Home / Hosting Bedrijven (A tot Z) / IS Interned Services

IS Interned Services

2,3 / 5 30 ervaringen Bekijk Deel jouw ervaring

Bedrijfsgegevens

  • KvK-nummer: 36049256
Website screenshot KPN Internedservices B.V.

Overall score

2,3 / 5 30 ervaringen

Totaal (30)

  • Algemeen
  • Prijs/kwaliteitverhouding
  • Kwaliteit hosting
  • Klantenservice

Laatste 12 maanden (3)

  • Algemeen
  • Prijs/kwaliteitverhouding
  • Kwaliteit hosting
  • Klantenservice

Ervaringen 30 op 3 pagina's

Interned Services/Impedements
Prijs/kwaliteitverhouding
Kwaliteit
Klantenservice
KPN IS Interned Services. Nee, die laatste titel verdienen ze eigenlijk niet. Wat een @#!%& beleid. Losse helpdesk medewerkers zijn natuurlijk lief, en wanneer je eindelijk een techneut te pakken krijgt, lukt het ook meestal wel. Als ze niet overwerkt zijn, of er zit weer een nieuwe. Dat verloop daar is ook een veeg teken. Zonder inzicht, zonder kwaliteit, zonder inlevingsvermogen. Na drie jaar ervaring kan ik alleen maar zeggen: hufterig. Let op! De nieuwe naam wordt Argeweb, ook een dochter. Verwacht ook hier niets dan ellende.
maandag 1 juli 2019
Pieter Kroon
Was deze beoordeling nuttig? Nuttig 1 Niet nuttig 0
Je ergert je groen en geel en betaald je blauw
Prijs/kwaliteitverhouding
Kwaliteit
Klantenservice
Het probleemoplossend vermogen van de klantenservice is vrij laag. Een bandje op de repeat stand en van het kastje naar de muur.
donderdag 11 april 2019
Pieter Werther
Was deze beoordeling nuttig? Nuttig 0 Niet nuttig 0
Dramatisch slecht bedrijf, je komt er nooit vanaf ze blijven maar rekeningen sturen na 10x opzeggen.
Prijs/kwaliteitverhouding
Kwaliteit
Klantenservice
Hosting pakket, door een foutje in een emailadres wat sowieso niet nodig was, blijven ze maar rekeningen sturen, ondanks diverse keren opzeggen en email bevestiging van hun kant dat alles is opgezegd, dan is de webshop naam uit het pakket, gaan ze ineens SSL certificaten factureren, en exchange, terwijl er helemaal NIETS Online is via KPNInterNEPservices. KAFKA is er niets bij. Wegblijven dus en er zijn genoeg wel goed werkende hostingbedrijven in de wereld.
maandag 28 januari 2019
Vilips
Was deze beoordeling nuttig? Nuttig 0 Niet nuttig 0
Dramatisch bedrijf
Prijs/kwaliteitverhouding
Kwaliteit
Klantenservice
Al klant vanuit de tijd van WideXS - overgenomen door IS Group en daarna KPN Internedservices. Nou die services kun je wel doorstrepen! Veel te hoge marktprijzen, hanteren oude prijzen voor klanten die al tig jaar klant zijn en passen niet aan naar actuele prijzen. Klantenservices dramatisch alles via email of dien maar een klacht in. Managed server waar je voor maandelijks voor betaald en updates worden niet gedaan. Simpele vraag en meteen een rekening. Shame on you! Nooit aan beginnen dit bedrijf!!!!
woensdag 15 augustus 2018
J. Loontjens
Was deze beoordeling nuttig? Nuttig 0 Niet nuttig 0
Met deze partij wil je niks te maken hebben
Prijs/kwaliteitverhouding
Kwaliteit
Klantenservice
Helaas met deze jongens samen moeten werken ivm werk voor een klant. Om meerdere redenen is het niet aan te raden met deze partij in zee te gaan.1. Security, er draaien hier talloze stokoude myql databases (ik vermoed ongepatcht) en hangen allen DIRECT aan het publieke internet (geen SSL of HTTPS, toegang is evens onbeveiligd).2. Support, aanvragen van een nieuw pakket/VPS duurt minimaal een week?!?3. Support, heb je een probleem dan moet je eerst door 3 lagen helpdesk voordat er uiteindelijk een "beperkt" technisch persoon aan de lijn komt die ook maar iets voor je kan doen. Uiteindelijk snappen ze ook nog eens vrij weinig van hun eigen diensten, erg triest maarja.Oordeel: vermijden als de pest, zowat elke andere partij is STUK-ken beter
zondag 12 augustus 2018
Sudesh
Was deze beoordeling nuttig? Nuttig 0 Niet nuttig 0
Vermijden
Prijs/kwaliteitverhouding
Kwaliteit
Klantenservice
Voor een vereniging waar ik actief ben deze provider in mijn maag gesplitst gekregen. Erg duur, matige dienstverlening. Het admin panel waarin je diensten beheerd is tamelijk onoverzichtelijk, waarschijnlijk omdat het een samenraapsel is van allerlei overgenomen providers. Ik heb voor de vereniging inmiddels alles elders ondergebracht, maar we blijven nog rekeningen krijgen. Je moet alles individueel via het admin panel opzeggen, maar ondanks dat blijven er nog rekeningen komen. Diensten blijken niet in het admin panel weergegeven te worden, dus konden we ze ook niet opzeggen. Zelfs expliciete verzoeken om alle diensten per direct te beeindigen worden beantwoord met vage verwijzingen naar het admin panel.Deze dienstverlener vermijden, er zijn zat andere partijen die de klant wel serieus nemen en normale tarieven rekenen zonder in te boeten op beschikbaarheid.Geen sterren geven kan niet op deze site, maar dat zou wel de waarheid meer benaderen.
vrijdag 27 juli 2018
Koos Bolhagen
Was deze beoordeling nuttig? Nuttig 2 Niet nuttig 0
Slechte service, jaar na opzegging nog steeds facturen
Prijs/kwaliteitverhouding
Kwaliteit
Klantenservice
We zijn onbedoeld klant geworden bij interned services (ze namen de provider over waar we bij zaten). Ze zijn erg duur, en leveren matige kwaliteit. Het admin panel is erg onoverzichtelijk, en ze zijn heel erg terughoudend met support. Als de afgenomen diensten het niet doen krijg je van support doodleuk te horen 'ja jammer joh, je hebt geen extra pakket voor weekendservice afgesloten, dus helpen we je niet'.We hebben een jaar geleden alles naar een betere provider verhuisd, maar krijgen nog steeds facturen voor deeldienstjes (bijvoorbeeld mailserver diensten voor een domein dat al lang en breed niet meer bij hen draait). Deze diensten zijn in het admin panel niet terug te vinden en kun je dus ook niet zelf opzeggen. Ik heb al 10 keer aan ze gevraagd om alles stop te zetten, maar de facturen blijven binnenkomen.Denk 2 keer na voor je met deze mensen in zee gaat, je gaat gefrustreerd raken. Dit is de slechtste dienstverlener waar ik ooit mee te maken heb gehad.
woensdag 4 juli 2018
Henk Stubbe
Was deze beoordeling nuttig? Nuttig 2 Niet nuttig 0
Prijs/kwaliteitverhouding
Kwaliteit
Klantenservice
Helaas was het niet mogelijk om GEEN ster te selecteren want ze verdienen zelfs niet die ene ster.De -allerslechtse- host die je kan tegenkomen. Slechte en trage support, slechte en verouderde hosting, achterhaalde prijsstelling, slechte controlpanel om je producten te beheren, etc, etc ... heeeeeeelemaal niet meer van deze tijd, op geen enkel vlak. Nog niet eerder zoiets amateuristisch meegemaakt.Het lijkt erop dat deze toko de afgelopen jaren verschillende hostingbedrijven heeft overgenomen, dit kan ALLEEN MAAR uit winstbejag geweest zijn, ze geven namelijk alle jaren HELEMAAL NIETS om deze nieuwe (en waarschijnlijk ook hun oude/bestaande) klanten, laat staan dat ze om hun eigen dienstverlening geven.Kortom en doodserieus: NIET mee in zee gaan en blijf ver weg van deze charletans!De andere ervaringen hier spreken ook boekdelen over deze geldkloppers.
dinsdag 28 maart 2017
Was deze beoordeling nuttig? Nuttig 2 Niet nuttig 1
Prijs/kwaliteitverhouding
Kwaliteit
Klantenservice
Ze verdienen geen enkele ster, wat een slechte club waar communicatie en klantenbinding ver te zoeken is, ik stel een vraag over bepaalde kosten bij veranderen eigenaar domeinnaam, krijg ik 1,5 dag later na ze nogmaals maar gemaild te hebben pas antwoord, ook heel onpersoonlijk en waarschijnlijk snel getypt op haar mobiel met de melding dat ze het gaan veranderen??? Blijkbaar is begrijpend lezen voor deze dames te moeilijk, ik mail hun terug dat ik daar niet om vroeg en antwoord wil op de vraag wat de kosten zijn. Sindsdien is het stil en reageren ze totaal niet meer. Daarnaast betalen we al jaren veel te veel bij hun, en betalen we voor pakketten die ze allang niet meer aanbieden en nu in vergelijking veel goedkoper zijn, hun instelling is: "zolang de klant niks zegt innen wij lekker de veel te hoge bedragen" Service is ver te zoeken bij dit vage bedrijf.Conclusie ga niet naar dit bedrijf want ze zijn ten eerste veel te duur, ze hebben blijkbaar geen verstand van hosting en begrijpend lezen is moeilijk voor de dames waarmee ik contact had gezien ik iets vroeg en totaal een ander antwoord krijg.Er zijn tig andere providers waar service en klantbinding wel aanwezig is en ook belangrijk voor een hosting de kennis, zo te zien werken daar mensen die niet weten wat ze aan het doen zijn.
dinsdag 10 januari 2017
Wieffer
Was deze beoordeling nuttig? Nuttig 2 Niet nuttig 0
Prijs/kwaliteitverhouding
Kwaliteit
Klantenservice
Hebben mijn eerdere host redbee overgenomen. Al twee keer mijn site down, opeens geen ondersteuning na kantoortijden meer en storingen worden vaak pas na uren, en nu zelfs helaas een etmaal, na melding verholpen. Snel overstappen dus maar!
dinsdag 3 januari 2017
Was deze beoordeling nuttig? Nuttig 0 Niet nuttig 0

Richtlijnen

Wij zien graag dat een Review:

  • 100% eerlijk is.
  • plus- en minpunten bevat.
  • details bevat.

Een Review wordt afgekeurd wanneer deze:

  • grove/kwetsende taal bevat.
  • links bevat.
  • onjuist is.
  • persoonsgegevens of andere gevoelige informatie bevat.

Deel jouw ervaring

Heb jij ervaring met KPN Internedservices B.V.? Deel die dan op deze pagina.

Prijs/Kwaliteitverhouding
Kwaliteit
Klantenservice

Door op Reactie Plaatsen te klikken ga je akkoord met het privacybeleid van Webhosters.nl

Direct naar: