TransIP

3,1 / 5 218 ervaringen Bekijk Deel jouw ervaring

premium
Actie!

Webhosting + gratis SSL-certificaat

Bedrijfsgegevens

  • 125 Werknemers
  • KvK-nummer: 24345899
Openingstijden
  • ma-vr: 09:00-22:00
  • za-zo: 11:00–19:00

Review score

3,1 / 5 218 ervaringen

Totaal (218)

  • Algemeen
  • Prijs/kwaliteitverhouding
  • Kwaliteit hosting
  • Klantenservice

Laatste 12 maanden (34)

  • Algemeen
  • Prijs/kwaliteitverhouding
  • Kwaliteit hosting
  • Klantenservice
Lees alle ervaringen

Over TransIP

Hostingprovider TransIP telt meer dan 100 medewerkers en is er sinds haar oprichting in 2003 van overtuigd dat iedereen zich zelfstandig moet kunnen bewegen in de digitale wereld.

Door middelen aan te reiken waarmee je naar eigen inzicht je online dromen kan realiseren, is TransIP uitgegroeid tot de grootste domein-, hosting- en VPS-leverancier in de Benelux. Met haar producten spreekt TransIP zowel de doorgewinterde techie aan die zijn infrastructuur zelf in de hand wil houden, als de internetgebruiker die een comfortabel digitaal leven wil leiden met veilige en krachtige online tools.

Sinds 2019 is TransIP onderdeel van team.blue. Met ruim 600 medewerkers werkzaam in expertteams en meer dan 1,2 miljoen klanten is team.blue de leidende webhoster voor bedrijven en ondernemers in Europa.

TransIP reviews en/of klachten
Gebruik ons review formulier om gemakkelijk je persoonlijke ervaring met TransIP te delen, dit mag zowel positief als negatief zijn. Wanneer je tevreden bent horen we graag waarom de hosting zo goed is en wanneer je ontevreden bent horen we ook graag welke dienst slecht of traag is, dit geldt voor alle hosting diensten en natuurlijk ook voor de klantenservice.

Ervaringen 218 op 5 pagina's

Prijs/kwaliteitverhouding
Kwaliteit
Klantenservice
Ga nooit met deze provider in zee! ik had voor een jaar betaald. Van week wilde ik van mijn hosting pakket en domein af. In plaats van dat ik mijn betaalde termijn nog mocht uitzitten gooien ze direct alles plat!! Ik ben al een tijdje klant bij Transip.Maar ik ben er helemaal klaar mee. Ook kun je maar een database in mircohosting en zijn de meest simpele scripts niet ondersteunt. Kortom No way TransIP!!
zondag 5 december 2010
Was deze beoordeling nuttig? Nuttig 0 Niet nuttig 0
Prijs/kwaliteitverhouding
Kwaliteit
Klantenservice
Ik ben nu al enkele jaren klant bij TransIP en tot dusver naar *volle* tevredenheid. Met name de lage kosten EN de zeer adequate en vlotte manier van antwoorden ben ik erg tevreden over. Ik kan TransIP dan ook van harte aanbevelen en ben bereid/bereikbaar indien men meer over mijn ervaring met TransIP wil weten!
donderdag 2 december 2010
Werkman
Was deze beoordeling nuttig? Nuttig 0 Niet nuttig 0
Prijs/kwaliteitverhouding
Kwaliteit
Klantenservice
Zeer hulpvaardige en coulante helpdesk!
donderdag 2 december 2010
Was deze beoordeling nuttig? Nuttig 0 Niet nuttig 0
Prijs/kwaliteitverhouding
Kwaliteit
Klantenservice
Ik ben uitermate tevreden over Transip. Bestel nu ongeveer een jaar voornamelijk domeinen, krijg supersnel antwoord op vragen en ervaar simpelweg een uitstekende service.
maandag 15 november 2010
Vernooij
Was deze beoordeling nuttig? Nuttig 0 Niet nuttig 0
Prijs/kwaliteitverhouding
Kwaliteit
Klantenservice
Heb technisch gezien uitsluitend goede ervaringen; 100% uptime, snelheid, etc. De diensten worden echter steeds verder uitgekleed (geen database meer bij kleinste pakket, veel minder dataverkeer, etc.) Ook is er sprake van een zeer beperkt aantal databases en mailaccounts waar dan zelfs forwards en een catch all onder vallen! Dit is toch niet meer van deze tijd. De support is snel, echter geeft geen adequate antwoorden en men is zelfs voor een grotere klant verre van flexibel en houd keihard vast aan de beperkte pakketten. Wij zijn een hard groeiend bedrijf op heb gebied van webdevelopment en moeten door de steeds beperktere pakketten op zoek naar een andere host of een eigen server. Al met al ben ik dus erg ontevreden en raad mensen voortaan af zaken met hen te doen.
zondag 31 oktober 2010
Krijtenburg
Was deze beoordeling nuttig? Nuttig 0 Niet nuttig 0
Prijs/kwaliteitverhouding
Kwaliteit
Klantenservice
Transip is wat mij betreft een topper. Reageren absurd snel en ook nog eens op de meest bijzondere tijdstippen. Ik ben nu bezig om een aantal domeinen daarheen te verhuizen vanwege de bewezen betrouwbaarheid. Zeer deskundig, behulpzaam en een uiterst slimme webinterface die me helpt om mijn domeinen eenvoudig te beheren. Een absolute topper en een absolute aanrader. Niet twijfelen, gewoon DOEN!
zaterdag 9 oktober 2010
Rozenberg
Was deze beoordeling nuttig? Nuttig 0 Niet nuttig 0
Prijs/kwaliteitverhouding
Kwaliteit
Klantenservice
Uitstekende service zelfs na kantoortijden!
dinsdag 5 oktober 2010
Was deze beoordeling nuttig? Nuttig 0 Niet nuttig 0
Prijs/kwaliteitverhouding
Kwaliteit
Klantenservice
Het ondersteunen van de meest simpele scripts wordt niet gedaan. Bij problemen was steevast de opmerking "wij ondersteunen geen third party script". Zelfs als het gaat om gerenommeerde scripts als Website Baker of osCommerce. Verder heeft TransIP in het laatste jaar sinds ik geen enkele dienst meer bij hen heb diverse malen bedragen proberen aft te schrijven van mijn zakelijke rekening. Ondanks meerdere beloftes om hier wat aan te doen gebeurd dit nog steeds.
zondag 18 juli 2010
in 't Veldt
Was deze beoordeling nuttig? Nuttig 0 Niet nuttig 0
Prijs/kwaliteitverhouding
Kwaliteit
Klantenservice
Na het gereed zijn van mijn website probeerde ik deze te uploaden, tevergeefs. Verschillende dingen geprobeerd maar zonder resultaat. Na raadpleging met de afdeling Support (meeder keren! ik ben nu eenmaal een leek in deze materie)is het uiteindelijk gelukt. Er is mij een waardevolle tip aan de hand gedaan waar ik nu veel plezier aan heb. Ik ben de Support-afdeling zeer dankbaar. En zoals ik al tegen hen zei:"hieruit blijkt dat jullie slogan tot zijn recht komt: We never let you down".
vrijdag 2 juli 2010
Langenkamp
Was deze beoordeling nuttig? Nuttig 0 Niet nuttig 0
Prijs/kwaliteitverhouding
Kwaliteit
Klantenservice
Binnen 1 uur mijn domein verhuisd, alles werkend. Maar email op mobiel kreeg ik niet werkend. Ticket aangemaakt, directe response (<1 dag) en later zelfs in de volgende antwoorden 's avonds! Men heeft serieus gekeken en een oplossing voorgedragen (lag aan security instelling). Zeer nette, snelle service! Erg tevreden!
donderdag 18 februari 2010
't Gilde
Was deze beoordeling nuttig? Nuttig 0 Niet nuttig 0
Prijs/kwaliteitverhouding
Kwaliteit
Klantenservice
Zeer goede ervaring met transip. Goede communicatíe zelf's reageren ze nog op zondag. Goede hoster voor beginnende gebruikers. Duidelijke website !!
zondag 10 januari 2010
verstoep
Was deze beoordeling nuttig? Nuttig 0 Niet nuttig 0
Prijs/kwaliteitverhouding
Kwaliteit
Klantenservice
Tickets worden zeer snel beantwoord vragen zijn ook binnen een dag beantwoord en toegelicht. Ik had zelf een fout gemaakt in de spelling dit moest weer via een formulier worden aangepast hiermee waren ze erg hulpvaardig en hebben dit gecrediteerd. Zeer goede service!
zondag 20 december 2009
nvt
Was deze beoordeling nuttig? Nuttig 0 Niet nuttig 0
Prijs/kwaliteitverhouding
Kwaliteit
Klantenservice
Als er al eens een probleem is dan krijgen we zeer snel een reactie op een ticket en wordt het meteen opgelost.
woensdag 16 december 2009
Schneiders
Was deze beoordeling nuttig? Nuttig 0 Niet nuttig 0
Prijs/kwaliteitverhouding
Kwaliteit
Klantenservice
Ik heb een domein als prijs gewonnen via Computer-Totaal. Ik zou geen rekening krijgen, maar de volgende mededeling was dat het bedrag zou worden afgeschreven. Vervelend. Toen ik belde is het direkt teruggedraaid. Dat was wel ok.
dinsdag 15 december 2009
Beelen
Was deze beoordeling nuttig? Nuttig 0 Niet nuttig 0
Prijs/kwaliteitverhouding
Kwaliteit
Klantenservice
Ze zijn goed en goedkoop, veel gaat er automatisch en supersnel. De support afdeling heeft me snel geholpen en was zeer behulpzaam. Echt een aanrader!
donderdag 10 december 2009
Was deze beoordeling nuttig? Nuttig 0 Niet nuttig 0
Prijs/kwaliteitverhouding
Kwaliteit
Klantenservice
Alles dik in orde Bij vragen wordt er zeer snel een duidelijke reactie gegeven via de email. Zeker een aanrader!
donderdag 10 december 2009
Roesink
Was deze beoordeling nuttig? Nuttig 0 Niet nuttig 0
Prijs/kwaliteitverhouding
Kwaliteit
Klantenservice
Ik kan niet anders zeggen dan dat ik zeer tevreden ben over deze partij. Alle handelingen die ik in hun controlepaneel doe worden meteen uitgevoerd. Nooit problemen mee gehad. Bij vragen kon ik een ticket insturen en had ik binnen 30 minuten een reactie. Daarvan kreeg ik een reminder in mijn mail. Top!
maandag 7 december 2009
Was deze beoordeling nuttig? Nuttig 0 Niet nuttig 0
Prijs/kwaliteitverhouding
Kwaliteit
Klantenservice
Net klant van TransIP maar al wel heel erg tevreden. Domeinnamen registreren is zeer eenvoudig en voor een scherp tarief. Support is snel en accuraat. Prettig geregeld, allemaal.
donderdag 3 december 2009
de Weerd
Was deze beoordeling nuttig? Nuttig 0 Niet nuttig 0
Prijs/kwaliteitverhouding
Kwaliteit
Klantenservice
TransIP is een goeie provider, die erg snel in het registreren van domeinnamen is. Ook de betaling gaat voor mij goed. Ook doen ze er niet moeilijk over als de automatische incasso op uw rekening niet lukt, waar andere hosters/domeinnaamregistreeders wel moeilijk over doen. Voor mij nog vele jaren TransIP :-)!
dinsdag 1 december 2009
Was deze beoordeling nuttig? Nuttig 0 Niet nuttig 0
Prijs/kwaliteitverhouding
Kwaliteit
Klantenservice
Goede prijs/kwaliteit verhouding, redelijk snelle responstijd op mail/tickets. Duidelijke opzet van hostmamagementsysteem voor klant. Ik heb maar 1 dik nadeel: ze zijn niet telefonisch bereikbaar. En dus kun je sommige problemen niet snel oplossen of verduidelijken. Ik heb dat persoonlijk als heel lastig ervaren. Voor de rest: top!
dinsdag 1 december 2009
Was deze beoordeling nuttig? Nuttig 0 Niet nuttig 0
Prijs/kwaliteitverhouding
Kwaliteit
Klantenservice
Niets dan lof voor TransIP. Het controlepaneel is heerlijk om in te werken en geeft duidelijke foutmeldingen en herstelopties zodra er iets mis gaat in bijvoorbeeld een domeinverhuizing. Uitstekende en snelle support als er dan toch iets niet lukt. Het lijkt erop dat TransIP zijn systemen zo goed op orde heeft dat er ruimschoots tijd overblijft om klanten te ondersteunen. Sinds een paar maanden ben ik ook colocatieklant, naar grote tevredenheid zodat ik dit weekend een kwart rack heb ingericht. Midden in de nacht een technicus aanwezig die behulpzaam is en een kop koffie aanbiedt. Goed werk!
maandag 30 november 2009
Was deze beoordeling nuttig? Nuttig 0 Niet nuttig 0
Prijs/kwaliteitverhouding
Kwaliteit
Klantenservice
Snelle service, goede bereikbaarheid. Zelfs de overgang naar de nieuwe co-locatie naadloos verlopen. Het controlepaneel is zeer overzichtelijk en nu zelfs overzicht op je stroomverbruik.
vrijdag 27 november 2009
Guijt
Was deze beoordeling nuttig? Nuttig 0 Niet nuttig 0
Prijs/kwaliteitverhouding
Kwaliteit
Klantenservice
Beste, Ik ben zeer tevreden over de service en mogelijkheden bij TransIP. Ik heb mijn domein nu ruim een jaar gehost bij TransIP en de opties en vernieuwingen in het controlepanel worden steeds beter. Geen gezeur gewoon 1x per jaar een betaling voor het domein en verder ben je zelf helemaal de baas. Over de uptime van de servers ben ik ook zeer tevreden. "we never let you down" klopt helemaal. zeker een aanrader!
vrijdag 27 november 2009
Was deze beoordeling nuttig? Nuttig 0 Niet nuttig 0
Prijs/kwaliteitverhouding
Kwaliteit
Klantenservice
Alles leuk en aardig, maar op de eerste supportvraag na 2 jaar word ik naar een faq en google gewezen. Waar uiteraard het antwoord niet te vinden is. Transip is niet goedkoop, zelfs een stuk duurder dan concurrenten. Ik had dan ook een betere service verwacht. Ik ga nu dus de boel oververhuizen naar een ander bedrijf. Jammer.
dinsdag 24 november 2009
Was deze beoordeling nuttig? Nuttig 0 Niet nuttig 0
Prijs/kwaliteitverhouding
Kwaliteit
Klantenservice
Zelfs om half 12 s'nachts nog een responsetijd van minder dan een half uur! Persoonlijk en zeer correct! Erg prettig (dus vriendelijk en professioneel) contact!
maandag 23 november 2009
van Leijen
Was deze beoordeling nuttig? Nuttig 0 Niet nuttig 0
Prijs/kwaliteitverhouding
Kwaliteit
Klantenservice
Bij trans-ip hebben ze een erg goed ontwikkeld systeem waar we zelf alle producten kunnen beheren. Bijna alles heb je zelf onder controle en ook bij grote aantallen erg overzichtelijk. Hiernaast zijn alle diensten erg uitgebreid en professioneel. Mocht je dan toch nog ergens niet uitkomen krijg je erg snel en professioneel support. We zijn erg tevreden met de diensten en service.
maandag 23 november 2009
de Groot
Was deze beoordeling nuttig? Nuttig 0 Niet nuttig 0
Prijs/kwaliteitverhouding
Kwaliteit
Klantenservice
Super response Super site Super service Super professioneel
vrijdag 16 oktober 2009
de Vries
Was deze beoordeling nuttig? Nuttig 0 Niet nuttig 0
Prijs/kwaliteitverhouding
Kwaliteit
Klantenservice
Ik gebruik transIP om mijn domein namen pakket onder te brengen. Via het control panel kan ik zelf elk moment van de dag DNS wijzigen. Registreren van nieuwe domein namen gaat online met behulp van een digitale handtekening en wordt erg snel geregeld. Voor vragen is er een ticket systeem waarbij ik tot nu toe binnen 2 uur een bruikbare reactie krijg. Kortom, niets dan positiefs over transIP.
maandag 5 oktober 2009
van de Rijt
Was deze beoordeling nuttig? Nuttig 0 Niet nuttig 0
Prijs/kwaliteitverhouding
Kwaliteit
Klantenservice
TransIp is een zeer prettig bedrijf. Ze hebben een zeer goed systeem voor het registreren en beheren van domeinen. Ze zijn goedkoop en reageren meestal zeer snel (soms zelfs enkele minuten) op vragen die via hun handige ticketsysteem gesteld worden. Wat mij betreft is er weinig te klagen, misschien alleen dat ze meer / betere ondersteuning zouden geven voor dedicated servers, of bijv. VPS. Nu lijkt de hostingafdeling vooral gericht op kleine klanten / kleine sites. Al met al al jaren een zeer tevreden klant.
zaterdag 26 september 2009
Wentink
Was deze beoordeling nuttig? Nuttig 0 Niet nuttig 0
Prijs/kwaliteitverhouding
Kwaliteit
Klantenservice
Transip is op alle vlakken een uitblinker. Ze hebben technisch alles zeer goed geregeld. Al mijn websites zijn altijd online geweest. Er zijn enorm veel mogelijkheden. De prijzen zijn erg goed. Verder is de support zeer goed altijd vriendelijk en behulpzaam. Kortom een dikke 10+ voor deze provider.
woensdag 5 augustus 2009
Was deze beoordeling nuttig? Nuttig 0 Niet nuttig 0
Prijs/kwaliteitverhouding
Kwaliteit
Klantenservice
Ik ben zeer tevreden met TransIP, supersnelle antwoord op de vragen, .nl domeinen worden binnen enkele minuten nadat bestelling is geplaatst online (mits geen weekend/festdagen ertussen zit) zeer deskundig helpdesk (dmv email/ticket sisteem)! In 1 woord PERFECT!. TransIP ga zo door!.
donderdag 2 juli 2009
Scholte
Was deze beoordeling nuttig? Nuttig 0 Niet nuttig 0
Prijs/kwaliteitverhouding
Kwaliteit
Klantenservice
Over het algemeen is dit wel een goede webhoster. Ik kan er niet een hele uitgebreide review over schijven, omdat dit mijn eerste ervaring met webhosting is. Ik heb een domeinnaam bij TransIP besteld, dus zonder hosting. Het registreren ging erg snel; binnen een paar uur was mijn domein online. Ook hoef je bij TranIP geen documenten uit te printen, te ondertekenen en weer in te scannen. Je kunt namelijk gewoon online te handtekening 'tekenen'. Ze hebben een duidelijk controlpanel, waar je alles makkelijk kunt instellen, zoals namservers, DNS, betalingsgegevens, dingen bijbestellen enz. De support is vriendelijk, maar niet altijd even behulpzaam. Zo vroeg ik hoe DNS en Nameservers precies werken, omdat ik een error kreeg bij het veranderen van de nameservers. Daarmee konden ze me niet helpen: Dat moest ik maar vragen aan mijn webhoster. Ik denk dat deze webhoster/domeinregistrar vooral een aanrader is voor mensen die er veel verstand van hebben. Voor 'newbies' raad ik het niet aan.
woensdag 4 maart 2009
Lars Veldscholte
Was deze beoordeling nuttig? Nuttig 0 Niet nuttig 1
Prijs/kwaliteitverhouding
Kwaliteit
Klantenservice
Ontzettende goede hosting. Ben een hele simpele particulier met twee hele simpele websites. Of eigenlijk één. Hier was namelijk wat verwarring in. Door een technische fout (schuld is onbekend, kon aan hun site liggen, kon aan mijn internetverbinding liggen), is het opzeggen van één van mijn sites namelijk niet helemaal goed gegaan. Terwijl ik via mail ook heb aangekondigd dat ik mijn site wilde opzeggen. Dit is echter niet via de standaard procedure, en TransIP ging er vanuit dat het opzeggen ook gedaan werd zoals het hoorde (via de site dus, wat niet goed lukte). Ik kreeg daarom alsnog twee facturen binnen over een site die ik had opgezegd. Heb ze een mailtje gestuurd. Ik verwachtte heel wat kritiek terug. Over dat geld terug niet mogelijk was, over dat het mijn eigen schuld was, etc. Kreeg één mailtje terug met de vraag hoe ik had opgezegd. Ik reageren dat ik het via de site probeerde, en een mailtje heb gestuurd. Mijn mailtje was gevonden, en kreeg een tweede mailtje over dat mijn geld teruggestort zou worden. Mijn mond viel werkelijk open, dat had ik echt niet verwacht. Wiens schuld het ook was, dat zal nooit duidelijk worden, ik werd prima behandeld. Mijn geld zal binnen nu en acht dagen teruggestort worden. Zal dus met heel veel plezier heel erg lang bij deze webhost blijven. Echt een stukje goud in het webhosterswereldje.
maandag 1 september 2008
Ritchie
Was deze beoordeling nuttig? Nuttig 0 Niet nuttig 0
Prijs/kwaliteitverhouding
Kwaliteit
Klantenservice
Ik ben zéér tevreden over de werkwijze van TransIP. Sindskort ben ik overgestapt naar TransIP en dat heb ik als zeer goed ervaren. De domeinregistratie's gaan heel vlot en accuraat, problemen, voor zover die er zijn, worden keurig opgelost. En het belangrijkste: Zeer nette mails/tickets.
dinsdag 8 juli 2008
D. Vervloet
Was deze beoordeling nuttig? Nuttig 0 Niet nuttig 0
Prijs/kwaliteitverhouding
Kwaliteit
Klantenservice
Ik gebruik sinds een paar maanden TransIP en heb er nu zo'n 50 domeinnamen geregistreerd. Niks dan lof! Geweldige service, enorm snelle reactietijden en 100% uptime. Ook het beheerdersgedeelte werkt erg goed. Met name de digitale handtekeningfunctie is super! Ik kan dit bedrijf iedereen aanraden!!
zaterdag 23 februari 2008
Robbert Bloksma
Was deze beoordeling nuttig? Nuttig 0 Niet nuttig 0
Prijs/kwaliteitverhouding
Kwaliteit
Klantenservice
Ik gebruikTransIP alleen om mijn domeinen te registreren en de DNS te beheren. Goede prijs en een goed systeem. Digitaal handtekening plaatsen is geweldig. Telefonische helpdesk is niet zo goed volgens mij, maar ik hem deze niet nodig gehad.
dinsdag 22 januari 2008
Renee
Was deze beoordeling nuttig? Nuttig 0 Niet nuttig 0
Prijs/kwaliteitverhouding
Kwaliteit
Klantenservice
Bij dit bedrijf host ik het merendeel van mijn domeinen en ben zeer tevreden. Direct online, snelle reacties op tickets (waar het antwoord op een ticket bij vele hosters te lang duurt). Geen problemen mee gehad, kosten worden snel verrekend dus weinig papierwerk te doen. Een keer geprobeerd op een andere domeinleverancier over te gaan (vanwegen iets lagere prijzen), maar toch altijd teruggekomen bij transip. Ik vind hun zeer aan te raden op het gebied van domeinnamen voor de kleinere webhoster.
vrijdag 21 september 2007
David
Was deze beoordeling nuttig? Nuttig 0 Niet nuttig 0
Prijs/kwaliteitverhouding
Kwaliteit
Klantenservice
Prima club voor beheer van DNS, snel, flexibel en correct. Voor virtual hosting helaas alleen maar negatieve ervaringen opgedaan. Zeggen wordpress te ondersteunen, sales geeft aan dat settings geen probleem zijn, maar in de praktijk is er onvoldoende geheugen beschikbaar om de php code (ook zonder wat omvangrijkere widgets) daadwerkelijk uit te voeren. Vragen over een oplossing (misschien een uitgebreider pakket?) worden alleen maar beantwoord met dat het niet kan. Idem voor open_basedir, door een verhuizing van een domein willen we graag een dingen doen waarvoor dit uitgezet moet worden, opnieuw alleen een verwijzing dat het niet kan :-(.
maandag 25 juni 2007
Wilco Verdoold
Was deze beoordeling nuttig? Nuttig 0 Niet nuttig 0
Prijs/kwaliteitverhouding
Kwaliteit
Klantenservice
Goed ervaringen. Zeer snel en gebruiksvriendelijk. Digitale handtekening is ideaal.
dinsdag 29 mei 2007
Joost Westra
Was deze beoordeling nuttig? Nuttig 0 Niet nuttig 0
Prijs/kwaliteitverhouding
Kwaliteit
Klantenservice
Zojuist een domeinaam kwijt geraakt dankzij transip , zonder enig mailtje vooraf hebben ze die opgezegt , een big no no voor transip dus !
donderdag 5 april 2007
peter
Was deze beoordeling nuttig? Nuttig 0 Niet nuttig 0
Prijs/kwaliteitverhouding
Kwaliteit
Klantenservice
Prima provider. Uitstekend domeinregistratie paneel. Overzichtelijk en accuraat. Helpdesk ter zake en snel in reacties. Aanrader.
maandag 12 maart 2007
Gijs
Was deze beoordeling nuttig? Nuttig 0 Niet nuttig 0
Prijs/kwaliteitverhouding
Kwaliteit
Klantenservice
Heren, Ik ben op en top tevreden met TransIP! Ik registreer al mijn domeinen via dit bedrijf (doe zelf de webdiensten etc) Domeinnaam altijd online binnen de SIDN gestelde tijd. Absolute tevredenheid hiero!!
donderdag 18 januari 2007
Alex
Was deze beoordeling nuttig? Nuttig 0 Niet nuttig 0
Prijs/kwaliteitverhouding
Kwaliteit
Klantenservice
Geweldig Bedrijf, Altijd binnen 30 minuten reactie op je e-mail of ticket. Perfect controle paneel waarbij geen papierwerk nodig is door de online handtekening. Tevens is de uptime ook 100% goed. Een echte aanrader voor domeinnamen en Co-Location!
donderdag 4 januari 2007
D. Adegeest
Was deze beoordeling nuttig? Nuttig 0 Niet nuttig 0
Prijs/kwaliteitverhouding
Kwaliteit
Klantenservice
TransIP is geweldig. Net (01:30) een spelfoutje gemaild. Meteen reactie terug en de spelfout is weg. Meerdere domeinnamen geregistreerd en dik tevreden :).
maandag 9 oktober 2006
Dirk
Was deze beoordeling nuttig? Nuttig 0 Niet nuttig 0
Prijs/kwaliteitverhouding
Kwaliteit
Klantenservice
Tot nog toe heb ik goede ervaringen met dit bedrijf. Snelle geautomatiseerde afhandeling van rekeningen, snelle beantwoording van (administratieve) vragen, 100 % uptime en een lage prijs (voor aan Basic pakket). Hopelijk gaat TransIP zo door.
donderdag 24 augustus 2006
W.W. van Nieuwkerk
Was deze beoordeling nuttig? Nuttig 0 Niet nuttig 0
Prijs/kwaliteitverhouding
Kwaliteit
Klantenservice
Wij nemen de dienst colocatie af van TRANS-IP. Dit doen wij al ruim een jaar en zijn niets dan tevreden over deze club!! Vragen worden vrijwel direct en logisch beantwoord, vriendelijk personeel en erg behulpzaam ....!!! Daarnaast is de stabiliteit 99,9% TOP waarvan 0,01% onze eigen schuld is HAHA..... TRANS-IP in overweging ??? DOEN !!!!! Wij zijn een uitermate tevreden klant
dinsdag 22 augustus 2006
Vergouwe ICT
Was deze beoordeling nuttig? Nuttig 0 Niet nuttig 0
Prijs/kwaliteitverhouding
Kwaliteit
Klantenservice
Wegens een juridisch schrijven namens Trans IP betreft mijn vorige post met persoonlijke bevindingen, heb ik er voor gekozen om mijn vorige post te laten verwijderen. Ik blijf erbij dat ik van mening ben dat Trans IP geen klantvriendelijke bedrijfsvoering voert. Ik benadruk nogmaals dat dit mijn PERSOONLIJKE mening is. Met vriendelijke groet, Dennis
zaterdag 29 juli 2006
Dennis
Was deze beoordeling nuttig? Nuttig 1 Niet nuttig 0
Prijs/kwaliteitverhouding
Kwaliteit
Klantenservice
Tot nu toe nog geen problemen mee gehad. Alles loopt soepel en snel!
maandag 24 juli 2006
Adriaan
Was deze beoordeling nuttig? Nuttig 0 Niet nuttig 0
Prijs/kwaliteitverhouding
Kwaliteit
Klantenservice
TransIp levert zeker niet de service die wij graag hadden willen zien. Het duurt lang voordat men reageert op e-mails. En als men dan reageert dan krijg je een zeer onvriendelijke email, waarin men aangeeft dat men alleen het standaard pakket kan afnemen. Men is verder ook niet berreid te helpen zoeken naar een oplossing. Dus als je op zoek bent naar een bedrijf dat meedenkt en de een goede, snelle en vriendelijk service verleent. Dan is mijn advies zoek even verder. Het is ons duidelijk geworden dat TransIp alleen zo goedkoop kan zijn door te bezuinige op flexibiliteit en service. Men kan niet zo heel goed tegen negatieve pubiciteit en dreigt ermee juridische stappen te ondernemen als je iets naar buiten brengt dat negatief is. De bewijzen zijn er voor degenedie ze wil zien.
maandag 24 juli 2006
J.S. Coolen
Was deze beoordeling nuttig? Nuttig 0 Niet nuttig 0
Prijs/kwaliteitverhouding
Kwaliteit
Klantenservice
Na enkele dagen meteen een uitstekende indruk en dat werd krachtig bevestigd met een excellente service. Zeer snel beantwoorden van tickets EN met oplossing! Voorlopig weet ik genoeg... :-)
woensdag 12 juli 2006
DDW Raes
Was deze beoordeling nuttig? Nuttig 0 Niet nuttig 0

Richtlijnen

Wij zien graag dat een Review:

  • 100% eerlijk is.
  • plus- en minpunten bevat.
  • details bevat.

Een Review wordt afgekeurd wanneer deze:

  • grove/kwetsende taal bevat.
  • links bevat.
  • onjuist is.
  • persoonsgegevens of andere gevoelige informatie bevat.
Richtlijnen reviews op webhosters.

Deel jouw ervaring

Heb jij ervaring met TransIP? Deel die dan op deze pagina.

Prijs/Kwaliteitverhouding
Kwaliteit
Klantenservice

Direct naar:

Webhosting

Core

€ 1,00 /maand
  • Opslag: 20 GB
  • Dataverkeer: 1 GB
  • SSD: Ja
  • Telefoon: Nee
  • Verhuisdienst: Nee
  • SSL: Ja

De eerste 6 maanden voor maar € 1,- p/m!

Pro

€ 1,00 /maand
  • Opslag: 100 GB
  • Dataverkeer: 1 GB
  • SSD: Ja
  • Telefoon: Nee
  • Verhuisdienst: Nee
  • SSL: Ja

De eerste 6 maanden voor maar € 1,- p/m!

Max

€ 1,00 /maand
  • Opslag: 250 GB
  • Dataverkeer: 1 GB
  • SSD: Ja
  • Telefoon: Nee
  • Verhuisdienst: Nee
  • SSL: Ja

De eerste 6 maanden voor maar € 1,- p/m!

WordPress Hosting Core

€ 2,99 /maand
  • Opslag: 20 GB
  • Dataverkeer: 1 TB
  • SSD: Nee
  • Telefoon: Nee
  • Verhuisdienst: Nee
  • SSL: Ja

De eerste 6 maanden voor maar € 2,99 p/m!

Domeinnaam

.nl domein

€ 0,49 /jaar
  • Website redirect: Nee
  • DNS Beheer: Ja
  • DNSSEC: Nee
  • Telefoon: Nee
  • Verhuisdienst: Ja (gratis)
  • Whois Privacy: Nee

Het eerste jaar voor maar € 0,49!