
Ooit een gigantische host van Nederlandse bodem, nu nog steeds groot, maar wel een onderdeel van Your Hosting en Your Online, Lees de reviews van deze oude host.
Niet meer volledig actief als host, zitten nog wel veel oude klanten.
ben nu een jaar+ klant bij Argeweb met enkele websites en domeinen
soms gebeurt er iets waar je niet helemaal uitkomt, fouten die opgelost moeten worden, gewoon even een dingetje tussendoor?
altijd direct iemand aan de telefoon, ook al is er nog steeds corona en wordt er thuis gewerkt, of per email; altijd direct antwoord en vriendelijke hulp!
ik ga hier niet gauw weg!
Opnieuw uren zowel e-mail als website buiten dienst. En waarom staat er op de website een beoordeling van 4,6 / 5.
Zeer goede service en vriendelijke dame Vr.Gr. Rudolph Scholtens 9+
Ik heb geen domeinnaam of wat dan ook en krijg opeens een rekening van Argeweb. Op mijn vraag om informatie wordt niet geantwoord.
Ik werd aan de telefoon en Email bijgestaan/geadviseerd door Linda, die over dergelijke praktische zaken gaat.
Het klusje op zich (het beëindigen van mijn activiteiten met psychotherapie –> opheffen website) was al niet zo leuk: na 50 jaar ophouden met ‘mensen-redden’.
Maar daar kwamen natuurlijk nog veel praktische klusjes bij kijken.
Gelukkig werd ik in ons telefonisch en mailcontact bijgestaan door Linda.
Zij was niet alleen geduldig en behulpzaam maar steunde mij ook om dit klusje te klaren.
De missie is geslaagd en dus: nogmaals veel dank aan Linda!!
(en mijn weemoed daardoor getemperd)
Amen!
Overstap van Exchange Online Kiosk naar Standaard hosting pakket van Argeweb is prima verzorgd door Vester.
Zojuist de klantenservice van Argeweb gebeld, omdat ik domeinnamen die ik niet gebruikte wilde opzeggen. Ik ben vriendelijk en goed geholpen door Jeanne Maria die mij ook nuttige adviezen daarbij gaf.. Ze nam de tijd om mij.
Zeer fijn gesprek over diverse zaken.
Super gedaan Jeanne Maria dit verdient een 10 met een griffel
Zojuist de klantenservice van Argeweb gebeld, omdat ik domeinnamen die ik niet gebruikte wilde opzeggen. Ik ben vriendelijk en goed geholpen door Jeanne Maria die mij ook nuttige adviezen daarbij gaf. Ook betreffende de aanvraag van een hostingpakket plus een SSL certificaat die ik daarvoor al aangevraagd had. Ze nam de tijd om mij goed te helpen en had er duidelijk plezier in om mij van goede adviezen te voorzien. Vooral als beginnend ondernemer vind ik een dergelijke gedrevenheid en service naar klanten toe belangrijk bij partijen waar ik zaken mee doe.
Snelle reactie na een tel. onderhoud met Cindy. Ze heeft een voor ons acceptabele oplossing gezocht. Het telefonisch contact verliep heel vriendelijk, snel en bevredigend. We voelden ons zeer serieus genomen en zijn tot een mooie oplossing gekomen.
Jeanne was erg behulpzaam en vriendelijk.
Top!
Had een lastig probleem, Ilse was zeer professioneel , oplossingsgericht en heel vriendelijk! Heeft probleem opgelost! Waren er maar meer mensen zoals zij! Wat een positieve ervaring!
Kan niet oordelen over Argeweb in totaal. Het duurde even voor je iemand telefonisch aan de lijn krijgt.
Maar vervolgens een zeer prettige, snelle, adequate dienstverlening door David van de service desk. Vergeef me dus deze totale ‘boomers’ opmerking: Maar het laat zien dat living people toch echt leuker zijn dan robots.
Zij heeft mijn contract aangepast zodat het beter aansloot bij mijn wensen, dat gaf een flinke besparing.
David heeft mij zeer geduldig en efficiënt geholpen.
Jeffrey heeft het prima en snel opgelost e-mail probleem
Thanks
Tot 3 maal toe heb in korte tijd een hulpvraag ingebracht. De 3 medewerkers (eerst een man, weet ik geen naam van), toen Lisette en als laatste Arnold hebben mij geweldig doeltreffend geholpen! Ze bleven alle drie vasthoudend en met grote inzet, heel vriendelijk van alles proberen. En allemaal voegden ze in geruime tijd iets toe, dat mij echt vooruit geholpen heeft. Ze hadden veel gedetailleerde kennis. Dit verloste mij van een boel onrust. Was dit overal maar zo! Chapeau Argeweb!!!
Jeanne heeft me prima en vriendelijk geholpen bij de annulering van mijn account. Ze liep alles netjes na om te checken of er geen losse eindjes waren.
Ik ben erg vriendelijk en professioneel geholpen bij het opzeggen door Jeanne. Alles verliep vlot en duidelijk, topservice!
Vandaag goed geholpen door Gizem.
Vriendelijk, accuraat en meedenkend in de besproken situatie.
Kon niet inloggen op de FTP server na dat argeweb van serverleverancier was gewisseld.
Probleem uiteindelijk doorgevlooid met Cas.
Het probleem zit waarschijnlijk bij de ftp client (Transmit / MacOS).
Deze client werkte bij de oude serverleverancier goed, bij de nieuwe niet.
Door Filezilla te installeren is een workaround gemaakt die ook goed werkt.
Cas heeft het goed, rustig en met kennis van zaken aangepakt. Dank daarvoor!
Hartelijke groet,
Webmaster Stichting Familie Bofkont
https://familiebofkont.nl
.
