TransIP

3,1 / 5 215 ervaringen Bekijk Deel jouw ervaring

premium
Actie!

Webhosting + gratis SSL-certificaat

Bedrijfsgegevens

  • 125 Werknemers
  • KvK-nummer: 24345899
Openingstijden
  • ma-vr: 09:00-22:00
  • za-zo: 11:00–19:00

Review score

3,1 / 5 215 ervaringen

Totaal (215)

  • Algemeen
  • Prijs/kwaliteitverhouding
  • Kwaliteit hosting
  • Klantenservice

Laatste 12 maanden (31)

  • Algemeen
  • Prijs/kwaliteitverhouding
  • Kwaliteit hosting
  • Klantenservice
Lees alle ervaringen

Over TransIP

Hostingprovider TransIP telt meer dan 100 medewerkers en is er sinds haar oprichting in 2003 van overtuigd dat iedereen zich zelfstandig moet kunnen bewegen in de digitale wereld.

Door middelen aan te reiken waarmee je naar eigen inzicht je online dromen kan realiseren, is TransIP uitgegroeid tot de grootste domein-, hosting- en VPS-leverancier in de Benelux. Met haar producten spreekt TransIP zowel de doorgewinterde techie aan die zijn infrastructuur zelf in de hand wil houden, als de internetgebruiker die een comfortabel digitaal leven wil leiden met veilige en krachtige online tools.

Sinds 2019 is TransIP onderdeel van team.blue. Met ruim 600 medewerkers werkzaam in expertteams en meer dan 1,2 miljoen klanten is team.blue de leidende webhoster voor bedrijven en ondernemers in Europa.

TransIP reviews en/of klachten
Gebruik ons review formulier om gemakkelijk je persoonlijke ervaring met TransIP te delen, dit mag zowel positief als negatief zijn. Wanneer je tevreden bent horen we graag waarom de hosting zo goed is en wanneer je ontevreden bent horen we ook graag welke dienst slecht of traag is, dit geldt voor alle hosting diensten en natuurlijk ook voor de klantenservice.

Ervaringen 215 op 5 pagina's

Snel, goed en duidelijk
Prijs/kwaliteitverhouding
Kwaliteit
Klantenservice
Ik heb alleen een email-pakket bij Transip, dus ze worden niet echt rijk van mij. Ik had een uitdaging met een email-forward. Ik had het ingesteld, maar het bleek niet naar behoren te werken. Ik schreef een berichtje om hulp. Dat ging makkelijk, een supersnelle reactie en een heldere instructie voor een oplossing. Perfect gewoon. Fijne organisatie. Ik ben er al jaren bij en het kwaliteitsniveau en de service en support is altijd hoog.
donderdag 28 maart 2024
Francisca Frenks
Was deze beoordeling nuttig? Nuttig 0 Niet nuttig 0
Al jaren gebruik, altijd fijn.
Prijs/kwaliteitverhouding
Kwaliteit
Klantenservice
Super partij. Downtime in jaren tijd nog nooit ervaren, super service, super responsive klantenservice. Top top top.
dinsdag 26 maart 2024
Dave
Was deze beoordeling nuttig? Nuttig 0 Niet nuttig 0
Top!
Prijs/kwaliteitverhouding
Kwaliteit
Klantenservice
Transip is zeer goed bereikbaar. Elke vraag wordt op korte termijn beantwoord. Ze denken graag met je mee en geven goed uitleg over de stappen die je kunt uitvoeren. Ik ben al jaren klant en zeer tevreden over Transip.
dinsdag 26 maart 2024
Angelique
Was deze beoordeling nuttig? Nuttig 0 Niet nuttig 0
Support
Prijs/kwaliteitverhouding
Kwaliteit
Klantenservice
Uitstekende service en reageren bijzonder snel.
vrijdag 22 maart 2024
Debyttere
Was deze beoordeling nuttig? Nuttig 1 Niet nuttig 0
Goede klantenservice
Prijs/kwaliteitverhouding
Kwaliteit
Klantenservice
Toen ik een probleem had kreeg ik direct reactie op mijn mail en werd ik snel en vriendelijk geholpen!
donderdag 21 maart 2024
Anna
Was deze beoordeling nuttig? Nuttig 0 Niet nuttig 0
Uitstekend geholpen
Prijs/kwaliteitverhouding
Kwaliteit
Klantenservice
Alle waardering voor de snelle en deskundige hulp die ik ontving vanuit TransIP toen ik door eigen toedoen was verdwaald in het controlepaneel
donderdag 21 maart 2024
Elaine
Was deze beoordeling nuttig? Nuttig 0 Niet nuttig 0
Ik had veel eerder moeten overstappen naar TransIP
Prijs/kwaliteitverhouding
Kwaliteit
Klantenservice
Ruim 15 jaar bij een andere hostingpartij gezeten, maar ivm mijn ervaringen aldaar met zeer trage response tijden (wat erkend werd bij die partij) heb ik bij een 3-tal potentieel nieuwe hosters een supportverzoek ingediend om te checken hoe de support zou zijn. 2 van de 3 (waaronder TransIP) hebben snel en vakkundig gereageerd, waarna ik de keuze heb gemaakt om te switchen naar TransIP mede obv de goede support ervaring, referentie vanuit mijn netwerk en de goede prijs. In de afgelopen 3 weken, een aantal maal tickets geopend via mijn account, waarom telkens snel, inhoudelijk goed en vriendelijk gereageerd is. Wel regelmatig door verschillende medewerkers, maar goed, zolang het consistent en goed is, is dat geen probleem. Gisteren uiteindelijk de laatste stap afgerond met de verhuizingen, naar volle tevredenheid dus, aanrader dus voor anderen.
donderdag 21 maart 2024
Mark Mansveld
Was deze beoordeling nuttig? Nuttig 0 Niet nuttig 0
Zeer tevreden
Prijs/kwaliteitverhouding
Kwaliteit
Klantenservice
Ik ben een kleine gebruiker: alleen opslag. Ben daar heel tervreden over omdat m.n. de synchronisatie erg flexibel is in te stellen, inclusief lokale opslag. Bij vragen wordt snel, duidelijk en afdoende gereageerd.
woensdag 20 maart 2024
marten bosma
Was deze beoordeling nuttig? Nuttig 0 Niet nuttig 0
Top service!
Prijs/kwaliteitverhouding
Kwaliteit
Klantenservice
Ik had problemen met DNS instellingen voor mijn nieuwsbrief. Had binnen een half uur al antwoord en kon het direct aanpassen. Fijne service en een duidelijk antwoord!
dinsdag 19 maart 2024
Martine Fonkert
Was deze beoordeling nuttig? Nuttig 0 Niet nuttig 0
Echt Perfecte service tegen een correcte prijs!
Prijs/kwaliteitverhouding
Kwaliteit
Klantenservice
Wanneer je met vragen zit kan je de medewerkers zeer snel bereiken via hun chat vanuit je beheersplatform en er komt steeds een oplossing aangereikt. Echt top service!
dinsdag 19 maart 2024
Jochen Rotsaert
Was deze beoordeling nuttig? Nuttig 0 Niet nuttig 0
Tevreden over TransIP - facturatie
Prijs/kwaliteitverhouding
Kwaliteit
Klantenservice
Ik kan enkel mijn ervaring met de administratie/facturatie delen. Contact hierover is altijd prettig en snel.
maandag 18 maart 2024
Féju ICT Groep
Was deze beoordeling nuttig? Nuttig 0 Niet nuttig 0
Support is top!
Prijs/kwaliteitverhouding
Kwaliteit
Klantenservice
Ik had problemen met specifieke DNS settings en elke vraag werd snel en accuraat beantwoord.
vrijdag 15 maart 2024
RadiCare
Was deze beoordeling nuttig? Nuttig 0 Niet nuttig 0
Super prettig en goed
Prijs/kwaliteitverhouding
Kwaliteit
Klantenservice
Jaren, maar dan ook jaren gebruik van gemaakt. Bij aanpassingen en uitbreidingen super geholpen en zelfs als ik producten wou beëindigen werd ik stap voor stap geholpen om het te regelen. Goede kwaliteit en goede service.
vrijdag 15 maart 2024
Tjerk van Eggelen
Was deze beoordeling nuttig? Nuttig 0 Niet nuttig 0
Al jaren klant bij TransIP
Prijs/kwaliteitverhouding
Kwaliteit
Klantenservice
Zeer te spreken over TransIP en dan met name de klantenservice. Je wordt snel en duidelijk geholpen. Ben al jaren klant zowel privé als zakelijk. Natuurlijk ook leuk dat het een Nederlands bedrijf is.
vrijdag 15 maart 2024
Kenan
Was deze beoordeling nuttig? Nuttig 0 Niet nuttig 0
Goed, beter en best
Prijs/kwaliteitverhouding
Kwaliteit
Klantenservice
Al meer dan 10 jaar klant en meer dan tevreden (registratie, hosting, back up etc) Prijzen kloppen en de service is echt stop. Zelfs stupide foutjes door de gebruiker worden opgelost.
donderdag 14 maart 2024
Hugo Stoevelaar
Was deze beoordeling nuttig? Nuttig 0 Niet nuttig 0
Transip
Prijs/kwaliteitverhouding
Kwaliteit
Klantenservice
Heel tevreden over de service van Transip! Ze reageren heel snel op vragen en komen altijd met duidelijke info en feedback. Het backup systeem is ook echt heel handig in gebruik.
woensdag 13 maart 2024
Anthony Vanneste
Was deze beoordeling nuttig? Nuttig 0 Niet nuttig 0
Snelle en persoonlijke service
Prijs/kwaliteitverhouding
Kwaliteit
Klantenservice
Ik ben heel tevreden over de snelle en persoonlijke service!
woensdag 13 maart 2024
Bert Hofstra
Was deze beoordeling nuttig? Nuttig 0 Niet nuttig 0
Altijd top!
Prijs/kwaliteitverhouding
Kwaliteit
Klantenservice
Al vele jaren een meer dan tevreden klant, met vragen staat het team direct voor je klaar…in 1 woord “Super”!
woensdag 13 maart 2024
John van Zuilen
Was deze beoordeling nuttig? Nuttig 0 Niet nuttig 0
Stabiele hosting
Prijs/kwaliteitverhouding
Kwaliteit
Klantenservice
Prima, kwalitatieve en stabiele hosting producten. Al zeker 8 jaar klant en eigenlijk nooit storingen. In het begon had ik diverse webhosting pakketten en de laatste jaren huur ik een VPS met Plesk en host ik, via transIP, mijn eigen web server voor mijn eigen websites om volledige vrijheid in configuratie te hebben.
maandag 11 maart 2024
Joep
Was deze beoordeling nuttig? Nuttig 0 Niet nuttig 0
super service
Prijs/kwaliteitverhouding
Kwaliteit
Klantenservice
Al ettelijke jaren klant. Online eenvoudig te regelen en altijd direct contact met de helpdesk (indien nodig). Super service!!
maandag 11 maart 2024
jk
Was deze beoordeling nuttig? Nuttig 0 Niet nuttig 0
Alleen maar tevreden
Prijs/kwaliteitverhouding
Kwaliteit
Klantenservice
ik snap de andere laag gescoorde reviews niet, ik ben alleszins super tevreden en al jaren klant. Eerlijk gezegd, na Corona is iedereen super veeleisend en heel snel ontevreden.
zaterdag 9 maart 2024
Marleen Decorte
Was deze beoordeling nuttig? Nuttig 0 Niet nuttig 0
Top service
Prijs/kwaliteitverhouding
Kwaliteit
Klantenservice
Erg prettig contact met de medewerkers
vrijdag 8 maart 2024
Maurice
Was deze beoordeling nuttig? Nuttig 0 Niet nuttig 0
Prima hosting en Domein registratie bedrijf !
Prijs/kwaliteitverhouding
Kwaliteit
Klantenservice
Wij doen als sinds 2012 zaken met TransIp ,hebben daar tientallen verschillende diensten lopen, Geen problemen en altijd prima en snelle ondersteuning. Ga zo door !
vrijdag 8 maart 2024
Eugene Kriz
Was deze beoordeling nuttig? Nuttig 0 Niet nuttig 0
0,59 cent wordt meer dan 60 euro
Prijs/kwaliteitverhouding
Kwaliteit
Klantenservice
Vanwege persoonlijke omstandigheden ben ik twee maanden uit de running geweest. Er stond echter een factuur van 0,59 cent (!!!!) open. 2 herinneringen gehad in de tijd dat ik afwezig was, inmiddels loopt de zaak bij een incassobureau met alle bijkomende kosten. Er is niks mogelijk met de klantenservice en niemand helpt je verder. Het gaat om 0,59 cent... Service is nergens te vinden en begrip is helemaal buiten menselijk om. Verschrikkelijke partij.
donderdag 7 maart 2024
J
Was deze beoordeling nuttig? Nuttig 0 Niet nuttig 0
Niet bereikbaar
Prijs/kwaliteitverhouding
Kwaliteit
Klantenservice
Bedrijf is niet bereikbaar. Eén van hun klanten stuurt dagelijks spam mail. Probeer dit te melden bij hun maar alle mail wordt tegengehouden door hun omdat je "spam" zou versturen, ik probeer het alleen te melden bij hun.
woensdag 6 maart 2024
Geert
Was deze beoordeling nuttig? Nuttig 0 Niet nuttig 0
Amateurs aan het worden
Prijs/kwaliteitverhouding
Kwaliteit
Klantenservice
Blijf hier weg mensen Tickets worden maar half en veel te snel beantwoord. servers zijn traag. Niet de kwaliteit meer van jaren terug.
donderdag 1 februari 2024
Derijk
Was deze beoordeling nuttig? Nuttig 0 Niet nuttig 0
Probably scammers
Prijs/kwaliteitverhouding
Kwaliteit
Klantenservice
Very poor customer service + they charged me for a service that I didn't use. I sent several emails to them, and in response, they advised me to create a support ticket, because they couldn't verify I am the person behind MY OWN EMAIL and the EMAIL THAT I USED TO SIGN UP ON TRANSIP. Following their suggestion, I initiated a support ticket. Despite never utilizing their service, I received two invoices, which I promptly attempted to cancel. However, they insisted that I was 'a day too late.' It's evident that they lack customer respect, as they could have shown flexibility considering I never actually utilized their platform.
donderdag 25 januari 2024
Andrei F.
Was deze beoordeling nuttig? Nuttig 0 Niet nuttig 0
Slechte controle
Prijs/kwaliteitverhouding
Kwaliteit
Klantenservice
Het opzeggen van domeinen is waardeloos, je kunt niet op datum selecteren, je kunt niet in bulk opzeggen, je krijgt geen herinneringsmail, kortom het verdienmodel 'is nu bekend,
maandag 30 oktober 2023
Marianne Palmen
Was deze beoordeling nuttig? Nuttig 0 Niet nuttig 0
Oplichters
Prijs/kwaliteitverhouding
Kwaliteit
Klantenservice
Een grote oplichterij! Het begon bij een miscommunicatie over een betalingsachterstand. Deze heb ik vervolgens twee keer betaald voor de volle €42,26 terwijl de maandelijkse kosten normaal €2,41 zijn. Zodra deze voor de TWEEDE keer betaald was kreeg ik opnieuw een email met hetzelfde verhaal. Dat ik nog €42,26 MOET BETALEN. Ik heb gevraagd om mijn jaar abonnement per direct op te zeggen en alle kosten in een keer te betalen, maar dit is GEEN OPTIE. Dit bedrijf is een grote scam die meer geld verdient met achterstallige betalingen dan met realistische producten.
maandag 31 juli 2023
Mylo Stalfoort
Was deze beoordeling nuttig? Nuttig 1 Niet nuttig 0
spookfacturen sturen, WEGBLIJVEN BIJ DIT BEDRIJF!!
Prijs/kwaliteitverhouding
Kwaliteit
Klantenservice
Nooit iets van dit bedrijf gehoord sturen ze ons een factuur en beweren ze dat we een domeinnaam bij hun hebben geregistreerd. Willen we info over wie dit gedaan zou hebben mogen we niet in het controlepaneel want staat niet op ons mail adres....... maar toch willen dat je betaald. Konden wij maar zo makkelijk geld verdienen!
donderdag 27 juli 2023
Stefan
Was deze beoordeling nuttig? Nuttig 1 Niet nuttig 0
Top service
Prijs/kwaliteitverhouding
Kwaliteit
Klantenservice
Altijd snel antwoord
zondag 25 juni 2023
Miron
Was deze beoordeling nuttig? Nuttig 1 Niet nuttig 1
Na verhuizing van nieuwe server werkt mijn site niet meer.
Prijs/kwaliteitverhouding
Kwaliteit
Klantenservice
Na verhuizing van mijn website naar een ''nieuwe server'' werkt de gehele administratie paneel niet meer. Ik kan niet inloggen en mijn kassasysteem ligt eruit waardoor ik omzet misloop omdat ik geen facturen kan uitdraaien. Het is leuk en aardig dat je snel kan chatten etc. met de klantenservice maar wie gaat er opkomen voor schade die is ontstaan door dit verhuizing wat ik niet nodig had....? Neem al jaren lang diensten af maar dit is wel ongelofelijk hoe slecht dit is geregeld.
vrijdag 17 maart 2023
Onderdemer
Was deze beoordeling nuttig? Nuttig 1 Niet nuttig 0
Heel tevreden
Prijs/kwaliteitverhouding
Kwaliteit
Klantenservice
Van al mijn hostingbedrijven ben ik het meest tevreden over TransIP. Het werkt goed en snel, weinig downtime, goede uitleg, snelle support met verstand van zaken en prima prijzen. Je kan gewoon zelf alles regelen in hun systeem zonder dat je het de klantenservice moet laten doen. Ik heb een hele grote webwinkel bij TransIP op een normaal hostingpakket en dat loopt perfect. Dat zie ik wel eens anders!
vrijdag 2 september 2022
Linda
Was deze beoordeling nuttig? Nuttig 0 Niet nuttig 1
Verhoging van 55,- EUR, klantenservice laat je zitten
Prijs/kwaliteitverhouding
Kwaliteit
Klantenservice
Vanwege een foutief mailadres een openstaande factuur niet ontvangen. Het gaat om 4,81 (!!). Dat kan gebeuren, mijn fout. Ik neem contact op met de klantenservice. Ik word totaal niet aangehoord of geholpen. Ik krijg terug: "Je hebt meerdere mailtjes ontvangen en SMS op je telefoon met dat er nog facturen openstonden." Onmogelijk. Het mailadres werkt niet, en er is helemaal geen 06- nummer ingevoerd. SMS'jes kunnen we niet eens ontvangen. Ik wist niet eens dat Trans IP dit deed, anders had ik wel een 06 ingevoerd. Inmiddels heb ik het bedrag overgemaakt per bankoverschrijving met afschrift. Nu zeggen ze maar doodleuk dat ik een week moet wachten tot het verwerkt is. Ondertussen is alles van mijn klanten offline en lijden we veel schade. Om 4,81, het is toch ongelooflijk. Inmiddels staat het totale bedrag op, jawel, € 59,81. Dat is een verhoging van EUR 55,- (!!!) voor het niet betalen van een factuur die ik per niet bestaande mail en SMS heb ontvangen. Ik zeg per direct mijn baan op. Als hostingprovider kan je goed verdienen schijnt. Inmiddels staat het totale bedrag op, jawel, € 59,81 (welke voldaan is). Dat is een verhoging van EUR 55,- (!!!) voor het niet betalen van een factuur die ik per niet bestaande mail en SMS heb ontvangen. Wat een geldklopperij. Wil je menselijk zaken doen? Ga dan naar een ander, bij Trans IP hoef je in elk geval niet te zijn.
donderdag 4 augustus 2022
J.
Was deze beoordeling nuttig? Nuttig 6 Niet nuttig 7
Stelen geld krijg geen factuur opzeggen werkt niet adreswijziging ook niet. 3 jaar lang wordt ik bestolen
Prijs/kwaliteitverhouding
Kwaliteit
Klantenservice
3 jaar lang stelen jullie geld. 3 jaar lang worden op mijn naam producten gekocht die ik niet koop 3 jaar land kan ik niets opzeggen want. Er staan adressen bij waar die ik A. Niet meer woon en niet ken. Na verhuizinh kan ik geen adres wijzigen. Screenshots aanwezig. TRANSIP heeft mijn leven verwoest 3 jaar lang weigert transip alle medewerking.
vrijdag 8 juli 2022
P A Poel
Was deze beoordeling nuttig? Nuttig 4 Niet nuttig 6
Schoften van personeel
Prijs/kwaliteitverhouding
Kwaliteit
Klantenservice
Kan op hun websiye adrws, email niet aanpasswn. Opzeggen van b.v. domeinnaam lukt ook niet. Helpen met oplossen van het probleem staan ze niet voor open. Walgelijk bedrijf en walgelijke medewerkers. Dit bedrijf heeft mij zeer veel geld gekost.
zaterdag 25 juni 2022
Poel
Was deze beoordeling nuttig? Nuttig 1 Niet nuttig 3
120 euro aan incassokosten
Prijs/kwaliteitverhouding
Kwaliteit
Klantenservice
Ik heb een jaarpakket gedaan en nu wordt elke maand geprobeerd 2 euro van mijn rekening af te halen. nu maak ik al heel lang geen gebruik van deze dienst en is niet opzegbaar via een mail die ik had gestuurd heb ik nu 120 euro incassokosten gekregen. Belachelijk
dinsdag 7 juni 2022
Timo
Was deze beoordeling nuttig? Nuttig 2 Niet nuttig 2
SLECHTSE BEDRIJF OOIT
Prijs/kwaliteitverhouding
Kwaliteit
Klantenservice
Vanwege zeer zeer slechte klantenservice, overgestapt naar een nieuwe provider. Blijven nota´s sturen en dreigen nu met incassokosten. Blijf ver ver weg bij dit bedrijf
dinsdag 7 juni 2022
Willem de Boer
Was deze beoordeling nuttig? Nuttig 1 Niet nuttig 2
Slechtste services
Prijs/kwaliteitverhouding
Kwaliteit
Klantenservice
Contact is erg slecht. Je wordt continu van de kast naar de muur gestuurd.
donderdag 7 april 2022
mylene
Was deze beoordeling nuttig? Nuttig 1 Niet nuttig 3
Niets werkt. Email aanpassen lukt al jaren niet
Prijs/kwaliteitverhouding
Kwaliteit
Klantenservice
Dit zijn voor mij oplichters, zero verstand van zaken het woord service kennen ze niet en ze willen mij dwingen om mijn kvk gegevens paspoort e.d. via de mail te versturen. (Gaat niet gebeuren na 11 x te zijn gehacked) Heb inmiddels aangifte gedaan en mijn advocaat ingeschakeld.
vrijdag 25 maart 2022
Poel
Was deze beoordeling nuttig? Nuttig 2 Niet nuttig 3
Dubieuze constructie van… Transip (GEEN SERVICE)
Prijs/kwaliteitverhouding
Kwaliteit
Klantenservice
Eerst even de dubieuze constructie van dit "Nederlands" bedrijf toelichten: Transip is een opgebouwde constructie bestaande uit meerdere namen. TransIP B.V. is gevestigd in LEIDEN en is actief in de branche Gegevensverwerking, webhosting en aanverwante activiteiten. Team.blue nl B.V. is de 100% eigenaar van TransIP B.V.. Bij TransIP B.V. zijn ongeveer 3 personen werkzaam Relaties team.blue nl B.V. Vondellaan 47, 2332AA LEIDEN > Tribe Subco B.V. was gevestigd in LEIDEN en was actief in de branche Financiële holdings. > IT-Ernity Holding B.V. was gevestigd in ZWOLLE en was actief in de branche Organisatieadviesbureaus. En > TransIP B.V.Dochteronderneming Hieruit blijkt al dat het deze constructie meer te doen is om GELD TE INCASSEREN dan service aan te bieden. Ze werken bv met een totaal verouderd dashboard wat bij de kleinste fout kan leiden tot het vernietigen van al uw persoonlijke data! Maar geen nood hoor, iedereen weet dat ze deze gegevens perfect kunnen terughalen. En daar zit precies het angeltje, het GEVAAR! Ze staan u nog amper te woord en ALS U BETAALD (minstens 50 euro) kunnen ze uw data misschien terug geven... GA NOOIT IN ZEE MET DERGELIJKE CONSTRUCTIES !!! KIES ZEKER NIET VOOR TRANSIP! En let op met de "zogenaamde" positieve reviews hier , ze kloppen van geen kanten. Bewerk Verwijderen Delen
zaterdag 2 oktober 2021
Raf Van Duyse
Was deze beoordeling nuttig? Nuttig 3 Niet nuttig 5
super en 'persoonlijke' ondersteuning!
Prijs/kwaliteitverhouding
Kwaliteit
Klantenservice
Ik ben nu al enkele jaren bij transip aangesloten, voor mijn mail en website. Ze zijn super bereikbaar en heel begripvol en toegankelijk! Je hebt binnen het uur al een antwoord als je met een vraag zit. Heel ondersteunend! Hier dus een heel tevreden 'gebruiker'
vrijdag 17 september 2021
marc hens
Was deze beoordeling nuttig? Nuttig 1 Niet nuttig 1
Verschrikkelijk
Prijs/kwaliteitverhouding
Kwaliteit
Klantenservice
Probeer al maanden mijn abonnement te stoppen bij Transip. Heb in de mail gevraag het stop te zetten. En via hun site heb ik geprobeerd mijn abbonoment te stoppen. Maar niks lijkt te werken. Elke maand krijg ik rekeningen. Nou heb ik geprobeerd de betaling stop te zetten maar krijg ik een incassobureau op mijn dak. Mijn advies is om hier niet mee in zee te gaan.
woensdag 10 maart 2021
Marcel van den Brandt
Was deze beoordeling nuttig? Nuttig 0 Niet nuttig 4
Niet te vertrouwen dit bedrijf!!
Prijs/kwaliteitverhouding
Kwaliteit
Klantenservice
Lang gebruik gemaakt van STACK, al met al een prettige ervaring! Nu wordt de gratis dienst een betaalde, geen probleem. Echter kom ik week geleden erachter dat ineens al mijn bestanden weg zijn... Contact gehad met de 'klantenservice', het ligt aan mijzelf dat alle bestanden weg zijn en er is geen bijzondere transactie te bekennen....3 andere personen hebben ook STACK, bij hen is ook alles verdwenen.. Ik ben klaar met TransIP STACK, dit zaakje stinkt en te pareren ook nog eens dat de problemen bij de klanten liggen! Vooral geen STACK aanschaffen zou ik zeggen, er zijn betrouwbaardere partijen!
woensdag 27 januari 2021
Tim T
Was deze beoordeling nuttig? Nuttig 1 Niet nuttig 8
Gratis stack
Prijs/kwaliteitverhouding
Kwaliteit
Klantenservice
Na meerdere jaren een gratis stack te hebben gehad, net een mail gekregen dat deze wordt stopgezet omdat ‘de integriteit van de data niet gegarandeerd kan worden en dit niet past binnen onze kwaliteitseisen’. Complete onzin, dit is bij een gratis stack altijd geadverteerd en alle gebruikers waren er dus van op de hoogte dat belangrijke data op een gratis stack zetten niet verstandig is. Als je als bedrijf een gratis service niet meer aan wilt bieden, geef dan gewoon aan dat het project niet de gewenste uitwerking heeft gehad en zet gewoon je diensten stil in plaats van een of ander sprookje over data-integriteit.
dinsdag 10 november 2020
Finn
Was deze beoordeling nuttig? Nuttig 2 Niet nuttig 5
Administratieve last is een puntje geworden
Prijs/kwaliteitverhouding
Kwaliteit
Klantenservice
Ik ben tevreden over de technische kant van TransIP en de support die je ontvangt. Alleen is (recentelijk) besloten om bepaalde diensten per maand te factureren ipv per jaar. Dit betekent 12 facturen ipv van 1. We nemen meerdere pakketten af dus de administratieve load stijgt behoorlijk en dat is dan weer jammer.
dinsdag 15 september 2020
Erik
Was deze beoordeling nuttig? Nuttig 1 Niet nuttig 1
Exorbitante prijsstijging
Prijs/kwaliteitverhouding
Kwaliteit
Klantenservice
Voor het blok gezet met een prijsstijging naar 300% van het bedrag dat we al jaren betalen voor een supersimpel webhostingpakket. Niet oké.
donderdag 9 juli 2020
Bas
Was deze beoordeling nuttig? Nuttig 3 Niet nuttig 1
Zomaar de prijs met 30% verhoogd
Prijs/kwaliteitverhouding
Kwaliteit
Klantenservice
Helaas heeft Transip zomaar besloten om de prijzen met 30% te verhogen. Je krijgt er niets bruikbaar extra voor. Natuurlijk kunnen ze dit makkelijk doen, niemand heeft zin om alles te verhuizen voor een paar euro per maand. Ik ben al jaren klant, redelijk tevreden.Maar het geeft een slechte onbetrouwbare nasmaak. Ze zijn sinds kort ook onderdeel van een grote groep hosting bedrijven geworden. Blijkbaar geven die meer om de aandeelhouders dan de klant.
dinsdag 16 juni 2020
Martijn Heijmans
Was deze beoordeling nuttig? Nuttig 1 Niet nuttig 0
Gemak kent geen grenzen bij TransIP
Prijs/kwaliteitverhouding
Kwaliteit
Klantenservice
Inmiddels ben ik al een paar jaar klant bij TransIP, aanvankelijk alleen opslagruimte via 'stack' uiteindelijk meerdere domeinnamen en e-mail pakketten. TransIP heeft het goed voor elkaar; het maakt niet uit wat je precies wilt, het is bijna altijd wel in een paar muisklikken te realiseren. Mocht het nou toch tegen zitten; er is een direct communicatiekanaal met een support-medewerker geïntegreerd in het controlepaneel. Stuur je vraag in, vaak binnen 60 minuten heb je een uitgebreide how-to terug. Tenslotte wil ik nog even toelichten dat ik vaak ook gewoonweg 'geen zin heb' mij te verdiepen hoe je bijvoorbeeld een website lanceert, en dat is nou juist waar TransIP voor mij in beeld komt; het is allemaal plug en play, van het kopen van een domeinnaam tot het beheren van je website is in een mum van tijd voor elkaar, en met slechts enkele klikken. Deze eenvoud sluit echter niets uit, een klant zoals ik die 'snel een werkende site wil' is in mijn optiek net zo goed geholpen als iemand die meer diepgaande zaken wil uitvoeren.
woensdag 3 juni 2020
Justin VK
Was deze beoordeling nuttig? Nuttig 0 Niet nuttig 2
Retegoede producten en service
Prijs/kwaliteitverhouding
Kwaliteit
Klantenservice
Al jaren klant, nooit echt grote problemen gehad. Als er toch iets speelt is Support super snel en 365 dagen per jaar bereikbaar.
woensdag 3 juni 2020
Piet Piraat
Was deze beoordeling nuttig? Nuttig 0 Niet nuttig 0

Richtlijnen

Wij zien graag dat een Review:

  • 100% eerlijk is.
  • plus- en minpunten bevat.
  • details bevat.

Een Review wordt afgekeurd wanneer deze:

  • grove/kwetsende taal bevat.
  • links bevat.
  • onjuist is.
  • persoonsgegevens of andere gevoelige informatie bevat.
Richtlijnen reviews op webhosters.

Deel jouw ervaring

Heb jij ervaring met TransIP? Deel die dan op deze pagina.

Prijs/Kwaliteitverhouding
Kwaliteit
Klantenservice

Direct naar:

Webhosting

Core

€ 7,99 /maand
  • Opslag: 20 GB
  • Dataverkeer: 1 GB
  • SSD: Ja
  • Telefoon: Nee
  • Verhuisdienst: Nee
  • SSL: Ja

Direct aanvragen

Pro

€ 12,99 /maand
  • Opslag: 100 GB
  • Dataverkeer: 1 GB
  • SSD: Ja
  • Telefoon: Nee
  • Verhuisdienst: Nee
  • SSL: Ja

Direct aanvragen

Max

€ 23,99 /maand
  • Opslag: 250 GB
  • Dataverkeer: 1 GB
  • SSD: Ja
  • Telefoon: Nee
  • Verhuisdienst: Nee
  • SSL: Ja

Direct aanvragen

VPS Hosting

BladeVPS X1

€ 6,99 /maand
  • Opslag: 25 GB
  • Dataverkeer: 1 GB
  • SSD: Ja
  • Telefoon: Nee
  • Verhuisdienst: Nee
  • SSL: Ja

Direct aanvragen