WebReus BV

3,0 / 5 434 ervaringen Bekijk Deel jouw ervaring

Bedrijfsgegevens

  • KvK-nummer: 17079744
Website screenshot WebReus BV

Overall score

3,0 / 5 434 ervaringen

Totaal (434)

  • Algemeen
  • Prijs/kwaliteitverhouding
  • Kwaliteit hosting
  • Klantenservice

Laatste 12 maanden (3)

  • Algemeen
  • Prijs/kwaliteitverhouding
  • Kwaliteit hosting
  • Klantenservice
Lees alle ervaringen

Over WebReus

WebReus werkt eenvoudig en overzichtelijk met 3 pakketten. Dat zijn 1) hosting voor kleine sites, 2) hosting voor middelgrote sites en 3) hosting voor grotere en zware websites. Hierin zijn ze erg scherp geprijsd.

WebReus review

Ben je zelf klant (of klant geweest) bij WeReus? Laat dan een review achter om anderen te helpen bij het maken van hun keuze voor de juiste hostingprovider. Bij WebReus zijn inmiddels al een hoop mensen u voor gegaan.

Ervaringen 434 op 9 pagina's

Al jaren trouwe klant
Prijs/kwaliteitverhouding
Kwaliteit
Klantenservice
Ik maak al vanaf 2007 gebruik van de diensten van Webreus, tot volle tevredenheid. De prijs is laag, ik krijg snel antwoord op vragen en nimmer een technische onderbreking. Ik heb voor meerdere personen een domeinnaam aangevraagd via Webreus.
dinsdag 12 oktober 2021
Peter Kok
Was deze beoordeling nuttig? Nuttig 0 Niet nuttig 0
slechte of geen service, onbereikbaar, veel errors
Prijs/kwaliteitverhouding
Kwaliteit
Klantenservice
niet te bereiken na vele tickets, geen reactie, geen oplossing, onduidelijke info, beperkt, ook al zijn ze goedkoop, je hebt dan ook niks dus veeeeeeel te duur. algemene indruk: SLECHT
vrijdag 6 augustus 2021
ronny
Was deze beoordeling nuttig? Nuttig 1 Niet nuttig 0
Prma Service
Prijs/kwaliteitverhouding
Kwaliteit
Klantenservice
Ik had een probleempje met een website. Ik heb een ticket aangemaakt en binnen een uur antwoord én de oplossing. Dikke prima
maandag 17 mei 2021
Roland
Was deze beoordeling nuttig? Nuttig 0 Niet nuttig 0
Kan al 2 weken geen mail ontvangen, geen contact mogelijk met hoster
Prijs/kwaliteitverhouding
Kwaliteit
Klantenservice
Sinds 26 augustus is het voor ons niet meer mogelijk om mail te ontvangen. Ook webmail is niet bereikbaar. We hebben bijna dagelijks nu tickets ingestuurd naar de "service" afdeling. Geen reactie, we bellen meerdere keren per dag, geen contact mogelijk. Dit is echt schandelijk. Er werd ons via een algemeen bericht gemeld dat alles goed kwam en dat we per 2 september weer overal gebruik van konden maken en dat de "verdwenen" mailberichten weer in onze inbox zouden staan, maar tot nu toe nog niets... Nu maar een twitter campagne begonnen, maar zal ook wel niets uitmaken.
woensdag 9 september 2020
Jasper Vermeulen
Was deze beoordeling nuttig? Nuttig 6 Niet nuttig 0
3 weken geen email
Prijs/kwaliteitverhouding
Kwaliteit
Klantenservice
De absolute horror in webhosting: Ik kan AL DRIE WEKEN niet meer inloggen in mijn portaal en in mijn email ! Na 4 tickets te hebben aangemaakt (geen enkele respons) >7 mails te hebben gestuurd (naar info@, sales@) (geen enkele respons) alternatief mailadres en telefoonnummer te hebben opgegeven en meer dan 25x te hebben gebeld ("wij kunnen u momenteel niet te woord staan"), sta ik volledig machteloos bij de onbereikbaarheid van mijn zakelijke email ! (on)bereikbaar op werkdagen van 10-12 en14-16 (wat doen ze de rest van de tijd) En overstappen kan ik zo ook niet, want er is geen communicatie mogelijk :-(
dinsdag 8 september 2020
Joop Haarman (vanaf een ander mailadres...)
Was deze beoordeling nuttig? Nuttig 6 Niet nuttig 0
Goossens
Prijs/kwaliteitverhouding
Kwaliteit
Klantenservice
Wat een drama al vanaf 24-augustus dus nu 1 week geen zakelijke mail meer inkomend of uitgaand, Webreus is niet te bereiken ...Dit kan echt niet !!!! triest dat dit anno 2020 nog bestaat WEBREUS HELP DE KLANTEN AUB
maandag 31 augustus 2020
JAG Goossens
Was deze beoordeling nuttig? Nuttig 3 Niet nuttig 0
een week geen mail en bedrijf onbereikbaar
Prijs/kwaliteitverhouding
Kwaliteit
Klantenservice
Als je wil verhuizen krijg je de verhuiscode per mail, maar die werkt dus al een week niet en op geen enkele manier zijn ze bereikbaar. HELP!
vrijdag 28 augustus 2020
Eclair
Was deze beoordeling nuttig? Nuttig 2 Niet nuttig 2
slecht, onbereikbaar, misbruik!
Prijs/kwaliteitverhouding
Kwaliteit
Klantenservice
slechte, tot geen, service. helpdesk bestaat niet, ja er is een telefoon, maar wordt nooit(!) opgenomen. dit is een grote open put, spam en grootschalig misbruik via deze provider, reeds jarenlang, kies een meer betrouwbare partij. Jaren lang problemen, ben klaar met dit bedrijf.
donderdag 27 augustus 2020
henk
Was deze beoordeling nuttig? Nuttig 5 Niet nuttig 2
Veeel te vaak storingen. Het rammelt aan alle kanten
Prijs/kwaliteitverhouding
Kwaliteit
Klantenservice
Positieve punt: betaalbaar Negatieve punten : Te vaak storingen ....langdurige storingen Te laat reageren.
donderdag 27 augustus 2020
Michiel Hoogland
Was deze beoordeling nuttig? Nuttig 3 Niet nuttig 0
Waardeloos bedrijf (eenmanszaakje?)
Prijs/kwaliteitverhouding
Kwaliteit
Klantenservice
De (of mijn, weet niet eens of alles gescheiden is) mailserver is al 3 dagen onbereikbaar. Ik kan mijn zakelijke emails niet inzien. Ook de ingestelde 'copy' en 'autoreply' functioneren niet, dus ik kan helemaal niets (dan al mijn klanten een mail gaan sturen dat ze voortaan via een gmail adres moeten sturen, maar dat wil je niet als bedrijf). Inmiddels 3 tickets ingeschoten, want het bedrijf is telefonisch niet bereikbaar. Ik krijg geen reactie, ik denk dat de eigenaar met vakantie is, want ik heb niet de indruk dat achter Webreus een bedrijf met meerdere werknemers schuilgaat. Mijn advies is om verder te zoeken naar een betrouwbare webhosting, Webreus is dat duidelijk NIET!
woensdag 26 augustus 2020
Arie
Was deze beoordeling nuttig? Nuttig 3 Niet nuttig 0
Slechte ervaring ooit! Mijn websites online te zien! Alles kwijt!!!
Prijs/kwaliteitverhouding
Kwaliteit
Klantenservice
Ik ben een hele tijd klant geweest. Het ging een tijdje goed. Kleine website, geen hulp nodig. Maar al gauw waren mijn verschillende websites waren zelden online te zien. Elke update die ze maakte, kreeg je weer een error - pagina te zien. Zo onstabiel. Zo veel verschillende foutmeldingen. De klantendienst was nooit bereikbaar. De eerste keren werd er een enkel gereageerd, na veel mailen, wanneer je meldde dat je de factuur niet betaalde, voor dat de websites weer online stonden. Maar ja, dat is ook maar een keer per jaar mogelijk. Maar na dat enkele keren voor te hebben, kon je zelfs niet meer inloggen, de websites aanpassen of nieuwe publiceren. Regelmatig waren er ook wijzigingen die ze niet doorgaven, zoals log-in gegevens die telkens veranderde, maar niet doorgegeven werden. Ik denk dat ze dit met opzet deden. Na twee jaar geen van de websites online te staan, wou ik een oplossing voor het probleem of ik betaalde de factuur niet. Deze keer hield ik voet bij stuk. De klantendienst kreeg ik niet te pakken... De facturatiedienst stuurde de ene na de andere mail. Van je factuur is nog niet betaalt tot het ondernemen van gerechtelijke acties. Maar de websites heb ik nooit meer online gezien! ... Webreus??? Daar ik niet kon inloggen, kon ik mijn websites niet verhuizen en gingen mijn domeinnaam en mijn websites, mijn volledige portfolie van schoolwerk, verloren. Bedankt! Bedankt voor niets! Mensen die hier beweren dat de klantendienst gemakkelijk bereikbaar is, geloof ik niet. Ik heb ooit de server platgelegd en nog waren ze niet bereikbaar. Webreus is geen stabiele host voor je websites. Je betaalt de lage prijs om je content niet te verliezen. Maar ze is niet/nooit te zien. Mijn gratis host doet het veel beter!!! Voor mij 0 sterren!!!
dinsdag 26 mei 2020
Nes
Was deze beoordeling nuttig? Nuttig 4 Niet nuttig 0
Website Kremer Juweliers.nl
Prijs/kwaliteitverhouding
Kwaliteit
Klantenservice
Heel concreet, ik moet mijn jaren lange frustraties even uiten hier, Al een paar jaar klant bij webreus vaak overwogen om te verhuizen. Ten eerste deze mensen zijn gewoon NOOIT bereikbaar! Ik snap niet waarom zij überhaupt een telefoonnummer hebben! Ten tweede meest amateuristische Hosting partij die er in Nederland te vinden is! Nu zonder email, telefoontje of enig vorm van contact gewoon compleet mijn site er uitgegooid en mijn account opgezegd te hebben ben ik helemaal klaar met ze, ik zou bijna naar kantoor toe gaan om ze dat even persoonlijk te melden!!! Wil je een hosting voor weinig geld in combinatie met extreem veel hoofdpijn en stress dan kiezen voor deze partij, maar ik zou echt zeggen fiets deze partij gewoon voorbij!! Wauw sprakeloos wat een bedrijf echt!!
maandag 25 mei 2020
Naveen
Was deze beoordeling nuttig? Nuttig 2 Niet nuttig 0
Dramatische kwaliteit
Prijs/kwaliteitverhouding
Kwaliteit
Klantenservice
Wil met een hostingpakket voor een klant overgaan naar een andere provider. Normaal moet je daar gewoon een verhuiscode (token) voor krijgen van hun. Dat lukt niet. Per mail geven ze niet thuis en beantwoorden überhaupt nauwelijks mail. Telefonisch zijn ze nooit bereikbaar. Ben al 2 weken bezig. Ik werk professioneel met meerdere providers, maar dit slaat werkelijk alles. Als ze al eens aangaven wat het probleem nu eigenlijk is. Maar nee, geen enkele reactie.
vrijdag 22 mei 2020
Albert Salden
Was deze beoordeling nuttig? Nuttig 2 Niet nuttig 0
emails kwijt
Prijs/kwaliteitverhouding
Kwaliteit
Klantenservice
Ik ben meerdere emails kwijt geraakt, die ik via mijn account bij Webreus had moeten ontvangen. De emails zijn niet in de spamfolder te vinden. Helaas is de klantenservice niet bereikbaar om uit te zoeken hoe dit kon gebeuren.
dinsdag 12 mei 2020
Tina
Was deze beoordeling nuttig? Nuttig 2 Niet nuttig 0
geen goede service
Prijs/kwaliteitverhouding
Kwaliteit
Klantenservice
Helaas is de klantenservice van Webreus erg slecht.
maandag 11 mei 2020
Lara
Was deze beoordeling nuttig? Nuttig 1 Niet nuttig 0
Goede ervaringen met Webreus
Prijs/kwaliteitverhouding
Kwaliteit
Klantenservice
Zéér scherpe prijzen voor zowel domeinen als hosting. Goede ervaringen met support, vlotte en professionele afhandeling van melding. Als ik sommige (matige/slechte) reviews over webreus.nl lees, krijg ik wel het idee dat men voor een dubbeltje op de eerste rang willen zitten of dat de klant zelf een zeer matige kennis heeft van hoe eea. wat betreft hosting werkt en hier vervolgens de schuld bij Webreus neerlegt... jammer. Wat mij betreft zeker de moeite waard. En nee, ik ben op geen enkele manier gelieerd aan Webreus :-)
woensdag 13 november 2019
James Kokke
Was deze beoordeling nuttig? Nuttig 1 Niet nuttig 3
Slecht, slecht, slecht
Prijs/kwaliteitverhouding
Kwaliteit
Klantenservice
Bereikbaarheid: slecht Klantenservice: slecht Communicatie: slecht Webreus is telefonisch niet bereikbaar, reageert langzaam op mails en presteert het om een domein direct na opzegging in quarantaine te gooien zonder dat wij de mogelijkheid hebben gehad om het domein te verhuizen. Doe geen zaken met deze partij, het kost je alleen maar een hoop frustratie!!
woensdag 18 september 2019
Niels van Strien
Was deze beoordeling nuttig? Nuttig 2 Niet nuttig 0
Fijne en snelle service, betrouwbaar!
Prijs/kwaliteitverhouding
Kwaliteit
Klantenservice
Ik heb meerdere domeinen ondergebracht bij webreus. Bij verhuizingen, technische ondersteuning of vragen anderszins reageren ze altijd snel en adequaat. Nadat ik mede door toedoen van een andere hoster (Helder/VIP) slachtoffer werd van domeinkaping hebben ze na het terugvorderen van mijn domein erg snel gehandeld zodat ik weer over mijn domein kon beschikken. Fijn!
maandag 26 augustus 2019
Eric
Was deze beoordeling nuttig? Nuttig 0 Niet nuttig 1
Wat een slechte service
Prijs/kwaliteitverhouding
Kwaliteit
Klantenservice
Verschrikkelijk slechte ervaring met Webreus. Reageren niet of doen er een week over. Luisteren niet, lezen niet... Komen nooit met oplossingen. Herhalen zichzelf alleen maar. Ben nu 3 weken bezig met het verhuizen van 2 domeinen en 2 websites.
dinsdag 18 juni 2019
Daniel
Was deze beoordeling nuttig? Nuttig 2 Niet nuttig 0
Slecht bereik
Prijs/kwaliteitverhouding
Kwaliteit
Klantenservice
Telefonische service is niet bereikbaar. Ook niet in de avonduren. Webreus doe er wat aan voordat je pretenties hebt voor goede host.
woensdag 10 april 2019
Leendert
Was deze beoordeling nuttig? Nuttig 1 Niet nuttig 0
Slechte service
Prijs/kwaliteitverhouding
Kwaliteit
Klantenservice
Webreus gooit alle binnen komende mail direct in de spambox. Mijn bedrijf lijdt hierdoor schade omdat ik de mails niet binnen krijg. Webreus doet hier al maanden niets aan. Zeer slechte service
zondag 4 november 2018
DBL
Was deze beoordeling nuttig? Nuttig 2 Niet nuttig 0
Mailboxen niet te openen en bijlages verdwijnen
Prijs/kwaliteitverhouding
Kwaliteit
Klantenservice
Verscheidene malen niet via de webmail in de mailboxen kunnen komen en zodoende o.a geen facturen kunnen versturen en andere mails te checken. Dit probleem doet zich al weken voor. Een ticket aanmaken levert geen reactie op. De klacht melden middels andere mailadressen bij WebReus levert een onverwacht antwoord op (probleem wordt genegeerd en word gezegd dat je een ticket aan moet maken, wat dus al was gebeurd). Kortom.............een drama wat zich continue herhaald en de service is ronduit slecht.
zaterdag 27 oktober 2018
M.IJ
Was deze beoordeling nuttig? Nuttig 0 Niet nuttig 0
Veruit de slechtste hoster
Prijs/kwaliteitverhouding
Kwaliteit
Klantenservice
Dit is veruit de slechtste webshoster die we kennen. Ook jaren nadat we er weg zijn hebben we er nog last van omdat ze hun zaakjes niet op orde hebben, nergens op reageren en nog processen hebben draaien van websites die 9 jaar geleden zijn wegverhuisd. Gevolg is dat hun servers zó extreem traag zijn dat je je e-mail niet eens op kunt halen (time out), laat staan gewoon een simpele website kunt draaien. Ze sluiten zaken opeens af, zodat je domeinnamen kwijt kan raken, een helpdesk is er niet, of je krijgt na weken een enorm bot antwoord dat je "niet zo moet zeiken" en dat bij hun alles werkt. Afrader!
woensdag 13 juni 2018
Jack
Was deze beoordeling nuttig? Nuttig 1 Niet nuttig 0
Opzegging op tijd gedaan, toch sturen ze facturen, oplichters
Prijs/kwaliteitverhouding
Kwaliteit
Klantenservice
Een jaar pakket afgenomen, webreus support erg weinig (niets) dus naar een betere gegaan. Meerdere malen voordat het stilzwijgend verlengen zou ingaan voor nog een jaar bij webreus, afgemeld en opgezegd. Nu doodleuk een factuur krijgen, en verder nergens reactie op?! Op klacht. Nl reageren ze ook niet, duidelijk een stel amateurs daar. Ik schakel mijn rechtsbijstandverzekering hiervoor in, ik betaal niets! Heb netjes opgezegd en het is niet netjes dat webreus nergens fatsoenlijk op reageert, zitten er kleuters daar?
donderdag 31 mei 2018
Natasja
Was deze beoordeling nuttig? Nuttig 2 Niet nuttig 2
Prijs/kwaliteitverhouding
Kwaliteit
Klantenservice
Goede en goedkope Hoster. Prima prijs/kwaliteitsverhouding. Eenvoudige installatie van Wordpress via Installatron. Goede support (via e-mail).
vrijdag 14 juli 2017
Roes
Was deze beoordeling nuttig? Nuttig 1 Niet nuttig 3
Prijs/kwaliteitverhouding
Kwaliteit
Klantenservice
Ik gebruik het Powerpakket al jaren. Zeer goede prijs/kwaliteits verhouding. Eenvoudige Wordpress installatie via Installatron. Goede support (per e-mail). Ik kan ze zeer zeker aanraden!
vrijdag 14 juli 2017
Roes
Was deze beoordeling nuttig? Nuttig 0 Niet nuttig 1
Prijs/kwaliteitverhouding
Kwaliteit
Klantenservice
Temidden van een grote hoeveelheid (soms herkenbare negatieve) beoordelingen, blik ik als architect/innovator terug op 12 jaren als zakelijke klant bij de Eindhovense hostingprovider WebReus. Ik reflecteer in vogelvlucht over ruim 150 maanden van meestal server up-time en soms ook langdurige en helaas steeds vaker voorkomende down-times, veroorzaakt door gecrashte buurwebsites in dezelfde shared hosting. Ik benoem de unieke positieve aspecten van WebReus en waarom mensen zoals ik destijds ooit massaal klant werden, en waarom deze nu massaal bij andere providers gaan zoals overal is te lezen. Ook vertel ik waarom ook ik op den duur moest vertrekken. PRIJSVECHTER WebReus onderscheidde zich ooit als de goedkoopste van Nederland, goedkoper dan welk ander aanbieder ook! Dit heeft hen een enorm klantenbestand opgeleverd door mond op mond reclame, want hun website was lange tijd sober en simpel, niet meer van deze tijd. De helpdesk bestond ooit uit een vaste ploeg van ervaren, toegewijde mensen. Er werd ingezet voor langdurige relaties met de klant. Er werd meegekeken en meegedacht naar persoonlijke wensen, dingen opgelost zodat het, eenmaal juist ingesteld ook echt jaaaren goed ging. Ook technisch was alles in orde en als je na veel pogen ergens niet uitkwam, dan werd er ook eens meegekeken met uiteraard server gerelateerde dingen (Apache/htaccess enz). TROUW Kortom alles was wel en wee en het bedrijf maakte ooit een gezonde betrouwbare indruk omdat je websites altijd werkten. En een tevreden klant is de beste reclame voor je bedrijf want iedereen vertelt door over zijn goede ervaringen en zo werd WebReus groot. Toen, langzaam en heel geleidelijk, kantelde dit rijkdom aan tevreden klanten om. Als ik een datum moet noemen dan denk ik denken zo in de periode tussen 2012-2014 waarbij veel nadelige veranderingen achter elkaar ontstonden... KANTELING - meer server downtimes: als een buur website crashte op de shared hosting, dan waren Alle websites op die server uit de lucht! - meer dan eens heb ik gestaan voor volle zalen tijdens een presentaties en wilde de presentatie vanaf mijn website opstarten, ook even reclame maken voor je website die je als innovator online hebt staan bij WebReus, maar mijn site gaf dan een time-out vanwege onbereikbaar DNS. Slechter reclame bestaat niet voor een webhoster! Iedereen keek en dacht daar moeten wij NIET bij zitten! Dus of alles werkte snel of zo traag dat je wist: er is weer wat aan de hand met een van de honderden buurwebsites op de shared hosting waar je zat. Dit werd als reden eerlijk aan je verteld als je vroeg om de reden waarom je site eruit lag die en die dag. - een nieuwe extern ingekochte omslachtige online helpdesk ticketsysteem - hierdoor ontstond een grotere afstand tot de helpdesk - soms werden tickets zomaar gesloten zonder een antwoord op je vraag, laat staan een adequate oplossing - de volledige opheffing van de telefonische support (die daarvoor al slecht bereikbaar was) - tenslotte: hogere prijzen voor nl domeinen en veel hogere prijzen voor com en org domeinen Er is al door anderen hier al het een en ander over gezegd in soms zeer negatieve, dramatische reviews, die de ontevredenheid van de klanten in de recente jaren weerspiegelt over het Brabantse hosting reus. Ik denk echter dat deze mensen meer "teleurgesteld" zijn in dan "boos" op WebReus, omdat ze als trouwe oudklant meer hadden verwacht van het bedrijf waar ze jarenlang achter hebben gestaan. Volgens mij vertellen veel mensen hier over de slechte service van met name nieuwe (jongere?) krachten bij WebReus gecombineerd met de online ticketsysteem. Terwijl de oudere bekendere medewerkers altijd voortreffelijk kundige vriendelijke service hebben geboden. Dat vergeet ik nooit en daar was en ben ik altijd zeer dankbaar voor geweest als klant. VERTREK Doorslaggevend voor mijn jeuk om te vertrekken heeft simpelweg te maken met mijn onbeantwoorde verzoeken over één specifieke vraag: "Waar en hoe kan ik U geld betalen voor 1GB pure SSD opslag?" Antwoord is altijd geweest: "Dat kan helaas niet" en "Dat bieden wij helaas niet." Terwijl vele andere providers tegenwoordig voor een paar euro per maand maar liefst 100GB pure SSD hosting bieden! Persoonlijk nam ik jaaaren geleden al afscheid van de hard disc drive (HDD) in al mijn computersystemen en vind dat voor dat ene GB opslag die ik nodig heb online, een SSD de enige juiste opslagmedium is vanwege zin lagere access times latencies en zeer hoge que depths bij laden/FTP transfers. Vooral met heleboel kleine bestandjes een merkbaar verschil! SAMENVATTING Mijn redenen voor vertrek als zakelijke klant zijn: - Geen uitzicht/perspectief op modernisering van technieken als SSD ook niet tegen bijbetaling - De omslachtige tijdrovende externe ticketsysteem en slechtere klantenservice (bij uitval van diensten) - Trager geworden server met regelmatig en langdurig onbereikbare website
woensdag 21 juni 2017
Eftegarie
Was deze beoordeling nuttig? Nuttig 9 Niet nuttig 1
Prijs/kwaliteitverhouding
Kwaliteit
Klantenservice
Jaren geleden was dit een hele goede hoster, maar dat is al heeeel lang geleden. Nu ligt de site er om de haverklap uit, zijn in eens ftp wachtwoorden veranderd zonder dat dit wordt door gegeven, duurt het dagen voor je respons krijgt op de helpdesk. Niet aan beginnen!!!
maandag 1 mei 2017
de Moel
Was deze beoordeling nuttig? Nuttig 3 Niet nuttig 0
Prijs/kwaliteitverhouding
Kwaliteit
Klantenservice
De databases kan ik niet meer beheren en ik heb al wekenlang discussie over wat WEL en wat NIET een structureel probleem betreft. Zodra ik phpmyadmin aanraak is joomla en alle applicaties die een DB nodig hebben down van mijn sites. Hopelijk zegt de laatste mailwisseling genoeg, waarop webreus excuses aanbiedt en zegt namens mij het wachtwoord (ww) te willen wijzigen. Mijn reactie: Excuses aanvaard. Maar de consequentie van uw voorstel: Iedere keer als ik phpmyadmin 'aanraak' moet ik u benaderen om een ww opnieuw in te stellen? Ik denk niet dat dat gaat werken. Het vertrouwen is totaal weg. U levert niet wat u aanbiedt. Want het ww voor user xxxxxx heb ik niet eens aangeraakt! Ik ben overal vanaf gebleven. Heb alleen een nieuwe db gemaakt en de user xxxxx aangewezen als gebruiker. Bent u het nu met me eens dat u een structureel probleem heeft? Al is het alleen maar dat structureel dezelfde klachten van dezelfde ontevreden gebruiker komen, die geen gehoor krijgt? Wat u aanbiedt is hetzelfde als de vorige keer en zorgt nu ook weer voor een site die 1 dag niet werkt. Wat gaat u nu doen? De username blijft xxxxx en het koppelen van de user aan de database ga ik niet nog eens doen, want dat gaat mis, zoals alle andere keren. U gaat regelen dat ik zelf het ww structureel en op welk moment dan ook kan veranderen, dat ik een DB kan aanmaken en daarvoor whatever kan doen met nieuwe of al aanwezige users, zoals dat ging toen ik klant van u werd. Een kopie van deze conversatie is inmiddels naar de webmail directie. Groet en hartelijk dank,
maandag 13 februari 2017
dohmen
Was deze beoordeling nuttig? Nuttig 0 Niet nuttig 0
Prijs/kwaliteitverhouding
Kwaliteit
Klantenservice
1 domeinnaam kwijt… heb betaald voor verhuis maar hebben ze niet gedaan waardoor de naam door anderen werd ingepikt. 2 domeinnamen in quarantine doordat ze verkeerde factuurgegevens sturen. Ze passen de gegevens niet aan maar schrappen gewoon de domeinnaam. Ik ben alles elders aan het plaatsen. Ik plan ook een officiele klacht met bewijsmateriaal want dit is een schande, en zelfs geen halve ster waard. Tip: betaal iets meer en ga elders!!!
dinsdag 22 november 2016
Was deze beoordeling nuttig? Nuttig 2 Niet nuttig 0
Prijs/kwaliteitverhouding
Kwaliteit
Klantenservice
HELP Eenzijdig wordt besloten de mailserver te vervangen. Prima ik ga graag met vernieuwing mee. Echter nu de migratie een feit is ben ik mijn archiefmappen (2 jaar mail historie) kwijt in outlook. Support zowel telefonisch als via email niet benaderbaar.
maandag 17 oktober 2016
De Lange
Was deze beoordeling nuttig? Nuttig 1 Niet nuttig 0
Prijs/kwaliteitverhouding
Kwaliteit
Klantenservice
ik hoop ook dat andere medebezoekers van webhosters wel 3x nadenken voordat ze met dit bedrijf in zee gaan, maar ik zie dat bijna alle ervaringen negatief zijn. De domeinnaam hadden ze volledig op een ander bedrijf en adresgegevens, e-mailadres en telnr gezet. Ik kon dus ook geen account aanmaken bij EURid om zelf achter de verhuiscode te komen. Pas nadat ik via dit bedrijf toch een account kon maken om achter de verhuiscode te komen (want wil uiteraard direct verdwijnen bij dit bedrijf) en eindelijk veilig het domein kon verhuizen kreeg ik een korte reactie, namelijk "De gegevens zijn nu goed ingesteld.". Als het bedrijf waar het op geregistreerd stond wist dat mijn domeinnaam op hun naam stond, hadden ze er vandoor kunnen gaan met mijn domeinnaam. Maar de informatie hoe het kan dat zij de domein op een andere houder hebben gezet en excuses, nee die krijg je niet. Nou zij krijgen mijn geld niet, dat weten ze bij deze ook. De domeinnaam is gelukkig verhuist, maar echt, zoek verder mensen, want pas als je geen klant meer bent krijg je reactie, ze kunnen je domeinnaam zomaar op een ander persoon/bedrijf zetten, etc. Nou als er een storing zou zijn en ik ook zolang op een reactie moest wachten, had ik toch als ondernemer een probleem. Misschien voor de consument is Webreus een alternatief, maar voor zakelijke gebruikers zeg ik, kijk echt verder naar een andere provider, pas dan is uw domeinnaam, website, etc. veilig.
maandag 29 augustus 2016
Heijmans
Was deze beoordeling nuttig? Nuttig 1 Niet nuttig 0
Prijs/kwaliteitverhouding
Kwaliteit
Klantenservice
Vandaag mijn laatste domein weggehaald bij Webreus, overgestapt naar Neostrada, wat een verademing is dat zeg. Zowel in service, support en betrouwbaarheid. Ik ben blij weg te zijn bij Webreus, dat ze nog bestaan is toch wel uniek met zo'n slecht product... Roy
vrijdag 19 augustus 2016
Hakker
Was deze beoordeling nuttig? Nuttig 0 Niet nuttig 0
Prijs/kwaliteitverhouding
Kwaliteit
Klantenservice
Ook jarenlang heel tevreden geweest. De laatste 2 jaar is het een drama. Krijg nergens antwoord op, de ene na de andere wazige migratie met alle gevolgen van dien. Jammer hoor, jullie waren zo goed!
donderdag 7 juli 2016
van der Schrier
Was deze beoordeling nuttig? Nuttig 2 Niet nuttig 0
Prijs/kwaliteitverhouding
Kwaliteit
Klantenservice
woensdag 15 juni 2016: Ik krijg een bericht dat mijn vraag te bevestigen is via het webmailadres...... Hoe kan het als ik niet kan inloggen in webreus? Webreus wat is er aan de hand? Dit gaat mij klanten kosten. Ik zeg het maar even omdat u ook afhankelijk bent van uw klanten.
woensdag 15 juni 2016
van Dijk
Was deze beoordeling nuttig? Nuttig 0 Niet nuttig 0
Prijs/kwaliteitverhouding
Kwaliteit
Klantenservice
Woensdag 15 juni 2016: Wie weet wat er aan de hand is bij Webreus? Na enkele dagen niet achter de pc gewerkt te hebben kan ik nu ineens niet meer inloggen. Wie helpt mij uit de brand? Contact met Webreus via mijn privémail levert niets op; bellen levert niets op want iedereen is in gesprek..... Wat is hier gaande??????????
woensdag 15 juni 2016
van Dijk
Was deze beoordeling nuttig? Nuttig 0 Niet nuttig 0
Prijs/kwaliteitverhouding
Kwaliteit
Klantenservice
Altijd tevreden geweest. Maar het laatste jaar ontevreden. Helpdesk betekend "ik laat niets meer van mij horen, en zoek het maar uit desk" Geen antwoord. Mijn domeinnaam verdwenen, website weg, en dus geen emails meer. Geen antwoord op email. Zoek het maar uit. Meer dan 20 namen en websites. Ik zoek een ander.
woensdag 1 juni 2016
Gnodde
Was deze beoordeling nuttig? Nuttig 1 Niet nuttig 0
Prijs/kwaliteitverhouding
Kwaliteit
Klantenservice
Was jarenlang tevreden, maar de laatste jaren erg veel problemen gehad met de email forwarding. Nu ook weer: alles ligt er uit. Geen email versturen en ontvangen, schadelijk voor mijn bedrijf. Zal helaas toch maar iets anders moeten gaan zoeken...
dinsdag 17 mei 2016
Urban
Was deze beoordeling nuttig? Nuttig 0 Niet nuttig 0
Prijs/kwaliteitverhouding
Kwaliteit
Klantenservice
NIET DOEN! Zoals je ongetwijfeld hieronder kunt lezen, Webreus is niet meer wat het was. Mailserver hapert niet, ligt er gewoon dagen uit, geen mogelijkheid informatie te verkrijgen, niet via de eigen website, niet per email, niet telefonisch. Je bent aan de goden overgeleverd. Mocht je overwegen gebruik te maken van Webreus? NIET DOEN!
dinsdag 19 april 2016
Was deze beoordeling nuttig? Nuttig 0 Niet nuttig 0
Prijs/kwaliteitverhouding
Kwaliteit
Klantenservice
Ondanks het sturen van een adreswijziging, hebben ze die niet doorgevoerd. Hierdoor kreeg ik geen rekening en hebben ze zomaar mijn domeinnaam opgezegd! Inmiddels heb ik wel betaald. Na betaling kreeg ik te horen van Webreus dat mijn domeinnaam inmiddels door een ander is gekocht..... Ik heb dus betaald maar voor niks! Enige reactie van Webreus is dat ik flauw ben en mijn geld niet terug krijg. Advies: Ga niet in zee met Webreus!!!
woensdag 13 april 2016
Voorwalt
Was deze beoordeling nuttig? Nuttig 0 Niet nuttig 0
Prijs/kwaliteitverhouding
Kwaliteit
Klantenservice
Jarenlang geen klachten en iedereen aangeraden, nu sindskort vreselijke service en support. Ronduit triest.
vrijdag 1 april 2016
respeel
Was deze beoordeling nuttig? Nuttig 1 Niet nuttig 0
Prijs/kwaliteitverhouding
Kwaliteit
Klantenservice
Ik ben er bijgegaan op aanraden van anderen maar de website heeft een aantal keren uitgelegen wegens storingen aan de server en nu al 4 dagen uit,,, geen telefoon, geen antwoord op mail,,, absoluut geen respons.
dinsdag 22 maart 2016
Was deze beoordeling nuttig? Nuttig 0 Niet nuttig 0
Prijs/kwaliteitverhouding
Kwaliteit
Klantenservice
Zeer dramatisch slecht support en veel downtijd. Nu weer de apache server die niet schijnt te werken. Je wilt ze even bellen....vergeet het maar ze nemen gewoon de telefoon niet op. Maar wat kun je ook verwachten voor weinig geld..........juist weinig goeds. Dus boeltje oppakken en maar ergens anders heen.
maandag 21 maart 2016
Berghuizen
Was deze beoordeling nuttig? Nuttig 0 Niet nuttig 0
Prijs/kwaliteitverhouding
Kwaliteit
Klantenservice
Stel: je webmail en websites liggen er 3 dagen uit (net als ie van honderden andere klanten, blijkt uit fora. Bedrijf niet te bereiken, geen oplossingen of actie). Techniek kan falen, maar er is NUL communicatie... Maar wel verstuurt men facturen. Je verwijst naar de belabberde timing hiervan, en noemt die 'schandalig'. Ziehier enkele zinnen uit de reactie van de helpdesk: Het bericht waarop u reageert en waarvan u het een schande vindt, is een geautomatiseerd bericht. We hadden ook tijd kunnen besteden aan het stoppen van herinneringen sturen op dat moment omdat u dat schande vindt, maar dan had u waarschijnlijk later een klacht over dat u geen herinnering had gekregen, en, had de storing misschien wel langer geduurd. Daarnaast wil ik u vragen de algemene voorwaarden te lezen. Verder, op de klantlogin van WebReus.nl kon u bekijken wat er loos was. Wij merkten overigens maandagochtend pas dat er problemen waren. Waarom die ochtend pas is ons ook nog een raadsel, normaal gesproken krijgen we een melding daarvan of is het zichtbaar in onze systemen. Jammer dat u zo negatief bent, de mail heeft erg lang gewerkt zoals het hoort, maar nu is er een keer een probleem mee en dan geeft u ons de volle laag. >>De website was een probleem dat er gisteren pas bijkwam, dus uw veronderstelling klopt niet dat ze er allebei dagenlang uitlagen. Ik begrijp dat het frustrerend is, maar we doen het niet express.
dinsdag 1 maart 2016
Sanders
Was deze beoordeling nuttig? Nuttig 0 Niet nuttig 0
Prijs/kwaliteitverhouding
Kwaliteit
Klantenservice
tot voor kort was ik tevreden met Webreus omdat er geen problemen waren. Nu draait het volledig in de soep: al drie dagen geen websites, geen backend, geen e-mail, en vooral geen communicatie van Webreus. Ik verhuis al mijn websites!
maandag 29 februari 2016
Was deze beoordeling nuttig? Nuttig 0 Niet nuttig 0
Prijs/kwaliteitverhouding
Kwaliteit
Klantenservice
drama...het mag niet waar zijn dat in 2016 zulke grote storingen ontstaan. Gauw weg hier.
maandag 29 februari 2016
vd Smart
Was deze beoordeling nuttig? Nuttig 0 Niet nuttig 0
Prijs/kwaliteitverhouding
Kwaliteit
Klantenservice
Wat een waardeloos bedrijf. Ik kan er niets anders over zeggen. Ze gooien regelmatig servers uit, waardoor sites en emails niet te bereiken zijn of niet meer binnenkomen. Je kunt niet meer dan afwachten tot het hen dunkt terug te mailen. Telefonisch niet bereikbaar. Afgelopen jaar is het zeker om de anderhalve maand raak. De ene keer een server plat, de andere keer een emailserver .... het is steeds weer iets. Dat er iets gebeurd...dat kan, belangrijk is hoe je het dan oppakt. Webreus interesseert dat niet, zij nemen geen actie, pakken niets op. Denken meer van 'lost zichzelf wel op'. Heel, heel erg teleurstellend.
maandag 29 februari 2016
van Tol
Was deze beoordeling nuttig? Nuttig 0 Niet nuttig 0
Prijs/kwaliteitverhouding
Kwaliteit
Klantenservice
Net als velen hieronder zijn we jarenlang (nu 9) klant geweest. Eerst tevreden, toen tevreden als er geen problemen waren, daarna minder tevreden want te vaak problemen die niet werden opgelost en heel laat beantwoord, nu ontevreden want heel veel diverse problemen zonder zicht op oplossingen, geen antwoord op vragen en verzoeken, niet nakomen van toezeggingen, websites uit de lucht, e-mail onbereikbaar of verdwenen want niet doorgezonden (zou automatisch moeten), we krijgen niet eens facturen. Een rommeltje kortom. Wel lastig, want je kunt weinig anders meer dan verhuizen, wat weer tijd kost, ook omdat ze dat niet ondersteunen. Toch zonde, want zoals in alle berichten hieronder te zien is begon het veelbelovend. Veel langjarige klanten verdwijnen noodgedwongen.
zaterdag 23 januari 2016
Was deze beoordeling nuttig? Nuttig 0 Niet nuttig 0
Prijs/kwaliteitverhouding
Kwaliteit
Klantenservice
Helaas stapelen de problemen zich maar op, vooral omdat niet wordt gereageerd op verzoeken en klachten. Telefonisch zijn ze onbereikbaar, of fax wordt niet gereageerd, op e-mail ook niet. De communicatie is dan eenzijdig. Concreet: - websites zijn ofwel zeer traag ofwel uit de lucht - webmail doet het niet - webservers (IMAP) worden vaak niet gevonden - toegezegde verplaatsing naar snellere servers is niet nagekomen - 's nachts zijn de websites uit de lucht vanwege back-ups - ongevraagd is een domeinnaam opgezegd - slechte tot geen communicatie
zaterdag 23 januari 2016
Was deze beoordeling nuttig? Nuttig 0 Niet nuttig 0
Prijs/kwaliteitverhouding
Kwaliteit
Klantenservice
Ik ben al enige jaren klant bij Webreus en in het begin was ik echt zeer, zeer tevreden over dit bedrijf. Op mails werd snel geantwoord, weinig storingen en aardige reacties op mijn vragen. Echter, de laatste tijd is die service ronduit slecht te noemen. Wanneer ik als klant een vraag heb verwacht ik dat deze vraag binnen een redelijk termijn wordt beantwoord en daar ligt voor mij de kritieke grens. Ik heb een aantal keren een eenvoudige vraag gesteld met het emailadres waarmee ik bij Webreus sta geregistreerd. Elk antwoord blijft uit. Ik krijg na enkele dagen een automatische mail waarin wordt aangegeven dat mijn mail niet is afgeleverd. Als ik als klant geen antwoord krijg op eenvoudige vragen of een vraag dan wil maar 1 ding. Zo snel mogelijk wegwezen!
vrijdag 8 januari 2016
D.
Was deze beoordeling nuttig? Nuttig 0 Niet nuttig 0

Richtlijnen

Wij zien graag dat een Review:

  • 100% eerlijk is.
  • plus- en minpunten bevat.
  • details bevat.

Een Review wordt afgekeurd wanneer deze:

  • grove/kwetsende taal bevat.
  • links bevat.
  • onjuist is.
  • persoonsgegevens of andere gevoelige informatie bevat.

Deel jouw ervaring

Heb jij ervaring met WebReus BV? Deel die dan op deze pagina.

Prijs/Kwaliteitverhouding
Kwaliteit
Klantenservice

Door op Reactie Plaatsen te klikken ga je akkoord met de richtlijnen en het privacybeleid van Webhosters.nl

Direct naar:

Webhosting

Allround

€ 0,85 /maand
  • Opslag: 10 GB
  • Dataverkeer: 500 GB
  • SSD: Nee
  • Telefoon: Nee
  • Verhuisdienst: Nee
  • SSL: Nee

 

Domeinnaam

nl

€ 5,87 /jaar
  • Website redirect: Ja
  • DNS Beheer: Nee
  • DNSSEC: Nee
  • Telefoon: Nee
  • Verhuisdienst: Nee
  • Whois Privacy: Nee