bij hen niets op te zeggen want voor die domeinnaam had ik geen contract bij hen. Heb nu mijn rekening laten blokkeren.
woensdag 7 mei 2014
Was deze beoordeling nuttig? Nuttig 2 Niet nuttig 3
Prijs/kwaliteitverhouding
Kwaliteit
Klantenservice
Je wilt goedkoop, dan krijg je dat ook. Niet zeuren en vooral geen vragen stellen. Je krijgt onbeschofte en standaard antwoorden die jou niet helpen. De klant heeft NOOIT gelijk, want zij hebben de enen en nullen.
zaterdag 11 januari 2014
Was deze beoordeling nuttig? Nuttig 1 Niet nuttig 3
Prijs/kwaliteitverhouding
Kwaliteit
Klantenservice
Ik heb al jaren sites gehost bij HD. Altijd prima. Voor vrienden, kennissen, verenigingen, klanten, etc. Ook bij migraties geen problemen. En tegen scherpe prijs. Het is een technisch hoster verwacht dus geen template-verkoper. Onlangs weer een nieuwe klant en daardoor via dashboard gewerkt. Dat ging niet goed (misschien verwachtte ik teveel). Dat is ook een kwestie van wennen en is goed gekomen. Techniek goed georganiseerd [voor zover ik dat kan beoordelen]. Pluim voor deze hoster! Ik blijf ze aanbevelen.
zaterdag 19 oktober 2013
Was deze beoordeling nuttig? Nuttig 4 Niet nuttig 0
Prijs/kwaliteitverhouding
Kwaliteit
Klantenservice
De website van mijn vrouw was na de migratie niet meer te vinden. Nu reclamatie deed hij het een weekje, maar nu is hij weer foetsie... In het verleden was ik tevreden over de lage prijs en het geringe aantal storingen. Nu ben ik minder tevreden en overweeg mijn websites over te brengen naar een andere partij.
woensdag 28 augustus 2013
Beenker
Was deze beoordeling nuttig? Nuttig 0 Niet nuttig 2
Prijs/kwaliteitverhouding
Kwaliteit
Klantenservice
dinsdag 9 juli 2013
Was deze beoordeling nuttig? Nuttig 1 Niet nuttig 3
Prijs/kwaliteitverhouding
Kwaliteit
Klantenservice
Werkelijk een waardeloze provider. In 2004 begonnen met een website bij hun. Toen was het nog prima. Helaas groeien ze niet mee met de markt en zijn ze ook nog eens alles behalve hulpvaardig of klantvriendelijk. Ik draai simpele sites, en vaak is de server enige minuten niet bereikbaar. Laatst werd mijn site uit de lucht gehaald (wordpress) omdat het te veel resources zou gebruiken. Het duurde meer dan een dag voordat alles weer online was, enkel alleen omdat men wilde dat ik een plugin installeerde (die ook nog eens de site wist te breken). De helpdesk is rustig en beleeft, maar niet behulpzaam. Alles 'wordt' aan gewerkt en 'gaan we naar kijken' etc etc. Ondertussen ben ik druk alles te verhuizen naar een betere provider.
woensdag 26 juni 2013
van Breukelen
Was deze beoordeling nuttig? Nuttig 1 Niet nuttig 2
Prijs/kwaliteitverhouding
Kwaliteit
Klantenservice
Ik heb meerdere websites op dit moment draaien bij Hosting Discounter en meerdere domeinen geparkeerd. Ik moet zeggen dat de service van hosting discounter enorm goed is, alle vragen worden netjes en goed beantwoord. Tevens zijn de prijzen ook erg netjes. Mocht de klant gerichte service & kwaliteit zo blijven dan blijf ik nog jaren lang klant bij Hosting Discounter! Plus punten van Hosting Discounter: - Duidelijke en heldere communicatie - Bij problemen staan ze voor je klaar - Overleg is altijd mogelijk - Klant gericht en altijd vriendelijk - Goede technische kennis, ook voor leken. - Een goede prijs voor goede kwaliteit Bedankt Hosting Discounter voor de goede prestaties die jullie leveren. Normaal ben ik niet zo van reviews plaatsen, maar ik vind dat jullie een goede review verdienen (want meestal plaatsen mensen alleen hun negatieve ervaringen op het internet).
dinsdag 18 juni 2013
Frans
Was deze beoordeling nuttig? Nuttig 1 Niet nuttig 0
Prijs/kwaliteitverhouding
Kwaliteit
Klantenservice
Prima provider. Zoals ze zelf zeggen: zonder poespas. Als er een keer wat is, dan is de support uitstekend (ik gebruik altijd e-mail daarvoor).
maandag 12 september 2011
Hoogduin
Was deze beoordeling nuttig? Nuttig 0 Niet nuttig 0
Prijs/kwaliteitverhouding
Kwaliteit
Klantenservice
Heb er jaren een zakelijke website gehad TODAT er een wijziging van een rekeningnummer niet meegepakt werd. Bedrag werd meteen uitbesteed en 37 (!) euro aan de normale 7 euro toegevoegd, ondanks dat mij via mail bevestigd is dat de incasso nogmaals van het nieuwe rekeningnummer plaats zou vinden. Reclamaties worden niet meer op gereageerd en ben het nu echt zat! Prutsers zijn het.
woensdag 2 februari 2011
Was deze beoordeling nuttig? Nuttig 1 Niet nuttig 1
Prijs/kwaliteitverhouding
Kwaliteit
Klantenservice
Heb er vier websites gehad naar volle tevredenheid, toen ik zes jaar geleden begon. Helaas is het niveau daarna niet gestegen. Waar andere providers steeds meer ruimte en emailverkeer (aantal adressen, ruimte en IMAP) aanboden voor minder geld, bleef hostingdiscounter hopeloos achter. Wel goedkoop, maar weinig aanbod dus. Wilde daarom verhuizen. Ben nu al een week in een dikke strijd bezig de sites te verhuizen. De medewerking van HD is 0,0... Ben dus na eerst erg tevreden te zijn geweest, nu zeer ontevreden.
vrijdag 8 oktober 2010
Was deze beoordeling nuttig? Nuttig 2 Niet nuttig 1
Prijs/kwaliteitverhouding
Kwaliteit
Klantenservice
Na een paar jaar niets meer vernomen te hebben van dit waardeloze bedrijf zie ik vanmorgen ineens een incasso van bijna 2500 euro. Ik ben sinds 2007 al geen klant meer, ben daar vanwege wanprestaties vertrokken maar heb netjes alles afgehandeld. Ik denk dat iedereen die daar zijn websites heeft staan toch serieus moet gaan nadenken of je wel daar wil blijven, deze fout verteld mij dat dit bedrijf zijn administratie absoluut verre van op orde heeft. Ik zit er zelfs aan te denken om aangifte van diefstal te doen gezien er geen incasso machtiging meer was en er toch geld van mijn rekening geïncasseerd is. Wegblijven bij dit bedrijf is de enigste remedie, mensen u bent gewaarschuwd.
vrijdag 25 juni 2010
n.v.t.
Was deze beoordeling nuttig? Nuttig 1 Niet nuttig 1
Prijs/kwaliteitverhouding
Kwaliteit
Klantenservice
Middelmatige beoordeling wat mij betreft. Geen superslechte prestaties maar ik sla ook niet steil achterover. Bijvoorbeeld geen cron jobs mogelijk op virtuele server, en ook geen individueel terug te zetten backups. Service: mailtjes worden nogal eens "over het hoofd gezien" maar als je in de telefoon klimt helpen ze je op een vriendelijke en correcte manier. Mijn conclusie: het is niet duur dus moet je bereid zijn er zelf wat extra moeite voor te doen. Waarschijnlijk kan het beter voor hetzelfde geld maar het is nu ook weer niet zo erbarmelijk dat ik de ca. 5 sites die ik er heb draaien, zal weghalen.
maandag 13 juli 2009
Jongbloets
Was deze beoordeling nuttig? Nuttig 0 Niet nuttig 0
Prijs/kwaliteitverhouding
Kwaliteit
Klantenservice
Ik heb sinds een jaar of 4 alle sites die ik maak bij deze partij gehost en nog nooit (!) problemen gehad. Communicatie gaat altijd goed, medewerkers zijn altijd vriendelijk. Service is goed: voor het aflopen van een contract krijg ik een mail met herinnering zodat ik nog kan opzeggen. Goede service, betrouwbare dienst voor een goeie prijs: een aanrader!
vrijdag 20 februari 2009
Inge van Vuuren
Was deze beoordeling nuttig? Nuttig 1 Niet nuttig 0
Prijs/kwaliteitverhouding
Kwaliteit
Klantenservice
Hele berg wat daar niet goed gaat, - Service slecht, - geen antwoord op je email, meerdere malen al niet, - onterecht afgesloten week lang waardoor inkomsten derving, ga zo maar door. bouw zelf veel websites voor klanten, heb daar ± 120 websites hosten onder verschillende klant namen, kan je vertellen dat ik ze allemaal ga verhuizen en mijn klanten ga advieseren..
zaterdag 24 januari 2009
raymond
Was deze beoordeling nuttig? Nuttig 1 Niet nuttig 1
Prijs/kwaliteitverhouding
Kwaliteit
Klantenservice
Een hernieuwde reactie. Na vele jaren nog steeds uiterst tevreden over de service. Enige tijd geleden had ik een probleem met phpmyadmin, waarvan ik niet zeker weet of dat bij "mij" of bij "hun" lag. Desondanks zijn ze meteen na mijn eerste vraag hierover voor me aan de slag gegaan. Tijdelijk een nieuwe toegang geregeld, zodat ik toch in mijn database kon en ondertussen "sleutelen" aan mijn eigen phpmyadmin. Super service! Het enige wat ik inderdaad wel mis, is een goede website. Het controlpanel is "iets" verbeterd, maar kent nog steeds veel te weinig "self-service". De rest van de website is ronduit slecht met sterk verouderde “nieuws-“berichten en artikelen. Daar mag je van een hostingpartij iets meer van verwachten. Maar nogmaals wat betreft de behulpzaamheid bij problemen; super!
dinsdag 22 juli 2008
B.Jongen
Was deze beoordeling nuttig? Nuttig 0 Niet nuttig 0
Prijs/kwaliteitverhouding
Kwaliteit
Klantenservice
Ik host nu al een aantal jaren mijn site via hostingdiscounter (en heb nog een aantal andere domeinnamen daar geparkeerd) maar heb nog nooit problemen ondervonden. Niet met het opzeggen, aanmelden, registreren of technische vragen. Altijd op tijd antwoord, altijd worden mijn mails beantwoord. Prettig contact voor een prettige prijs.
zondag 8 juni 2008
carin van leeuwarden
Was deze beoordeling nuttig? Nuttig 0 Niet nuttig 0
Prijs/kwaliteitverhouding
Kwaliteit
Klantenservice
Hosting-discounter is technisch prima... lees ik hier! Cron-jobs is niet mogelijk op een shared server. Op een vraag om PERL-scripts te mogenkunnen draaien krijg ik geen antwoord. Een control-panel om te huilen zo primitief. Het vragenformulier op de website werkt niet althans er wordt niet op gereageerd. Een gewone E-mail wordt maar half gelezen met als gevolg een nietszeggend antwoord en dat niet voor de eerste keer. Van de 5 sites die ik er ooit had gehost is er nog 1 over en die verhuist binnenkort ook nog. Goodbye and good-luck Hostingdiscounter ik heb het wel gehad met jullie. Advies: kijk eens verder er zijn goede hosters voor hetzelfde geld waar bovenstaande zaken wel mogelijk zijn.
dinsdag 18 september 2007
P.Hamers
Was deze beoordeling nuttig? Nuttig 1 Niet nuttig 1
Prijs/kwaliteitverhouding
Kwaliteit
Klantenservice
Hostingdiscounter is technisch prima, goede website, maar... Ontzettend klantonvriendelijk en onprofessioneel. Negeren opzeggingen, vragen niet om aanmelding bij SIDN, maar vervolgens wel om opzegging. Niet vanaf te komen. Reageren niet op email. Beantwoorden geen vragen. Advies: Nooit mee in zee gaan,
zondag 29 juli 2007
Hinko
Was deze beoordeling nuttig? Nuttig 1 Niet nuttig 1
Prijs/kwaliteitverhouding
Kwaliteit
Klantenservice
Ik kan niet anders zeggen dan klote bedrijf. Deze mensen nemen de moeite niet om je een handleiding toe te sturen, en noch is er een te vinden op hun website. Als je hen aankaart dat ze al maanden vergeten de rekeningen aan u te sturen en hun daarop aanspreekt krijg je een kopie zonder begeleidend schrijve met de reden waarom men deze niet gestuurd heeft. En de rekeningen dienen dan wel binnen 7 dagen voldaan te worden, de normale termijn bij het aangaan van dit contract was ruim 14 dagen. Een mail aan de helpdesk wordt simpelweg nooit beantwoord, en dan is dat geen enkelvoudig incident, ik heb meerdere mails gestuurd en nooit meer een antwoord mogen ontvangen. Ik ben van mening dat dit soort bedrijven hun recht van bestaan ontnomen moeten worden en nooit meer iets op mogen starten. Dit bedrijf valt trouwens onder TISCOM HOSTING in Arnhem dus ook daar geldt hetzelfde. Zoek liever een bedrijf wat echt service levert aan een klant mensen, hier moet je niet zijn.
donderdag 15 februari 2007
Bart Noordermeer
Was deze beoordeling nuttig? Nuttig 1 Niet nuttig 1
Prijs/kwaliteitverhouding
Kwaliteit
Klantenservice
De ervaringen zijn nog wel positief al wordt er idd niet altijd op E-mail gereageerd. Het ontbreken van een cp-panel wat al tijden beloofd wordt is een groot minpunt bij deze hoster ....jammer gemiste kans. Heren ....... jullie hoeven het wiel niet opnieuw uit te vinden en zorg er nu eindelijk eens voor dat dat ding er komt. Webreus schijnt het goed te doen wellicht dat deze de moeite waard is om eens naar te kijken.
donderdag 12 oktober 2006
peter hamers
Was deze beoordeling nuttig? Nuttig 0 Niet nuttig 0
Prijs/kwaliteitverhouding
Kwaliteit
Klantenservice
Ik ben ontzettend blij met Hosting Discounter. In tegenstelling tot watsnel.nl kan je ze gewoon bellen en krijg je de dingen geduldig uitgelegd. Ook de nieuwsbrief is leuk om te lezen, van tevoren wordt erg vriendelijk aangekondigd dat er onderhoudswerkzaamheden verricht zullen worden en de prijs is ook prima. Tegenwoordig laat ik al mijn domeinnamen hosten bij de Hosting Discounter.
maandag 9 oktober 2006
S. van den Akker
Was deze beoordeling nuttig? Nuttig 1 Niet nuttig 0
Prijs/kwaliteitverhouding
Kwaliteit
Klantenservice
NOOIT in zee gaan met HostingDiscounter!! Wat een onprofessionele, trage, klantonvriendelijke organisatie. Een domeinnaam verhuizen naar een andere provider (omdat deze slecht bevalt) schijnt maar niet te lukken door hun tegenwerking, terwijl het toch zo eenvoudig is. De manier waarop ze met hun klanten omgaan is echt niet van deze tijd, ontzettend slecht. Wel hele goede zijn ezCompany, JDN en PCextreme.
dinsdag 5 september 2006
Snip
Was deze beoordeling nuttig? Nuttig 1 Niet nuttig 1
Prijs/kwaliteitverhouding
Kwaliteit
Klantenservice
Ik heb 2 dagen geleden een naam aangevraagd voor 1 van mijn klanten. Ik had de naam op zijn naam gezet. Ik krijg een SIDN contract. Ik zie daar opeens mijn naam staan. Ik heb direct een e-mail gestuurd naar Hostingdiscounter.nl. Ik kreeg heel erg leuk dezelfde contract weer terug. Ik heb zojuist gesproken met een medewerker (Mark) van Hostingdiscounter. Deze jongeman kon mij vertellen dat het mijn fout was, het mijn probleem was dat het nu op naam staat i.p.v. mijn klant en dat de overzettingskosten van ?2.50 zo laag waren dat dit niet uit zou moeten maken voor mij. Dit waren zijn letterlijke bewoordingen. Ik heb alles goed ingevuld aangezien dit niet de eerste keer was dat ik dit bij hen had gedaan. De desbetreffende medewerker wilde mij ook niet doorverbinden met zijn manager of de naam van de directeur geven. Zeer onbeschofte service. Wie heeft dit nog meer meegemaakt?
woensdag 23 augustus 2006
Marten Terpstra
Was deze beoordeling nuttig? Nuttig 1 Niet nuttig 0
Prijs/kwaliteitverhouding
Kwaliteit
Klantenservice
Mijn ervaringen zijn heel erg slecht. De problemen die ik had waren vooral met DNS. Het niet aanwezig zijn van een cpanel. (hierdoor moest men met regelmaat telefonisch en per e-mail contact over moeten hebben. En als je een vraag per e-mail stelde, kreeg men wel een bevestiging mail maar never nooit niet een reactie. En dan bel je ze met vragen, dan wordt je nog eens onbeschoft geholpen ook. Cpanel hebben we niet. Je moet ons maar blijven bellen of mailen. Zelfs mijn opzegging werd genegeerd. Heb dit tot tien keer telefonisch gemeld. Uiteraard heb ik de benodigde papieren verstuurd die voor een opzegging en verhuizing nodig zijn. Ja dit heb ik ook een keer of vier moeten doen. Heb dan ook alle domeinen verhuist naar Hosting2Go. Waar ik super te vrede over ben. We hebben dan ook met een man of tien alle domeinen verhuist van hostingdiscounter naar Hosting2Go. Ze zijn ook nog eens goedkoper en ze bieden veel mogelijk. Service is ook echt top. Als je ze ?berhaupt nodig hebt. Met Plesk kun je eigenlijk alles zelf oplossen of uitvoeren. Alleen het ontbreken van een ssh connectie is een minpunt. Maar of je dit nou echt altijd nodig hebt. Ervaring Hostingdiscounter. K*** Ervaring Hosting2Go Geweldig
maandag 14 augustus 2006
Daan
Was deze beoordeling nuttig? Nuttig 1 Niet nuttig 0
Prijs/kwaliteitverhouding
Kwaliteit
Klantenservice
Nu al bijna een jaar een tevreden klant van Hosting Discounter. Was hiervoor erg duur uit bij een andere provider. Ik vind dat je altijd pas na een jaar kan reageren over het product, want om nou bij iedere hick-up een boos bericht erneer te zetten vind ik ook zoiets. In dit jaar is mijn website twee keer 'down' geweest volgens UpSite.nl, bij elkaar was dat 20 minuten. Daar ga ik (voor maar 22 euro/jaar) geen moord en brand voor schreeuwen. Als ik 100% uptime wil dan ga ik daar wel meer voor betalen of neem ik een eigen server af. Maar mijn bedrijf is niet internet-kritisch, vandaar. Ik heb overigens een super discount pakket. Dus in het kort: ga zo door Hosting Discounter!
donderdag 20 juli 2006
J. Nabuurs
Was deze beoordeling nuttig? Nuttig 0 Niet nuttig 0
Prijs/kwaliteitverhouding
Kwaliteit
Klantenservice
Ik krijg regelmatig foutmeldingen, de website is op dit moment bijna dagelijks wel eens uit de lucht met een van deze foutmeldingen. "error 28 (no space left on device)" en "Lost connection to MySQL server during query" en is mijn website voor klanten onbereikbaar. Het standaard antwoord is steevast "Geachte heer/mevrouw, Op dit moment zijn er geen problemen met onze servers. Wij monitoren deze 24/7. Wij hebben uw account gecontroleerd en alles werkt naar behoren. " Maar er is wel degelijk wat aan de hand. Ik krijg geen enkel probleemoplossend bericht. Ook niet in de trant van wij adviseren u dit of dat. Een dikke onvoldoende van mij.
dinsdag 6 juni 2006
Pim
Was deze beoordeling nuttig? Nuttig 1 Niet nuttig 0
Prijs/kwaliteitverhouding
Kwaliteit
Klantenservice
Deze provider heeft totaal geen compassie met klanten. Deze provider laat bewust dataverkeer oplopen (bij mij tot zelfs 60 keer de waarde) en meld dit pas na een half jaar waardoor de kosten niet meer te betalen zijn. Deze provider chanteerd klanten door domeinnamen te blokkeren zodat deze niet meer bruikbaar zijn.
maandag 29 mei 2006
R Groenendaal
Was deze beoordeling nuttig? Nuttig 1 Niet nuttig 0
Prijs/kwaliteitverhouding
Kwaliteit
Klantenservice
Alleen maar lof voor Hosting-Discounter geweldig en ik zou niet anders meer willen. Wat mij betreft voor het geld wat ze vragen absoluut de beste webhoster van dit moment! Onverwachts werd mijn website van de een op andere dag flink bezocht en dat bleef maar toenemen, contact gezocht met hosting discounter en zij kwamen met een zeer aantrekkelijke oplossing. Echt een aanrader en voor het geld hoef je het absoluut niet te laten.
maandag 10 april 2006
Eurosoft/Myth!
Was deze beoordeling nuttig? Nuttig 0 Niet nuttig 0
Prijs/kwaliteitverhouding
Kwaliteit
Klantenservice
Zeer goede hoster snel en vrijwel probleemloos. Op mails wordt snel gereageerd . Evenuele problemen worden snel en adequat opgelost.... TOP! Inmiddels 4 sites gehost hier dus......
maandag 10 april 2006
Peter Hamers
Was deze beoordeling nuttig? Nuttig 0 Niet nuttig 0
Prijs/kwaliteitverhouding
Kwaliteit
Klantenservice
Ondanks wat je bij zo'n naam mag vermoeden, uitstekende service! De helpdesk is absoluut deskundig en vriendelijk, de afhandeling van (aan)vragen supersnel! Kleine puntje dat voor verbetering vatbaar is: de webmail client is erg spartaans en goedkoop qua lay. Verwacht daar alleen de basismogelijkheden. Een map met daarin je verzonden berichten kun je vergeten! Echter valt dit kleine punt in het niets bij de topservice en betrouwbare hostingservice! Deze mannen en vrouwen hebben het begrepen!
zaterdag 4 maart 2006
Yoran ten Brinke
Was deze beoordeling nuttig? Nuttig 0 Niet nuttig 0
Prijs/kwaliteitverhouding
Kwaliteit
Klantenservice
Super service. Je kan ze gewoon bellen en mailen. Werkt allemaal prima en snel. 1nadeel ze hebben mod_rewrite niet geinstalleerd en zijn dat ook niet van plan. Daardoor kan je moeilijker met wildcard-subdomeins werken (je kan het niet afvangen in een .htaccess bestand). Maar ze denken graag met je mee en doen hun best om alternatieve oplossingen aan te dragen. Verder prima in alles.
dinsdag 21 februari 2006
perquin
Was deze beoordeling nuttig? Nuttig 0 Niet nuttig 0

Richtlijnen

Wij zien graag dat een Review:

  • 100% eerlijk is.
  • plus- en minpunten bevat.
  • details bevat.

Een Review wordt afgekeurd wanneer deze:

  • grove/kwetsende taal bevat.
  • links bevat.
  • onjuist is.
  • persoonsgegevens of andere gevoelige informatie bevat.
Richtlijnen reviews op webhosters.

Deel jouw ervaring

Heb jij ervaring met HostingDiscounter? Deel die dan op deze pagina.

Prijs/Kwaliteitverhouding
Kwaliteit
Klantenservice

Direct naar:

Domeinnaam

NL domein

€ 7,99 /jaar
  • Website redirect: Ja
  • DNS Beheer: Ja
  • DNSSEC: Ja
  • Telefoon: Ja
  • Verhuisdienst: Ja (gratis)
  • Whois Privacy: Ja