Domeinwinkel

4,4 / 5 274 ervaringen Bekijk Deel jouw ervaring

Bedrijfsgegevens

  • KvK-nummer: 60537612
Website screenshot Domeinwinkel

Overall score

4,4 / 5 274 ervaringen

Totaal (274)

  • Algemeen
  • Prijs/kwaliteitverhouding
  • Kwaliteit hosting
  • Klantenservice

Laatste 12 maanden (9)

  • Algemeen
  • Prijs/kwaliteitverhouding
  • Kwaliteit hosting
  • Klantenservice
Lees alle ervaringen

Over Domeinwinkel

Hosting bedrijf Domeinwinkel is sinds 2003 actief met het aanbieden van webhosting en domeinregistratie. Het bedrijf is gevestigd in Breda en maakt gebruik van een datacenter in Cappele aan den Ijssel.
Domeinwinkel biedt drie webhosting pakketten aan, deze beginnen met een €0,99 SSD hosting pakket zonder database. Wie een CMS zoals WordPress of Joomla wil gebruiken kan kiezen tussen het Basic SSD hosting pakket (€4,44 per maand) en het Premium SSD Hosting pakket (€7,77 per maand).

Domeinwinkel ervaringen en klachten

Ben je al klant van Domeinwinkel dan vragen we je via onze review mogelijkheid je ervaring te delen. Het kan gaan om een positieve ervaring omdat je zo tevreden bent maar ook negatieve ervaringen met klachten over slechte service of prestaties mogen gedeeld worden.

Ervaringen 274 op 28 pagina's

Bankrupt
Prijs/kwaliteitverhouding
Kwaliteit
Klantenservice
Company is probably bankrupt, no contact at all, money gone.
woensdag 14 november 2018
Jans
Was deze beoordeling nuttig? Nuttig 0 Niet nuttig 0
Verschrikkelijke klantenservice, enorm teleurstellende ervaring
Prijs/kwaliteitverhouding
Kwaliteit
Klantenservice
Vreselijke ervaring met Domeinwinkel! Ga nooit met deze partij in zee!Alles wat er fout kan gaan, gaat er fout: 1. Klantenservice reageert niet op e-mails en is niet telefonisch bereikbaar, ook in gevallen van spoed (zoals website offline). 2. Ondanks mijn uitgebreide ervaring met verhuizingen, ging het verhuizen van mijn website helemaal mis. Errors bij inloggen FTP. Website 2 dagen offline wegens verkeerd ingesteld SSL-certificaat (dus 2 dagen geen inkomsten), ondanks belofte dat er geen downtime zou zijn. 3. Na 3 weken was mijn website weer offline (suspended), ondanks tijdige upgrade naar groter pakket met meer dataverkeer. Men reageert niet op mijn e-mails. Mijn website is op dat moment 3 dagen offline geweest (dus wederom 3 dagen inkomsten misgelopen), want in het weekend is Domeinwinkel gesloten. Heb tot de dag van vandaag (dit is een week geleden) geen reactie van hen ontvangen. 4. Ik heb mijn contract een week geleden opgezegd en ik heb hier sindsdien iedere dag over gemaild, maar Domeinwinkel heeft de opzegging nog steeds niet bevestigd. Ik hoop dat ik ooit nog van dit contract af kom.Ik hoop dat ik nooit meer iets met deze partij te maken hoef te hebben!
dinsdag 30 oktober 2018
Michaela S.
Was deze beoordeling nuttig? Nuttig 0 Niet nuttig 0
Waarschuwing: Je kunt niet opzeggen!
Prijs/kwaliteitverhouding
Kwaliteit
Klantenservice
Pas op met dit bedrijf, ze komen hun afspraken niet na! Wanneer je klant wilt worden gaat dat eenvoudig maar je komt niet eenvoudig van ze af. Domeinwinkel reageert totaal niet op e-mails en je kunt ze ook niet bellen. Wanneer je inlogt op je Domeinwinkel dashboard, de diensten selecteert die je op wilt zeggen en vervolgens op "Opzeggen" klikt gebeurt er niets. Ik heb dit in verschillende browsers en op 30 verschillende dagen in één jaar geprobeerd, zonder resultaat. Het lijkt er op dat Domeinwinkel opzettelijk de boel bedriegt.
maandag 22 oktober 2018
Tycho
Was deze beoordeling nuttig? Nuttig 0 Niet nuttig 0
Alles goed behalve bereikbaarheid.
Prijs/kwaliteitverhouding
Kwaliteit
Klantenservice
Als je website eruit ligt heb je dus een probleem. Mailen alleen en vaak ook nog eens uren laten of in het weekend dagen later een reactie. Daar zit je dan met een niet werkende website.
woensdag 17 oktober 2018
Youssef Aitikne
Was deze beoordeling nuttig? Nuttig 0 Niet nuttig 0
Snel en behulpzaam
Prijs/kwaliteitverhouding
Kwaliteit
Klantenservice
Als leek heb ik geen kennis van al die moeilijke termen en werkwijzes. Dankzij de hulp van de domeinwinkel heb ik nu toch een website draaien waarmee ik er blij ben.
vrijdag 25 mei 2018
GioVH
Was deze beoordeling nuttig? Nuttig 0 Niet nuttig 0
Klantenservice is 3x niets
Prijs/kwaliteitverhouding
Kwaliteit
Klantenservice
Zwaar onprettig, geen hulp, ze kunnen geen back up terug zetten en als je weg wil dan is gelijk je website weg. 0,0 empathie en je moet maar afwachten of ze respons op je mail geven, want een telefoon hebben ze niet
dinsdag 15 mei 2018
Karin
Was deze beoordeling nuttig? Nuttig 1 Niet nuttig 0
Povere bedoening
Prijs/kwaliteitverhouding
Kwaliteit
Klantenservice
Na het (automatisch gegenereerde) bedankje voor de aankoop van een domeinnaam in december werd het ijzig stil. Voortschrijdend inzicht en eigen studie hebben mij als beginner wel verder gebracht, maar mijn domeinnaam is nog altijd niet aan mijn NAS gekoppeld. En intussen blijkt de helpdesk (what 's in a name) gesloten. Een veeg teken, zeker nu ook de eigen domeinnaam te koop staat. Een bedrijf zonder telefoonnummer en helpdesk: ik zou er als aspirant klant niet meer aan beginnen!
zaterdag 27 januari 2018
Wim Lammers
Was deze beoordeling nuttig? Nuttig 0 Niet nuttig 1
Geen enkele reactie op probleem
Prijs/kwaliteitverhouding
Kwaliteit
Klantenservice
Wij zijn al enkele jaren klant. Ik heb nu echter de indruk dat het bedrijf niet meer bestaat of failliet is. Men lost namelijk al dagen ons probleem niet op maar reageert ook niet op de vele emails die wij hebben gestuurd. Hele vreemde zaak ........
zaterdag 27 januari 2018
Michel
Was deze beoordeling nuttig? Nuttig 2 Niet nuttig 1
Prijs/kwaliteitverhouding
Kwaliteit
Klantenservice
Ik ben nu een aantal maanden klant maar Domeinwinkel komt systematisch de gemaakt afspraken niet na. Nu wil ik opzeggen en heb daarvoor diverse e-mails verzonden naar Domeinwinkel maar daar wordt niet op gereageerd. Bij de verkoop reageerde ze binnen 1 dag op mijn e-mail maar wanneer je wilt opzeggen of hulp nodig hebt geven ze niet thuis. Super teleurstellende ervaring en ik raad iedereen af met dit bedrijf in zee te gaan.
zondag 3 december 2017
Was deze beoordeling nuttig? Nuttig 2 Niet nuttig 0
Prijs/kwaliteitverhouding
Kwaliteit
Klantenservice
Ik wil opzeggen maar er wordt niet gereageerd op mailtjes. Voor de Herinneringen van de factuur kunnen jullie mij wel vinden. Hoe krijg ik contact?
maandag 6 november 2017
Fischer
Was deze beoordeling nuttig? Nuttig 4 Niet nuttig 0

Richtlijnen

Wij zien graag dat een Review:

  • 100% eerlijk is.
  • plus- en minpunten bevat.
  • details bevat.

Een Review wordt afgekeurd wanneer deze:

  • grove/kwetsende taal bevat.
  • links bevat.
  • onjuist is.
  • persoonsgegevens of andere gevoelige informatie bevat.

Deel jouw ervaring

Heb jij ervaring met Domeinwinkel? Deel die dan op deze pagina.

Prijs/Kwaliteitverhouding
Kwaliteit
Klantenservice

Door op Reactie Plaatsen te klikken ga je akkoord met het privacybeleid van Webhosters.nl

Direct naar:

Webhosting

Intro SSD

€ 0,99 /maand
  • Opslag: 50 MB
  • Dataverkeer: 5 GB
  • SSD: Ja
  • Telefoon: Onbekend
  • Verhuisdienst: Nee
  • SSL: Nee

Domeinnaam

.nl

€ 10,00 /jaar
  • Website redirect: Ja
  • DNS Beheer: Ja
  • DNSSEC: Nee
  • Telefoon: Onbekend
  • Verhuisdienst: Nee
  • Whois Privacy: Nee