PCextreme

1,1 / 5 231 ervaringen Bekijk Deel jouw ervaring

Bedrijfsgegevens

  • 25 Werknemers
  • KvK-nummer: 22053851

Review score

1,1 / 5 231 ervaringen

Totaal (231)

  • Algemeen
  • Prijs/kwaliteitverhouding
  • Kwaliteit hosting
  • Klantenservice

Laatste 12 maanden (0)

  • Algemeen
  • Prijs/kwaliteitverhouding
  • Kwaliteit hosting
  • Klantenservice
Lees alle ervaringen

Over PCextreme
PCextreme is in 2003 opgericht door Lennert den Teuling en is gevestigd in Vlissingen. Er werken 25 mensen en zij bedienen ruim 50 duizend klanten.

PCextreme biedt shared hosting aan vanaf €1,95 per maand voor het Dynamic pakket met 25 GB opslag en ondersteuning voor PHP en database. Naast reguliere webhosting en domein diensten legt PCextreme de nadruk op cloud diensten zoals Aurora Compute en Aurora Objects.

PCextreme is sinds 2018 onderdeel van TWS, hieronder vallen meerdere hosting bedrijven.

PCextreme ervaringen & klachten
Ervaringen met de hosting of de Aurora cloud diensten van PCextreme kunnen worden gedeeld via Webhosters.nl. We lezen graag zoveel mogelijk positieve en negatieve reviews met inhoudelijke onderbouwing over welke diensten goed of slecht waren en waarom.

PCExtreme is onlangs overgenomen door Versio en zal langzaam overgaan naar Versio als bedrijf. Beiden zijn onderdeel van Total Webhosting Solutions, een van de grotere hosting ‘moeder’ bedrijven

Ervaringen 231 op 5 pagina's

PCExtreme blokkeert toegang...
Prijs/kwaliteitverhouding
Kwaliteit
Klantenservice
zodat ik niet bij mijn eigen gegevens kan. Heb de laatste factuur betaald. Kijken hoe ze nu reageren. Maar dit riekt naar chantage. Daardoor kan ik ook mijn domeinnamen niet verhuizen.
dinsdag 20 december 2022
Panhuijzen
Was deze beoordeling nuttig? Nuttig 0 Niet nuttig 0
PCExtreme's nieuwe businessmodel bestaat er uit om mensen op te lichten
Prijs/kwaliteitverhouding
Kwaliteit
Klantenservice
Hoe dat zo? Ik zou ergens voor hebben getekend, en na een jaar (uiteraard) nadat de deadline van opzeggen is verstreken, komen ze doodleuk met een factuur van ruim 350 euro. En dat terwijl ik GEEN service heb afgenomen. Er wordt verder geen uitleg verstrekt. Noch hebben ze mij er op geattendeerd dat geen service is afgenomen. Ik heb nog drie domeinnamen geregistreerd daar, en dat al jaaaaren. Maar die ga ik natuurlijk verhuizen. Ik raad mensen PCExtreme ten zeerste af.
dinsdag 20 december 2022
Panhuijzen
Was deze beoordeling nuttig? Nuttig 1 Niet nuttig 0
PCextreme: Onbetrouwbare webhosting
Prijs/kwaliteitverhouding
Kwaliteit
Klantenservice
Ik heb 15+ jaar ervaring als klant bij PCextreme en na meerdere slechte ervaringen heb ik besloten om deze klacht in te dienen. Ik hoop dat ik met deze review anderen kan helpen om niet dezelfde fout te maken die ik heb gemaakt om mijn sites hier te hosten. Net als andere (oud-)klanten op TrustPilot ervaar ik ook steeds vaker en langer downtime bij mijn website. Door de jaren heen is de webhosting van PCextreme erg onbetrouwbaar geworden. Mijn site gaat regelmatig offline en het kan dan wel 16(!) uren duren voordat het probleem wordt opgelost. Mede omdat PCextreme na 17.00 uur niet meer bereikbaar is. De hoge downtime en slechte bereikbaarheid van PCextreme zorgen voor veel frustratie en het mislopen van inkomsten. Want wie net als mij van zijn of haar website afhankelijk is voor inkomen, doet er verstandig aan niet te hosten bij PCextreme. Omdat het nu voor de zoveelste keer mis gaat, voel ik me genoodzaakt om mijn sites bij een andere partij onder te brengen. Het belangrijkste van een webhosting is voor mij betrouwbaarheid, en dat is bij PCextreme helaas niet meer het geval.
donderdag 17 februari 2022
Rob
Was deze beoordeling nuttig? Nuttig 5 Niet nuttig 0
Eén van de beste hosting providers
Prijs/kwaliteitverhouding
Kwaliteit
Klantenservice
Sinds 2008 maak ik, tot volle tevredenheid, gebruik van de hosting faciliteiten van PCextreem. Met name de technische ondersteuning is snel en gedegen. Helaas is de prijs de laatste jaren flink omhoog gegaan. Bovendien is het bedrijf tegenwoordig niet meer puur Nederlands, maar in handen van een bedrijf in de U.S.A. Dat kon wel eens een breekpunt gaan worden.
zaterdag 16 januari 2021
Paulus van Galen
Was deze beoordeling nuttig? Nuttig 1 Niet nuttig 0
Weinig voor veel, run while you can
Prijs/kwaliteitverhouding
Kwaliteit
Klantenservice
PCextreme is in de loop van de tijd flink duurder geworden, maar dat is op zich geen probleem zolang de hosting goed werkt. Bij hadden een shared hosting account. Afgezien van het feit dat dit extreem langzaam was, hadden we ook vaak met downtime te maken: soms dagenlang. Support wordt wel gegeven, maar is zeer traag. Ik adviseer om weg te blijven bij deze onbetrouwbare partij. Er is veel beter te krijgen voor minder!
maandag 4 januari 2021
Harry
Was deze beoordeling nuttig? Nuttig 5 Niet nuttig 0
Wordpress speed hosting
Prijs/kwaliteitverhouding
Kwaliteit
Klantenservice
Ik ben niet de beheerder geweest die deze hosting heeft afgesloten en alle jaren heeft beheerd. De reden dat we deels zijn overgestapt naar een andere hosting is de snelheid. Ik heb gemerkt dat de wordpress snelheid op de oude hosting stukken slechter was.
maandag 9 november 2020
jean
Was deze beoordeling nuttig? Nuttig 0 Niet nuttig 0
zelden zulke goede support verkregen
Prijs/kwaliteitverhouding
Kwaliteit
Klantenservice
Jeroen was heel snel, erg behulpzaam en kundig. Hij heeft mij uitstekend geholpen met mijn DNSSEC probleem.
vrijdag 16 oktober 2020
Stefan
Was deze beoordeling nuttig? Nuttig 0 Niet nuttig 0
Perfecte en snelle service
Prijs/kwaliteitverhouding
Kwaliteit
Klantenservice
Via PCExtreme heb ik een aantal domeinen en hostingpakketten. Dat was snel en goed geregeld. En belangrijker: bij elk probleem word ik altijd snel en begrijpelijk geholpen. Ik raad iedereen aan om zijn website via PCExtreme te laten lopen!
donderdag 20 augustus 2020
Helen van Veelen
Was deze beoordeling nuttig? Nuttig 0 Niet nuttig 0
Goed geholpen via de chatfunctie
Prijs/kwaliteitverhouding
Kwaliteit
Klantenservice
Ik had zitten rommelen met m'n mx-records waardoor m'n subdomein niet meer bereikbaar was. Jeroen heeft me supersnel en fantastisch geholpen. Hij had zelfs een veel betere oplossing voor mijn situatie, Jeroen heeft m'n dag gemaakt :-)
donderdag 13 augustus 2020
Martijn Schornagel
Was deze beoordeling nuttig? Nuttig 0 Niet nuttig 0
Ontzettend goed geholpen door de helpdeskmedewerkers!
Prijs/kwaliteitverhouding
Kwaliteit
Klantenservice
Pakket: Plus. Klant sinds 3 jaar. Wordpress website (www.hothouse.nl). Als eigenaar heb ik sinds kort ook het beheer overgenomen. Vandaag had ik te maken met een aantal aanpassing van de website en moest mijn weg vinden via het dashboard. Omdat ik niet kon vinden waar ik wat moest aanpassen (o.a. ook de toegang vernieuwen naar phpmyadmin) heb ik de helpdesk geraadpleegd. Ondertussen had ik een fout gemaakt door een database wachtwoord te wijzigen maar deze wijziging die door te voeren in Wordpress waardoor de hele website + admin gedeelte offline ging. Ik kan u zeggen dat ik super goed geholpen ben door de diverse medewerkers (o.a. Jeroen en zijn collega's) door hun snelle reacties, geduld, professionele aanpak en dito houding. Dat heb ik bij andere hostingpartijen wel een anders (negatief) meegemaakt. Pcextreme, echt een aanrader!
donderdag 13 augustus 2020
Luuk Kees
Was deze beoordeling nuttig? Nuttig 1 Niet nuttig 0
Goed geholpen! Top
Prijs/kwaliteitverhouding
Kwaliteit
Klantenservice
Ik ben heel tevreden met de service, ik moest een email adres bij mijn hostingpakket aanmaken. Dat is voor mij best pittig. Ze hebben mij hiermee super begeleid, toen het niet lukte hebben ze mij persoonlijk geholpen. Top erg blij mee
donderdag 13 augustus 2020
Mireille Smink
Was deze beoordeling nuttig? Nuttig 1 Niet nuttig 0
Review Chat
Prijs/kwaliteitverhouding
Kwaliteit
Klantenservice
Snelle en duidelijke anwoorden, precies hoe hulp via chat zou moeten gaan. Top!
dinsdag 28 juli 2020
Lars Delnoy
Was deze beoordeling nuttig? Nuttig 0 Niet nuttig 0
Hulp bij fraude met onze logingegevens
Prijs/kwaliteitverhouding
Kwaliteit
Klantenservice
Ik ben sinds 2013 klant en werd verrast door fraude met onze login gegevens en die van ons mailaccount. Ik werd uitermate goed geholpen via de chat door Rob die met mij de zaken heeft gecorrigeerd. Het gaf een geruststellend gevoel in deze situatie. Een hele professionele aanpak precies zoals ik pcextreme ken. Nogmaals hartelijk dank.
donderdag 2 juli 2020
Armand Eggen
Was deze beoordeling nuttig? Nuttig 0 Niet nuttig 0
gelukkig
Prijs/kwaliteitverhouding
Kwaliteit
Klantenservice
werd ik meteen om 9.00 uur geholpen door Jeroen met het vastleggen van een domeinnaam die ik de dag eerder niet goed had afgerond. Niet alleen was hij me daar behulpzaam bij, hij heeft meteen mijn emailadres voor facturatie aangepast en me de bouw van een website bespaart door de nieuwe domeinnaam als vervanging voor een andere toe te voegen. Mijn dag start goed.
woensdag 1 juli 2020
julia van de griendt
Was deze beoordeling nuttig? Nuttig 0 Niet nuttig 0
Goede chat
Prijs/kwaliteitverhouding
Kwaliteit
Klantenservice
Kreeg iets niet aangepast in het systeem. Via de Chat werd ik perfect geholpen door Jeroen. Het was snel opgelost
dinsdag 23 juni 2020
Willem
Was deze beoordeling nuttig? Nuttig 0 Niet nuttig 0
Onduidelijk dashboard en slechte service
Prijs/kwaliteitverhouding
Kwaliteit
Klantenservice
Het beheren van hosting en domeinen hebben ze zo moeilijk mogelijk gemaakt. Het koppelen van een domein aan een hosting pakket is voor de klantenservice ook al te moeilijk. Erg jammer dat zelfs de meest simpele taken al niet lukken. Gelukkig is het voor een klant en heb ik mijn eigen domeinen/hosting elders staan.
vrijdag 22 mei 2020
Pieter
Was deze beoordeling nuttig? Nuttig 1 Niet nuttig 0
Niet klantvriendelijk, moeilijk bereikbaar en administratie niet op orde
Prijs/kwaliteitverhouding
Kwaliteit
Klantenservice
Wij hebben het hostingpakket per januari van dit jaar opgezegd nadat we via een andere aanbieder goedkoper konden afnemen. Contact met Pc Extreme verliep overigens zeer moeizaam, het supportteam is enkel per mail bereikbaar waardoor een simpele handeling als dit zeer veel tijd in beslag neemt. Uiteindelijk ontvingen wij nog een laatste factuur dat meteen is voldaan, waarmee het dienstverband dan ook officieel is beëindigd. Ruim vier maanden later ontvangen wij bericht van een incassobureau dat er nog een bedrag openstaat, het betreffende bedrag is destijds betaald, hiervan lever ik bewijs aan bij het incassobureau. Vervolgens krijg ik bericht van Pc Extreme dat ze de incassokosten eventueel kunnen kwijtschelden, er blijkt echter een heel ander bedrag open te staan dan waarvoor zij destijds het incassobureau voor hebben ingeschakeld. Dit terwijl in de mailcorrespondentie duidelijk vermeld staat dat met het voldoen van het factuur van destijds alles is voldaan en het dienstverband is beëindigd. Lang verhaal kort, Pc Extreme is ontzettend moeilijk te bereiken, ze hebben hun financiële administratie niet op orde en proberen ondanks alles geld afhandig te maken terwijl er maanden eerder wordt gecommuniceerd dat alles in orde is. Ondanks het feit dat ik nu al een halfjaar per mail door hun wordt lastig gevallen, zijn er nooit excuses gemaakt. precair feitje: Incassobureau DAS gaf telefonisch te kennen dat zij regelmatig dossiers toegewezen krijgen van Pc Extreme waarvan achteraf blijkt dat het openstaande bedrag destijds al is voldaan en zij zelf de financiële administratie niet op orde hebben.
zaterdag 16 mei 2020
L. Kortstra
Was deze beoordeling nuttig? Nuttig 3 Niet nuttig 2
Slordig beheer
Prijs/kwaliteitverhouding
Kwaliteit
Klantenservice
Voeren mutaties uit op hun IT-infrastructuur. Als vervolgens blijkt dat hun SMTP servers niet meer correct werken, beroepen ze zich op de contractuele reactie tijd van 24 uur, waarbinnen ze het nog niet kunnen oplossen. Misschien een goede provider voor webhosting, maar voor e-mail zou ik er niet op vertrouwen
vrijdag 14 februari 2020
Erik Groen
Was deze beoordeling nuttig? Nuttig 1 Niet nuttig 0
Geen contact te krijgen
Prijs/kwaliteitverhouding
Kwaliteit
Klantenservice
al bij 5 jaar klant maar sinds een half jaar wordt er nergens op gereageerd en dan ook nog een 400% de prijzen omhoog gooien.
zaterdag 18 januari 2020
Van Dijk
Was deze beoordeling nuttig? Nuttig 7 Niet nuttig 0
Okay
Prijs/kwaliteitverhouding
Kwaliteit
Klantenservice
VPS / reseller / SLA
dinsdag 14 januari 2020
Sjaak
Was deze beoordeling nuttig? Nuttig 0 Niet nuttig 1
Snel en duidelijk geholpen
Prijs/kwaliteitverhouding
Kwaliteit
Klantenservice
Met een redelijk eenvoudige vraag werd ik erg snel en duidelijk geholpen door eerst de Chatbot en vervolgens een medewerker van de klantenservice! Binnen 5 minuten was ik geholpen en was mijn vraag beantwoord!
dinsdag 14 januari 2020
Ivo Naus
Was deze beoordeling nuttig? Nuttig 1 Niet nuttig 0
Snel geholpen
Prijs/kwaliteitverhouding
Kwaliteit
Klantenservice
Al erg lang klant, E-mail pagina werkte niet, even contact opnemen met de klantenservice. En zonder mailtje werd het al via de chat opgelost
dinsdag 14 januari 2020
Tico
Was deze beoordeling nuttig? Nuttig 1 Niet nuttig 0
Goede, snelle service
Prijs/kwaliteitverhouding
Kwaliteit
Klantenservice
Domeinen worden snel geregistreerd en als er problemen zijn is de service snel en deskundig.
donderdag 9 januari 2020
Jonathan
Was deze beoordeling nuttig? Nuttig 1 Niet nuttig 0
Goed bedrijf
Prijs/kwaliteitverhouding
Kwaliteit
Klantenservice
Ik heb jarenlang een reseller pakket gehad en altijd naar tevredenheid geholpen als het nodig was, en altijd snel e n vriendelijk geholpen. Dus goede ervaring met PCextreme
woensdag 8 januari 2020
Jaaph
Was deze beoordeling nuttig? Nuttig 0 Niet nuttig 0
Top service
Prijs/kwaliteitverhouding
Kwaliteit
Klantenservice
Support reageert altijd snel en vriendelijk. Allereerst werd mijn rekening voor 2020 gecrediteerd toen ik nog e.e.a. aan diensten wilde opzeggen. Door mijn eigen fout had ik daarbij per ongeluk ook mijn mailservice opgezegd, maar dit werd uiteindelijk zonder extra kosten snel weer opgelost. Heel fijn!
dinsdag 7 januari 2020
Susanne Heijstraten
Was deze beoordeling nuttig? Nuttig 0 Niet nuttig 0
Steeds beter met de jaren...
Prijs/kwaliteitverhouding
Kwaliteit
Klantenservice
Plus Loyalty sinds 2019
maandag 6 januari 2020
Nick Huiszoon
Was deze beoordeling nuttig? Nuttig 1 Niet nuttig 0
Goede producten voor goede prijs
Prijs/kwaliteitverhouding
Kwaliteit
Klantenservice
Ben al tijdje klant en heb de compute producten en domeinhosting gebruikt en altijd zonder problemen. Bij onderhoud op tijd geïnformeerd en ook bij problemen snel geholpen. Ook de voorwaarden m.b.t. opzeggen niet eenzijdig georiënteerd op de leverancier, maar voordelig voor de klant.
donderdag 2 januari 2020
Sander
Was deze beoordeling nuttig? Nuttig 1 Niet nuttig 0
Reactie
Prijs/kwaliteitverhouding
Kwaliteit
Klantenservice
Ben al aantal jaar bij jullie klant. Moet eerlijk zeggen dat de nieuwe opzet erg ingewikkeld is en ik werk en interact in het engels 24/7 voor mijn werk, aan de taal ligt het niet. Sommige woorden lijken erg gebasseerd op het mooier en hip te laten lijken dan dat de functionaliteit voor op staat. Klanten service vind ik goed heb geen min punten daarover, net netjes geholpen. Kwaliteit krijgt voor mij minder sterren omdat er twee/drie keer een grote email storing is geweest waar van een keer mijn gehele inbox verwijderd is en jullie geen enkel iets qua back up hebben kunnen leveren.
donderdag 2 januari 2020
Danielle
Was deze beoordeling nuttig? Nuttig 0 Niet nuttig 0
Anti-hack chatcontact
Prijs/kwaliteitverhouding
Kwaliteit
Klantenservice
Onze website was gehacked en daarna geblokkeerd door google. Hier moest snel iets aan gebeuren maar helaas is er geen weekenddienst via de chat. Na zelf de nodige ingrepen gedaan te hebben was er op maandag nog chatcontact, waarmee snel de resterende hackbestanden verwijderd konden worden. Dat was goede service. De chatbot is wel heel irritant. In noodgevallen is alleen direct contact met een persoon nuttig, en om de bot daarvan te overtuigen moet een zinloze discussie gevoerd worden. Liever een knop met verzoek om direct helpdesk-contact. Navigeren in de console wiste ook de chatgeschiedenis, gelukkig bleek het wel bewaard voor de helpdeskmedewerker. Misschien ook weer tonen aan de klant?
maandag 30 december 2019
Peter Nederpel
Was deze beoordeling nuttig? Nuttig 1 Niet nuttig 0
Erg goede service!
Prijs/kwaliteitverhouding
Kwaliteit
Klantenservice
Prijs kwaliteitsverhouding is erg goed, zelf heb ik het webhostingpakket waar nu enkele sites op draaien. Supportdesk is klantvriendelijk en helpen je zelfs in het weekend, en het kost niets extra's. Kortom aanrader!
maandag 30 december 2019
Stefan
Was deze beoordeling nuttig? Nuttig 1 Niet nuttig 0
Problemen .htaccess na migratie naar Webhosting Plus
Prijs/kwaliteitverhouding
Kwaliteit
Klantenservice
Na migratie naar het Webhosting Plus pakket zelf een foutje gemaakt bij de inhoud van het .htaccess bestand. Super snel en vakkundig opgelost door de helpdesk
dinsdag 24 december 2019
Edje
Was deze beoordeling nuttig? Nuttig 1 Niet nuttig 0
PC
Prijs/kwaliteitverhouding
Kwaliteit
Klantenservice
Beste teamleden, Wat een hels karwei voor mij vandaag om weer bij mijn mail te komen en om mijn telefoon in te stellen. Dat viel niet mee. Maar goed het is me gelukt met jullie. En ik snap dat er soms dingen gevraagd worden die net even wat meer moeite kosten maar het is goed gekomen Top. Heel erg bedankt en veel succes verder Jeroen Rutger en Roy.
woensdag 18 december 2019
Willy Otten
Was deze beoordeling nuttig? Nuttig 0 Niet nuttig 0
Webhosting
Prijs/kwaliteitverhouding
Kwaliteit
Klantenservice
Sinds een jaar of 10 lid van Pcextreme. Heb bij hen voor mijn hobby een website geparkeerd. Eerst alles in Dreamwaever. Werkte vele jaren goed en ben onlangs overgegaan op wordpress. Ben dus helemaal opnieuw begonnen. Je komt in aanraking met woorden als sql, hosting, webmasters; geef je sql even een ander wachtwoord; ga backuppen. . Ga er maar aanstaan. De mannen van pcextreme helpen je steeds uit de brand. Als je denk uit pure wanhoop; ik ga stoppen zijn zij er altijd net op tijd om de brand te blussen. Je krijgt altijd vlot een antwoord. Gewoon; ik ben zeer tevreden. Mannen/vrouwen ; houden zo.
maandag 16 december 2019
Karol Wozniak
Was deze beoordeling nuttig? Nuttig 0 Niet nuttig 0
Niet doen
Prijs/kwaliteitverhouding
Kwaliteit
Klantenservice
Jaren lang tevreden klant geweest. Als dankbaarheid krijg ik vorige maand een mededeling mailtje een verhoging van 200% en direct de rekening. Zo ga je niet met klanten om. Ik zou iedereen aanraden om niet in zee te gaan met een bedrijf wat zulke verassingen normaal vindt.
woensdag 11 december 2019
Jan de vink
Was deze beoordeling nuttig? Nuttig 5 Niet nuttig 0
Ongelooflijke prijsverhogingen
Prijs/kwaliteitverhouding
Kwaliteit
Klantenservice
Na jaren redelijke hosting voor een normale prijs werd ik gedwongen een veel duurdere (honderden procenten!) rekening te gaan betalen. Zonder enige aanleiding van mijn kant. Nog steeds krijg ik rekeningen terwijl ik al lang weg ben hier. Wat een prutsers.
zaterdag 7 december 2019
Arnoud
Was deze beoordeling nuttig? Nuttig 5 Niet nuttig 1
Meteen opgelost
Prijs/kwaliteitverhouding
Kwaliteit
Klantenservice
Ik had een probleem dat ik geen toegang had tot mijn website. Nadat Lesley mij had geholpen was het gelijk opgelost! Ik had zelf geen idee wat ik nog kon proberen, alleen was het al snel verholpen nadat hij mij had uitgelegd wat er allemaal verandert moest worden. Wat ten eerste een uur lang probleem was, was opgelost binnen 5 minuten!
vrijdag 6 december 2019
Hamish Caldow
Was deze beoordeling nuttig? Nuttig 0 Niet nuttig 0
Service
Prijs/kwaliteitverhouding
Kwaliteit
Klantenservice
Meer dan 10 jaar tot volle tevredenheid klant bij PCEXTREME. Als er zich wel eens een probleem voordeed, dan ondervond ik een zeer goede en snelle assistentie van de service afdeling bij het oplossen van problemen zoals bij voorbeeld met toegang tot webhosting en e-mail instellingen.
donderdag 28 november 2019
C.Baneman
Was deze beoordeling nuttig? Nuttig 0 Niet nuttig 0
hulp bij webhosting
Prijs/kwaliteitverhouding
Kwaliteit
Klantenservice
Wederom weer zeer prettig en deskundig geholpen
zaterdag 23 november 2019
Barth, Tom
Was deze beoordeling nuttig? Nuttig 0 Niet nuttig 0
Website verhuizing
Prijs/kwaliteitverhouding
Kwaliteit
Klantenservice
Ik was al lang klant bij PCextreme. Maar toen ze de prijzen gingen verhogen heb ik mijn website verhuisd naar een budget webhosting. Daar kreeg ik geen antwoorden, geen hulp, geen service en geen website en mail werkte ook opeens niet meer. Dus binnen een maand wilde ik terug naar PCextreme en dat mocht. Veel antwoorden, alle hulp, snelle service en zowel website en mail toegankelijk en werkend binnen twee dagen. Voor mij twee prima lessen: goedkoop is duurkoop en wat goed is moet je houden. Super bedankt voor alle geduld en werk!
vrijdag 15 november 2019
Vincent van eijk
Was deze beoordeling nuttig? Nuttig 2 Niet nuttig 0
Webhosting en domeinnamen
Prijs/kwaliteitverhouding
Kwaliteit
Klantenservice
Super geholpen bij het realiseren hiervan. Ruim 5 jaar een tevreden klant
vrijdag 25 oktober 2019
Barth T
Was deze beoordeling nuttig? Nuttig 1 Niet nuttig 0
Altijd vriendelijk
Prijs/kwaliteitverhouding
Kwaliteit
Klantenservice
Er wordt altijd gezorgd voor een passende oplossing. Goeie partij waar ik al jaren tevreden over ben. Geloof dat ik al klant ben sinds 2005.
donderdag 26 september 2019
Joost
Was deze beoordeling nuttig? Nuttig 0 Niet nuttig 0
Al 10 jaar klant en altijd tevreden!
Prijs/kwaliteitverhouding
Kwaliteit
Klantenservice
Nooit problemen gehad met de website. Klantenservice is helemaal top, altijd binnen een paar uur antwoord. Kan pcextreme alleen maar aanraden!
woensdag 11 september 2019
Kim
Was deze beoordeling nuttig? Nuttig 0 Niet nuttig 1
Slechte prijs/kwaliteit
Prijs/kwaliteitverhouding
Kwaliteit
Klantenservice
Ik ben sinds 2004 klant bij pcextreme, maar de laatste jaren zijn de ervaringen bijzonder slecht. Prijzen van hostingpakketen worden grof opgeschroefd, het ooit zo fijne WSCP controlepaneel is vervangen door een totaal onoverzichtelijke wirwar waarin niets te vinden is, en de ooit zo professionele klantenservice lijkt vervangen te zijn door wat uitzendkrachten.
dinsdag 10 september 2019
Bart
Was deze beoordeling nuttig? Nuttig 10 Niet nuttig 1
Blij
Prijs/kwaliteitverhouding
Kwaliteit
Klantenservice
En altijd als je het even niet zelf op kunt lossen, zijn daar de meelevende, geduldige, vasthoudende en service gerichte medewerkers van pcextreme. Dat voorkomt dat je verdwaalt. Scheelt tijd en ergernis. Blij mee!!
donderdag 5 september 2019
Joke
Was deze beoordeling nuttig? Nuttig 1 Niet nuttig 0
website
Prijs/kwaliteitverhouding
Kwaliteit
Klantenservice
fast and friendly helpdesk
donderdag 5 september 2019
Johan
Was deze beoordeling nuttig? Nuttig 0 Niet nuttig 1
Al jaren aangesloten bij PCExtreme
Prijs/kwaliteitverhouding
Kwaliteit
Klantenservice
Sinds dat ik in 2013 ben aangesloten bij dit bedrijf zijn er een aantal dingen veranderd in het internet en dus ook in mijn gebruik en verbruik hiervan. Met de jaren heb ik nooit problemen ondervonden met de services die PCExtreme aanbied.
donderdag 29 augustus 2019
Chris Breuer
Was deze beoordeling nuttig? Nuttig 0 Niet nuttig 1
Ontevreden
Prijs/kwaliteitverhouding
Kwaliteit
Klantenservice
Klant sinds, 2015 maar gebruikte mijn website eigenlijk nooit. Nu ik een mail kreeg over de prijsverhoging meteen opgezegd wat alleen makkelijker gezegd dan gedaan was. Via de mobiele website is het zo goed als onmogelijk om op te zeggen. Wanneer ik contact opnam met de klanten service slecht geholpen, kreeg het idee dat de mail met vragen die ik stuurde niet werd gelezen want het antwoord dat ik kreeg was geen goed antwoord op mijn vraag. Uiteindelijk op kunnen zeggen maar door het slechte design van de website van PCextreme duurde dit langer dan ik had gewild en dan normaal is. Raad het dus af om hier klant te worden.
woensdag 21 augustus 2019
Florence-Sophie
Was deze beoordeling nuttig? Nuttig 2 Niet nuttig 0
Dit bedrijf is sterk afteraden mocht u een host willen dat communiceerd
Prijs/kwaliteitverhouding
Kwaliteit
Klantenservice
pfff
woensdag 14 augustus 2019
Jozef De Boer
Was deze beoordeling nuttig? Nuttig 3 Niet nuttig 4
Zeer ontevreden
Prijs/kwaliteitverhouding
Kwaliteit
Klantenservice
Sinds 2004 klant geweest van Pcextreme, maar eigenlijk altijd ontevreden geweest, mail servers die niet goed werken of je website die opeens een error geeft. Na de prijsverhoging van 400% heb ik ook mijn laatste website weggehaald.
woensdag 7 augustus 2019
Jelmer
Was deze beoordeling nuttig? Nuttig 5 Niet nuttig 1
Greetings
Prijs/kwaliteitverhouding
Kwaliteit
Klantenservice
PCextreme is the wonderful web hosting and very friendly and wonderful support, I 'm very satisfied, I wanted to stay but I was astonished by the price doubling for my simple hosting package, so after about 15 years I'm sorry to leave the PCextreme. I give high rating for everything to the PCextreme, and I hope in future you change the price lower and faireragain. God bless you. Regards
dinsdag 30 juli 2019
Nader
Was deze beoordeling nuttig? Nuttig 1 Niet nuttig 1

Richtlijnen

Wij zien graag dat een Review:

  • 100% eerlijk is.
  • plus- en minpunten bevat.
  • details bevat.

Een Review wordt afgekeurd wanneer deze:

  • grove/kwetsende taal bevat.
  • links bevat.
  • onjuist is.
  • persoonsgegevens of andere gevoelige informatie bevat.
Richtlijnen reviews op webhosters.

Deel jouw ervaring

Heb jij ervaring met PCextreme? Deel die dan op deze pagina.

Prijs/Kwaliteitverhouding
Kwaliteit
Klantenservice