Internet Today beweert de juiste oplossingen voor je online IT behoeften te bieden, maar hoe goed zijn ze in het echt? Ontdek hier of ze de beloftes waarmaken!
Ik ben al geruime tijd klant bij InternetToday voor mijn webhosting, en ik ben ontzettend tevreden met hun service. Ik wil de klantenservice van InternetToday echt benadrukken. Bij elke vraag of probleem word ik snel en professioneel geholpen. Het team is vriendelijk, deskundig en altijd bereid om een stapje extra te doen om ervoor te zorgen dat alles vlekkeloos verloopt. Of het nu gaat om technische vragen of advies over het optimaliseren van mijn website, ik kan altijd op hen rekenen.
Kortom, als je op zoek bent naar een betrouwbare en klantgerichte webhoster, dan is InternetToday absoluut de beste keuze. Ik kan hen van harte aanbevelen!
Uiterst slechte dienstverlening en gebrekkige administratie – niet aan te raden!
Wij hebben de afgelopen twee jaar zeer negatieve ervaringen gehad met InternetToday. Dit bedrijf heeft zijn administratie absoluut niet op orde en biedt ondermaatse dienstverlening. Er is sprake van niet-naleving van opzegging, onrechtmatige facturering, ondermaatste dienstverlening en slechte communicatie en klantenservice. Dit is volstrekt onacceptabel en getuigt van een gebrek aan respect voor hun klanten. Daarbij is het gedrag van InternetToday niet alleen onprofessioneel maar ook juridisch laakbaar.
Ondermaatse dienstverlening: De diensten van InternetToday zijn nooit naar behoren geweest. Wij hebben aanzienlijke schade geleden door het herhaaldelijk niet functioneren van de e-mail en het verdwijnen van gegevens zonder enige verklaring. Dit heeft geleid tot ernstige verstoringen in de bedrijfsvoering.
Slechte communicatie en klantenservice: Ondanks herhaalde pogingen om onze problemen op te lossen, hebben we nauwelijks effectieve communicatie of ondersteuning ontvangen van InternetToday. Ze lijken niet geïnteresseerd te zijn in het daadwerkelijk helpen van hun klanten.
Wij willen anderen waarschuwen om twee keer na te denken voordat ze zaken doen met InternetToday. Onze ervaringen zijn uiterst negatief en hebben ons veel tijd, moeite en geld gekost. Kies een betrouwbare en professionele dienstverlener die wel om zijn klanten geeft en zijn administratie op orde heeft.
De lijsten werken dan wel terug maar het aantal bestemmelingen per lijst lijkt gehalveerd.
Geen spraken van backup. Dringend uitkijken naar een andere provider denk ik.
Eerlijkheid gebiedt me volgende update op mijn vorige melding te delen:
Na hernieuwd contact met bedrijf zijn mailinglijsten terug aan de praat.
Mailinglijsten ongevraagd door vorige provider iPower.be overgezet naar InternetToday.nl met behoud van voorwaarden. Deze week geen mails meer, op website is er een foutmelding over een verkeerde lijn code. Internettoday gecontacteerd met vraag na te kijken en te fiksen (mogelijks een bug na een update). Enige tijd later is de enige reactie dat we bij hen een goedkopere andere server kunnen opzetten. Geen actie om bestaande smartermail te fiksen of bestaande mailinglijsten te recupereren. Geen verdere reactie van dit bedrijf. Ook niet na nieuwe vraag naar mogelijkheid en timing om euvel te verhelpen. Ondertussen missen we belangrijke inkomende en uitgaande emails. Bedroevende ervaring, samenwerking met zo’n bedrijd is dan ook af te raden.
Ik ben al geruime tijd klant bij InternetToday voor mijn webhosting, en ik ben ontzettend tevreden met hun service. Ik wil de klantenservice van InternetToday echt benadrukken. Bij elke vraag of probleem word ik snel en professioneel geholpen. Het team is vriendelijk, deskundig en altijd bereid om een stapje extra te doen om ervoor te zorgen dat alles vlekkeloos verloopt. Of het nu gaat om technische vragen of advies over het optimaliseren van mijn website, ik kan altijd op hen rekenen.
Kortom, als je op zoek bent naar een betrouwbare en klantgerichte webhoster, dan is InternetToday absoluut de beste keuze. Ik kan hen van harte aanbevelen!
Uiterst slechte dienstverlening en gebrekkige administratie – niet aan te raden!
Wij hebben de afgelopen twee jaar zeer negatieve ervaringen gehad met InternetToday. Dit bedrijf heeft zijn administratie absoluut niet op orde en biedt ondermaatse dienstverlening. Er is sprake van niet-naleving van opzegging, onrechtmatige facturering, ondermaatste dienstverlening en slechte communicatie en klantenservice. Dit is volstrekt onacceptabel en getuigt van een gebrek aan respect voor hun klanten. Daarbij is het gedrag van InternetToday niet alleen onprofessioneel maar ook juridisch laakbaar.
Ondermaatse dienstverlening: De diensten van InternetToday zijn nooit naar behoren geweest. Wij hebben aanzienlijke schade geleden door het herhaaldelijk niet functioneren van de e-mail en het verdwijnen van gegevens zonder enige verklaring. Dit heeft geleid tot ernstige verstoringen in de bedrijfsvoering.
Slechte communicatie en klantenservice: Ondanks herhaalde pogingen om onze problemen op te lossen, hebben we nauwelijks effectieve communicatie of ondersteuning ontvangen van InternetToday. Ze lijken niet geïnteresseerd te zijn in het daadwerkelijk helpen van hun klanten.
Wij willen anderen waarschuwen om twee keer na te denken voordat ze zaken doen met InternetToday. Onze ervaringen zijn uiterst negatief en hebben ons veel tijd, moeite en geld gekost. Kies een betrouwbare en professionele dienstverlener die wel om zijn klanten geeft en zijn administratie op orde heeft.
De lijsten werken dan wel terug maar het aantal bestemmelingen per lijst lijkt gehalveerd.
Geen spraken van backup. Dringend uitkijken naar een andere provider denk ik.
Eerlijkheid gebiedt me volgende update op mijn vorige melding te delen:
Na hernieuwd contact met bedrijf zijn mailinglijsten terug aan de praat.
Mailinglijsten ongevraagd door vorige provider iPower.be overgezet naar InternetToday.nl met behoud van voorwaarden. Deze week geen mails meer, op website is er een foutmelding over een verkeerde lijn code. Internettoday gecontacteerd met vraag na te kijken en te fiksen (mogelijks een bug na een update). Enige tijd later is de enige reactie dat we bij hen een goedkopere andere server kunnen opzetten. Geen actie om bestaande smartermail te fiksen of bestaande mailinglijsten te recupereren. Geen verdere reactie van dit bedrijf. Ook niet na nieuwe vraag naar mogelijkheid en timing om euvel te verhelpen. Ondertussen missen we belangrijke inkomende en uitgaande emails. Bedroevende ervaring, samenwerking met zo’n bedrijd is dan ook af te raden.
Mailinglijsten ongevraagd door vorige provider iPower.be overgezet naar InternetToday.nl met behoud van voorwaarden. Deze week geen mails meer, op website is er een foutmelding over een verkeerde lijn code. Internettoday gecontacteerd met vraag na te kijken en te fiksen (mogelijks een bug na een update). Enige tijd later is de enige reactie dat we bij hen een goedkopere andere server kunnen opzetten. Geen actie om bestaande smartermail te fiksen of bestaande mailinglijsten te recupereren. Geen verdere reactie van dit bedrijf. Ook niet na nieuwe vraag naar mogelijkheid en timing om euvel te verhelpen. Ondertussen missen we belangrijke inkomende en uitgaande emails. Bedroevende ervaring, samenwerking met zo’n bedrijd is dan ook af te raden.
Ik ben zo’n 20 jaar klant bij deze club. Regelmatig problemen gehad omdat ze niet erg gericht zijn op Apple gebruikers. Ik ben geen prof. Daar kunnen ze ook niets mee. Ze komen voor simpele problemen met heel ingewikkelde oplossingen. Bij de concurrent kom ik en vele manieren goedkoper uit en veel klantvriendelijker. Ze konden me niet helpen, maar ze houden me wel aan twee maanden opzegtermijn. Heel kinderachtig dat ze dat doen want ik kan niets meer met hun product. Een erg klantonvriendelijk bedrijf. Erg lang plezier van gehad, trouwe klant geweest maar ze laten je net zo makkelijk barsten. En ik zit nog meer dan een jaar aan dat clubje vast. Met een trap na dus….
Geen gebruik gemaakt van mijn aanschaf. Na een jaar zonder overleg verlengd en compleet inflexibel zijn tot een passende en acceptabele oplossing te komen. Zeer slechte dienstverlening.
Domeinen staan al jaren bij InternetToday. Vrijwel altijd binnen paar uur antwoord gehad op mijn tickets.
altijd goed bereikbaar, denken mee en zijn niet te beroerd jou te helpen ook met storing in e mail ect.
Website werkt vrijwel altijd, een maal server eruit gehad en daar werd hard aan gewerkt. Juli 2015 dacht ik…
Kunnen uitleggen in jip en Janneke taal, dat is fijn want ik heb verstand van planten en tuinen en niet van website’s. de tuinerie is blij.
Ik ben al meer dan 10 jaar verbonden aan internet Today.
En als er iets was, ik denk over deze periode 2 x, was het mijn eigen ondeskundigheid en werd ik geheel en al gratis door internet Today geholpen.
Ik schrijf deze reactie omdat ik mij geheel niet herken in de negatieve reacties zoals hieronder geplaatst.
Ik kan maar één ding zeggen; ik ben zeer tevreden met Internet Today! Ik heb sinds 2004 mijn zakelijke website er lopen en daarnaast hosten ze nog andere websites voor me. Altijd vlot met hun service, denken mee en de techniek is prima in orde. In al die jaren maar één keer meegemaakt dat de mailserver uitviel. Ook gezien de prijzen die ze vragen, is er niets mis met ISP.
Ik ben gelukkig maar heel even klant geweest bij Internet Today maar mijn ervaringen waren zeer teleurstellend. Technisch gezien was het allemaal niet heel slecht geregeld (maar zeker ook niet goed). Ze zijn alleen te duur en heel inflexibel. En de betrouwbaarheid van de hosting laat te wensen over. Een afrader
Technisch liep alles goed, dus daar was ik tevreden over. Maar…nadat ik toch (vanwege kosten en bundeling van beheer van een aantal andere websites) naar een andere provider ben overgestapt begonnen de problemen.
De domeinnaam is keurig netjes via de SIDN (ik heb daar bevestigingsmails van) overgegaan, en Internet Today heeft de verhuizing niet tegengehouden, anders was ik daar nu misschien nu nog niet weg. De betreffende domeinnaam staat nog steeds op mijn naam, maar nu wel via een andere provider.
Internet Today vindt dat ik nu toch voor een komende periode moet betalen, dus voor een domeinnaam en daaraan gekoppelde hosting die NIET meer bij hun is ondergebracht. Ik heb ook netjes en tijdig een bericht gestuurd over de opzegging, en daar is ook op door hun gereageerd. Nu zegt Internet Today echter dat ik de opzegging per aangetekende brief had moeten doen, en wil nu een incassobureau inschakelen.
Ik heb in een laatstje mailtje aan Internet Today gezegd: “Tot ziens bij de rechter”.
Betaling vragen voor een dienst die niet (meer) kan worden geleverd en derhalve ook niet meer WORDT geleverd is een onrechtmatige en dus niet rechtsgeldige daad.
En inderdaad, ik zie het oordeel van de rechter met vertrouwen tegemoet.
Om even terug te komen op mijn vorige reactie, het is nu opgelost moet alleen nog een formulier versturen naar Internet Today. Verders een vriendelijke bedrijf en kwamen met hun voorstel.
Bas
InternetToday biedt sinds 2001 managed hostingoplossingen en bedient een breed scala aan klanten. Het bedrijf richt zich op klantgerichte service, snelle communicatie en opereert vanuit drie datacenters in Nederland. Ze beheren zowel dedicated servers als cloudoplossingen, met als focus klanttevredenheid.