Xel

4,7 / 5 117 ervaringen Bekijk Deel jouw ervaring

premium

Bedrijfsgegevens

  • KvK-nummer: 32079808

Review score

4,7 / 5 117 ervaringen

Totaal (117)

  • Algemeen
  • Prijs/kwaliteitverhouding
  • Kwaliteit hosting
  • Klantenservice

Laatste 12 maanden (61)

  • Algemeen
  • Prijs/kwaliteitverhouding
  • Kwaliteit hosting
  • Klantenservice
Lees alle ervaringen

Over Xel Media
Xel Media is opgericht in 1999 en gevestigd in Utrecht. Het bedrijf ziet zichzelf als een full-service multimedia bureau en bedient ruim 7.000 klanten.

Xel Media richt zich hoofdzakelijk op WordPress Hosting, hiervoor bieden zij drie hosting pakketten aan waarvan het pakket Start met een prijs €9,90 per maand het goedkoopste pakket is. De hosting is geoptimaliseerd voor WordPress en ondanks dat het shared hosting betreft zijn er systeembronnen gereserveerd per klant.

Xel Media ervaringen en klachten
Ben je klant geworden van Xel Media dan kun je bij ons een review achterlaten en zo je ervaring delen met andere gebruikers. We zijn geïnteresseerd in het hosting pakket, wat voor soort website, sinds wanneer je klant bent en hoe de klantenservice bevalt. Vertel in je eigen review uitgebreid wat er goed is en wat juist slecht is. Zo help je andere klanten.

Ervaringen 117 op 3 pagina's

Amateur wordpresshosting
Prijs/kwaliteitverhouding
Kwaliteit
Klantenservice
Wordpresshosting voor webshop was klant sinds 1 jaar. Wat een amateurs bij XEL weken aan een stuk storingen en 2 websites van ons een volledige werkdag eruit gelegen. Laatste keer ook een hele dag eruit en wij maar blijven bellen en alleen maar te horen krijgen we zijn er mee bezig. Nota bene met een backup die door hun systeem gemaakt was hadden ze teruggezet en de website miste plotseling delen van de functies en bevatten vreemde tekens. Ze presteerde ook nog te zeggen dat de fout bij ons lag, ongelooflijk om dat te horen te krijgen als klant, dat JIJ het probleem bent en niet hun. We hebben zelf maar een bestaande backup genomen die we zelf gemaakt hadden en deze naar een ECHTE wordpress webhoster gestuurd met de vraag om deze bij hun te plaatsen, en na slechts een kwartier!! draaiden alles zoals het moest werken. We hebben daarna direct de 2 websites opgezegd en zitten nu bij WebRuimteHosting, complimenten aan Hjalmar. Wat je ook vraagt wat betreft wordpress hosting, binnen vaak enkele minuten een reactie en of oplossing.
woensdag 23 oktober 2019
Richard
Was deze beoordeling nuttig? Nuttig 7 Niet nuttig 3
Slechtste hostingprovider van Nederland
Prijs/kwaliteitverhouding
Kwaliteit
Klantenservice
De slechtste hostingprovider die er maar te vinden is. Uit het niets gewoon je DNS van je domeinnaam aanpassen waardoor je website meer dan 12 uur niet meer beschikbaar is. Mailboxen die ineens worden verwijderd en waardoor ik support mail van meer dan 150 klanten kwijt bent... En laten we niet praten over de enorm trage hosting. Verder niet buiten kantooruren beschikbaar om dergelijke problemen op te lossen... Begin dan geen hostingbedrijf.
zondag 23 juni 2019
Jerry
Was deze beoordeling nuttig? Nuttig 10 Niet nuttig 2
Trage klantenservice
Prijs/kwaliteitverhouding
Kwaliteit
Klantenservice
Ik wacht nu al twee weken op een nieuw wachtwoord voor mijn website. Deze zou in een aparte mail al naar me gemaild zijn, maar tot op heden nog steeds niet gebeurd, waardoor ik niet in mijn wordpress omgeving kan. Op mijn tweede mail met hernieuwd verzoek tot verstrekken van een nieuw wachtwoord, werd niet eens gereageerd. Telefonisch zijn ze al helemaal niet bereikbaar.
zondag 18 november 2018
RJC Willems
Was deze beoordeling nuttig? Nuttig 1 Niet nuttig 0
Prijs/kwaliteitverhouding
Kwaliteit
Klantenservice
Net nieuw bij XEL voor een Wordpress site in het instappakket van 10 euro per maand waarbij je support ontvangt alsof je 5 maal zoveel betaald. We hadden een vervelend probleem met caching en dat werd adequaat opgepakt en opgelost. Daarnaast zijn de servers ook nog eens lekker snel. Aanrader!
vrijdag 13 januari 2017
Was deze beoordeling nuttig? Nuttig 1 Niet nuttig 0
Prijs/kwaliteitverhouding
Kwaliteit
Klantenservice
Verschrikkelijk bedrijf. Dit bedrijf verlengd stilzwijgend contracten, terwijl er geen gebruik van de diensten gewenst gemaakt te worden. Ondanks dat willen zij geen ontbinding in werking stellen. Ik adviseer geen zaken te doen met dit bedrijf, om ellende te besparen.
woensdag 21 september 2016
Kurk
Was deze beoordeling nuttig? Nuttig 4 Niet nuttig 2
Prijs/kwaliteitverhouding
Kwaliteit
Klantenservice
Ik ben echt super tevreden! Waarom? De service is echt perfect! Bij de supportafdeling kan ik met al mijn vragen terecht en binnen een dag ontvang je al antwoord op je vraag.
vrijdag 26 augustus 2016
Smid
Was deze beoordeling nuttig? Nuttig 0 Niet nuttig 0
Prijs/kwaliteitverhouding
Kwaliteit
Klantenservice
Fantastische support! Je krijgt duidelijk antwoord. In gewoon Nederlands. Denken mee, zelfs bij het kiezen van een thema. Eerlijk advies, zelfs om me zo min mogelijk te laten betalen. Bijzondere provider!
maandag 16 november 2015
Was deze beoordeling nuttig? Nuttig 0 Niet nuttig 0
Prijs/kwaliteitverhouding
Kwaliteit
Klantenservice
Zolang je klant bent of klant wilt worden zijn ze vriendelijk en netjes. Zodra je de diensten hebt opgezegd, dan is er van service geen spraken meer. Vervelende constructies, de fout wordt altijd bij de klant gelegd en de klant had dingen maar moeten weten. Dus wil je voor de rest van je leven aan een bedrijf vastzitten dan is het een prima partij voor je, maar wil je oprechte service dan zou ik verder zoeken! Succes!
woensdag 4 november 2015
Christianen
Was deze beoordeling nuttig? Nuttig 4 Niet nuttig 0
Prijs/kwaliteitverhouding
Kwaliteit
Klantenservice
Hele slechte communicatie, geen antwoord op vragen. Gevraagd 2 sites met content over te zetten naar Xelmedia. Van één site is de totale content weg (2 jaar werk). Geen enkele reaktie van Xelmedia op mijn vragen, behalve het sturen van incasso's nadat ik geweigerd had voor deze wanprestatie te betalen. Dus: ga niet in zee met ze!!
donderdag 2 april 2015
Was deze beoordeling nuttig? Nuttig 3 Niet nuttig 1
Prijs/kwaliteitverhouding
Kwaliteit
Klantenservice
Goede profecionele hoster. Echter vrij prijzig.
maandag 27 januari 2014
Was deze beoordeling nuttig? Nuttig 0 Niet nuttig 0
Prijs/kwaliteitverhouding
Kwaliteit
Klantenservice
Enorm tevreden! Ga zo door heren!
vrijdag 16 augustus 2013
Was deze beoordeling nuttig? Nuttig 0 Niet nuttig 0
Prijs/kwaliteitverhouding
Kwaliteit
Klantenservice
Zit al jaren bij Xel (vanaf toen het nog DWH was) met een simpel pakket... domeinnaam en 3 mailboxen. Heb nooit problemen gehad, de diensten zijn altijd beschikbaar wanneer ik ze nodig heb. Omdat ik weinig gekke dingen nodig heb, heb ik nooit contact gehad met de klantenservice, dus daar kan ik niet over oordelen. Er zijn vast goedkopere aanbieders, maar voor dat tientje per jaar dat het maximaal zal schelen vind ik het niet de moeite waard om een overstap te wagen naar een bedrijf dat ik nog niet ken.
vrijdag 19 juni 2009
Was deze beoordeling nuttig? Nuttig 0 Niet nuttig 0
Prijs/kwaliteitverhouding
Kwaliteit
Klantenservice
Wij hebben de afgelopen jaren bij meerdere providers hosting pakketten gahad, waaronder een aantal bekende, vrij prijzige partijen, maar wij zijn nergens zo goed geholpen als bij Xel. Altijd vriendelijk en behulpzaam. Bij de laatste bestelling werd ik gebeld of ik echt een nieuw account nodig had voor de domeinnaam die ik had besteld. "U kunt deze ook op een reeds bestaand account plaatsen, dat scheelt u aardig wat geld", kreeg ik te horen. Waar maak je dit tegenwoordig nog mee? Ga zo door heren!
dinsdag 1 april 2008
Claire
Was deze beoordeling nuttig? Nuttig 0 Niet nuttig 0
Prijs/kwaliteitverhouding
Kwaliteit
Klantenservice
Neem al sinds een tijdje webmail en hosting af voor verschillende sites. Webmail ligt er nooit uit, terwijl ik uit ervaring weet dat bij b.v. bedrijven de exchange server wel eens plat ligt. Telefonische service is zeer goed bereikbaar en helpen je altijd verder dan ik bij Ladot en IS gewendt was.
donderdag 22 maart 2007
Wouter Glaser
Was deze beoordeling nuttig? Nuttig 0 Niet nuttig 0
Prijs/kwaliteitverhouding
Kwaliteit
Klantenservice
Neem al een aantal jaren een dedicated server af en ben erg tevreden. De front office/helpdesk reageert snel en adequaat op "simpeler" vragen, maar als je met een complexer technisch verzoek komt word je ook snel geholpen door de goed gekwalificeerde technische mensen. Prima dus!
dinsdag 30 januari 2007
Thijs Kinkhorst
Was deze beoordeling nuttig? Nuttig 0 Niet nuttig 0
Prijs/kwaliteitverhouding
Kwaliteit
Klantenservice
Eerst was het DWH, later Xel Media was de naam. Jaren ben ik bij hun klant geweest, netjes betaald, service was goed. Maar het was wel duur daarom wilde ik spappen naar andere. Tijdens de domainnaam verhuizen hebben ze expres moeilijkheden gecrieeerd. Eerst hebben ze via e-mail gewoon gelogen: "U moet uw domainnaam opgeven als u wilt verhuizen!" Ondanks ik eigenaar van de domainnaam was. Ik moest later een brief schrijven om dat te regelen. Een slechte mentaliteit i.v.m. geld en klant verhouding. Dus u bent daar wel welkom als nieuwe klant maar als u weggaat u bent "slechte klant!" Jammer! Ik ga daar noot terug! Uygar Ozan
woensdag 19 oktober 2005
Uygar Ozan
Was deze beoordeling nuttig? Nuttig 4 Niet nuttig 0
Prijs/kwaliteitverhouding
Kwaliteit
Klantenservice
Sinds Delphi (DWH) is overgenomen door XEL en Robin is vervangen door een callcenter-meneer die alleen procedures uitvoert, is van de ouderwetse service van Delphi niets meer terug te vinden. Contact en begrip en excuus zijn woorden die niet meer in het agent-script voorkomen. De fout ligt gewoon bij de klant. De hele backoffice is uitbesteed aan KPN of zo, waardoor wijzigingen in de wachtrij terechtkomen. Nadat een aantal keren de boel geheel of gedeeltelijk plat lag, en op een bepaald moment al mijn sites tot op DNS niveau waren gewist, ben ik ten einde raad overgestapt naar Webreus (van i-s-e), waar ik voor 1/10 van de prijs dezelfde diensten vindt. Jammer, Robin, dat jij er niet meer bent. Jij wist wat klantbeleving is.
maandag 18 april 2005
J. v. K okswijk
Was deze beoordeling nuttig? Nuttig 2 Niet nuttig 0

Richtlijnen

Wij zien graag dat een Review:

  • 100% eerlijk is.
  • plus- en minpunten bevat.
  • details bevat.

Een Review wordt afgekeurd wanneer deze:

  • grove/kwetsende taal bevat.
  • links bevat.
  • onjuist is.
  • persoonsgegevens of andere gevoelige informatie bevat.
Richtlijnen reviews op webhosters.

Deel jouw ervaring

Heb jij ervaring met xel? Deel die dan op deze pagina.

Prijs/Kwaliteitverhouding
Kwaliteit
Klantenservice

Direct naar:

Webhosting

WordPress Compleet

€ 30,00 /maand
  • Opslag: 50 GB
  • Dataverkeer: 1 GB
  • SSD: Ja
  • Telefoon: Ja
  • Verhuisdienst: Ja (gratis)
  • SSL: Ja

Gratis .nl, .be, .eu of .com & Veilig met xel pakket met WordPress ondersteuning