KeurigOnline.nl

4,9 / 5 205 ervaringen Bekijk Deel jouw ervaring

Bedrijfsgegevens

  • 6 Werknemers
  • KvK-nummer: 02090068
Openingstijden
  • ma-vrij: 10:00-17:00

Review score

4,9 / 5 205 ervaringen

Totaal (205)

  • Algemeen
  • Prijs/kwaliteitverhouding
  • Kwaliteit hosting
  • Klantenservice

Laatste 12 maanden (1)

  • Algemeen
  • Prijs/kwaliteitverhouding
  • Kwaliteit hosting
  • Klantenservice
Lees alle ervaringen

Over KeurigOnline
Webhosting bedrijf KeurigOnline is gevestigd in Groningen. Het bedrijf biedt naar eigen zeggen webhosting aan ‘zoals het hoort’.

Het goedkoopste hosting pakket bij KeurigOnline inclusief database is beschikbaar voor €1,- per maand. Naast webhosting en domeinnamen biedt KeurigOnline de diensten VPS en reseller hosting.

KeurigOnline Ervaring(en) en review(s)
Deel je ervaringen over KeurigOnline via webhosters.nl, een positieve maar ook een negatieve ervaring of klacht is welkom zolang deze informatief is voor andere webhosting gebruikers. Met het plaatsen van je eigen ervaring geef je toestemming dat het hosting bedrijf contact met je op mag nemen.

Ervaringen 205 op 5 pagina's

Prijs/kwaliteitverhouding
Kwaliteit
Klantenservice
Super provider met top services!
maandag 4 juli 2011
Habing
Was deze beoordeling nuttig? Nuttig 0 Niet nuttig 0
Prijs/kwaliteitverhouding
Kwaliteit
Klantenservice
Zeer prima provider, altijd snel met antwoorden geven op vragen. Voor mijn volgende domeinnaam ga ik zeker weer naar deze provider.
vrijdag 1 juli 2011
Kronenburg
Was deze beoordeling nuttig? Nuttig 0 Niet nuttig 0
Prijs/kwaliteitverhouding
Kwaliteit
Klantenservice
Je wordt vrijwel meteen en prettig geholpen. Zelfs toen ik per abuis wat fout deed, werd ik correct gebeld om me het helpen te coorigeren!
vrijdag 24 juni 2011
Visser
Was deze beoordeling nuttig? Nuttig 0 Niet nuttig 0
Prijs/kwaliteitverhouding
Kwaliteit
Klantenservice
Op zoek naar een webhosting provider kwam ik bij Keurigonline uit. Mijn mail met vragen werd direct netjes beantwoord, met een compleet en goed verhaal. Nu al tevreden en nog niet eens klant
donderdag 23 juni 2011
van der Borden
Was deze beoordeling nuttig? Nuttig 0 Niet nuttig 0
Prijs/kwaliteitverhouding
Kwaliteit
Klantenservice
snel tot dusver
woensdag 22 juni 2011
de Roo
Was deze beoordeling nuttig? Nuttig 0 Niet nuttig 0
Prijs/kwaliteitverhouding
Kwaliteit
Klantenservice
Snelle en vriendelijke hulp, altijd aanwezig, geen lange wachttijden, denken creatief mee, goeie prijs.
dinsdag 21 juni 2011
Kilian
Was deze beoordeling nuttig? Nuttig 0 Niet nuttig 0
Prijs/kwaliteitverhouding
Kwaliteit
Klantenservice
Fijne webhost met scherpe prijzen, zeer snelle respons op vragen of verzoeken!!! Warm aanbevolen
dinsdag 21 juni 2011
van Hofwegen
Was deze beoordeling nuttig? Nuttig 0 Niet nuttig 0
Prijs/kwaliteitverhouding
Kwaliteit
Klantenservice
Snelle duidelijke webhost met ontzettend goede service. Erg tevreden klant.
zaterdag 18 juni 2011
Akkermans
Was deze beoordeling nuttig? Nuttig 0 Niet nuttig 0
Prijs/kwaliteitverhouding
Kwaliteit
Klantenservice
Ik ben pas overgegaan, maar merk gelijk een professionele aanpak. Ik ben tot nu toe zeer tevreden over de service en diensten en hoop dat ze dit ook zo kunnen vasthouden.
donderdag 16 juni 2011
Kruip
Was deze beoordeling nuttig? Nuttig 0 Niet nuttig 0
Prijs/kwaliteitverhouding
Kwaliteit
Klantenservice
Goede service. je wordt snel geholpen als er wat mis is en de prijs kwaliteit verhouding is zeer goed.
woensdag 15 juni 2011
Boer
Was deze beoordeling nuttig? Nuttig 0 Niet nuttig 0
Prijs/kwaliteitverhouding
Kwaliteit
Klantenservice
Ik heb nu bijna een jaar mijn e-mail bij Keurigonline.nl en ben zeer tevreden. Ben goed geholpen bij het instellen van mijn accounts en de webmail werkt erg makkelijk. Nog nooit problemen gehad! een echte aanrader.
woensdag 15 juni 2011
Was deze beoordeling nuttig? Nuttig 0 Niet nuttig 0
Prijs/kwaliteitverhouding
Kwaliteit
Klantenservice
Ik heb nu precies drie jaar mijn e-mail via KeurigOnline en heb nog nooit problemen gehad. Al meerdere malen contact gezocht om mijn e-mail opnieuw in te stellen en elke keer weer keurig en snel geholpen. Ook vind ik de webmail heel handig werken. Ga zo door!
dinsdag 14 juni 2011
van Vliet
Was deze beoordeling nuttig? Nuttig 0 Niet nuttig 0
Prijs/kwaliteitverhouding
Kwaliteit
Klantenservice
Goede service en scherpe prijzen! Al jaren klant zonder problemen en wordt altijd snel en goed geholpen. Een echte aanrader!
dinsdag 14 juni 2011
Hoitsma
Was deze beoordeling nuttig? Nuttig 0 Niet nuttig 0
Prijs/kwaliteitverhouding
Kwaliteit
Klantenservice
Oops, per ongeluk de verkeerde ster aangeklikt.
zaterdag 11 juni 2011
van der Donk
Was deze beoordeling nuttig? Nuttig 0 Niet nuttig 0
Prijs/kwaliteitverhouding
Kwaliteit
Klantenservice
Keurig Online.nl reageert meteen als je ze iets vraagt en zijn zeer netjes van prijs.
vrijdag 10 juni 2011
Was deze beoordeling nuttig? Nuttig 0 Niet nuttig 0
Prijs/kwaliteitverhouding
Kwaliteit
Klantenservice
Ben zeer tevreden over de prijs en kwaliteit. Service en klantgericht zal niet snel naar een andere hoster gaan.
donderdag 9 juni 2011
Siegel
Was deze beoordeling nuttig? Nuttig 0 Niet nuttig 0
Prijs/kwaliteitverhouding
Kwaliteit
Klantenservice
Goede service. je wordt snel geholpen als er wat mis is en de prijs kwaliteit verhouding is zeer goed.
woensdag 8 juni 2011
Boer
Was deze beoordeling nuttig? Nuttig 0 Niet nuttig 0
Prijs/kwaliteitverhouding
Kwaliteit
Klantenservice
dinsdag 7 juni 2011
Was deze beoordeling nuttig? Nuttig 0 Niet nuttig 0
Prijs/kwaliteitverhouding
Kwaliteit
Klantenservice
KeurigOnline is een betrouwbare webhoster die zeer scherpe prijzen hanteert. De helpdesk is kundig en makkelijk bereikbaar. Ik ben al jaren zeer tevreden en alles draait als een zonnetje!
dinsdag 7 juni 2011
Aris
Was deze beoordeling nuttig? Nuttig 0 Niet nuttig 0
Prijs/kwaliteitverhouding
Kwaliteit
Klantenservice
Een webhosting die niet moeilijk doet. Zeer accuraat, vriendelijk en snel. Ben echt zeer tevreden en raad een ieder die een website wil opzetten keurigonline aan.
maandag 6 juni 2011
Glas
Was deze beoordeling nuttig? Nuttig 0 Niet nuttig 0
Prijs/kwaliteitverhouding
Kwaliteit
Klantenservice
schiet me 's avonds op hemelvaartdag iets te binnen. stel een vraag en binnen 10 minuten een antwoord. sneller kan niet
donderdag 2 juni 2011
edelman
Was deze beoordeling nuttig? Nuttig 0 Niet nuttig 0
Prijs/kwaliteitverhouding
Kwaliteit
Klantenservice
Zeer snelle service, uitgebreide mogelijkheden. Gewoon TOP
woensdag 1 juni 2011
Dijkstra
Was deze beoordeling nuttig? Nuttig 0 Niet nuttig 0
Prijs/kwaliteitverhouding
Kwaliteit
Klantenservice
Betrouwbare mailforwarding en goede domeinadministratie, zeker voor dat geld. Paar keer in de afgelopen jaren een probleem gehad (mail uit bepaalde domeinnaam kwam niet door). maar dat werd snel opgelost. Ook door goede toegankelijkheid helpdesk per telefoon en mail.
maandag 30 mei 2011
Diesveld
Was deze beoordeling nuttig? Nuttig 0 Niet nuttig 0
Prijs/kwaliteitverhouding
Kwaliteit
Klantenservice
Mijn ervaringen met KeurigOnline zijn prima. De service is snel en accuraat.
vrijdag 27 mei 2011
Was deze beoordeling nuttig? Nuttig 0 Niet nuttig 0
Prijs/kwaliteitverhouding
Kwaliteit
Klantenservice
Ik ben zeer tevreden met KeurigOnline. Altijd ontzettend snelle reacties op mijn mailtjes. Ik stel vaak veel vragen omdat ik weinig ervaring heb in de online wereld, maar altijd wordt er netjes gereageerd. Ook de prijzen zjin scherp, en als ik een domeinnaam wil hebben mail ik hun, en regelen zei de rest. Goede partner!
vrijdag 27 mei 2011
Dijkstra
Was deze beoordeling nuttig? Nuttig 0 Niet nuttig 0
Prijs/kwaliteitverhouding
Kwaliteit
Klantenservice
Mijn ervaringen zijn zeer positief. Altijd bereikbaar, snelle actie, zeer kundig en stabiel platform. Kortom, een aanrader.
donderdag 26 mei 2011
Mulder
Was deze beoordeling nuttig? Nuttig 0 Niet nuttig 0
Prijs/kwaliteitverhouding
Kwaliteit
Klantenservice
Keurigonline hanteert fatsoenlijke prijzen, veel functies en een goede support. Zelfs op zondag! Het prettige vind ik dat het nog steeds persoonlijk gaat en dat je de support medewerkers kent. Ze willen ook helpen bij bijzondere problemen. Sinds lange tijd heb ik geen website offline gehad.
woensdag 25 mei 2011
Poolman
Was deze beoordeling nuttig? Nuttig 0 Niet nuttig 0
Prijs/kwaliteitverhouding
Kwaliteit
Klantenservice
Erg goede ervaring. Support is erg goed, altijd hulpvaardig en snel opgelost.
woensdag 25 mei 2011
den Boef
Was deze beoordeling nuttig? Nuttig 0 Niet nuttig 0
Prijs/kwaliteitverhouding
Kwaliteit
Klantenservice
We hebben over de 80 domeinen bij Keurigonline staan. Bij wensen mbt. server instellingen zijn ze zeer flexibel, ze hebben er verstand van en geven goede adviezen. Enige nadeel vind ik is de hoeveelheid schijfruimte die je krijgt, het M pakket is nu wel iets vergroot.
woensdag 25 mei 2011
Hoogstrate
Was deze beoordeling nuttig? Nuttig 0 Niet nuttig 0
Prijs/kwaliteitverhouding
Kwaliteit
Klantenservice
Uitstekende service. Heb je een vraag dan krijg je meestal dezelfde dag nog een antwoord. Heb er nu 4 websites ondergebracht.
woensdag 25 mei 2011
Hennekam
Was deze beoordeling nuttig? Nuttig 0 Niet nuttig 0
Prijs/kwaliteitverhouding
Kwaliteit
Klantenservice
Zeer tevreden over de service en responsetijd bij vragen of problemen. Men denkt goed mee en is niet beroerd om extra aanpassingen te maken waar nodig, bijvoorbeeld op het gebied van DNS.
dinsdag 24 mei 2011
Was deze beoordeling nuttig? Nuttig 0 Niet nuttig 0
Prijs/kwaliteitverhouding
Kwaliteit
Klantenservice
Wij hebben al een aantal jaren 2 websites, journyx.eu en journyx.nl gehost bij KeurigOnline. In het begin, meer dan 3 jaar geleden, kwam het nog wel eens voor dat websites voor een korte tijd niet meer bereikbaar waren en ook de e-mails hadden af en toe last van een storing. Echter de laatste 3 jaren hebben we geen enkel storing meer ondervonden, zowel de website als het e-mail verkeer werken naar behoren. Wij zijn dan ook zeer tevreden met de diensten van KeurigOnline. Eventuele meldingen worden snel in behandeling genomen (vaak ook nog buiten kantoortijden) en de medewerkers staan altijd klaar met een goed advies indien gewenst. Kortom, als je op zoek bent naar een webhosting provider dan zou ik KeurigOnline zeker in de selectie opnemen. Succes met de zoektocht!
dinsdag 24 mei 2011
Was deze beoordeling nuttig? Nuttig 0 Niet nuttig 0
Prijs/kwaliteitverhouding
Kwaliteit
Klantenservice
uitstekend
vrijdag 20 mei 2011
post
Was deze beoordeling nuttig? Nuttig 0 Niet nuttig 0
Prijs/kwaliteitverhouding
Kwaliteit
Klantenservice
Ik ben begonnen in 2006 met Verkeersopleiding 4 You! Heb al het een en ander meegemaakt met Keurig online. Website wat was verdwenen, factuur niet kunnen betalen omdat ik hem ontvangen had in mijn spam box en als laatste problemen met het inloggen webmail. Ik ben steeds keurig geholpen door de medewerkers van Keurig online. En dat is het alle belangrijkste tussen de bedrijven door. Ga zo door!
woensdag 16 maart 2011
Parrega
Was deze beoordeling nuttig? Nuttig 0 Niet nuttig 0
Prijs/kwaliteitverhouding
Kwaliteit
Klantenservice
Mijn ervaring met KeurigOnline is erg goed. Bij problemen stuur je een mailtje en soms krijg je zelfs binnen een half uur al een reactie. Erg goede en vooral snelle service. Kunnen veel bedrijven een voorbeeld aan nemen! Zeker aan te raden dus!
dinsdag 25 januari 2011
Was deze beoordeling nuttig? Nuttig 0 Niet nuttig 0
Prijs/kwaliteitverhouding
Kwaliteit
Klantenservice
Zeer klantvriendelijke (reseller) host! Als er al een probleem is dan wordt deze adequaat en vlot verholpen 24/7.. Technisch bekwaam en tegen een prettig tarief. Ik zeg: "Doen"!
maandag 24 januari 2011
Was deze beoordeling nuttig? Nuttig 0 Niet nuttig 0
Prijs/kwaliteitverhouding
Kwaliteit
Klantenservice
Zeer tevreden over de service, ook buiten aangegeven tijden bereikbaar via de telefoon, en snel geholpen. Bleek een fout aan mijner zijde te zijn, twee vinkjes in directadmin vergeten. Altijd online(ik heb meerdere websites), waaronder silverstocks voor een klant. En deze webhosting provider is zeker een aanrader! Goedkoop, snel en goed bereikbaar. Gr, Bart
zondag 23 januari 2011
Was deze beoordeling nuttig? Nuttig 0 Niet nuttig 0
Prijs/kwaliteitverhouding
Kwaliteit
Klantenservice
We zijn sinds +/-1 jaar klant van KeurigOnline en we zijn zeer tevreden over Kwaliteit en de vakkennis van de medewerkers/medewerksters van KeurigOnline. De pluspunten van KeurigOnline : - zeer vriendelijke prijs voor de webhosting - mederwerkers/medewerksters van KeurigOnline kennen hun beroep en helpen je graag als je ergens een probleem hebt. - problemen worden snel opgelost - klantenservice steekt ver boven die van veel anderen bedrijven.
donderdag 13 januari 2011
Thomas
Was deze beoordeling nuttig? Nuttig 0 Niet nuttig 0
Prijs/kwaliteitverhouding
Kwaliteit
Klantenservice
De telefonische helpdesk is perfect, alles wordt meteen opgelost door kundige mensen. Youp van het Hek zou zeggen zo moet het, ga zo door.
woensdag 8 december 2010
Gerrits
Was deze beoordeling nuttig? Nuttig 0 Niet nuttig 0
Prijs/kwaliteitverhouding
Kwaliteit
Klantenservice
Ik ben zeer tevreden over dit bedrijf, de service is uitstekend. Alles lossen ze snel en goed op, en de telefonische afhandeling is perfect! Echt een bedrijf dat ook doet wat ze beloven, een dikke 10! Mijn complimenten aan de medewerkers van keurigonline! Mvg, Nicky
vrijdag 19 november 2010
Was deze beoordeling nuttig? Nuttig 0 Niet nuttig 0
Prijs/kwaliteitverhouding
Kwaliteit
Klantenservice
Ik host al een paar jaar mijn domeinnaam bij KeurigOnline, ben zeer tevreden. Gebruik mijn domeinnaam veel voor mail en kan deze makkelijk via webmail bekijken en ook de zelf in te stellen spamfilter werkt erg goed!
maandag 12 oktober 2009
Lugies
Was deze beoordeling nuttig? Nuttig 0 Niet nuttig 0
Prijs/kwaliteitverhouding
Kwaliteit
Klantenservice
De afgelopen 3 jaar goede webhosting daar gehad totdat ze iets verandert hadden waardoor ik mijn website statistieken kwijt ben. Ik heb meerdere keren E-mails getuurd en kreeg pas een maand later een reactie met erin: Onze excuses voor het ongemak. Daarom ben ik er nu weg gegaan. Ruben
maandag 7 september 2009
Was deze beoordeling nuttig? Nuttig 0 Niet nuttig 0
Prijs/kwaliteitverhouding
Kwaliteit
Klantenservice
Wij vinden het een waardeloos bedrijf, vele malen liggen hun servers plat en als klap op de vuurpijl waren wij onze e-mailaccounts en nieuwsberichten (CMS) kwijt. Wat wij ervoor terug krijgen zijn alleen enkele excuses, maar verder lijken zij er niet mee te zitten.
donderdag 2 juli 2009
Was deze beoordeling nuttig? Nuttig 0 Niet nuttig 0
Prijs/kwaliteitverhouding
Kwaliteit
Klantenservice
Wij hebben er momenteel twee sites draaien, www.alpacasecrets.com en grefies.nl. Altijd bij eventuele problemen keurige antwoorden en oplossingen. Goede service en klantvriendelijk.
donderdag 3 juli 2008
E. van Straalen
Was deze beoordeling nuttig? Nuttig 0 Niet nuttig 0
Prijs/kwaliteitverhouding
Kwaliteit
Klantenservice
Keurig online is wel een goedkope host, maar is mij net iets te vaak down. Ik heb een paar websites lopen en de mysql server draait als een natte dweil. Telkens down en niet stabiel. Tevens kan je niet veel mails tegelijk versturen zonder dat de servers overbelast raken en is de https gehacked door een paar mensen. Ik vind dit de meest amateuristische webhost waar ik ooit een pakket gekocht heb.
dinsdag 25 maart 2008
Niels
Was deze beoordeling nuttig? Nuttig 0 Niet nuttig 0
Prijs/kwaliteitverhouding
Kwaliteit
Klantenservice
Al 1 jaar staat mijn site op keurig online, ik was een absolule beginner , en had dus even problemen met het er op te zetten. ÉÉN mailtje en ik werd netjes geholpen! Nog nooit serverproblemen gehad. Een flinke pluim dus voor de werkers achter de schermen. Keurig Online Bedankt!
woensdag 31 oktober 2007
elly
Was deze beoordeling nuttig? Nuttig 0 Niet nuttig 0
Prijs/kwaliteitverhouding
Kwaliteit
Klantenservice
Wij hebben alles bij keurigonline ondergebracht. • Prima service • Lekker accuraat • Hulp daar waar nodig • Prima bereikbaar • Prijs kwaliteit is helemaal TOP Echt een aanrader!
zaterdag 20 oktober 2007
Jan van Zoest
Was deze beoordeling nuttig? Nuttig 0 Niet nuttig 0
Prijs/kwaliteitverhouding
Kwaliteit
Klantenservice
Wij zijn heel tevreden over Keurigonline. De servers zijn zeer snel en de uptime is prima. Kortom een echte aanrader.
maandag 24 september 2007
Jen
Was deze beoordeling nuttig? Nuttig 0 Niet nuttig 0
Prijs/kwaliteitverhouding
Kwaliteit
Klantenservice
Na wat vergelijkingen en wat positieve reviews gekozen voor Keurigonline. Zeer scherpe prijs, zeer vriendelijk, alleen niet altijd even alert op vragen en/of problemen, wat natuurlijk errug jammer is. Het eerste probleem werd opgelost, en snel. Vervolgens gingen we wat dieper op de zaken in omdat het nog niet helemaal lekker werkte en toen ging het mis. De opmerking kwam dat het wel aan mij zou liggen, niet op een rot manier, maar daar kwam het wel op neer. En dit terwijl ik hetzelfde systeem op 2 voorgaande hosts zonder problemen had geinstalleerd. Ik heb het er maar bij laten zitten en geprobeerd een andere oplossing te vinden. Aan week of wat later had ik weer een probleem en dit kon wederom niet opgelost worden. Wel bereidwillig om te helpen, maar gewoon niet de kennis om het op te lossen. Ook terwijl ik had aangegeven een Reseller/Partnership constructie interessant zou vinden als alles top zou verlopen voor m'n Web design bedrijf, maar dit heeft blijkbaar geen cent geholpen om ze wat harder te laten rennen. En dat terwijl ik ruim 30 sites klaar heb liggen om te verhuizen naar ze. Lijkt me een grote gemiste kans, maargoed, big deal, ik zoek wel een andere. Erg jammer, verder prima host. Erg snel, goedkoop en vriendelijk. Zelfs bij opzegging nog de opmerking om niet te vergeten m'n pakket ook officieel op te zeggen. (de meeste laten je gaan en dan krijg je even later de rekening). Als je een wat meer eisende gebruiker van het internet bent dan is dit echter niet de beste keuze. Gewoon een siteje hosten is geen enkel probleem en waarschijnlijk de ideale oplossing.
woensdag 11 juli 2007
Arno
Was deze beoordeling nuttig? Nuttig 0 Niet nuttig 0
Prijs/kwaliteitverhouding
Kwaliteit
Klantenservice
Super host beter kan gewoon niet, hulp en service 24/7 alleen met soms hoge uitzondering. meer kan ik er niet over kwijt want er is te veel positiefs over te vertellen en NIKS negatiefs. Keep up the good work
maandag 26 maart 2007
Sem
Was deze beoordeling nuttig? Nuttig 0 Niet nuttig 0

Richtlijnen

Wij zien graag dat een Review:

  • 100% eerlijk is.
  • plus- en minpunten bevat.
  • details bevat.

Een Review wordt afgekeurd wanneer deze:

  • grove/kwetsende taal bevat.
  • links bevat.
  • onjuist is.
  • persoonsgegevens of andere gevoelige informatie bevat.
Richtlijnen reviews op webhosters.

Deel jouw ervaring

Heb jij ervaring met KeurigOnline? Deel die dan op deze pagina.

Prijs/Kwaliteitverhouding
Kwaliteit
Klantenservice