De Nederlandse hostinggigant die vaak geprezen wordt om zijn betrouwbaarheid, maar is het echt de gouden standaard of vallen er ook punten tegen? Ontdek de eerlijke meningen.
Ik werd heel vriendelijk en snel geholpen door Jeanne.
Ik kwam snel aan de lijn en het was een leuk en erg behulpzaam gesprek.
Heel tevreden!
In het verleden was ik erg blij met SoHosted, waar ik voor een betaalbare prijs mijn webpagina had gestald. SoHosted reageerde snel (meestal binnen een uur) op vragen.
Sinds 2021 (toen SoHosted werd overgenomen door YourHosting) zijn de prijzen in 2 termijnen ruim verdrievoudigd. De dienstverlening is in hetzelfde tempo door de bodem gezakt. Op e-mail wordt in het geheel niet meer gereageerd.
Als YourHosting met de reeks aan onacceptabele prijsstijgingen doorgaat, is het huidige al veel te hoge jaarbedrag over 5 jaar het maandbedrag. En dat met een volledig afgeschaalde dienstverlening.
Ben dan ook overgestapt naar een ander bedrijf, waar voor 3 jaar minder wordt gerekend dan het bedrag dat YourHosting voor slechts 1 jaar aftikt.
Daar heeft een medewerker binnen 1 dag mijn overgang geregeld. Zo kan het ook!
Ontstellend de manier waarop een bedrijf als yourHosting andere bedrijven overneemt en vervolgens volledig kapot maakt.
Probleem telefonisch opgelost. En daarna via e-mail de te doorlopen stappen ook nog ontvangen, zodat ik zelf zonder problemen de website bij kan blijven werken. Dank aan Marten voor de assistentie en het meedenken!
Wederom door Laurent van Your Hosting fijn geholpen.
Vooral als je al iets ouder bent, en ICT en alles daaromheen niet vanzelfsprekend is, dan is het fijn dat je persoonlijk en met alle rust en uitleg geholpen wordt. Dank Laurent.
Ik ben zojuist heel goed geholpen door Thomas Vink van de klantenservice! Ik moest mijn emailcampagne v Mailchimp gekoppeld krijgen aan mijn domeinnaam. Thomas heeft met mij meegekeken en super snel en vriendelijk alles voor mij ingesteld. Een hartstikke tevreden klant hier!
Ik heb vandaag lang in de wacht gestaan, maar werd uiteindelijk goed geholpen door uw medewerkers Xavier en Zafir. Ik heb een ticketnummer gekregen en morgen gaat een collega van mij verder met het probleem en wordt dan via Teams Viewer verder ondersteunt.
Naomi van de klantenservice is een geweldenaar! Zeer professioneel, aardig, vriendelijk en professioneel voor haar leeftijd. Maar YourHosting is een ongelooflijke boevenclub met hun tarieven. Hand in eigen boezem dat ik altijd maar zo klakkeloos heb betaald… Nu eens in verdiept en kan niet anders reageren dat YH een graaiende club is.
Stanley heeft me goed geholpen bij het instellen van e-mail adressen; voor mezelf en voor collega’s. Een plezierig contact.
Mijn ervaring met de klantenservice was heel Mijn ervaring met de klantenservice was heel positief. In 2021 werd ik als klant (#423479) uitstekend geholpen door Stanley. Hij heeft samen met mij de stappen doorgenomen om mijn abonnement op te zeggen. Alles werd duidelijk uitgelegd en met veel geduld begeleid. Bedankt voor de fijne service.
Gister werd ik uitstekend geholpen door Stanley.
Hij heeft samen met mij de stappen doorgenomen om mijn abonnement op te zeggen.
Alles werd duidelijk uitgelegd en met veel geduld begeleid.
Bedankt voor de fijne service!
De klantenservice is echt top! Iets op mijn factuur moest aangepast worden en dat werd netjes opgevolgd tot ik kreeg wat ik nodig had. Ze komen hun afspraken na, ik heb communicatie als zeer prettig ervaren. Het was snel en efficient.
Na de overname van Alphamega hosting werd ik plots geconfronteerd met vele malen hogere kosten. Ze konden niets aan de prijs veranderen omdat wat Alphamega aanbood niet aanlsoot. De kosten werden geincasseerd maar uiteindelijk gingen ze zonder morren akkoord met overgang naar een andere provider en werd de factuur gecrediteerd.
Ik had een vraag over het opzeggen van een pakket en het opzegtermijndaarvan, Stanley heeft mij echt vriendelijk geholpen op een rustige toon. Heel fijn geholpen dus.
Rick heeft me snel en goed geholpen met het aanpassen van IBAN nummer voor de automatisch incasso.
Ik ben super goed geholpen door Corstian. Hij nam echt de tijd om mijn vragen te beantwoorden en bleef rustig alles uitleggen. Geen gehaast of standaard praatje, maar gewoon duidelijk en vriendelijk.
Jaren met plezier bij Yourhosting Altijd goeien service. Johan jij heb het echt top en snel geregeld dank je wel daarvoor.
Na een telefoontje gepleegd te hebben ben ik keurig snel en correct geholpen door Stanley.
Ik ben al jaren klant bij Argeweb (cq. Yourhosting) en de klantenservice was altijd al erg goed, maar onlangs ben ik bij een ingewikkelde case omtrent de overdracht van urls waanzinnig goed geholpen. Lindsey van klantenservice als je dit leest: dank je wel! Je bent je gewicht in goud waard. Doortastend, snel en heldere communicatie. Van harte aanbevolen kortom.
Amy heeft mij fantastisch geholpen met het doorlopen van de stappen die genomen moesten worden.
Jordi heeft mij ontzettend snel en effectief geholpen
Ik ben zojuist heel goed telefonisch te woord gestaan door Debbie.
Professioneel, persoonlijk en prima gesprek. Ze was geïnteresseerd in mijn verhaal en heeft snel actie genomen op mijn vraag. Dacht mee en kwam met een oplossing.
Dank je wel!
Yourhosting is opgericht in 2001 en sindsdien uitgegroeid tot één van de grootste webhosting bedrijven van Nederland. Het bedrijf heeft meer dan 1,3 miljoen domeinnamen onder beheer voor meer dan 350.000 klanten. Er zijn veel andere hosts opgegaan in Yourhosting via het private equity fonds: Your Online. Je kan bij Yourhosting alles bestellen, van domeinnaam registratie tot VPS. We kunnen veel vertellen over Yourhosting maar de meest behulpzame informatie vind je toch in bovenstaande reviews!