Yourhosting

3,6 / 5 2.142 ervaringen Bekijk Deel jouw ervaring

Actie!

Webhosting de eerste 3 maanden voor € 1,00 per maand!

Bedrijfsgegevens

  • 65 Werknemers
  • KvK-nummer: 34128261
Openingstijden
  • ma-do: 09:00-21:00
  • vrij-zat: 09:00-17:00
Website screenshot Yourhosting

Overall score

3,6 / 5 2.142 ervaringen

Totaal (2.142)

  • Algemeen
  • Prijs/kwaliteitverhouding
  • Kwaliteit hosting
  • Klantenservice

Laatste 12 maanden (336)

  • Algemeen
  • Prijs/kwaliteitverhouding
  • Kwaliteit hosting
  • Klantenservice
Lees alle ervaringen

Over Yourhosting
Yourhosting is opgericht in 2001 en sindsdien uitgegroeid tot één van de grootste webhosting bedrijven van Nederland. Het bedrijf heeft meer dan 1,1 miljoen domeinnamen geregistreerd voor haar 160 duizend klanten.

Naast webhosting- en domeindiensten biedt Yourhosting ook diverse andere cloud en IT oplossingen aan. Zo bieden ze Azure cloud diensten aan gericht op grotere zakelijke klanten en ook diensten zoals Office 365 en Acronis Backup Online die ook geschikt zijn voor particulieren en MKB.

Sinds 2018 is Yourhosting onderdeel van TWS waar ook meerdere andere webhosting bedrijven onder vallen.

Yourhosting Ervaringen & Klachten
Heb jij een persoonlijke ervaring dan kun je die delen via Webhosters.nl. We horen het graag als je tevreden bent maar ook klachten over de service van Yourhosting of specifieke producten zijn welkom zodat we een zo volledig mogelijk beeld krijgen over dit bedrijf. Des te meer reviews we kunnen verzamelen des te beter we onze gebruikers kunnen helpen bij het kiezen van het juiste webhosting bedrijf.

Ervaringen 2142 op 43 pagina's

AM Holding BV
Prijs/kwaliteitverhouding
Kwaliteit
Klantenservice
Ik heb 2 websites met mailaccounts draaien en ben al jaren klant. Op een gegeven moment is men gestopt met de telefonische support en werd je gekoppeld aan een robot met chatservice. Ik heb toen overwogen om over te stappen. Gelukkig is dit weer teruggedraaid en wordt er weer telefonische support verleend. Ben weer erg tevreden en alles werkt super, zeker aan te bevelen. Gr. Ad van Meeteren
  • Reactie hierop van: Yourhosting
    Goedemorgen Ad, Bedankt voor je review! Ook wij zijn blij dat we weer telefonisch bereikbaar zijn omdat we telefonisch klanten toch het beste kunnen helpen in de meeste gevallen. Leuk om te horen dat jij dat ook zo ervaart en dat je nog steeds klant bij ons bent :-) Als we weer iets voor je kunnen doen dan horen we graag van je! Voor nu een fijne dag verder toegewenst. Groet, Jerremy
maandag 4 oktober 2021
Ad van Meeteren
Was deze beoordeling nuttig? Nuttig 3 Niet nuttig 0
Weer goed geholpen
Prijs/kwaliteitverhouding
Kwaliteit
Klantenservice
Ik kreeg een instelling niet goed van een email. Even gambled, mailtje terug dat we samen gingen bellen en de jongens van YourHosting even meegingen kijken via Teamviewer, en ... het probleem is opgelost. Snel en no fuzz, perfect
  • Reactie hierop van: Yourhosting
    Goedemorgen Ellen, Goed om te horen dat we je na tevredenheid geholpen hebben. Als we in de toekomst weer iets voor je kunnen doen dan horen we dat graag! Bedankt voor je review en een hele fijne dag verder toegewenst. Groet, Jerremy
maandag 4 oktober 2021
Ellen
Was deze beoordeling nuttig? Nuttig 3 Niet nuttig 0
Duidelijke uitleg gekregen
Prijs/kwaliteitverhouding
Kwaliteit
Klantenservice
Met mijn project Walk the City ben ik al jaren tevreden klant bij zowel Vevida (https://WalktheCity.eu) als Yourhosting (https://Stadswandelingen.app). De laatste factuur van Vevida viel flink hoger uit, omdat de website naar een duurdere Windows-server is overgezet. Dat had van mij niet gehoeven, en liever had ik hierover overleg gehad. Het bood mij wel kans om met de servicedesk-medewerker van Vevida, Hugo, een goed gesprek hierover te hebben, en alvast een voorschot te nemen om de komende overgang / samenvoeging van Yourhosting en Vevida. Omdat mijn project werkt met een API voor Walk the City-app, moet evt. downtijd gepland worden. Hugo heeft voor mij een service-account op het nieuwe service-platform aangemaakt, en voor mij een ticket aangemaakt waarin ons gesprek goed genotuleerd staat. Samengevat: Niet zo blij met de hogere kosten ivm. een actie waar ik niet om gevraagd heb, maar wel blij met de professionele wijze waarop ik te woord ben gestaan door Hugo. Ik hoop erop, en ga ervan uit, dat de samenwerking, als de omgevingen worden samengevoegd, net zo prettig, professioneel en soepel zal verlopen.
  • Reactie hierop van: Yourhosting
    Beste heer Bosman, Bedankt voor je review! Goed om te horen dat je al jaren een tevreden klant bent. We gaan er alles aan doen om de samenwerking prettig, professioneel en soepel te laten verlopen. Als je iets tegen komt wat beter kan dan horen we dat ook graag. Voor nu een hele fijne dag verder toegewenst. Groet, Jerremy
maandag 4 oktober 2021
J.J. Bosman
Was deze beoordeling nuttig? Nuttig 3 Niet nuttig 0
Top klantenservice
Prijs/kwaliteitverhouding
Kwaliteit
Klantenservice
Geen wachtrij, snelle vraaggerichte antwoorden en probleem opgelost.
  • Reactie hierop van: Yourhosting
    Goedemorgen! Bedankt voor je review! Goed om te horen dat jouw vragen goed en snel beantwoord zijn. Als we weer iets voor je kunnen doen dan horen we graag van je. Fijne dag verder toegewenst. Groet, Jerremy
maandag 4 oktober 2021
Loep ontwerp
Was deze beoordeling nuttig? Nuttig 3 Niet nuttig 0
Duidelijk verhaal en 1-op-1 support.
Prijs/kwaliteitverhouding
Kwaliteit
Klantenservice
Gebeld voor het overzetten van mijn domeinen naar een nieuw zakelijk account. Ik ben eerst duidelijk geïnformeerd over de gevolgen en kosten. Vervolgens advies gekregen om accounts te downgraden om in de toekomst geen onnodige kosten te maken. Online omzetten gaf wat technische problemen, welke gelijk intern zijn opgepakt en opgelost. De communicatie met Auke ging vlot en was helder, ook fijn om een vast aanspreekpunt te hebben voor je probleem. Auke denkt in oplossingen en vertelt een eerlijk verhaal.
  • Reactie hierop van: Yourhosting
    Beste Robin, Bedankt voor je review! Leuk om te horen dat je tevreden bent over onze dienstverlening. Als we weer iets voor je kunnen doen dan horen we dat graag. Succes verder met uw producten en diensten. Hele fijne dag verder toegewenst! Groet, Jerremy
maandag 4 oktober 2021
Robin
Was deze beoordeling nuttig? Nuttig 1 Niet nuttig 0
Wij zijn al ruim 20 jaar tevreden klant bij YourHosting
Prijs/kwaliteitverhouding
Kwaliteit
Klantenservice
Mijn bedrijf Protectsun raamdecoratie en zonwering in Amsterdam is al ruim 20 jaar klant bij Yourhosting.Ik heb belang bij goede hosting en service en dat heb ik gevonden bij Yourhosting. Misschien niet de voordeligste provider, maar voor ons wel de beste.Goedkoop is duurkoop .Wij krijgen goede ondersteuning met onze premium support en ik kan altijd terug vallen op Sebastian Bolding die ik al vanaf het begin bij YH ken als prettig persoon. Daarom nogmaals ik en mijn bedrijf Protectsun zijn blij met onze betrouwbare provider Yourhosting. Hartelijke groet van Hans Rietel eigenaar Protectsun in Amsterdam www.protectsun.nl
  • Reactie hierop van: Yourhosting
    Goedemorgen Hans! Ik werk hier nu precies 12,5 jaar en heb jouw account meerdere malen voor me gehad. Je bent dus al lang een trouwe klant, leuk om te horen! Nog leuker om te horen dat je tevreden bent over de samenwerking met Yourhosting. Ik als medewerker heb in de afgelopen 12,5 jaar veel meegemaakt maar dat geldt natuurlijk ook voor jou als klant. Op naar nog vele en succesvolle jaren :-) Heel erg bedankt voor je review! Laat het ons ook gerust weten als je dingen ziet wat beter kan. Groet, Jerremy
maandag 4 oktober 2021
Hans Rietel
Was deze beoordeling nuttig? Nuttig 3 Niet nuttig 0
Domeinnaam registraties
Prijs/kwaliteitverhouding
Kwaliteit
Klantenservice
Registratie domeinnaam
maandag 4 oktober 2021
Gerrit Kobes
Was deze beoordeling nuttig? Nuttig 2 Niet nuttig 0
Contact met support
Prijs/kwaliteitverhouding
Kwaliteit
Klantenservice
Fantastisch geholpen bij omzetten hosting pakket door Auke 👍
  • Reactie hierop van: Yourhosting
    Hoi Erik, Ik ga het doorgeven aan Auke! Fijn om te horen dat hij zo goed heeft geholpen! Met vriendelijke groet, Mark
vrijdag 1 oktober 2021
Erik Brummer
Was deze beoordeling nuttig? Nuttig 1 Niet nuttig 0
verhuizing URL + e-mail naar yourHosting
Prijs/kwaliteitverhouding
Kwaliteit
Klantenservice
Sinds ik nu (een best wel kostbaar) PremiumSupport pakket heb voor mijn website ben ik zeker bijzonder tevreden over de manier waarop ik geholpen ben om mijn zakelijke email en url te verhuizen naar YourHosting. Deskundig, rustig en geduldige begeleiding en hulp. Heel fijn, waarvoor mijn dank!
  • Reactie hierop van: Yourhosting
    Beste Annemariet, Heel erg fijn om te horen dat de support je bevalt. We doen ons best om onze klanten zo goed mogelijk te helpen. Bedankt voor je review! Met vriendelijke groet, Mark
donderdag 30 september 2021
Annemariet
Was deze beoordeling nuttig? Nuttig 1 Niet nuttig 0
Superfijne support van Yourhosting
Prijs/kwaliteitverhouding
Kwaliteit
Klantenservice
Ik ben heel tevreden over Yourhosting als bedrijf. Afgelopen Zondag had ik een euvel met mijn e-mail, kon nergens meer bij of in. Paniek dus. Dennis van der Burg van Yourhosting schoot mij meteen te hulp en regelde supergoede support van 2 collega's waardoor alles binnen een uur was opgelost! Hulde! Dit zijn mensen die hart hebben voor hun klanten. Dikke pluim!
  • Reactie hierop van: Yourhosting
    Hoi Maureen, Wat ontzettend fijn om te horen dat we je hebben kunnen helpen! Bedankt voor het schrijven van een review! Met vriendelijke groet, Mark
woensdag 29 september 2021
Maureen Kamphuis
Was deze beoordeling nuttig? Nuttig 1 Niet nuttig 0
Uitstekende service
Prijs/kwaliteitverhouding
Kwaliteit
Klantenservice
Al sinds vele jaren heb ik verschillende pakketten bij Your Hosting ondergebracht. Van domeinnamen tot email-pakketten. Altijd als ik een vraag heb, wordt deze naar volle tevredenheid behandeld. Alhoewel er een tijd geweest is dat YH slechter bereikbaar was (wat niet fijn was en me aan het twijfelen heeft gebracht), is die bereikbaarheid weer volledig teruggebracht. Een van de belangrijkste redenen dat ik voor een provider kies is de telefonische bereikbaarheid. Gelukkig is die weer terug. Die heeft me ook in deze hulpvraag het snelst kunnen helpen. Omdat mijn website niet meer het veiligheidsvignet kon waarborgen en ik klanten verloor, was het van groot belang dat mijn domeinnaam naar een externe website provider werd door gekoppeld. Dat werd met de grootste zorg gedaan door desbetreffende medewerker. Maar ook zijn collega's, die de moeite namen om de juiste persoon te vinden voor mijn hulpvraag, hebben zeker bijgedragen aan mijn dikke klanttevredenheid. Wat mij betreft maak ik nog graag jaren gebruik van de diensten van Your Hosting.
  • Reactie hierop van: Yourhosting
    Hoi Judith, Wat fijn om te horen dat je weer zo tevreden bent met onze dienstverlening! Wij vinden het ook erg fijn om weer telefonisch contact te hebben met jou als klant. Dat werkt vaak een stuk fijner. Gelukkig blijf je dan nog jaren klant bij ons! Met vriendelijke groet, Mark
woensdag 29 september 2021
Judith Groeneveld
Was deze beoordeling nuttig? Nuttig 1 Niet nuttig 0
Prima gehlopen
Prijs/kwaliteitverhouding
Kwaliteit
Klantenservice
Het kostte me even wat moeite om de Exchange Kiosk te koppen aan een nieuwe domeinnaam. Patrick heeft me goed geholpen, waarbij het wel van belang was dat ik wist hoe je een DNS moet aanpassen. Zonder die kennis heb je meer begeleiding nodig. Maar voor mij prima dus!
  • Reactie hierop van: Yourhosting
    Hoi Alexander, Wat fijn om te horen dat het gelukt is met de hulp van Patrick! Bedankt voor je review. Met vriendelijke groet, Mark
woensdag 29 september 2021
Alexander
Was deze beoordeling nuttig? Nuttig 1 Niet nuttig 0
review contact klantenservice
Prijs/kwaliteitverhouding
Kwaliteit
Klantenservice
Vandaag telefonische support gehad mbt opstarten (registreren domeinnaam en aanmaken emailadres). Ik ben daarbij op een heel prettige manier begeleid door Auke. Hij heeft me op een rustige manier gewezen hoe alles werkt en wat ik moet doen. Echt super. Dit geeft vertrouwen voor de toekomst en het gebruik van de service van your hosting.
  • Reactie hierop van: Yourhosting
    Hoi Marjon, Wat ontzettend fijn om te horen! Ik geef het door aan Auke, wat een compliment! Met vriendelijke groet, Mark
dinsdag 28 september 2021
marjon klaassen
Was deze beoordeling nuttig? Nuttig 1 Niet nuttig 0
Bloed zweet en tranen
Prijs/kwaliteitverhouding
Kwaliteit
Klantenservice
Graag had ik mijn e-mail op al m’n apparaten geïnstalleerd. Dit lukte me niet. Contact gekregen met Patrick, hij heeft me zo goed geholpen, rustig gebleven en zeer professioneel! Na bloed zweet en tranen hebben we na lange tijd en heel wat mogelijkheden bekeken te hebben, het voor elkaar gekregen! HALLELUJA!! Big shout out naar Patrick! Thanks Your Hosting!
  • Reactie hierop van: Yourhosting
    Hoi Lilian, Bedankt voor je 5-sterren review! Wat ontzettend goed om te horen dat het is gelukt om je e-mail in te stellen! Ik geef het door aan Patrick ;) Met vriendelijke groet, Mark
maandag 27 september 2021
Lilian Breton
Was deze beoordeling nuttig? Nuttig 1 Niet nuttig 0
Super geholpen met mijn domeinnaam verhuizing!
Prijs/kwaliteitverhouding
Kwaliteit
Klantenservice
Registratie en DNS beheer
  • Reactie hierop van: Yourhosting
    Hoi PP, Bedankt voor je 5-sterren review! Daar help je ons enorm mee! Met vriendelijke groet, Mark
maandag 27 september 2021
PP
Was deze beoordeling nuttig? Nuttig 1 Niet nuttig 0
Prima geholpen!
Prijs/kwaliteitverhouding
Kwaliteit
Klantenservice
Patrick heeft mij prima geïnformeerd en kon aan een leek zaken uitleggen.
  • Reactie hierop van: Yourhosting
    Hoi Cor, bedankt voor je 5 sterren voor onze klantenservice! Als er iets is dat wij aan onze kwaliteit kunnen verbeteren om ook die beoordeling omhoog te krijgen, dan horen wij dat graag op webcare@yourhosting.nl. Groet, David
woensdag 22 september 2021
Cor
Was deze beoordeling nuttig? Nuttig 0 Niet nuttig 0
Goede service
Prijs/kwaliteitverhouding
Kwaliteit
Klantenservice
Goed geholpen met de uitdagingen die we hadden qua instellingen.
  • Reactie hierop van: Yourhosting
    Hoi Renaldo, bedankt voor je positieve review! Als er weer iets is, weet je ons te vinden! Groet, David
woensdag 22 september 2021
Renaldo
Was deze beoordeling nuttig? Nuttig 1 Niet nuttig 0
Hulp bij redirect / SSL issues
Prijs/kwaliteitverhouding
Kwaliteit
Klantenservice
Erg goed geholpen met deze storing. Onze site werkt weer helemaal top. Duidelijke hulp gekregen om het probleem op te lossen en een perfecte service. Dikke shout out naar Auke voor de hulp
  • Reactie hierop van: Yourhosting
    Hoi Chris, bedankt voor het plaatsen van je positieve review en bedankt voor je compliment over mijn collega! Ik geef dit aan hem door! Groet, David
woensdag 22 september 2021
Chris Cuypers
Was deze beoordeling nuttig? Nuttig 1 Niet nuttig 0
Complimenten voor Premium Support
Prijs/kwaliteitverhouding
Kwaliteit
Klantenservice
Wij ontwikkelen nieuwe websites en verzorgen Re-Design voor bestaande websites. Bij de Re-design klanten hebben vaak te maken met voor ons minder bekende hosting partijen en hebben wij geen of beperkte mogelijkheden om instellingen van de DNS aan te passen een SSL certificaat te (laten) installeren bestanden op de server aan te passen etc. etc. Inmiddels hebben wij een deel van onze klanten kunnen laten overstappen naar YourHosting, dan kunnen wij bij alle zaken die relevant zijn. Dat bespaart ons veel tijd. Maar het wordt nog mooier met Premium Support, dan kun je gewoon ff bellen een vraag stellen en "het" wordt opgelost. Bij deze een compliment voor het hele Premium Support Team 👌👍
  • Reactie hierop van: Yourhosting
    Hoi Stef, bedankt voor je mooie positieve review! Daar worden wij blij van! :) Groet, David
dinsdag 21 september 2021
Stef
Was deze beoordeling nuttig? Nuttig 1 Niet nuttig 0
Opzegging contract Auke
Prijs/kwaliteitverhouding
Kwaliteit
Klantenservice
Er was wat fout gegaan bij de opzegging van mijn contract. Dit is goed opgelost door Auke. Topservice!
  • Reactie hierop van: Yourhosting
    Hoi Abderrahim, bedankt voor je review! Fijn dat mijn collega je zo goed heeft kunnen helpen! Groet, David
maandag 20 september 2021
Abderrahim Ichamrach
Was deze beoordeling nuttig? Nuttig 1 Niet nuttig 0
Top service!
Prijs/kwaliteitverhouding
Kwaliteit
Klantenservice
Het hostingpakket was automatisch omgezet naar een duurder pakket. Samen met Auke gekeken wat er veranderd moest worden om het pakket te downgraden. Hij heeft netjes alles op de website omgezet, wat een top service, bedankt Auke!
  • Reactie hierop van: Yourhosting
    Hoi Marjan, dank je wel voor je review. Wanneer wij opnieuw iets voor je kunnen betekenen, weet je ons te vinden. Groet René.
vrijdag 17 september 2021
Marjan
Was deze beoordeling nuttig? Nuttig 1 Niet nuttig 0
super fijn geholpen door Patrick
Prijs/kwaliteitverhouding
Kwaliteit
Klantenservice
Yes, snel en goed geholpen
donderdag 16 september 2021
Lonnie van der Schilden
Was deze beoordeling nuttig? Nuttig 1 Niet nuttig 0
Snelle support is goud waard
Prijs/kwaliteitverhouding
Kwaliteit
Klantenservice
Ik wordt altijd vriendelijk snel en correct geholpen. Er is veel technische kennis aanwezig bij Yourhosting. Zelf heb ik een ICT achtergrond en hoef niet door nutteloze vragen te worden geleid alvorens begonnen wordt met het oplossen van een issue. Kortom, ik kan Yourhosting van harte aanbevelen.
  • Reactie hierop van: Yourhosting
    Hoi Ton, dank je wel voor het plaatsen van een 5 sterren-review. Dit wordt zeer gewaardeerd. Groet René.
donderdag 16 september 2021
Ton Tognolli
Was deze beoordeling nuttig? Nuttig 1 Niet nuttig 0
Geweldig geholpen
Prijs/kwaliteitverhouding
Kwaliteit
Klantenservice
Ik had verschillende vragen over het veranderen van mijn website en een nieuwe instellen en ik ben daar geweldig geholpen door een zeer behulpzame , meedenkende medewerker van de klantenservice. Waardoor al mijn vragen beantwoord zijn en mijn problemen opgelost. Heel fijn.
  • Reactie hierop van: Yourhosting
    Hoi Elisabeth, fijn om te horen dat je zo goed geholpen bent. Hier doen wij het voor. Groet René.
woensdag 15 september 2021
elisabeth van Dieten
Was deze beoordeling nuttig? Nuttig 1 Niet nuttig 0
Mail op Ipad
Prijs/kwaliteitverhouding
Kwaliteit
Klantenservice
Super snel geholpen door Patrick. Even Teamviewer op mijn Ipad zetten en probleem opgelost. Thanks.
woensdag 15 september 2021
Ron Maaskant
Was deze beoordeling nuttig? Nuttig 1 Niet nuttig 0
Hulp DNS instellingen
Prijs/kwaliteitverhouding
Kwaliteit
Klantenservice
Ik werd vriendelijk en snel geholpen. Helaas kon de medewerker mij niet verder helpen met de instellingen, maar gaf de juiste tips en informatie zodat ik verder kon met mijn (externe) hosting dienstverlening. Auke, dank je wel!
  • Reactie hierop van: Yourhosting
    Hoi Yvonne, goed om te horen dat je goed geholpen bent door Auke. Als we weer iets voor je kunnen doen dan horen we dat graag. Heel erg bedankt voor je review. Groet René.
woensdag 15 september 2021
Yvonne
Was deze beoordeling nuttig? Nuttig 1 Niet nuttig 0
Outlook email herinstalleren op onze desktop computer
Prijs/kwaliteitverhouding
Kwaliteit
Klantenservice
Na verwoede pogingen over het weekend om onze Yourhosting emailadressen op een nieuwe MS-Outlook te installeren belde ik maandagochtend naar de helpdesk. Patrick F. antwoorde met een vriendelijke stem. Patrick begreep de situatie meteen en was zeer geduldig en behulpzaam om onze 2 email adressen, waarvan eentje via een webshop hosting, te laten functioneren. De emailadressen werkte binnen een mum van tijd in onze nieuwe Outlook. Hartelijk dank voor je fantastische kennis en snelle service Patrick!!
  • Reactie hierop van: Yourhosting
    Hoi Vincent, fijn om te horen dat Patrick je zo goed heeft geholpen. Wanneer je opnieuw vragen hebt, horen wij het graag van je. Groet René.
dinsdag 14 september 2021
Vincent van den Bosch
Was deze beoordeling nuttig? Nuttig 1 Niet nuttig 0
Omzetten account
Prijs/kwaliteitverhouding
Kwaliteit
Klantenservice
Van start pakket naar lite. Auke, superwerknemer! Heeft mij geholpen letterlijk van aa tot Z is super slim heeft verstand van waarheid over heeft en jullie mogen blij zijn dat jullie hem in dienst hebben zeer klantvriendelijk en meedenkend!
  • Reactie hierop van: Yourhosting
    Hoi Salah, dank je wel voor je review. Wij zijn heel blij met Auke. Groet René.
dinsdag 14 september 2021
Salah Tahir
Was deze beoordeling nuttig? Nuttig 1 Niet nuttig 0
Snelle hulp
Prijs/kwaliteitverhouding
Kwaliteit
Klantenservice
Ik ben goed en snel geholpen door Patrick. Fijn dat er weer de mogelijkheid is om telefonisch contact te nemen met Yourhosting! Maria
  • Reactie hierop van: Yourhosting
    Hoi Maria, wij zijn zelf ook erg blij dat wij weer telefonisch bereikbaar zijn, dit werk in veel gevallen toch net iets makkelijker. Wanneer je opnieuw vragen hebt, weet je ons te vinden. Groet René.
maandag 13 september 2021
Maria Franzi Föllmi
Was deze beoordeling nuttig? Nuttig 1 Niet nuttig 0
Webhosting is technisch redelijk goed, maar de service kan/kon beter.
Prijs/kwaliteitverhouding
Kwaliteit
Klantenservice
Ik ben klant bij Yourhosting sinds 2005 en heb daar nu een tweetal websites gehost. In het begin was de service goed en was het prettig werken met mijn pakket met daaronder al mijn websites. Helaas is op enig moment de telefonische ondersteuning volledig verdwenen en dat maakte het voor mij een stuk minder prettig om mijn vragen beantwoord te krijgen en mijn sites goed te laten werken. Het koste mij veel meer tijd om mijn vragen beantwoord te krijgen en de chatbot is erg irritant. Inmiddels is de situatie weer wat veranderd en is de telefonische support weer terug, maar ik ben daarbij wel overgezet naar het duurste Premium pakket wat ook een forse prijsverhoging betekend. Ik moet nu zelf weer gaan kijken wat het meest voordelig is en na telefonisch overleg (heel vriendelijk en meedenkend, dat wel (thanks Patrick)) blijken er ook opties te zijn die goedkoper zouden zijn, maar die niet op de website van Yourhosting vermeld staan (optie om een "one-pager" website te hosten voor 5 euro per jaar). Technisch verloopt de hosting over het algemeen prima en is de website en mail in orde. Maar de afgelopen twee jaar is het wel twee keer voorgekomen dat de mail door Microsoft geblacklist werd en mijn mails aan bijvoorbeeld @hotmail adressen niet aankwamen. Dit werd vaak wel weer binnen enkele dagen opgelost, maar was wel vervelend. Als ondernemer hou ik me liever bezig met mijn inhoudelijke werk dan met het "gedoe" met websites. Yourhosting biedt daar professionele oplossingen voor (de "MijnWebsite" optie maakt het makkelijk om een website online te krijgen en te onderhouden). Mijn ervaring is dat de service en prijs/kwaliteitverhouding de afgelopen jaren achteruit zijn gegaan. Hopelijk gaat dit weer veranderen in positieve zin.
vrijdag 10 september 2021
Pepijn
Was deze beoordeling nuttig? Nuttig 0 Niet nuttig 0
Geweldige support
Prijs/kwaliteitverhouding
Kwaliteit
Klantenservice
Vandaag telefonische hulp gekregen van Patrick, Patrick heeft mij heel goed geholpen, ben al jaren klant van yourhosting maar deze ervaring met Patrick heb ik als zéér prettig ervaren. Hartelijke groet, Cor de Graaf LEDatHOME.nl
  • Reactie hierop van: Yourhosting
    Hoi Cor, dank je wel voor je zeer positieve review. Ik stuur je bericht door naar Patrick. Groet René.
donderdag 9 september 2021
LEDatHOME
Was deze beoordeling nuttig? Nuttig 1 Niet nuttig 0
Premium Support
Prijs/kwaliteitverhouding
Kwaliteit
Klantenservice
Super fijn geholpen door Auke! Hij heeft veel geduld en legt alles heel helder uit.
  • Reactie hierop van: Yourhosting
    Hoi Francien, fijn om te horen dat je goed bent geholpen door mijn collega Auke. Wanneer je opnieuw vragen hebt, horen wij het graag van je. Groet René.
woensdag 8 september 2021
Francien
Was deze beoordeling nuttig? Nuttig 1 Niet nuttig 0
dank voor de service Patrick F!
Prijs/kwaliteitverhouding
Kwaliteit
Klantenservice
heb fijne hulp ontvangen met het afzeggen van mijn yourhosting pakket zo dankbaar!! Ik ben echt geen ster in deze dingen maar wist precies wat te doen! Dank Patrick F!!
  • Reactie hierop van: Yourhosting
    Goedendag, dank je wel voor de 5 sterren voor onze Klantenservice. Ik stuur je bericht door aan mijn collega Patrick. Groet René.
woensdag 8 september 2021
AM van Drunen- van der Kamp
Was deze beoordeling nuttig? Nuttig 0 Niet nuttig 0
Goed geholpen
Prijs/kwaliteitverhouding
Kwaliteit
Klantenservice
prima geholpen. probleem zat niet bij YH maar bij Ziggo. Desondanks goed geholpen! Bedankt patrick
  • Reactie hierop van: Yourhosting
    Hoi Mario, Bedankt voor je 5-sterren review! Goed om te horen dat Patrick je toch goed heeft geholpen. Met vriendelijke groet, Mark
maandag 6 september 2021
mario
Was deze beoordeling nuttig? Nuttig 1 Niet nuttig 0
PEFECT EN SUPERSNEL GEHOLPEN!
Prijs/kwaliteitverhouding
Kwaliteit
Klantenservice
Op deze manier geholpen worden, is Klantenservice met en een hoofdletter!!!! Gertjan....heel erg bedankt voor je support!!!!!! Helemaal top! 1000 sterren van mijn kant!!!!!!!!!!! En dank voor je geduld!!!
  • Reactie hierop van: Yourhosting
    Hoi Cornelissen, Wat een geweldig enthousiaste review! Ik heb het doorgegeven aan Gertjan ;) Met vriendelijke groet, Mark
vrijdag 3 september 2021
Cornelissen
Was deze beoordeling nuttig? Nuttig 1 Niet nuttig 0
belachelijke prijswijziging doorgevoerd
Prijs/kwaliteitverhouding
Kwaliteit
Klantenservice
Yourhosting heeft een belachelijke prijswijziging doorgevoerd door de inhoud van de pakketten te veranderen. Had eerst Pakket L - hebben ze Premium + van gemaakt. ik en diverse andere klanten hebben bijna een prijsstijging van 80% - 90% voor de voeten gegooid gekregen. Zo behandel je niet je klanten die je groot hebben gemaakt.
  • Reactie hierop van: Yourhosting
    Beste G. Vriens, We hebben inderdaad onze pakketten gewijzigd en veel bestaande klanten overgezet naar Premium+. Graag kijk ik met u mee of we hierin iets kunnen wijzigen. Kunt u uw gegevens sturen naar webcare@yourhosting.nl? Met vriendelijke groet, Mark
vrijdag 3 september 2021
G.Vriens
Was deze beoordeling nuttig? Nuttig 0 Niet nuttig 0
half goed / half slecht
Prijs/kwaliteitverhouding
Kwaliteit
Klantenservice
Komen gemaakte afspraken niet na, is ook de reden dat de afgelopen jaren alle diensten zijn verhuisd naar een andere partij of zijn opgezegd. In principe bieden ze prima prijzen maar mijn huidige hosting is toch aanzienlijk goedkoper, zeker met wat kleinere pakketten. Support is wat onhandig, je moet soms echt je best doen een persoonlijk in de chat te spreken te krijgen. Uptime is prima. Inzicht in kosten vind ik onnodig onduidelijk.
  • Reactie hierop van: Yourhosting
    Hoi Youri, Bedankt voor je review! Jammer om te horen dat je niet tevreden bent, maar we nemen je feedback ter harte! Met vriendelijke groet, Mark
woensdag 1 september 2021
Youri
Was deze beoordeling nuttig? Nuttig 0 Niet nuttig 0
Super netjes geholpen
Prijs/kwaliteitverhouding
Kwaliteit
Klantenservice
Super fijn geholpen en fijn meegedacht door Auke!
  • Reactie hierop van: Yourhosting
    Hoi Martijn, ik geef je complimenten door aan mijn collega Auke, Groet René.
woensdag 1 september 2021
Martijn Manten
Was deze beoordeling nuttig? Nuttig 0 Niet nuttig 1
super service Patrick!
Prijs/kwaliteitverhouding
Kwaliteit
Klantenservice
dankje Patrick Forneirino voor de super service ...!! mijn domein naam is langer dan 10 jaar geleden gemaakt door mensen die niet meer te achterhalen waren, maar jij viste de stuctuur op Javascript zo voor me op.... grote klasse!!! veel dank Sjerp
  • Reactie hierop van: Yourhosting
    Hoi Sjerp, fijn om te horen dat je zo goed bent geholpen door mijn collega Patrick. Ik stuur je complimenten door naar hem. Groet René.
maandag 30 augustus 2021
Sjerp van der Vaart
Was deze beoordeling nuttig? Nuttig 1 Niet nuttig 0
top
Prijs/kwaliteitverhouding
Kwaliteit
Klantenservice
Zeer uitgebreide en rsutige uitleg gekregen over installeren van mijn mail op Iphone.
  • Reactie hierop van: Yourhosting
    Hoi Wouter, fijn om te horen dat je goed bent geholpen met het instellen van mail op je telefoon. Wanneer je opnieuw vragen hebt, weet je ons te vinden. Groet René.
maandag 30 augustus 2021
Wouter Klein Velderman
Was deze beoordeling nuttig? Nuttig 1 Niet nuttig 0
Telefonische helpdesk
Prijs/kwaliteitverhouding
Kwaliteit
Klantenservice
Bedankt voor het zeer prettige gesprek en de vakkundige hulp die je ons geboden heb. Hier zijn wij echt mee geholpen. De klantenservice van Yourhosting heeft zijn kwaliteit weer laten zien.
  • Reactie hierop van: Yourhosting
    Hoi Jolanda, dank je wel voor deze positieve woorden. Wanneer wij opnieuw iets voor je kunnen betekenen, horen wij het graag van je. Groet René.
donderdag 26 augustus 2021
Jolanda Appelman namens Kuiper Sportprijzen
Was deze beoordeling nuttig? Nuttig 1 Niet nuttig 0
meer gedoe, minder service
Prijs/kwaliteitverhouding
Kwaliteit
Klantenservice
het eerste half jaar was top, goede service via telefoon en goed bereikbaar. Daarna alleen maar achteruit gegaan. data lek problemen met mail, facturatie, data lek en continue wijzigingen waardoor dingen op site niet meer werte en we er weer mee bezig moesten en klantenservice niet bereikbaar en ook via mail geen reactie. Zelfs na data lek was er vanalles aangepast waardoor ons kantoor bijna 2 weken problemen heeft gehad met printer/ scanner omdat scannen niet meer werkte. was er niemand bereikbaar. Nu weer einde ondersteuning pakketje dit . zal ook wel weer problemen opleveren voor onze website waardoor we de webdesigner weer moeten inzetten om het weer te herstellen. en vers van de pers we gaan u vermoeien met extra administratie elke maand in plaats van eens per jaar. pff maar ja overstappen , moet je weer induiken , uitzoeken alles weer regelen waar we gewoon geen tijd voor hebben , maar eigenlijk wel tijd voor zouden moeten maken. Zeker niet meer bij met Yourhosting zoals we waren het eerste half jaar.
  • Reactie hierop van: Yourhosting
    Goedendag, dank je wel voor je eerlijkheid in je review. Het vermoedelijke datalek anderhalf jaar geleden was inderdaad een vervelende situatie waar onze klantenservice niet op was voorbereid qua drukte aangezien dit al onze klanten betrof. Gelukkig ligt dit ver achter ons en hebben wij de noodzakelijke stappen genomen om een vergelijkbare situatie in de toekomst te voorkomen. Inmiddels zijn wij al weer maanden telefonisch bereikbaar voor al onze klanten. Wanneer je vragen hebt of ondersteuning kunt gebruiken, horen wij het graag van je. Groet René,
woensdag 25 augustus 2021
Gekkota-advies
Was deze beoordeling nuttig? Nuttig 0 Niet nuttig 0
Super Service
Prijs/kwaliteitverhouding
Kwaliteit
Klantenservice
Thank you Patrick for your patience with all the questions I had.
  • Reactie hierop van: Yourhosting
    Dear Rachel, thank you for taking the time to post a review, it is much appreciated. If you have any questions, we'd love to hear from you. Regards, René.
maandag 23 augustus 2021
Rachel
Was deze beoordeling nuttig? Nuttig 0 Niet nuttig 0
Altijd goed geholpen
Prijs/kwaliteitverhouding
Kwaliteit
Klantenservice
Vandaag een aantal domeinen geregistreerd. Ook al geldt de aanbieding van €1,- alleen voor het eerste domein, toch blijft deze actie naar voren komen wat ik als misleidend ervoer. Auke begreep echter mijn verwarring en gaf aan contact op te nemen met de paginabeheerder. Ook op mijn andere vragen ging Auke netjes en kundig in. Verder dik tevreden over yourhosting.
maandag 23 augustus 2021
JW
Was deze beoordeling nuttig? Nuttig 0 Niet nuttig 0
opzeggen gedeelte pakketten
Prijs/kwaliteitverhouding
Kwaliteit
Klantenservice
Het zijn aardig mensen en ze helpen je graag al bel je tienduizenden keren blijven ze aardig.
  • Reactie hierop van: Yourhosting
    Hoi Jacob, dank je wel voor je review. Wanneer je opnieuw vragen hebt, horen wij het graag van je. Groet René
vrijdag 20 augustus 2021
Jacob Toet
Was deze beoordeling nuttig? Nuttig 0 Niet nuttig 0
Goede hulp
Prijs/kwaliteitverhouding
Kwaliteit
Klantenservice
Via deze weg wil ik Auke Leistra vijf sterren geven voor zijn goede hulp. Hij had alle geduld, kwam met goede voorstellen, hielp ook praktisch maar bovenal: hij vroeg door naar mijn wensen en sloot aan bij mijn situatie. Knap werk!
  • Reactie hierop van: Yourhosting
    Hoi Jolanda, fijn om te horen dat je zo goed bent geholpen. Wanneer je opnieuw vragen hebt, horen wij het graag van je. Groet René.
vrijdag 20 augustus 2021
Jolanda
Was deze beoordeling nuttig? Nuttig 1 Niet nuttig 0
Fijn dat de telefonische bereikbaarheid verbeterd is!
Prijs/kwaliteitverhouding
Kwaliteit
Klantenservice
Ik twijfelde hoe ik het beste mijn webmaster toegang kon geven tot de hostingmanager. Patrick hielp me vlot en doelgericht. Hierdoor was het zo gepiept.
  • Reactie hierop van: Yourhosting
    Hoi Sanne, dank je wel voor je positieve review. Ik geef dit door aan mijn collega Patrick. Groet René
vrijdag 20 augustus 2021
Sanne Vermaas
Was deze beoordeling nuttig? Nuttig 1 Niet nuttig 0
DNS records aanpassen
Prijs/kwaliteitverhouding
Kwaliteit
Klantenservice
Patrick van de support afdeling heeft me vandaag heel goed geholpen met het aanpassen van de DNS instellingen
  • Reactie hierop van: Yourhosting
    Goedemorgen Kees! Goed om te horen dat je goed geholpen bent door Patrick. Als we weer iets voor je kunnen doen dan horen we dat graag. Heel erg bedankt voor je review! Fijne dag toegewenst. Groet, Jerry
woensdag 18 augustus 2021
Kees
Was deze beoordeling nuttig? Nuttig 1 Niet nuttig 0
SSL probleem
Prijs/kwaliteitverhouding
Kwaliteit
Klantenservice
Goeie service van Auke in de chat, hij heeft het probleem direct gedetecteerd en gelijk voor me aangepast. Ben er heel blij mee :) Bedankt voor de goeie en snelle service Auke.
  • Reactie hierop van: Yourhosting
    Hoi Hanny, bedankt voor je positieve review! Ik geef je compliment door aan mijn collega! Groet, David
vrijdag 13 augustus 2021
Hanny Kiesling
Was deze beoordeling nuttig? Nuttig 1 Niet nuttig 0
instellingen op iPhone van Yourhosting email
Prijs/kwaliteitverhouding
Kwaliteit
Klantenservice
Uitgaande email werkte niet na overgang naar Yourhosting. DNS instellingen nagelopen en account instellingen via Teamviewer, prima hulp met veel inzet en geduld. Na de benodigde wachttijd om de DNS instellingen actief te alten worden werkte de uitgaande email helaas nog steeds niet. Blijkbaar een probleem bij Yourhosting zelf met instellingen....?
  • Reactie hierop van: Yourhosting
    Hoi, bedankt voor het plaatsen van je positieve review! Maar begrijp ik goed dat er nog iets niet goed werkt? Neem dan nog even contact met ons op, wij helpen je graag het probleem op te lossen! Groet, David
vrijdag 13 augustus 2021
Dreef
Was deze beoordeling nuttig? Nuttig 1 Niet nuttig 0

Richtlijnen

Wij zien graag dat een Review:

  • 100% eerlijk is.
  • plus- en minpunten bevat.
  • details bevat.

Een Review wordt afgekeurd wanneer deze:

  • grove/kwetsende taal bevat.
  • links bevat.
  • onjuist is.
  • persoonsgegevens of andere gevoelige informatie bevat.

Deel jouw ervaring

Heb jij ervaring met Yourhosting? Deel die dan op deze pagina.

Prijs/Kwaliteitverhouding
Kwaliteit
Klantenservice

Door op Reactie Plaatsen te klikken ga je akkoord met de richtlijnen en het privacybeleid van Webhosters.nl

Webhosting

01. Start

€ 9,99 /maand
  • Opslag: 25 GB
  • Dataverkeer: 1 TB
  • SSD: Ja
  • Telefoon: Ja
  • Verhuisdienst: Ja (betaald)
  • SSL: Ja

Hosting van Yourhosting, supersnel en betrouwbaar

09. Win 1

€ 13,00 /maand
  • Opslag: 250 MB
  • Dataverkeer: 10 GB
  • SSD: Nee
  • Telefoon: Ja
  • Verhuisdienst: Nee
  • SSL: Nee

Kies voor Windows als je ASP, ASP.NET en/of MS SQL-server gebruikt

02. Plus

€ 14,99 /maand
  • Opslag: 50 GB
  • Dataverkeer: 1 TB
  • SSD: Ja
  • Telefoon: Ja
  • Verhuisdienst: Ja (betaald)
  • SSL: Ja

Hosting van Yourhosting, supersnel en betrouwbaar

03. Max

€ 19,99 /maand
  • Opslag: 50 GB
  • Dataverkeer: 1 TB
  • SSD: Ja
  • Telefoon: Ja
  • Verhuisdienst: Ja (betaald)
  • SSL: Ja

Hosting van Yourhosting, supersnel en betrouwbaar

04. Premium

€ 24,99 /maand
  • Opslag: 150 GB
  • Dataverkeer: 1 TB
  • SSD: Ja
  • Telefoon: Ja
  • Verhuisdienst: Ja (betaald)
  • SSL: Ja

Met elk hostingpakket bouw je makkelijk je eigen site

10. Win 2

€ 27,00 /maand
  • Opslag: 600 MB
  • Dataverkeer: 20 GB
  • SSD: Nee
  • Telefoon: Ja
  • Verhuisdienst: Nee
  • SSL: Nee

 

11. Win 3

€ 62,00 /maand
  • Opslag: 1 GB
  • Dataverkeer: 50 GB
  • SSD: Nee
  • Telefoon: Ja
  • Verhuisdienst: Nee
  • SSL: Nee

Kies voor Windows als je ASP, ASP.NET en/of MS SQL-server gebruikt

VPS Hosting

VPS 1

€ 8,00 /maand
  • Opslag: 25 GB
  • Dataverkeer: 300 GB
  • SSD: Ja
  • Telefoon: Ja
  • Verhuisdienst: Nee
  • SSL: Ja

Eerste 3 maanden €4 per maand

VPS 2

€ 16,00 /maand
  • Opslag: 60 GB
  • Dataverkeer: 2 TB
  • SSD: Ja
  • Telefoon: Ja
  • Verhuisdienst: Nee
  • SSL: Ja

Eerste 3 maanden €8 per maand (maandelijks opzegbaar)

VPS 3

€ 25,00 /maand
  • Opslag: 80 GB
  • Dataverkeer: 5 TB
  • SSD: Ja
  • Telefoon: Ja
  • Verhuisdienst: Nee
  • SSL: Ja

Eerste 3 maanden €12,50 per maand (maandelijks opzegbaar)

VPS 4

€ 42,00 /maand
  • Opslag: 100 GB
  • Dataverkeer: 10 TB
  • SSD: Ja
  • Telefoon: Ja
  • Verhuisdienst: Nee
  • SSL: Ja

Eerste 3 maanden €21 per maand (maandelijks opzegbaar)

Managed VPS 1

€ 42,00 /maand
  • Opslag: 25 GB
  • Dataverkeer: 150 GB
  • SSD: Ja
  • Telefoon: Ja
  • Verhuisdienst: Nee
  • SSL: Ja

Yourhosting beheert je Managed VPS dag en nacht.

Managed VPS 2

€ 55,00 /maand
  • Opslag: 60 GB
  • Dataverkeer: 1 TB
  • SSD: Ja
  • Telefoon: Ja
  • Verhuisdienst: Nee
  • SSL: Ja

Yourhosting beheert je Managed VPS dag en nacht.

Managed VPS 3

€ 70,00 /maand
  • Opslag: 80 GB
  • Dataverkeer: 3 TB
  • SSD: Ja
  • Telefoon: Ja
  • Verhuisdienst: Nee
  • SSL: Ja

Yourhosting beheert je Managed VPS dag en nacht.

Managed VPS 4

€ 110,00 /maand
  • Opslag: 100 GB
  • Dataverkeer: 5 TB
  • SSD: Ja
  • Telefoon: Ja
  • Verhuisdienst: Ja (betaald)
  • SSL: Ja

Yourhosting beheert je Managed VPS dag en nacht.

Domeinnaam

DNS/redirectservice

€ 5,00 /jaar
  • Website redirect: Ja
  • DNS Beheer: Ja
  • DNSSEC: Ja
  • Telefoon: Ja
  • Verhuisdienst: Nee
  • Whois Privacy: Ja

Eenvoudig je domeinnaam doorlinken naar een andere website.

.de-domeinnaam

€ 12,99 /jaar
  • Website redirect: Nee
  • DNS Beheer: Nee
  • DNSSEC: Nee
  • Telefoon: Ja
  • Verhuisdienst: Ja (betaald)
  • Whois Privacy: Ja

 

.nl-domeinnaam

€ 13,99 /jaar
  • Website redirect: Nee
  • DNS Beheer: Nee
  • DNSSEC: Ja
  • Telefoon: Ja
  • Verhuisdienst: Ja (betaald)
  • Whois Privacy: Ja

.NL domeinnaam? Het eerste jaar voor maar €1,00!

.eu-domeinnaam

€ 15,99 /jaar
  • Website redirect: Nee
  • DNS Beheer: Nee
  • DNSSEC: Nee
  • Telefoon: Ja
  • Verhuisdienst: Ja (betaald)
  • Whois Privacy: Ja

 

.com-domeinnaam

€ 17,99 /jaar
  • Website redirect: Nee
  • DNS Beheer: Nee
  • DNSSEC: Ja
  • Telefoon: Ja
  • Verhuisdienst: Ja (betaald)
  • Whois Privacy: Ja

 

.be-domeinnaam

€ 18,99 /jaar
  • Website redirect: Nee
  • DNS Beheer: Nee
  • DNSSEC: Nee
  • Telefoon: Ja
  • Verhuisdienst: Nee
  • Whois Privacy: Ja

.BE domeinnaam, het eerste jaar voor €8,-

E-mail Start

€ 59,88 /jaar
  • Website redirect: Ja
  • DNS Beheer: Ja
  • DNSSEC: Ja
  • Telefoon: Ja
  • Verhuisdienst: Ja (betaald)
  • Whois Privacy: Ja

Je eigen e-mail nu met gratis website

E-mail Max

€ 119,88 /jaar
  • Website redirect: Ja
  • DNS Beheer: Ja
  • DNSSEC: Ja
  • Telefoon: Ja
  • Verhuisdienst: Ja (betaald)
  • Whois Privacy: Ja

Je eigen e-mail nu met gratis website!