xel

3,5 / 5 30 ervaringen Bekijk Deel jouw ervaring

Bedrijfsgegevens

  • KvK-nummer: 32079808
Website screenshot xel

Overall score

3,5 / 5 30 ervaringen

Totaal (30)

  • Algemeen
  • Prijs/kwaliteitverhouding
  • Kwaliteit hosting
  • Klantenservice

Laatste 12 maanden (10)

  • Algemeen
  • Prijs/kwaliteitverhouding
  • Kwaliteit hosting
  • Klantenservice
Lees alle ervaringen

Over Xel Media
Xel Media is opgericht in 1999 en gevestigd in Utrecht. Het bedrijf ziet zichzelf als een full-service multimedia bureau en bedient ruim 7.000 klanten.

Xel Media richt zich hoofdzakelijk op WordPress Hosting, hiervoor bieden zij drie hosting pakketten aan waarvan het pakket Start met een prijs €9,90 per maand het goedkoopste pakket is. De hosting is geoptimaliseerd voor WordPress en ondanks dat het shared hosting betreft zijn er systeembronnen gereserveerd per klant.

Xel Media ervaringen en klachten
Ben je klant geworden van Xel Media dan kun je bij ons een review achterlaten en zo je ervaring delen met andere gebruikers. We zijn geïnteresseerd in het hosting pakket, wat voor soort website, sinds wanneer je klant bent en hoe de klantenservice bevalt. Vertel in je eigen review uitgebreid wat er goed is en wat juist slecht is. Zo help je andere klanten.

Ervaringen 30 op 3 pagina's

Prijs/kwaliteitverhouding
Kwaliteit
Klantenservice
Wij hebben de afgelopen jaren bij meerdere providers hosting pakketten gahad, waaronder een aantal bekende, vrij prijzige partijen, maar wij zijn nergens zo goed geholpen als bij Xel. Altijd vriendelijk en behulpzaam.Bij de laatste bestelling werd ik gebeld of ik echt een nieuw account nodig had voor de domeinnaam die ik had besteld. "U kunt deze ook op een reeds bestaand account plaatsen, dat scheelt u aardig wat geld", kreeg ik te horen. Waar maak je dit tegenwoordig nog mee?Ga zo door heren!
dinsdag 1 april 2008
Claire
Was deze beoordeling nuttig? Nuttig 0 Niet nuttig 0
Prijs/kwaliteitverhouding
Kwaliteit
Klantenservice
Neem al sinds een tijdje webmail en hosting af voor verschillende sites. Webmail ligt er nooit uit, terwijl ik uit ervaring weet dat bij b.v. bedrijven de exchange server wel eens plat ligt. Telefonische service is zeer goed bereikbaar en helpen je altijd verder dan ik bij Ladot en IS gewendt was.
donderdag 22 maart 2007
Wouter Glaser
Was deze beoordeling nuttig? Nuttig 0 Niet nuttig 0
Prijs/kwaliteitverhouding
Kwaliteit
Klantenservice
Neem al een aantal jaren een dedicated server af en ben erg tevreden. De front office/helpdesk reageert snel en adequaat op "simpeler" vragen, maar als je met een complexer technisch verzoek komt word je ook snel geholpen door de goed gekwalificeerde technische mensen. Prima dus!
dinsdag 30 januari 2007
Thijs Kinkhorst
Was deze beoordeling nuttig? Nuttig 0 Niet nuttig 0
Prijs/kwaliteitverhouding
Kwaliteit
Klantenservice
Eerst was het DWH, later Xel Media was de naam. Jaren ben ik bij hun klant geweest, netjes betaald, service was goed. Maar het was wel duur daarom wilde ik spappen naar andere. Tijdens de domainnaam verhuizen hebben ze expres moeilijkheden gecrieeerd. Eerst hebben ze via e-mail gewoon gelogen: "U moet uw domainnaam opgeven als u wilt verhuizen!" Ondanks ik eigenaar van de domainnaam was. Ik moest later een brief schrijven om dat te regelen.Een slechte mentaliteit i.v.m. geld en klant verhouding. Dus u bent daar wel welkom als nieuwe klant maar als u weggaat u bent "slechte klant!"Jammer! Ik ga daar noot terug!Uygar Ozan
woensdag 19 oktober 2005
Uygar Ozan
Was deze beoordeling nuttig? Nuttig 4 Niet nuttig 0
Prijs/kwaliteitverhouding
Kwaliteit
Klantenservice
Sinds Delphi (DWH) is overgenomen door XEL en Robin is vervangen door een callcenter-meneer die alleen procedures uitvoert, is van de ouderwetse service van Delphi niets meer terug te vinden. Contact en begrip en excuus zijn woorden die niet meer in het agent-script voorkomen. De fout ligt gewoon bij de klant. De hele backoffice is uitbesteed aan KPN of zo, waardoor wijzigingen in de wachtrij terechtkomen. Nadat een aantal keren de boel geheel of gedeeltelijk plat lag, en op een bepaald moment al mijn sites tot op DNS niveau waren gewist, ben ik ten einde raad overgestapt naar Webreus (van i-s-e), waar ik voor 1/10 van de prijs dezelfde diensten vindt. Jammer, Robin, dat jij er niet meer bent. Jij wist wat klantbeleving is.
maandag 18 april 2005
J. v. K okswijk
Was deze beoordeling nuttig? Nuttig 2 Niet nuttig 0
Prijs/kwaliteitverhouding
Kwaliteit
Klantenservice
Alles was goed, maar vanavond ligt alles plat bij XEL. Ik heb drie keer gebeld, en ik krijg alleen maar een answering service, die zegt dat niks word gedaan tot morgenochtend.Voor mij niet de beste ervaring.
donderdag 10 februari 2005
Gareth Williams
Was deze beoordeling nuttig? Nuttig 0 Niet nuttig 0
Prijs/kwaliteitverhouding
Kwaliteit
Klantenservice
Zelf heb ik inderdaad dezelfde goede ervaringen als de andere posters hier op deze pagina. Eerst had ik een hosting account bij DWH, vandaag de dag huur ik er mijn eigen server. Over beide diensten ben ik zeer tevreden. Ook wat betreft de domeinnamen en de service errond : een domein kost er misschien wel iets meer dan bij de goedkoopste op de markt, maar alles is dan ook tip-top in orde en problemen (als die er dan al zijn) worden zeer snel opgelost. Doe zo verder DWH !
donderdag 10 juli 2003
Bart MEUWIS
Was deze beoordeling nuttig? Nuttig 0 Niet nuttig 0
Prijs/kwaliteitverhouding
Kwaliteit
Klantenservice
Via via ben ik bij Delphi terecht gekomen, en zit daar nu 2,5 jaar. Zonder veel problemen, sporadische storingen,ideaal dus!Prijs/kwaliteitverhouding prima, Robin, het is okee zo!
donderdag 13 maart 2003
Mariska
Was deze beoordeling nuttig? Nuttig 0 Niet nuttig 0
Prijs/kwaliteitverhouding
Kwaliteit
Klantenservice
Goede service heb al sinds 2000 het domein Nokialogoshop.nl in mijn bezit en heb nooit problemen gehad met betalingen of bestellingen. Ik heb ze 1 keer aan de telefoon gehad en ze zijn gewoon heel eerlijk en ze vertellen ook gewoon alles over de storing. Ik heb sinds 2000 maar 1 storing gehad.
zondag 2 maart 2003
Joost Hutten
Was deze beoordeling nuttig? Nuttig 0 Niet nuttig 0
Prijs/kwaliteitverhouding
Kwaliteit
Klantenservice
Een erg goede host ! Ook bij ons kon je al op de server komen voordat het domein beschikbaar was. Je krijgt tegenwoordig kant en klare scripts gratis. De helpdesk reacties zijn soms wel binnen 15 min binnen en als er problemen zijn, zoals downtime krijg je allerlei informatie over de storing. Ook mochten we gratis het domein verhuizen naar een andere server (van DWH). Het is gewoon een goede host en een aanrader !Sjoerd :)
zaterdag 16 november 2002
Sjoerd
Was deze beoordeling nuttig? Nuttig 0 Niet nuttig 0

Richtlijnen

Wij zien graag dat een Review:

  • 100% eerlijk is.
  • plus- en minpunten bevat.
  • details bevat.

Een Review wordt afgekeurd wanneer deze:

  • grove/kwetsende taal bevat.
  • links bevat.
  • onjuist is.
  • persoonsgegevens of andere gevoelige informatie bevat.

Deel jouw ervaring

Heb jij ervaring met xel? Deel die dan op deze pagina.

Prijs/Kwaliteitverhouding
Kwaliteit
Klantenservice

Door op Reactie Plaatsen te klikken ga je akkoord met de richtlijnen en het privacybeleid van Webhosters.nl

Webhosting

Lite Starter

€ 2,25 /maand
  • Opslag: 250 MB
  • Dataverkeer: 3 GB
  • SSD: Nee
  • Telefoon: Ja
  • Verhuisdienst: Onbekend
  • SSL: Nee

VPS Hosting

Business 1

€ 109,00 /maand
  • Opslag: 30 GB
  • Dataverkeer: 250 GB
  • SSD: Nee
  • Telefoon: Ja
  • Verhuisdienst: Nee
  • SSL: Ja

Domeinnaam

NL Domein

€ 3,95 /jaar
  • Website redirect: Ja
  • DNS Beheer: Nee
  • DNSSEC: Nee
  • Telefoon: Ja
  • Verhuisdienst: Nee
  • Whois Privacy: Nee