Yourhosting

3,5 / 5 1.239 ervaringen Bekijk Deel jouw ervaring

Actie!

Betrouwbare Hosting & VPS met gratis SSL

Bedrijfsgegevens

  • 100 Werknemers
  • KvK-nummer: 34128261
Openingstijden
  • ma-do: 09:00-21:00
  • vrij-zat: 09:00-17:00
Website screenshot Yourhosting

Overall score

3,5 / 5 1.239 ervaringen

Totaal (1.239)

  • Algemeen
  • Prijs/kwaliteitverhouding
  • Kwaliteit hosting
  • Klantenservice

Laatste 12 maanden (104)

  • Algemeen
  • Prijs/kwaliteitverhouding
  • Kwaliteit hosting
  • Klantenservice
Lees alle ervaringen

 

Over Yourhosting
Yourhosting is opgericht in 2001 en sindsdien uitgegroeid tot één van de grootste webhosting bedrijven van Nederland. Het bedrijf heeft meer dan 1,1 miljoen domeinnamen geregistreerd voor haar 160 duizend klanten.

Naast webhosting- en domeindiensten biedt Yourhosting ook diverse andere cloud en IT oplossingen aan. Zo bieden ze Azure cloud diensten aan gericht op grotere zakelijke klanten en ook diensten zoals Office 365 en Acronis Backup Online die ook geschikt zijn voor particulieren en MKB.

Sinds 2018 is Yourhosting onderdeel van TWS waar ook meerdere andere webhosting bedrijven onder vallen.

Yourhosting Ervaringen & Klachten
Heb jij een persoonlijke ervaring dan kun je die delen via Webhosters.nl. We horen het graag als je tevreden bent maar ook klachten over de service van Yourhosting of specifieke producten zijn welkom zodat we een zo volledig mogelijk beeld krijgen over dit bedrijf. Des te meer reviews we kunnen verzamelen des te beter we onze gebruikers kunnen helpen bij het kiezen van het juiste webhosting bedrijf.

Ervaringen 1239 op 124 pagina's

Klantcontact? Liever niet!
Prijs/kwaliteitverhouding
Kwaliteit
Klantenservice
Al bijna 4 jaar klant bij YH. Zo heel af en toe heb je support nodig. Yar snapt er niets van, de chatfunctie heeft steeds een reactietijd van 5 of 6 minuten waardoor je geen fatsoenlijk gesprek hebt en met bellen sta je minimaal een half uur in de wacht. (Ontmoedigingsbeleid om te bellen). Yourhosting = zeker niet vam het klantcontact support en dat zou je wel verwachten voor dit tarief....
  • Reactie hierop van: Yourhosting
    Hoi Patrick, onze chatbot leert dagelijks bij! Als je er met hem niet uitkomt, word je doorverbonden met een live-medewerker die je vragen graag beantwoordt. Door grote drukte kan dit soms wat langer duren, excuses hiervoor. We doen ons best om iedereen zo goed mogelijk te helpen. Groet, David.
donderdag 21 maart 2019
Patrick
Was deze beoordeling nuttig? Nuttig 0 Niet nuttig 0
Van topper naar de totale hel in dertien jaar tijd.
Prijs/kwaliteitverhouding
Kwaliteit
Klantenservice
Net gechecked: ruim 13 jaar klant. Ooit heel tevreden. Bijna nooit iets mis en als je vragen had: binnen 4 keer overgaan een live medewerker aan de lijn, altijd een technische topper. Sinds 2018 alles kapotbezuinigd door nieuwe managers lijkt het. Uur in de wacht. Verwijzen naar Chatfunctie, maar die is onbemand. Dan naar whatsapp, geen hond reageert. VOLLEDIG onbereikbaar. Ze laten bedrijven zonder antwoord zitten: een hele werkdag zonder mail. Meerder malen. De laatste maanden de een na de nadere technische misser, dagen zonder mail met 2 bedrijfjes die geen losse IT afdeling hebben want te klein. Heb je eindelijk iemand aan de lijn, is het een sukkel die een belscript voorleest. En dan de excuses: Gehackte wachtwoorden, servermigraties, je blijft je wachtwoord veranderen, en daarna al je instellingen op al je devices voor al je werknemers. het is ongelofelijk hoe binnen een jaar een toptent volledig naar de gallemiezen is gemanaged. Kijk op elke beoordelingsforum: van toprecensies naar diep drama - ik ben echt de enige niet. VPN blokkeren ze vaak, handig! Not. Volkomen liefdeloze geldharkerij en ik ga op zoek naar een fatsoenlijke provider, nadat twee van mijn bedrijven 3 dagen zonder mail zaten. Doodzonde - was ooit een toptent. Zo'n non-provider gun je je grootste concurrent nog niet, dus ik waarschuw hierbij iedereen voor deze provider. Dit is geen incidentje, ze hadden echt krediet bij me, maar dit is schandelijk en structureel.
  • Reactie hierop van: Yourhosting
    Hoi Bert, we ervaren helaas een extreme drukte op alle supportkanalen door grootschalige updates op ons platform. Wij doen ons best snel weer het normale service-level te halen maar op dit moment zijn we ons ervan bewust dat dat niet altijd waargemaakt wordt. Onze excuses daarvoor. Groet, David.
woensdag 20 maart 2019
Bert
Was deze beoordeling nuttig? Nuttig 3 Niet nuttig 0
Service
Prijs/kwaliteitverhouding
Kwaliteit
Klantenservice
al jaren klant bij starthosting, nooit een probleem met bereikbaarheid, Nu alleen via chat of whatsapp te bereiken. Ik heb om reumatische redenen verzocht tot telefonisch contact. Teveel vragen om met chat te beantwoorden. Kon niet voor reguliere klanten ik moest maar een pakket van 24,- aanschaffen. Je wordt gewoon niet geholpen. Ik ga uitkijken naar een andere provider.
  • Reactie hierop van: Yourhosting
    Hoi Marian, vervelend om te horen dat je niet goed bent geholpen via de online kanalen. Wanneer je alsnog gebeld wilt worden, mag je een mail sturen naar webcare@yourhosting.nl met je contactgegevens. Wij nemen dan zo spoedig mogelijk contact met je op. Groet René.
dinsdag 19 maart 2019
Marian hendriks
Was deze beoordeling nuttig? Nuttig 4 Niet nuttig 0
niet te bereiken en via de app zeer beroerd
Prijs/kwaliteitverhouding
Kwaliteit
Klantenservice
de klantenservice is slecht te bereiken. telefonisch helemaal niet eens meer !! via de app krijg je domme vragen en daartoe ook antwoorden.
  • Reactie hierop van: Yourhosting
    Hoi Martin, het is voor ons belangrijk dat we klanten snel kunnen helpen. We hebben daarom veel geïnvesteerd in onze supportpagina, waar u [href="https://www.yourhosting.nl/support/" text="handleidingen en antwoorden op veelgestelde vragen"] vindt. Ook hebben we Yar, onze chatbot, als slimme online vraagbaak. Daarnaast blijven wij bereikbaar per live chat, [href="https://api.whatsapp.com/send?phone=31641607581" text="WhatsApp"] en e-mail. We hebben de capaciteit op de live chat uitgebreid waardoor wij u sneller kunnen helpen. Het is daarom niet meer mogelijk om met ons te bellen. Komen we er niet samen uit via deze kanalen, dan plannen wij een terugbelafspraak in. Groet René.
dinsdag 19 maart 2019
Martin Weijers
Was deze beoordeling nuttig? Nuttig 1 Niet nuttig 0
Niet bereikbaar, al dagen bezig met een probleem
Prijs/kwaliteitverhouding
Kwaliteit
Klantenservice
Jammer, ik ben al vele jaren klant bij Yourhosting. Was er een probleem werd ik in het verleden goed geholpen. Nu zijn ze telefonisch niet meer bereikbaar. Via de chat kom ik er niet uit. Dus word je aan je lot over gelaten. Website is 2x gehackt geweest. Nu weer een mail dat er een bedreiging is. Alles moet je zelf oplossen. Via de chat wordt er beloofd terug te bellen. Dit zijn loze beloftes. Erg jammer dit alles!
  • Reactie hierop van: Yourhosting
    Hoi Astrid, vervelend om te lezen dat je via de chat niet goed geholpen bent. Wanneer je er via de chat niet uit komt, kun je een terugbel verzoek maken. Één van onze medewerkers neemt dan zo snel mogelijk contact op om de situatie telefonisch te bespreken. Ik hoop dat dit bij een volgende vraag helpt. Voor wat betreft de gehackte site, ligt dit vaak aan de software waar de site mee is gemaakt en het niet of niet vaak genoeg uitvoeren van updates hiervan. Dit kun je zelf doen of uitbesteden aan een webmaster om hacks te voorkomen. Groet René.
dinsdag 19 maart 2019
Astrid
Was deze beoordeling nuttig? Nuttig 2 Niet nuttig 0
Amateuristisch geheel
Prijs/kwaliteitverhouding
Kwaliteit
Klantenservice
Het platform en de hostingmanager zitten boordevol bugs en workflow fouten.Vaak laadt de hostingmanager niet of geeft hij foutmeldingen. Ook is hij eerder vastgelopen bij basishandelignen, zoals bijvoorneeld het aanpassen van de records. Gezien de krakkemikkigheid van alles wat ik wel kan zien, heb ik ook ernstige twijfels over de aspecten die ik niet kan zien (beveiliging). Ik weet wel dat onze site al eens down is gegaan doordat de site van een andere klant op dezelfde server vast is gelopen. Hij bleef offline tot ik er zelf achterkwam en om een reset verzocht. Wat mij betreft heb je dan toch enkele basis zaken niet op orde.Workflow fouten zijn bijvoorbeeld dat je een hosting pakket afneemt met onbeperkt DNS redirect en webhosting services. Vervolgens kun je hier geen nieuwe domeinen/sites aan toevoegen.Tot slot is de informatie voorziening op de website van Yourhosting zelf erg veranderlijk, en (wellicht daardoor) vaak foutief. Denk bijvoorbeeld aan openingstijden van de telefonische helpdesk die niet kloppen. Ik zie nu dat ze deze maar helemaal offline hebben gehaald. Ik ben zo vriendelijk dat ik dit soort fouten doorgeef aan Yourhosting, maar krijg hier op geen enkele manier reactie over, bijvoorbeeld of het ook aangepast wordt of dat er anderzijds iets mee gedaan wordt. Dat nodigt dus ook niet echt uit om meer meldingen door te geven.Als je een onbetaalde bijbaan zoekt als tester kun je hier prima klant worden, anders raad ik je aan nog even door te zoeken. Flink werk aan de winkel om de kwaliteit omhoog te krijgen dus voor YourHosting.
  • Reactie hierop van: Yourhosting
    Beste Nino, uiteraard horen wij verbeterpunten graag. Normaliter wordt hier ook op gereageerd. Op welke manier heb je dit bij ons aangegeven? Wanneer dit per mail was, wil je dan een kopie sturen naar webcare@yourhosting.nl? Wij kijken hier alsnog graag naar. Alvast bedankt, groet René.
dinsdag 19 maart 2019
Nino
Was deze beoordeling nuttig? Nuttig 0 Niet nuttig 0
Geen contact mogelijk
Prijs/kwaliteitverhouding
Kwaliteit
Klantenservice
Ik krijg jullie niet te pakken , bel me aub of mail me ; Ruud@beautybrands.nl 06-13131913Ik ben klantnr 22549958Aanmaning gehad ( per post ) , maar weet niet waarvan , waarschijnlijk gebruiken jullie verkeerde e-mailadres van mij
  • Reactie hierop van: Yourhosting
    Beste heer mevrouw Boshuyzen, mijn collega Richard belt je vandaag om de situatie te bespreken, groet René.
maandag 18 maart 2019
Boshuyzen R
Was deze beoordeling nuttig? Nuttig 2 Niet nuttig 0
Gedwongen overstap van Starthosting naar Yourhosting
Prijs/kwaliteitverhouding
Kwaliteit
Klantenservice
Al meer dan 10 jaar klant bij starthosting met enkele domains / websites. Vorig jaar is starthosting als brand gestopt en klanten overgezet naar het moederbedrijf Yourhosting. Beloofd was dat als je niet je pakket zou veranderen je ook niets meer zou gaan betalen. Tot deze week een mail gekregen dat nu ze de hostingmanager gaan vernieuwen. Heel geniepig staat in die mail verwerkt: Het eerste half jaar na de migratie betaal je niets extra's voor je nieuwe (grotere) pakket. Ook niet als je in de tussentijd toe bent aan verlenging. Bij verlengingen die na dat eerste halve jaar plaatsvinden, worden wel de reguliere tarieven voor het Yourhosting-pakket dat je op dat moment afneemt in rekening gebracht. Hiermee wordt de belofte dat de overstap van Starthosting naar Yourhosting geen financiële gevolgen hoeft te hebben mee gebroken. Conclusie: Yourhosting is een onbetrouwbare club. Zo ga je niet met je trouwe klanten om. De lezer is gewaarschuwd. Ik ga vandaag nog starten met mijn domeinen en websites migreren naar TransIP.
  • Reactie hierop van: Yourhosting
    Beste Geert, het betreft hier twee volledig los van elkaar staande situaties. Één de migratie van Starthosting naar Yourhosting, waar zoals vooraf aangegeven inderdaad geen kostenverhoging plaats vond en twee de migratie naar een andere hostingmanager binnen Yourhosting waarbij wij uit coulance de kosten van oud Starthosting klanten nog een half jaar aanhouden. Wij proberen dit zo transparant mogelijk te houden in de communicatie. Vervelend om te lezen dat je deze conclusie trekt uit de mail en beslist te verhuizen. Wanneer we je alsnog ergens mee van dienst kunnen zijn, horen wij het graag. Groet René.
vrijdag 15 maart 2019
Geert
Was deze beoordeling nuttig? Nuttig 1 Niet nuttig 0
super slechte service
Prijs/kwaliteitverhouding
Kwaliteit
Klantenservice
Echt die service is dramatisch. Telefoon heb ik meer dan 50 minuten in de wacht gehangen, twee keer opnieuw gebeld, geen antwoord. Gemaild met vraag antwoord gekregen met verwijzing naar links op de website ontvangen die algemene vragen beantwoorden. Via whatapps, ben ik gewoon afgebekt en heb ik ook geen antwoord meer gekregen uiteindelijk. Waardeloos dus. Nog nooit zo slecht geweest.Ben altijd gewoon vriendelijk te woord gestaan en altijd goed geholpen maar nuuuuu help, super slecht.
  • Reactie hierop van: Yourhosting
    Hoi Ank, Vervelend om te horen dat je na meerdere keren bellen ons niet te pakken hebt gekregen. Het is de laatste tijd erg druk. Onze excuses hiervoor. Dat je het gevoel hebt dat je 'afgebekt' wordt op WhatsApp, is natuurlijk helemaal niet de bedoeling. Kun je je vraag alsnog sturen naar webcare@yourhosting.nl. Wij kijken graag wat we voor je kunnen betekenen. Groet René.
donderdag 14 maart 2019
Ank de Vries
Was deze beoordeling nuttig? Nuttig 1 Niet nuttig 0
klacht
Prijs/kwaliteitverhouding
Kwaliteit
Klantenservice
probeer al de hele dag yourhosting te bereiken per telefoon 4 x 30 minuten gewacht en nog geen contact,Whatsapp is ook waardeloos .ben bijna 15 jaar klant maar zo slecht als de service nu is ,is wel heel heel erg. Denk dat ik na 15 jaar maar eens moet zoeken naar een ander provider
  • Reactie hierop van: Yourhosting
    Beste Bert, vervelend om te horen dat je ons zo moeilijk te pakken krijgt. We doen ons uiterste best iedereen zo snel mogelijk van een antwoord of reactie te voorzien op de verschillende support kanalen. Door de komst van de nieuwe Hostingmanager en de vragen die hierover zijn, is het erg druk. Wij verwachten dat dit na de Hostingmanager migratie weer afneemt. Onze excuses voor dit ongemak. Groet René.
dinsdag 12 maart 2019
bert
Was deze beoordeling nuttig? Nuttig 0 Niet nuttig 0

Richtlijnen

Wij zien graag dat een Review:

  • 100% eerlijk is.
  • plus- en minpunten bevat.
  • details bevat.

Een Review wordt afgekeurd wanneer deze:

  • grove/kwetsende taal bevat.
  • links bevat.
  • onjuist is.
  • persoonsgegevens of andere gevoelige informatie bevat.

Deel jouw ervaring

Heb jij ervaring met Yourhosting? Deel die dan op deze pagina.

Prijs/Kwaliteitverhouding
Kwaliteit
Klantenservice

Door op Reactie Plaatsen te klikken ga je akkoord met het privacybeleid van Webhosters.nl

Webhosting

01. XS

€ 5,75 /maand
  • Opslag: 8 GB
  • Dataverkeer: 5 GB
  • SSD: Ja
  • Telefoon: Nee
  • Verhuisdienst: Ja (betaald)
  • SSL: Ja

Met elk hostingpakket bouw je makkelijk je eigen site

02. S

€ 7,75 /maand
  • Opslag: 25 GB
  • Dataverkeer: 15 GB
  • SSD: Ja
  • Telefoon: Nee
  • Verhuisdienst: Ja (betaald)
  • SSL: Ja

Met elk hostingpakket bouw je makkelijk je eigen site

03. M

€ 11,50 /maand
  • Opslag: 60 GB
  • Dataverkeer: 1 TB
  • SSD: Ja
  • Telefoon: Nee
  • Verhuisdienst: Ja (betaald)
  • SSL: Ja

Met elk hostingpakket bouw je makkelijk je eigen site

09. Win 1

€ 13,00 /maand
  • Opslag: 250 MB
  • Dataverkeer: 10 GB
  • SSD: Nee
  • Telefoon: Nee
  • Verhuisdienst: Nee
  • SSL: Nee

Kies voor Windows als je ASP, ASP.NET en/of MS SQL-server gebruikt

04. L

€ 14,00 /maand
  • Opslag: 95 GB
  • Dataverkeer: 1 TB
  • SSD: Ja
  • Telefoon: Nee
  • Verhuisdienst: Ja (betaald)
  • SSL: Ja

Met elk hostingpakket bouw je makkelijk je eigen site

05. XL

€ 19,00 /maand
  • Opslag: 100 GB
  • Dataverkeer: 1 TB
  • SSD: Ja
  • Telefoon: Nee
  • Verhuisdienst: Ja (betaald)
  • SSL: Ja

Met elk hostingpakket bouw je makkelijk je eigen site

10. Win 2

€ 27,00 /maand
  • Opslag: 600 MB
  • Dataverkeer: 20 GB
  • SSD: Nee
  • Telefoon: Nee
  • Verhuisdienst: Onbekend
  • SSL: Nee

11. Win 3

€ 62,00 /maand
  • Opslag: 1 GB
  • Dataverkeer: 50 GB
  • SSD: Nee
  • Telefoon: Nee
  • Verhuisdienst: Nee
  • SSL: Nee

Kies voor Windows als je ASP, ASP.NET en/of MS SQL-server gebruikt

VPS Hosting

VPS 1

€ 8,00 /maand
  • Opslag: 25 GB
  • Dataverkeer: 300 GB
  • SSD: Ja
  • Telefoon: Nee
  • Verhuisdienst: Nee
  • SSL: Ja

Eerste 3 maanden €4 per maand

VPS 2

€ 16,00 /maand
  • Opslag: 60 GB
  • Dataverkeer: 2 TB
  • SSD: Ja
  • Telefoon: Nee
  • Verhuisdienst: Nee
  • SSL: Ja

Eerste 3 maanden €8 per maand (maandelijks opzegbaar)

VPS 3

€ 25,00 /maand
  • Opslag: 80 GB
  • Dataverkeer: 5 TB
  • SSD: Ja
  • Telefoon: Nee
  • Verhuisdienst: Nee
  • SSL: Ja

Eerste 3 maanden €12,50 per maand (maandelijks opzegbaar)

VPS 4

€ 42,00 /maand
  • Opslag: 100 GB
  • Dataverkeer: 10 TB
  • SSD: Ja
  • Telefoon: Nee
  • Verhuisdienst: Nee
  • SSL: Ja

Eerste 3 maanden €21 per maand (maandelijks opzegbaar)

Managed VPS 1

€ 42,00 /maand
  • Opslag: 25 GB
  • Dataverkeer: 150 GB
  • SSD: Ja
  • Telefoon: Nee
  • Verhuisdienst: Nee
  • SSL: Ja

Yourhosting beheert je Managed VPS dag en nacht.

Managed VPS 2

€ 55,00 /maand
  • Opslag: 60 GB
  • Dataverkeer: 1 TB
  • SSD: Ja
  • Telefoon: Nee
  • Verhuisdienst: Nee
  • SSL: Ja

Yourhosting beheert je Managed VPS dag en nacht.

Managed VPS 3

€ 70,00 /maand
  • Opslag: 80 GB
  • Dataverkeer: 3 TB
  • SSD: Ja
  • Telefoon: Nee
  • Verhuisdienst: Nee
  • SSL: Ja

Yourhosting beheert je Managed VPS dag en nacht.

Managed VPS 4

€ 110,00 /maand
  • Opslag: 100 GB
  • Dataverkeer: 5 TB
  • SSD: Ja
  • Telefoon: Nee
  • Verhuisdienst: Ja (betaald)
  • SSL: Ja

Yourhosting beheert je Managed VPS dag en nacht.

Domeinnaam

DNS/redirectservice

€ 5,00 /jaar
  • Website redirect: Ja
  • DNS Beheer: Ja
  • DNSSEC: Ja
  • Telefoon: Nee
  • Verhuisdienst: Nee
  • Whois Privacy: Ja

Eenvoudig je domeinnaam doorlinken naar een andere website.

.nl-domeinnaam

€ 11,00 /jaar
  • Website redirect: Nee
  • DNS Beheer: Nee
  • DNSSEC: Ja
  • Telefoon: Nee
  • Verhuisdienst: Nee
  • Whois Privacy: Ja

1e jaar €1,00

.eu-domeinnaam

€ 12,00 /jaar
  • Website redirect: Nee
  • DNS Beheer: Nee
  • DNSSEC: Nee
  • Telefoon: Nee
  • Verhuisdienst: Nee
  • Whois Privacy: Ja

.be-domeinnaam

€ 12,00 /jaar
  • Website redirect: Nee
  • DNS Beheer: Nee
  • DNSSEC: Nee
  • Telefoon: Nee
  • Verhuisdienst: Nee
  • Whois Privacy: Ja

.de-domeinnaam

€ 12,00 /jaar
  • Website redirect: Nee
  • DNS Beheer: Nee
  • DNSSEC: Nee
  • Telefoon: Nee
  • Verhuisdienst: Nee
  • Whois Privacy: Ja

.com-domeinnaam

€ 14,00 /jaar
  • Website redirect: Nee
  • DNS Beheer: Nee
  • DNSSEC: Ja
  • Telefoon: Nee
  • Verhuisdienst: Nee
  • Whois Privacy: Ja

E-mail 1

€ 36,00 /jaar
  • Website redirect: Ja
  • DNS Beheer: Ja
  • DNSSEC: Ja
  • Telefoon: Nee
  • Verhuisdienst: Nee
  • Whois Privacy: Ja

Je eigen e-mail nu met gratis website

E-mail 2

€ 48,00 /jaar
  • Website redirect: Ja
  • DNS Beheer: Ja
  • DNSSEC: Ja
  • Telefoon: Nee
  • Verhuisdienst: Nee
  • Whois Privacy: Ja

Je eigen e-mail nu met gratis website

E-mail 3

€ 72,00 /jaar
  • Website redirect: Ja
  • DNS Beheer: Ja
  • DNSSEC: Ja
  • Telefoon: Nee
  • Verhuisdienst: Nee
  • Whois Privacy: Ja

E-mail 4

€ 84,00 /jaar
  • Website redirect: Ja
  • DNS Beheer: Ja
  • DNSSEC: Ja
  • Telefoon: Nee
  • Verhuisdienst: Nee
  • Whois Privacy: Ja