Sity Hosting

3,0 / 5 91 ervaringen Bekijk Deel jouw ervaring

Bedrijfsgegevens

  • KvK-nummer: 60002964
Website screenshot Sity Hosting

Overall score

3,0 / 5 91 ervaringen

Totaal (91)

  • Algemeen
  • Prijs/kwaliteitverhouding
  • Kwaliteit hosting
  • Klantenservice

Laatste 12 maanden (0)

  • Algemeen
  • Prijs/kwaliteitverhouding
  • Kwaliteit hosting
  • Klantenservice

Ervaringen 91 op 10 pagina's

Prijs/kwaliteitverhouding
Kwaliteit
Klantenservice
Absoluut een goede ervaring! zit er nu een jaar, en ik heb veel bandbreedte en veel opslagruimte voor een lage prijs, absoluut een aanrader! Jeroen de Gooijer
zondag 5 juni 2005
Jeroen de Gooijer
Was deze beoordeling nuttig? Nuttig 0 Niet nuttig 0
Prijs/kwaliteitverhouding
Kwaliteit
Klantenservice
Ik zit er zelf sinds een aantal weken en alleen gister lag hij een dag plat. Dit kwam niet door sity zelf, maar waar de servers geplaatst stonden was een storing. Dit lag nog aan de vorige eigenaar en toevallig stond verhuizing van de servers al op de kalender. Deze storing was dus gewoon 1 dag te vroeg anders hadden we er geen last van gehad. 2 vrienden van mij hebben deze hosting al langer en sinds er nieuwe eigenaars zitten (van aleto.nl) is alles pico bello in orde! Petje af voor deze hosters! Het is namelijk ook nog eens spotgoedkoop en support via MSN gaat meestal ook supersnel!
zaterdag 21 mei 2005
Driekes
Was deze beoordeling nuttig? Nuttig 0 Niet nuttig 0
Prijs/kwaliteitverhouding
Kwaliteit
Klantenservice
Ik heb nog maar sinds een aantal weken een resellerpakket bij Sity. Mijn bedoeling was om lekker goedkoop een aantal websites bij Sity te plaatsen. Al snel ging er vanalles fout, een domein wat moest worden verhuist werd niet verhuist en later ook nog eens verkeerd zodat het domein niet bereikbaar was... Support via msn en mail duurde lang en was nou niet bepaald profesioneel. Ja de prijzen zijn erg laag, maar nu zijn ze al wel weer een paar uren down, gelukkig heb ik ook nog steeds geen factuur gehad van de heren van Sity... Conclusie: zoek even verder...
donderdag 19 mei 2005
Erwin Doornbos
Was deze beoordeling nuttig? Nuttig 0 Niet nuttig 0
Prijs/kwaliteitverhouding
Kwaliteit
Klantenservice
Ben er pas net bij en tot nu toe gaat alles 100%. En mocht er iets fout gaan.... Wat een lage prijzen zeg niet te geloven!. Ik denk dat je dan ook wel iets minder service kunt verwachten in tegenstelling tot andere waar je minimaal 10 keer zo veel betaald toch? John
zondag 6 maart 2005
John
Was deze beoordeling nuttig? Nuttig 0 Niet nuttig 0
Prijs/kwaliteitverhouding
Kwaliteit
Klantenservice
Al zes maand bezig (na betaling uiteraard) een site online te krijgen. Sity is inmiddels van eigenaar veranderd, en het is binnen een dag geregeld. Hoedje af, ik heb er nu vertrouwen in gekregen......
donderdag 24 februari 2005
jurry weijmer
Was deze beoordeling nuttig? Nuttig 0 Niet nuttig 0
Prijs/kwaliteitverhouding
Kwaliteit
Klantenservice
Eindelijk is het weer online na meer dan een maand downtime!
zaterdag 12 februari 2005
Frank Yang
Was deze beoordeling nuttig? Nuttig 0 Niet nuttig 0
Prijs/kwaliteitverhouding
Kwaliteit
Klantenservice
sity is overgenomen Nu is de service weer prima weer peter (vorige eigenaar) een maand over deed was alles met de nieuwe eigenaar in 2 uur opgelost alles is weer online
vrijdag 11 februari 2005
Arjan (amr)
Was deze beoordeling nuttig? Nuttig 0 Niet nuttig 0
Prijs/kwaliteitverhouding
Kwaliteit
Klantenservice
Applausje voor sity!! Afgelopen zondag hebben zij een downtime bereikt van 4 weken! Kun je bij een downtime van 4 weken nog spreken van een webhost?? In mijn ogen niet! En dan de behandeling? Nog steeds niets een veranderd! Sity weigert zijn medewerking te verlenen aan verhuizingen van domeinen! En daarbovenop heeft Peter ook nog eens ALLE NEGATIEVE BERICHTEN van de afgelopen maand van zijn forum verwijderd!! Hoe bedoel je, censuur?? Sity een scahnde voor ALLE webhostingbedrijven in Nederland! Zo'n oplichter zou moeten worden aangeklaagd!
woensdag 9 februari 2005
Ultras Arnhem
Was deze beoordeling nuttig? Nuttig 1 Niet nuttig 0
Prijs/kwaliteitverhouding
Kwaliteit
Klantenservice
Hierbij wil ik sity van harte feliciteren met een volle maand downtime op rij!!!
dinsdag 8 februari 2005
RetroX
Was deze beoordeling nuttig? Nuttig 0 Niet nuttig 0
Prijs/kwaliteitverhouding
Kwaliteit
Klantenservice
Ze zijn zo ontzettend slecht, we zijn 3 WEKEN DOWN GEWEEST. Nu heeft de eigenaar (school jongetje van 17) alle negatieve reacties van zijn forum gewist en mensen die hier over klagen worden kortweg afgebekt. Voor het geld wat sity kost zijn hosts te vinden die wel zorg dragen voor hun bedrijf en verantwoordelijkheden. Het blijkt maar weer eens (is namelijk niet de eerste keer) dat dit jochie NIET WEET WAT KLANTEN BINDING IS Oh en Peter GA INDERDAAD MAAR EEN KRANTEWIJK DOEN WANT DIT IS OPLICHTING VAN DE BOVENSTE PLANK. Ik heb een klacht ingelegd bij de KVK en belastingdienst
vrijdag 4 februari 2005
Sjaak
Was deze beoordeling nuttig? Nuttig 0 Niet nuttig 0

Richtlijnen

Wij zien graag dat een Review:

  • 100% eerlijk is.
  • plus- en minpunten bevat.
  • details bevat.

Een Review wordt afgekeurd wanneer deze:

  • grove/kwetsende taal bevat.
  • links bevat.
  • onjuist is.
  • persoonsgegevens of andere gevoelige informatie bevat.

Deel jouw ervaring

Heb jij ervaring met Sity Hosting? Deel die dan op deze pagina.

Prijs/Kwaliteitverhouding
Kwaliteit
Klantenservice

Door op Reactie Plaatsen te klikken ga je akkoord met de richtlijnen en het privacybeleid van Webhosters.nl

Direct naar: