Populair om zijn lage prijzen en eenvoudige diensten, maar kan MijnDomein echt mee in de strijd met de beste hosters? Lees wat klanten vinden van de prestaties.
9, via chat
Opgepast voor mijndomein.nl. Ze lokken je al maanden lang en nu nog steeds om voor een klein bedrag ( 10 cent per jaar ) je domeinnaam te registreren. Verhuis je je domeinnaam voor welke reden dan ook alsnog binnen 1 jaar na registratie dan rekenen ze sinds kort 5 euro boete per domeinnaam ( nergens aangegeven ). Dus het is of je blijft nog een jaar en je betaald 9 euro voor het 2e jaar ( voor .nl adres ) of je betaald een verhuisboete.
Geen enkele hostingpartij doet hier aan en communiceert de prijs netjes vooraf en je bent vrij voor de betaalde prijs je domeinnaam te verhuizen, zo hoort het ook.
Ze zijn hier kort geleden mee begonnen en geven aan dit gecommuniceerd te hebben naar klanten maar op internet geven veel mensen aan met deze nieuwe regel verrast te zijn. Vreemde manier van zaken doen bij Mijndomein. Dus OPGEPAST verhuizen binnen 1 jaar bij mijndomein is 5 euro boete per domeinnaam! Als het een normale manier van zakendoen zou zijn dan hadden ze dit duidelijk aan moeten geven i.p.v. het weg te stoppen ergens in de voorwaarden.
Al vele jaren vaste klant van Mijndomein. Als inmiddels 75+er ben zeer te Vreden en raad het iedereen aan om met hun in zee te gaan. Ook de helpdesk die af en toe moet inspringen als er een upgrade van bijv een PHP verhoogd moet gaan worden. Ik zit dan achter het beeldscherm en aan de andere kant van de telefoon(vast-net) wordt ik dan geholpen en zie dan meteen wat er gebeurd . Erg leerzaam dat ook.
Wilde iets wijzigen in Mijndomein, drukte per ongeluk op iets verkeerd en sindsdien ben ik na acht jaar offline. Tot mijn grote schrik geen telefoonnummer en mailadres. Ik probeerde op te zeggen via de mail, maar kreeg bericht terug dat ik niet kan mailen. Bij de chat krijg je vervolgens een link, waarmee je niet kan inloggen. Mijn mooie website in acht jaar tijd opgebouwd, als sneeuw voor de zon verdwenen. Ik kan wel huilen en Domein is onbereikbaar.
Matthijs heeft me fantastisch geholpen met het creeren van een kopie van de oude website.
Dit bespaart ons ontzettend veel werk!
100 Kudos
In verband met een foutieve email weergave contact gehad met Matthijs. Snel en adequaat geholpen met toegang, testen en kleine aanpassingen. Erg fijn dat ik op deze manier geholpen kon worden.
Matthijs heeft al mijn vragen snel en adequaat opgelost. Goede helpdeskmedewerker.
Keer op keer, word ik fantastisch geholpen door Daniel M. Niks is te veel gevraagd, bied altijd extra service aan en neemt de tijd voor je. Ieder support-team moet iemand zoals Daniel in zijn team hebben. MijnDomein mijn advies zou zijn, geef hem een contract voor het leven. Super service, mijn dank is groot!
9, via chat
Super geholpen via chat. Contact was snel, duidelijk, adequaat. Ik was iig onder de indruk hoe goed dit werkt!
Matthijs heeft mij heel goed geholpen
Wow, ’s ochtends hulp gevraagd voor een probleem op mijn website en ’s middags was het al opgelost. Dank je wel Matthijs! Het was werkelijk een Goede Vrijdag!
Website was in quarantaine geplaatst. Verouderde niet gebrujkte plugin werd als malware gelezen…
Samen met Matthijs hebben we het vriendelijk opgelost!
Problemen gehad met mijn site en koppeling database. Kwam er zelf niet uit maar met met hulp van mensen bij mijndomein is het toch gelukt. TOP
Met een te geringe basiskennis, had ik geprobeerd om het een en het ander in/met mijn emails aan te passen. Het gevolg was dat ik er niet meer uitkwam. Matthijs heeft me er stap voor stap doorheen geholpen, zodat ik weer uptodate verder kan werken. Bedankt!
Kwam er niet uit met mijn site en webmail. Matthijs een chatje gestuurd en opgelost. Top!
Al vele jaren vaste klant van Mijndomein. Als inmiddels 75+er ben zeer te Vreden en raad het iedereen aan om met hun in zee te gaan. Ook de helpdesk die af en toe moet inspringen als er een upgrade van bijv een PHP verhoogd moet gaan worden. Ik zit dan achter het beeldscherm en aan de andere kant van de telefoon(vast-net) wordt ik dan geholpen en zie dan meteen wat er gebeurd . Erg leerzaam dat ook.
Fijne, kundige begeleiding via chat en telefoon om mijn website te verhuizen naar Mijndomein. Blij mee!
Ze brengen automatisch kosten in rekening voor diensten zonder kennisgeving. Er is geen manier om de automatische verlenging uit te schakelen en zelfs als u overstapt, sturen ze facturen voor forse bedragen. Bovendien passen ze de verlenging toe op een willekeurige datum in plaats van de ICANN-verlengingsdatum te gebruiken. En vergeet niet dat de klantenservice elke keer dat u contact met hen opneemt, andere antwoorden geeft…
Een totale puinhoop!
Onze commerciële website is al meer dan 24 uur offline… mijndomein is onbereikbaar .. heb reeds 5 tickets aangemaakt .. geen enkele reactie uitgezonderd de ontvangstbevestiging.
Als commercieel bedrijf komen onze klanten via de website … wij lijden nu omzetverlies !!
Mijndomein… ben er klaar mee … wij gaan onze site, hosting, mail en domeinnamen verhuizen !! Mijndomein… never nooit meer !!
Mijndomein biedt eenvoudige mogelijkheden voor het registreren van domeinnamen en het opzetten van websites (via website builders) of webshops, gericht op mensen met online ambities. Ze staan bekend om scherpe prijzen en producten die kunnen meegroeien met je bedrijf. MijnDomein heeft al 20 jaar ervaring en meer dan een miljoen domeinregistraties. Mijndomein biedt een klantvriendelijke omgeving voor het beheren van domeinen, evenals slimme services en een helpdesk. Daarnaast zet het bedrijf zich in voor duurzaamheid met 100% groene hosting.