Yourhosting

4,2 / 5 2.860 ervaringen Bekijk Deel jouw ervaring

Actie!

Webhosting het eerste jaar vanaf € 0,99 per maand!

Bedrijfsgegevens

  • 150 Werknemers
  • KvK-nummer: 34128261
Openingstijden
  • ma-do: 09:00-21:00
  • vrij-zat: 09:00-17:00

Overall score

4,2 / 5 2.860 ervaringen

Totaal (2.860)

  • Algemeen
  • Prijs/kwaliteitverhouding
  • Kwaliteit hosting
  • Klantenservice

Laatste 12 maanden (757)

  • Algemeen
  • Prijs/kwaliteitverhouding
  • Kwaliteit hosting
  • Klantenservice
Lees alle ervaringen

Over Yourhosting

Yourhosting is opgericht in 2001 en sindsdien uitgegroeid tot één van de grootste webhosting bedrijven van Nederland. Het bedrijf heeft meer dan 1,1 miljoen domeinnamen geregistreerd voor haar 160 duizend klanten.

Naast webhosting- en domeindiensten biedt Yourhosting ook diverse andere cloud en IT oplossingen aan. Zo bieden ze Azure cloud diensten aan gericht op grotere zakelijke klanten en ook diensten zoals Office 365 en Acronis Backup Online die ook geschikt zijn voor particulieren en MKB.

Sinds 2018 is Yourhosting onderdeel van TWS waar ook meerdere andere webhosting bedrijven onder vallen.

Yourhosting Ervaringen & Klachten

Heb jij een persoonlijke ervaring dan kun je die delen via Webhosters.nl. We horen het graag als je tevreden bent maar ook klachten over de service van Yourhosting of specifieke producten zijn welkom zodat we een zo volledig mogelijk beeld krijgen over dit bedrijf. Des te meer reviews we kunnen verzamelen des te beter we onze gebruikers kunnen helpen bij het kiezen van het juiste webhosting bedrijf.

SoHosted opgegaan in Yourhosting

SoHosted is onderdeel geworden van Yourhosting.

Ervaringen 2860 op 58 pagina's

Contact
Prijs/kwaliteitverhouding
Kwaliteit
Klantenservice
Telefonisch contact opnemen is soms lastig, maar als je iemand spreekt is de service uitstekend, men denkt met je mee en regelt bijvoorbeeld een wijziging in je pakket gelijk.
  • Reactie hierop van: Yourhosting
    Hoi Marjolein, het is soms erg druk op de telefoon en het kan soms even duren voordat er opgenomen word. Wanneer wij je eenmaal spreken, nemen wij alle tijd voor je. Groet René.
donderdag 3 november 2022
Marjolein
Was deze beoordeling nuttig? Nuttig 0 Niet nuttig 0
Fantastisch, in begrijpelijke taal, geholpen!
Prijs/kwaliteitverhouding
Kwaliteit
Klantenservice
Auke legt erg duidelijk, in begrijpelijke taal, uit. Hij heeft ons enorm geholpen, van alleen maar problemen met de mail naar volledig functionele mail. Wij zijn erg tevreden!!
  • Reactie hierop van: Yourhosting
    Beste klant, leuk om te lezen dat je zo tevreden bent over onze support. Ik geef je complimenten door aan mijn collega Auke. Wanneer wij opnieuw iets voor je kunnen betekenen, bel ons dan op 038-8509600 of ga naar www.yourhosting.nl voor het starten van een chat of het aanmaken van een ticket. Groet, René.
donderdag 3 november 2022
M. Zonneveld
Was deze beoordeling nuttig? Nuttig 0 Niet nuttig 0
super service
Prijs/kwaliteitverhouding
Kwaliteit
Klantenservice
medewerkers van Yourhosting staan altijd voor je klaar en helpen je met iedere vraag die je heb.
  • Reactie hierop van: Yourhosting
    Hoi John, dank je wel voor je positieve review en beoordeling. Wanneer wij opnieuw iets voor je kunnen betekenen, bel ons dan op 038-8509600 of ga naar www.yourhosting.nl voor het starten van een chat of het aanmaken van een ticket. Groet, René.
donderdag 3 november 2022
John Rouss
Was deze beoordeling nuttig? Nuttig 0 Niet nuttig 0
Verlenging site en domeinnaam vevida
Prijs/kwaliteitverhouding
Kwaliteit
Klantenservice
Ik heb voor 2023 mijn factuur binnen en het bedrag is keurig gezien alle diensten in het pakket. Het telefonische contact met klantmanger Quinten W. is uiterst correct verlopen en mijn Administratieve vragen zijn naar tevredenheid afgehandeld.
  • Reactie hierop van: Yourhosting
    Hoi Irene, fijn om te horen dat al je vragen zijn beantwoord. Heb je opnieuw vragen, horen wij het graag. Wij zitten voor je klaar. Groet René.
woensdag 2 november 2022
Irene
Was deze beoordeling nuttig? Nuttig 0 Niet nuttig 0
Top service
Prijs/kwaliteitverhouding
Kwaliteit
Klantenservice
Mitchel van Leijden, dank voor je geduld en je professionele hulp bij het regelen van de extra beveiliging van mijn website! Ik kan weer rustig slapen!!!
  • Reactie hierop van: Yourhosting
    Hoi Ien, fijn dat wij kunnen bijdragen aan je nachtrust. Wanneer je opnieuw vragen hebt, weet je ons te vinden., Groet René.
woensdag 2 november 2022
Ien
Was deze beoordeling nuttig? Nuttig 3 Niet nuttig 0
Telefonisch goed geholpen
Prijs/kwaliteitverhouding
Kwaliteit
Klantenservice
Hierbij een complimentje aan het telefonisch contact met Edwin de Veen. Mijn 2 vragen zijn in korte tijd duidelijk beantwoord.
  • Reactie hierop van: Yourhosting
    Hoi Marcel, dank je wel voor je review. Ik geef je compliment door aan mijn collega Edwin. Groet René.
woensdag 2 november 2022
Marcel
Was deze beoordeling nuttig? Nuttig 0 Niet nuttig 0
Hele goede service
Prijs/kwaliteitverhouding
Kwaliteit
Klantenservice
Mijn mail kwam niet meer in mijn desktop Outlook binnen. Eerst dacht ik dat mijn capaciteit niet toereikend was. Na wat speurwerk vanuit VIP/Yourhosting waren de problemen snel opgelost. Het bleek in de conversie naar een nieuwe outlook versie te zijn op een oude OS systeem. Bedankt VIP voor het oplossen!
  • Reactie hierop van: Yourhosting
    Hoi Anne, fijn dat de mail weer juist binnen komt. Wanneer wij opnieuw iets voor je kunnen betekenen, horen wij het graag van je. Wij staan voor je klaar. Groet René.,
woensdag 2 november 2022
Anne
Was deze beoordeling nuttig? Nuttig 0 Niet nuttig 0
Kundig en vriendelijk
Prijs/kwaliteitverhouding
Kwaliteit
Klantenservice
Snel, vriendelijk en professioneel geholpen!
  • Reactie hierop van: Yourhosting
    Hoi Janine, dank je wel voor je kort maar krachtige review. Wanneer je opnieuw ergens hulp bij nodig hebt, horen wij het graag van je. Groet René.
dinsdag 1 november 2022
janine
Was deze beoordeling nuttig? Nuttig 0 Niet nuttig 0
Geholpen met opzeggen de producten
Prijs/kwaliteitverhouding
Kwaliteit
Klantenservice
Prima geholpen met het opzeggen van de producten binnen Mijn Account door Marco van Dijk
  • Reactie hierop van: Yourhosting
    Hoi Pierre, jammer om te lezen dat je hebt opgezegd. Mochten wij in de toekomst opnieuw een domeinnaam, mail of website voor je mogen hosten, ben je opnieuw van harte welkom. Groet René.
dinsdag 1 november 2022
Pierre van der vloet
Was deze beoordeling nuttig? Nuttig 0 Niet nuttig 0
DNS van domein moet worden aangepast na de servermigratie door Lucee Planet
Prijs/kwaliteitverhouding
Kwaliteit
Klantenservice
Ik heb een hostingpakket bij VIP Internet en Youri Souiah heeft als service support in een van mijn domeinen iets moeilijks aangepast wat ik zelf niet kon. Hij heeft dat uitstekend gedaan, kwam zelfs met een wedervraag, of hij naast de normale A records ook voor mail en webmail de records moest verzetten. Ik ben zeer tevreden over de afhandeling.
  • Reactie hierop van: Yourhosting
    Hoi Peter-Paul, leuk om te lezen dat je zo goed bent geholpen door mijn collega Youri. Wanneer wij je opnieuw ergens mee van dienst kunnen zijn, horen wij het graag van je. Groet René.
dinsdag 1 november 2022
Peter-Paul Biermans
Was deze beoordeling nuttig? Nuttig 0 Niet nuttig 0
Geholpen met mail instellingen in Gmail
Prijs/kwaliteitverhouding
Kwaliteit
Klantenservice
Geholpen door Marco van Dijk met instellingen van de mail binnen Gmail.
  • Reactie hierop van: Yourhosting
    Hoi Ron, dank je wel voor je vijf sterren-review. Dit waarderen wij zeer. Groet René.
dinsdag 1 november 2022
Ron Nijenhuis
Was deze beoordeling nuttig? Nuttig 0 Niet nuttig 0
Prijs te hoog voor goede doel site
Prijs/kwaliteitverhouding
Kwaliteit
Klantenservice
We hebben een site over onze partner gemeente in Roemenie. Voorheen was de prijs acceptabel voor ons, maar na de overgang naar andere pakketten is de prijs voor ons te hoog gezien het geringe gebruik. Daarom vertrekken we per einde contract
  • Reactie hierop van: Yourhosting
    Beste Jan, vervelend om te horen dat je opzegt in verband met de prijs. Wij hebben sinds kort een Basic-pakket van EUR 4,99 per maand (exclusief BTW). Wanneer je hier interesse in hebt, horen wij het graag van je. Wij bespreken graag de mogelijkheden. Groet René.
dinsdag 1 november 2022
Jan Jongman
Was deze beoordeling nuttig? Nuttig 0 Niet nuttig 0
overname kpn
Prijs/kwaliteitverhouding
Kwaliteit
Klantenservice
ik kreeg een rekening van your hosting maar wist niet waarvoor deze was. ik had namelijk geen bericht ontvangen van kpn dat de dienst overgenomen werd door your hosting. ik ben eerst gaan googlen wat en wie your hosting was, werd direct een beetje angstig want ik las dat men daar erg moeilijk deed over opzeggingen en gewoon bedragen van de rekening afschreef. nou, deze recencies mogen van het internet af ! ik heb gesproken met Stefan van Meetelen, klantenservice. ik heb uitgelegd dat ik geen gebruik maak van deze dienst en uiteraard ook de rekening niet wens te betalen. Dit was geen enkel probleem zei Stefan , hij heeft me eerst duidelijk uitgelegd waarvoor de rekening was en stond me erg vriendelijk te woord. 1 dag na dit prettige gesprek kreeg ik al een mail dat de rekening niet door mij betaald hoeft te worden en dat ik uit hun bestand geschreven ben. Top service van een erg vriendelijke medewerker!
  • Reactie hierop van: Yourhosting
    Hoi Bianca, fijn om te lezen dat de ontstane situatie met betrekking tot de KPN migratie zo goed is opgelost. Mochten wij ooit toch iets voor je kunnen betekenen qua domeinnaamregistratie of webhosting, horen wij het graag van je. Groet René.
dinsdag 1 november 2022
Bianca voets
Was deze beoordeling nuttig? Nuttig 0 Niet nuttig 0
Snel geholpen via de chat met de klantenservice!
Prijs/kwaliteitverhouding
Kwaliteit
Klantenservice
De klantenservice reageert snel op de chat functie en denkt direct mee met een passende oplossing.
  • Reactie hierop van: Yourhosting
    Hoi Olav, dank je wel voor je review. Wanneer wij opnieuw iets voor je kunnen betekenen, ondersteunen wij je graag weer via de chat. Groet René.
dinsdag 1 november 2022
Olav
Was deze beoordeling nuttig? Nuttig 0 Niet nuttig 0
een prima support
Prijs/kwaliteitverhouding
Kwaliteit
Klantenservice
Ik ben zeer snel, acuraat en prima geholpen, met vraag of een ERROR op mijn site. Nadat ik aangegeven had, dat het mij moeite kostte om de link te volgen die ik netjes en snel kreeg, werd mij het uit handen genomen en is de ERROR verholpen door een backup terug te zetten. Ik ben zeer tevreden :)
  • Reactie hierop van: Yourhosting
    Hoi Hetty, fijn om te lezen dat de error op je site snel verholpen was. Wanneer wij opnieuw iets voor je kunnen betekenen, weet je ons te vinden. Wij staan voor je klaar Groet René.
maandag 31 oktober 2022
Hetty Doornenbal
Was deze beoordeling nuttig? Nuttig 0 Niet nuttig 0
RazendSnelle service en antwoord
Prijs/kwaliteitverhouding
Kwaliteit
Klantenservice
Hartelijk dank! Het is heel fijn te ervaren dat er een snelle reactie komt op een vraag an de klantenservice, maar dit was nog sneller dan beloofd werd.
  • Reactie hierop van: Yourhosting
    Beste heer, mevrouw Gerritsen, leuk om te lezen dat je zó snel reactie had op je bericht. Wij doen elke dag ons best om elke vraag zo spoedig mogelijk te beantwoorden. Wanneer je opnieuw vragen hebt, horen wij het graag van je. Groet René
maandag 31 oktober 2022
Gerritsma
Was deze beoordeling nuttig? Nuttig 0 Niet nuttig 0
Review
Prijs/kwaliteitverhouding
Kwaliteit
Klantenservice
Argeweb doet mijn domeinregistratie en internedservices vanaf 2018/2019 zeer naar mijn genoegen.
  • Reactie hierop van: Yourhosting
    Beste klant, leuk om te lezen dat je al jaren klant bij ons bent. Wij hopen je nog minstens zo lang als tevreden klant te behouden. Groet René.
maandag 31 oktober 2022
K.R. Lieuw On
Was deze beoordeling nuttig? Nuttig 0 Niet nuttig 0
Prima advies en uitleg
Prijs/kwaliteitverhouding
Kwaliteit
Klantenservice
Prima advies en daarna voor het juist pakket gekozen en uitleg hoe alles zou verlopen nadat ik een bestelling gedaan had op het gebied van tijd. Dankjewel Jeen voor de heldere uitleg.
  • Reactie hierop van: Yourhosting
    Hoi Eduard, dank je wel voor je bestelling en fijn om te horen dat alles goed is uitgelegd. Wanneer wij opnieuw iets voor je kunnen betekenen, horen wij het graag. Groet René.
maandag 31 oktober 2022
Eduard
Was deze beoordeling nuttig? Nuttig 0 Niet nuttig 0
Backup database terugzetten
Prijs/kwaliteitverhouding
Kwaliteit
Klantenservice
Ik ben al heel wat jaren klant van VIP en wordt over het algemeen prima geholpen als ik een probleempje heb. Vanochtend brak mij het koude zweet uit: ten onrechte gegevens uit de database verwijderd en ik had zelf geen backup. Een Chat geopend met Yourhosting. Zelfs tijdens lunchtijd had ik binnen een kwartiertje response. Youri heeft m.b.t. het terugzetten van een backup goed met mij meegedacht (alleen DB? welke backup?) en met een half uurtje waren we weer up & running. Prima support!
  • Reactie hierop van: Yourhosting
    Hoi Maarten, fijn om te horen dat je website weer snel online was. Wanneer je opnieuw ergens hulp bij nodig hebt, horen wij het graag van je. Groet René.
maandag 31 oktober 2022
Maarten Taekema
Was deze beoordeling nuttig? Nuttig 0 Niet nuttig 0
Exchange
Prijs/kwaliteitverhouding
Kwaliteit
Klantenservice
Office 365 -Exchange. Ik heb een oude IMac van 2010. Op een gegeven moment kon ik niet meer inloggen in Exchange (mailomgeving). Na contact met Argeweb Helpdesk bleek dat Exchange door Apple niet meer wordt ondersteund op mijn oude Imac (versie 10.13.6). De terugkoppeling door Argeweb was snel duidelijk en zorgvuldig. Dank voor de ondersteuning. Dat wordt voortaan inloggen in webmail of een nieuwe computer.
  • Reactie hierop van: Yourhosting
    Hoi Tabe, fijn om te horen dat je verder kon na contact met onze helpdesk. Wanneer wij opnieuw iets voor je kunnen betekenen, staan wij voor je klaar. Groet René.
maandag 31 oktober 2022
Tabe Beers
Was deze beoordeling nuttig? Nuttig 0 Niet nuttig 0
Top 👌
Prijs/kwaliteitverhouding
Kwaliteit
Klantenservice
Stefan Meetelen heeft me razendsnel geholpen deze zaterdag! Blij mee!
  • Reactie hierop van: Yourhosting
    Hoi Bart, dank je wel voor je positieve review. Ik geef je complimenten door aan mijn collega Stefan. Groet René.
zaterdag 29 oktober 2022
Bart
Was deze beoordeling nuttig? Nuttig 0 Niet nuttig 0
Goede service door jeen boot
Prijs/kwaliteitverhouding
Kwaliteit
Klantenservice
Goed gesprek waarin we er achter kwamen dat enkel gebruik wordt gemaakt van het Microsoft Exchange pakket, dat ik kan downgraden naar een DNS-/redirect pakket en natuurlijk waar ik eigenlijk voor belde - op de telefoon ontvangt nu ook weer mail
  • Reactie hierop van: Yourhosting
    Hoi Martijn, fijn om te horen dat je telefoon weer mail ontvangt èn je bespaart op de pakketkosten. Groet René
vrijdag 28 oktober 2022
Martijn de koning
Was deze beoordeling nuttig? Nuttig 0 Niet nuttig 0
Terugkoppeling
Prijs/kwaliteitverhouding
Kwaliteit
Klantenservice
Ik geef zelden of nooit een reactie op een klantencontact, maar deze mag: ik ben vandaag meer dan uitstekend geholpen door Stefan. Snel accuraat en vriendelijk. Een compliment is meer dan terecht!
  • Reactie hierop van: Yourhosting
    Hoi Steffen, wat leuk dat je de tijd hebt genomen om een review te plaatsen, dit waarderen wij enorm. Ik geef je complimenten door aan mijn collega Stefan. Groet René.
vrijdag 28 oktober 2022
Steffen van Beek
Was deze beoordeling nuttig? Nuttig 0 Niet nuttig 0
Snelle oplossing voor urgent probleem
Prijs/kwaliteitverhouding
Kwaliteit
Klantenservice
Na een spaminvasie werden wij actief benaderd door yourhosting om onze contactpagina's te beveiligen. Met een simpel belletje, eenvoudig contactformulier en lage kosten zorgt yourhosting dat het probleem binnen een dag geregeld wordt. Wij kunnen weer nieuwe aanvragen ontvangen. Bedankt Yourhosting/Stefan!
  • Reactie hierop van: Yourhosting
    Hoi Bart, fijn om te lezen dat je weer berichten kunt ontvangen vanaf je website. Wanneer wij opnieuw iets voor je kunnen betekenen, horen wij het graag van je. Groet René.
vrijdag 28 oktober 2022
Bart Epskamp
Was deze beoordeling nuttig? Nuttig 0 Niet nuttig 0
Een probleem fijn opgelost.
Prijs/kwaliteitverhouding
Kwaliteit
Klantenservice
Velen jaren zijn wij klant van Yourhosting, zelfs plus minus 10 jaar. Ondanks onze beperkte technische kennis, nog nooit echt hulp nodig gehad. Onze websites, e-mails, ftp, software updates etc werkten vlekkeloos en aanpassingen na even zoeken, door de overzichtelijke “hostingmanager” relatief eevoudig voor \aons als leken. Plotseling waren onze websites niet meer zichtbaar voor de buitenwereld en benaderbaar voor aanpassingen ed. Paniek, daar onze aktiviteiten via onze websites zichtbaar worden gemaakt. De telefonisch helpdesk, was de eerste deel van de oplossing. Een zeer behulpzame, begaand persoon keek erna, verwees ons snel door naar de Webmaster module van Yourhosting. Na het indienen van de vraag voor hulp via een web-formulier, zijn we ongelooflijk snel geholpen door de heer Richard van Herp. Het probleem werd ondanks, een door ons zelf veroorzaakte fout in een mum van tijd opgelost. De leus “De meest klantvriendelijke hosting provider van Nederland” kunnen wij in alle eerlijkheid alleen maar beamen. Met vriendelijke groet Jean-Louis Haneuse
  • Reactie hierop van: Yourhosting
    Hoi Jean-Louis, leuk om te lezen dat je al zo lang klant bij ons bent. Wij hopen je nog minimaal net zo lang als tevreden klant te behouden. Wanneer wij opnieuw iets voor je kunnen betekenen, bel ons dan op 038-8509600 of ga naar www.yourhosting.nl voor het starten van een chat of het aanmaken van een ticket. Groet René.
donderdag 27 oktober 2022
Jean-Louis Haneuse
Was deze beoordeling nuttig? Nuttig 0 Niet nuttig 0
De aanhouder wint
Prijs/kwaliteitverhouding
Kwaliteit
Klantenservice
Jeen, je bent een kanjer, een doorzetter. Ben heel blij dat we mijn website weer online hebben.
  • Reactie hierop van: Yourhosting
    Hoi Jet, dank je wel voor je positieve beoordeling, dit waarderen wij enorm. Ik geef je complimenten door aan mijn collega Jeen. Groet René.
donderdag 27 oktober 2022
Jet
Was deze beoordeling nuttig? Nuttig 0 Niet nuttig 0
Slechte service
Prijs/kwaliteitverhouding
Kwaliteit
Klantenservice
ik ben reeds jaren klant bij VIP dat inmiddels door YuorHosting werd overnomen. Door een wisseling van computers moest ik mijn e-mailaccount opnieuw installeren en dat lukte niet, want mijn wachtwoord werd niet geaccepteerd. Derhalve pogingen ondernomen om een nieuw wachtwoord in te voeren (wat overigens lukte) maar vervolgens niet werd herkent. Enfin na een dag prutsen gekeken naar hulp en dat blijkt uitsluitend via een robot te gaan dus de helpdesk maar gebeld die weer verwees naar VIP waarvan het telefoonnummer niet meer wordt geantwoord. Kortom: zoek het maar uit. Sinds een paar weken dus uitsluitend via webmail mijn emails lezen en beantwoorden, niet echt prettig, maar geen keuze. Dus ik ben aan het kijken naar een andere provider want hulp is er bij YourHosting (VIP) niet meer bij.
  • Reactie hierop van: Yourhosting
    Beste Frits, vervelend om te lezen dat je een verhuizing naar een andere provider overweegt. Wij kijken alsnog graag met je mee naar de mailinstellingen. Ik raad je aan tijdens kantooruren de chat te openen voor support. Groet René.
donderdag 27 oktober 2022
Frits Beunke
Was deze beoordeling nuttig? Nuttig 0 Niet nuttig 0
Wat een uitdaging
Prijs/kwaliteitverhouding
Kwaliteit
Klantenservice
Hierbij de review over de behulpzaamheid van Jeen Boot voor een uitdaging die ik had met mijn mail op mijn telefoon. Dankzij de behulpzaamheid en vooral het geduld van dhr. Boot zijn we er uiteindelijk in geslaagd om de hele boel op een zeer oude Android Samsung telefoon weer aan de praat te krijgen. Dhr. Boot was super vriendelijk en dankzij zijn vasthoudendheid is het probleem uiteindelijk opgelost. Nogmaals Jeen, super bedank voor het meedenken
  • Reactie hierop van: Yourhosting
    Hoi Jan, dank je wel voor je leuke review over de support van Jeen. Ik geef je complimenten aan hem door. Heb je opnieuw hulp nodig, zitten wij voor je klaar. Groet René.
donderdag 27 oktober 2022
Jan Vermeijden
Was deze beoordeling nuttig? Nuttig 0 Niet nuttig 0
bedrijf die aan zelf verheerlijking doet
Prijs/kwaliteitverhouding
Kwaliteit
Klantenservice
Ik ben weg gegaan omdat de prijzen waren verdubbeld en de service slecht was. Dan halen ze een recentie te voorschijn waarin staat dat ze zo geweldig zijn. het lijkt wel zelf geschreven anders kan ik me het niet voorstellen. Ik hoor rond me heen namelijk precies het tegenovergestelde???? Ik ben echt vol verbazing. Ook over het feit dat ik pas 1 jaar weg ben en zemij ondanks meerderte opzeggingen nog steeds blijven mailen! Wel plaatsen he!
  • Reactie hierop van: Yourhosting
    Hoi Emile, vervelend om te horen dat je nog steeds mails ontvangt. Ik raad je aan contact op te nemen met onze klantenservice, zodat wij je mailadres kunnen verwijderen. Wij horen graag van je. Groet René.
woensdag 26 oktober 2022
Emile
Was deze beoordeling nuttig? Nuttig 1 Niet nuttig 1
Tav de Premium Support afdeling
Prijs/kwaliteitverhouding
Kwaliteit
Klantenservice
Wij zijn al jaren klant van YourHosting en zijn erg tevreden over de manier hoe er opgetreden wordt bij vragen, uitbreiding en of andere problemen. De medewerkers zijn welwillend en denken in oplossingen.
  • Reactie hierop van: Yourhosting
    Hoi Eric, dank je wel voor je review. Wanneer wij opnieuw iets voor je kunnen betekenen, horen wij het graag van je. Groet René.
woensdag 26 oktober 2022
Eric van Bergem
Was deze beoordeling nuttig? Nuttig 0 Niet nuttig 0
Na 8 jaar klant wordt het tijd afscheid te nemen van Argeweb = nu YourHosting
Prijs/kwaliteitverhouding
Kwaliteit
Klantenservice
Mijn eerste factuur is uit 2014. Dus toch al weer 8 jaar klant. Altijd redelijk veel domeinnamen in bezit gehad en soms ook gebruik gemaakt van hosting. Laatste factuur 2x gemist en incassobureau ingeschakeld. Misschien juridisch terecht maar met klantvriendelijkheid heeft dit niks te maken. Ik betaal al 8 jaar lang elke factuur (anders was ik geen klant). Wellicht niet altijd op tijd. Was er een aanleiding voor een incassobureau en onnodige kosten en complicaties? Alles gaat alleen via geautomatiseerde mails. Eigenlijk ben je als mens dan gewoon tegen een computer bezig. Net als met de support. Dit heeft nog weinig met dienstverlening te maken. Wat is nu de uitkomst van dit alles? 1. Klant krijgt onnodige kosten en kiest er voor om na 8 jaar alles op te zeggen 2. Argweb hosting is klant kwijt en krijgt slechte review 3. Incassobureau was nooit van de partij maar heeft er nu 40,- bij
woensdag 26 oktober 2022
P. Smits
Was deze beoordeling nuttig? Nuttig 1 Niet nuttig 0
Ben
Prijs/kwaliteitverhouding
Kwaliteit
Klantenservice
Goede service.
  • Reactie hierop van: Yourhosting
    Hoi Ben, dank je wel voor je kort maar krachtige review. Wanneer wij opnieuw iets voor je kunnen betekenen, horen wij het graag van je. Groet René.
woensdag 26 oktober 2022
Ben van Baasbank
Was deze beoordeling nuttig? Nuttig 0 Niet nuttig 0
Al heel veel jaren klant
Prijs/kwaliteitverhouding
Kwaliteit
Klantenservice
Ik gebruik al volgens mij een jaar of 15 de diensten van Yourhosting. 1x email adres en 1x domeinnaam. Altijd goed geholpen, snel en duidelijk. Ze zijn niet de goedkoopste, maar persoonlijk vind ik hun service en kwaliteit dat waard.
  • Reactie hierop van: Yourhosting
    Hoi Ivan, leuk om te lezen dat je al 15 jaar klant bij ons bent. Wij hopen je nog minstens net zo lang als tevreden klant te behouden. Wanneer wij iets voor je kunnen betekenen, weet je ons te vinden. Wij staan voor je klaar. Groet René.
woensdag 26 oktober 2022
Ivan
Was deze beoordeling nuttig? Nuttig 0 Niet nuttig 0
Prima, snelle service en goede bereikbaarheid
Prijs/kwaliteitverhouding
Kwaliteit
Klantenservice
Wij zijn al jaren erg tevreden over de service van Your Hosting. Zodra er ergens een probleem ontstaat door externe omstandigheden of omdat we specifieke wensen hebben, worden we snel en efficient te woord gestaan en geholpen. Zelfs het uitleggen in 'Jip en Janneke taal' voor leken zoals wij is geen probleem. Een speciale shout-out naar Richard voor zijn geduld en vriendelijke hulp.
  • Reactie hierop van: Yourhosting
    Hoi Karin, dank je wel voor het plaatsen van een review. Ik geef je 'shout-out' door aan mijn collega Richard. Groet René.
dinsdag 25 oktober 2022
Karin Kandt-Reinders van Fair Fabrics
Was deze beoordeling nuttig? Nuttig 0 Niet nuttig 0
Hulp aan nieuwe klant installatie
Prijs/kwaliteitverhouding
Kwaliteit
Klantenservice
De vriendelijke Marco van Dijk heeft ons uitstekend geholpen met geduld en met duidelijke uitleg en aanwijzingen. Zo fijn dat het nu allemaal werkt. Bedankt Marco! We hopen op een fijne tijd bij Yourhosting.
  • Reactie hierop van: Yourhosting
    Hoi Rose, leuk om te lezen dat je alles op de rit hebt bij ons. Wij doen er alles aan om je tijd bij Yourhosting zo onbezorgd mogelijk te laten verlopen. Heb je vragen, horen wij het graag. Groet René.
dinsdag 25 oktober 2022
Mevrouw Rose van Teylingen
Was deze beoordeling nuttig? Nuttig 0 Niet nuttig 0
Tevredenheid review
Prijs/kwaliteitverhouding
Kwaliteit
Klantenservice
Het werken met Yourhosting bevalt mij tot heden goed/zeer goed. Ook bij hulp wordt er altijd adequaat / duidelijk bijstand verleend.
  • Reactie hierop van: Yourhosting
    Beste klant, dank je wel voor je goede beoordeling en positieve woorden. Wanneer wij opnieuw iets voor je kunnen betekenen, horen wij het graag van je. Groet René.
dinsdag 25 oktober 2022
Project managemant Buro Naaijkens
Was deze beoordeling nuttig? Nuttig 0 Niet nuttig 0
Service van de zaak
Prijs/kwaliteitverhouding
Kwaliteit
Klantenservice
Ik ben sinds 2012 klant van VIP en altijd naar ruime tevredenheid.... Al een tijdje is mijn website offline vanwege omstandigheden Onlangs besloten weer een nieuwe website te gaan bouwen en liep daarbij tegen een inlog probleem aan... Zo fijn hoe we er dan (wederom) samen uitkomen.... Persoonlijk, daadkrachtig en op maat! Dankjewel Youri voor de hulp bij mijn laatste vraag/ticket... Grtz Glenys
  • Reactie hierop van: Yourhosting
    Hoi Glenys, leuk om te lezen dat je al zo lang klant bij ons bent. Wij hopen je nog minstens zo lang als tevreden klant te behouden. Heb je opnieuw vragen, horen wij het graag van je. Groet René.
dinsdag 25 oktober 2022
Glenys van Bree
Was deze beoordeling nuttig? Nuttig 0 Niet nuttig 0
Goed geholpen
Prijs/kwaliteitverhouding
Kwaliteit
Klantenservice
Omdat ik sinds de overstap van Helderhosting naar VIP internet nooit meer op mijn eigen site geweest ben, kwam ik in de problemen met inloggen en mijn FTP. Dat is nu opgelost en ik ben ook weer een stuk wijzer door geworden. Thanks Youri!
  • Reactie hierop van: Yourhosting
    Hoi Rogier, leuk om te lezen dat je weer een stukje wijzer bent geworden. Wanneer je opnieuw vragen hebt, weet je ons te vinden. Wij zitten voor je klaar. Groet René.
dinsdag 25 oktober 2022
Rogier
Was deze beoordeling nuttig? Nuttig 0 Niet nuttig 0
Super!!
Prijs/kwaliteitverhouding
Kwaliteit
Klantenservice
Super bijgestaan door Youri van VIP!! Technisch mankement, asap verholpen!!!
  • Reactie hierop van: Yourhosting
    Hoi Laila, fijn om te horen dat het technische mankement snel was opgelost na contact met mijn collega Youri. Wanneer wij opnieuw iets voor je kunnen betekenen, horen wij het graag van je. Groet René.
dinsdag 25 oktober 2022
laila Willems
Was deze beoordeling nuttig? Nuttig 0 Niet nuttig 0
Zeer goede support, snel en echt helpend!
Prijs/kwaliteitverhouding
Kwaliteit
Klantenservice
Ik ben al sinds jaren klant bij Sohosted en nu Yourhosting. Sohosted is sinds kort overgegaan in Yourhosting. Ik heb 1 pakket webhosting standaard en 2 domeinnamen. Nu ben ik niet bijzonder technisch, dus support daarin is wel heel fijn. En dat vind ik daar vanaf dag 1. Bij de verhuizing van mijn eerdere website, bij Wordpress, bij SSL, bij eigenlijk al mijn technische vragen. de helpdesk reageert to the point en snel, zodat je altijd ook weer snel verder kan. Prijs-kwaliteit is voor mij erg goed. Als kleine zelfstandig ondernemer heb ik inmiddels twee websites voor verschillende activiteiten. De tweede site heb ik nog elders gemaakt. Deze ga ik nu ook bij Yourhosting onderbrengen, omdat de service en de prijs me erg bevallen. Alles onder 1 dak, erg fijn!
  • Reactie hierop van: Yourhosting
    Hoi Ilse, leuk om te lezen dat je je tweede website ook naar Yourhosting gaat verhuizen. Wij zien de domeinnaam en website graag tegemoet. Groet René.
dinsdag 25 oktober 2022
Ilse van Bladel
Was deze beoordeling nuttig? Nuttig 0 Niet nuttig 0
Hulp bij downgraden en beschadigde website herstellen.
Prijs/kwaliteitverhouding
Kwaliteit
Klantenservice
Contact gezocht om te vragen of het mogelijk was om pakket te kunnen downgraden. Ik ben daarbij prima geholpen door medewerker Stefan. Samen gekeken wat de mogelijkheden waren en een keuze kunnen maken. Doordat ik door onkunde mijn website had beschadigd heeft hij ook mijn website weer werkend kunnen krijgen. Super goede service waar menig bedrijf wat van kunnen leren !! Bedankt.
  • Reactie hierop van: Yourhosting
    Hoi Ruud, dank je wel voor je positieve review over onze service. Wanneer wij opnieuw iets voor je kunnen betekenen, bel ons dan op 038-8509600 of ga naar www.yourhosting.nl voor het starten van een chat of het aanmaken van een ticket. Groet, René.
maandag 24 oktober 2022
Ruud Groen
Was deze beoordeling nuttig? Nuttig 0 Niet nuttig 0
nijhofmediation.nl cenakelmediation.nl
Prijs/kwaliteitverhouding
Kwaliteit
Klantenservice
De Heer Stefan Meetelen heeft mij zojuist bijzonder goed geholpen met de veiligstelling en van mijn websites een met adviezen hoe en waar de gevolgen van fishing-schade te verhelpen. Vriendelijk en helder.
  • Reactie hierop van: Yourhosting
    Beste klant, leuk om te lezen dat je websites weer veilig zijn na contact met mijn collega Stefan. Wanneer wij je opnieuw ergens mee van dienst kunnen zijn, horen wij het graag van je. Wij staan voor je klaar. Groet René.
maandag 24 oktober 2022
J.A. Nijhof
Was deze beoordeling nuttig? Nuttig 0 Niet nuttig 0
Verhuizen van server ivm versnelling website
Prijs/kwaliteitverhouding
Kwaliteit
Klantenservice
Om de snelheid van mijn website te versnellen was het binnen mijn pakket mogelijk om van server te verhuizen en vervolgens plug-ins te installeren. Ik ben zeer tevreden over de hulp van Quinten. Hij heeft alle geduld van de wereld gehad met elke vraag die weer opkwam en heeft heel veel voor mij opgepakt zodat de mijn website bijna volledig super loopt. Die punten die niet opgepakt kunnen worden, wordt ook in meegekeken, geadviseerd en informatie voor aangereikt. Sterker nog, ook zaken die ze tijdens de uitvoer tegenkomen die niets met het onderwerp te maken hebben maar waar wel een verbetering in kan gemaakt worden, geven ze aan. Heel fijn allemaal dus!
  • Reactie hierop van: Yourhosting
    Hoi Miriam, dank je wel voor je leuke en uitgebreide review. Fijn om te horen dat je zo goed bent geholpen door mijn collega Quinten. Ik geef je complimenten aan hem door. Groet René.
maandag 24 oktober 2022
Miriam Otten
Was deze beoordeling nuttig? Nuttig 0 Niet nuttig 0
VIP
Prijs/kwaliteitverhouding
Kwaliteit
Klantenservice
Helaas afscheid genomen van Vip. Onderneming is opgeheven. Maar we zullen zeker weer met VIP kontact opnemen als we weer een ondernemining starten/website maken.
  • Reactie hierop van: Yourhosting
    Hoi Dirk, jammer om te lezen dat je je account hebt opgezegd. Wanneer wij in de toekomst opnieuw een website voor je mogen hosten, ben je uiteraard van harte welkom. Groet René.
vrijdag 21 oktober 2022
Dirk Sibie
Was deze beoordeling nuttig? Nuttig 0 Niet nuttig 0
wijziging opzegging
Prijs/kwaliteitverhouding
Kwaliteit
Klantenservice
onlangs deed ik van 2 domeinnamen de opzegging. toen kreeg ik te horen dat ik nog een jaar moest betalen over beide domeinnamen! na veel gesteggel kon ik wat korting krijgen over 1 domeinnaam toen ik zei dat het over 2 domeinnamen ging moest er overlegd worden en zou ik terug gebeld worden, dat moet nu nog gebeuren! wel stuurden ze de deurwaarder. mijn advies met hen Bezint eer ge begint er zijn er meer!!
  • Reactie hierop van: Yourhosting
    Beste Jan, vervelend om te horen dat je nog niet bent terug gebeld. Kun je je klantnummer en situatie sturen naar webcare@yourhosting.nl. Ik kijk graag wat ik voor je kan betekenen wat betreft de opzegging en kosten. Groet René
vrijdag 21 oktober 2022
Jan
Was deze beoordeling nuttig? Nuttig 0 Niet nuttig 0
Snel en vakkundig geholpen na werktijd
Prijs/kwaliteitverhouding
Kwaliteit
Klantenservice
Al vele jaren klant bij Yourhosting. Altijd bereikbaar voor vragen en altijd goed geholpen.
  • Reactie hierop van: Yourhosting
    Hoi Iwan, leuk om te lezen dat je al vele jaren klant bij ons bent. Wij hopen je nog minstens zo lang als tevreden klant te behouden. Heb je opnieuw ergens hulp bij nodig, bel ons dan op 038-8509600 of ga naar www.yourhosting.nl voor het starten van een chat of het aanmaken van een ticket. Groet, René.
donderdag 20 oktober 2022
Iwan Luiten
Was deze beoordeling nuttig? Nuttig 0 Niet nuttig 0
Goedkoop en werkt stabiel
Prijs/kwaliteitverhouding
Kwaliteit
Klantenservice
Ik maak gebruik van het Basic Hosting pakket. Mooi goedkoop en nooit problemen mee
  • Reactie hierop van: Yourhosting
    Hoi Jelmer, dank je wel voor je vijf sterren-review. Dit waarderen wij zeer. Groet René.
donderdag 20 oktober 2022
Jelmer
Was deze beoordeling nuttig? Nuttig 0 Niet nuttig 0
Goed geholpen klantvraag
Prijs/kwaliteitverhouding
Kwaliteit
Klantenservice
Admin vragen.duidelijk en snel verder geholpen top.
  • Reactie hierop van: Yourhosting
    Hoi Anne-marie, leuk om te lezen dat je snel bent geholpen. Heb je opnieuw ergens hulp bij nodig, bel ons dan op 038-8509600 of ga naar www.yourhosting.nl voor het starten van een chat of het aanmaken van een ticket. Groet, René.
donderdag 20 oktober 2022
Anne-marie
Was deze beoordeling nuttig? Nuttig 0 Niet nuttig 0
Prima service Edwin van der Veen
Prijs/kwaliteitverhouding
Kwaliteit
Klantenservice
Beste Edwin, bedankt voor de tijd en prima service en het nalopen van wat zaken waardoor ik weer goed verder kon.
  • Reactie hierop van: Yourhosting
    Hoi Tom, dank je wel voor je complimenten aan mijn collega Edwin, ik geef deze voor je door. Wanneer wij opnieuw iets voor je kunnen betekenen, horen wij het graag van je. Wij staan voor je klaar. Groet René.
donderdag 20 oktober 2022
Tom Verleg
Was deze beoordeling nuttig? Nuttig 0 Niet nuttig 0
Vevida haar klantenservice maakt het verschil!
Prijs/kwaliteitverhouding
Kwaliteit
Klantenservice
Vevida haar klantenservice is something special! Ze gaven niet op toen ze voor een hele lastig taak stonden en ere wie ere toekomt, ze hebben het uiteindelijk allemaal opgelost en nog zeggen ze: als je nog verdere vragen hebt, dan horen we het graag. Fantastisch contact gehad met Kaan van Vevida, die mij zo ontzettend correct en met de juiste kennis te woord stond, echt een applaus waard. Je denkt en hoopt nooit support nodig te hebben, maar als je ooit ten einde raad bent en je huidige hosting geeft niet thuis! Stap dan over en krijg wel de juiste hulp en ondersteuning wanneer je die echt nodig hebt! Nogmaals bedankt Kaan en team!
  • Reactie hierop van: Yourhosting
    Hoi Mark, dank je wel voor je uitgebreide review en je complimenten aan mijn collega Kaan. Ik geef deze voor je door. Wanneer wij je opnieuw ergens mee kunnen helpen, horen wij het graag van je. Groet René.
donderdag 20 oktober 2022
Mark vd Berg
Was deze beoordeling nuttig? Nuttig 0 Niet nuttig 0

Richtlijnen

Wij zien graag dat een Review:

  • 100% eerlijk is.
  • plus- en minpunten bevat.
  • details bevat.

Een Review wordt afgekeurd wanneer deze:

  • grove/kwetsende taal bevat.
  • links bevat.
  • onjuist is.
  • persoonsgegevens of andere gevoelige informatie bevat.
Richtlijnen reviews op webhosters.

Deel jouw ervaring

Heb jij ervaring met Yourhosting? Deel die dan op deze pagina.

Prijs/Kwaliteitverhouding
Kwaliteit
Klantenservice

Door op Reactie Plaatsen te klikken ga je akkoord met de richtlijnen en het privacybeleid van Webhosters.nl

Webhosting

Basic

€ 4,99 /maand
  • Opslag: 5 GB
  • Dataverkeer: 1 TB
  • SSD: Ja
  • Telefoon: Ja
  • Verhuisdienst: Ja (betaald)
  • SSL: Ja

Eerste jaar slechts € 0,99 per maand! Gratis telefonische support.

Start

€ 10,99 /maand
  • Opslag: 25 GB
  • Dataverkeer: 1 TB
  • SSD: Ja
  • Telefoon: Ja
  • Verhuisdienst: Ja (betaald)
  • SSL: Ja

Eerste 3 maanden slechts € 0,99 per maand! Gratis telefonische support.

09. Win 1

€ 13,00 /maand
  • Opslag: 250 MB
  • Dataverkeer: 10 GB
  • SSD: Nee
  • Telefoon: Ja
  • Verhuisdienst: Nee
  • SSL: Nee

Kies voor Windows als je ASP, ASP.NET en/of MS SQL-server gebruikt

Plus

€ 15,99 /maand
  • Opslag: 50 GB
  • Dataverkeer: 1 TB
  • SSD: Ja
  • Telefoon: Ja
  • Verhuisdienst: Ja (betaald)
  • SSL: Ja

Eerste 3 maanden slechts € 0,99 per maand! Gratis telefonische support.

Max

€ 20,99 /maand
  • Opslag: 50 GB
  • Dataverkeer: 1 TB
  • SSD: Ja
  • Telefoon: Ja
  • Verhuisdienst: Ja (betaald)
  • SSL: Ja

Eerste 3 maanden slechts € 0,99 per maand! Gratis telefonische support.

04. Premium

€ 24,99 /maand
  • Opslag: 150 GB
  • Dataverkeer: 1 TB
  • SSD: Ja
  • Telefoon: Ja
  • Verhuisdienst: Ja (betaald)
  • SSL: Ja

Met elk hostingpakket bouw je makkelijk je eigen site

10. Win 2

€ 27,00 /maand
  • Opslag: 600 MB
  • Dataverkeer: 20 GB
  • SSD: Nee
  • Telefoon: Ja
  • Verhuisdienst: Nee
  • SSL: Nee

 

11. Win 3

€ 62,00 /maand
  • Opslag: 1 GB
  • Dataverkeer: 50 GB
  • SSD: Nee
  • Telefoon: Ja
  • Verhuisdienst: Nee
  • SSL: Nee

Kies voor Windows als je ASP, ASP.NET en/of MS SQL-server gebruikt

VPS Hosting

VPS 1

€ 8,00 /maand
  • Opslag: 25 GB
  • Dataverkeer: 300 GB
  • SSD: Ja
  • Telefoon: Ja
  • Verhuisdienst: Nee
  • SSL: Ja

Eerste 3 maanden €4 per maand

VPS 2

€ 16,00 /maand
  • Opslag: 60 GB
  • Dataverkeer: 2 TB
  • SSD: Ja
  • Telefoon: Ja
  • Verhuisdienst: Nee
  • SSL: Ja

Eerste 3 maanden €8 per maand (maandelijks opzegbaar)

VPS 3

€ 25,00 /maand
  • Opslag: 80 GB
  • Dataverkeer: 5 TB
  • SSD: Ja
  • Telefoon: Ja
  • Verhuisdienst: Nee
  • SSL: Ja

Eerste 3 maanden €12,50 per maand (maandelijks opzegbaar)

VPS 4

€ 42,00 /maand
  • Opslag: 100 GB
  • Dataverkeer: 10 TB
  • SSD: Ja
  • Telefoon: Ja
  • Verhuisdienst: Nee
  • SSL: Ja

Eerste 3 maanden €21 per maand (maandelijks opzegbaar)

Managed VPS 1

€ 42,00 /maand
  • Opslag: 25 GB
  • Dataverkeer: 150 GB
  • SSD: Ja
  • Telefoon: Ja
  • Verhuisdienst: Nee
  • SSL: Ja

Yourhosting beheert je Managed VPS dag en nacht.

Managed VPS 2

€ 55,00 /maand
  • Opslag: 60 GB
  • Dataverkeer: 1 TB
  • SSD: Ja
  • Telefoon: Ja
  • Verhuisdienst: Nee
  • SSL: Ja

Yourhosting beheert je Managed VPS dag en nacht.

Managed VPS 3

€ 70,00 /maand
  • Opslag: 80 GB
  • Dataverkeer: 3 TB
  • SSD: Ja
  • Telefoon: Ja
  • Verhuisdienst: Nee
  • SSL: Ja

Yourhosting beheert je Managed VPS dag en nacht.

Managed VPS 4

€ 110,00 /maand
  • Opslag: 100 GB
  • Dataverkeer: 5 TB
  • SSD: Ja
  • Telefoon: Ja
  • Verhuisdienst: Ja (betaald)
  • SSL: Ja

Yourhosting beheert je Managed VPS dag en nacht.

Domeinnaam

DNS/redirectservice

€ 5,00 /jaar
  • Website redirect: Ja
  • DNS Beheer: Ja
  • DNSSEC: Ja
  • Telefoon: Ja
  • Verhuisdienst: Nee
  • Whois Privacy: Ja

Eenvoudig je domeinnaam doorlinken naar een andere website.

.de-domeinnaam

€ 12,99 /jaar
  • Website redirect: Nee
  • DNS Beheer: Nee
  • DNSSEC: Nee
  • Telefoon: Ja
  • Verhuisdienst: Ja (betaald)
  • Whois Privacy: Ja

 

.nl-domeinnaam

€ 13,99 /jaar
  • Website redirect: Nee
  • DNS Beheer: Nee
  • DNSSEC: Ja
  • Telefoon: Ja
  • Verhuisdienst: Ja (betaald)
  • Whois Privacy: Ja

.NL domeinnaam? Het eerste jaar voor maar €1,00!

.eu-domeinnaam

€ 15,99 /jaar
  • Website redirect: Nee
  • DNS Beheer: Nee
  • DNSSEC: Nee
  • Telefoon: Ja
  • Verhuisdienst: Ja (betaald)
  • Whois Privacy: Ja

 

.com-domeinnaam

€ 17,99 /jaar
  • Website redirect: Nee
  • DNS Beheer: Nee
  • DNSSEC: Ja
  • Telefoon: Ja
  • Verhuisdienst: Ja (betaald)
  • Whois Privacy: Ja

 

.be-domeinnaam

€ 18,99 /jaar
  • Website redirect: Nee
  • DNS Beheer: Nee
  • DNSSEC: Nee
  • Telefoon: Ja
  • Verhuisdienst: Nee
  • Whois Privacy: Ja

.BE domeinnaam, het eerste jaar voor €8,-

E-mail Start

€ 59,88 /jaar
  • Website redirect: Ja
  • DNS Beheer: Ja
  • DNSSEC: Ja
  • Telefoon: Ja
  • Verhuisdienst: Ja (betaald)
  • Whois Privacy: Ja

Je eigen e-mail nu met gratis website

E-mail Max

€ 119,88 /jaar
  • Website redirect: Ja
  • DNS Beheer: Ja
  • DNSSEC: Ja
  • Telefoon: Ja
  • Verhuisdienst: Ja (betaald)
  • Whois Privacy: Ja

Je eigen e-mail nu met gratis website!