Zenid Hosting Service

3,7 / 5 78 ervaringen Bekijk Deel jouw ervaring

Bedrijfsgegevens

  • 5 Werknemers
  • KvK-nummer: 14077853
Website screenshot Zenid

Overall score

3,7 / 5 78 ervaringen

Totaal (78)

  • Algemeen
  • Prijs/kwaliteitverhouding
  • Kwaliteit hosting
  • Klantenservice

Laatste 12 maanden (0)

  • Algemeen
  • Prijs/kwaliteitverhouding
  • Kwaliteit hosting
  • Klantenservice

Ervaringen 78 op 8 pagina's

Prijs/kwaliteitverhouding
Kwaliteit
Klantenservice
Al vanaf het begin aanwezig, geen klachten. Altijd bereikbaar, of teruggebeld worden en alles wordt snel opgelost (als er al wat is, en dat komt eigenlijk haast nooit voor). Prima snelheid en altijd online!
vrijdag 24 april 2009
Was deze beoordeling nuttig? Nuttig 0 Niet nuttig 0
Prijs/kwaliteitverhouding
Kwaliteit
Klantenservice
Zeer goede ervaring. Ik heb meerdere webhosting pakketten bij Zenid gehad over de jaren, de kwaliteit en uptime zijn altijd erg goed geweest, en de service is super!
donderdag 22 januari 2009
Hans Roerdinkholder
Was deze beoordeling nuttig? Nuttig 0 Niet nuttig 0
Prijs/kwaliteitverhouding
Kwaliteit
Klantenservice
Sinds 25 december zgn. stroomstoring bij Zenid. Met vage argumenten dat de leveranciers niet leveren (stroorm). Sindsdien geen e-mail en geen informatie wanneer alles hersteld wordt. Geen slechte service, nee, in het geheel geen service!! Zeer teleurgesteld. Ik dacht namelijk dat Zenid Hosting een betrouwbare leverancier voor e-mail adres was. Niets is minder waar!!M. Bos-Nagy Bunschoten
maandag 29 december 2008
M. Bos
Was deze beoordeling nuttig? Nuttig 0 Niet nuttig 0
Prijs/kwaliteitverhouding
Kwaliteit
Klantenservice
Hallo,Via deze weg wil ik mijn ervaring met Zenid.net delen. Ik zit al sinds het begin bij Zenid.net en kan alleen maar positief zijn, als er iets geregeld moet worden of veranderd, dan is het een mailtje of belletje en het wordt meteen geregeld. Downtime? hoezo downtime niet echt veel meegemaakt bij Zenid.net, wel bij mijn vorige hosting bedrijf die inmiddels failliet is (niet echt vreemd). Ik probeer dan ook meestal mensen die ik ken over te halen om met Zenid.net in zee te gaan, vanwege de goede service, prijs, uptime, kwalitatief goede servers etc… Ik kan mij ook geen voorstelling maken van mensen die slechte ervaringen hebben gehad met Zenid.net, zoals gezegd niet eerder meegemaakt. Ik vind het bericht van Dave niet echt overdreven sterker nog ik sluit mij daar volledig bij aan.Keep up the good work :)
zondag 21 september 2008
L. Kamphuis
Was deze beoordeling nuttig? Nuttig 0 Niet nuttig 0
Prijs/kwaliteitverhouding
Kwaliteit
Klantenservice
Gewoon Goed !Ontzettend goede hosting! Ik heb nu ruim 3 jaar 4 hosting pakketen lopen, met 8 domeinnamen. Heb je hulp nodig dan zijn ze er ook ! 24/7 !
zaterdag 13 september 2008
anigroove
Was deze beoordeling nuttig? Nuttig 0 Niet nuttig 0
Prijs/kwaliteitverhouding
Kwaliteit
Klantenservice
Ik heb goede ervaring met Zenid,Vrienden & kennisen ook aanbevolen om hun site te hosten bij Zenid (www.dj-sander.nl - www.streetwin.nl www.nikkelsautos.nl )en die zijn ook tevreden met de snelheid. Soms zijn ze moeilijker te berijken dan anders, maar je word netjes teruggebelt.Via het support / contact formulier op de site krijg ik snel en goede andwoorden terug!Zenid ga zo door!(bericht hieronder is wel overdreven vind ik..)
donderdag 3 augustus 2006
E. Daemen
Was deze beoordeling nuttig? Nuttig 0 Niet nuttig 0
Prijs/kwaliteitverhouding
Kwaliteit
Klantenservice
Vanaf dat Zenid.net uit de grond kwam waren wij er al bij. Al onze eigen domeinen worden gehost door Zenid ?n alle domeinregistraties die wij voor onze klanten doen worden bij Zenid aangevraagd en vervolgens gehost. Nooit problemen ondervonden. Hooguit eens per jaar, misschien twee keer per jaar een technische downtime. Maar deze is dan in no time verholpen. Voor particulieren en bedrijven, Zenid.net is een zeer volwaardige, goede en goedkope webhoster waar je ?cht met een gerust hart terecht kan. In eerdere berichten hieronder werd vermeld dat een domeinregistratie en de activering een paar dagen kost bij zenid.net Onze ervaringen is, Vandaag een domeinregistratie, vandaag de door ons verschuldigde kosten overmaken, binnen 24 uur online!Onze waardering voor Zenid.net is alleen maar positief.
zondag 23 juli 2006
Dave
Was deze beoordeling nuttig? Nuttig 0 Niet nuttig 0
Prijs/kwaliteitverhouding
Kwaliteit
Klantenservice
Beste mensen,Ik heb een jaartje of twee terug een jaar lang hosting gehad bij Zenid. Het was de slechtste keuze die ik ooit gemaakt had. Slechter dan de keuze om eens te proberen wat er gebeurt als je een spijker in het stopcontact steekt, een keuze die ik gemaakt had op de jonge leeftijd van 5. Het bedrijf is waardeloos. De downtime die ik had was groot, het support was zo goed als niet bestaand. Op een dag kwam ik er achter dat het wachtwoord van mijn hosting account gewoon veranderd was, zonder mijn medeweten! Na enkele telefoontjes en tientallen mails was ik nogsteeds niets wijzer. Ook was blijkbaar een path waar je serverside scripts kunt bekijken, naast je domein naam, te veel gevraagd.Ik hoop van harte dat ze in de tussentijd beter zijn geworden.- Robert
donderdag 20 juli 2006
Robert
Was deze beoordeling nuttig? Nuttig 0 Niet nuttig 0
Prijs/kwaliteitverhouding
Kwaliteit
Klantenservice
Dramatisch. Al bijna 2 jaar. Een gewoon simpel hostingpakketje zonder toeters en bellen. Om de haverklap lig je eruit. Dan weer zijn de gegevens door de concurrent gekaapt. Dan zijn de 2e hands onderdelen van de server weer kapot. Altijd wat. Dit verzin ik helaas niet. Tijdgebrek en geen 100% noodzaak heeft me er tot nu toe van weerhouden te breken met deze amateur. Nu is echter het dieptepunt bereikt. Ik heb enige maanden geleden een registratieformulier gestuurd voor een nieuw domein. Ik heb alle correspondentie per mail bewaard en daar staat onder meer in dat het formulier is ontvangen. Luid en duidelijk. De rekening die ik heb ontvangen heb ik uiteraard keurig betaald. Wat blijkt nu ... ? Het domein was al door iemand geregistreerd! Toen ik vroeg om wat uitleg kreeg ik, uiteraard zou ik bijna zeggen, de inmiddels bekende grote bek van de heer V. (die overigens nauwelijks Nederlands spreekt bleek later uit een telefoongesprek waar dezelfde meneer de hoorn erop gooide). Hij ontkent gewoon ijskoud dat hij het formulier heeft ontvangen en ach ja ze sturen nu eenmaal vast facturen omdat dat nu eenmaal zo is. Eind van het liedje: geen domein, poen weg. Dus pas even op met deze jongeman. Ik hoop dat ie gelukkig wordt met m'n 17,85. En let op ... daar komt weer een verhaal van em waar ie alles wat recht is weer krom praat en andersom. Doet ie beter dan hosten.
maandag 12 juni 2006
Ingrid
Was deze beoordeling nuttig? Nuttig 0 Niet nuttig 0
Prijs/kwaliteitverhouding
Kwaliteit
Klantenservice
Zenid.net levert allerlei diensten aan mij, zowel nationaal als internationaal en ik ben zeer tevreden over de service.Je betaalt weinig voor de producten die je nodig hebt en je krijgt support wanneer het nodig is, zelfs om 12 uur s'nachts als er een dringend probleem is.De diensten van Zenid zijn van topkwaliteit voor een lage prijs en is zeker aan te raden!@ Klaas Feuth: Als u eventjes de algemene voorwaarden had gelezen van Zenid was u mischien op de hoogte geweest van de volgende punten:3.8. U bent zelf verantwoordelijk voor de data van uw account. Zenid.net kan niet aansprakelijk worden gesteld voor het verlies van data van uw account.3.9. De klant dient zelf een back-ups van haar/zijn data te maken.Zenid.net maakt wel backups voor zover ik weet, maar niet real-time, dat lijkt me logisch, dat kost heel veel geld en capaciteit, ze worden ingedeeld: 1 Dagelijks, 1 weekelijks, 1 maandelijks, dus als er een paar dingen uit een database ontbreken is dat logisch na restore van een backup (Zelfs die van een dagelijkse...), maar dan moet je zorgen dat je geen backup nodig hebt of dat je een backup op je eigen manier had gemaakt zodat je zeker wist dat er precies instond wat je nodig hebt, je bent immers ZELF verantwoordelijk voor je data, dus mag je wel dankbaar zijn als Zenid.net je account toch nog kan redden, ookal ben je er eigenlijk zelf verantwoordelijk voor en betaal je er niets extra's voor. Algemene voorwaarden lezen en gewoon slim je eigen backups maken had je mischien veel moeite en andere hosting providers gescheeld.Zenid.net, ga zo door!
zaterdag 13 mei 2006
CoreISP
Was deze beoordeling nuttig? Nuttig 0 Niet nuttig 0

Richtlijnen

Wij zien graag dat een Review:

  • 100% eerlijk is.
  • plus- en minpunten bevat.
  • details bevat.

Een Review wordt afgekeurd wanneer deze:

  • grove/kwetsende taal bevat.
  • links bevat.
  • onjuist is.
  • persoonsgegevens of andere gevoelige informatie bevat.

Deel jouw ervaring

Heb jij ervaring met Zenid? Deel die dan op deze pagina.

Prijs/Kwaliteitverhouding
Kwaliteit
Klantenservice

Door op Reactie Plaatsen te klikken ga je akkoord met het privacybeleid van Webhosters.nl

Webhosting

Pakket A

€ 2,95 /maand
  • Opslag: 250 MB
  • Dataverkeer: 25 GB
  • SSD: Ja
  • Telefoon: Ja
  • Verhuisdienst: Nee
  • SSL: Ja

VPS Hosting

VPS Pakket

€ 89,00 /maand
  • Opslag: 80 GB
  • Dataverkeer: 320 GB
  • SSD: Nee
  • Telefoon: Ja
  • Verhuisdienst: Onbekend
  • SSL: Ja

Domeinnaam

.nl domeinnaam

€ 7,50 /jaar
  • Website redirect: Ja
  • DNS Beheer: Onbekend
  • DNSSEC: Onbekend
  • Telefoon: Ja
  • Verhuisdienst: Onbekend
  • Whois Privacy: Onbekend