PCextreme

3,4 / 5 258 ervaringen Bekijk Deel jouw ervaring

Bedrijfsgegevens

  • 25 Werknemers
  • KvK-nummer: 22053851
Website screenshot PCextreme

Overall score

3,4 / 5 258 ervaringen

Totaal (258)

  • Algemeen
  • Prijs/kwaliteitverhouding
  • Kwaliteit hosting
  • Klantenservice

Laatste 12 maanden (32)

  • Algemeen
  • Prijs/kwaliteitverhouding
  • Kwaliteit hosting
  • Klantenservice
Lees alle ervaringen

Over PCextreme
PCextreme is in 2003 opgericht door Lennert den Teuling en is gevestigd in Vlissingen. Er werken 25 mensen en zij bedienen ruim 50 duizend klanten.

PCextreme biedt shared hosting aan vanaf €1,95 per maand voor het Dynamic pakket met 25 GB opslag en ondersteuning voor PHP en database. Naast reguliere webhosting en domein diensten legt PCextreme de nadruk op cloud diensten zoals Aurora Compute en Aurora Objects.

PCextreme is sinds 2018 onderdeel van TWS, hieronder vallen meerdere hosting bedrijven.

PCextreme ervaringen & klachten
Ervaringen met de hosting of de Aurora cloud diensten van PCextreme kunnen worden gedeeld via Webhosters.nl. We lezen graag zoveel mogelijk positieve en negatieve reviews met inhoudelijke onderbouwing over welke diensten goed of slecht waren en waarom.

Ervaringen 258 op 26 pagina's

altijd snel en vakkundig geholpen
Prijs/kwaliteitverhouding
Kwaliteit
Klantenservice
klant sinds 2017, nu met een webhosting plus pakket. Daar passen mijn 4 websites goed in. Als ik de klantenservice nodig heb reageren ze snel, korte wachtrij en steeds deskundig geholpen. Ze hebben goede handleidingen online staan. Af en toe zat er een klein foutje in. Na mijn opmerkingen daarover hebben ze dat meteen aangepast. Ik ben tevreden en beveel ze van harte aan.
woensdag 17 april 2019
Jeroen N.
Was deze beoordeling nuttig? Nuttig 0 Niet nuttig 0
Ja wat meer probleempjes
Prijs/kwaliteitverhouding
Kwaliteit
Klantenservice
Al heel lang klant met een stuk of 10 websites, welke allemaal te bedienen zijn van uit 1 omgeving. Een nieuwe site registreren is op dit moment wat lastiger (de Servicedesk heeft hier zelf ook blijkbaar probleempjes mee). Maar ja wanneer wij veiliger en sneller een site willen en kunnen benaderen dan zal de provider ook af en toe moeten vernieuwen. Logisch dat het dan niet allemaal even vlekkeloos verloopt. Ook hierdoor de wacht tijd wat langer, maar vergeleken met een andere provider valt dit toch nog wel redelijk mee. Als je van een provider af komt waar voor een site met certificaat rond de € 230,00 af getikt moet worden en die je dan ook nog eens na jaren over hevelt naar een zuster provider die op het door jou gebruikte cms niveau veel beter zou zijn, maar in de praktijk voor het zelfde geld geen ondersteuning en oplossingen bied.Nou echt dan vind je het niet erg als er een keer een haperingetje is en het iets langer dan normaal duurt voor je geholpen word. en de prijs van rond € 70,00 dat is dan een lachertje. (betekend niet dat ze de prijs nog hoger kunnen maken). Wat mij betreft m'n complimenten.De negatieve berichten vind ik niet echt correct. je moet innovatie ook de tijd gunnen en niet direct beginnen met dat een ander provider beter zou zijn.De klassificatie die ik nu geef is een moment opname (ivm de kleine strubelingen) Mijn verwachting is echter dat wanneer de migratie volledig afgrond is de kwaliteit ook weer omhoog gaat en daarmee ook de prijs/kwliteit verhouding.Jongen top ga zo door dan word het vanzelf weer als vanouds.
donderdag 4 april 2019
Goatse Kampstra
Was deze beoordeling nuttig? Nuttig 0 Niet nuttig 0
Prijs webhosting meer dan verdubbeld.
Prijs/kwaliteitverhouding
Kwaliteit
Klantenservice
Jaren tevreden klant geweest bij PCextreme, tot nu. Kreeg rekening die voorheen nog geen €30,- per jaar was, is nu ineens €71,-. Ik ben er klaar mee en ik zeg webhosting bij ze op. PCextreme gaat er bij mij dit jaar uit.
donderdag 28 maart 2019
Hetty
Was deze beoordeling nuttig? Nuttig 0 Niet nuttig 0
Kwaliteit erg achteruit gegaan
Prijs/kwaliteitverhouding
Kwaliteit
Klantenservice
Vroeger (aantal jaren terug) was ik altijd tevreden over PCExtreme, maar inmiddels niet meer. Hier een aantal klachten waarom ik ben overgestapt naar een andere partij:1. De shared webhost omgeving heeft nu al 2 keer in een maand voor een tijdsbestek van meer dan 12 uur achter elkaar een storing gehad aan de switches, waardoor er geen verkeer mogelijk was tussen de shared webhost omgeving en een Aurora Compute server, die ik als database server gebruikte, waardoor ik niks anders kon dan wachten en toekijken hoe ik omzet ben misgelopen.2. Regelmatig geeft hun Varnish Cache een storing, waardoor mijn website niet meer geladen wordt. Veel te horen gekregen van mijn klanten en ook zelf vaak deze ervaring gehad.3. Als je ze contacteert via telefoon, zeggen ze je kortweg dat je maar een mail moet sturen. Bellen heeft dus eigenlijk geen zin.4. Als je ze contacteert via mail, krijg je of helemaal geen antwoord en alleen een paar dagen later een afmeldmail van je ticket of wimpelen ze je af met dat alles gewoon zou werken. Dus zowel ikzelf als al mijn klanten zien blijkbaar spoken als ze een melding krijgen met "Varnish Cache error" ? Het is i.i.g. niet iets wat binnen mijn bereik als klant bij hun ligt; zelf kan ik dit niet oplossen. Ook als de website helemaal niet meer wil laden door de storing van de switches, zou dit door hun relatief eenvoudig te checken moeten zijn naar mijn mening. Gewoon even de website openen..5. Ze hebben de prijzen van de shared webhost omgeving opeens ook nog is verhoogd naar 3 maal de oude prijs! Dit terwijl de omgeving zelf eigenlijk wel meer dan 3x slechter is geworden.Kortweg erg achteruit gegaan en daarom ben ik dus overgestapt naar een andere partij. Iets wat ik niet snel doe, maar helaas zag ik geen andere oplossing meer door het mislopen van omzet.
vrijdag 22 maart 2019
Pieter
Was deze beoordeling nuttig? Nuttig 0 Niet nuttig 0
fijne service
Prijs/kwaliteitverhouding
Kwaliteit
Klantenservice
Ben al bijna 10 jaar een tevreden klant. Door een combinatie van digi angst en digi onwetendheid had ik een mail over de nieuwe webhosting pakketten genegeerd. Daardoor overviel de nieuwe factuur mij nogal. Dit is nu naar tevredenheid opgelost, dank voor deze goede service!!
maandag 18 maart 2019
Elly Klaassen
Was deze beoordeling nuttig? Nuttig 0 Niet nuttig 0
Tot begin 2018 een betrouwbare hoster, maar zijn nu luie flikkers
Prijs/kwaliteitverhouding
Kwaliteit
Klantenservice
Wij zijn al meer dan 10 jaar klant, totdat men ging overschakelen naar het nieuwe Aurora platform en het nieuwe WSCP geen enkele problemen.Wij hadden in het verleden gekozen voor PcExtreme vanwege de vele mogelijkheden en het stabiele systeem, maar dat met de vernieuwingen helemaal ingeperkt en afgeknepen. Ook veel oude mogelijkheden zijn niet overgezet. Daarnaast wordt je vaak aan je lot overgelaten, voorgelogen en met smoesjes weggestuurd.PcExtreme is van een goede partij afgezakt naar een basic hoster. Geen probleem, maar daar is de concurrentie (en voor de gebruiker de keuze) ook groter.Nee, voor ons geen PcExtreme meer!
vrijdag 8 maart 2019
Willem
Was deze beoordeling nuttig? Nuttig 0 Niet nuttig 1
Perfect!
Prijs/kwaliteitverhouding
Kwaliteit
Klantenservice
Al meer dan 10 jaar verzorgen zij de hosting van mail en site. Deskundig! Klantvriendelijk! Snel!
dinsdag 5 maart 2019
Karin van Viersen
Was deze beoordeling nuttig? Nuttig 0 Niet nuttig 0
Snel, goed en klantvriendelijk
Prijs/kwaliteitverhouding
Kwaliteit
Klantenservice
De medewerkers van PC Extreme zijn heel klantvriendelijk, geduldig en snel in het beantwoorden van vragen. Mijn vragen worden altijd naar tevredenheid opgelost.
vrijdag 1 maart 2019
G Poortinga
Was deze beoordeling nuttig? Nuttig 0 Niet nuttig 0
Ervaring PC Extreme
Prijs/kwaliteitverhouding
Kwaliteit
Klantenservice
Medewerkers van PC Extreme zijn vriendelijk, kundig, reageren snel en lossen eventuele problemen snel op! Wij hebben goede ervaringen en zouden hen zeker aanbevelen bij anderen.
donderdag 28 februari 2019
Yvonne Weeber
Was deze beoordeling nuttig? Nuttig 0 Niet nuttig 0
Perfecte hosting
Prijs/kwaliteitverhouding
Kwaliteit
Klantenservice
Sinds vele jaren host PCExtreme onze website. Met veel bezoekers en piekmomenten die heel vaak in de weekeinden vallen blijft de server toch draaien. Daar heeft PCE zich uitermate voor ingespannen. Ook het begrip voor als iets niet direct van onze kant uit kon worden aangepast was grandioos. Fijne samenwerking, vriendelijke behandeling en daarom gewoon perfect
donderdag 14 februari 2019
Ron
Was deze beoordeling nuttig? Nuttig 0 Niet nuttig 0

Richtlijnen

Wij zien graag dat een Review:

  • 100% eerlijk is.
  • plus- en minpunten bevat.
  • details bevat.

Een Review wordt afgekeurd wanneer deze:

  • grove/kwetsende taal bevat.
  • links bevat.
  • onjuist is.
  • persoonsgegevens of andere gevoelige informatie bevat.

Deel jouw ervaring

Heb jij ervaring met PCextreme? Deel die dan op deze pagina.

Prijs/Kwaliteitverhouding
Kwaliteit
Klantenservice

Door op Reactie Plaatsen te klikken ga je akkoord met het privacybeleid van Webhosters.nl

Direct naar:

Webhosting

Standaard

€ 4,95 /maand
  • Opslag: 10 GB
  • Dataverkeer: 1 TB
  • SSD: Ja
  • Telefoon: Nee
  • Verhuisdienst: Nee
  • SSL: Ja