Yourhosting

4,3 / 5 4.214 ervaringen Bekijk Deel jouw ervaring

platinum
Actie!

Webhosting de eerste drie maanden voor € 0,99 per maand!

Bedrijfsgegevens

  • 150 Werknemers
  • KvK-nummer: 34128261
Openingstijden
  • ma-vrij: 09:00-17:00

Review score

4,3 / 5 4.214 ervaringen

Totaal (4.214)

  • Algemeen
  • Prijs/kwaliteitverhouding
  • Kwaliteit hosting
  • Klantenservice

Laatste 12 maanden (984)

  • Algemeen
  • Prijs/kwaliteitverhouding
  • Kwaliteit hosting
  • Klantenservice
Lees alle ervaringen

Over Yourhosting

Yourhosting is opgericht in 2001 en sindsdien uitgegroeid tot één van de grootste webhosting bedrijven van Nederland. Het bedrijf heeft meer dan 1,3 miljoen domeinnamen onder beheer voor meer dan 350.000 klanten.

Naast webhosting- en domeindiensten biedt Yourhosting ook diverse andere cloud en IT oplossingen aan. Zo bieden ze Azure cloud diensten aan gericht op grotere zakelijke klanten en ook diensten zoals Office 365 en Acronis Backup Online die ook geschikt zijn voor particulieren en MKB.

Yourhosting Ervaringen

Heb jij een persoonlijke ervaring dan kun je die delen via Webhosters.nl. We horen het graag als je tevreden bent maar ook klachten over de service van Yourhosting of specifieke producten zijn welkom zodat we een zo volledig mogelijk beeld krijgen over dit bedrijf. Des te meer reviews we kunnen verzamelen des te beter we onze gebruikers kunnen helpen bij het kiezen van het juiste webhosting bedrijf.

Ervaringen 4214 op 85 pagina's

review voor Rahied Bakridi
Prijs/kwaliteitverhouding
Kwaliteit
Klantenservice
geweldig geholpen en correct. echt een snelle service van hem. ter controle nog wat vragen gesteld en daar is niks mee. zo wist hij dat het de juiste persoon was, die deze kopie aan vroeg. en de kopie was in no time verstuurd.
donderdag 4 april 2024
l. hulshof-van wolde
Was deze beoordeling nuttig? Nuttig 0 Niet nuttig 0
Tevreden!
Prijs/kwaliteitverhouding
Kwaliteit
Klantenservice
Blij met Bobby! Reageert snel en lost alles op!
donderdag 4 april 2024
Rebecca
Was deze beoordeling nuttig? Nuttig 0 Niet nuttig 0
Argeweb #3158929
Prijs/kwaliteitverhouding
Kwaliteit
Klantenservice
Sinds lange tijd klant van Argeweb en ondanks dat argeweb soms telefonisch wat lastiger te bereiken is, worden de vragen die ik naar support@argeweb.nl stuur snel opgepakt. Lindsey heeft mijn vraag goed en snel afgehandeld met het resultaat zoals ik het voor ogen had! Super fijn!
donderdag 4 april 2024
Trivision ICT Services - Dave van Wijngaarden
Was deze beoordeling nuttig? Nuttig 0 Niet nuttig 0
Bobby
Prijs/kwaliteitverhouding
Kwaliteit
Klantenservice
Super snel geregeld allemaal door Bobby
donderdag 4 april 2024
Tineke Hansma
Was deze beoordeling nuttig? Nuttig 0 Niet nuttig 0
e-mail werkte niet, stond nog op vorige host
Prijs/kwaliteitverhouding
Kwaliteit
Klantenservice
Ben al sinds 2015 klant bij Yourhosting. In die periode bijna geen contact gehad omdat alles goed liep. Ik werd nu geconfronteerd met een niet werkende e-mail. Gelukkig zelf, deels kunnen oplossen door met 2 programma's te werken en gebruik te maken van de mail op mijn telefoon. Uiteindelijk, na een moeizaam proces, is een en ander in overleg met uw medewerker Ashod, opgelost. Wat mij vooral opviel was zijn proactieve aanpak. Als we er niet direct uitkwamen maildfe hij me om opnieuw contact op te nemen, net zolang tot er een oplossing kwam.
donderdag 4 april 2024
Willem Goede
Was deze beoordeling nuttig? Nuttig 0 Niet nuttig 0
Afscheid
Prijs/kwaliteitverhouding
Kwaliteit
Klantenservice
Afscheid genomen na jaren, door omstandigheden, moest het anders. Ben heel blij hoe het allemaal netjes is afgehandeld!!
donderdag 4 april 2024
Arnaud
Was deze beoordeling nuttig? Nuttig 0 Niet nuttig 0
Goede service
Prijs/kwaliteitverhouding
Kwaliteit
Klantenservice
Wanneer je een vraag hebt kan het even duren voor er reactie komt, dat is niet zo prettig. Wanneer er een reactie komt is deze wel altijd volledig en wordt je goed geholpen. Ik ben tevreden met de service.
donderdag 4 april 2024
Peggy van Aert
Was deze beoordeling nuttig? Nuttig 0 Niet nuttig 0
Snelle klantenservice
Prijs/kwaliteitverhouding
Kwaliteit
Klantenservice
Had vanmorgen een snelle vraag voor de servicedesk en Arzu heeft mij snel en goed geholpen! Prima service voor een goede prijs!
donderdag 4 april 2024
Rick
Was deze beoordeling nuttig? Nuttig 0 Niet nuttig 0
Vragen
Prijs/kwaliteitverhouding
Kwaliteit
Klantenservice
Ik beheer mijn website zelf en dus lukt het niet altijd om alles zelf uit te vogelen. Elke keer als ik contact opgenomen heb met de klantenservice van YourHosting kreeg ik er goed en snel antwoord op. De laatste keren waren dit Jeffrey, Patrick en Auke die mij alles tot in de puntjes uit hebben kunnen leggen tot ik het allemaal begreep. Bedankt he!
donderdag 4 april 2024
Rheyna
Was deze beoordeling nuttig? Nuttig 0 Niet nuttig 0
Webhosting
Prijs/kwaliteitverhouding
Kwaliteit
Klantenservice
Yourhosting Thomas Vink heeft mij perfect geholpen, netjes, duidelijk, behulpzaam en tot het einde mij geholpen. Was heel erg fijn. Nogmaals bedankt Thomas!
woensdag 3 april 2024
Ilona Kramer
Was deze beoordeling nuttig? Nuttig 0 Niet nuttig 0
Goed, vriendelijk en snel geholpen
Prijs/kwaliteitverhouding
Kwaliteit
Klantenservice
Had een vraag die ik (blijkbaar) ook via "mijn account" kon oplossen maar dat lukte me niet. Gebeld naar de servicedesk en door Niek vriendelijk te woord gestaan. De oplossing heeft hij snel en duidelijk voor mij geschetst. Echt blij mee.
woensdag 3 april 2024
Rob Stuurman
Was deze beoordeling nuttig? Nuttig 0 Niet nuttig 0
Goed en snel geholpen
Prijs/kwaliteitverhouding
Kwaliteit
Klantenservice
Ik had erop gerekend dat een reactie op mijn mail wel even op zich zou laten wachten ivm drukte maar ik had van @Roan al binnen 12 uur een bericht. Het lukte me niet om een verandering aan de site zichtbaar te maken. Gelukkig zag Roan direct de fout die ik had gemaakt. Toen ik dit eenmaal wist, kon ik het probleem verhelpen. Fijn!
woensdag 3 april 2024
Ellen Vermeulen
Was deze beoordeling nuttig? Nuttig 0 Niet nuttig 0
Goed geholpen
Prijs/kwaliteitverhouding
Kwaliteit
Klantenservice
Wij kregen de factuur voor komend jaar die een stuk hoger was, terwijl wij ook gedowngraded waren wat betreft pakket. Ik heb hierover contact gehad met Youri van Laar en hij heeft ons goed geholpen en uitgezocht welk pakket het beste bij ons zou passen. Hierdoor kwamen wij erachten dat we een totaal ander pakket kunnen gaan gebruiken. Dit zal allemaal aangepast worden en wij ontvangen een nieuwe factuur. Erg fijn.
woensdag 3 april 2024
Marlieke van Isselmuden-Versteeg
Was deze beoordeling nuttig? Nuttig 0 Niet nuttig 0
Ervaring met Website.pro
Prijs/kwaliteitverhouding
Kwaliteit
Klantenservice
Het is wat lastig overschakelen van de KPN Website maker vaar de Site.pro van jullie. Maar dankzij de goede ondersteuning van Laurens en Wouter lukt het mij steeds beter.
dinsdag 2 april 2024
Nico Aarsbergen
Was deze beoordeling nuttig? Nuttig 0 Niet nuttig 0
Makkelijk te manipuleren en slechte communicatie
Prijs/kwaliteitverhouding
Kwaliteit
Klantenservice
ArgeWeb is een slordig en gemakkelijk te manipuleren bedrijf. Een onverlaat die toevallig het adres en de naam van mijn moeder van 87 kent vraagt vrolijk een website voor haar aan en vinkt automatisch incasso aan en ArgeWeb begint zonder enige controle met incasso te dreigen als mijn moeder niet betaalt. Wat moeten ze zich diep schamen dat het zo gemakkelijk is om zoiets doen. t beloofd alles te verwijderen. Maar mijn moeder krijgt vrolijk weer een dreigbrief van jullie . Willen jullie dit direct in orde maken en een bos bloemen bij mijn moeder bezorgen en veel excuses maken dat jullie zo’n gemakkelijk te manipuleren bedrijf zijn .
dinsdag 2 april 2024
Ernst
Was deze beoordeling nuttig? Nuttig 0 Niet nuttig 0
De Waarden.
Prijs/kwaliteitverhouding
Kwaliteit
Klantenservice
Goedemiddag Yuri, Dank voor de geraakte uitvoering, omreden het mee denken, wat betreft de inhoudelijk vraag, van mij uit, de oplossing deed geschieden, en de verbondenheid met de persoon in kwestie, was een moment van vertrouwen, niet slagzijde maar de koers werd uitgezet, als een fenomeen gebeuren, zo intens, mijn waardering is groot, een persoon met een grote formule, de vraag werd in alles opgelost, en zeer vertrouwd uitgevoerd, zo voelt het aan, een Medewerker, met een Gouden randje!!
dinsdag 2 april 2024
Maartje Pronk
Was deze beoordeling nuttig? Nuttig 0 Niet nuttig 0
Dienstverlening
Prijs/kwaliteitverhouding
Kwaliteit
Klantenservice
Top service van laurens met een aanpassing in het DNS. Snel, vriendelijk en correct!
dinsdag 2 april 2024
Frank de Rie
Was deze beoordeling nuttig? Nuttig 0 Niet nuttig 0
Verkeerde factuur!
Prijs/kwaliteitverhouding
Kwaliteit
Klantenservice
Ik kreeg een factuur toegestuurd die bijna € 100 hoger was dan die van het vorige jaar. Voor dezelfde diensten. Althans: Bij contact met de klantenservice bleek ik genoeg te hebben aan een Basic- in plaats van een Start-pakket. En daardoor zelfs nog minder te hoeven betalen als vorig jaar. In een mum van tijd had Youri van Laar van Klantenservice het probleem opgelost. Top!
dinsdag 2 april 2024
Frans Disse
Was deze beoordeling nuttig? Nuttig 0 Niet nuttig 0
positieve ervaring
Prijs/kwaliteitverhouding
Kwaliteit
Klantenservice
Youri van Laar heeft me prima en snel geholpen, helemaal Top en flexibel, het helpt om bnij Your hosting te blijven,. hartelijke groet Monica Grasveld
dinsdag 2 april 2024
monica grasveld
Was deze beoordeling nuttig? Nuttig 0 Niet nuttig 0
Uitzonderlijk goede klantenservice van yourhosting
Prijs/kwaliteitverhouding
Kwaliteit
Klantenservice
Een schijnaar klein administratief probleem werd groter, zonder oplossing in zicht. Amy had onmiddellijk door wat er aan de hand was en leidde mij naar de oplossing. Toen de verbinding onverwacht verbroken was nam zij zelfs het initiatief om mij terug te bellen - waardoor ik niet weer door de rijstebrijberg van de wachtrij/vraag uitleggen heen hoefde. Bijzonder! Dank Amy, dank Yourhosting. Goed geregeld die klantenservice - het is het visitekaartje van je bedrijf!
dinsdag 2 april 2024
Jan Quist
Was deze beoordeling nuttig? Nuttig 0 Niet nuttig 0
Support - Auke
Prijs/kwaliteitverhouding
Kwaliteit
Klantenservice
Beste Auke, dank je wel weer voor de vlotte uitwerking van onze vraag en ondersteuning. Al jaren klant en kan niet anders zeggen dat jullie zeer behulpzaam zijn.
dinsdag 2 april 2024
Angela Busker
Was deze beoordeling nuttig? Nuttig 0 Niet nuttig 0
Goede en vriendelijke service
Prijs/kwaliteitverhouding
Kwaliteit
Klantenservice
Zojuist samen met Thomas Vink mijn email weer aan (het vernieuwde) outlook kunnen toevoegen. Dit kwam o.a. doordat mij wachtwoord niet meer werkte. Thomas heeft mij op een goede en rustige manier erdoorheen geloodsd. Ik coach zelf klantservice medewerkers bij een grote bank en ik zit zelf ook aan de telefoon. Ik weet niet welke protocollen jullie hebben voor een telefoongesprek, maar ik vond het gesprek met Thomas zeer prettig.
dinsdag 2 april 2024
Monique Bouterse van Leiden
Was deze beoordeling nuttig? Nuttig 0 Niet nuttig 0
Fijne klantenservice
Prijs/kwaliteitverhouding
Kwaliteit
Klantenservice
Klantenservice reageert altijd supersnel en is heel toeschietelijk. Ik had een Plus-pakket dat ik niet meer gebruikte. Door klunzigheid van mijn kant verlengde dat pakket deze maand voor een nieuw jaar. In feite zat ik eraan vast, maar een mailtje aan Auke van de klantenservice was genoeg om het ongedaan te maken en zelfs mijn betaling geretourneerd te krijgen... en dat gebeurde allemaal binnen een paar uur. Superservice. (Dank, Auke!)
dinsdag 2 april 2024
Ferry
Was deze beoordeling nuttig? Nuttig 0 Niet nuttig 0
Ashod
Prijs/kwaliteitverhouding
Kwaliteit
Klantenservice
Factuur Voir DNS prijs redirect service was zonder aankondiging verdubbeld. Ashod heeft dit rechtgezet waarvoor dank Mvgr Monique Stassen
maandag 1 april 2024
Monique Stassen
Was deze beoordeling nuttig? Nuttig 0 Niet nuttig 0
prettig geholpen
Prijs/kwaliteitverhouding
Kwaliteit
Klantenservice
Geholpen bij het overzetten van mijn mail van de oude provider naar yourhosting. Thomas Vink heeft mij goed geholpen, ook mee gedacht met andere vragen. Bij een probleem eerst de juiste collega geraadpleegd en daarna het advies gegeven wat te doen. Erg prettig dat iemand weet waar zijn kennis niet voldoende is en mij als klant dus goed helpt door navraag te doen. Om te weten of alles nu naar behoren verliep, ging een paar uur over heen (verwerking). Thomas heeft ook dit in de gaten gehouden en een mail gestuurd dat het nu goed moest zijn. En dat was het toen ik zelf checkte. Kortom: blij met de vriendelijke en kundige hulp.
maandag 1 april 2024
gretha
Was deze beoordeling nuttig? Nuttig 0 Niet nuttig 0
Wat fijn!
Prijs/kwaliteitverhouding
Kwaliteit
Klantenservice
Gisteren de registratie van mijn domeinnaam op gezegd. Betaalde er al drie jaar voor en deed er niets mee. Krijg de resterende tijd nu teruggestort. Tof
maandag 1 april 2024
Rob Neefs
Was deze beoordeling nuttig? Nuttig 0 Niet nuttig 0
Dit is een goede provider
Prijs/kwaliteitverhouding
Kwaliteit
Klantenservice
Blij met Argeweb als mijn hostingprovider en met de hulp van Lindsey
maandag 1 april 2024
B Groep
Was deze beoordeling nuttig? Nuttig 0 Niet nuttig 0
Opzeggen producten
Prijs/kwaliteitverhouding
Kwaliteit
Klantenservice
Klant sinds 2013, maar vanwege de prijsstijging nu toch een aantal producten opgezegd. Heel vriendelijk en snel geholpen door Youri van Laar.
zondag 31 maart 2024
Stylinghome
Was deze beoordeling nuttig? Nuttig 0 Niet nuttig 0
Prima Service
Prijs/kwaliteitverhouding
Kwaliteit
Klantenservice
Ik had wat problemen met de inrichting van een nieuwe WordPress site. Prima geholpen door Youri van Support. Aanrader!
zaterdag 30 maart 2024
Ed
Was deze beoordeling nuttig? Nuttig 0 Niet nuttig 0
Webhosting / Email
Prijs/kwaliteitverhouding
Kwaliteit
Klantenservice
Al jaren trouwe klant. Er was nu een probleempje maar is opgelost door Bobby aan de telefoon! Service is super!
vrijdag 29 maart 2024
Dave
Was deze beoordeling nuttig? Nuttig 0 Niet nuttig 0
E-mail account foutmeldingen op IPhone
Prijs/kwaliteitverhouding
Kwaliteit
Klantenservice
Onlangs mijn IPhone10 omgezet naar een IPhone15 en daarbij ging kennelijk iets mis met de e-mail account instellingen. Als gepensioneerd zelfstandig ondernemer met een technisch commerciële achtergrond, maar toch een wat ‘digibetische inslag’, heb ik veel moeite met dat steeds meer ingeburgerde helpdesksysteem, waarbij je zo spoedig mogelijk wordt verwezen naar een of ander ‘mijn-zus-of-zo-portal’, met de intentie om je daarmee zo snel mogelijk af te schepen. (Althans, zo komt dat bij mij over!) Met mijn beperkte kennis van de huidige internet terminologie kom ik daar niet veel verder mee. Een hele verademing was het dan ook, om na het nodige aandringen uiteindelijk in contact te worden gebracht met een ‘2e-lijns supportmedewerker’, die wel de tijd neemt en de kennis heeft om telefonisch samen mijn vragen te analyseren en oplossingen daarvoor aan te dragen. Stukken sneller dan telkens wachten of er al een reactie op mijn email is binnengekomen, of dat er aanvullende gegevens nodig zijn. Ik moet eerlijk stellen, dat het geduld en het meedenken van Wouter uiteindelijk vrij snel heeft geleid tot een voor mij als leek begrijpbare verklaring en de uiteindelijke oplossing van mijn probleem, waarvoor hierbij nogmaals mijn hartelijke dank en uiterste waardering!
vrijdag 29 maart 2024
Vincent Honings
Was deze beoordeling nuttig? Nuttig 0 Niet nuttig 0
Downgrading hostingpakket
Prijs/kwaliteitverhouding
Kwaliteit
Klantenservice
Via de hostingsmanager lukt het downgraden niet op de manier zoals ik wilde. Toen gaan bellen. Kwam in contact met Auke en na uitleg wat ik wilde, werd ik verrast door het tempo waarin de downgrading geregeld kon worden. Inclusief terugstorting van teveel betaalde geld. Top geregeld, Auke!!
vrijdag 29 maart 2024
Rene Schalk
Was deze beoordeling nuttig? Nuttig 0 Niet nuttig 0
Verandering van tenaamstelling
Prijs/kwaliteitverhouding
Kwaliteit
Klantenservice
Auke, bedankt voor je snelle hulp om de tenaamstelling te veranderen.
vrijdag 29 maart 2024
W. Flamma
Was deze beoordeling nuttig? Nuttig 0 Niet nuttig 0
WordPress 'verzon' vele duizenden berichten
Prijs/kwaliteitverhouding
Kwaliteit
Klantenservice
Om voor mij onverklaarbare reden kwamen er steeds vele berichten, veelal oude e-mails, op mijn site binnen. Jordi van Argeweb heeft binnen een dag mijn WordPress site gereset en alles werkt weer probleemloos.
donderdag 28 maart 2024
Gert Dazler
Was deze beoordeling nuttig? Nuttig 0 Niet nuttig 0
Klantenaccount wachtwoord reset.
Prijs/kwaliteitverhouding
Kwaliteit
Klantenservice
Domeinnaam aangevraagd, kon mijn account niet activeren omdat mijn wachtwoord niet werd geaccepteerd. Dit was op 15 maart, toen al meerdere malen aan de telefoon gehangen, ik zou een reset wachtwoordmail krijgen, ook gehad, maar kon er nog niet in. Ik had er even geen zin meer in en tijd voor om weer aan de telefoon te hangen, nu twee weken later, toch maar weer bellen, er werd weer een mail gestuurd met een reset wachtwoord, werd weer niet geaccepteerd, maar door stapsgewijs mij erdoorheen te helpen en ik nog een simpel teken moest toevoegen, en nu accepteerde hij het wel. Dus top geholpen!
donderdag 28 maart 2024
Rahied
Was deze beoordeling nuttig? Nuttig 0 Niet nuttig 0
Goed geholpen door Rudy
Prijs/kwaliteitverhouding
Kwaliteit
Klantenservice
Mijn vraag via de chat werd meteen opgenomen en behandeld door Rudy. Daardoor was mijn probleem snel opgelost
donderdag 28 maart 2024
Ann
Was deze beoordeling nuttig? Nuttig 0 Niet nuttig 0
Goeie klantenservice
Prijs/kwaliteitverhouding
Kwaliteit
Klantenservice
Fijn contact gehad met de klantenservice [medewerker Ashod] Helaas had ik assistentie nodig in een weekend omdat ik er zelf niet uitkwam. Ashod heeft alles voor mij weten op te lossen, waarvoor dank!!
donderdag 28 maart 2024
M. Carels
Was deze beoordeling nuttig? Nuttig 0 Niet nuttig 0
Hulp bij reset mail op MACbook
Prijs/kwaliteitverhouding
Kwaliteit
Klantenservice
Erg fijn geholpen door Thomas Vink, hij heeft heel rustig door het systeem gelopen en de juiste aanwijzingen gegeven om mijn mail weer werkend te krijgen op mijn MACbook
donderdag 28 maart 2024
M. van der Pot
Was deze beoordeling nuttig? Nuttig 0 Niet nuttig 0
Thomas Vink - hele fijne, servicegerichte Yourhosting ambassadeur
Prijs/kwaliteitverhouding
Kwaliteit
Klantenservice
Hi Thoms, onwijs bedankt voor al je hulp. Ook dat je me gewezen hebt op een beter pakket dat bij mijn domein aansluit! Ook je schriftelijke uitleg (stappenplan) was top - het probleem is v erholpen en het pakket aangepast. Dank je wel!! gr, Caroline
donderdag 28 maart 2024
Caroline van Halteren
Was deze beoordeling nuttig? Nuttig 0 Niet nuttig 0
Klantenservice
Prijs/kwaliteitverhouding
Kwaliteit
Klantenservice
Rick, bedankt voor het fijne gesprek en de heldere uitleg. Ik ben uitstekend geholpen.
donderdag 28 maart 2024
Joyce Bosma
Was deze beoordeling nuttig? Nuttig 0 Niet nuttig 0
Snel en goed geholpen.
Prijs/kwaliteitverhouding
Kwaliteit
Klantenservice
Ik wilde twee subdomeinen van mijn premiumpakket volledig verwijderen en zag zo snel niet hoe dat moest (en altijd huiverig om uit te proberen). Binnen 24 uur goed geholpen door Auke. Topservice!
woensdag 27 maart 2024
Karel David van der Gun
Was deze beoordeling nuttig? Nuttig 0 Niet nuttig 0
Vliegensvlug
Prijs/kwaliteitverhouding
Kwaliteit
Klantenservice
Arzu, medewerker klantenservice, heeft vliegensvlug mijn e-mailadres gewijzigd, nadat ze me had geholpen met het invullen en mailen van de juiste gegevens en formulieren. Dank!
woensdag 27 maart 2024
Francien van Zetten
Was deze beoordeling nuttig? Nuttig 0 Niet nuttig 0
Customer support was first class today
Prijs/kwaliteitverhouding
Kwaliteit
Klantenservice
I have been a customer of Yourhosting for 17 years and never really had to contact support. I discovered an administrative issue today regarding one of my domains. Eren from customer support was first class, quickly resolving the issue with no fuss. Eren listened and understood the issue I was facing and then resolved it. I only had to phone once and the call was picked up quickly and by a human!! (no chatbot rubbish), just a couple of followup emails and we were all done. Great job Eren.
woensdag 27 maart 2024
Robert McDonnell
Was deze beoordeling nuttig? Nuttig 0 Niet nuttig 0
Fijne extra service!
Prijs/kwaliteitverhouding
Kwaliteit
Klantenservice
Onze (verouderde) website vertoonde serieuze inlogproblemen. En ondanks dat dit probleem buiten de verantwoordelijkheid valt van de hosting provider, heeft Jeroen van Argeweb er alles aan gedaan om ons hier toch mee te helpen. En met succes! Hartelijk dank voor de vasthoudendheid in dezen.
woensdag 27 maart 2024
David Appelboom
Was deze beoordeling nuttig? Nuttig 0 Niet nuttig 0
DNS instellingen aanpassen
Prijs/kwaliteitverhouding
Kwaliteit
Klantenservice
Gebeld om de DNS-instellingen aan te passen. Is meteen geregeld door Roy en daarna door Eren. Super service!
woensdag 27 maart 2024
M. Vroon
Was deze beoordeling nuttig? Nuttig 0 Niet nuttig 0
Hulp bij overzetten email
Prijs/kwaliteitverhouding
Kwaliteit
Klantenservice
Roan heeft mij uitstekend geholpen met het migreren van email. Helaas is het niet gelukt, maar dit ligt bij de andere partij en niet bij Yourhosting. Roan heeft heel tijd en geduld gestoken in het proberen, dus zeker een goede service!
woensdag 27 maart 2024
Marillion
Was deze beoordeling nuttig? Nuttig 0 Niet nuttig 0
email issues
Prijs/kwaliteitverhouding
Kwaliteit
Klantenservice
Tomas Vink begeleidde mij top met mijn vraag over toegang mail en vernieuwing instellingen.
woensdag 27 maart 2024
evert van beek
Was deze beoordeling nuttig? Nuttig 0 Niet nuttig 0
Goed geholpen
Prijs/kwaliteitverhouding
Kwaliteit
Klantenservice
Fijn dat de klantenservice zo direct reageert. Eerst met Rachied, daarna maakte Youri het voortreffelijk af. Ik voelde me erkend in mijn zorg. Daar wil ik jullie voor bedanken!
woensdag 27 maart 2024
Margaret Dalman
Was deze beoordeling nuttig? Nuttig 0 Niet nuttig 0
Heel goed geholpen, blij met Argeweb
Prijs/kwaliteitverhouding
Kwaliteit
Klantenservice
Bedankt Lindsey van de klantenservice
woensdag 27 maart 2024
Kleijn
Was deze beoordeling nuttig? Nuttig 0 Niet nuttig 0
Netelig probleem opgelost
Prijs/kwaliteitverhouding
Kwaliteit
Klantenservice
Het heeft heel wat inspanningen (en ook wel wat tijd) gekost om DMARC-instellingen voor het verzenden van een e-mailnieuwsbrief goed ingesteld te krijgen. De supportafdeling van Your Hosting is pas opgehouden toen het probleem daadwerkelijk opgelost was. Altijd vlotte reacties op vragen en problemen.
woensdag 27 maart 2024
Radboud Hafkenscheid
Was deze beoordeling nuttig? Nuttig 0 Niet nuttig 0

Richtlijnen

Wij zien graag dat een Review:

  • 100% eerlijk is.
  • plus- en minpunten bevat.
  • details bevat.

Een Review wordt afgekeurd wanneer deze:

  • grove/kwetsende taal bevat.
  • links bevat.
  • onjuist is.
  • persoonsgegevens of andere gevoelige informatie bevat.
Richtlijnen reviews op webhosters.

Deel jouw ervaring

Heb jij ervaring met Yourhosting? Deel die dan op deze pagina.

Prijs/Kwaliteitverhouding
Kwaliteit
Klantenservice

Webhosting

Basic

€ 9,99 /maand
  • Opslag: 5 GB
  • Dataverkeer: 1 TB
  • SSD: Ja
  • Telefoon: Ja
  • Verhuisdienst: Ja (betaald)
  • SSL: Ja

Eerste zes maanden slechts €0,99 per maand!

Start

€ 19,99 /maand
  • Opslag: 25 GB
  • Dataverkeer: 1 TB
  • SSD: Ja
  • Telefoon: Ja
  • Verhuisdienst: Ja (betaald)
  • SSL: Ja

Eerste zes maanden slechts € 0,99 per maand! Gratis telefonische support.

Plus

€ 24,99 /maand
  • Opslag: 50 GB
  • Dataverkeer: 1 TB
  • SSD: Ja
  • Telefoon: Ja
  • Verhuisdienst: Ja (betaald)
  • SSL: Ja

Eerste zes maanden slechts € 0,99 per maand! Gratis telefonische support.

Max

€ 26,99 /maand
  • Opslag: 50 GB
  • Dataverkeer: 1 TB
  • SSD: Ja
  • Telefoon: Ja
  • Verhuisdienst: Ja (betaald)
  • SSL: Ja

Eerste maand slechts € 0,99 per maand! Gratis telefonische support.

VPS Hosting

VPS 2

€ 19,99 /maand
  • Opslag: 60 GB
  • Dataverkeer: 2 TB
  • SSD: Ja
  • Telefoon: Ja
  • Verhuisdienst: Nee
  • SSL: Ja

Eerste 3 maanden €8 per maand (maandelijks opzegbaar)

VPS 3

€ 29,99 /maand
  • Opslag: 80 GB
  • Dataverkeer: 5 TB
  • SSD: Ja
  • Telefoon: Ja
  • Verhuisdienst: Nee
  • SSL: Ja

 

VPS 4

€ 49,99 /maand
  • Opslag: 100 GB
  • Dataverkeer: 10 TB
  • SSD: Ja
  • Telefoon: Ja
  • Verhuisdienst: Nee
  • SSL: Ja

 

Managed VPS 3

€ 119,00 /maand
  • Opslag: 80 GB
  • Dataverkeer: 3 TB
  • SSD: Ja
  • Telefoon: Ja
  • Verhuisdienst: Nee
  • SSL: Ja

 

Managed VPS 4

€ 169,99 /maand
  • Opslag: 100 GB
  • Dataverkeer: 5 TB
  • SSD: Ja
  • Telefoon: Ja
  • Verhuisdienst: Ja (betaald)
  • SSL: Ja

 

Domeinnaam

Doorstuurservice

€ 11,88 /jaar
  • Website redirect: Ja
  • DNS Beheer: Nee
  • DNSSEC: Ja
  • Telefoon: Ja
  • Verhuisdienst: Nee
  • Whois Privacy: Ja

 

.eu-domeinnaam

€ 15,99 /jaar
  • Website redirect: Nee
  • DNS Beheer: Nee
  • DNSSEC: Nee
  • Telefoon: Ja
  • Verhuisdienst: Ja (betaald)
  • Whois Privacy: Ja

 

Yourhosting .NL domeinnaam

€ 18,99 /jaar
  • Website redirect: Nee
  • DNS Beheer: Nee
  • DNSSEC: Ja
  • Telefoon: Ja
  • Verhuisdienst: Ja (betaald)
  • Whois Privacy: Ja

.NL domeinnaam? Gratis Telefonische Support!

.de-domeinnaam

€ 21,99 /jaar
  • Website redirect: Nee
  • DNS Beheer: Nee
  • DNSSEC: Nee
  • Telefoon: Ja
  • Verhuisdienst: Ja (betaald)
  • Whois Privacy: Ja

 

Yourhosting .BE domeinnaam

€ 24,99 /jaar
  • Website redirect: Nee
  • DNS Beheer: Nee
  • DNSSEC: Nee
  • Telefoon: Ja
  • Verhuisdienst: Nee
  • Whois Privacy: Ja

 

Yourhosting .COM domeinnaam

€ 28,99 /jaar
  • Website redirect: Nee
  • DNS Beheer: Nee
  • DNSSEC: Ja
  • Telefoon: Ja
  • Verhuisdienst: Ja (betaald)
  • Whois Privacy: Ja

€ 12,99 in eerste jaar, 20+ jaar hostingervaring, 1.1 miljoen+ domeinen

E-mail Start

€ 119,88 /jaar
  • Website redirect: Ja
  • DNS Beheer: Ja
  • DNSSEC: Ja
  • Telefoon: Ja
  • Verhuisdienst: Ja (betaald)
  • Whois Privacy: Ja

Eerste zes maanden slechts €0,99 per maand!

E-mail Max

€ 155,88 /jaar
  • Website redirect: Ja
  • DNS Beheer: Ja
  • DNSSEC: Ja
  • Telefoon: Ja
  • Verhuisdienst: Ja (betaald)
  • Whois Privacy: Ja

Eerste zes maanden nu slechts €0,99 per maand!