One.com

2,0 / 5 56 ervaringen Bekijk Deel jouw ervaring

Actie!

25 GB schijfruimte & Onbeperkte dataverkeer vanaf €2,40

Bedrijfsgegevens

Openingstijden
  • 24 uur per dag / 7 dagen per week
Website screenshot One.com

Overall score

2,0 / 5 56 ervaringen

Totaal (56)

  • Algemeen
  • Prijs/kwaliteitverhouding
  • Kwaliteit hosting
  • Klantenservice

Laatste 12 maanden (2)

  • Algemeen
  • Prijs/kwaliteitverhouding
  • Kwaliteit hosting
  • Klantenservice

Ervaringen 56 op 6 pagina's

Prijs/kwaliteitverhouding
Kwaliteit
Klantenservice
Ik ben al jaren bij one.com en heb er diverse domeinen gehost. Prima service zeker voor de hele lage kosten.
dinsdag 10 februari 2015
Denessen
Was deze beoordeling nuttig? Nuttig 0 Niet nuttig 0
Prijs/kwaliteitverhouding
Kwaliteit
Klantenservice
Ik ben eind 2013 verhuisd en heb toen een wijziging per mail doorgegeven aan One.com. Dat is blijkbaar niet doorgekomen, want eind vorig jaar was opeens mijn website afgesloten. Omdat ik niet had betaald! Logisch, want ik had nooit een factuur op mijn nieuwe adres gekregen! Maar wat een moeilijk gedoe was het vervolgens om mijn factuur te betalen! Degene van de klantenservice was dom of had geen zin om echt te luisteren naar wat mijn probleem was. Met moeite kreeg ik de naam van het incassobureau en kon ik betalen. Vervolgens moest ik er zelf weer achteraan om de website weer online te krijgen - terwijl ze bij One.com hadden aangegeven dat dat automatisch zou gaan. Omdat ook mijn mailadres is gewijzigd, kon ik niet meer bij mijn account op de website, en ook hier werd ik door de chatservice op geen enkele manier geholpen. Later via de mail geprobeerd, en toen kreeg ik info over hoe ik per mail mijn gegevens kon laten wijzigingen. Braaf alle documenten ingescand en opgestuurd, maar ook nu weer geen enkele medewerking: 'sorry, er ontbreekt iets. We kunnen u niet helpen' Wat een waardeloze service!!
zaterdag 3 januari 2015
Vossen
Was deze beoordeling nuttig? Nuttig 1 Niet nuttig 0
Prijs/kwaliteitverhouding
Kwaliteit
Klantenservice
Zag er veelbelovend uit maar geen instalatron, geen goed backup systeem en veel miserie in het algemeen. Ik ben er mee opgehouden en betaal nu 10 euro meer per jaar maar veel meer mogelijkheden en mijn site is nog nooit in tegenstelling met one.com off-line geweest.
vrijdag 12 december 2014
Van Der Beeken
Was deze beoordeling nuttig? Nuttig 0 Niet nuttig 0
Prijs/kwaliteitverhouding
Kwaliteit
Klantenservice
Er zijn een aantal positieve punten: 1. Het is niet zo duur, ongeveer €30 per jaar voor het basispakket 2. Je kunt chatten als je er niet uitkomt. Als het je lukt om contact te maken, is de chat prettig. Wat is niet positief: 1. One.com verandert regelmatig de webeditor, zonder communicatie, en dan blijkt spontaan je hele website het niet meer te doen of weg te zijn. 2. Ik heb een doorlopend probleem met fotogallerijen op mijn pagina's. Ik heb meerdere pagina's met een fotogallerij. Als ik op pagina 1 iets wijzig, opsla en publiceer, blijkt dat spontaan het onderschrift van een foto op een andere pagina gewijzigd te zijn. Niet eenmalig, steeds (maar wel steeds een andere). Handig als mijn klanten dingen bestellen op basis van de info op mijn site en ineens iets anders krijgen;(. Of denken dat ik gek ben omdat er onder een foto met een blauwe hanger staat dat het een groene armband is. 3. Chat inhoud is vaak ondermaats. 'Kunnen we niets aan doen' scoort vrij hoog (en als je doorzeurt kan het toch). Ik heb nog bijna een jaar contract, maar ik ben er klaar mee. Ik stap over.
donderdag 25 september 2014
van Huffelen
Was deze beoordeling nuttig? Nuttig 0 Niet nuttig 0
Prijs/kwaliteitverhouding
Kwaliteit
Klantenservice
Ik ben tevreden over one.com. Doordat het niet zoveel kost heb ik meerdere websites gemaakt over diverse onderwerpen. Geen klachten over de snelheid, maar ik moet eerlijk toegeven dat ik geen ervaring heb met commerciële sites of sites die heel veel bezoekers trekken. Voor mij is het maken van websites gewoon een uit de hand gelopen hobby.
dinsdag 26 augustus 2014
Pol
Was deze beoordeling nuttig? Nuttig 0 Niet nuttig 0
Prijs/kwaliteitverhouding
Kwaliteit
Klantenservice
Ik heb nu een aantal jaren 3 domeinnamen bij one.com. Ik heb nooit problemen gehad. De websites zijn altijd online en niet traag. Een enkele keer contact met de support gehad vanwege een foutje van mezelf,via de chat en daarbij altijd goed,vriendelijk en snel geholpen bij de nederlandse en bij de engelse support. Dus ik ben hartstikke tevreden met one.com
zondag 20 april 2014
van den Tillaart
Was deze beoordeling nuttig? Nuttig 0 Niet nuttig 0
Prijs/kwaliteitverhouding
Kwaliteit
Klantenservice
ronduit schandalig! de site ligt vaak plat. Dat kost klanten...! Nu is er een zogenaamde wijziging in het systeem waardoor de paswoorden eenzijdig veranderd zijn. Vraag maar na bij je klanten wat die nieuwe paswoorden zijn, is hun antwoord. Te gek voor woorden! Wij zijn hun klant. Waar halen zij het idee vandaan om onze klanten rechtstreeks te benaderen? We komen echt niet professioneel over zo. En de chatsupport is tegenwoordig ondermaats. Ze lossen niets op maar zeggen dat je maar een mailtje moet sturen naar slaes@one.com. Waar heb je dan een chatsupport voor...?
dinsdag 11 februari 2014
Karsaar
Was deze beoordeling nuttig? Nuttig 0 Niet nuttig 0
Prijs/kwaliteitverhouding
Kwaliteit
Klantenservice
Het zijn oplichters. Ze veranderen mijn wachtwoord zonder mijn toestemming. Later moest ik een link klikken en gaf mijn virusscan aan dat er werd meegekeken. Sinds 3 dagen kom ik mijn eigen sites niet meer in, en die life chat is bullshit, ze geven aan dat het 24 uur is, aar ik werd door een medewerker verteld dat het 5 voor 6 was, dus moest ik binnen 5 minuten alles regelen: resultaat: 6 maanden over en weer gedoe, uiteindelijk die website verwijderd. Nu wederom in conclaaf: ik moet een analoge brieg sturen naar Denemarken, want de internet connectie is gecompromiteerd, ja duhh, gaf mijn virusscanner ook aan. Ze bedonderen de boel daar. Ga naar Dootall of een ander, maar als je net zo dom bent als ik om naar one.com te gaan ga je echt hoofdpijn hebben. Ik kan mijn website niet veranderen, en dus staan er oude prijzen op mijn site. GA NOOIT IN ZE E MET ONE.COM!!!!
woensdag 8 januari 2014
lobry
Was deze beoordeling nuttig? Nuttig 0 Niet nuttig 0
Prijs/kwaliteitverhouding
Kwaliteit
Klantenservice
slechte service, je mails worden gewoon genegeerd. En heel vaak zijn er server problemen waardoor website offline staat voor dagen!
zondag 5 januari 2014
klaassens
Was deze beoordeling nuttig? Nuttig 0 Niet nuttig 0
Prijs/kwaliteitverhouding
Kwaliteit
Klantenservice
Ik ben vanaf 2006 klant bij one.com eerst met een statische html-site en sinds 2009 met een Wordpress site. Ik had werkelijk geen idee over performance en support van one.com. In 2011 vertelde een kennis mij dat ze de site wel wat traag vond. Zij was eerlijk.. en ik keek ernaar, optimaliseerde de database en ja, de site was langzaam maar vond het er zelf wel mee door kunnen. Nu viel het mij op dat ik de laatste tijd minder aanvragen en klanten voor coaching kreeg. Ging kijken op mijn site en de pagina's laden gewoonweg niet, de performance is zo ongelooflijk traag. Te triest voor woorden. Heb een aantal mensen uit mijn FB vriendenkring de performance laten testen en zij kwamen op laden van pagina's tussen de 20 en 35 seconden. Dat is niet gewoon langzaam maar super traag. Het antwoord van de support afdeling is te bizar voor woorden: ik moest m'n thema van de Worpress site maar veranderen en de plugins allemaal verwijderen om vervolgens na te gaan na installatie van plugin, welke plugin de site vertraagd. Ik snap absoluut niets van zo'n antwoord. 1. Ik ben tevreden met mijn WP thema, ik vind deze mooi. 2. de plugins hebben een functie die ik graag wil behouden. Het probleem ligt bij de performance van jullie servers one.com. Een simpele WP-site moet een webhosting gewoon kunnen providen. Daarna las ik de reviews op deze site en vielen alle puzzelstukjes op z'n plaats. Ik zit met m'n site gewoon bij een knudde provider en moet daar als de wiede weerga weggaan. Een zakelijke site in Wordpress op one.com gaat je geld kosten. NIET DOEN dus.
zaterdag 2 november 2013
Was deze beoordeling nuttig? Nuttig 0 Niet nuttig 0

Richtlijnen

Wij zien graag dat een Review:

  • 100% eerlijk is.
  • plus- en minpunten bevat.
  • details bevat.

Een Review wordt afgekeurd wanneer deze:

  • grove/kwetsende taal bevat.
  • links bevat.
  • onjuist is.
  • persoonsgegevens of andere gevoelige informatie bevat.

Deel jouw ervaring

Heb jij ervaring met One.com? Deel die dan op deze pagina.

Prijs/Kwaliteitverhouding
Kwaliteit
Klantenservice

Door op Reactie Plaatsen te klikken ga je akkoord met de richtlijnen en het privacybeleid van Webhosters.nl

Direct naar:

Webhosting

Hosting Starter

€ 2,40 /maand
  • Opslag: 25 GB
  • Dataverkeer: 1 TB
  • SSD: Ja
  • Telefoon: Ja
  • Verhuisdienst: Nee
  • SSL: Ja

 

Domeinnaam

Domein .nl

€ 6,00 /jaar
  • Website redirect: Ja
  • DNS Beheer: Onbekend
  • DNSSEC: Onbekend
  • Telefoon: Ja
  • Verhuisdienst: Onbekend
  • Whois Privacy: Onbekend