De Nederlandse hostinggigant die vaak geprezen wordt om zijn betrouwbaarheid, maar is het echt de gouden standaard of vallen er ook punten tegen? Ontdek de eerlijke meningen.
Ik werd heel vriendelijk en snel geholpen door Jeanne.
Ik kwam snel aan de lijn en het was een leuk en erg behulpzaam gesprek.
Heel tevreden!
In het verleden was ik erg blij met SoHosted, waar ik voor een betaalbare prijs mijn webpagina had gestald. SoHosted reageerde snel (meestal binnen een uur) op vragen.
Sinds 2021 (toen SoHosted werd overgenomen door YourHosting) zijn de prijzen in 2 termijnen ruim verdrievoudigd. De dienstverlening is in hetzelfde tempo door de bodem gezakt. Op e-mail wordt in het geheel niet meer gereageerd.
Als YourHosting met de reeks aan onacceptabele prijsstijgingen doorgaat, is het huidige al veel te hoge jaarbedrag over 5 jaar het maandbedrag. En dat met een volledig afgeschaalde dienstverlening.
Ben dan ook overgestapt naar een ander bedrijf, waar voor 3 jaar minder wordt gerekend dan het bedrag dat YourHosting voor slechts 1 jaar aftikt.
Daar heeft een medewerker binnen 1 dag mijn overgang geregeld. Zo kan het ook!
Ontstellend de manier waarop een bedrijf als yourHosting andere bedrijven overneemt en vervolgens volledig kapot maakt.
Probleem telefonisch opgelost. En daarna via e-mail de te doorlopen stappen ook nog ontvangen, zodat ik zelf zonder problemen de website bij kan blijven werken. Dank aan Marten voor de assistentie en het meedenken!
Wederom door Laurent van Your Hosting fijn geholpen.
Vooral als je al iets ouder bent, en ICT en alles daaromheen niet vanzelfsprekend is, dan is het fijn dat je persoonlijk en met alle rust en uitleg geholpen wordt. Dank Laurent.
Lindsey heeft een snelle en passende oplossing voor beide partijen gevonden, omtrent een financiële vraag.
Zeer klantvriendelijk, snel en helpend . Na 1 telefoontje direct de volgende dag een passende oplossing, dus een win-win situatie.
Super!!!
Ik wil graag een compliment geven aan Lindsey van de klantenservice.
Ze pakt vragen snel en duidelijk op, denkt actief mee en straalt in alles uit dat ze de klant écht wil helpen. In mijn situatie was wat extra maatwerk nodig en dat deed ze zonder moeite, met begrip en vooral met een ontzettend vriendelijke toon.
De combinatie van professionaliteit, menselijkheid en oplossingsgerichtheid kom je niet vaak meer tegen bij supportafdelingen, maar Lindsey doet het moeiteloos.
Een medewerker waar je als bedrijf trots op mag zijn.
Dank voor de fijne hulp, Lindsey!
Arne
Super Geholpen.
Ik had een vraag over mijn verhuiscode en ben uitstekend geholpen door Stanley. Hij was vriendelijk, geduldig en nam de tijd om alles duidelijk uit te leggen. Het was fijn om te merken dat hij echt de tijd voor me nam.
Bobby bedankt voor jouw prima service.
vriendelijke groet,
Gerriet
Na beëindiging van de werkzaamheden door pensionering moest het abonnement
worden beëindigd.
Door Luuk werd ik zeer vriendelijk en behulpzaam geholpen.
Bedankt hiervoor en de vele jaren samenwerking.
Met vriendelijke groet,
Jan Wessels
Wat een uitstekende ervaring met Nander van Versio! Ik had een uitdagende case die een flinke deep dive vereiste. In plaats van een standaard legacy process te volgen, pakte Nander het end-to-end op als een ware solution architect.
Nander, je bent een gamechanger en een hero! Bedankt voor de smooth en effortless service. Versio heeft goud in handen!
Ik ben super vriendelijk en snel geholpen door Bobby, er was enige miscommunicatie over het opzeggen van mijn contract, Bobby heeft dit binnen 24 uur voor mij opgepakt en opgelost, Super tevreden, zeker weten dat ik in de toekomst ook weer gebruik ga maken van Yourhosting.
9 jaar lang super tevreden geweest over deze organisatie, ik raad dit iedereen aan.
En Bobby super bedankt voor alles
Ik had wat vragen over het verhuizen van domeinen en ben goed geholpen
Stanley heeft mij goed geholpen toen ik problemen had met mijn e-mail. Uiteindelijk werkte alles weer zoals het moest. Ik waardeer de ondersteuning die ik heb gekregen.
Corstiaan heeft me snel en goed geholpen. Bijzonder vriendelijk. Erg tevreden!
gebeld ivm niet actief ssl certificaat. 2e keer binnen half jaar. verklaring migratie intern. robert hielp mij snel en kundig met uitleg. Tikje slordig dat meerdere klanten deze foutmelding opliepen agv de migratie.
Prima geholpen duidelijke uitleg
het werkt weer dank zijn advies
Stanley heeft mij snel en vriendelijk geholpen.
Gebeld ivm probleem rond email. Gebeld met Rick, die me zeer adequaat en vriendleijke geholpen heeft, en het probleem opgelost.t
Ik was names onze stichting te laat met het opzeggen van een Domein, maar Jermaine van klantenservice van YourHosting heeft meegedacht, en liet mij een open mail schrijven met een uitleg hierover.. De zelfde dag kreeg ik al weer een telefoontje van hem met het goede nieuws dat wij nog onder dee verlenging uit kunnen.
Zeer blij mee, en blijf mede daarom ook graag nog klant bij Vevida / Yourhosting
Mvg
Leo Hoeksema
Yourhosting is opgericht in 2001 en sindsdien uitgegroeid tot één van de grootste webhosting bedrijven van Nederland. Het bedrijf heeft meer dan 1,3 miljoen domeinnamen onder beheer voor meer dan 350.000 klanten. Er zijn veel andere hosts opgegaan in Yourhosting via het private equity fonds: Your Online. Je kan bij Yourhosting alles bestellen, van domeinnaam registratie tot VPS. We kunnen veel vertellen over Yourhosting maar de meest behulpzame informatie vind je toch in bovenstaande reviews!