Lientje.com

3,2 / 5 73 ervaringen Bekijk Deel jouw ervaring

Bedrijfsgegevens

  • KvK-nummer: 17149787
Website screenshot Lientje.com

Overall score

3,2 / 5 73 ervaringen

Totaal (73)

  • Algemeen
  • Prijs/kwaliteitverhouding
  • Kwaliteit hosting
  • Klantenservice

Laatste 12 maanden (0)

  • Algemeen
  • Prijs/kwaliteitverhouding
  • Kwaliteit hosting
  • Klantenservice

Ervaringen 73 op 8 pagina's

Prijs/kwaliteitverhouding
Kwaliteit
Klantenservice
Op aanraden van mijn webdesigner bij Lientje beland. Daar heb ik geen spijt van. Ik ben erg tevreden. Correcte en snelle afhandeling!
zaterdag 2 februari 2013
Van Dijk
Was deze beoordeling nuttig? Nuttig 0 Niet nuttig 0
Prijs/kwaliteitverhouding
Kwaliteit
Klantenservice
Ik heb al jaren heel goede ervaringen met Lientje. Het heeft een no-nonsense aanpak, reageert snel en denkt met de klant mee. Ik ben er heel tevreden mee en ik hoop nog vele jaren van hun dienstverlening gebruik te maken. vr. gr. Theo van der Ven
maandag 21 januari 2013
van der Ven
Was deze beoordeling nuttig? Nuttig 0 Niet nuttig 0
Prijs/kwaliteitverhouding
Kwaliteit
Klantenservice
Wat mij betreft een prima hostingbedrijf! Het enige nadeel is dat ze niet telefonisch bereikbaar zijn maar mijn site's zijn nog nooit down geweest in al die jaren en op een vraag per mail reageren ze naar mijn idee vrij snel.
dinsdag 6 november 2012
Was deze beoordeling nuttig? Nuttig 0 Niet nuttig 0
Prijs/kwaliteitverhouding
Kwaliteit
Klantenservice
Ik heb voor mijn site meer ruimte nodig, en mailde daarvoor gisteren om 10 uur. De mail wordt echter niet beantwoord, ook niet na herzenden om 14 uur. Vandaag een fax: probeert nu al een half uur, elke 5 minuten bezettoon. Het telefoonnummer dat hier vermeld wordt, geeft ook bezettoon. Wie weet wat er aan de hand is?
woensdag 23 december 2009
te Braake
Was deze beoordeling nuttig? Nuttig 0 Niet nuttig 0
Prijs/kwaliteitverhouding
Kwaliteit
Klantenservice
Zoals meerdere recensies: in het begin (ca. 2003/2004) was Lientje echt goed bezig: mails werden binnen het uur beantwoord (24/7), ook in het weekend. Blijkbaar gaat het ze te goed, want momenteel wordt alleen tijdens kantooruren nog mail beantwoord(zeker niet binnen het uur), en in het weekend niet meer. Brutale en onredelijke antwoorden. Wat is er in hemelsnaam gebeurd? Ik neem al mijn sites mee, en adviseer al mijn klanten om dat ook te doen (waarvan sommigen mij ook al melden dat Lientje ERRUG onvriendelijk, en zelfs BOT reageert op overigens zeer normale en nette vragen). Mijn advies: Ga NIET bij Lientje, want je krijgt er spijt van. Zelf moet nu ik op zoek naar een goede, betaalbare en vooral vriendelijke en hulpbiedende hoster, al kost het een paar cent meer. Iemand tips?
dinsdag 12 februari 2008
Cyrus
Was deze beoordeling nuttig? Nuttig 0 Niet nuttig 0
Prijs/kwaliteitverhouding
Kwaliteit
Klantenservice
Ze hebben vandaag een storing, 1 van mijn domeinen is down. Dus ik mail ze met de vraag wat er is.Antwoord : zie www.lientje.com/support.htmKort , maar krachtig, hoewel ik dit best een beetje onbeschoft vind.Een paar uur later vraag ik of er an een status update is.Antwoord : aub de website hiervoor te gebruiken, en niet onnodig de helpdesk te belasten. Als er update zijn, staan ze als eerst op de website.Nee, laat maar, ik heb het gehad met deze mensen.
vrijdag 14 december 2007
Arjan Snijders
Was deze beoordeling nuttig? Nuttig 0 Niet nuttig 0
Prijs/kwaliteitverhouding
Kwaliteit
Klantenservice
Ik zit nu 3 jaar bij lientje en ook ik houd het voor gezien. Ten eerste zijn ze vrij duur en ten tweede moet je voor elke kleine wijziging 5 euro ex btw dokken. Ik had bijvoorbeeld een IP wijziging, dat is 1 klein recordje in de database wijzigen en ja hoor moest ik 5 euro betalen. Over de service heb ik alleen de klacht dat je voor elke kleine wijziging moet betalen, ik vind dat ze dat gewoon als service moeten doen. Zo vaak komt het ook niet voor dat je iets moet wijzigen. En er zit standaard geen Control Panel bij en bij Lycos en Netmastering bijvoorbeeld wel. Dus ik ga mijn domein overzetten naar een van die 2. Ik ben dus ontevreden over Lientje net als de meeste mensen hier.
donderdag 16 augustus 2007
Alex Samshuijzen
Was deze beoordeling nuttig? Nuttig 0 Niet nuttig 0
Prijs/kwaliteitverhouding
Kwaliteit
Klantenservice
Was in het verleden erg tevreden, maar momenteel vind ik de service onder de maat. Je krijgt meestal geen antwoord op je mail. Er worden software-updates uitgevoerd, maar daarover wordt je niet ge?nformeerd en vervolgens werken allerlei zaken niet meer. Reactie van Lientje: geen.
dinsdag 3 juli 2007
Jack van Soest
Was deze beoordeling nuttig? Nuttig 0 Niet nuttig 0
Prijs/kwaliteitverhouding
Kwaliteit
Klantenservice
Idem hier. Na 3 jaar Lientje houden we het voor gezien.Zoals veel nieuwe bedrijven in NL was het begin uitstekend . De kwaliteit van de dienstverlening begin 2004 was echt opvallend goed maar begon langzaam minder te worden. Ook de prijzen zijn inmiddels verre van concurrerent.Als argument hiervoor wordt door Lientje steeds aangehaald dat zij zich onderscheiden door kwaliteit. Helaas vergane glorie, Ze zijn niet meegeaan met de tijd. Ook in technische faciliteiten niet echt up to date meer (de hosting die ze inkopen in de VS)Enfin, ik blijf neutraal aangezien ze in het verleden echt goed zijn geweest
woensdag 6 juni 2007
webmaster
Was deze beoordeling nuttig? Nuttig 0 Niet nuttig 0
Prijs/kwaliteitverhouding
Kwaliteit
Klantenservice
Ik kan dit bevestigen. Vroeger kreeg je service, nu niet meer.Als je een vraag te veel stelt, dan gaan ze er over zeuren.Als je een aanmaning krijgt voor een faktuur die 6 maanden geleden al is betaald en je vraagt of ze hun administratie op orde willen brengen, dan krijg je de volgende opmerking : Als onze service je niet bevalt, dan raad ik je aan om een andere hoster te zoeken.Als je vervolgens vraagt welke gegevens je nodig hebt om over te stappen op een andere hoster, dan hoor je niets.Mail je ergens anders over, dan hoor je niets.Bellen kan niet, het nummer is niet bekend.Het spul is wel netjes up en snel, daar valt niets over te zeggen. Daarom toch oordeel neutraal.
donderdag 26 april 2007
SnijdeA
Was deze beoordeling nuttig? Nuttig 0 Niet nuttig 0

Richtlijnen

Wij zien graag dat een review:
  • nuttig is en onderbouwd met details.
  • leesbaar is geschreven zonder teveel gebruik van hoofdletters en/of leestekens.
  • onafhankelijk is geschreven met zowel plus- als minpunten.
  • minimaal uit 30 woorden bestaat.
  • oprecht en open is, wees eerlijk over uw gebruik van de dienst.
Reviews worden afgekeurd wanneer deze:
  • grove/kwetsende taal bevatten.
  • beperkt en te kort zijn.
  • afkomstig van marketing bureau en/of commerciele partijen.
  • links bevatten naar pagina's buiten www.webhosters.nl.
  • onjuiste informatie bevatten.
  • persoonsgegevens of andere gevoelige informatie bevatten.

Deel jouw ervaring

Heb jij ervaring met Lientje.com? Deel die dan op deze pagina.

Prijs/Kwaliteitverhouding
Kwaliteit
Klantenservice

Door op Reactie Plaatsen te klikken ga je akkoord met het privacybeleid van Webhosters.nl

Direct naar:

Webhosting

Volume S

€ 2,49 /maand
  • Opslag: 500 MB
  • Dataverkeer: 50 GB
  • SSD: Nee
  • Telefoon: Nee
  • Verhuisdienst: Nee
  • SSL: Ja