Ooit bekend om de goedkope pakketten, maar hoe goed is de kwaliteit van Versio’s hosting? Is het een slimme keuze voor de prijsbewuste gebruiker? Lees alle reviews!
Versio is één van de flagships van Your Online, veel andere hosting bedrijven zijn in het bedrijf Versio opgegaan. (Zoals bijv. Neostrada)
Ik had contact met Cas van de klantendienst van Versio en ben enorm tevreden over de hulp die ik kreeg. Geen enkele vraag was hem te veel. Hij toonde veel geduld en nam uitgebreid de tijd om mijn probleem op te lossen: het omzetten van mijn Microsoft-mailadres naar het Versio-adres bij mijn hostingpakket, en het implementeren van al mijn e-mails zodat ik niets zou kwijtraken.
Cas ging écht “the extra mile”: zonder zuchtje of ergernis hielp hij me door het hele proces. Hij loodste me probleemloos door de installatie van TeamViewer zodat hij me nog efficiënter kon ondersteunen. Toen bleek dat het langer zou duren, werkte hij achter de schermen verder zodat ik niet de hele tijd aan de lijn hoefde te blijven. Achteraf belde hij me zelfs nog met een update.
Top communicatie, top hulpverlening, dikke pluim voor Cas en Versio!
Heb een reseller pakket met verschillende domeinnamen sinds 2015, altijd tevreden geweest prijs kwaliteit, nu sinds december 2018 zijn de prijzen explosief gestegen en de helpdesk is onder de maat. Voor lagere tarieven klanten binnen hengelen tot 100.000 klanten en vervolgens alles overhevelen naar iemand met dollar tekens in zijn ogen, laat alles aflopen en ga een andere provider uitzoeken en domeinnamen overzetten. Versio nu is niet meer de Versio voorheen. Nou ja binnenkort 100.000 – 1 klanten bij Versio.
uitstekende hulp: Nander was zeer hulpvaardig. Hij luisterde goed en gaf vervolgens diverse opties aan om mijn website op een voor mij betaalbare manier te behouden. Luisteren en meedenken met de klant heb ik in tijden niet meer zo goed meegemaakt.
Hij krijgt van mij een heel grote pluim en
ik wens hem heel veel succes in zijn verdere loopbaan.
Dit bedrijf houd er een rare constructie op na. Ze sturen op 30 november een mailtje dat op 1 december de prijzen zullen stijgen met 400% voor hosting en ruim 50% voor de Domeinnaam .nl. Wanneer je Versio aanspreekt op het feit dat ze maximaal met 10% omhoog mogen gaan wordt je hartelijk bedankt voor het klant zijn maar ze doen er niks aan. Ik heb dan ook besloten elk pakket wat vanaf nu verlengd moet worden bij een andere provider onder te brengen!
Top
Vijf sterren voor Sven van Versio, die een terugkerend euvel heel kundig heeft verholpen door de PHP memory limit aan te passen en op 256mb te zetten. Dank hiervoor!
Ik ben door Robert heel goed geholpen nav mijn vraag over een factuur en mijn persoonsgegevens.Het was in een mum geregeld, top !
Ik ben vandaag geholpen door Corstian bij een vraag over een webhostingpakket. Er wordt goed geluisterd en advies gegeven.
Prijs voor kleine ondernemingen kan wellicht aantrekkelijker gemaakt worden.
De afgelopen week had ik vragen over de webhosting services van Argeweb en Jon en Sven hebben mij goed geholpen.
Allereerst was het in contact komen erg makkelijk, direct een persoon aan de lijn die me kon verder helpen. Er was een probleem met mijn SSL certificaat. In één telefoontje zeer goed door Robert geholpen. Ook was er ruimte voor mijn om nog vragen stellen, waar hij mij heel goed bij geholpen heeft.
Een fijne positieve ervaring.
Mijn hosting provider Flexwebhosting werd overgenomen door Versio en binnen 3 jaar gingen de prijzen door het dak. Pure diefstal met een automatische betaling. Het beste kun je ver wegblijven bij deze oplichters. Jammer dat het niet mogelijk is om 0 sterren te geven.
Wij zijn erg ontevreden over Versio. We schrokken enorm van de domeinprijzen van bijna €25 per stuk. Wij waren reseller en zouden al in 2024 worden omgezet, maar nu kregen we met een nieuwe rekening ineens de consumentenprijzen. Na meerdere e-mails en navraag werd pas duidelijk dat we geen reseller meer waren. Dit voelt slecht gecommuniceerd en onverwacht.
Problemen met E-mail. Doorverwezen naar 2de lijn. Onder het wachten tijdens doorverbinden alle schermen, plesk, microsoft etc open gezet. Gesproken met Sven. Na “de eerste standaard-antwoord-reactie” en vaststellen dat het daar niet aan ligt vrij snel ingezoomd op het probleem. Sven heeft me de informatie gegeven waarmee ik zojuist het probleem heb kunnen oplossen. (De Microsoft-omgeving was weer eens veranderd dus ik moest even zoeken naar wat nu weer waar zat. Zo vaak doe ik dit niet. Dus net even rustig gekeken.)
Uitstekend geholpen
PHP veroorzaakte dat website niet zichtbaar was.
Sven heeft het probleem goed opgelost door iets aan te passen in de software. En ook een irritante foutmelding
verholpen. Dank sven.
Ik schrijf niet zo gemakkelijk reviews. Maar een vrolijke en vriendelijke stem heeft me prima verder geholpen met het afhandelen van domeinnamen die ik niet langer wenste te gebruiken.
Een duidelijke gestructureerde samenvatting van het gesprek volgde per mail. Alsook extra advies wat voor mij een meerwaarde zou kunnen opleveren.
Top, klantgericht, meedenkend. Het type werknemer die ik zelf ook zou aanwerven. Goed bezig!
Mvg
Tom
Cindy heeft mij uitstekend geholpen bij het opzeggen van domeinnamen die ik nooit gebruik. Ze nam alle tijd om het goed af te handelen. Ook bij een technische vraag deed zij haar best om mij te helpen, maar ze verbond mij uiteindelijk toch maar door met een andere afdeling. Cindy, ook dank voor de e-mail die je later stuurde met het keurige overzicht.
De wachttijden bij Versio zijn overigens wel wat lang, maar misschien zat ik net in de ‘spits’.
Snel antwoord gekregen waar ik ook nog direct mee geholpen ben. Probleem opgelost. Met dank aan Sven van Versio!
Ben zeer tevreden met support van versio, oa met Sven van de helpdesk. Correct in antwoorden, en problemen opgelost.
“Als je je product wilt opzeggen, kun je bellen met nr ###”. Oh jee, daar gaan we, dacht ik. Zo’n ellendig telefoongesprek waar je je met moeite doorheen worstelt.
Wat een verrassing toen ik Corstian aan de lijn kreeg die mij heel vriendelijk, helpend en zonder poes-pas hielp met mijn (simpele) vraag. Hij luisterde goed en zijn reacties waren maatwerk. Binnen 1 minuut had ik een antwoord en kreeg zelfs ruimte om nog andere vragen of onzekerheden gelijk te bespreken.
Voorheen heb ik per mail met Versio contact gehad, dat was ook altijd prettig. Maar telefonisch contact bleek uiteindelijk nog prettiger.
Versio is al jaren een grote hostingprovider. In de loop der tijd hebben ruim 170.000 klanten gebruik gemaakt van hun diensten en worden er meer dan 600.000 domeinen beheerd. Dit heeft ook tot een groot aantal beoordelingen op Webhosters geleid, waardoor je een betrouwbaar beeld krijgt van dit bedrijf.
De diensten waarvoor je bij Versio terecht kunt zijn:
Versio is tegenwoordig onderdeel van Your Online. Onder andere Yourhosting kun je ook onder de paraplu van Your Online vinden.