Home / Bedrijven (A tot Z) / InterNLnet

InterNLnet

3,0 / 5 4 ervaringen Bekijk Deel jouw ervaring

Bedrijfsgegevens

  • Nederland Werknemers
Website screenshot InterNLnet

Overall score

3,0 / 5 4 ervaringen

Totaal (4)

  • Algemeen
  • Prijs/kwaliteitverhouding
  • Kwaliteit hosting
  • Klantenservice

Laatste 12 maanden (0)

  • Algemeen
  • Prijs/kwaliteitverhouding
  • Kwaliteit hosting
  • Klantenservice

Ervaringen 4 op 1 pagina's

Prijs/kwaliteitverhouding
Kwaliteit
Klantenservice
Klant sinds begin '90. Altijd stabiel, uptime van bijna 100%. Service adequaat maar niet flitsend, wel altijd een oplossing en nooit bijkomende kosten.Sinds het begin van het web, ook altijd websites gehad. Daar valt de service door de mand, namelijk geen. Voor particulier alleen een lege plek om zelf in te richten, geen toestemming voor plaatsen CMS, web-engines en zo. Ook het (weg) verhuizen van domeinnamen blijkt telkens een probleem.Als Access provider prima, als (web) Service provider minder.
vrijdag 30 januari 2015
Broekema
Was deze beoordeling nuttig? Nuttig 0 Niet nuttig 0
Prijs/kwaliteitverhouding
Kwaliteit
Klantenservice
Ik heb via de HCC een abonnement op een domeinnaam genomen, maar ben er inmiddels achtergekomen, dat het zoeken naar informatie over de mogelijkheden voor het opzetten van een website en andere zaken niet erg ruim zijn. Ik kan niet vinden wat ik zoek. De website van internl.net kan echt veel duidelijker.
donderdag 22 oktober 2009
Pronker
Was deze beoordeling nuttig? Nuttig 0 Niet nuttig 0
Prijs/kwaliteitverhouding
Kwaliteit
Klantenservice
Soort adsl abonnement: Zakelijk ADSL abonnement (Flits Professioneel ADSL abonnement Mars) over ISDN.Ik moest voor een klant het ADSL pakket van InterNLnet aansluiten. Ik stuitte op een probleem en belde vervolgens naar de helpdesk van InterNLnet. Opgegeven moment, ging hij met mij in discussie en heeft mij beledigd, omdat hij het verschil niet wist tussen een straight, 1 op 1 en een cross kabel. De helpdeskmedewerker waarmee ik sprak, beweerdde dat straight ethernet kabel niet hetzelfde is als 1 op 1 netwerkkabel, maar een straight kabel een cross kabel is. Voor mij was dit voldoende om op te hangen. Later weer teruggebeld en dat er storing zat op het lijn en dat het over 5 dagen later contact opgenomen word door de technische dienst.En nog een grote nadeel van de helpdesk is dat ze om 18.00 uur sluiten.Oordeel zelf maar over de kwaliteit, snelheid, deskundigheid en de klantvriendelijkheid van hun helpdesk. Weet waaraan je begint!
donderdag 28 september 2006
Dhr. A. Uzun
Was deze beoordeling nuttig? Nuttig 0 Niet nuttig 0
Prijs/kwaliteitverhouding
Kwaliteit
Klantenservice
Ik ben al jarenlang abonnee voor ADSL, mail, hosting. Uitstekende ervaringen. Gewoon netnummer voor helpdeks, korte of geen wachttijd. Deskundige helpers. Hulp via e-mail eveneens vlot en deskundig. Administratie (factuur etc.) probleemloos.
zondag 26 februari 2006
H. Vollinga
Was deze beoordeling nuttig? Nuttig 0 Niet nuttig 0

Richtlijnen

Wij zien graag dat een review:
  • nuttig is en onderbouwd met details.
  • leesbaar is geschreven zonder teveel gebruik van hoofdletters en/of leestekens.
  • onafhankelijk is geschreven met zowel plus- als minpunten.
  • minimaal uit 30 woorden bestaat.
  • oprecht en open is, wees eerlijk over uw gebruik van de dienst.
Reviews worden afgekeurd wanneer deze:
  • grove/kwetsende taal bevatten.
  • beperkt en te kort zijn.
  • afkomstig van marketing bureau en/of commerciele partijen.
  • links bevatten naar pagina's buiten www.webhosters.nl.
  • onjuiste informatie bevatten.
  • persoonsgegevens of andere gevoelige informatie bevatten.

Deel jouw ervaring

Heb jij ervaring met InterNLnet? Deel die dan op deze pagina.

Prijs/Kwaliteitverhouding
Kwaliteit
Klantenservice

Door een ervaring te delen ga ik er expliciet mee akkoord dat het hostingbedrijf die ik beoordeel per e-mail contact met mij mag opnemen.

Direct naar: