Ooit een gigantische host van Nederlandse bodem, nu nog steeds groot, maar wel een onderdeel van Your Hosting en Your Online, Lees de reviews van deze oude host.
Niet meer volledig actief als host, zitten nog wel veel oude klanten.
ben nu een jaar+ klant bij Argeweb met enkele websites en domeinen
soms gebeurt er iets waar je niet helemaal uitkomt, fouten die opgelost moeten worden, gewoon even een dingetje tussendoor?
altijd direct iemand aan de telefoon, ook al is er nog steeds corona en wordt er thuis gewerkt, of per email; altijd direct antwoord en vriendelijke hulp!
ik ga hier niet gauw weg!
Opnieuw uren zowel e-mail als website buiten dienst. En waarom staat er op de website een beoordeling van 4,6 / 5.
Zeer goede service en vriendelijke dame Vr.Gr. Rudolph Scholtens 9+
Ik heb geen domeinnaam of wat dan ook en krijg opeens een rekening van Argeweb. Op mijn vraag om informatie wordt niet geantwoord.
Na overzetting op nieuwe servers door Argeweb kon ik mijn websites niet meer publiceren via mijn software programma webdesigner. Ook na een eerder telefoongesprek met iemand van Argeweb lukte het niet. Tot ik in contact kwam met Cas van Argeweb. Dat is toch wel iemand met veel verstand van zaken en die gaf niet snel op. Ook hij kreeg het eerst niet voor elkaar maar is toch via een omweg tot een prima oplossing gekomen.
Ik had het al opgegeven maar nu helemaal tevreden en ik kan weer uploaden. Bedankt Cas voor deze oplossing!
Telefonisch goed en vriendelijk geholpen door Corstian. En direct bevestiging per mail ontvangen.
Door Cindy van de klantenservice goed telefonisch geholpen. Ze denkt goed mee met de klant en kijkt naar de mogelijkheden die er zijn.
Lang in de wacht gestaan, maar eenmaal aan de telefoon met Cindy super gezellig, prettig en goed geholpen!
Na overzetting op nieuwe servers door Argeweb kon ik mijn websites niet meer publiceren via mijn software programma webdesigner. Ook na een eerder telefoongesprek met iemand van Argeweb lukte het niet. Tot ik in contact kwam met Cas van Argeweb. Dat is toch wel iemand met veel verstand van zaken en die gaf niet snel op. Ook hij kreeg het eerst niet voor elkaar maar is toch via een omweg tot een prima oplossing gekomen.
Ik had het al opgegeven maar nu helemaal tevreden en ik kan weer uploaden. Bedankt Cas voor deze oplossing!
Vandaag , als zzp er veelal vanuit/in Frankrijk werkende had ik een voor mij enorm probleem met outlook, welke als gevolg van een plaatselijke storing ineens volledig van instelling veranderde. Mijn vrouw had ook problemen met haar PC hierdoor, maar kon dit zelf verhelpen.
Argeweb gebeld, Gesproken met een uitermate vriendelijke en behulpzame KARIN,
topmedewerkster, die mij als non informaticus, op een duidelijke, en bijzonder aangename wijze hielp en ook nog wat tips gaf.
echt BRAVO op een moeilijk moment zo snel en goed geholpen te worden.
Telefonisch contact gezocht met Argeweb voor een aanpassing en een vraag. Zeer professioneel geholpen en meegedacht door Corstian.
Top!!
Hele erge goede en rustige service van David. Klantenservice is erg goed !
Goed geholpen met het opzeggen van mijn abonnementen, bij het beëindigen van mijn bedrijfsactiviteiten.
Ben telefonisch te woord gestaan door Jeanne Maria inzake domeinnaamregistratie en mailadressen.
Had tevoren al elders geinformeerd bij enkele mensen, maar de verwarring over de te volgen procedure was alleen maar erger geworden.
Jeanne Maria kwam met prima informatie en oplossingsrichtingen die begrijpelijk en duidelijk waren.
Op mijn leeftijd (77) is het vooral belangrijk dat mensen dingen duidelijk en in begrijpelijke taal kunnen uitleggen,
Jeanne Maria kan dat!!
Prima geholpen.
Cas heeft ons heel goed geholpen met een probleem bij bestanden-overdracht. Fijn dat via de telefoon en zijn meedoen op ons scherm de overdracht uiteindelijk vlot aan de praat ging.
Patricia was helder, geduldig en zeer klantvriendelijk
Heel prettig geholpen door Cindy. We hebben samen bijna een half uur zitten wachten op de bevestiging van de opzeggingen, deze waren na een half uur nog niet te zien achter de schermen, Cindy heeft ondertussen alles goed gezet, nog eens doorgenomen en de bevestiging van wat we afgesproken hadden naar ons gemaild.
Ik ben zojuist heel vriendelijk en op een prettige manier geholpen bij het opzeggen van mijn pakket. Jeanne stelde de juiste vragen en heeft een accuraat afgehandeld.
Prima gedaan Patricia, kostte wat moeite maar dat ligt hoogstwaarschijnlijk aan mijn leeftijd
5
Goed, helder en geduldig geholpen door Arnold!
.
