Home / Bedrijven (A tot Z) / Domeinwinkel

Domeinwinkel

4,6 / 5 383 ervaringen Bekijk Deel jouw ervaring

Bedrijfsgegevens

  • KvK-nummer: 60537612
Website screenshot Domeinwinkel

Overall score

4,6 / 5 383 ervaringen

Totaal (383)

  • Algemeen
  • Prijs/kwaliteitverhouding
  • Kwaliteit hosting
  • Klantenservice

Laatste 12 maanden (15)

  • Algemeen
  • Prijs/kwaliteitverhouding
  • Kwaliteit hosting
  • Klantenservice

Ervaringen 383 op 39 pagina's

Goede support
Prijs/kwaliteitverhouding
Kwaliteit
Klantenservice
Op aanbeveling van kennissen mij aangemeld bij Domeinwinkel. Dit werd mij aanbevolen omdat ze erg snel zouden zijn en goed zouden helpen met eventuele vragen.Nou, dit blijk helemaal waar te zijn. Mijn website is super snel en dankzij de support van Domeinwinkel is mijn website precies zoals ik wil. Ook ben ik goed geholpen met het instellen van de mail.Super bedankt!
woensdag 7 februari 2018
Sanne
Was deze beoordeling nuttig? Nuttig 0 Niet nuttig 0
Povere bedoening
Prijs/kwaliteitverhouding
Kwaliteit
Klantenservice
Na het (automatisch gegenereerde) bedankje voor de aankoop van een domeinnaam in december werd het ijzig stil. Voortschrijdend inzicht en eigen studie hebben mij als beginner wel verder gebracht, maar mijn domeinnaam is nog altijd niet aan mijn NAS gekoppeld. En intussen blijkt de helpdesk (what 's in a name) gesloten. Een veeg teken, zeker nu ook de eigen domeinnaam te koop staat. Een bedrijf zonder telefoonnummer en helpdesk: ik zou er als aspirant klant niet meer aan beginnen!
zaterdag 27 januari 2018
Wim Lammers
Was deze beoordeling nuttig? Nuttig 0 Niet nuttig 1
Geen enkele reactie op probleem
Prijs/kwaliteitverhouding
Kwaliteit
Klantenservice
Wij zijn al enkele jaren klant. Ik heb nu echter de indruk dat het bedrijf niet meer bestaat of failliet is. Men lost namelijk al dagen ons probleem niet op maar reageert ook niet op de vele emails die wij hebben gestuurd. Hele vreemde zaak ........
zaterdag 27 januari 2018
Michel
Was deze beoordeling nuttig? Nuttig 1 Niet nuttig 1
Prijs/kwaliteitverhouding
Kwaliteit
Klantenservice
Ik ben nu een aantal maanden klant maar Domeinwinkel komt systematisch de gemaakt afspraken niet na. Nu wil ik opzeggen en heb daarvoor diverse e-mails verzonden naar Domeinwinkel maar daar wordt niet op gereageerd. Bij de verkoop reageerde ze binnen 1 dag op mijn e-mail maar wanneer je wilt opzeggen of hulp nodig hebt geven ze niet thuis. Super teleurstellende ervaring en ik raad iedereen af met dit bedrijf in zee te gaan.
zondag 3 december 2017
Was deze beoordeling nuttig? Nuttig 1 Niet nuttig 0
Prijs/kwaliteitverhouding
Kwaliteit
Klantenservice
Goedemorgen,Al lang ben ik klant bij Domeinwinkel. Gezien mijn geringe kennis omtrent deze technische zaken zoek ik vaak contact met de ondersteuning van Domeinwinkel. Dit gaat altijd vlot en de hulp is duidelijk en effectief.Groet,Diederik
vrijdag 24 november 2017
de Weerdt
Was deze beoordeling nuttig? Nuttig 0 Niet nuttig 0
Prijs/kwaliteitverhouding
Kwaliteit
Klantenservice
Ik wil opzeggen maar er wordt niet gereageerd op mailtjes. Voor de Herinneringen van de factuur kunnen jullie mij wel vinden. Hoe krijg ik contact?
maandag 6 november 2017
Fischer
Was deze beoordeling nuttig? Nuttig 2 Niet nuttig 0
Prijs/kwaliteitverhouding
Kwaliteit
Klantenservice
Ik probeer nu al 4 weken een antwoord te krijgen op mijn vraag en geen reactie. Bellen doen ze niet aan, maar sturen me graag via de email het bos in. Ze zetten een speciale aanbieding op de site maar daar kom ik blijkbaar niet voor in aanmerking ongeacht dat er wel zo mee geadverteerd wordt ronduit oplichting!
donderdag 12 oktober 2017
Wijsbeek
Was deze beoordeling nuttig? Nuttig 1 Niet nuttig 0
Prijs/kwaliteitverhouding
Kwaliteit
Klantenservice
Enige tijd geleden moest ik DNS gegevens omzetten voor mijn domeinnaam, alleen had ik geen idee hoe dat werkte. Ik heb contact opgenomen met de support en zij hebben me ermee geholpen. Ik heb hier zelfs veel van geleerd!
vrijdag 25 augustus 2017
Verbeek
Was deze beoordeling nuttig? Nuttig 0 Niet nuttig 0
Prijs/kwaliteitverhouding
Kwaliteit
Klantenservice
Slechtste ervaring dat ik ooit heb gehad met een hosting. Ze hadden beloftes gemaakt die ze niet konden nakomen, voornamelijk dat hun hosting Magento 2 zou ondersteunen. Toen wij erachter waren gekomen na meer dan 60 e-mails en ongeveer 20 dagen bezig wilden ze het geld niet terugbetalen. Hun 30 dagen bedenktijd is dus ook niet waar. Geloof niks dat zij zeggen, ze zijn oplichters en geven nu geen antwoord op mijn e-mails. Ow trouwens er is geen telefoonnummer dat je kunt bellen ze zitten altijd achter een e-mailadres te schuilen. Ik zou iedereen adviseren om geen gebruik te maken van deze hosting want je zal zeker je geld kwijt raken zoals ik.
vrijdag 28 juli 2017
Ramada
Was deze beoordeling nuttig? Nuttig 0 Niet nuttig 0
Prijs/kwaliteitverhouding
Kwaliteit
Klantenservice
Had de helpdesk nodig voor vreemd probleem. Ze begrepen mij snel, hebben adequaat gezocht naar oorzaak. Dit niet echt gevonden, maar wel preventief mij verhuist van server, waardoor mijn probleem wel opgelost is!
donderdag 8 juni 2017
nijk
Was deze beoordeling nuttig? Nuttig 0 Niet nuttig 0

Richtlijnen

Wij zien graag dat een review:
  • nuttig is en onderbouwd met details.
  • leesbaar is geschreven zonder teveel gebruik van hoofdletters en/of leestekens.
  • onafhankelijk is geschreven met zowel plus- als minpunten.
  • minimaal uit 30 woorden bestaat.
  • oprecht en open is, wees eerlijk over uw gebruik van de dienst.
Reviews worden afgekeurd wanneer deze:
  • grove/kwetsende taal bevatten.
  • beperkt en te kort zijn.
  • afkomstig van marketing bureau en/of commerciele partijen.
  • links bevatten naar pagina's buiten www.webhosters.nl.
  • onjuiste informatie bevatten.
  • persoonsgegevens of andere gevoelige informatie bevatten.

Deel jouw ervaring

Heb jij ervaring met Domeinwinkel? Deel die dan op deze pagina.

Prijs/Kwaliteitverhouding
Kwaliteit
Klantenservice

Door een ervaring te delen ga ik er expliciet mee akkoord dat het hostingbedrijf die ik beoordeel per e-mail contact met mij mag opnemen.

Direct naar:

Webhosting

Intro SSD

€ 0,99 /maand
  • Opslag: 50 MB
  • Dataverkeer: 5 GB
  • SSD: Ja
  • Telefoon: Onbekend
  • Verhuisdienst: Nee
  • SSL: Nee

Domeinnaam

.nl

€ 10,00 /jaar
  • Website redirect: Ja
  • DNS Beheer: Ja
  • DNSSEC: Nee
  • Telefoon: Onbekend
  • Verhuisdienst: Nee
  • Whois Privacy: Nee