HostingDiscounter

3,9 / 5 105 ervaringen Bekijk Deel jouw ervaring

Bedrijfsgegevens

  • 14 Werknemers
  • KvK-nummer: 09136559
Openingstijden
  • ma-vrij: 09:00-20:00

Overall score

3,9 / 5 105 ervaringen

Totaal (105)

  • Algemeen
  • Prijs/kwaliteitverhouding
  • Kwaliteit hosting
  • Klantenservice

Laatste 12 maanden (3)

  • Algemeen
  • Prijs/kwaliteitverhouding
  • Kwaliteit hosting
  • Klantenservice
Lees alle ervaringen

Over Hostingdiscounter

Webhoster Hostingdiscounter is sinds 2003 actief met betaalbare hosting voor ondernemers en particulieren. Het team van 14 medewerkers bedient de ruim 40 duizend klanten die het bedrijf heeft.

De shared hosting pakketten van Hostingdiscounter beginnen bij €2 per maand voor een 1 GB schijfruimte en 25 GB dataverkeer pakket. Domeinregistraties beginnen vanaf €7,99 per jaar voor een .NL domeinnaam.

Hostingdiscounter ervaringen en klachten

Huidige en voormalige klanten van Hostingdiscounter kunnen via onze website ervaringen en klachten delen. Door exacte ervaringen achter te laten krijgen we een zo volledig mogelijk beeld van de hosting kwaliteit en het service niveau. Zowel positieve als negatieve ervaringen dragen bij aan het totaalbeeld.

Ervaringen 105 op 3 pagina's

SSL
Prijs/kwaliteitverhouding
Kwaliteit
Klantenservice
Wij wisten niet hoe wij een SSL certificaat op onze website moesten plaatsen. Helpdesk Hostingdiscounter gebeld en het was zo opgelost. Vriendelijke helpdesk met veel kennis. Zeker een aanrader.
donderdag 5 juli 2018
M. van Enckevort
Was deze beoordeling nuttig? Nuttig 5 Niet nuttig 0
Een 10 met een griffel voor Hostingdiscounter.
Prijs/kwaliteitverhouding
Kwaliteit
Klantenservice
Opeens problemen met bijwerken website via de allernieuwste versie van Filezilla. Kwam er niet meer uit na urenlang worstelen. Had beter direct Hostingdiscounter kunnen mailen want binnen no-time hadden zijn het geregeld. Supervriendelijke en behulpzame medewerkers.
donderdag 5 juli 2018
Dies Groot Fotografie
Was deze beoordeling nuttig? Nuttig 6 Niet nuttig 0
omzetting website naar nieuw server door medewerkers Hostingdiscounter
Prijs/kwaliteitverhouding
Kwaliteit
Klantenservice
Ik kan wel mijn wordpress site bijhouden maar omzetten, nee die taal spreek ik niet. Geen probleem voor Hostingdiscounter, eerst werd ik op weg geholpen, maar toen de medewerker tijdens het uitvoeren ontdekte dat dit mij echt niet zou gaan lukken heeft hij het voor mij uitgevoerd. Ben er super blij mee! nogmaals heren dank voor jullie goede en snelle hulp
vrijdag 22 juni 2018
marjan de visser
Was deze beoordeling nuttig? Nuttig 7 Niet nuttig 0
Prijs/kwaliteitverhouding
Kwaliteit
Klantenservice
Na 10 jaar klant te zijn geweest neem Ik afscheid van dit bedrijf. Dit bedrijf is gestopt met klant vriendelijkheid. Super onbeschoft en geen support en geen medewerking. Het lijkt erop dat dit bedrijf geen zin meer heeft om hun klanten te houden. Absoluut geen aanrader
zondag 4 december 2016
Khatib
Was deze beoordeling nuttig? Nuttig 0 Niet nuttig 6
Prijs/kwaliteitverhouding
Kwaliteit
Klantenservice
Zonder enige reden wordt mijn website andermaal geblokkeerd vanwege een plugin, zie hier de melding: - Dit is een automatisch gegenereerd bericht - Geachte heer Massimi, Bij deze delen wij u mee dat de webhosting op uw domeinnaam '***.nl' vanaf heden geblokkeerd is. Blokkering houdt in dat uw website niet meer te benaderen is. U kunt zelf nog wel de website bezoeken (om bijvoorbeeld onderhoud te plegen via een CMS) door in te loggen met uw FTP gebruikersnaam en wachtwoord. Reden van de blokkering: Website veroorzaakt overlast op de webserver doordat de wp-cron.php te vaak in te korte tijd aangeroepen/uitgevoerd wordt. Voor meer informatie kunt u contact opnemen met onze helpdesk. HostingDiscounter bv - Dit is een automatisch gegenereerd bericht - Ik kan niet eens de desbetreffende plugin uitschakelen OMDAT ZE DE WEBSITE HEBBEN GEBLOKKEERD! Wat een idioten! Vermijd HOSTINGDISCOUNTER ze willen kennelijk niet meer.
woensdag 16 november 2016
Massimi
Was deze beoordeling nuttig? Nuttig 0 Niet nuttig 8
Prijs/kwaliteitverhouding
Kwaliteit
Klantenservice
Na 9 goede jaren zijn ze bij hostingdiscounter het zat om hun vaste klanten goed te behandelen. Sinds vorig jaar (2015) zijn de prijzen verdrievoudigd, door de goede ervaringen dacht ik dat ik er goed aan deed door te blijven met mijn 4 domeinen en hosting. HELAAS! Ze hebben een nieuw beleid waarbij het ontvangen bij een late betaling, de website wordt offline gehouden en er geen contact meer wordt gezocht met de klant. Dit is mij overkomen terwijl de betaling binnen de gestelde termijn is voldaan, probeer al 3 dagen lang contact te zoeken met hostingdiscounter maar de website is en blijft offline. Toch ben ik ze dankbaar want hierdoor ben ik verder gaan kijken en ga ik straks alles naar een andere webhosting verhuizen en dan ga ik van €220,- p/j naar €45,- p/j !
zondag 2 oktober 2016
Hulsbergen
Was deze beoordeling nuttig? Nuttig 0 Niet nuttig 5
Prijs/kwaliteitverhouding
Kwaliteit
Klantenservice
Bij het opzeggen van 1 dienst wat los staat van de domeinregistratie zijn alle DNS gegevens gewist die wij hadden ingesteld. Hierdoor werkte de website niet meer.. Nog nooit zoiets meegemaakt!!. Wij gaan ook al onze diensten verhuizen naar een ander bedrijf.
dinsdag 27 mei 2014
Was deze beoordeling nuttig? Nuttig 0 Niet nuttig 3
Prijs/kwaliteitverhouding
Kwaliteit
Klantenservice
Er is onterecht een bedrag van mijn rekening afgeschreven voor een domeinnaam die ik bij een andere provider heb. Uiteraard Hostingdiscounter hiervan een bewijs gestuurd (factuur van de andere provider waarbij ik deze domeinnaam webruimte al vele jaren heb), maar dat lezen ze niet eens. Ze sturen elke keer een standaard antwoord dat ik niet op tijd opgezegd zou hebben. Maar er was bij hen niets op te zeggen want voor die domeinnaam had ik geen contract bij hen. Heb nu mijn rekening laten blokkeren.
woensdag 7 mei 2014
Was deze beoordeling nuttig? Nuttig 1 Niet nuttig 3
Prijs/kwaliteitverhouding
Kwaliteit
Klantenservice
Je wilt goedkoop, dan krijg je dat ook. Niet zeuren en vooral geen vragen stellen. Je krijgt onbeschofte en standaard antwoorden die jou niet helpen. De klant heeft NOOIT gelijk, want zij hebben de enen en nullen.
zaterdag 11 januari 2014
Was deze beoordeling nuttig? Nuttig 0 Niet nuttig 3
Prijs/kwaliteitverhouding
Kwaliteit
Klantenservice
Ik heb al jaren sites gehost bij HD. Altijd prima. Voor vrienden, kennissen, verenigingen, klanten, etc. Ook bij migraties geen problemen. En tegen scherpe prijs. Het is een technisch hoster verwacht dus geen template-verkoper. Onlangs weer een nieuwe klant en daardoor via dashboard gewerkt. Dat ging niet goed (misschien verwachtte ik teveel). Dat is ook een kwestie van wennen en is goed gekomen. Techniek goed georganiseerd [voor zover ik dat kan beoordelen]. Pluim voor deze hoster! Ik blijf ze aanbevelen.
zaterdag 19 oktober 2013
Was deze beoordeling nuttig? Nuttig 4 Niet nuttig 0
Prijs/kwaliteitverhouding
Kwaliteit
Klantenservice
De website van mijn vrouw was na de migratie niet meer te vinden. Nu reclamatie deed hij het een weekje, maar nu is hij weer foetsie... In het verleden was ik tevreden over de lage prijs en het geringe aantal storingen. Nu ben ik minder tevreden en overweeg mijn websites over te brengen naar een andere partij.
woensdag 28 augustus 2013
Beenker
Was deze beoordeling nuttig? Nuttig 0 Niet nuttig 2
Prijs/kwaliteitverhouding
Kwaliteit
Klantenservice
dinsdag 9 juli 2013
Was deze beoordeling nuttig? Nuttig 0 Niet nuttig 3
Prijs/kwaliteitverhouding
Kwaliteit
Klantenservice
Werkelijk een waardeloze provider. In 2004 begonnen met een website bij hun. Toen was het nog prima. Helaas groeien ze niet mee met de markt en zijn ze ook nog eens alles behalve hulpvaardig of klantvriendelijk. Ik draai simpele sites, en vaak is de server enige minuten niet bereikbaar. Laatst werd mijn site uit de lucht gehaald (wordpress) omdat het te veel resources zou gebruiken. Het duurde meer dan een dag voordat alles weer online was, enkel alleen omdat men wilde dat ik een plugin installeerde (die ook nog eens de site wist te breken). De helpdesk is rustig en beleeft, maar niet behulpzaam. Alles 'wordt' aan gewerkt en 'gaan we naar kijken' etc etc. Ondertussen ben ik druk alles te verhuizen naar een betere provider.
woensdag 26 juni 2013
van Breukelen
Was deze beoordeling nuttig? Nuttig 0 Niet nuttig 2
Prijs/kwaliteitverhouding
Kwaliteit
Klantenservice
Ik heb meerdere websites op dit moment draaien bij Hosting Discounter en meerdere domeinen geparkeerd. Ik moet zeggen dat de service van hosting discounter enorm goed is, alle vragen worden netjes en goed beantwoord. Tevens zijn de prijzen ook erg netjes. Mocht de klant gerichte service & kwaliteit zo blijven dan blijf ik nog jaren lang klant bij Hosting Discounter! Plus punten van Hosting Discounter: - Duidelijke en heldere communicatie - Bij problemen staan ze voor je klaar - Overleg is altijd mogelijk - Klant gericht en altijd vriendelijk - Goede technische kennis, ook voor leken. - Een goede prijs voor goede kwaliteit Bedankt Hosting Discounter voor de goede prestaties die jullie leveren. Normaal ben ik niet zo van reviews plaatsen, maar ik vind dat jullie een goede review verdienen (want meestal plaatsen mensen alleen hun negatieve ervaringen op het internet).
dinsdag 18 juni 2013
Frans
Was deze beoordeling nuttig? Nuttig 1 Niet nuttig 0
Prijs/kwaliteitverhouding
Kwaliteit
Klantenservice
Prima provider. Zoals ze zelf zeggen: zonder poespas. Als er een keer wat is, dan is de support uitstekend (ik gebruik altijd e-mail daarvoor).
maandag 12 september 2011
Hoogduin
Was deze beoordeling nuttig? Nuttig 0 Niet nuttig 0
Prijs/kwaliteitverhouding
Kwaliteit
Klantenservice
Heb er jaren een zakelijke website gehad TODAT er een wijziging van een rekeningnummer niet meegepakt werd. Bedrag werd meteen uitbesteed en 37 (!) euro aan de normale 7 euro toegevoegd, ondanks dat mij via mail bevestigd is dat de incasso nogmaals van het nieuwe rekeningnummer plaats zou vinden. Reclamaties worden niet meer op gereageerd en ben het nu echt zat! Prutsers zijn het.
woensdag 2 februari 2011
Was deze beoordeling nuttig? Nuttig 0 Niet nuttig 1
Prijs/kwaliteitverhouding
Kwaliteit
Klantenservice
Heb er vier websites gehad naar volle tevredenheid, toen ik zes jaar geleden begon. Helaas is het niveau daarna niet gestegen. Waar andere providers steeds meer ruimte en emailverkeer (aantal adressen, ruimte en IMAP) aanboden voor minder geld, bleef hostingdiscounter hopeloos achter. Wel goedkoop, maar weinig aanbod dus. Wilde daarom verhuizen. Ben nu al een week in een dikke strijd bezig de sites te verhuizen. De medewerking van HD is 0,0... Ben dus na eerst erg tevreden te zijn geweest, nu zeer ontevreden.
vrijdag 8 oktober 2010
Was deze beoordeling nuttig? Nuttig 1 Niet nuttig 1
Prijs/kwaliteitverhouding
Kwaliteit
Klantenservice
Na een paar jaar niets meer vernomen te hebben van dit waardeloze bedrijf zie ik vanmorgen ineens een incasso van bijna 2500 euro. Ik ben sinds 2007 al geen klant meer, ben daar vanwege wanprestaties vertrokken maar heb netjes alles afgehandeld. Ik denk dat iedereen die daar zijn websites heeft staan toch serieus moet gaan nadenken of je wel daar wil blijven, deze fout verteld mij dat dit bedrijf zijn administratie absoluut verre van op orde heeft. Ik zit er zelfs aan te denken om aangifte van diefstal te doen gezien er geen incasso machtiging meer was en er toch geld van mijn rekening geïncasseerd is. Wegblijven bij dit bedrijf is de enigste remedie, mensen u bent gewaarschuwd.
vrijdag 25 juni 2010
n.v.t.
Was deze beoordeling nuttig? Nuttig 0 Niet nuttig 1
Prijs/kwaliteitverhouding
Kwaliteit
Klantenservice
Middelmatige beoordeling wat mij betreft. Geen superslechte prestaties maar ik sla ook niet steil achterover. Bijvoorbeeld geen cron jobs mogelijk op virtuele server, en ook geen individueel terug te zetten backups. Service: mailtjes worden nogal eens "over het hoofd gezien" maar als je in de telefoon klimt helpen ze je op een vriendelijke en correcte manier. Mijn conclusie: het is niet duur dus moet je bereid zijn er zelf wat extra moeite voor te doen. Waarschijnlijk kan het beter voor hetzelfde geld maar het is nu ook weer niet zo erbarmelijk dat ik de ca. 5 sites die ik er heb draaien, zal weghalen.
maandag 13 juli 2009
Jongbloets
Was deze beoordeling nuttig? Nuttig 0 Niet nuttig 0
Prijs/kwaliteitverhouding
Kwaliteit
Klantenservice
Ik heb sinds een jaar of 4 alle sites die ik maak bij deze partij gehost en nog nooit (!) problemen gehad. Communicatie gaat altijd goed, medewerkers zijn altijd vriendelijk. Service is goed: voor het aflopen van een contract krijg ik een mail met herinnering zodat ik nog kan opzeggen. Goede service, betrouwbare dienst voor een goeie prijs: een aanrader!
vrijdag 20 februari 2009
Inge van Vuuren
Was deze beoordeling nuttig? Nuttig 1 Niet nuttig 0
Prijs/kwaliteitverhouding
Kwaliteit
Klantenservice
Hele berg wat daar niet goed gaat, - Service slecht, - geen antwoord op je email, meerdere malen al niet, - onterecht afgesloten week lang waardoor inkomsten derving, ga zo maar door. bouw zelf veel websites voor klanten, heb daar ± 120 websites hosten onder verschillende klant namen, kan je vertellen dat ik ze allemaal ga verhuizen en mijn klanten ga advieseren..
zaterdag 24 januari 2009
raymond
Was deze beoordeling nuttig? Nuttig 0 Niet nuttig 1
Prijs/kwaliteitverhouding
Kwaliteit
Klantenservice
Een hernieuwde reactie. Na vele jaren nog steeds uiterst tevreden over de service. Enige tijd geleden had ik een probleem met phpmyadmin, waarvan ik niet zeker weet of dat bij "mij" of bij "hun" lag. Desondanks zijn ze meteen na mijn eerste vraag hierover voor me aan de slag gegaan. Tijdelijk een nieuwe toegang geregeld, zodat ik toch in mijn database kon en ondertussen "sleutelen" aan mijn eigen phpmyadmin. Super service! Het enige wat ik inderdaad wel mis, is een goede website. Het controlpanel is "iets" verbeterd, maar kent nog steeds veel te weinig "self-service". De rest van de website is ronduit slecht met sterk verouderde “nieuws-“berichten en artikelen. Daar mag je van een hostingpartij iets meer van verwachten. Maar nogmaals wat betreft de behulpzaamheid bij problemen; super!
dinsdag 22 juli 2008
B.Jongen
Was deze beoordeling nuttig? Nuttig 0 Niet nuttig 0
Prijs/kwaliteitverhouding
Kwaliteit
Klantenservice
Ik host nu al een aantal jaren mijn site via hostingdiscounter (en heb nog een aantal andere domeinnamen daar geparkeerd) maar heb nog nooit problemen ondervonden. Niet met het opzeggen, aanmelden, registreren of technische vragen. Altijd op tijd antwoord, altijd worden mijn mails beantwoord. Prettig contact voor een prettige prijs.
zondag 8 juni 2008
carin van leeuwarden
Was deze beoordeling nuttig? Nuttig 0 Niet nuttig 0
Prijs/kwaliteitverhouding
Kwaliteit
Klantenservice
Hosting-discounter is technisch prima... lees ik hier! Cron-jobs is niet mogelijk op een shared server. Op een vraag om PERL-scripts te mogenkunnen draaien krijg ik geen antwoord. Een control-panel om te huilen zo primitief. Het vragenformulier op de website werkt niet althans er wordt niet op gereageerd. Een gewone E-mail wordt maar half gelezen met als gevolg een nietszeggend antwoord en dat niet voor de eerste keer. Van de 5 sites die ik er ooit had gehost is er nog 1 over en die verhuist binnenkort ook nog. Goodbye and good-luck Hostingdiscounter ik heb het wel gehad met jullie. Advies: kijk eens verder er zijn goede hosters voor hetzelfde geld waar bovenstaande zaken wel mogelijk zijn.
dinsdag 18 september 2007
P.Hamers
Was deze beoordeling nuttig? Nuttig 0 Niet nuttig 1
Prijs/kwaliteitverhouding
Kwaliteit
Klantenservice
Hostingdiscounter is technisch prima, goede website, maar... Ontzettend klantonvriendelijk en onprofessioneel. Negeren opzeggingen, vragen niet om aanmelding bij SIDN, maar vervolgens wel om opzegging. Niet vanaf te komen. Reageren niet op email. Beantwoorden geen vragen. Advies: Nooit mee in zee gaan,
zondag 29 juli 2007
Hinko
Was deze beoordeling nuttig? Nuttig 0 Niet nuttig 1
Prijs/kwaliteitverhouding
Kwaliteit
Klantenservice
Ik kan niet anders zeggen dan klote bedrijf. Deze mensen nemen de moeite niet om je een handleiding toe te sturen, en noch is er een te vinden op hun website. Als je hen aankaart dat ze al maanden vergeten de rekeningen aan u te sturen en hun daarop aanspreekt krijg je een kopie zonder begeleidend schrijve met de reden waarom men deze niet gestuurd heeft. En de rekeningen dienen dan wel binnen 7 dagen voldaan te worden, de normale termijn bij het aangaan van dit contract was ruim 14 dagen. Een mail aan de helpdesk wordt simpelweg nooit beantwoord, en dan is dat geen enkelvoudig incident, ik heb meerdere mails gestuurd en nooit meer een antwoord mogen ontvangen. Ik ben van mening dat dit soort bedrijven hun recht van bestaan ontnomen moeten worden en nooit meer iets op mogen starten. Dit bedrijf valt trouwens onder TISCOM HOSTING in Arnhem dus ook daar geldt hetzelfde. Zoek liever een bedrijf wat echt service levert aan een klant mensen, hier moet je niet zijn.
donderdag 15 februari 2007
Bart Noordermeer
Was deze beoordeling nuttig? Nuttig 0 Niet nuttig 1
Prijs/kwaliteitverhouding
Kwaliteit
Klantenservice
De ervaringen zijn nog wel positief al wordt er idd niet altijd op E-mail gereageerd. Het ontbreken van een cp-panel wat al tijden beloofd wordt is een groot minpunt bij deze hoster ....jammer gemiste kans. Heren ....... jullie hoeven het wiel niet opnieuw uit te vinden en zorg er nu eindelijk eens voor dat dat ding er komt. Webreus schijnt het goed te doen wellicht dat deze de moeite waard is om eens naar te kijken.
donderdag 12 oktober 2006
peter hamers
Was deze beoordeling nuttig? Nuttig 0 Niet nuttig 0
Prijs/kwaliteitverhouding
Kwaliteit
Klantenservice
Ik ben ontzettend blij met Hosting Discounter. In tegenstelling tot watsnel.nl kan je ze gewoon bellen en krijg je de dingen geduldig uitgelegd. Ook de nieuwsbrief is leuk om te lezen, van tevoren wordt erg vriendelijk aangekondigd dat er onderhoudswerkzaamheden verricht zullen worden en de prijs is ook prima. Tegenwoordig laat ik al mijn domeinnamen hosten bij de Hosting Discounter.
maandag 9 oktober 2006
S. van den Akker
Was deze beoordeling nuttig? Nuttig 1 Niet nuttig 0
Prijs/kwaliteitverhouding
Kwaliteit
Klantenservice
NOOIT in zee gaan met HostingDiscounter!! Wat een onprofessionele, trage, klantonvriendelijke organisatie. Een domeinnaam verhuizen naar een andere provider (omdat deze slecht bevalt) schijnt maar niet te lukken door hun tegenwerking, terwijl het toch zo eenvoudig is. De manier waarop ze met hun klanten omgaan is echt niet van deze tijd, ontzettend slecht. Wel hele goede zijn ezCompany, JDN en PCextreme.
dinsdag 5 september 2006
Snip
Was deze beoordeling nuttig? Nuttig 0 Niet nuttig 1
Prijs/kwaliteitverhouding
Kwaliteit
Klantenservice
Ik heb 2 dagen geleden een naam aangevraagd voor 1 van mijn klanten. Ik had de naam op zijn naam gezet. Ik krijg een SIDN contract. Ik zie daar opeens mijn naam staan. Ik heb direct een e-mail gestuurd naar Hostingdiscounter.nl. Ik kreeg heel erg leuk dezelfde contract weer terug. Ik heb zojuist gesproken met een medewerker (Mark) van Hostingdiscounter. Deze jongeman kon mij vertellen dat het mijn fout was, het mijn probleem was dat het nu op naam staat i.p.v. mijn klant en dat de overzettingskosten van ?2.50 zo laag waren dat dit niet uit zou moeten maken voor mij. Dit waren zijn letterlijke bewoordingen. Ik heb alles goed ingevuld aangezien dit niet de eerste keer was dat ik dit bij hen had gedaan. De desbetreffende medewerker wilde mij ook niet doorverbinden met zijn manager of de naam van de directeur geven. Zeer onbeschofte service. Wie heeft dit nog meer meegemaakt?
woensdag 23 augustus 2006
Marten Terpstra
Was deze beoordeling nuttig? Nuttig 0 Niet nuttig 0
Prijs/kwaliteitverhouding
Kwaliteit
Klantenservice
Mijn ervaringen zijn heel erg slecht. De problemen die ik had waren vooral met DNS. Het niet aanwezig zijn van een cpanel. (hierdoor moest men met regelmaat telefonisch en per e-mail contact over moeten hebben. En als je een vraag per e-mail stelde, kreeg men wel een bevestiging mail maar never nooit niet een reactie. En dan bel je ze met vragen, dan wordt je nog eens onbeschoft geholpen ook. Cpanel hebben we niet. Je moet ons maar blijven bellen of mailen. Zelfs mijn opzegging werd genegeerd. Heb dit tot tien keer telefonisch gemeld. Uiteraard heb ik de benodigde papieren verstuurd die voor een opzegging en verhuizing nodig zijn. Ja dit heb ik ook een keer of vier moeten doen. Heb dan ook alle domeinen verhuist naar Hosting2Go. Waar ik super te vrede over ben. We hebben dan ook met een man of tien alle domeinen verhuist van hostingdiscounter naar Hosting2Go. Ze zijn ook nog eens goedkoper en ze bieden veel mogelijk. Service is ook echt top. Als je ze ?berhaupt nodig hebt. Met Plesk kun je eigenlijk alles zelf oplossen of uitvoeren. Alleen het ontbreken van een ssh connectie is een minpunt. Maar of je dit nou echt altijd nodig hebt. Ervaring Hostingdiscounter. K*** Ervaring Hosting2Go Geweldig
maandag 14 augustus 2006
Daan
Was deze beoordeling nuttig? Nuttig 0 Niet nuttig 0
Prijs/kwaliteitverhouding
Kwaliteit
Klantenservice
Nu al bijna een jaar een tevreden klant van Hosting Discounter. Was hiervoor erg duur uit bij een andere provider. Ik vind dat je altijd pas na een jaar kan reageren over het product, want om nou bij iedere hick-up een boos bericht erneer te zetten vind ik ook zoiets. In dit jaar is mijn website twee keer 'down' geweest volgens UpSite.nl, bij elkaar was dat 20 minuten. Daar ga ik (voor maar 22 euro/jaar) geen moord en brand voor schreeuwen. Als ik 100% uptime wil dan ga ik daar wel meer voor betalen of neem ik een eigen server af. Maar mijn bedrijf is niet internet-kritisch, vandaar. Ik heb overigens een super discount pakket. Dus in het kort: ga zo door Hosting Discounter!
donderdag 20 juli 2006
J. Nabuurs
Was deze beoordeling nuttig? Nuttig 0 Niet nuttig 0
Prijs/kwaliteitverhouding
Kwaliteit
Klantenservice
Ik krijg regelmatig foutmeldingen, de website is op dit moment bijna dagelijks wel eens uit de lucht met een van deze foutmeldingen. "error 28 (no space left on device)" en "Lost connection to MySQL server during query" en is mijn website voor klanten onbereikbaar. Het standaard antwoord is steevast "Geachte heer/mevrouw, Op dit moment zijn er geen problemen met onze servers. Wij monitoren deze 24/7. Wij hebben uw account gecontroleerd en alles werkt naar behoren. " Maar er is wel degelijk wat aan de hand. Ik krijg geen enkel probleemoplossend bericht. Ook niet in de trant van wij adviseren u dit of dat. Een dikke onvoldoende van mij.
dinsdag 6 juni 2006
Pim
Was deze beoordeling nuttig? Nuttig 0 Niet nuttig 0
Prijs/kwaliteitverhouding
Kwaliteit
Klantenservice
Deze provider heeft totaal geen compassie met klanten. Deze provider laat bewust dataverkeer oplopen (bij mij tot zelfs 60 keer de waarde) en meld dit pas na een half jaar waardoor de kosten niet meer te betalen zijn. Deze provider chanteerd klanten door domeinnamen te blokkeren zodat deze niet meer bruikbaar zijn.
maandag 29 mei 2006
R Groenendaal
Was deze beoordeling nuttig? Nuttig 0 Niet nuttig 0
Prijs/kwaliteitverhouding
Kwaliteit
Klantenservice
Alleen maar lof voor Hosting-Discounter geweldig en ik zou niet anders meer willen. Wat mij betreft voor het geld wat ze vragen absoluut de beste webhoster van dit moment! Onverwachts werd mijn website van de een op andere dag flink bezocht en dat bleef maar toenemen, contact gezocht met hosting discounter en zij kwamen met een zeer aantrekkelijke oplossing. Echt een aanrader en voor het geld hoef je het absoluut niet te laten.
maandag 10 april 2006
Eurosoft/Myth!
Was deze beoordeling nuttig? Nuttig 0 Niet nuttig 0
Prijs/kwaliteitverhouding
Kwaliteit
Klantenservice
Zeer goede hoster snel en vrijwel probleemloos. Op mails wordt snel gereageerd . Evenuele problemen worden snel en adequat opgelost.... TOP! Inmiddels 4 sites gehost hier dus......
maandag 10 april 2006
Peter Hamers
Was deze beoordeling nuttig? Nuttig 0 Niet nuttig 0
Prijs/kwaliteitverhouding
Kwaliteit
Klantenservice
Ondanks wat je bij zo'n naam mag vermoeden, uitstekende service! De helpdesk is absoluut deskundig en vriendelijk, de afhandeling van (aan)vragen supersnel! Kleine puntje dat voor verbetering vatbaar is: de webmail client is erg spartaans en goedkoop qua lay. Verwacht daar alleen de basismogelijkheden. Een map met daarin je verzonden berichten kun je vergeten! Echter valt dit kleine punt in het niets bij de topservice en betrouwbare hostingservice! Deze mannen en vrouwen hebben het begrepen!
zaterdag 4 maart 2006
Yoran ten Brinke
Was deze beoordeling nuttig? Nuttig 0 Niet nuttig 0
Prijs/kwaliteitverhouding
Kwaliteit
Klantenservice
Super service. Je kan ze gewoon bellen en mailen. Werkt allemaal prima en snel. 1nadeel ze hebben mod_rewrite niet geinstalleerd en zijn dat ook niet van plan. Daardoor kan je moeilijker met wildcard-subdomeins werken (je kan het niet afvangen in een .htaccess bestand). Maar ze denken graag met je mee en doen hun best om alternatieve oplossingen aan te dragen. Verder prima in alles.
dinsdag 21 februari 2006
perquin
Was deze beoordeling nuttig? Nuttig 0 Niet nuttig 0
Prijs/kwaliteitverhouding
Kwaliteit
Klantenservice
Ik heb nu een aantal domeinnamen en hostingpakketen afgenomen bij Hosting Discounter. Elke keer wordt alles snel afgehandeld en kan ik snel gebruik maken van de domeinnaam en de hosting. Ik en de klanten voor wie ik bij HD alles heb aangevraagd zijn erg tevreden. Iedere keer als ik de bedragen vertel vragen de klanten aan mij of dit het bedrag per maand of per jaar is. Dat zegt genoeg..... Zoals iemand al eerder schreef voor een dubbeltje kan je niet op de eerste rij zitten......alleen bij Hosting Discounter kan dat wel. Ik raad iedereen aan om bij hun een pakket af te sluiten. Je zult zeker geen spijt krijgen.
woensdag 15 februari 2006
Daan
Was deze beoordeling nuttig? Nuttig 0 Niet nuttig 0
Prijs/kwaliteitverhouding
Kwaliteit
Klantenservice
Slechte ervaringen opgedaan met deze provider. Zelfs een simpele verhuizing kunnen ze niet behapstukken. Heb allerlei formulieren moeten invullen. Blijkt ergens kennelijk een klein foutje in te zitten. Aan de hand daarvan 20 minuten aan de telefoon gezeten. Hopeloos. Een echte helpdesk zoals al die anderen waar je ook zo lekker "snel en deskundig" geholpen wordt tegenwoordig.. . Ze snappen het niet, de verantwoordelijke persoon is er niet, ik bel op de verkeerde tijd (vrijdag 17.30), het gaat maar om het goedkoopste account van 1 euro dus wat zeur ik nou, enz. enz. De ondeskundigheid straalt ervan af. Je wordt constant in de rede gevallen. Het van oorsprong kleine probleem wordt daardoor onnodig ingewikkeld. Ik moet alles drie keer uitleggen. Pas na 18 minuten wordt om mijn klantnummer gevraagd, worden mijn gegevens erbij gehaald en komt er enige duidelijkheid in het verhaal. Vervolgens krijg ik het verzoek om alles "op papier" te zetten en per email toe te zenden. Dan zullen ze er "binnenkort" naar kijken. Noe doei, in diezelfde tijd ben ik al verhuisd naar een echte provider die misschien wat duurder is, maar wel graag verhuizende klanten helpt en bovendien minder moeilijk doet.
vrijdag 10 februari 2006
Eric van den Berg
Was deze beoordeling nuttig? Nuttig 0 Niet nuttig 0
Prijs/kwaliteitverhouding
Kwaliteit
Klantenservice
Een jaar geleden ben ik overgestapt naar Hostingdiscounter.nl Mijn vorige site lade zo traag dat het niet leuk was om die te bezoeken. Bij Hostingdiscounter werkt het suppersnel en niet alleen de site. De aanvraag was zo geregeld. Heb je een vraag, binnen een dag heb je antwoord. Beslist een aanrader en wat niet onbelangrijk is, het is nog betaalbaar ook kijk op de site www.hostingdiscounter.
zondag 5 februari 2006
Andr? Pennings
Was deze beoordeling nuttig? Nuttig 0 Niet nuttig 0
Prijs/kwaliteitverhouding
Kwaliteit
Klantenservice
Uitzonderlijk goede service en kwaliteit. Vriendelijke helpdesk, nog geen enkel probleem gehad. Een maand mijn dataverkeer 5 voudig overschreden, kreeg reactie met voorstellen. Ik heb beterschap beloofd en geen nabetaling!!! Kortom veel voor weinig!!!
dinsdag 17 januari 2006
H.J. van Noordenne
Was deze beoordeling nuttig? Nuttig 0 Niet nuttig 0
Prijs/kwaliteitverhouding
Kwaliteit
Klantenservice
Meer dan uitstekende service. Dezelfde dag nog online en een zeer klantvriendelijke helpdesk. Aanrader!
maandag 12 december 2005
Mark
Was deze beoordeling nuttig? Nuttig 0 Niet nuttig 0
Prijs/kwaliteitverhouding
Kwaliteit
Klantenservice
Onder de naam Webness.nl heb ik een eigen website met hostingpakket bij Hosting Discounter. Onlangs heb ik, bij hun een tweede domein hieraan laten koppelen. Ook heb ik voor een aantal klanten een website gemaakt en de 6-tal domeinen hiervoor, zijn op mijn aanraden, eveneens bij Hosting Discounter ondergebracht. Zowel ik, als mijn klanten zijn zeer tervreden over, met name de berekende prijs en de snelheid waarmee alles geregeld wordt. Ook duurt het maar enkele uren voordat je gebruik kunt maken van je eigen top-level domein naam!! (voor verdere informatie/ervaringen: zie mijn ervaring hieronder, gepost op woensdag, 26 januari 2005 / 23:31:30)
zaterdag 10 december 2005
Webmaster Rene
Was deze beoordeling nuttig? Nuttig 0 Niet nuttig 0
Prijs/kwaliteitverhouding
Kwaliteit
Klantenservice
Na een tijdje zoeken op het net kwam ik deze hosting provider tegen. Dat kan niet voor dat geld dacht ik. Niets is minder waar, prima hosting, service en prijs. Helpdesk vind ik uitstekend. Ik had een subdomein aangevraagd werd binnen 2 uur aangemaakt. maar werkte niet. helpdesk gebeld en werd direct opgelost. Was een foutje van hun. Niet te beroerd om toe te geven. verdere ondersteuning prima, Ook voor de beginnende webmaster prima helpdesk en service. groeten M van der Zee
maandag 28 november 2005
M van der Zee
Was deze beoordeling nuttig? Nuttig 0 Niet nuttig 0
Prijs/kwaliteitverhouding
Kwaliteit
Klantenservice
De enige discounter waar niet op service beknibbeld wordt!
dinsdag 9 augustus 2005
Dirk-Jan Timmer
Was deze beoordeling nuttig? Nuttig 0 Niet nuttig 0
Prijs/kwaliteitverhouding
Kwaliteit
Klantenservice
Pakket: SuperDiscount... Mijn ervaring met Hosting Discounter is heel positief. Voordat ik bij ze kwam, heb ik een maand rondgekeken op internet om een goede provider (prijs/kwaliteit) te vinden. Wat een verschil in prijzen; nu weet ik wel dat je niet voor een dubbeltje op de eerste rang moet willen zitten! Maar sommige providers maken het wel heel bont; zelfde pakket, 10x zo duur! De service van Hosting Discounter is snel en duidelijk. Kortom: klasse!! Patrick Sassen (tevreden klant)
donderdag 21 juli 2005
Patrick Sassen
Was deze beoordeling nuttig? Nuttig 0 Niet nuttig 0
Prijs/kwaliteitverhouding
Kwaliteit
Klantenservice
Prima ervaringen met dit bedrijf. Ik zoek echter wel een andere provider. Men ondersteunt geen serverextenties, waardoor formulieren zoals b.v. een Gastenboek en/of Feedbackformulier - direct gepubliceerd vanuit MS Frontpage 2003 - niet functioneren. Erg jammer....
maandag 11 juli 2005
P. Meijer
Was deze beoordeling nuttig? Nuttig 0 Niet nuttig 0
Prijs/kwaliteitverhouding
Kwaliteit
Klantenservice
ik onderschrijf de positieve ervaringen die in deze lijst staan helemaal. ik heb twee websites in de lucht, en alles het werkt geweldig.
zaterdag 4 juni 2005
han van der linden
Was deze beoordeling nuttig? Nuttig 0 Niet nuttig 0
Prijs/kwaliteitverhouding
Kwaliteit
Klantenservice
Ik heb meerdere webaccounts bij Hosting Discounter ondergebracht. Ook draai ik met een phpBB forum. Zeer tevreden, ook telefonische support was goed. Nadeel is dat je je password voor je FTP niet kunt wijzigen.
donderdag 19 mei 2005
Bert
Was deze beoordeling nuttig? Nuttig 0 Niet nuttig 0

Richtlijnen

Wij zien graag dat een Review:

  • 100% eerlijk is.
  • plus- en minpunten bevat.
  • details bevat.

Een Review wordt afgekeurd wanneer deze:

  • grove/kwetsende taal bevat.
  • links bevat.
  • onjuist is.
  • persoonsgegevens of andere gevoelige informatie bevat.
Richtlijnen reviews op webhosters.

Deel jouw ervaring

Heb jij ervaring met HostingDiscounter? Deel die dan op deze pagina.

Prijs/Kwaliteitverhouding
Kwaliteit
Klantenservice

Door op Reactie Plaatsen te klikken ga je akkoord met de richtlijnen en het privacybeleid van Webhosters.nl

Direct naar:

Domeinnaam

NL domein

€ 7,99 /jaar
  • Website redirect: Ja
  • DNS Beheer: Ja
  • DNSSEC: Ja
  • Telefoon: Ja
  • Verhuisdienst: Ja (gratis)
  • Whois Privacy: Ja