Domeinwinkel

4,4 / 5 309 ervaringen Bekijk Deel jouw ervaring

Bedrijfsgegevens

  • KvK-nummer: 60537612
Website screenshot Domeinwinkel

Overall score

4,4 / 5 309 ervaringen

Totaal (309)

  • Algemeen
  • Prijs/kwaliteitverhouding
  • Kwaliteit hosting
  • Klantenservice

Laatste 12 maanden (7)

  • Algemeen
  • Prijs/kwaliteitverhouding
  • Kwaliteit hosting
  • Klantenservice
Lees alle ervaringen

Over Domeinwinkel

Hosting bedrijf Domeinwinkel is sinds 2003 actief met het aanbieden van webhosting en domeinregistratie. Het bedrijf is gevestigd in Breda en maakt gebruik van een datacenter in Cappele aan den Ijssel.
Domeinwinkel biedt drie webhosting pakketten aan, deze beginnen met een €0,99 SSD hosting pakket zonder database. Wie een CMS zoals WordPress of Joomla wil gebruiken kan kiezen tussen het Basic SSD hosting pakket (€4,44 per maand) en het Premium SSD Hosting pakket (€7,77 per maand).

Domeinwinkel ervaringen en klachten

Ben je al klant van Domeinwinkel dan vragen we je via onze review mogelijkheid je ervaring te delen. Het kan gaan om een positieve ervaring omdat je zo tevreden bent maar ook negatieve ervaringen met klachten over slechte service of prestaties mogen gedeeld worden.

Ervaringen 309 op 31 pagina's

Slechte support & hosting
Prijs/kwaliteitverhouding
Kwaliteit
Klantenservice
In de 3 jaar dat wij nu klant zijn bij domeinwinkel hadden wij in het begin nog goede ervaringen op het gebied van snelle hosting & support. Echter na het eerste jaar is de hosting- en supportkwaliteit tot een absoluut nulpunt gedaald: - Veel downtime - Niet telefonisch bereikbaar (of er wordt enkel vermeld 'Mail maar') - Als je mailt kan je gerust 3 dagen wachten op een inhoudsloze reactie.
dinsdag 4 augustus 2020
Yannick
Was deze beoordeling nuttig? Nuttig 0 Niet nuttig 0
Ooit overgestapt naar Domeinwinkel
Prijs/kwaliteitverhouding
Kwaliteit
Klantenservice
Ooit overgestapt naar Domeinwinkel omdat er op het internet positieve artikelen waren verschenen. Wat heb ik hier spijt van! Mijn website is voor de zóveelste keer uit de lucht. Als webshop eigenaar wil je dat dit zo snel mogelijk opgelost is, dus je wilt contact. Tot grote irritatie is er nergens een telefoonnummer te vinden, maar gelukkig "garanderen" ze binnen 24u antwoord op je e-mail. Op mijn vorige ticket heb ik 96 (!!!) uur moeten wachten op antwoord, waarbij ze ook nog niets konden vinden. Kortom: wil je zaken doen met een bedrijf wat een slechte klantenservice heeft en waarbij je site meerdere keren uit de lucht is? Zoek dan niet verder en laat je website bij Domeinwinkel stallen! Eigenlijk is 1 ster nog te veel. Wees gewaarschuwd, als je een commerciële partij zoekt voor je business, ga dan absoluut niet in zee met Domeinwinkel. Het is gewoon geen partij waar je zakelijk gezien verder mee komt. Helaas.
maandag 11 mei 2020
Tim
Was deze beoordeling nuttig? Nuttig 0 Niet nuttig 0
Verschrikkelijk, slechter bestaat niet
Prijs/kwaliteitverhouding
Kwaliteit
Klantenservice
Update: bedrijf blijkt een dossier te hebben verwisseld, en heeft mijn complete website verwijderd!! Een rampzaligere partij om je website te hosten bestaat niet! Website heeft ontzettend veel downtime. Momenteel is mijn site al dagen offline, en er wordt niet eens gereageerd op de mails. Telefonisch zijn ze ook niet bereikbaar. Wordt hier hooguit klant als je een hobby-website zonder bezoekers hebt, maar begin hier niet aan als je met je bedrijf afhankelijk bent van je website. Buitengewoon onbetrouwbaar.
maandag 24 februari 2020
Emile
Was deze beoordeling nuttig? Nuttig 1 Niet nuttig 0
Teleurgesteld in hosting van Domeinwinkel
Prijs/kwaliteitverhouding
Kwaliteit
Klantenservice
Er zijn altijd vragen tijdens je contractperiode. En als je vragen hebt, dan werkt hun servicedienst totaal niet goed. Geen 24/7 support, geen chat support en geen telefonisch support. Binnen 1 dag een reactie en op een tegenreactie mag je hopen dat je de volgende dag weer antwoord krijgt. Ik heb sterk de indruk dat domeinwinkel bestaat uit 1 persoon die dit ernaast doet en overdag elders een betaalde baan heeft, want anders snap ik niet waarom zij zo met hun klanten omspringen. Kortom, ik kan zo geen zaken doen en ga niet verder met hun in zee. Dus wees slim en zoek een partij die de klant hoog in het vaandel heeft staan.
maandag 16 december 2019
Teleurgesteld
Was deze beoordeling nuttig? Nuttig 0 Niet nuttig 0
Zeer shady hostingservice
Prijs/kwaliteitverhouding
Kwaliteit
Klantenservice
Kennisgeving van contractverlenging is veel te kort waardoor je voordat je het weet weer een jaar aan hun hosting vastzit. Het tegenovergestelde is ook niet pluis: Wil je een domeinnaam niet meer door domeinwinkel laten beheren en laat je het verlopen? Dan wordt je domein niet alleen in quarantaine gezet (wat op zich normale gang van zaken is) maar daarna verschijnt het automatisch op een veilingsite VOORDAT je het domein zelf weer mag kopen via een andere provider. Ik heb hier eigenlijk nog geen ster over voor deze club. Kijk voor de grap ook maar even hoe je ze kunt contacteren via de site? Geen telefoonnummer te vinden.
woensdag 11 december 2019
G.Dijkstra
Was deze beoordeling nuttig? Nuttig 0 Niet nuttig 0
Niet klantgericht
Prijs/kwaliteitverhouding
Kwaliteit
Klantenservice
Bijzonder bedrijf, en niet in de positieve zin... Mijn oorspronkelijke mailadres welke gekoppeld stond aan mijn account werkte niet meer. Blijkbaar is daar in de tussentijd een factuur van Domeinwinkel naartoe gezonden. In plaats van mij te berichten per briefpost of per sms wordt doodleuk een advocatenbureau ingeschakeld met een dreigbrief. Ook weer eens meegemaakt in mijn 30 jarig bestaan.. Netjes de betaling gedaan met de 40 euro incassokosten. Ook direct maar mijn domeinen opgezegd bij dit bijzonder afstandelijke bedrijf. Begin er niet aan.
maandag 14 oktober 2019
Ralph
Was deze beoordeling nuttig? Nuttig 0 Niet nuttig 0
Niet naar toe gaan
Prijs/kwaliteitverhouding
Kwaliteit
Klantenservice
Als je hulp of klantgerichtheid verwacht, niet doen. je bent weken bezig om hulp te krijgen
dinsdag 13 augustus 2019
cyrille
Was deze beoordeling nuttig? Nuttig 1 Niet nuttig 0
Slecht bereikbaar. In het weekend helemaal niet
Prijs/kwaliteitverhouding
Kwaliteit
Klantenservice
Je kunt ze niet bellen. Als ik een probleem heb wil ik dat dit direct wordt opgelost, anders kost dit me geld (online webshops). In het weekend 0,0 support terwijl dit voor mij juist de belangrijkste dagen zijn. Al met al kan de support zeker beter. Er is geen telefoonnummer, slaat nergens op Als het werkt is het prima, maar het werkt dus vaak niet. Veel downtime.
zaterdag 20 juli 2019
Bas
Was deze beoordeling nuttig? Nuttig 1 Niet nuttig 0
Snel en kwalitatief
Prijs/kwaliteitverhouding
Kwaliteit
Klantenservice
De hosting is snel en de support is kwalitatief. Meer kan ik als klant niet vragen van mijn hoster. Domeinwinkel is aan te raden.
maandag 20 mei 2019
Edwin Linskens
Was deze beoordeling nuttig? Nuttig 0 Niet nuttig 2
Trap er niet in, wat een slechte hosting.
Prijs/kwaliteitverhouding
Kwaliteit
Klantenservice
Ik had een pakket afgesloten, telefonisch niet bereikbaar, verschrikkelijk trage hosting, trap er niet in.
vrijdag 26 april 2019
Klaver
Was deze beoordeling nuttig? Nuttig 1 Niet nuttig 0

Richtlijnen

Wij zien graag dat een Review:

  • 100% eerlijk is.
  • plus- en minpunten bevat.
  • details bevat.

Een Review wordt afgekeurd wanneer deze:

  • grove/kwetsende taal bevat.
  • links bevat.
  • onjuist is.
  • persoonsgegevens of andere gevoelige informatie bevat.

Deel jouw ervaring

Heb jij ervaring met Domeinwinkel? Deel die dan op deze pagina.

Prijs/Kwaliteitverhouding
Kwaliteit
Klantenservice

Door op Reactie Plaatsen te klikken ga je akkoord met de richtlijnen en het privacybeleid van Webhosters.nl

Direct naar:

Webhosting

Intro SSD

€ 0,99 /maand
  • Opslag: 50 MB
  • Dataverkeer: 5 GB
  • SSD: Ja
  • Telefoon: Nee
  • Verhuisdienst: Nee
  • SSL: Nee

Domeinnaam

.nl

€ 10,00 /jaar
  • Website redirect: Ja
  • DNS Beheer: Ja
  • DNSSEC: Nee
  • Telefoon: Nee
  • Verhuisdienst: Nee
  • Whois Privacy: Nee