Yourhosting

4,2 / 5 3.163 ervaringen Bekijk Deel jouw ervaring

Actie!

Webhosting eerste 3 maanden € 0,99 per maand!

Bedrijfsgegevens

  • 150 Werknemers
  • KvK-nummer: 34128261
Openingstijden
  • ma-vrij: 09:00-17:30

Overall score

4,2 / 5 3.163 ervaringen

Totaal (3.163)

  • Algemeen
  • Prijs/kwaliteitverhouding
  • Kwaliteit hosting
  • Klantenservice

Laatste 12 maanden (674)

  • Algemeen
  • Prijs/kwaliteitverhouding
  • Kwaliteit hosting
  • Klantenservice
Lees alle ervaringen

Over Yourhosting

Yourhosting is opgericht in 2001 en sindsdien uitgegroeid tot één van de grootste webhosting bedrijven van Nederland. Het bedrijf heeft meer dan 1,1 miljoen domeinnamen geregistreerd voor haar 160 duizend klanten.

Naast webhosting- en domeindiensten biedt Yourhosting ook diverse andere cloud en IT oplossingen aan. Zo bieden ze Azure cloud diensten aan gericht op grotere zakelijke klanten en ook diensten zoals Office 365 en Acronis Backup Online die ook geschikt zijn voor particulieren en MKB.

Sinds 2018 is Yourhosting onderdeel van TWS waar ook meerdere andere webhosting bedrijven onder vallen.

Yourhosting Ervaringen & Klachten

Heb jij een persoonlijke ervaring dan kun je die delen via Webhosters.nl. We horen het graag als je tevreden bent maar ook klachten over de service van Yourhosting of specifieke producten zijn welkom zodat we een zo volledig mogelijk beeld krijgen over dit bedrijf. Des te meer reviews we kunnen verzamelen des te beter we onze gebruikers kunnen helpen bij het kiezen van het juiste webhosting bedrijf.

SoHosted opgegaan in Yourhosting

SoHosted is onderdeel geworden van Yourhosting.

Ervaringen 3163 op 64 pagina's

Waardeloze club die bezig is een monopoly te bouwen
Prijs/kwaliteitverhouding
Kwaliteit
Klantenservice
Ze hebben mijn bedrag met 300% verhoogd na de overname van sohosted en ze hebben alle functionaliteitsmogelijkheden uit de plesk interface gesloopt. Ehct een kut club, ze zeggen maandag tot en met zaterdag beschikbaar te zijn en op de website staat dat ze nu zaterdag 13u ook beschikbaar zijn maar ze zijn gewoon dicht. Echt een waardeloze klote partij.
zaterdag 11 februari 2023
Sjaak
Was deze beoordeling nuttig? Nuttig 1 Niet nuttig 0
Top service
Prijs/kwaliteitverhouding
Kwaliteit
Klantenservice
Al vanaf 2003 klant en ik ben echt een digibeet dus bel met regelmaat de klantenservice en word dan SUPER geholpen. Dikke aanrader
  • Reactie hierop van: Yourhosting
    Hoi Sasja, dank je wel voor je review. Leuk om te lezen dat je al zo lang klant bij ons bent. Wij hopen je nog minstens zoveel jaar als tevreden klant te behouden. Groet René
zaterdag 11 februari 2023
Sasja Brouwers
Was deze beoordeling nuttig? Nuttig 0 Niet nuttig 0
Afhandeling na overlijden van mijn vader
Prijs/kwaliteitverhouding
Kwaliteit
Klantenservice
Mijn vader had een account bij yourhosting Oktober jongstleden is hij helaas overleden. Enkele weken later kwam er een brief met een betalingsherrinnering. Na een prettig en meelevend mailcontact werd het account opgeheven en hoefde de laatste rekening niet betaald te worden. Ik vond dit zeer netjes en correct afgehandeld aangezien er m.i. wel recht was geweest op betaling van de laatste rekening Dus zeer tevreden over de afhandeling, waarvoor dank
  • Reactie hierop van: Yourhosting
    Hoi Monique, nogmaals gecondoleerd met je verlies en sterkte de komende tijd. Fijn om te horen dat alles snel en correct is afgehandeld. Groet René.
zaterdag 11 februari 2023
Monique Pinckaers
Was deze beoordeling nuttig? Nuttig 0 Niet nuttig 0
Verouderde PHP versie...huh? En wat dan!
Prijs/kwaliteitverhouding
Kwaliteit
Klantenservice
Bij het updaten van mijn website arteza.nl stuitte ik op een opmerking, die mij erop wees, dat mijn PHP versie verouderd was. Ja, en dan is natuurlijk de vraag: "En hoe los je dat op?" Na enig proberen en google raadplegen, bedacht ik: Waarom leg ik die vraag niet even voor aan mijn Hosting Team! Daar werd ik door Alex zeer snel mee geholpen, en niet dat ik daar zelf niets aan behoefde te doen, maar hij heeft mij geleerd om dat voor nu en in de toekomst ook zelf eenvoudig te kunnen doen. Dat noem ik fijn meedenken en support leveren. TOP!
  • Reactie hierop van: Yourhosting
    Beste E, dank je wel voor je uitgebreide review. Fijn om te lezen dat je wat hebt geleerd na contact met onze Klantenservice. Wanneer je opnieuw ergens tegen aan loopt, horen wij het graag van je. Groet René.
vrijdag 10 februari 2023
E de Vries
Was deze beoordeling nuttig? Nuttig 0 Niet nuttig 0
Contact, met Argeweb over betaalde diensten.
Prijs/kwaliteitverhouding
Kwaliteit
Klantenservice
Na een mail contact met medewerker Youri van Laar over een niet gebruikte dienst. werd deze opgezegd en werd een Creditnota aan gemaakt . Prima service.
  • Reactie hierop van: Yourhosting
    Hoi Martin, dank je wel voor review. Ik geef je complimenten door aan mijn collega Youri. Wanneer wij opnieuw iets voor je kunnen betekenen, horen wij het graag van je. Groet René.
vrijdag 10 februari 2023
Martin de Jong
Was deze beoordeling nuttig? Nuttig 1 Niet nuttig 0
Dank je wel Linda!
Prijs/kwaliteitverhouding
Kwaliteit
Klantenservice
Vandaag heeft Linda mij geholpen met het omzetten van mijn pakketten, ook heb ik veel uitleg gekregen over hoe het werkt want ik kwam er echt helemaal niet meer uit! Zo fijn dat ik persoonlijk en vriendelijk en kundig ben begeleid zodat ik weer verder kan, dank je wel Linda! Door jou heb ik er weer zin in en is mijn dag weer helemaal goed!
  • Reactie hierop van: Yourhosting
    Hoi Claudia, dank voor je review :) Fijn om te lezen dat Linda je zo goed heeft geholpen en je hele dag weer goed is! Ik geef je leuke compliment door aan haar! Groet, David
donderdag 9 februari 2023
Claudia Vermeulen
Was deze beoordeling nuttig? Nuttig 0 Niet nuttig 0
Snelle hulp bij aanpassing account REalhosting
Prijs/kwaliteitverhouding
Kwaliteit
Klantenservice
Nadat wij onze domeinnamen account bij Realhosting niet meer konden benaderen na vertrek van een collega, snelle en doeltreffende hulp en info gehad van zowel Ruben als Jeen van Realhosting om alles aan te passen. Top, dit wordt zeer gewaardeerd!
  • Reactie hierop van: Yourhosting
    Hoi Sylvia, dank je voor je positieve review! Ik geef je complimenten door aan mijn collega's! Groet, David
donderdag 9 februari 2023
Sylvia Coster
Was deze beoordeling nuttig? Nuttig 0 Niet nuttig 0
Functionerende e-mail, overal!
Prijs/kwaliteitverhouding
Kwaliteit
Klantenservice
Volgens mij is yourhosting één van de weinige webhosters in Nederland met een telefonische klantenservice en het enige webhosting bedrijf in Nederland met Jeen in dienst. Via deze weg nogmaals dank dat jij onderdeel bent van het klantenservice team, je hebt mij enorm goed geholpen!
  • Reactie hierop van: Yourhosting
    Hoi Justine, bedankt voor je review! Alleen Jeen is al een reden dat iedereen klant bij ons moet worden ;) Dank je voor je leuke compliment, ik geef dit aan hem door! Groet, David
woensdag 8 februari 2023
Justine
Was deze beoordeling nuttig? Nuttig 0 Niet nuttig 0
Van 13 euro naar 220 euro; klantenservice onbereikbaar; support tickets worden niet beantwoord
Prijs/kwaliteitverhouding
Kwaliteit
Klantenservice
Al jaren heb ik een simpel hosting pakketje voor mijn eigen simpele particulieren website. Ik betaal hier al jaren 13 euro voor per jaar. Op eens is mijn pakket geüpgraded, zonder kennisgeving vooraf, naar een plus pakket waardoor ik 220 euro / jaar moet betalen. Het bedrag wordt ook even simpel geïncasseerd, zonder incasso aankondiging. De helpdesk is al dagen onbereikbaar. Op een support ticket (zoals voorgesteld op het bandje van de helpdesk) wordt niet gereageerd, ondanks meerdere herinneringen mijnerzijds. Een ophoging van 13 euro naar 220 is onacceptabel, tenzij hier goede argumenten voor zijn of service verbeteringen worden doorgevoerd. Daarnaast wil je als klant hiervan tijdig worden geïnformeerd - en niet op de dag van facturatie - zodat je als klant keuzes hebt. Na een week van kansloos bellen en mailen, ben ik gedwongen om verder gaande stappen te nemen. Ik zou YourHosting iedereen afraden.
  • Reactie hierop van: Yourhosting
    Beste Hein. Ik zie dat u over deze zaak inmiddels contact heeft gehad met mijn collega en dat hij u hiermee heeft geholpen. Zijn er toch nog vragen, dan adviseer ik u op zijn e-mail te antwoorden. Groet, David
woensdag 8 februari 2023
Hein Wagenaar
Was deze beoordeling nuttig? Nuttig 1 Niet nuttig 0
aramkimiya
Prijs/kwaliteitverhouding
Kwaliteit
Klantenservice
geen support, 10 keer bellen, zelfde ticket meerder keren geüpdatet, geen reactie.. geen oplossing.. absolute slodderige administratie..
  • Reactie hierop van: Yourhosting
    Beste Reza, bedankt voor je review waarin je je ongenoegen kenbaar maakt. Wij ervaren op dit moment een érg drukke periode op de Klantenservice en realiseren ons dat de support niet voor iedereen is zoals die hoort te zijn. We zijn druk bezig dit probleem op te lossen, zodat je van ons weer de service krijgt die je van ons gewend bent! Groet, David
woensdag 8 februari 2023
Reza
Was deze beoordeling nuttig? Nuttig 2 Niet nuttig 0
Tevreden met Yourhosting!
Prijs/kwaliteitverhouding
Kwaliteit
Klantenservice
Al een aantal jaren gebruik ik de pakketten van Yourhosting en tot nu toe is me dat goed bevallen. Bij vragen kan het even een paar dagen duren voor je antwoord krijgt, maar daarop kun je dan weer goed communiceren met de medewerker, ook als het niet gelijk duidelijk is en je nog weer vragen hebt wordt er geprobeerd het te verduidelijken, erg fijn. Dank je wel ook naar Auke welke me hierin momenteel nog steeds de weg wijs waar ik het overzicht soms zelf even kwijtraak. Let wel dit ligt meer aan haha.
  • Reactie hierop van: Yourhosting
    Beste José, dank voor je leuke en uitgebreide review en je compliment aan mijn collega! Ik geef dit aan hem door! Groet, David
woensdag 8 februari 2023
José IJspeerd
Was deze beoordeling nuttig? Nuttig 0 Niet nuttig 0
niet bereikbaar
Prijs/kwaliteitverhouding
Kwaliteit
Klantenservice
Yourhosting is gewoonweg niet bereikbaar per telefoon. Na 11 minuten nog altijd niemand aan de lijn.
  • Reactie hierop van: Yourhosting
    Bedankt voor het plaatsen van je review, ook al is deze zeer negatief. Wij ervaren om verschillende redenen een extreme drukte op de Klantenservice, excuses daarvoor. We hopen snel weer een responstijd te hebben die je van ons gewend bent. Groet, David
dinsdag 7 februari 2023
HJ Groeneveld
Was deze beoordeling nuttig? Nuttig 1 Niet nuttig 0
abonnement
Prijs/kwaliteitverhouding
Kwaliteit
Klantenservice
dank voor de plezierige kontakten met de klantenservice kom je niet veel meer tegen dat ze met je meedenken
  • Reactie hierop van: Yourhosting
    Hoi Aart, dank voor je leuke en positieve review, daar worden we blij van :) Groet, David
dinsdag 7 februari 2023
Aart
Was deze beoordeling nuttig? Nuttig 0 Niet nuttig 0
Niets op aan te merken
Prijs/kwaliteitverhouding
Kwaliteit
Klantenservice
Ik was klant bij Helder Hosting, dat werd eerst Vip Internet en daarna Your Hosting (Starter-pakket). Ik was mijn inloggegevens kwijt en moest PHP updaten. Een nieuw wachtwoord en update werden per omgaande geregeld (contact via e-mail). Snel, vriendelijk en efficiënt.
  • Reactie hierop van: Yourhosting
    Hoi Leon, Bedankt voor je review en leuk om te lezen dat je al twee transformaties van ons hebt meegemaakt :) We hopen dat je nog lange tijd klant blijft! Groet, David
maandag 6 februari 2023
Leon
Was deze beoordeling nuttig? Nuttig 0 Niet nuttig 0
Prima service!
Prijs/kwaliteitverhouding
Kwaliteit
Klantenservice
Prima service, ook wanneer je een domeinnaam wil opzeggen. Yuri van Laar bemiddelde hier prima in.
  • Reactie hierop van: Yourhosting
    Hoi Michiel, Bedankt voor je review, ik geef je compliment door aan mijn collega! Als er weer iets is, weet je ons te vinden! Groet, David
zondag 5 februari 2023
Michiel Laout
Was deze beoordeling nuttig? Nuttig 0 Niet nuttig 0
Domein
Prijs/kwaliteitverhouding
Kwaliteit
Klantenservice
Prima
  • Reactie hierop van: Yourhosting
    Hoi Rolf, Bedankt voor het plaatsen van je review! Blij om te zien dat je zo tevreden bent. Groet, David
zondag 5 februari 2023
Rolf
Was deze beoordeling nuttig? Nuttig 0 Niet nuttig 1
Reactie klantenservice bijzonder traag en slecht
Prijs/kwaliteitverhouding
Kwaliteit
Klantenservice
Ik heb al meerdere keren hulp gevraagd via de chat, als je belt zit je zo maar 20 minuten aan de lijn, maar krijg geen enkele reactie... Erg teleurstellend! domeinnaam is zo aangevraagd, maar daarna kun je het eigenlijk wel uitzoeken.... reactie krijg je niet.
  • Reactie hierop van: Yourhosting
    Beste Rene, Dank je voor je -terecht kritische- review. Wij ervaren om verschillende redenen een extreme drukte op de Klantenservice, excuses daarvoor. We hopen snel weer een responstijd te hebben die je van ons gewend bent. Groet, David
zaterdag 4 februari 2023
Rene Jansen
Was deze beoordeling nuttig? Nuttig 2 Niet nuttig 0
Voor een reseller te slecht bereikbaar en te langzaam met actie ondernemen op tickets
Prijs/kwaliteitverhouding
Kwaliteit
Klantenservice
VPS - reseller voor 50 domeinen klanten. Tickets blijven dagen onbeantwoord, telefonisch wachttijden extreem lang. Na overgang van VIP naar Yourhosting is het echt achteruit gegaan.
  • Reactie hierop van: Yourhosting
    Beste Ron, Dank voor het plaatsen van je review, ook al is die niet positief. Wij ervaren om verschillende redenen een extreme drukte op de Klantenservice, excuses daarvoor. We hopen snel weer een responstijd te hebben die je van ons gewend bent. Groet, David
vrijdag 3 februari 2023
Ron Termeere
Was deze beoordeling nuttig? Nuttig 1 Niet nuttig 0
Goede, vriendelijke snelle service
Prijs/kwaliteitverhouding
Kwaliteit
Klantenservice
Ik ben prima en vlot door Mark geholpen. Hartelijk dank daarvoor!
  • Reactie hierop van: Yourhosting
    Hoi Ronald, leuk om te lezen dat Mark je zo goed heeft geholpen. Ik geef je bedankje aan hem door. Groet René.
donderdag 2 februari 2023
Ronald van Cow XL
Was deze beoordeling nuttig? Nuttig 0 Niet nuttig 0
Het Leven Delen
Prijs/kwaliteitverhouding
Kwaliteit
Klantenservice
Vaak zeggen daden (en er gewoon altijd zijn), zoals in dit geval, veel meer dan woorden, ......
  • Reactie hierop van: Yourhosting
    Hoi René, dank je wel voor je leuke review. Wanneer wij opnieuw iets voor je kunnen betekenen, horen wij het graag van je. Wij staan voor je klaar. Groet René.
donderdag 2 februari 2023
Rene Graafsma
Was deze beoordeling nuttig? Nuttig 0 Niet nuttig 0
Dikke pluim voor Medewerker
Prijs/kwaliteitverhouding
Kwaliteit
Klantenservice
Vanochtend contact gehad met de klantenservice van Yourhosting. Mijn E-mail-pakket was onterecht omgezet naar een Hostingpakket. De medewerker (Marco van Dijk) heeft mij goed te woord gestaan, en kwam meteen met een oplossing. Dank Marco van Dijk! Jij verdient een opslag!!
  • Reactie hierop van: Yourhosting
    Hoi Dennis, fijn om te lezen dat Marco je zo goed heeft geholpen. Ik geef de opslag aanbeveling door aan zijn leidinggevende ;-) Groet René.
donderdag 2 februari 2023
Dennis
Was deze beoordeling nuttig? Nuttig 0 Niet nuttig 0
Een fijne ervaring
Prijs/kwaliteitverhouding
Kwaliteit
Klantenservice
Ik heb via Yourhosting een domeinnaam aangeschaft samen met een webbuilder. Dat werkte geweldig. Binnen no time was ik klaar en kon de website online. De klantenservice heeft mij zeer netjes geholpen met de instellingen voor de webmail.
  • Reactie hierop van: Yourhosting
    Hoi Roy, fijn om te horen dat je zo tevreden bent over de sitebuilder en je website snel online was. Wanneer wij opnieuw iets voor je kunnen betekenen, horen wij het graag van je. Groet René.
donderdag 2 februari 2023
ROY
Was deze beoordeling nuttig? Nuttig 0 Niet nuttig 0
Enthousiaste meedenkers!
Prijs/kwaliteitverhouding
Kwaliteit
Klantenservice
Eerlijk duidelijk en redelijk snel advies bij maken afweging beslissingen m.b.t. hosting diverse domeinen! Dank Youri Souiah!
  • Reactie hierop van: Yourhosting
    Hoi Bart, dank je wel voor het plaatsen van een review en leuk om horen dat je Youri je zo goed heeft geholpen. Wanneer wij opnieuw iets voor je kunnen betekenen, horen wij het graag van je. Groet René.
donderdag 2 februari 2023
Bart van Hattem | zakelijke portretfotografie
Was deze beoordeling nuttig? Nuttig 0 Niet nuttig 0
Service zonder poeha!
Prijs/kwaliteitverhouding
Kwaliteit
Klantenservice
Vandaag contact opgenomen met de klantenservice omdat ik al een tijdje tegen wat problemen met mijn websites aanliep. Niet te lang in de wacht en daarna vriendelijk te woord gestaan door Mitchell van Leijden. Zeer vriendelijke, geduldige uitleg. Geen blaaskakerij of verkooppraatjes, maar gewoon een oplossing voor de problemen op een duidelijke manier... Aan het eind de vraag of hij nog meer voor me kon betekenen, nou op dit moment niet. Mijn dag is helemaal gemaakt met deze hulp, we kunnen weer vol gas door! Top, dank Mitchell, dit maakt het werk weer een stuk aangenamer!
  • Reactie hierop van: Yourhosting
    Hoi Eveline, dank je wel voor je review. Leuk om te lezen dat Mitchel je zo goed heeft geholpen. Ik geef je complimenten aan hem door. Groet René
donderdag 2 februari 2023
Animall-in, Eveline Huis
Was deze beoordeling nuttig? Nuttig 0 Niet nuttig 0
Office 365 Business
Prijs/kwaliteitverhouding
Kwaliteit
Klantenservice
Het kan! Een officepakket bestellen en eea in één keer goed leveren. Prima organisatie, korte lijnen, digitaal en toch klantgericht. Ik kan YH van harte aanbevelen.
  • Reactie hierop van: Yourhosting
    Beste klant, leuk om te lezen dat je ons aanbeveelt. Wanneer wij opnieuw iets voor je kunnen betekenen, horen wij het graag van je. Groet René.
woensdag 1 februari 2023
Linsen Interim Management & Advies
Was deze beoordeling nuttig? Nuttig 0 Niet nuttig 0
Puinhoop
Prijs/kwaliteitverhouding
Kwaliteit
Klantenservice
Argeweb was wellicht ooit een goede club, maar de overname door KPN heeft ze niet geholpen. Ik had ooit een dienst afgenomen bij NXS (overgenomen door KPN) die daarna is gemigreerd naar Interned services (overgenomen door KPN). Dienst (e-mail hosting) in 2021 bij IS (inmiddels KPN) opgezegd) maar kreeg afgelopen week opeens een aanmaning voor genoemde dienst - van Argeweb! Er blijkt een nieuw account onder mijn (bedrijfs)naam te zijn aangemaakt, gekoppeld aan een onbekend e-mail adres, en de helpdesk van Argeweb reageert alsof die clusterfuck mijn eigen schuld is. Ik ga alle andere afgenomen diensten zo snel als mogelijk verhuizen naar TransIP (aanrader!) want ik heb geen zin meer in deze narigheid. Ik zou een stuk meer vergevingsgezind zijn als hun supportafdeling mijn replies op hun mails zou lezen in plaats van blind hun script volgen.
dinsdag 31 januari 2023
P. Mulder
Was deze beoordeling nuttig? Nuttig 1 Niet nuttig 0
Snel en kundig
Prijs/kwaliteitverhouding
Kwaliteit
Klantenservice
Snel en kundig! Twee woorden voor de hulp die ik ontving van Jeen toen mijn e-mail op mijn laptop en nieuwe telefoon ingesteld moest worden. Dank!
  • Reactie hierop van: Yourhosting
    Hoi Erik, dank je wel voor je vijf sterren review. Dit waarderen wij enorm. Wanneer wij opnieuw iets voor je kunnen betekenen, horen wij het graag van je. Groet René.
dinsdag 31 januari 2023
Erik
Was deze beoordeling nuttig? Nuttig 0 Niet nuttig 0
Superhulp
Prijs/kwaliteitverhouding
Kwaliteit
Klantenservice
Goed geholpen door Youri van Laar, in een mail bood hij zijn hulp aan met iets wat mij niet lukte, Youri wel 👍🏻
  • Reactie hierop van: Yourhosting
    Hoi Ineke, dank je wel voor je review en fijn om te horen dat Youri je goed heeft geholpen. Ik geef je complimenten aan hem door. Groet René.
dinsdag 31 januari 2023
Ineke Hulsman
Was deze beoordeling nuttig? Nuttig 0 Niet nuttig 0
Vragen over hosting!
Prijs/kwaliteitverhouding
Kwaliteit
Klantenservice
Onwijs goed geholpen, snel en duidelijk. Issues snel verholpen..
  • Reactie hierop van: Yourhosting
    Hoi Jeffrey, dank je wel voor je kort maar krachtige review over onze support. Dit waarderen wij enorm. Groet René.
dinsdag 31 januari 2023
Jeffrey
Was deze beoordeling nuttig? Nuttig 0 Niet nuttig 0
Wat een fijne club!
Prijs/kwaliteitverhouding
Kwaliteit
Klantenservice
De afgelopen weken een nieuwe webshop gebouwd in WooCommerce. Fantastische technische ondersteuning met webruimte om deze shop te bouwen, terwijl de oude nog draaide bij een andere provider. Daarna een vlekkeloze verhuizing en vandaag goed inhoudelijk advies om de performance te verbeteren. Iedere keer weer een feestje om Tabitha de Jong aan de lijn te krijgen. Het lijkt wel een persoonlijke service. Bij deze de Kudo's voor het team daar in Zwolle en de siropen van bigalletshop.com zijn onderweg!
  • Reactie hierop van: Yourhosting
    Hoi Jeroen, dank je wel voor je review, erg leuk om te lezen. Wanneer wij opnieuw iets voor je kunnen betekenen, horen wij het graag van je. Wij staan voor je klaar. Groet René.
dinsdag 31 januari 2023
Jeroen
Was deze beoordeling nuttig? Nuttig 0 Niet nuttig 0
Telefonische bereikbaarheid en afwikkeling van vraag.
Prijs/kwaliteitverhouding
Kwaliteit
Klantenservice
Ik ben zeer te spreken over de telefonische bereikbaarheid en de afwikkeling van een vraag: het whitelisten van enkele ip adressen om een securityscan te kunnen uitvoeren op een website. De scan werd direct door een firewall afgebroken wat zeer wenselijk is maar voorkomt dat de inhoud op de webserver gecontroleerd kan worden op eventuele zwakheden. Na het vrijgeven van de ip-adressen kon de scan direct plaatsvinden en kregen we de informatie die nodig was. Geen noemswaardige problemen aangetroffen dus wederom een positieve ervaring. Top!
  • Reactie hierop van: Yourhosting
    Hoi Twan, fijn om te horen dat je positief bent over onze support, daar doen wij het voor. Wanneer wij opnieuw iets voor je kunnen betekenen, horen wij het graag van je. Groet René.
maandag 30 januari 2023
Twan van Seggelen
Was deze beoordeling nuttig? Nuttig 0 Niet nuttig 0
behulpzame mensen
Prijs/kwaliteitverhouding
Kwaliteit
Klantenservice
Ik ben reseller bij Argeweb en sommige dingen lopen tehcnisch niet helemaal vlekkeloos, maar er zitten een aantal medewerkers die je erg vriendelijk en snel helpen. Youri van Laar in het bijzonder.
  • Reactie hierop van: Yourhosting
    Hoi Jill, dank je wel voor je vijf sterren-review over onze support en met name die van Youri. Ik geef je complimenten aan hem door. Groet René.
maandag 30 januari 2023
Jill Vreeken
Was deze beoordeling nuttig? Nuttig 0 Niet nuttig 0
Contact gehad met JEEN van Yourhosting
Prijs/kwaliteitverhouding
Kwaliteit
Klantenservice
Hallo, Ik heb contact gehad met een medewerker van Yourhosting. Zijn voornaam is JEEN, Topper is dit! Hij heeft adequaat gehaald en het verzoek van mijn website- en CRM leverancier om mijn IP adressen voor 31-1 a.s. te veranderen, direct en zorgvuldig opgepakt!! Ik beveel Yourhosting en JEEN aan!!
  • Reactie hierop van: Yourhosting
    Hoi Ulas, dank je wel voor je leuke review. Ik geef je complimenten door aan mijn collega Jeen. Wanneer je opnieuw ergens problemen mee ervaart, horen wij het graag van je. Wij staan voor je klaar. Groet René.
vrijdag 27 januari 2023
Ulas
Was deze beoordeling nuttig? Nuttig 0 Niet nuttig 0
5 Star ranking
Prijs/kwaliteitverhouding
Kwaliteit
Klantenservice
Issues met inloggen en aankopen van nieuwe domeinnamen, soms werkt t even niet mee tot frustatie(wat doe ik nu weer niet goed;-)?!) Een mail naar de CS en heel snel de juiste oplossingen terug via de mail van Auke Leistra en dat op de dag dat er niemand zou zijn volgens de site;-) TOP!
  • Reactie hierop van: Yourhosting
    Hoi Harm Jan, leuk om te lezen dat je snel bent geholpen met de juiste oplossing. Wanneer je opnieuw ergens problemen mee ervaart, horen wij het graag van je. Wij staan voor je klaar. Groet René.
vrijdag 27 januari 2023
Harm Jan Beeuwkes
Was deze beoordeling nuttig? Nuttig 1 Niet nuttig 0
Dat zijn nog eens mensen die meedenken
Prijs/kwaliteitverhouding
Kwaliteit
Klantenservice
Door mijn privé situatie ben ik overzicht kwijtgeraakt over mijn hosting situatie. Met de hulp van Mitchel en zijn team ben in gerustgesteld en heeft hij mijn telefonisch fantastisch geholpen waar kan. Oplossing gericht. Nogmaals dacht Mitchel v L.
  • Reactie hierop van: Yourhosting
    Hoi Robin, dank je wel voor je vijf sterren-review. Ik geef je bedankje door aan mijn collega Mitchel. Groet René.
vrijdag 27 januari 2023
Robin v e
Was deze beoordeling nuttig? Nuttig 1 Niet nuttig 0
Mailtjes domeinnaam verloopt
Prijs/kwaliteitverhouding
Kwaliteit
Klantenservice
Ik kreeg steeds mailtjes van Combell dat mijn domein naam zou verlopen wanneer ik niet zou betalen. In de mail ook een link naar een betaalpagina vermoed ik. Hierover contact gehad met Auke Leistra van Your Hosting, en even gevraagd of dit een mail van Your Hosting was. Kreeg binnen een dag reactie dat dit nep was. Dus krijg je een mail van Combell met de melding dat je domeinnaam verloopt wanneer je niet op korte termijn betaald, gooi hem dan gewoon weg.
  • Reactie hierop van: Yourhosting
    Hoi René, dank je wel voor je review en de waarschuwing van deze misleidende mails. Groet René
donderdag 26 januari 2023
René van den Brink
Was deze beoordeling nuttig? Nuttig 1 Niet nuttig 0
adminstratieve puinhoop
Prijs/kwaliteitverhouding
Kwaliteit
Klantenservice
Al meer dan 20 jaar klant bij Vevida. meerdere sites. 1 site wilde ik per contract verloopdatum omzetten naar parking. Vele malen contact gehad met yourhosting. Wat erg opvalt is het gebrek om zaken snel te regelen. Omdat ik niet kon inloggen op de backoffice (kreeg ook geen PWreset mail) was het allemaal moeilijk moeilijk moeilijk. Ook kon ik met FTP de site niet bereiken om de zaken er af te halen en te bewaren.(Sommige sites wel anderen niet ?!?!) Maar mijn betaalde fullhosting zou pas op 11 februari verlopen dus ik had nog meer dan een maand om mijn spullen er af te halen. Ja dat dacht je! NEE ze lieten de parking direct ingaan en de site was FOETSIE met alle data erbij! dus weer gebeld en gemaild Nu vele dagen later is het resultaat: - kan nog steeds niet inloggen. - krijg nog steeds geen PWReset mails - heb nog steeds betaald voor een site die niet te bereiken was. - ben al mijn gegevens kwijt. - Andere sites nog steeds niet te bereiken. Ik denk dat ze mijn 'laagste score ever' met recht verdiend hebben!
donderdag 26 januari 2023
ton
Was deze beoordeling nuttig? Nuttig 1 Niet nuttig 0
Verlengen domeinregistratie prima geregeld
Prijs/kwaliteitverhouding
Kwaliteit
Klantenservice
Prima feedback, prima snel geregeld door Youri van Laar.
  • Reactie hierop van: Yourhosting
    Hoi Trudy, dank je wel voor je review, dit waarderen wij zeer. Ik geef je complimenten door aan mijn collega Youri. Groet René.
donderdag 26 januari 2023
Trudy de Jong
Was deze beoordeling nuttig? Nuttig 0 Niet nuttig 0
Hulp!!
Prijs/kwaliteitverhouding
Kwaliteit
Klantenservice
geachte heer, mevrouw, Uw collega Beatrice Wallace heeft mij prime geholpen met verschillende zaken. Wellicht kun u haar een cadeaubon geven? Alvast bedankt! Met vriendelijke groet
  • Reactie hierop van: Yourhosting
    Hoi Jaqueline, dank je wel voor je vijf sterren-review over onze support en met name die van Beatrice. Ik geef je complimenten aan haar door. Dit is bijna net zo mooi als een cadeaubon ;-) Groet René.
woensdag 25 januari 2023
Jacqueline van Wijk
Was deze beoordeling nuttig? Nuttig 0 Niet nuttig 0
Super geholpen
Prijs/kwaliteitverhouding
Kwaliteit
Klantenservice
Ik had een probleem met mijn uitgaande mail. Na contact te hebben gehad met een dame die mij super goed hielp en dingen getest hadden was mn probleem helaas niet opgelost. Na nogmaals met een jongeman vandaag gebeld te hebben (ik weet zn naam niet meer 🙈) hebben we het probleem vd uitgaande server gevonden en aangepast!! Heel goed geluisterd en goed geholpen dus. Mn e-mails kunnen de deur weer uit 👍🏼 Bedankt! Gr Mendy Slootweg/ Beautycare mendy
  • Reactie hierop van: Yourhosting
    Hoi Mendy, fijn om te horen dat de problemen met de uitgaande mailserver zijn opgelost. Wanneer wij opnieuw iets voor je kunnen betekenen, ben je opnieuw van harte welkom. Groet René.
woensdag 25 januari 2023
Mendy Slootweg
Was deze beoordeling nuttig? Nuttig 0 Niet nuttig 0
Marktwerking
Prijs/kwaliteitverhouding
Kwaliteit
Klantenservice
We waren al 10 jaar klant bij Realhosting en het was echt een fijne partij, we hadden goede prijsafspraken en er werd mee gedacht als er problemen waren. Helaas is het bedrijf overgenomen door het kapitalisme waarna wij nu voor die overname moeten gaan betalen omdat ze prijsverhogingen dorvoeren van 300% het lijken wel huisjesmelkers, Helaas is er geen toezicht en heb je als klant weinig bescherming. Beste Alex, mogen we weer bij jullie komen of hebben we nu weinig keus, want met jullie werkte we echts samen.
  • Reactie hierop van: Yourhosting
    Hoi Stephan, vervelend om te horen dat de prijs zo is gestegen voor je. Wij kijken graag of de producten nog bij je wensen passen en of er wellicht een downgrade mogelijk is om de kosten te verlagen. Wanneer je hier interesse in hebt, kun je altijd contact met ons opnemen. Wij kijken graag met je mee. Groet René.
woensdag 25 januari 2023
Stephan van der Stee
Was deze beoordeling nuttig? Nuttig 0 Niet nuttig 0
Telefonische hulp
Prijs/kwaliteitverhouding
Kwaliteit
Klantenservice
Ik ben blij met de telefonische bereikbaarheid. Top met iemand die ervan verstand. En nog wil mee kijken ook op mijn laptop. Minder is dat ik 20 minuten moest wachten, terwijl het niet eens maandag is. Maar 10.15 uur op woensdag. dus dank
  • Reactie hierop van: Yourhosting
    Hoi Dhian, dank je wel voor j e review en excuses voor de lange wachttijd. Het is helaas erg druk op de telefoon. Hierdoor ontstaan helaas lange wachttijden. Fijn om te horen dat je daarna alsnog goed bent geholpen. Groet René.
woensdag 25 januari 2023
Dhian Sioe Lie
Was deze beoordeling nuttig? Nuttig 0 Niet nuttig 0
Proactief geholpen
Prijs/kwaliteitverhouding
Kwaliteit
Klantenservice
Fijn proactief geholpen door Mitchel van Leijden. Dank
  • Reactie hierop van: Yourhosting
    Hoi Pien, dank je wel voor je positieve beoordeling van onze Klantenservice, dit waarderen wij enorm. Wanneer wij opnieuw iets voor je kunnen betekenen, ben je opnieuw van harte welkom. Groet René.
dinsdag 24 januari 2023
pien
Was deze beoordeling nuttig? Nuttig 0 Niet nuttig 0
service
Prijs/kwaliteitverhouding
Kwaliteit
Klantenservice
wij hadden veel vragen en uitleg nodig over het systeem. en hebben een gecompliceerd pakket. argeweb en met name jouri heeft veel geduld met ons moeten hebben en veel uitgelegd. Dank daarvoor het heeft ons heel veel geholpen .
  • Reactie hierop van: Yourhosting
    Hoi Chris, dank je wel voor je positieve woorden over onze support, dit waarderen wij zeer. Wanneer je opnieuw vragen hebt, horen wij het graag van je. Groet René.
dinsdag 24 januari 2023
chris
Was deze beoordeling nuttig? Nuttig 1 Niet nuttig 0
Super service
Prijs/kwaliteitverhouding
Kwaliteit
Klantenservice
Weer super fijn en goed geholpen. Probleem opgelost.
  • Reactie hierop van: Yourhosting
    Hoi Frank, leuk om te lezen dat je probleem is opgelost. Mocht je nog een keer tegen problemen aanlopen, weet je ons te vinden. Groet René.
dinsdag 24 januari 2023
Frank van der Kuil
Was deze beoordeling nuttig? Nuttig 0 Niet nuttig 0
Moeite met inloggen en opzeggen van domeinnaam
Prijs/kwaliteitverhouding
Kwaliteit
Klantenservice
Snelle service, adequaat geholpen door Auke Leistra. Prettig om te ervaren en dit biedt vertrouwen voor een volgende uitdaging mocht dit zich ooit voordoen.
  • Reactie hierop van: Yourhosting
    Beste Lianne, dank je wel voor je review over onze support en met name die van Auke. Wanneer je opnieuw uitdagingen hebt, horen wij het graag van je. Groet René.
dinsdag 24 januari 2023
Lianne
Was deze beoordeling nuttig? Nuttig 0 Niet nuttig 0
Reageren niet op tickets en nemen de telefoon niet op
Prijs/kwaliteitverhouding
Kwaliteit
Klantenservice
Meerdere keren een support ticket aangemaakt waarop binnen 1 dag gereageerd zou moeten worden, maar na meer dan een week nog niets gehoord. Bellen is ook zinloos, want ze nemen de telefoon niet op. Misschien dat een negatieve review ze wakker schud.
  • Reactie hierop van: Yourhosting
    Beste Leo, helaas is het momenteel drukker dan je wellicht van ons gewend bent. Onze excuses voor dit ongemak. Wij doen er alles aan om alsnog je ticket zo snel mogelijk te behandelen. Groet René,
dinsdag 24 januari 2023
Leo
Was deze beoordeling nuttig? Nuttig 1 Niet nuttig 0
Snel advies van Auke
Prijs/kwaliteitverhouding
Kwaliteit
Klantenservice
Vreemde mail gehad over domeinnaam vernieuwen, snel goed advies van Auke gehad.
  • Reactie hierop van: Yourhosting
    Hoi Paul, fijn om te horen dat je snel goed advies hebt gekregen. Wanneer je opnieuw vragen hebt, horen wij het graag van je. Groet René.
dinsdag 24 januari 2023
Paul van Rijswijk
Was deze beoordeling nuttig? Nuttig 0 Niet nuttig 0
Opzegging
Prijs/kwaliteitverhouding
Kwaliteit
Klantenservice
Ik heb mijn domeinregistratiie opgezegd via de telefoon heb ik gesproken met Rafaël en ben goed geholpen
  • Reactie hierop van: Yourhosting
    Hoi Carina, dank je wel voor je positieve woorden. Jammer dat je de domeinnaam hebt beëindigd. Wanneer wij in de toekomst een nieuwe domeinnaam voor je mogen registreren, ben je opnieuw van harte welkom. Groet René.
dinsdag 24 januari 2023
Carina
Was deze beoordeling nuttig? Nuttig 0 Niet nuttig 0
Inlog
Prijs/kwaliteitverhouding
Kwaliteit
Klantenservice
Inlogproblemen mbt de website op een moment dat de helpdesk offline was. Toch een bericht gestuurd en de volgende dag antwoord van Edwin. Ik moest eea toelichten (de helpdesk had restricties mbt het delen van informatie, logisch) Uiteindelijk is het allemaal gelukt, in samenwerking met Edwin en eigen speurwerk. Dit is de tweede keer dat ik contact heb gehad met de helpdesk en wederom goed geholpen!
  • Reactie hierop van: Yourhosting
    Hoi Bart, fijn dat je opnieuw goed bent geholpen door onze Klantenservice. Wanneer wij opnieuw iets voor je kunnen betekenen, ben je opnieuw van harte welkom. Groet René.
maandag 23 januari 2023
Bart Beltman
Was deze beoordeling nuttig? Nuttig 0 Niet nuttig 0

Richtlijnen

Wij zien graag dat een Review:

  • 100% eerlijk is.
  • plus- en minpunten bevat.
  • details bevat.

Een Review wordt afgekeurd wanneer deze:

  • grove/kwetsende taal bevat.
  • links bevat.
  • onjuist is.
  • persoonsgegevens of andere gevoelige informatie bevat.
Richtlijnen reviews op webhosters.

Deel jouw ervaring

Heb jij ervaring met Yourhosting? Deel die dan op deze pagina.

Prijs/Kwaliteitverhouding
Kwaliteit
Klantenservice

Door op Reactie Plaatsen te klikken ga je akkoord met de richtlijnen en het privacybeleid van Webhosters.nl

Webhosting

Basic

€ 4,99 /maand
  • Opslag: 5 GB
  • Dataverkeer: 1 TB
  • SSD: Ja
  • Telefoon: Ja
  • Verhuisdienst: Ja (betaald)
  • SSL: Ja

Eerste jaar slechts € 0,99 per maand! Gratis telefonische support.

Start

€ 11,99 /maand
  • Opslag: 25 GB
  • Dataverkeer: 1 TB
  • SSD: Ja
  • Telefoon: Ja
  • Verhuisdienst: Ja (betaald)
  • SSL: Ja

Eerste 3 maanden slechts € 0,99 per maand! Gratis telefonische support.

09. Win 1

€ 13,00 /maand
  • Opslag: 250 MB
  • Dataverkeer: 10 GB
  • SSD: Nee
  • Telefoon: Ja
  • Verhuisdienst: Nee
  • SSL: Nee

Kies voor Windows als je ASP, ASP.NET en/of MS SQL-server gebruikt

Plus

€ 16,99 /maand
  • Opslag: 50 GB
  • Dataverkeer: 1 TB
  • SSD: Ja
  • Telefoon: Ja
  • Verhuisdienst: Ja (betaald)
  • SSL: Ja

Eerste 3 maanden slechts € 0,99 per maand! Gratis telefonische support.

Max

€ 21,99 /maand
  • Opslag: 50 GB
  • Dataverkeer: 1 TB
  • SSD: Ja
  • Telefoon: Ja
  • Verhuisdienst: Ja (betaald)
  • SSL: Ja

Eerste 3 maanden slechts € 0,99 per maand! Gratis telefonische support.

10. Win 2

€ 27,00 /maand
  • Opslag: 600 MB
  • Dataverkeer: 20 GB
  • SSD: Nee
  • Telefoon: Ja
  • Verhuisdienst: Nee
  • SSL: Nee

 

04. Premium

€ 29,99 /maand
  • Opslag: 150 GB
  • Dataverkeer: 1 TB
  • SSD: Ja
  • Telefoon: Ja
  • Verhuisdienst: Ja (betaald)
  • SSL: Ja

Met elk hostingpakket bouw je makkelijk je eigen site

11. Win 3

€ 62,00 /maand
  • Opslag: 1 GB
  • Dataverkeer: 50 GB
  • SSD: Nee
  • Telefoon: Ja
  • Verhuisdienst: Nee
  • SSL: Nee

Kies voor Windows als je ASP, ASP.NET en/of MS SQL-server gebruikt

VPS Hosting

VPS 1

€ 8,00 /maand
  • Opslag: 25 GB
  • Dataverkeer: 300 GB
  • SSD: Ja
  • Telefoon: Ja
  • Verhuisdienst: Nee
  • SSL: Ja

Eerste 3 maanden €4 per maand

VPS 2

€ 16,00 /maand
  • Opslag: 60 GB
  • Dataverkeer: 2 TB
  • SSD: Ja
  • Telefoon: Ja
  • Verhuisdienst: Nee
  • SSL: Ja

Eerste 3 maanden €8 per maand (maandelijks opzegbaar)

VPS 3

€ 25,00 /maand
  • Opslag: 80 GB
  • Dataverkeer: 5 TB
  • SSD: Ja
  • Telefoon: Ja
  • Verhuisdienst: Nee
  • SSL: Ja

Eerste 3 maanden €12,50 per maand (maandelijks opzegbaar)

VPS 4

€ 42,00 /maand
  • Opslag: 100 GB
  • Dataverkeer: 10 TB
  • SSD: Ja
  • Telefoon: Ja
  • Verhuisdienst: Nee
  • SSL: Ja

Eerste 3 maanden €21 per maand (maandelijks opzegbaar)

Managed VPS 1

€ 42,00 /maand
  • Opslag: 25 GB
  • Dataverkeer: 150 GB
  • SSD: Ja
  • Telefoon: Ja
  • Verhuisdienst: Nee
  • SSL: Ja

Yourhosting beheert je Managed VPS dag en nacht.

Managed VPS 2

€ 55,00 /maand
  • Opslag: 60 GB
  • Dataverkeer: 1 TB
  • SSD: Ja
  • Telefoon: Ja
  • Verhuisdienst: Nee
  • SSL: Ja

Yourhosting beheert je Managed VPS dag en nacht.

Managed VPS 3

€ 70,00 /maand
  • Opslag: 80 GB
  • Dataverkeer: 3 TB
  • SSD: Ja
  • Telefoon: Ja
  • Verhuisdienst: Nee
  • SSL: Ja

Yourhosting beheert je Managed VPS dag en nacht.

Managed VPS 4

€ 110,00 /maand
  • Opslag: 100 GB
  • Dataverkeer: 5 TB
  • SSD: Ja
  • Telefoon: Ja
  • Verhuisdienst: Ja (betaald)
  • SSL: Ja

Yourhosting beheert je Managed VPS dag en nacht.

Domeinnaam

DNS/redirectservice

€ 5,00 /jaar
  • Website redirect: Ja
  • DNS Beheer: Ja
  • DNSSEC: Ja
  • Telefoon: Ja
  • Verhuisdienst: Nee
  • Whois Privacy: Ja

Eenvoudig je domeinnaam doorlinken naar een andere website.

.de-domeinnaam

€ 12,99 /jaar
  • Website redirect: Nee
  • DNS Beheer: Nee
  • DNSSEC: Nee
  • Telefoon: Ja
  • Verhuisdienst: Ja (betaald)
  • Whois Privacy: Ja

 

.nl-domeinnaam

€ 14,99 /jaar
  • Website redirect: Nee
  • DNS Beheer: Nee
  • DNSSEC: Ja
  • Telefoon: Ja
  • Verhuisdienst: Ja (betaald)
  • Whois Privacy: Ja

.NL domeinnaam? Het eerste jaar voor maar €1,00!

.eu-domeinnaam

€ 15,99 /jaar
  • Website redirect: Nee
  • DNS Beheer: Nee
  • DNSSEC: Nee
  • Telefoon: Ja
  • Verhuisdienst: Ja (betaald)
  • Whois Privacy: Ja

 

.com-domeinnaam

€ 17,99 /jaar
  • Website redirect: Nee
  • DNS Beheer: Nee
  • DNSSEC: Ja
  • Telefoon: Ja
  • Verhuisdienst: Ja (betaald)
  • Whois Privacy: Ja

 

.be-domeinnaam

€ 18,99 /jaar
  • Website redirect: Nee
  • DNS Beheer: Nee
  • DNSSEC: Nee
  • Telefoon: Ja
  • Verhuisdienst: Nee
  • Whois Privacy: Ja

.BE domeinnaam, het eerste jaar voor €8,-

E-mail Start

€ 95,88 /jaar
  • Website redirect: Ja
  • DNS Beheer: Ja
  • DNSSEC: Ja
  • Telefoon: Ja
  • Verhuisdienst: Ja (betaald)
  • Whois Privacy: Ja

Je eigen e-mail nu met gratis website

E-mail Max

€ 119,88 /jaar
  • Website redirect: Ja
  • DNS Beheer: Ja
  • DNSSEC: Ja
  • Telefoon: Ja
  • Verhuisdienst: Ja (betaald)
  • Whois Privacy: Ja

Je eigen e-mail nu met gratis website!