De Nederlandse hostinggigant die vaak geprezen wordt om zijn betrouwbaarheid, maar is het echt de gouden standaard of vallen er ook punten tegen? Ontdek de eerlijke meningen.
Ik werd heel vriendelijk en snel geholpen door Jeanne.
Ik kwam snel aan de lijn en het was een leuk en erg behulpzaam gesprek.
Heel tevreden!
In het verleden was ik erg blij met SoHosted, waar ik voor een betaalbare prijs mijn webpagina had gestald. SoHosted reageerde snel (meestal binnen een uur) op vragen.
Sinds 2021 (toen SoHosted werd overgenomen door YourHosting) zijn de prijzen in 2 termijnen ruim verdrievoudigd. De dienstverlening is in hetzelfde tempo door de bodem gezakt. Op e-mail wordt in het geheel niet meer gereageerd.
Als YourHosting met de reeks aan onacceptabele prijsstijgingen doorgaat, is het huidige al veel te hoge jaarbedrag over 5 jaar het maandbedrag. En dat met een volledig afgeschaalde dienstverlening.
Ben dan ook overgestapt naar een ander bedrijf, waar voor 3 jaar minder wordt gerekend dan het bedrag dat YourHosting voor slechts 1 jaar aftikt.
Daar heeft een medewerker binnen 1 dag mijn overgang geregeld. Zo kan het ook!
Ontstellend de manier waarop een bedrijf als yourHosting andere bedrijven overneemt en vervolgens volledig kapot maakt.
Probleem telefonisch opgelost. En daarna via e-mail de te doorlopen stappen ook nog ontvangen, zodat ik zelf zonder problemen de website bij kan blijven werken. Dank aan Marten voor de assistentie en het meedenken!
Wederom door Laurent van Your Hosting fijn geholpen.
Vooral als je al iets ouder bent, en ICT en alles daaromheen niet vanzelfsprekend is, dan is het fijn dat je persoonlijk en met alle rust en uitleg geholpen wordt. Dank Laurent.
Ik ben zojuist heel goed geholpen door Thomas Vink van de klantenservice! Ik moest mijn emailcampagne v Mailchimp gekoppeld krijgen aan mijn domeinnaam. Thomas heeft met mij meegekeken en super snel en vriendelijk alles voor mij ingesteld. Een hartstikke tevreden klant hier!
vanmorgen telefonisch contact opgenomen zonder in decwachtvteczijn gezet! Dat is al een plusje. Vervolgens door Melissa soepel door de opzegprocedure gelopen. De reden van opzeggen is het gevolg van het drastische verkoop beleid van gemeentelijke panden in onze gemeente, waaronder de markante Stelmakerij. Tevens de naam van onze website die hierdoor niet meer bruikbaar is. Melissa heeft veel begrip getoond en de wervingsacties, die jullie gewoon zijn te doen, overgeslagen.
Hulde daarvoor.
Ik belde voor een verhuizing naar een ander hostingpartij. Gizem heeft mij snel, prettig en duidelijk geholpen zodat ik nu antwoord heb op mijn vraag of de verhuizing in orde is. Zij heeft mij een mail gestuurd met een bevestiging hierop. Bedankt!
Julian heeft me binnen enkele minuten geholpen met mijn emailprobleem binnen outlook. Alles functioneert nu weer uitstekend. Hij was correct en hulpvaardig.
Goed geholpen door Corstian. Goede tips en zeer behulpzaam.
Ik had in het weekend een supportticket aangemaakt en ik zou teruggemaild worden. Toen dat woensdagochtend nog niet was gebeurd, heb ik gebeld. Ik sprak met Marleen, een heel vriendelijke jongedame en zij verontschuldigde zich namens het bedrijf, begreep snel wat ik wilde, vertelde mij wat de mogelijkheden en vervolgstappen waren en handelde alles keurig af. Marleen is een topper!
Snelle en correcte afhandeling van een vraag over een domeinnaam. Top!
Door omstandigheden waren wij de hele mailhistorie kwijt.
Yourhosting (met name Johan) heeft dat snel en goed gecorrigeerd!
Jordi van Argeweb reageerde buitengewoon vlot (binnen 2 uur) en had snel een antwoord waarmee het probleem was opgelost. Zo wil ik het graag hebben!
Robbert-Jan heeft mij top geholpen met het correct instellen van mijn microsoft office account voor mijn bedrijf.
We hebben al diverse jaren onze domeinen bij eerst RealHosting, nu YourHosting draaien en ik had een vraag over een instelling. De eerste 2 collega’s die ik sprak waren zeer behulpzaam maar konden mij helaas niet helemaal helpen. Waarschijnlijk omdat we nog in het oude systeem van RealHosting zitten met onze pakketten en ik voor de dienst die ik zou willen eerst een Hosting pakket moest hebben. Maar dat hoeft niet, we doen dat al jaren zonder hosting en gebruiken alleen de DNS en Spamfilter. Na dit gesprek met enige ontevredenheid te hebben afgerond toch nog maar een keer gebeld en toen Julian gesproken. Julian was net zo goed behulpzaam als zijn 2 collega’s maar kon mij toch verder helpen, samen diverse instellingen nagelopen en uiteindelijk helemaal naar tevredenheid opgelost.
Hierbij nogmaals bedankt voor de service. En ook excuses als ik me naar de eerste collega’s wat star heb opgesteld (omdat ik zeker wist dat wat ik wou wel kon).
Mail werkte niet meer; op maandag eerst Julian aan de lijn , die me vroeg terug te bellen nadat Ziggo een en ander had vervangen/gereset. Mail werkte na de ziggo monteur nog niet, ik kreeg helaas een andere collega van Julian aan de lijn, die erg zijn best deed, maar het probleem niet kon oplossen. Er bleek een grote mailstoring te zijn bij your hosting, maar dat wist betreffende medewerker blijkbaar niet. Vanmorgen kreeg ik tot mijn grote vreugde Julian aan de lijn, die met zijn engelengeduld en prettige stem alles heeft opgelost, en ik het zelfs begrijp als digibeet🙃. Mail doet het weer, super dank Julian!
3 vraagjes om te zorgen dat een van onze domeinnamen doorgestuurd zou worden naar de juiste website…. Johan, pakte dat direct op… dus vrijdag gebeld, maandag (na het weekend) geregeld. Dank je wel.
In eerste instantie niet correct geholpen met een wachtwoord probleem.
Geen oplossing. Ik moest eerst mijn wachtwoord gaan opzoeken…
Nadat ik had teruggebeld een Sebastiaan aan de lijn gekregen met kennis, oplossingen en geduld!
Dit is de man die mensen help met inlog, wachtwoorden of andere internet problemen.
5 sterren, geen enkele teveel!
Maarten Eekelaar ( Tilburg )
De vragen die ik had werden duidelijk uitgelegd en er kwam een goede oplossing. In het verleden heb ik realhosting wel eens als te technisch ervaren nu voelde ik me, als dummie, toch begrepen en werd alles gewoon even uitgelegd.
Uitstekend geholpen door Marleen van de Klantenservice. Er werden verschillende mogelijkheden geboden, maar niet op een opdringerige manier. Ik kon alles dan ook snel en soepel regelen en kreeg via de e-mail binnen enkele minuten netjes een bevestiging van de gemaakte afspraken. Erg prettig!
Yourhosting is opgericht in 2001 en sindsdien uitgegroeid tot één van de grootste webhosting bedrijven van Nederland. Het bedrijf heeft meer dan 1,3 miljoen domeinnamen onder beheer voor meer dan 350.000 klanten. Er zijn veel andere hosts opgegaan in Yourhosting via het private equity fonds: Your Online. Je kan bij Yourhosting alles bestellen, van domeinnaam registratie tot VPS. We kunnen veel vertellen over Yourhosting maar de meest behulpzame informatie vind je toch in bovenstaande reviews!