De Nederlandse hostinggigant die vaak geprezen wordt om zijn betrouwbaarheid, maar is het echt de gouden standaard of vallen er ook punten tegen? Ontdek de eerlijke meningen.
Ik werd heel vriendelijk en snel geholpen door Jeanne.
Ik kwam snel aan de lijn en het was een leuk en erg behulpzaam gesprek.
Heel tevreden!
In het verleden was ik erg blij met SoHosted, waar ik voor een betaalbare prijs mijn webpagina had gestald. SoHosted reageerde snel (meestal binnen een uur) op vragen.
Sinds 2021 (toen SoHosted werd overgenomen door YourHosting) zijn de prijzen in 2 termijnen ruim verdrievoudigd. De dienstverlening is in hetzelfde tempo door de bodem gezakt. Op e-mail wordt in het geheel niet meer gereageerd.
Als YourHosting met de reeks aan onacceptabele prijsstijgingen doorgaat, is het huidige al veel te hoge jaarbedrag over 5 jaar het maandbedrag. En dat met een volledig afgeschaalde dienstverlening.
Ben dan ook overgestapt naar een ander bedrijf, waar voor 3 jaar minder wordt gerekend dan het bedrag dat YourHosting voor slechts 1 jaar aftikt.
Daar heeft een medewerker binnen 1 dag mijn overgang geregeld. Zo kan het ook!
Ontstellend de manier waarop een bedrijf als yourHosting andere bedrijven overneemt en vervolgens volledig kapot maakt.
Probleem telefonisch opgelost. En daarna via e-mail de te doorlopen stappen ook nog ontvangen, zodat ik zelf zonder problemen de website bij kan blijven werken. Dank aan Marten voor de assistentie en het meedenken!
Wederom door Laurent van Your Hosting fijn geholpen.
Vooral als je al iets ouder bent, en ICT en alles daaromheen niet vanzelfsprekend is, dan is het fijn dat je persoonlijk en met alle rust en uitleg geholpen wordt. Dank Laurent.
Ik ben zojuist heel goed geholpen door Thomas Vink van de klantenservice! Ik moest mijn emailcampagne v Mailchimp gekoppeld krijgen aan mijn domeinnaam. Thomas heeft met mij meegekeken en super snel en vriendelijk alles voor mij ingesteld. Een hartstikke tevreden klant hier!
Jordi van Argeweb heeft mij goed geholpen met het aanvragen van een SSL Certificaat met een DNS Challenge.
Ik werd goed, vriendelijk en duidelijk geholpen.
Eindelijk iemand die goed luistert naar mijn issues met Your Hosting.
Jermaine heeft mij netjes te woord gestaan en vrijwel onmiddelijk mijn probleem verholpen.
Super goed dat Ilse ons zo vlot en goed geholpen heeft vandaag. Last minute actie en toch gelukt : een technische oplossing waarmee de website van mijn dochter bereikbaar werd te maken. Fijn dat er rustig de tijd genomen is, de telefonische helpdesk die helpt!!
Klaas heeft mij super goed geholpen
Ik wilde een domeinnaam opzeggen. En heel fijn geholpen door Sara. Fijn klinkt misschien wat mat, maar ik bedoel daarmee dat ik heel goed geholpen ben. Er werd ook heel fijn meegedacht en meegeholpen met een vermiste domeinnaam. Kortom heel tevreden!
Stefan, heeft mij goed geholpen en neemt ook de tijd voor je dank je wel👍
Prima vriendelijke support medewerkster, Debbie denkt goed met de klant meedenkt. Pakket gewijzigd downgrade wat beter bij ons bedrijf aansluit.
dank je wel! mvrgr
Henri
Prima vriendelijke support medewerkster die goed met de klant meedenkt.
Ik kon geen mails meer ontvangen en Julian heeft me heel netjes en geduldig geholpen.
Zeer tevreden ben ik over Versio, altijd wordt ik heel goed en netjes geholpen, nemen echt de tijd ervoor en begeleiden je.
Wat een geweldig goede hulp heb ik gehad van Julian..
Hele duidelijke uitleg, veel geduld en met teamviewer een en ander voor mij geinstalleerd .
Ik voelde mij bijna bezwaard, zoveel tijd nam hij voor mij..
Dik tevreden dus…en ik zal met een gerust hart zeker weer contact opnemen mocht dit nodig zijn
Ik kon ineens geen updates meer doen van onze website, kreeg met Filezilla geen toegang tot de ftp server.
Jordi heeft vasthoudend geprobeerd het probleem op te lossen. Uiteindelijk kwam de verdenking op het KPN modem. Jordi stuurde mij een link naar een helptekst van KPN. Daaruit bleek dat KPN het modem mogelijk van een update voorzien had met, zoals inderdaad bleek, gewijzigde veiligheidsinstellingen, die (juist) de ftp toegang blokkeerden.
Nadat ik dat had teruggedraaid werkte alles weer als voorheen.
Ben zeer tevreden over de klantvriendelijkheid en snelle reactie bij het opzeggen van mijn abonnement.
Ruben van de klantenservice heeft mij snel en adequaat geholpen.
Nog bedankt voor je snelle reacties .
Door Debbie vriendelijk en vakkundig geholpen bij de opzegging van mijn diensten.
Cindy was behulpzaam, aardig en vriendelijk en heeft me goed kunnen helpen. Hartelijk dank daarvoor. Fijne dag, Dennis Broek
Yourhosting is opgericht in 2001 en sindsdien uitgegroeid tot één van de grootste webhosting bedrijven van Nederland. Het bedrijf heeft meer dan 1,3 miljoen domeinnamen onder beheer voor meer dan 350.000 klanten. Er zijn veel andere hosts opgegaan in Yourhosting via het private equity fonds: Your Online. Je kan bij Yourhosting alles bestellen, van domeinnaam registratie tot VPS. We kunnen veel vertellen over Yourhosting maar de meest behulpzame informatie vind je toch in bovenstaande reviews!