xel

3,3 / 5 35 ervaringen Bekijk Deel jouw ervaring

Bedrijfsgegevens

  • KvK-nummer: 32079808
Website screenshot xel

Overall score

3,3 / 5 35 ervaringen

Totaal (35)

  • Algemeen
  • Prijs/kwaliteitverhouding
  • Kwaliteit hosting
  • Klantenservice

Laatste 12 maanden (5)

  • Algemeen
  • Prijs/kwaliteitverhouding
  • Kwaliteit hosting
  • Klantenservice
Lees alle ervaringen

Over Xel Media
Xel Media is opgericht in 1999 en gevestigd in Utrecht. Het bedrijf ziet zichzelf als een full-service multimedia bureau en bedient ruim 7.000 klanten.

Xel Media richt zich hoofdzakelijk op WordPress Hosting, hiervoor bieden zij drie hosting pakketten aan waarvan het pakket Start met een prijs €9,90 per maand het goedkoopste pakket is. De hosting is geoptimaliseerd voor WordPress en ondanks dat het shared hosting betreft zijn er systeembronnen gereserveerd per klant.

Xel Media ervaringen en klachten
Ben je klant geworden van Xel Media dan kun je bij ons een review achterlaten en zo je ervaring delen met andere gebruikers. We zijn geïnteresseerd in het hosting pakket, wat voor soort website, sinds wanneer je klant bent en hoe de klantenservice bevalt. Vertel in je eigen review uitgebreid wat er goed is en wat juist slecht is. Zo help je andere klanten.

Ervaringen 35 op 4 pagina's

Slechte service
Prijs/kwaliteitverhouding
Kwaliteit
Klantenservice
Ze hebben hun zaken niet op orde, ruim een jaar later krijg je een factuur waarvan blijkt dat dit van een jaar eerder is. Gekozen destijds voor automatische afschrijving, gebeurt ook niet. Je hoort een jaar lang niets van hen, maar sturen wel facturen nadien... Ik kies dan liever voor een bedrijf wat zijn zaken wel op orde heeft en wat van zich laat horen.
woensdag 5 mei 2021
Astrid
Was deze beoordeling nuttig? Nuttig 0 Niet nuttig 0
Geweldige klantenservice
Prijs/kwaliteitverhouding
Kwaliteit
Klantenservice
Ik heb een wordpress-site die aan mijn hobby is gewijd. Laatst kreeg ik een foutmelding en wilde de site niet meer laden. Ik heb de klantenservice gebeld en binnen vijf minuten was het probleem gevonden en opgelost. Ik ben dus erg tevreden hoe ze me telkenmale weten te helpen; kundig met veel geduld en bovenal aardig! Géén keuzemenu en korte wachttijd aan de telefoon zijn een verademing!!!
donderdag 25 maart 2021
Roel Perree
Was deze beoordeling nuttig? Nuttig 0 Niet nuttig 0
Waardeloze club
Prijs/kwaliteitverhouding
Kwaliteit
Klantenservice
Wat een waardeloze club. Na de vraag hoe ik een SRV record kon toevoegen begon de ellende. Kennelijk snappen ze niets van DNS servers e.d. Toen ik de AuthIno token om te verhuizen wilde hebben werd het nog gekker. Allerlei smoesjes om die maar niet te hoeven sturen. Uiteindelijk met een advocaat moeten dreigen. Blijven zich verschuilen achter smoesjes en vaagheden. Mijn advies: NIET DOEN!!! weg blijven bij die club.
maandag 15 maart 2021
RG van den Bosch
Was deze beoordeling nuttig? Nuttig 0 Niet nuttig 0
Bedrijf met het hart op de goede plaats!
Prijs/kwaliteitverhouding
Kwaliteit
Klantenservice
Mijn zoon is, op een moment dat hij psychisch ernstig ziek was, een overeenkomst voor een jaar aangegaan. XEL heeft daarom op mijn verzoek, zonder problemen, het pakket met terugwerkende kracht opgezegd en de factuur volledig gecrediteerd! Fijn dat er nog er bedrijven zijn met het hart op de goede plaats!
woensdag 11 november 2020
Jan
Was deze beoordeling nuttig? Nuttig 0 Niet nuttig 0
Site onaangekondigd uit de lucht
Prijs/kwaliteitverhouding
Kwaliteit
Klantenservice
Ik ben sinds 2 jaar klant bij Xel. Gisteren hebben ze zonder enige verwittiging mijn site uit de lucht gehaald. Blijkbaar was mijn site gehackt. Toen ik vanochtend belde, zeiden ze me dat ze herhaaldelijk mailtjes hadden gestuurd. Klopt niet, ik heb heel mijn mailbox doorzicht en niks gevonden. Ook zouden ze me gisteren tevergeefs proberen bellen hebben. Klopt ook niet. Ik heb geen enkele gemiste oproep van hen. Op mijn opmerking dat ik het geen stijl vond om deze actie zonder waarschuwing te doen, kreeg ik nauwelijks antwoord. Na aandringen bezorgden ze me een mail met de te ondernemen stappen. Hulp krijg ik niet tenzij ik migreer naar een duurder pakket. Ik betaal nochtans wel voor support. Ik vind dit vreemd want bij Combell vb is dergelijk support wel inbegrepen. Ik verwacht van Xel die trouwens duurder zijn, toch wel wat service. Ik ben dus enorm teleurgesteld en moet nu maar zorgen dat ik het in orde krijg. Gaat me veel tijd kosten, om van het verlies aan bezoekers maar te zwijgen. Altijd gedacht dat Xel professioneel was... Jammer dat ik mijn mening moet bijstellen.
dinsdag 18 augustus 2020
An Van Assche
Was deze beoordeling nuttig? Nuttig 4 Niet nuttig 2
Support bezit veel kennis en snelle reactietijd
Prijs/kwaliteitverhouding
Kwaliteit
Klantenservice
Al jaren kies ik voor hosting bij Xel. Je merkt het verschil in snelheid en heb nog nooit downtime ervaren. Support medewerkers denken met je mee en hebben veel kennis van Wordpress en alles wat daarbij komt kijken. Meestal krijg je dezelfde dag nog reactie met oplossingen aangeboden, zo hoort support te zijn. Xel heeft de lat hoog gelegd , daar kunnen andere bedrijven nog wat van leren!
vrijdag 22 mei 2020
Jamel Zijlstra
Was deze beoordeling nuttig? Nuttig 1 Niet nuttig 0
Goed bereikbaar en vakkundig geholpen
Prijs/kwaliteitverhouding
Kwaliteit
Klantenservice
Bij het maken van een wordpress website ben ik goed vooruit geholpen. De artikelen op de website zijn duidelijk maar het is fijn wanneer je er even niet uitkomt je ze direct kan bellen. Dat allemaal zonder een keuzemenu. Mijn xel omgeving is ook erg fijn, een zakelijk e-mailadres of back-up terugzetten was zo gebeurd!
zaterdag 18 april 2020
Frank de Wit
Was deze beoordeling nuttig? Nuttig 2 Niet nuttig 0
Fijne verhuisservice!
Prijs/kwaliteitverhouding
Kwaliteit
Klantenservice
Op aanraden van een vriend ben ik overgestapt naar xel. Dankzij de (fijne) gratis verhuisservice had ik er geen omkijken naar. Mijn website is nu ook vele male sneller dan bij mijn vorige provider! Nogmaals bedankt!
maandag 10 februari 2020
Roos Steenberg
Was deze beoordeling nuttig? Nuttig 0 Niet nuttig 0
Snelle en fijne support
Prijs/kwaliteitverhouding
Kwaliteit
Klantenservice
Ik ben sinds 4 jaar klant bij xel. Het support team blijft mij verbazen. Geen keuzemenus, wordt gelijk doorverbonden met de gene waar ik het meest mee heb gepraat. Ook op mails reageren ze goed in “normale mensen” taal
dinsdag 4 februari 2020
Frederik
Was deze beoordeling nuttig? Nuttig 1 Niet nuttig 0
Snel geholpen!
Prijs/kwaliteitverhouding
Kwaliteit
Klantenservice
Vandaag had ik door een eigen fout mijn website offline gehaald. Ik dacht zelf een stukje php code te kunnen toevoegen aan mijn website . Dit resulteerde in witte pagina. Xel had het probleem binnen enkele minuten gevonden en opgelost. Ze hielpen mij vervolgens verder om het resultaat te bereiken! Bedankt!! Er komt morgen wat lekkers jullie kant op!
dinsdag 28 januari 2020
Stijn Hoorn
Was deze beoordeling nuttig? Nuttig 0 Niet nuttig 0

Richtlijnen

Wij zien graag dat een Review:

  • 100% eerlijk is.
  • plus- en minpunten bevat.
  • details bevat.

Een Review wordt afgekeurd wanneer deze:

  • grove/kwetsende taal bevat.
  • links bevat.
  • onjuist is.
  • persoonsgegevens of andere gevoelige informatie bevat.

Deel jouw ervaring

Heb jij ervaring met xel? Deel die dan op deze pagina.

Prijs/Kwaliteitverhouding
Kwaliteit
Klantenservice

Door op Reactie Plaatsen te klikken ga je akkoord met de richtlijnen en het privacybeleid van Webhosters.nl

Direct naar: