De Nederlandse hostinggigant die vaak geprezen wordt om zijn betrouwbaarheid, maar is het echt de gouden standaard of vallen er ook punten tegen? Ontdek de eerlijke meningen.
Ik werd heel vriendelijk en snel geholpen door Jeanne.
Ik kwam snel aan de lijn en het was een leuk en erg behulpzaam gesprek.
Heel tevreden!
In het verleden was ik erg blij met SoHosted, waar ik voor een betaalbare prijs mijn webpagina had gestald. SoHosted reageerde snel (meestal binnen een uur) op vragen.
Sinds 2021 (toen SoHosted werd overgenomen door YourHosting) zijn de prijzen in 2 termijnen ruim verdrievoudigd. De dienstverlening is in hetzelfde tempo door de bodem gezakt. Op e-mail wordt in het geheel niet meer gereageerd.
Als YourHosting met de reeks aan onacceptabele prijsstijgingen doorgaat, is het huidige al veel te hoge jaarbedrag over 5 jaar het maandbedrag. En dat met een volledig afgeschaalde dienstverlening.
Ben dan ook overgestapt naar een ander bedrijf, waar voor 3 jaar minder wordt gerekend dan het bedrag dat YourHosting voor slechts 1 jaar aftikt.
Daar heeft een medewerker binnen 1 dag mijn overgang geregeld. Zo kan het ook!
Ontstellend de manier waarop een bedrijf als yourHosting andere bedrijven overneemt en vervolgens volledig kapot maakt.
Probleem telefonisch opgelost. En daarna via e-mail de te doorlopen stappen ook nog ontvangen, zodat ik zelf zonder problemen de website bij kan blijven werken. Dank aan Marten voor de assistentie en het meedenken!
Wederom door Laurent van Your Hosting fijn geholpen.
Vooral als je al iets ouder bent, en ICT en alles daaromheen niet vanzelfsprekend is, dan is het fijn dat je persoonlijk en met alle rust en uitleg geholpen wordt. Dank Laurent.
Lindsey heeft een snelle en passende oplossing voor beide partijen gevonden, omtrent een financiële vraag.
Zeer klantvriendelijk, snel en helpend . Na 1 telefoontje direct de volgende dag een passende oplossing, dus een win-win situatie.
Super!!!
Argeweb (yourhosting) mag dan niet de goedkoopste zijn, maar de service overtreft alles. Zelf nadat ik mijn domein had verhuist naar een andere provider (wel goedkoper, maar zonder telefonische service en andere premium zaken), kon ik gewoon terecht bij Argeweb. Het lukt mij niet om de website over te zetten, maar Abdelkarim heeft mij proactief, meerdere malen geholpen. Deze service had ik niet verwacht!
Als ik weer wat meer premium diensten nodig heb, dan ga ik zeker weer terug naar Yourhosting!
Abdelkarim, je bent een kanjer!
David is bijzonder vriendelijk en hulpvaardig geweest.
Hij heeft mijn probleem snel en vakkundig opgelost.
prima geholpen door Jaydan goede werknemer
Ik ben echt dankbaar dat mijn account eindelijk gesloten is. Na veel belletjes en problemen gehad te hebben heeft stanley mij geholpen en bevestigt dat het account gesloten is.
Even wachten… beetje geduld en dan….
Was daar David, die me op een prettige manier en zeer adequaat hielp.
Samen doorliepen we de stappen die nu gevraagd worden in de nieuwe omgeving.
Mede dankzij David was het niet eens wennen, maar me meteen weer thuis voelen en kwam ik zeer vlot op mijn doel terecht. Ziet er allemaal veel beter uit!
BEDANKT David!!
Bedankt Yourhosting.
Vriendelijk geholpen met duidelijke uitleg over wat wél en wat niet opgelost kon worden.
Wat een verademing dat er nog echte mensen echte service verlenen! In een tijd van onpersoonlijke AI, voicemails met toets 1 tm 100, eindeloze wachtrijen en er vaak uit gegooid worden als het te lang duurt, bestaat het nog.
Ik wil Jeanne Maria van de klantenservice in het zonnetje zetten. Ze verdient het. En ik kan het weten, niet alleen als klant maar ik heb meer dan 25 jaar trainingen gegeven aan oa klantenservicemedewerkers.
Zij is een voorbeeld voor iedereen die met klanten te maken heeft. Ik zou haar zo in mijn eigen bedrijf willen aannemen :).
Ondanks de melding dat ik wilde opzeggen (> 20 jr klant bij YH en heel lang onnodig teveel betaald), was zij zeer klantgericht. Heeft goed doorgevraagd, echt geluisterd, begrip getoond en alles gedaan om te kijken of ik als klant kon blijven en meegedacht. Een positief afscheid voorkomt negatieve reclame!
Jeanne, chapeau, als er een financiële compensatie was geweest voor het jarenlang teveel betalen, was ik zeker door jou klant gebleven!
Jij maakte van een negatieve ervaring toch ook tegelijk een positieve, dank.
De 5 sterren is puur en alleen voor jou.
Mvg,
N van den Thillart
Ik kon, nadat mijn accounts verhuisd waren naar een nieuw portaal, niet meer inloggen op Mijn Yourhosting.
Ik had niet goed begrepen hoe dat moest en daarover de helpdesk gebeld.
Ik ben door Rick prima geholpen. Hij was geduldig en duidelijk.
Naomi heeft alle moeite gedaan mijn vraag zo specifiek mogelijk te beantwoorden. Ben zeer tevreden over de accurate service.
Ik ben uitstekend geholpen: vriendelijk, duidelijk en snel. Een zeer fijne service!
Onlangs had ik problemen met het resetten van mijn wachtwoord, en gelukkig kreeg ik hulp van Stanley. Vanaf het eerste moment nam hij de tijd om goed te luisteren naar wat er precies misging. Hij legde duidelijk uit welke stappen we gingen nemen en zorgde ervoor dat ik precies wist wat ik moest doen.
Tijdens het hele proces bleef Stanley vriendelijk, geduldig en professioneel. Hij dacht actief met mij mee, checkte steeds of alles goed werkte en nam geen genoegen totdat het probleem volledig was opgelost. Dankzij zijn begeleiding was mijn wachtwoord snel en zonder gedoe gereset.
Ik ben erg tevreden over de manier waarop ik geholpen ben. Stanley heeft de ervaring een stuk aangenamer gemaakt door zijn deskundigheid en klantvriendelijkheid. Echt topservice!
Professioneel te woord gestaan door stanley. Fijne communicatie gehad met de callcenter medewerker.
Persoon heeft mij goed geholpen, netjes opgelost
Prima gesprek met Jermaine, vriendelijk, rustig, begripvol, kort en duidelijk, dus een dikke 8 of 9 maar een 10 geef ik nooit.
Prettige feestdagen,
Jack Schonfeld
Jaydan van Yourhosting heeft mij geholpen met de herinstallatie van e-mail dienst van Yourhosting. De support van Jaydan was bijzonder vriendelijk en zeer professioneel. Binnen de kortste keren werkte alles weer. Hartelijk dank voor de perfecte support!
Yourhosting is opgericht in 2001 en sindsdien uitgegroeid tot één van de grootste webhosting bedrijven van Nederland. Het bedrijf heeft meer dan 1,3 miljoen domeinnamen onder beheer voor meer dan 350.000 klanten. Er zijn veel andere hosts opgegaan in Yourhosting via het private equity fonds: Your Online. Je kan bij Yourhosting alles bestellen, van domeinnaam registratie tot VPS. We kunnen veel vertellen over Yourhosting maar de meest behulpzame informatie vind je toch in bovenstaande reviews!