Ooit een gigantische host van Nederlandse bodem, nu nog steeds groot, maar wel een onderdeel van Your Hosting en Your Online, Lees de reviews van deze oude host.
Niet meer volledig actief als host, zitten nog wel veel oude klanten.
ben nu een jaar+ klant bij Argeweb met enkele websites en domeinen
soms gebeurt er iets waar je niet helemaal uitkomt, fouten die opgelost moeten worden, gewoon even een dingetje tussendoor?
altijd direct iemand aan de telefoon, ook al is er nog steeds corona en wordt er thuis gewerkt, of per email; altijd direct antwoord en vriendelijke hulp!
ik ga hier niet gauw weg!
Opnieuw uren zowel e-mail als website buiten dienst. En waarom staat er op de website een beoordeling van 4,6 / 5.
Zeer goede service en vriendelijke dame Vr.Gr. Rudolph Scholtens 9+
Ik heb geen domeinnaam of wat dan ook en krijg opeens een rekening van Argeweb. Op mijn vraag om informatie wordt niet geantwoord.
Ik werd aan de telefoon en Email bijgestaan/geadviseerd door Linda, die over dergelijke praktische zaken gaat.
Het klusje op zich (het beëindigen van mijn activiteiten met psychotherapie –> opheffen website) was al niet zo leuk: na 50 jaar ophouden met ‘mensen-redden’.
Maar daar kwamen natuurlijk nog veel praktische klusjes bij kijken.
Gelukkig werd ik in ons telefonisch en mailcontact bijgestaan door Linda.
Zij was niet alleen geduldig en behulpzaam maar steunde mij ook om dit klusje te klaren.
De missie is geslaagd en dus: nogmaals veel dank aan Linda!!
(en mijn weemoed daardoor getemperd)
Amen!
Via tel en teamviewer tot oplossing gekomen , rustige sfeer een voor een de zaken afgehandeld . Resultaat perfect
Vandaag super goed geholpen door Jeanne van de support desk. Samen door mijn domeinnamen heen gelopen en heel veel nieuwe dingen geleerd. Zaken die gewijzigd moesten worden zijn snel door gevoerd. Na het gesprek netjes een email ontvangen met alles wat we besproken hadden. Jeanne had nog wat extra informatie en adviezen toegevoegd die voor mij zeer waardevol zijn. Dit is een mooi voorbeeld van meedenken met de klant. Dit is niet gewoon je werk uitvoeren maar net dat stapje extra doen waardoor je je klant blij maakt. In het verleden ben ik ook al eens super goed geholpen door de technische mensen van Argeweb. Samen met de ervaring van vandaag zorgt dit ervoor dat ik zeker bij Argeweb zal blijven en ze ook zal aanbevelen in mijn netwerk.
Je zit met twee problemen t.a.v. je hosting. En beide problemen worden eenvoudig en op een prettige wijze opgelost. Met name mijn complimenten naar Linda van de klantenservice van Argeweb. Altijd vriendelijk, blijft, ook al gaat het om kleine zaken, communiceren zodat je constant op de hoogte bent van ontwikkelingen. Ga zo door Linda. Ook Joost van de helpdesk heeft mij uitstekend geholpen. Goede mensen daar bij Argeweb.
Heel prettig geholpen door servicedesk met migratie van de mailbox
zie hierboven
Zojuist met Debbie van de klantenservice gesproken en een zeer goed gesprek gehad.
Professioneel, vriendelijk en snel geholpen.
Snelle installatie en oplevering van verlenging SSL certificaat, ben er blij mee!
Bedankt Jeroen van YourHosting!
Een compliment voor Cindy van de klantenservice! Ze was erg vriendelijk en heeft mijn verzoeken voor webhosting en domein zeer adequaat en efficiënt verwerkt. Alles was helder en de bevestiging per mail was ook top.
dag,
Het functioneren van de support heeft 2 aspecten tw telefonische reactie duurt lang.en dat gemail over bv ticket aanmaken snap ik op administratieve gronden maar bevordert de brei aan mail.
Op een gegeven moment kreeg ik Linda aan de lijn en die heeft mijn vraag adequaat afgehandeld.
Heel fijn !
Henk Smeenk
super snel en vakkundig geholpen door Yannick
Omdat we een paar vragen hadden over onze hosting- en mailabonnementen, werd ik teruggebeld door Jeanne. Ze nam alle tijd om op mijn vragen in te gaan. Ze dacht ook goed mee over wat de beste oplossingen zouden kunnen zijn voor ons bedrijf. En ze legde alles heel duidelijk uit, zelfs vaker als dat nodig was. Dat was erg prettig. Dit gesprek resulteerde in aangepaste abonnementen die beter aansluiten bij ons bedrijf en ook nog eens minder kosten.
Ik was erg tevreden over het contact met deze enthousiaste, behulpzame en deskundige medewerkster van Argeweb. En we zijn tevreden over Argeweb in het algemeen.
Super vriendelijk en helder
Door migratie bij argeweb kon ik niet meer in mijn mail. Twee keer tevergeefs telefonisch geprobeerd, maar deze keer heeft Yannick H. het in alle rust en met juiste kennis snel opgelost. Top.
Na een zeer goed overleg met Gizem over eventuele opzegging van de extra domeinen die we hebben, besloten om ze toch te houden. Zeer deskundige hulp!
Goedemorgen,
Ik had lange tijd al veel problemen met mijn Microsoft programma en het verwijderen van mijn niet meer gebruikte accounts met daaraan steeds foutmeldingen.
Dhr. Yannick H heeft mij geweldig geholpen en al mijn problemen vakkundig opgelost.
Ik ben erg blij dat ik hem aan de telefoon heb gekregen. Top, Klasse.
Gerry Nordkamp
.