De Nederlandse hostinggigant die vaak geprezen wordt om zijn betrouwbaarheid, maar is het echt de gouden standaard of vallen er ook punten tegen? Ontdek de eerlijke meningen.
Ik werd heel vriendelijk en snel geholpen door Jeanne.
Ik kwam snel aan de lijn en het was een leuk en erg behulpzaam gesprek.
Heel tevreden!
In het verleden was ik erg blij met SoHosted, waar ik voor een betaalbare prijs mijn webpagina had gestald. SoHosted reageerde snel (meestal binnen een uur) op vragen.
Sinds 2021 (toen SoHosted werd overgenomen door YourHosting) zijn de prijzen in 2 termijnen ruim verdrievoudigd. De dienstverlening is in hetzelfde tempo door de bodem gezakt. Op e-mail wordt in het geheel niet meer gereageerd.
Als YourHosting met de reeks aan onacceptabele prijsstijgingen doorgaat, is het huidige al veel te hoge jaarbedrag over 5 jaar het maandbedrag. En dat met een volledig afgeschaalde dienstverlening.
Ben dan ook overgestapt naar een ander bedrijf, waar voor 3 jaar minder wordt gerekend dan het bedrag dat YourHosting voor slechts 1 jaar aftikt.
Daar heeft een medewerker binnen 1 dag mijn overgang geregeld. Zo kan het ook!
Ontstellend de manier waarop een bedrijf als yourHosting andere bedrijven overneemt en vervolgens volledig kapot maakt.
Probleem telefonisch opgelost. En daarna via e-mail de te doorlopen stappen ook nog ontvangen, zodat ik zelf zonder problemen de website bij kan blijven werken. Dank aan Marten voor de assistentie en het meedenken!
Wederom door Laurent van Your Hosting fijn geholpen.
Vooral als je al iets ouder bent, en ICT en alles daaromheen niet vanzelfsprekend is, dan is het fijn dat je persoonlijk en met alle rust en uitleg geholpen wordt. Dank Laurent.
Ik ben zojuist heel goed geholpen door Thomas Vink van de klantenservice! Ik moest mijn emailcampagne v Mailchimp gekoppeld krijgen aan mijn domeinnaam. Thomas heeft met mij meegekeken en super snel en vriendelijk alles voor mij ingesteld. Een hartstikke tevreden klant hier!
Ik ben door Debbie uitstekend geholpen.
Niet te lang in de wacht gestaan.
Prettig gesprek, interesse in mijn werk ondanks mijn opzegging.
Vijf sterren van mij
Groet
Peter Mohr
Bij het opzeggen van mijn webhosting abonnement ben ik prima geholpen door Corstian.
Hij deed me terecht de optie aan dehand voor het verlengen van mijn zakelijke mail adres.
Ik ben met mijn nieuwe website geholpen door Jeanne.
Wat een verademing!
Vriendelijk, behulpzaam en professioneel.
Zo kan het dus ook!
Heel fijn
Ik had wat onduidelijkheden over mijn account en inloggegevens door updates.
Eergisteren heeft Kevin mij geholpen, vandaag eerst een andere aardige man en vervolgens Stefan die alles weer voor mij in orde maakte! TOP!
Eerst als particulier klant (toen Yourhosting nog een klein lokaal bedrijf was) en vanaf 2013 ook zakelijk klant.
Het fijne is dat je kunt bellen als het nodig is en ze je altijd willen helpen, beleefd zijn en nemen ook echt de tijd om je te helpen.
Al jaren trouwe en tevreden klant bij Yourhosting!
Mede dankzij Cindy van de klantenservice was het opzeggen van mijn contract zeer zorgvuldig en soepel geregeld. Ze denken mee en alles wat ze beloofden kwamen ze na. De reden om op te zeggen was de snel stijgende tarieven.
Had een probleem met mijn email instellingen en ben door Robert snel en effectief geholpen.
Nieuwe computer en toch wat opstart problemen. Heel kundig verholpen door Johan. Thx
Zojuist telefonisch de diensten bij youhosting opgezegd. Corstian was vriendelijk, dacht goed mee over wat er met de domeinnaam moest gebeuren. Deze hou ik nu nog even vast.
Kortom, ik ben snel en goed geholpen door hem. Top!
Ik ben fantastisch geholpen door Robert met het maken van een back-up van onze website. ook was het een leerzaam proces door de rustige manier van praten. Robert je bent een topper.
Fijn geholpen door Luuk! Hij heeft mij goed op weg geholpen, bedankt!
Na 5 telefoontjes, inclusief telkens minimaal een kwartier in de wacht, gesprekken die nauwelijks hielpen, in totaal zeker drie uur aan de lijn gehangen, een website die al een week offline was sinds de eerste melding (ze zouden terugbellen, niet gedaan), heb ik een boze (hopelijk nette) mail gestuurd. Die is opgepakt door Stefan en vanaf dat moment ben ik keurig geholpen en is het probleem, in samenwerking met zijn collega Jeroen, helemaal opgelost. Dat was mijn klant niet gelukt (ik ben haar webbouwer), want na haar eerste telefoontje heeft een andere medewerker een heel bijzondere, niet behulpzame actie gedaan en zo te zien de kwestie alleen maar erger gemaakt. Zodanig dat drie servicemedewerkers het niet konden oplossen.
Maar gelukkig werkt alles nu weer. Dank Stefan en Jeroen.
Stefan heeft mij vriendelijk geholpen met een probleem met mijn uitgaande mail.
Ook zijn mail met nadere uitleg over de te veranderen Vevida serverinstellingen volgde snel.
Stefan heeft mij vriendelijk geholpen met mijn probleem van mijn uitgaande mail.
Ook zijn mail met nadere uitleg van de te veranderen vevida serverinstellingen volgde snel.
Gebeld met Stanley van Yourhosting met wat vragen over een factuur en de noodzaak van een misschien wel te zwaar hostingpakket. Vragen werden goed beantwoord en het hostingpakket werd meteen even aangepast. Top, zo zie ik dat graag!
Liep al een paar dagen tegen het probleem aan dat ik mijn webmail niet meer in kon. Had te maken met de koppelingen die ik aan het maken was met een webshop. Even een belletje naar klantenservice en Vester heeft me heel goed en snel geholpen! Fijn zo’n goeie klantenservice.
Yourhosting is opgericht in 2001 en sindsdien uitgegroeid tot één van de grootste webhosting bedrijven van Nederland. Het bedrijf heeft meer dan 1,3 miljoen domeinnamen onder beheer voor meer dan 350.000 klanten. Er zijn veel andere hosts opgegaan in Yourhosting via het private equity fonds: Your Online. Je kan bij Yourhosting alles bestellen, van domeinnaam registratie tot VPS. We kunnen veel vertellen over Yourhosting maar de meest behulpzame informatie vind je toch in bovenstaande reviews!