Xel

3,4 / 5 36 ervaringen Bekijk Deel jouw ervaring

Bedrijfsgegevens

  • KvK-nummer: 32079808
Website screenshot xel

Overall score

3,4 / 5 36 ervaringen

Totaal (36)

  • Algemeen
  • Prijs/kwaliteitverhouding
  • Kwaliteit hosting
  • Klantenservice

Laatste 12 maanden (5)

  • Algemeen
  • Prijs/kwaliteitverhouding
  • Kwaliteit hosting
  • Klantenservice
Lees alle ervaringen

Over Xel Media
Xel Media is opgericht in 1999 en gevestigd in Utrecht. Het bedrijf ziet zichzelf als een full-service multimedia bureau en bedient ruim 7.000 klanten.

Xel Media richt zich hoofdzakelijk op WordPress Hosting, hiervoor bieden zij drie hosting pakketten aan waarvan het pakket Start met een prijs €9,90 per maand het goedkoopste pakket is. De hosting is geoptimaliseerd voor WordPress en ondanks dat het shared hosting betreft zijn er systeembronnen gereserveerd per klant.

Xel Media ervaringen en klachten
Ben je klant geworden van Xel Media dan kun je bij ons een review achterlaten en zo je ervaring delen met andere gebruikers. We zijn geïnteresseerd in het hosting pakket, wat voor soort website, sinds wanneer je klant bent en hoe de klantenservice bevalt. Vertel in je eigen review uitgebreid wat er goed is en wat juist slecht is. Zo help je andere klanten.

Ervaringen 36 op 1 pagina's

Snel en goed geholpen!
Prijs/kwaliteitverhouding
Kwaliteit
Klantenservice
Super snelle en goede support. Ik ben net begonnen maar fijn te weten dat ik de goede partij heb gekozen voor het bouwen en hosten van mijn site. Heldere handleidingen én persoonlijke hulp.
vrijdag 20 augustus 2021
M
Was deze beoordeling nuttig? Nuttig 0 Niet nuttig 0
Slechte service
Prijs/kwaliteitverhouding
Kwaliteit
Klantenservice
Ze hebben hun zaken niet op orde, ruim een jaar later krijg je een factuur waarvan blijkt dat dit van een jaar eerder is. Gekozen destijds voor automatische afschrijving, gebeurt ook niet. Je hoort een jaar lang niets van hen, maar sturen wel facturen nadien... Ik kies dan liever voor een bedrijf wat zijn zaken wel op orde heeft en wat van zich laat horen.
woensdag 5 mei 2021
Astrid
Was deze beoordeling nuttig? Nuttig 1 Niet nuttig 1
Geweldige klantenservice
Prijs/kwaliteitverhouding
Kwaliteit
Klantenservice
Ik heb een wordpress-site die aan mijn hobby is gewijd. Laatst kreeg ik een foutmelding en wilde de site niet meer laden. Ik heb de klantenservice gebeld en binnen vijf minuten was het probleem gevonden en opgelost. Ik ben dus erg tevreden hoe ze me telkenmale weten te helpen; kundig met veel geduld en bovenal aardig! Géén keuzemenu en korte wachttijd aan de telefoon zijn een verademing!!!
donderdag 25 maart 2021
Roel Perree
Was deze beoordeling nuttig? Nuttig 0 Niet nuttig 0
Waardeloze club
Prijs/kwaliteitverhouding
Kwaliteit
Klantenservice
Wat een waardeloze club. Na de vraag hoe ik een SRV record kon toevoegen begon de ellende. Kennelijk snappen ze niets van DNS servers e.d. Toen ik de AuthIno token om te verhuizen wilde hebben werd het nog gekker. Allerlei smoesjes om die maar niet te hoeven sturen. Uiteindelijk met een advocaat moeten dreigen. Blijven zich verschuilen achter smoesjes en vaagheden. Mijn advies: NIET DOEN!!! weg blijven bij die club.
maandag 15 maart 2021
RG van den Bosch
Was deze beoordeling nuttig? Nuttig 1 Niet nuttig 0
Bedrijf met het hart op de goede plaats!
Prijs/kwaliteitverhouding
Kwaliteit
Klantenservice
Mijn zoon is, op een moment dat hij psychisch ernstig ziek was, een overeenkomst voor een jaar aangegaan. XEL heeft daarom op mijn verzoek, zonder problemen, het pakket met terugwerkende kracht opgezegd en de factuur volledig gecrediteerd! Fijn dat er nog er bedrijven zijn met het hart op de goede plaats!
woensdag 11 november 2020
Jan
Was deze beoordeling nuttig? Nuttig 0 Niet nuttig 0
Site onaangekondigd uit de lucht
Prijs/kwaliteitverhouding
Kwaliteit
Klantenservice
Ik ben sinds 2 jaar klant bij Xel. Gisteren hebben ze zonder enige verwittiging mijn site uit de lucht gehaald. Blijkbaar was mijn site gehackt. Toen ik vanochtend belde, zeiden ze me dat ze herhaaldelijk mailtjes hadden gestuurd. Klopt niet, ik heb heel mijn mailbox doorzicht en niks gevonden. Ook zouden ze me gisteren tevergeefs proberen bellen hebben. Klopt ook niet. Ik heb geen enkele gemiste oproep van hen. Op mijn opmerking dat ik het geen stijl vond om deze actie zonder waarschuwing te doen, kreeg ik nauwelijks antwoord. Na aandringen bezorgden ze me een mail met de te ondernemen stappen. Hulp krijg ik niet tenzij ik migreer naar een duurder pakket. Ik betaal nochtans wel voor support. Ik vind dit vreemd want bij Combell vb is dergelijk support wel inbegrepen. Ik verwacht van Xel die trouwens duurder zijn, toch wel wat service. Ik ben dus enorm teleurgesteld en moet nu maar zorgen dat ik het in orde krijg. Gaat me veel tijd kosten, om van het verlies aan bezoekers maar te zwijgen. Altijd gedacht dat Xel professioneel was... Jammer dat ik mijn mening moet bijstellen.
dinsdag 18 augustus 2020
An Van Assche
Was deze beoordeling nuttig? Nuttig 5 Niet nuttig 2
Support bezit veel kennis en snelle reactietijd
Prijs/kwaliteitverhouding
Kwaliteit
Klantenservice
Al jaren kies ik voor hosting bij Xel. Je merkt het verschil in snelheid en heb nog nooit downtime ervaren. Support medewerkers denken met je mee en hebben veel kennis van Wordpress en alles wat daarbij komt kijken. Meestal krijg je dezelfde dag nog reactie met oplossingen aangeboden, zo hoort support te zijn. Xel heeft de lat hoog gelegd , daar kunnen andere bedrijven nog wat van leren!
vrijdag 22 mei 2020
Jamel Zijlstra
Was deze beoordeling nuttig? Nuttig 1 Niet nuttig 0
Goed bereikbaar en vakkundig geholpen
Prijs/kwaliteitverhouding
Kwaliteit
Klantenservice
Bij het maken van een wordpress website ben ik goed vooruit geholpen. De artikelen op de website zijn duidelijk maar het is fijn wanneer je er even niet uitkomt je ze direct kan bellen. Dat allemaal zonder een keuzemenu. Mijn xel omgeving is ook erg fijn, een zakelijk e-mailadres of back-up terugzetten was zo gebeurd!
zaterdag 18 april 2020
Frank de Wit
Was deze beoordeling nuttig? Nuttig 2 Niet nuttig 0
Fijne verhuisservice!
Prijs/kwaliteitverhouding
Kwaliteit
Klantenservice
Op aanraden van een vriend ben ik overgestapt naar xel. Dankzij de (fijne) gratis verhuisservice had ik er geen omkijken naar. Mijn website is nu ook vele male sneller dan bij mijn vorige provider! Nogmaals bedankt!
maandag 10 februari 2020
Roos Steenberg
Was deze beoordeling nuttig? Nuttig 0 Niet nuttig 0
Snelle en fijne support
Prijs/kwaliteitverhouding
Kwaliteit
Klantenservice
Ik ben sinds 4 jaar klant bij xel. Het support team blijft mij verbazen. Geen keuzemenus, wordt gelijk doorverbonden met de gene waar ik het meest mee heb gepraat. Ook op mails reageren ze goed in “normale mensen” taal
dinsdag 4 februari 2020
Frederik
Was deze beoordeling nuttig? Nuttig 1 Niet nuttig 0
Snel geholpen!
Prijs/kwaliteitverhouding
Kwaliteit
Klantenservice
Vandaag had ik door een eigen fout mijn website offline gehaald. Ik dacht zelf een stukje php code te kunnen toevoegen aan mijn website . Dit resulteerde in witte pagina. Xel had het probleem binnen enkele minuten gevonden en opgelost. Ze hielpen mij vervolgens verder om het resultaat te bereiken! Bedankt!! Er komt morgen wat lekkers jullie kant op!
dinsdag 28 januari 2020
Stijn Hoorn
Was deze beoordeling nuttig? Nuttig 0 Niet nuttig 0
Snelle Hosting
Prijs/kwaliteitverhouding
Kwaliteit
Klantenservice
Ik hosten mijn site eerst elders. We waren daar vaak offline en de website was heel traag. Op advies van mijn website bouwer ben ik verhuist naar xel. Je betaalt wat meer, maar krijg er ook veel voor terug! Mijn Wordpress website draait nu weer snel!
zondag 26 januari 2020
Lisa de Jong
Was deze beoordeling nuttig? Nuttig 1 Niet nuttig 0
Fijne ondersteuning
Prijs/kwaliteitverhouding
Kwaliteit
Klantenservice
Vanaf december ben ik begonnen met een eigen bedrijf. Ik had voor xel gekozen en heb daar geen spijt van. Ze helpen mij vooruit bij het maken van een website in wordpress. Ook kreeg ook snelle ondersteuning bij het aanmaken van een zakelijk e-mailadres.
zaterdag 25 januari 2020
Carlos
Was deze beoordeling nuttig? Nuttig 1 Niet nuttig 1
Vervolg amateur wordpresshosting XEL
Prijs/kwaliteitverhouding
Kwaliteit
Klantenservice
7-11-2019 We kregen deze week een aanmaning om de laatste 3 maanden van het wordpress hostingpakket alsnog te voldoen terwijl we door hun toedoen genoodzaakt waren om een betrouwbare wordpress hosting firma te vinden. We hebben daarop een mail gestuurd waarbij we aangaven dat wij een veel hoger bedrag kwijt zijn aan de besteden tijd om de webshop weer juist aan de praat te krijgen en daadwerkelijk 2 dagen niets kunnen verkopen door bovenstaande problemen. Gisterenmiddag werden we gebeld door een van de werknemers van XEL dat ze de mail ontvangen hadden en dat ze het voorstel hadden om het openstaande bedrag te laten vervallen in ruil dat we deze review zouden verwijderen. Het is bij de beesten af dat een firma zo met bedrijven omgaat en alleen maar aan zichzelf denken. Wij gaan het openstaande bedrag betalen maar wij vermoeden zelf dat dit niet opweegt tegen de schade die deze review van ons teweeg zal brengen. We besteden deze tijd die in feite alleen maar negatief is om andere bedrijven en/of instellingen te behoeden voor deze firma.
donderdag 7 november 2019
Richard
Was deze beoordeling nuttig? Nuttig 6 Niet nuttig 4
Amateur wordpresshosting
Prijs/kwaliteitverhouding
Kwaliteit
Klantenservice
Wordpresshosting voor webshop was klant sinds 1 jaar. Wat een amateurs bij XEL weken aan een stuk storingen en 2 websites van ons een volledige werkdag eruit gelegen. Laatste keer ook een hele dag eruit en wij maar blijven bellen en alleen maar te horen krijgen we zijn er mee bezig. Nota bene met een backup die door hun systeem gemaakt was hadden ze teruggezet en de website miste plotseling delen van de functies en bevatten vreemde tekens. Ze presteerde ook nog te zeggen dat de fout bij ons lag, ongelooflijk om dat te horen te krijgen als klant, dat JIJ het probleem bent en niet hun. We hebben zelf maar een bestaande backup genomen die we zelf gemaakt hadden en deze naar een ECHTE wordpress webhoster gestuurd met de vraag om deze bij hun te plaatsen, en na slechts een kwartier!! draaiden alles zoals het moest werken. We hebben daarna direct de 2 websites opgezegd en zitten nu bij WebRuimteHosting, complimenten aan Hjalmar. Wat je ook vraagt wat betreft wordpress hosting, binnen vaak enkele minuten een reactie en of oplossing.
woensdag 23 oktober 2019
Richard
Was deze beoordeling nuttig? Nuttig 6 Niet nuttig 3
Slechtste hostingprovider van Nederland
Prijs/kwaliteitverhouding
Kwaliteit
Klantenservice
De slechtste hostingprovider die er maar te vinden is. Uit het niets gewoon je DNS van je domeinnaam aanpassen waardoor je website meer dan 12 uur niet meer beschikbaar is. Mailboxen die ineens worden verwijderd en waardoor ik support mail van meer dan 150 klanten kwijt bent... En laten we niet praten over de enorm trage hosting. Verder niet buiten kantooruren beschikbaar om dergelijke problemen op te lossen... Begin dan geen hostingbedrijf.
zondag 23 juni 2019
Jerry
Was deze beoordeling nuttig? Nuttig 10 Niet nuttig 2
Trage klantenservice
Prijs/kwaliteitverhouding
Kwaliteit
Klantenservice
Ik wacht nu al twee weken op een nieuw wachtwoord voor mijn website. Deze zou in een aparte mail al naar me gemaild zijn, maar tot op heden nog steeds niet gebeurd, waardoor ik niet in mijn wordpress omgeving kan. Op mijn tweede mail met hernieuwd verzoek tot verstrekken van een nieuw wachtwoord, werd niet eens gereageerd. Telefonisch zijn ze al helemaal niet bereikbaar.
zondag 18 november 2018
RJC Willems
Was deze beoordeling nuttig? Nuttig 1 Niet nuttig 0
Prijs/kwaliteitverhouding
Kwaliteit
Klantenservice
Net nieuw bij XEL voor een Wordpress site in het instappakket van 10 euro per maand waarbij je support ontvangt alsof je 5 maal zoveel betaald. We hadden een vervelend probleem met caching en dat werd adequaat opgepakt en opgelost. Daarnaast zijn de servers ook nog eens lekker snel. Aanrader!
vrijdag 13 januari 2017
Was deze beoordeling nuttig? Nuttig 1 Niet nuttig 0
Prijs/kwaliteitverhouding
Kwaliteit
Klantenservice
Verschrikkelijk bedrijf. Dit bedrijf verlengd stilzwijgend contracten, terwijl er geen gebruik van de diensten gewenst gemaakt te worden. Ondanks dat willen zij geen ontbinding in werking stellen. Ik adviseer geen zaken te doen met dit bedrijf, om ellende te besparen.
woensdag 21 september 2016
Kurk
Was deze beoordeling nuttig? Nuttig 4 Niet nuttig 2
Prijs/kwaliteitverhouding
Kwaliteit
Klantenservice
Ik ben echt super tevreden! Waarom? De service is echt perfect! Bij de supportafdeling kan ik met al mijn vragen terecht en binnen een dag ontvang je al antwoord op je vraag.
vrijdag 26 augustus 2016
Smid
Was deze beoordeling nuttig? Nuttig 0 Niet nuttig 0
Prijs/kwaliteitverhouding
Kwaliteit
Klantenservice
Fantastische support! Je krijgt duidelijk antwoord. In gewoon Nederlands. Denken mee, zelfs bij het kiezen van een thema. Eerlijk advies, zelfs om me zo min mogelijk te laten betalen. Bijzondere provider!
maandag 16 november 2015
Was deze beoordeling nuttig? Nuttig 0 Niet nuttig 0
Prijs/kwaliteitverhouding
Kwaliteit
Klantenservice
Zolang je klant bent of klant wilt worden zijn ze vriendelijk en netjes. Zodra je de diensten hebt opgezegd, dan is er van service geen spraken meer. Vervelende constructies, de fout wordt altijd bij de klant gelegd en de klant had dingen maar moeten weten. Dus wil je voor de rest van je leven aan een bedrijf vastzitten dan is het een prima partij voor je, maar wil je oprechte service dan zou ik verder zoeken! Succes!
woensdag 4 november 2015
Christianen
Was deze beoordeling nuttig? Nuttig 4 Niet nuttig 0
Prijs/kwaliteitverhouding
Kwaliteit
Klantenservice
Hele slechte communicatie, geen antwoord op vragen. Gevraagd 2 sites met content over te zetten naar Xelmedia. Van één site is de totale content weg (2 jaar werk). Geen enkele reaktie van Xelmedia op mijn vragen, behalve het sturen van incasso's nadat ik geweigerd had voor deze wanprestatie te betalen. Dus: ga niet in zee met ze!!
donderdag 2 april 2015
Was deze beoordeling nuttig? Nuttig 3 Niet nuttig 0
Prijs/kwaliteitverhouding
Kwaliteit
Klantenservice
Goede profecionele hoster. Echter vrij prijzig.
maandag 27 januari 2014
Was deze beoordeling nuttig? Nuttig 0 Niet nuttig 0
Prijs/kwaliteitverhouding
Kwaliteit
Klantenservice
Enorm tevreden! Ga zo door heren!
vrijdag 16 augustus 2013
Was deze beoordeling nuttig? Nuttig 0 Niet nuttig 0
Prijs/kwaliteitverhouding
Kwaliteit
Klantenservice
Zit al jaren bij Xel (vanaf toen het nog DWH was) met een simpel pakket... domeinnaam en 3 mailboxen. Heb nooit problemen gehad, de diensten zijn altijd beschikbaar wanneer ik ze nodig heb. Omdat ik weinig gekke dingen nodig heb, heb ik nooit contact gehad met de klantenservice, dus daar kan ik niet over oordelen. Er zijn vast goedkopere aanbieders, maar voor dat tientje per jaar dat het maximaal zal schelen vind ik het niet de moeite waard om een overstap te wagen naar een bedrijf dat ik nog niet ken.
vrijdag 19 juni 2009
Was deze beoordeling nuttig? Nuttig 0 Niet nuttig 0
Prijs/kwaliteitverhouding
Kwaliteit
Klantenservice
Wij hebben de afgelopen jaren bij meerdere providers hosting pakketten gahad, waaronder een aantal bekende, vrij prijzige partijen, maar wij zijn nergens zo goed geholpen als bij Xel. Altijd vriendelijk en behulpzaam. Bij de laatste bestelling werd ik gebeld of ik echt een nieuw account nodig had voor de domeinnaam die ik had besteld. "U kunt deze ook op een reeds bestaand account plaatsen, dat scheelt u aardig wat geld", kreeg ik te horen. Waar maak je dit tegenwoordig nog mee? Ga zo door heren!
dinsdag 1 april 2008
Claire
Was deze beoordeling nuttig? Nuttig 0 Niet nuttig 0
Prijs/kwaliteitverhouding
Kwaliteit
Klantenservice
Neem al sinds een tijdje webmail en hosting af voor verschillende sites. Webmail ligt er nooit uit, terwijl ik uit ervaring weet dat bij b.v. bedrijven de exchange server wel eens plat ligt. Telefonische service is zeer goed bereikbaar en helpen je altijd verder dan ik bij Ladot en IS gewendt was.
donderdag 22 maart 2007
Wouter Glaser
Was deze beoordeling nuttig? Nuttig 0 Niet nuttig 0
Prijs/kwaliteitverhouding
Kwaliteit
Klantenservice
Neem al een aantal jaren een dedicated server af en ben erg tevreden. De front office/helpdesk reageert snel en adequaat op "simpeler" vragen, maar als je met een complexer technisch verzoek komt word je ook snel geholpen door de goed gekwalificeerde technische mensen. Prima dus!
dinsdag 30 januari 2007
Thijs Kinkhorst
Was deze beoordeling nuttig? Nuttig 0 Niet nuttig 0
Prijs/kwaliteitverhouding
Kwaliteit
Klantenservice
Eerst was het DWH, later Xel Media was de naam. Jaren ben ik bij hun klant geweest, netjes betaald, service was goed. Maar het was wel duur daarom wilde ik spappen naar andere. Tijdens de domainnaam verhuizen hebben ze expres moeilijkheden gecrieeerd. Eerst hebben ze via e-mail gewoon gelogen: "U moet uw domainnaam opgeven als u wilt verhuizen!" Ondanks ik eigenaar van de domainnaam was. Ik moest later een brief schrijven om dat te regelen. Een slechte mentaliteit i.v.m. geld en klant verhouding. Dus u bent daar wel welkom als nieuwe klant maar als u weggaat u bent "slechte klant!" Jammer! Ik ga daar noot terug! Uygar Ozan
woensdag 19 oktober 2005
Uygar Ozan
Was deze beoordeling nuttig? Nuttig 4 Niet nuttig 0
Prijs/kwaliteitverhouding
Kwaliteit
Klantenservice
Sinds Delphi (DWH) is overgenomen door XEL en Robin is vervangen door een callcenter-meneer die alleen procedures uitvoert, is van de ouderwetse service van Delphi niets meer terug te vinden. Contact en begrip en excuus zijn woorden die niet meer in het agent-script voorkomen. De fout ligt gewoon bij de klant. De hele backoffice is uitbesteed aan KPN of zo, waardoor wijzigingen in de wachtrij terechtkomen. Nadat een aantal keren de boel geheel of gedeeltelijk plat lag, en op een bepaald moment al mijn sites tot op DNS niveau waren gewist, ben ik ten einde raad overgestapt naar Webreus (van i-s-e), waar ik voor 1/10 van de prijs dezelfde diensten vindt. Jammer, Robin, dat jij er niet meer bent. Jij wist wat klantbeleving is.
maandag 18 april 2005
J. v. K okswijk
Was deze beoordeling nuttig? Nuttig 2 Niet nuttig 0
Prijs/kwaliteitverhouding
Kwaliteit
Klantenservice
Alles was goed, maar vanavond ligt alles plat bij XEL. Ik heb drie keer gebeld, en ik krijg alleen maar een answering service, die zegt dat niks word gedaan tot morgenochtend. Voor mij niet de beste ervaring.
donderdag 10 februari 2005
Gareth Williams
Was deze beoordeling nuttig? Nuttig 0 Niet nuttig 0
Prijs/kwaliteitverhouding
Kwaliteit
Klantenservice
Zelf heb ik inderdaad dezelfde goede ervaringen als de andere posters hier op deze pagina. Eerst had ik een hosting account bij DWH, vandaag de dag huur ik er mijn eigen server. Over beide diensten ben ik zeer tevreden. Ook wat betreft de domeinnamen en de service errond : een domein kost er misschien wel iets meer dan bij de goedkoopste op de markt, maar alles is dan ook tip-top in orde en problemen (als die er dan al zijn) worden zeer snel opgelost. Doe zo verder DWH !
donderdag 10 juli 2003
Bart MEUWIS
Was deze beoordeling nuttig? Nuttig 0 Niet nuttig 0
Prijs/kwaliteitverhouding
Kwaliteit
Klantenservice
Via via ben ik bij Delphi terecht gekomen, en zit daar nu 2,5 jaar. Zonder veel problemen, sporadische storingen,ideaal dus! Prijs/kwaliteitverhouding prima, Robin, het is okee zo!
donderdag 13 maart 2003
Mariska
Was deze beoordeling nuttig? Nuttig 0 Niet nuttig 0
Prijs/kwaliteitverhouding
Kwaliteit
Klantenservice
Goede service heb al sinds 2000 het domein Nokialogoshop.nl in mijn bezit en heb nooit problemen gehad met betalingen of bestellingen. Ik heb ze 1 keer aan de telefoon gehad en ze zijn gewoon heel eerlijk en ze vertellen ook gewoon alles over de storing. Ik heb sinds 2000 maar 1 storing gehad.
zondag 2 maart 2003
Joost Hutten
Was deze beoordeling nuttig? Nuttig 0 Niet nuttig 0
Prijs/kwaliteitverhouding
Kwaliteit
Klantenservice
Een erg goede host ! Ook bij ons kon je al op de server komen voordat het domein beschikbaar was. Je krijgt tegenwoordig kant en klare scripts gratis. De helpdesk reacties zijn soms wel binnen 15 min binnen en als er problemen zijn, zoals downtime krijg je allerlei informatie over de storing. Ook mochten we gratis het domein verhuizen naar een andere server (van DWH). Het is gewoon een goede host en een aanrader ! Sjoerd :)
zaterdag 16 november 2002
Sjoerd
Was deze beoordeling nuttig? Nuttig 0 Niet nuttig 0

Richtlijnen

Wij zien graag dat een Review:

  • 100% eerlijk is.
  • plus- en minpunten bevat.
  • details bevat.

Een Review wordt afgekeurd wanneer deze:

  • grove/kwetsende taal bevat.
  • links bevat.
  • onjuist is.
  • persoonsgegevens of andere gevoelige informatie bevat.

Deel jouw ervaring

Heb jij ervaring met xel? Deel die dan op deze pagina.

Prijs/Kwaliteitverhouding
Kwaliteit
Klantenservice

Door op Reactie Plaatsen te klikken ga je akkoord met de richtlijnen en het privacybeleid van Webhosters.nl