Ooit bekend om de goedkope pakketten, maar hoe goed is de kwaliteit van Versio’s hosting? Is het een slimme keuze voor de prijsbewuste gebruiker? Lees alle reviews!
Versio is één van de flagships van Your Online, veel andere hosting bedrijven zijn in het bedrijf Versio opgegaan. (Zoals bijv. Neostrada)
uitstekende hulp: Nander was zeer hulpvaardig. Hij luisterde goed en gaf vervolgens diverse opties aan om mijn website op een voor mij betaalbare manier te behouden. Luisteren en meedenken met de klant heb ik in tijden niet meer zo goed meegemaakt.
Hij krijgt van mij een heel grote pluim en
ik wens hem heel veel succes in zijn verdere loopbaan.
Heb een reseller pakket met verschillende domeinnamen sinds 2015, altijd tevreden geweest prijs kwaliteit, nu sinds december 2018 zijn de prijzen explosief gestegen en de helpdesk is onder de maat. Voor lagere tarieven klanten binnen hengelen tot 100.000 klanten en vervolgens alles overhevelen naar iemand met dollar tekens in zijn ogen, laat alles aflopen en ga een andere provider uitzoeken en domeinnamen overzetten. Versio nu is niet meer de Versio voorheen. Nou ja binnenkort 100.000 – 1 klanten bij Versio.
Top
Dit bedrijf houd er een rare constructie op na. Ze sturen op 30 november een mailtje dat op 1 december de prijzen zullen stijgen met 400% voor hosting en ruim 50% voor de Domeinnaam .nl. Wanneer je Versio aanspreekt op het feit dat ze maximaal met 10% omhoog mogen gaan wordt je hartelijk bedankt voor het klant zijn maar ze doen er niks aan. Ik heb dan ook besloten elk pakket wat vanaf nu verlengd moet worden bij een andere provider onder te brengen!
Ik werd geholpen door Nander van de klantenservice, en daar was ik heel blij mee.
Een erg vriendelijke medewerker die met me mee dacht. Hij stelde voor twee domeinnamen toch nog even langer te houden omdat het ‘slimme’ namen waren.
Nander dacht ook met me mee welk webhosting pakket goed bij me zou passen.
Ik hoop dat alle klantenservice medewerkers zo werken 🙂
De sterren gelden vooral vanwege Nander
Door omstandigheden mijn hostingpakket opgezegd.
Snel contact via de website met Debbie.
Ze heeft me prima geholpen op een heel prettige manier.
Snel, zakelijk, duidelijk en vooral heel vriendelijk!
Fijn dat je ook bij het stoppen van een abonnement toch goed geholpen wordt!
Corstian, heeft mij geduldig en fijn geholpen , heel erg bedankt
Cindy van de klantenservice was behulpzaam ! Ze hielp me snel en vriendelijk, dacht echt mee en zorgde ervoor dat alles vlot geregeld werd. Een topper!
Al een maand probeer ik het doorsturen van mijn mail te laten stoppen door jullie.
na veel heen en weer ge-email is dit nog steeds niet gelukt.
nu komt het…
na een telefoontje met Patricia van de klantenservice was dit in 2 minuten opgelost!!!
groet,
hans
Ik heb vandaag telefonisch contact gehad met Sara. Ze gaf me een goeie tip en was uiterst behulpzaam. Top!
Opzeggen via de website was erg lastig, ook een overzicht van de producten was niet helemaal duidelijk. Ben snel en goed geholpen door Jermaine van Klantenservice Visio.
Jermaine was vandaag erg meedenkend en oplossingsgericht.
Was al vele jaren PC-Extreme gebruiker, zijn overgestapt naar Versio wat af en toe wat onduidelijkheid met zich meebrengt.
Vandaag met een zeer kundige medewerkster gesproken die zowel voor technische als financiele problemen hulp bood. Uiteindelijk ook maar met één medewerkster gesproken die echt wist waar ze over sprak.
Chapeau
Dit bedrijf past oneerlijke handelspraktijken toe en blijven kosten aanrekenen voor niet-geleverde diensten.
Corstian heeft me goed geholpen, hij bleef geduldig en heeft het probleem verholpen.
Contact met de klantenservice (Debbie) verloopt snel en professioneel. Dank voor de goede service!
k wil graag mijn waardering uitspreken voor Cindy van Versio. Vanaf het eerste contactmoment was ze ontzettend vriendelijk en behulpzaam. Ze nam echt de tijd om naar mijn vragen te luisteren en gaf duidelijke, geduldige uitleg. Wat ik vooral waardeer, is dat ze haar afspraken echt nakomt – iets wat tegenwoordig helaas niet altijd vanzelfsprekend is.
Cindy gaf me het gevoel dat ik er niet alleen voor stond en dat ze echt voor me klaarstond. Dankzij haar betrokkenheid en professionaliteit voelde ik me als klant serieus genomen. Een absolute topper binnen het team van Versio!
Ik kreeg een foutmelding bij het opvragen van een verhuiscode, hiervoor moest ik telefonisch contact opnemen.
Hierbij heb ik met Tracy mogen praten, zij was uitermate behulpzaam en vriendelijk. Echt een topmeid.
Het probleem was binnen no time door haar verholpen en ze kon mij ook goed helpen bij het opzeggen van een aantal domeinnamen.
Ook kon ze mijn vragen beantwoorden wat er zou gebeuren met de al betaalde maanden voor de opzegging.
Het klantcontact was dus erg goed, helaas heb ik afscheid moeten nemen van Versio/Neostrada omdat ik de prijzen voor mijn kleine domeinnamen niet meer kon verantwoorden. Na 11 jaar moet ik helaas afscheid nemen.
Al met al, een positieve ervaring.
Heel tevreden over de klantenservice. Even moeten wachten tot ik iemand aan de lijn kreeg maar ééns aan de lijn dan ging alles heel vlot en kon die persoon mij helemaal verder helpen.
Cindy heeft erg haar best gedaan om mijn vraag te kunnen beantwoorden en mij verder te helpen. Gelukkig is dat ook naar volle tevredenheid gelukt.
Versio is al jaren een grote hostingprovider. In de loop der tijd hebben ruim 170.000 klanten gebruik gemaakt van hun diensten en worden er meer dan 600.000 domeinen beheerd. Dit heeft ook tot een groot aantal beoordelingen op Webhosters geleid, waardoor je een betrouwbaar beeld krijgt van dit bedrijf.
De diensten waarvoor je bij Versio terecht kunt zijn:
Versio is tegenwoordig onderdeel van Your Online. Onder andere Yourhosting kun je ook onder de paraplu van Your Online vinden.