Home / Bedrijven (A tot Z) / Qweb Internet Services

Qweb Internet Services

3,3 / 5 19 ervaringen Bekijk Deel jouw ervaring

Bedrijfsgegevens

  • Nederland Werknemers
  • KvK-nummer: 24304157
Website screenshot Qweb Internet Services

Overall score

3,3 / 5 19 ervaringen

Totaal (19)

  • Algemeen
  • Prijs/kwaliteitverhouding
  • Kwaliteit hosting
  • Klantenservice

Laatste 12 maanden (0)

  • Algemeen
  • Prijs/kwaliteitverhouding
  • Kwaliteit hosting
  • Klantenservice

Ervaringen 19 op 2 pagina's

Prijs/kwaliteitverhouding
Kwaliteit
Klantenservice
Ik begrijp niet veel van de techniek en wordt altijd heel snel en netjes geholpen. De facturen zijn overzichtelijk en zeer betaalbaar. Helemaal als je bedenkt dat ik ze veel bel.Ik kan Qweb bij iedereen aanraden.
maandag 3 november 2014
Was deze beoordeling nuttig? Nuttig 0 Niet nuttig 0
Prijs/kwaliteitverhouding
Kwaliteit
Klantenservice
Ik ben blij dat ik er geen klant meer ben, hun administratie was me ineens 'kwijt', waardoor factuur plus aanmaningen niet meer aankwamen en ze een deurwaarder nodig hadden om hun geld te innen. Blijkbaar hebben ze nooit gehoord van telefoon of snail mail.
woensdag 2 mei 2012
Berkery
Was deze beoordeling nuttig? Nuttig 0 Niet nuttig 0
Prijs/kwaliteitverhouding
Kwaliteit
Klantenservice
Zeer vriendelijke, bereidwillige en deskundige personen die bij dat bedrijf voeren. Ik ben er al zeer lang klant. Helaas konden ze tot voor kort niet alles bieden wat ik nodig had, waardoor ik elders een Reseller-Pakket heb moeten afnemen. Daar ben ik nu voordeliger mee uit. Tijdens het verhuizen van verschillende pakketten en domeinen kreeg ik van Qweb alle medewerking. Ze attendeerde me zelfs op het feit dat ik nog een domein vergeten was. Inmiddels hebben ze hun diensten uitgebreid. Als ik ooit weer op zoek moet naar een andere provider (wat ik niet hoop), staat Qweb weer op mijn lijst.
dinsdag 22 juni 2010
Rijpkema
Was deze beoordeling nuttig? Nuttig 0 Niet nuttig 0
Prijs/kwaliteitverhouding
Kwaliteit
Klantenservice
Hmm,Gisteren lag heel qweb er voor een lange periode uit. Hoewel nog niet alles duidelijk is, kan er gesproken worden van een power storing. Daarbij bleek ook dat de diesel nood aggregatie niet werkte. Hoe professioneel ben je als je je main business niet in orde hebt ? Hoe kan de noodaggregator nou niet werken ? Hier draait toch alles om ?Nou ja, ik hoor verder veel positieve verhalen over ze maar dit is toch wel erg knullig. Ben benieuwd wat de schade voor ze gaat zijn, want we zijn +/- een uur of 8 (!) uit de lucht geweest.Leonard
donderdag 12 oktober 2006
Leonard Wolters
Was deze beoordeling nuttig? Nuttig 0 Niet nuttig 0
Prijs/kwaliteitverhouding
Kwaliteit
Klantenservice
Ben erg tevreden met deze provider. 99% beschikbaarheid en als er iets gebeurt wordt je daarover goed geinformeerd. Het lijkt wel of alles te regelen is met deze mensen, zo goed is de service. Ik heb er nu al een paar jaar zonder problemen een aantal sites ondergebracht.
donderdag 5 oktober 2006
J.A. Oord
Was deze beoordeling nuttig? Nuttig 0 Niet nuttig 0
Prijs/kwaliteitverhouding
Kwaliteit
Klantenservice
Prima service! Ik zit al een jaar of 5 bij QWeb. Heb ondertussen 3 dedicated servers bij ze gehuurd met daarop een handjevol domeinnamen. Ook heb ik kennisen geholpen aan een standaard webhosting account bij ze.Behalve de al genoemde uptime problemen in 2003 niks dan goeds! Hele aardige gasten. Betrokken, behulpzaam en altijd bereid om wat extra's te doen als je echt een groot probleem hebt.Aanrader!
woensdag 16 augustus 2006
Pim
Was deze beoordeling nuttig? Nuttig 0 Niet nuttig 0
Prijs/kwaliteitverhouding
Kwaliteit
Klantenservice
Zeer, zeer tevreden ben ik over Qweb. Ik heb mijn site er ruim een jaar gehad, heb nooit problemen gehad. Op vragen over technische zaken kreeg ik snel en goed antwoord: men is duidelijk zeer vakkundig en betrokken bij de klant.Omdat het pakket dat ik bij Qweb afneem niet meer aangeboden wordt, ben ik helaas genoodzaakt naar een andere provider te verhuizen, maar ik doe dit met pijn in het hart.Ik hoop dat mijn nieuwe provider net zo goed is als Qweb, dan zul je mij zeker nooit horen klagen!
woensdag 6 april 2005
Ralph
Was deze beoordeling nuttig? Nuttig 0 Niet nuttig 0
Prijs/kwaliteitverhouding
Kwaliteit
Klantenservice
Er wordt gezegd door dhr. Rob/westland dat automatische verlenging in Nederland niet toegestaan is, dat is niet waar. Ik zou graag van dhr. Rob willen weten waar hij dit vandaan haalt. Bijna 95% van de hostingproviders hanteren een stilzwijgende verlenging. Ook de mobiele telecomproviders hanteren een stilzwijgende verlenging. Wij hebben meerdere klanten gehad die laat waren met opzeggen, ze zijn ook niet overgegaan tot een betaling en uiteindelijk was het naar de deurwaarder en daarna een rechtszaak, alles rechtszaken hebben wij tot nu toe gewonnen. waarom zouden wij dan de rechtszaken winnen als het juridisch niet correct is? In onze algemene voorwaarden staat duidelijk dat wij de overeenkomsten stilzwijgend verlengen met een periode van minimaal 12 maanden, als u hier niet mee akkoord was vraag ik u dan waarom u destijds met ons in zee bent gegaan? Waarom gaat u dan met een bedrijf in zee dat volgens u juridisch niet goed zit?
woensdag 26 januari 2005
Musti/Qweb
Was deze beoordeling nuttig? Nuttig 0 Niet nuttig 0
Prijs/kwaliteitverhouding
Kwaliteit
Klantenservice
Ook wij zijn de dupe van de automatische verlenging in de kleine lettertjes.Let wel: dit MAG NIET in Nederland. De termijn van automatische verlenging van 12 maanden bij een opzegtermijn van 2 maanden zal niet als "redelijk" worden beschouwd bij een juridische procedure. Zeker niet in een dynamische markt van hostingproviders. Dit zal gezien worden als een onredelijke manier om klanten langer te binden. Maar ja, om nou voor 127 EURO een kort geding te beginnen ?Door diverse problemen willen we weg bij QWeb, maar we zitten er dus gewoon nog bijna een jaar aanvast. Geen creditering of iets dergelijks mogelijk, hele starre houding. Niet bepaald wat ik versta onder klantvriendelijkheid.Hoe dan ook: we GAAN weg bij Qweb en komen (nu zeker) NOOIT meer terug !
woensdag 24 november 2004
Rob
Was deze beoordeling nuttig? Nuttig 0 Niet nuttig 0
Prijs/kwaliteitverhouding
Kwaliteit
Klantenservice
@ wim de busser: automatische verlenging is heel normaal bij zoiets hoor. Staat ook gewoon in het contract.Ik zit ook bij qweb en ben erg tevreden over de prijs/kwaliteit, snelheid en opties.
maandag 4 oktober 2004
blaise
Was deze beoordeling nuttig? Nuttig 0 Niet nuttig 0

Richtlijnen

Wij zien graag dat een review:
  • nuttig is en onderbouwd met details.
  • leesbaar is geschreven zonder teveel gebruik van hoofdletters en/of leestekens.
  • onafhankelijk is geschreven met zowel plus- als minpunten.
  • minimaal uit 30 woorden bestaat.
  • oprecht en open is, wees eerlijk over uw gebruik van de dienst.
Reviews worden afgekeurd wanneer deze:
  • grove/kwetsende taal bevatten.
  • beperkt en te kort zijn.
  • afkomstig van marketing bureau en/of commerciele partijen.
  • links bevatten naar pagina's buiten www.webhosters.nl.
  • onjuiste informatie bevatten.
  • persoonsgegevens of andere gevoelige informatie bevatten.

Deel jouw ervaring

Heb jij ervaring met Qweb Internet Services? Deel die dan op deze pagina.

Prijs/Kwaliteitverhouding
Kwaliteit
Klantenservice

Door een ervaring te delen ga ik er expliciet mee akkoord dat het hostingbedrijf die ik beoordeel per e-mail contact met mij mag opnemen.

Webhosting

Basic Linux Hosting XS

€ 5,00 /maand
  • Opslag: 2 GB
  • Dataverkeer: 25 GB
  • SSD: Nee
  • Telefoon: Onbekend
  • Verhuisdienst: Onbekend
  • SSL: Ja

VPS Hosting

Linux VPS

€ 10,00 /maand
  • Opslag: 25 GB
  • Dataverkeer: 1 TB
  • SSD: Nee
  • Telefoon: Onbekend
  • Verhuisdienst: Onbekend
  • SSL: Nee

Domeinnaam

.nl domeinnaam

€ 3,00 /jaar
  • Website redirect: Ja
  • DNS Beheer: Onbekend
  • DNSSEC: Onbekend
  • Telefoon: Onbekend
  • Verhuisdienst: Onbekend
  • Whois Privacy: Onbekend