WebReus BV

3,1 / 5 425 ervaringen Bekijk Deel jouw ervaring

Bedrijfsgegevens

  • KvK-nummer: 17079744
Website screenshot WebReus BV

Overall score

3,1 / 5 425 ervaringen

Totaal (425)

  • Algemeen
  • Prijs/kwaliteitverhouding
  • Kwaliteit hosting
  • Klantenservice

Laatste 12 maanden (9)

  • Algemeen
  • Prijs/kwaliteitverhouding
  • Kwaliteit hosting
  • Klantenservice

Ervaringen 425 op 43 pagina's

Slechte ervaring ooit! Mijn websites online te zien! Alles kwijt!!!
Prijs/kwaliteitverhouding
Kwaliteit
Klantenservice
Ik ben een hele tijd klant geweest. Het ging een tijdje goed. Kleine website, geen hulp nodig. Maar al gauw waren mijn verschillende websites waren zelden online te zien. Elke update die ze maakte, kreeg je weer een error - pagina te zien. Zo onstabiel. Zo veel verschillende foutmeldingen. De klantendienst was nooit bereikbaar. De eerste keren werd er een enkel gereageerd, na veel mailen, wanneer je meldde dat je de factuur niet betaalde, voor dat de websites weer online stonden. Maar ja, dat is ook maar een keer per jaar mogelijk. Maar na dat enkele keren voor te hebben, kon je zelfs niet meer inloggen, de websites aanpassen of nieuwe publiceren. Regelmatig waren er ook wijzigingen die ze niet doorgaven, zoals log-in gegevens die telkens veranderde, maar niet doorgegeven werden. Ik denk dat ze dit met opzet deden. Na twee jaar geen van de websites online te staan, wou ik een oplossing voor het probleem of ik betaalde de factuur niet. Deze keer hield ik voet bij stuk. De klantendienst kreeg ik niet te pakken... De facturatiedienst stuurde de ene na de andere mail. Van je factuur is nog niet betaalt tot het ondernemen van gerechtelijke acties. Maar de websites heb ik nooit meer online gezien! ... Webreus??? Daar ik niet kon inloggen, kon ik mijn websites niet verhuizen en gingen mijn domeinnaam en mijn websites, mijn volledige portfolie van schoolwerk, verloren. Bedankt! Bedankt voor niets! Mensen die hier beweren dat de klantendienst gemakkelijk bereikbaar is, geloof ik niet. Ik heb ooit de server platgelegd en nog waren ze niet bereikbaar. Webreus is geen stabiele host voor je websites. Je betaalt de lage prijs om je content niet te verliezen. Maar ze is niet/nooit te zien. Mijn gratis host doet het veel beter!!! Voor mij 0 sterren!!!
dinsdag 26 mei 2020
Nes
Was deze beoordeling nuttig? Nuttig 0 Niet nuttig 0
Website Kremer Juweliers.nl
Prijs/kwaliteitverhouding
Kwaliteit
Klantenservice
Heel concreet,ik moet mijn jaren lange frustraties even uiten hier, Al een paar jaar klant bij webreus vaak overwogen om te verhuizen.Ten eerste deze mensen zijn gewoon NOOIT bereikbaar! Ik snap niet waarom zij überhaupt een telefoonnummer hebben!Ten tweede meest amateuristische Hosting partij die er in Nederland te vinden is!Nu zonder email, telefoontje of enig vorm van contact gewoon compleet mijn site er uitgegooid en mijn account opgezegd te hebben ben ik helemaal klaar met ze, ik zou bijna naar kantoor toe gaan om ze dat even persoonlijk te melden!!!Wil je een hosting voor weinig geld in combinatie met extreem veel hoofdpijn en stress dan kiezen voor deze partij, maar ik zou echt zeggen fiets deze partij gewoon voorbij!!Wauw sprakeloos wat een bedrijf echt!!
maandag 25 mei 2020
Naveen
Was deze beoordeling nuttig? Nuttig 0 Niet nuttig 0
Dramatische kwaliteit
Prijs/kwaliteitverhouding
Kwaliteit
Klantenservice
Wil met een hostingpakket voor een klant overgaan naar een andere provider. Normaal moet je daar gewoon een verhuiscode (token) voor krijgen van hun. Dat lukt niet. Per mail geven ze niet thuis en beantwoorden überhaupt nauwelijks mail. Telefonisch zijn ze nooit bereikbaar. Ben al 2 weken bezig. Ik werk professioneel met meerdere providers, maar dit slaat werkelijk alles. Als ze al eens aangaven wat het probleem nu eigenlijk is. Maar nee, geen enkele reactie.
vrijdag 22 mei 2020
Albert Salden
Was deze beoordeling nuttig? Nuttig 0 Niet nuttig 0
emails kwijt
Prijs/kwaliteitverhouding
Kwaliteit
Klantenservice
Ik ben meerdere emails kwijt geraakt, die ik via mijn account bij Webreus had moeten ontvangen. De emails zijn niet in de spamfolder te vinden. Helaas is de klantenservice niet bereikbaar om uit te zoeken hoe dit kon gebeuren.
dinsdag 12 mei 2020
Tina
Was deze beoordeling nuttig? Nuttig 1 Niet nuttig 0
geen goede service
Prijs/kwaliteitverhouding
Kwaliteit
Klantenservice
Helaas is de klantenservice van Webreus erg slecht.
maandag 11 mei 2020
Lara
Was deze beoordeling nuttig? Nuttig 1 Niet nuttig 0
Goede ervaringen met Webreus
Prijs/kwaliteitverhouding
Kwaliteit
Klantenservice
Zéér scherpe prijzen voor zowel domeinen als hosting. Goede ervaringen met support, vlotte en professionele afhandeling van melding.Als ik sommige (matige/slechte) reviews over webreus.nl lees, krijg ik wel het idee dat men voor een dubbeltje op de eerste rang willen zitten of dat de klant zelf een zeer matige kennis heeft van hoe eea. wat betreft hosting werkt en hier vervolgens de schuld bij Webreus neerlegt... jammer.Wat mij betreft zeker de moeite waard. En nee, ik ben op geen enkele manier gelieerd aan Webreus :-)
woensdag 13 november 2019
James Kokke
Was deze beoordeling nuttig? Nuttig 0 Niet nuttig 0
Slecht, slecht, slecht
Prijs/kwaliteitverhouding
Kwaliteit
Klantenservice
Bereikbaarheid: slecht Klantenservice: slecht Communicatie: slechtWebreus is telefonisch niet bereikbaar, reageert langzaam op mails en presteert het om een domein direct na opzegging in quarantaine te gooien zonder dat wij de mogelijkheid hebben gehad om het domein te verhuizen.Doe geen zaken met deze partij, het kost je alleen maar een hoop frustratie!!
woensdag 18 september 2019
Niels van Strien
Was deze beoordeling nuttig? Nuttig 2 Niet nuttig 0
Fijne en snelle service, betrouwbaar!
Prijs/kwaliteitverhouding
Kwaliteit
Klantenservice
Ik heb meerdere domeinen ondergebracht bij webreus. Bij verhuizingen, technische ondersteuning of vragen anderszins reageren ze altijd snel en adequaat. Nadat ik mede door toedoen van een andere hoster (Helder/VIP) slachtoffer werd van domeinkaping hebben ze na het terugvorderen van mijn domein erg snel gehandeld zodat ik weer over mijn domein kon beschikken. Fijn!
maandag 26 augustus 2019
Eric
Was deze beoordeling nuttig? Nuttig 0 Niet nuttig 0
Wat een slechte service
Prijs/kwaliteitverhouding
Kwaliteit
Klantenservice
Verschrikkelijk slechte ervaring met Webreus. Reageren niet of doen er een week over. Luisteren niet, lezen niet... Komen nooit met oplossingen. Herhalen zichzelf alleen maar. Ben nu 3 weken bezig met het verhuizen van 2 domeinen en 2 websites.
dinsdag 18 juni 2019
Daniel
Was deze beoordeling nuttig? Nuttig 2 Niet nuttig 0
Slecht bereik
Prijs/kwaliteitverhouding
Kwaliteit
Klantenservice
Telefonische service is niet bereikbaar. Ook niet in de avonduren. Webreus doe er wat aan voordat je pretenties hebt voor goede host.
woensdag 10 april 2019
Leendert
Was deze beoordeling nuttig? Nuttig 1 Niet nuttig 0

Richtlijnen

Wij zien graag dat een Review:

  • 100% eerlijk is.
  • plus- en minpunten bevat.
  • details bevat.

Een Review wordt afgekeurd wanneer deze:

  • grove/kwetsende taal bevat.
  • links bevat.
  • onjuist is.
  • persoonsgegevens of andere gevoelige informatie bevat.

Deel jouw ervaring

Heb jij ervaring met WebReus BV? Deel die dan op deze pagina.

Prijs/Kwaliteitverhouding
Kwaliteit
Klantenservice

Door op Reactie Plaatsen te klikken ga je akkoord met de richtlijnen en het privacybeleid van Webhosters.nl

Direct naar:

Webhosting

Allround

€ 0,85 /maand
  • Opslag: 10 GB
  • Dataverkeer: 500 GB
  • SSD: Nee
  • Telefoon: Onbekend
  • Verhuisdienst: Nee
  • SSL: Nee

Domeinnaam

nl

€ 5,87 /jaar
  • Website redirect: Ja
  • DNS Beheer: Onbekend
  • DNSSEC: Onbekend
  • Telefoon: Onbekend
  • Verhuisdienst: Onbekend
  • Whois Privacy: Onbekend