LeaseWeb

3,3 / 5 23 ervaringen Bekijk Deel jouw ervaring

Bedrijfsgegevens

  • KvK-nummer: 30141839
Website screenshot LeaseWeb

Overall score

3,3 / 5 23 ervaringen

Totaal (23)

  • Algemeen
  • Prijs/kwaliteitverhouding
  • Kwaliteit hosting
  • Klantenservice

Laatste 12 maanden (2)

  • Algemeen
  • Prijs/kwaliteitverhouding
  • Kwaliteit hosting
  • Klantenservice

Ervaringen 23 op 3 pagina's

Support om van te huilen, geld terug doen ze niet aan
Prijs/kwaliteitverhouding
Kwaliteit
Klantenservice
Uit nieuwsgierigheid een VPS afgenomen bij LeaseWeb, de prijzen waren iets gunstiger dan mijn huidige provider. De server draaide prima tot ik een IPv6 adres nodig had, LeaseWeb loopt hierop zover achter dat het een week taak is om zoiets toe te voegen.Dag 1: Om gebruik te maken van een IPv6 adres moet je een support ticket openen, het beantwoorden van deze ticket duurt gemiddeld 4 dagen.Dag 4: Een antwoord ontvangen, hierbij is de helft van de ticket genegeerd en ontvang je een KB artikel waarin uitgelegd wordt hoe je dit moet aanvragen. Antwoord terug gestuurd dat ik een aanvraag gedaan heb met de benodigde gegevens zoals in de reactie van de ticket staat.Dag 8: Wederom 4 dagen later een antwoord welke range ik wens, ook dit stond in de eerste reactie van de ticket. Hierop besloot ik de VPS te annuleren omdat ik als consument 14 dagen bedenk tijd heb, hierop wil ik dus liever me geld terug.Dag 12: De opzegging is verwerkt, maar, omdat ik met de voorwaarden akkoord ben gegaan heb ik geen recht op teruggave van het betaalde bedrag. En als ik toch een klacht wilde indienen moest ik met een advocaat een brief opmaken en toesturen (voor nog net geen €20) wat dus niemand doet op kleine bedragen.
dinsdag 28 mei 2019
Erik K.
Was deze beoordeling nuttig? Nuttig 0 Niet nuttig 0
Terrible Company!
Prijs/kwaliteitverhouding
Kwaliteit
Klantenservice
When you lease your rack-space from Leaseweb, chances are that you will be placed in the AMS01 DC, which is the IronMountain DC in Haarlem. This is a decent data-center, with all the facilities you would expect from a modern day DC.Be advised that Leaseweb itself is a terrible company. Leaseweb has absolutely terrible first line support representatives which are very rude, incompetent and arrogant. After dutch business hours, the level of support even worsens. Getting through layers and layers of first-line liars in order to get requests through requires lots of effort. Even for menial tasks. It seems that there is no inter-departmental communication at all in Leaseweb.Furthermore, leaseweb's not-functional DC access management panel is terrible. You should avoid this company at all costs if you value your time and money. Do not entrust your assets to this incompetent company.
dinsdag 4 december 2018
Aviel
Was deze beoordeling nuttig? Nuttig 0 Niet nuttig 0
Prijs/kwaliteitverhouding
Kwaliteit
Klantenservice
01-09-2013 Regelmatig storing. Nu toevallig vandaag al meer dan 3 uur uit de lucht door DC storing. Je wordt absoluut niet op de hoogte gebracht van de ontwikkeling. Vaak verwezen naar een site die een keer in de twee uur wordt geupdated (als je geluk heb). Als je naar hun belt of vragen stelt, wordt je vrij snel afgekapt en doorverwezen naar hun site. Al met al hele slechte ervaring over met name stabiliteit en bandbreedte en zeker hun voorzorgsmaatregelen bij stroomuitval. Wij overwegen ten zeerste om na het einde van onze contract naar een ander te gaan.
dinsdag 1 oktober 2013
Was deze beoordeling nuttig? Nuttig 0 Niet nuttig 0
Prijs/kwaliteitverhouding
Kwaliteit
Klantenservice
Ik koos Leaseweb (LW) voor mijn prive VPS vanwege het gebruik van VMware, het grote netwerk en de gunstige prijzen voor de Express cloud producten.Mijn VPS draait er nu ongeveer een jaar, en meestal zijn er geen problemen, maar ik ben er niet tevreden over.Er zijn meerdere storingen geweest die gerelateerd waren aan de storage. Het ergste was een grote storing die veroorzaakt werd door een mislukte update van hun storage platform, waardoor mijn VPS niet minder dan 12,5 uur down was. Ik kreeg er alleen een minimaal berichtje over.Mijn ervaring met de klantenservice bij LW is dat je in principe niet geholpen wordt. Je krijgt minimale notificaties of verklaringen over wat er mis gaat. Zo was er laatst een DDOS waardoor mijn VPS plat lag, okee, kan gebeuren, maar LW informeert je bijvoorkeur *niet* over zulke dingen.Als je flink zeurt bij de klantenservice krijg je uiteindelijk wel excuses en een verklaring, maar het is erg reactief.De performance van de VPS is op zich OK, maar IO is zoals te verwachten bij de Express cloud nogal matig, zeg ongeveer 5x trager dan wat je bij fatsoenlijke storage zou krijgen. CPU cycles zijn OK, geen 'steal time'.Door de herhaalde storingen en slechte klantenservice ga ik in ieder geval weg bij LW.
vrijdag 27 januari 2012
van Velzen
Was deze beoordeling nuttig? Nuttig 0 Niet nuttig 0
Prijs/kwaliteitverhouding
Kwaliteit
Klantenservice
De zaken rond Mamjo.com kan Leaseweb vrij weinig schelen. als ik bij hun abuseafdeling een klacht deponeer weigeren ze ook maar een vinger uit te steken naar de klant die hiervoor verantwoordelijk is. op mamjo.com worden zomaar adressen geplaatst.. zeer schandalig dat leaseweb enkel naar politie wijst en vervolgens geen data uit wilt leveren aan de politie. Van mijn part mag heel Leaseweb failliet!
donderdag 3 november 2011
Was deze beoordeling nuttig? Nuttig 0 Niet nuttig 1
Prijs/kwaliteitverhouding
Kwaliteit
Klantenservice
Zeer goed, snelle professionele oplevering. Beschikbaarheid en kwaliteit zijn goed. Prijs is absoluut concurrerend, met name ook als je veel bandbreedte (TB's) per maand nodig hebt kom je niet snel ergens goedkoper uit. Vergeleken met onze vorige aanbieder betalen we nu 3,6% voor verkeer. Aanrader!
dinsdag 9 augustus 2011
Post
Was deze beoordeling nuttig? Nuttig 0 Niet nuttig 0
Prijs/kwaliteitverhouding
Kwaliteit
Klantenservice
Snel, accuraat en klantvriendelijk!
maandag 25 juli 2011
Souren
Was deze beoordeling nuttig? Nuttig 0 Niet nuttig 0
Prijs/kwaliteitverhouding
Kwaliteit
Klantenservice
Zeer professionele club. De geleverde service is uitmuntend. Altijd binnen een paar uur reactie en actie.Aanrader.
maandag 25 juli 2011
Bos
Was deze beoordeling nuttig? Nuttig 0 Niet nuttig 0
Prijs/kwaliteitverhouding
Kwaliteit
Klantenservice
Heb bij leaseweb 2 dedicated servers. Zeer goede ervaring. Servers zijn altijd online en weinig problemen gehad.Prijs is ook netjes. Voorheen DirectVPS, Versio etc. gehad die niet goed waren.Zeer tevreden klant dus.
zaterdag 28 mei 2011
Hussain
Was deze beoordeling nuttig? Nuttig 0 Niet nuttig 0
Prijs/kwaliteitverhouding
Kwaliteit
Klantenservice
Wij hebben een betaalde factuur maar toch weigert Leaseweb onze site online te zetten. Zonder enige vorm van verwittigen hebben ze de server afgesloten, zodat onze e-commerceshop nu down is en wij dus geen inkomsten hebben. ZEER slechte ervaring dus met leaseweb
vrijdag 23 april 2010
Was deze beoordeling nuttig? Nuttig 0 Niet nuttig 0

Richtlijnen

Wij zien graag dat een Review:

  • 100% eerlijk is.
  • plus- en minpunten bevat.
  • details bevat.

Een Review wordt afgekeurd wanneer deze:

  • grove/kwetsende taal bevat.
  • links bevat.
  • onjuist is.
  • persoonsgegevens of andere gevoelige informatie bevat.

Deel jouw ervaring

Heb jij ervaring met LeaseWeb? Deel die dan op deze pagina.

Prijs/Kwaliteitverhouding
Kwaliteit
Klantenservice

Door op Reactie Plaatsen te klikken ga je akkoord met het privacybeleid van Webhosters.nl

Direct naar:

VPS Hosting

Express - S

€ 4,99 /maand
  • Opslag: 40 GB
  • Dataverkeer: 1 TB
  • SSD: Ja
  • Telefoon: Ja
  • Verhuisdienst: Nee
  • SSL: Ja