Home / Hosting Bedrijven (A tot Z) / IS Interned Services

IS Interned Services

2,4 / 5 27 ervaringen Bekijk Deel jouw ervaring

Bedrijfsgegevens

  • KvK-nummer: 36049256
Website screenshot KPN Internedservices B.V.

Overall score

2,4 / 5 27 ervaringen

Totaal (27)

  • Algemeen
  • Prijs/kwaliteitverhouding
  • Kwaliteit hosting
  • Klantenservice

Laatste 12 maanden (4)

  • Algemeen
  • Prijs/kwaliteitverhouding
  • Kwaliteit hosting
  • Klantenservice

Ervaringen 27 op 3 pagina's

Dramatisch bedrijf
Prijs/kwaliteitverhouding
Kwaliteit
Klantenservice
Al klant vanuit de tijd van WideXS - overgenomen door IS Group en daarna KPN Internedservices. Nou die services kun je wel doorstrepen! Veel te hoge marktprijzen, hanteren oude prijzen voor klanten die al tig jaar klant zijn en passen niet aan naar actuele prijzen. Klantenservices dramatisch alles via email of dien maar een klacht in. Managed server waar je voor maandelijks voor betaald en updates worden niet gedaan. Simpele vraag en meteen een rekening. Shame on you! Nooit aan beginnen dit bedrijf!!!!
woensdag 15 augustus 2018
J. Loontjens
Was deze beoordeling nuttig? Nuttig 0 Niet nuttig 0
Met deze partij wil je niks te maken hebben
Prijs/kwaliteitverhouding
Kwaliteit
Klantenservice
Helaas met deze jongens samen moeten werken ivm werk voor een klant. Om meerdere redenen is het niet aan te raden met deze partij in zee te gaan.1. Security, er draaien hier talloze stokoude myql databases (ik vermoed ongepatcht) en hangen allen DIRECT aan het publieke internet (geen SSL of HTTPS, toegang is evens onbeveiligd).2. Support, aanvragen van een nieuw pakket/VPS duurt minimaal een week?!?3. Support, heb je een probleem dan moet je eerst door 3 lagen helpdesk voordat er uiteindelijk een "beperkt" technisch persoon aan de lijn komt die ook maar iets voor je kan doen. Uiteindelijk snappen ze ook nog eens vrij weinig van hun eigen diensten, erg triest maarja.Oordeel: vermijden als de pest, zowat elke andere partij is STUK-ken beter
zondag 12 augustus 2018
Sudesh
Was deze beoordeling nuttig? Nuttig 0 Niet nuttig 0
Vermijden
Prijs/kwaliteitverhouding
Kwaliteit
Klantenservice
Voor een vereniging waar ik actief ben deze provider in mijn maag gesplitst gekregen. Erg duur, matige dienstverlening. Het admin panel waarin je diensten beheerd is tamelijk onoverzichtelijk, waarschijnlijk omdat het een samenraapsel is van allerlei overgenomen providers. Ik heb voor de vereniging inmiddels alles elders ondergebracht, maar we blijven nog rekeningen krijgen. Je moet alles individueel via het admin panel opzeggen, maar ondanks dat blijven er nog rekeningen komen. Diensten blijken niet in het admin panel weergegeven te worden, dus konden we ze ook niet opzeggen. Zelfs expliciete verzoeken om alle diensten per direct te beeindigen worden beantwoord met vage verwijzingen naar het admin panel.Deze dienstverlener vermijden, er zijn zat andere partijen die de klant wel serieus nemen en normale tarieven rekenen zonder in te boeten op beschikbaarheid.Geen sterren geven kan niet op deze site, maar dat zou wel de waarheid meer benaderen.
vrijdag 27 juli 2018
Koos Bolhagen
Was deze beoordeling nuttig? Nuttig 2 Niet nuttig 0
Slechte service, jaar na opzegging nog steeds facturen
Prijs/kwaliteitverhouding
Kwaliteit
Klantenservice
We zijn onbedoeld klant geworden bij interned services (ze namen de provider over waar we bij zaten). Ze zijn erg duur, en leveren matige kwaliteit. Het admin panel is erg onoverzichtelijk, en ze zijn heel erg terughoudend met support. Als de afgenomen diensten het niet doen krijg je van support doodleuk te horen 'ja jammer joh, je hebt geen extra pakket voor weekendservice afgesloten, dus helpen we je niet'.We hebben een jaar geleden alles naar een betere provider verhuisd, maar krijgen nog steeds facturen voor deeldienstjes (bijvoorbeeld mailserver diensten voor een domein dat al lang en breed niet meer bij hen draait). Deze diensten zijn in het admin panel niet terug te vinden en kun je dus ook niet zelf opzeggen. Ik heb al 10 keer aan ze gevraagd om alles stop te zetten, maar de facturen blijven binnenkomen.Denk 2 keer na voor je met deze mensen in zee gaat, je gaat gefrustreerd raken. Dit is de slechtste dienstverlener waar ik ooit mee te maken heb gehad.
woensdag 4 juli 2018
Henk Stubbe
Was deze beoordeling nuttig? Nuttig 1 Niet nuttig 0
Prijs/kwaliteitverhouding
Kwaliteit
Klantenservice
Helaas was het niet mogelijk om GEEN ster te selecteren want ze verdienen zelfs niet die ene ster.De -allerslechtse- host die je kan tegenkomen. Slechte en trage support, slechte en verouderde hosting, achterhaalde prijsstelling, slechte controlpanel om je producten te beheren, etc, etc ... heeeeeeelemaal niet meer van deze tijd, op geen enkel vlak. Nog niet eerder zoiets amateuristisch meegemaakt.Het lijkt erop dat deze toko de afgelopen jaren verschillende hostingbedrijven heeft overgenomen, dit kan ALLEEN MAAR uit winstbejag geweest zijn, ze geven namelijk alle jaren HELEMAAL NIETS om deze nieuwe (en waarschijnlijk ook hun oude/bestaande) klanten, laat staan dat ze om hun eigen dienstverlening geven.Kortom en doodserieus: NIET mee in zee gaan en blijf ver weg van deze charletans!De andere ervaringen hier spreken ook boekdelen over deze geldkloppers.
dinsdag 28 maart 2017
Was deze beoordeling nuttig? Nuttig 2 Niet nuttig 1
Prijs/kwaliteitverhouding
Kwaliteit
Klantenservice
Ze verdienen geen enkele ster, wat een slechte club waar communicatie en klantenbinding ver te zoeken is, ik stel een vraag over bepaalde kosten bij veranderen eigenaar domeinnaam, krijg ik 1,5 dag later na ze nogmaals maar gemaild te hebben pas antwoord, ook heel onpersoonlijk en waarschijnlijk snel getypt op haar mobiel met de melding dat ze het gaan veranderen??? Blijkbaar is begrijpend lezen voor deze dames te moeilijk, ik mail hun terug dat ik daar niet om vroeg en antwoord wil op de vraag wat de kosten zijn. Sindsdien is het stil en reageren ze totaal niet meer. Daarnaast betalen we al jaren veel te veel bij hun, en betalen we voor pakketten die ze allang niet meer aanbieden en nu in vergelijking veel goedkoper zijn, hun instelling is: "zolang de klant niks zegt innen wij lekker de veel te hoge bedragen" Service is ver te zoeken bij dit vage bedrijf.Conclusie ga niet naar dit bedrijf want ze zijn ten eerste veel te duur, ze hebben blijkbaar geen verstand van hosting en begrijpend lezen is moeilijk voor de dames waarmee ik contact had gezien ik iets vroeg en totaal een ander antwoord krijg.Er zijn tig andere providers waar service en klantbinding wel aanwezig is en ook belangrijk voor een hosting de kennis, zo te zien werken daar mensen die niet weten wat ze aan het doen zijn.
dinsdag 10 januari 2017
Wieffer
Was deze beoordeling nuttig? Nuttig 1 Niet nuttig 0
Prijs/kwaliteitverhouding
Kwaliteit
Klantenservice
Hebben mijn eerdere host redbee overgenomen. Al twee keer mijn site down, opeens geen ondersteuning na kantoortijden meer en storingen worden vaak pas na uren, en nu zelfs helaas een etmaal, na melding verholpen. Snel overstappen dus maar!
dinsdag 3 januari 2017
Was deze beoordeling nuttig? Nuttig 0 Niet nuttig 0
Prijs/kwaliteitverhouding
Kwaliteit
Klantenservice
Echt een waardeloos bedrijf. Doe jezelf een plezier en wordt hier geen klant. Wij zijn ondertussen 10 jaar klant geweest en stappen nu op.- Ze zijn veel te duur, wij zijn uiteindelijk verhuisd naar LeaseWeb waar we ruim minder dan de helft betalen op jaarbasis (van een kleine 13000 euro gaan we naar een kleine 6000 euro) - De service is meer dan waardeloos.De prijs zou in eerste instantie niet het probleem zijn geweest als de service goed was geweest.In eerste instantie waren we klant bij NXS welke is overgenomen door InternetServices. Met beide bedrijven hebben we ontzettend veel problemen gehad. Je moet sowieso achter al je tickets aanbellen want als je dit niet doet duurt het weken/maanden/misschien wel tot je nog een keer belt voordat er iets van komt. Soms worden er tickets gesloten die niet gesloten moeten worden, je kunt dan aangeven dat je nog niet geholpen bent en dan wordt er zogenaamd contact met je opgenomen, maar niet heus. Dan kun je dus weken wachten tot je zelf uiteindelijk eens een keer belt.Een aantal support uitschieters die mij te binnen schieten zijn:- (bij NXS) DNS record van ons domein was 'opeens' aangepast. Ik had zelf niet eens logingegevens tot mijn beschikking waardoor ik dit kon corrigeren. Ik moest dus wachten totdat zij het zelf weer hadden gecorrigeerd. Dit met een website die meer dan 6000 bezoekers per dag kreeg. Uiteindelijk heeft het een hele dag geduurd voordat we weer in de lucht waren. Ik heb vervolgens een klant ingediend, maar daar nooit meer iets van gehoord.- (bij NXS) Na ruim 7 jaar klant te zijn sloten we nieuwe contracten af voor twee nieuwe dedicated servers. Door een misverstand waren ze beide managed opgeleverd, hoewel in eerste instantie ik slechts één managed wilde hebben. Uiteraard heb ik dit zelf over het hoofd gezien bij het tekenen van de contracten. Toen ik binnen een week van tekenen dit aangaf en vroeg of ze beide niet alsnog unmanaged konden worden gemaakt, was het antwoord heel simpel: Nee. Naar hun zeggen 'hadden ze al rekening gehouden met de omzet in de jaarplanning'. Zelfs het feit dat je al 7 jaar een goed betalende klant bent (circa 13.000 euro per jaar) was geen reden om hier soepel mee om te gaan. Toen had ik al besloten om na 3 jaar (duur van het contract) op te stappen.- (bij IS) We kregen opeens een factuur waar ruim 5000 euro in rekening werd gebracht voor overtollig dataverbruik. Ik weet de exacte hoeveelheid niet meer uit mijn hoofd maar het ging om honderden gigabytes, misschien zelfs een paar terabyte.Dit werd pas duidelijk toen we de factuur kregen en dus ook al twee weken van de volgende maand in waren gegaan. De volgende factuur zou dus ook al zo bizar hoog worden. Na telefonisch contact ging ik ervan uit dat we gehacked waren en onze server waarschijnlijk werd gebruikt voor het versturen van spam.Ik ben vervolgens een groot gedeelte van de dag bezig geweest om te achterhalen waar het probleem zat, maar ik kon niets vinden. Ik heb hun vervolgens gevraagd of zij een onderzoek konden doen. Uit dat onderzoek bleek dat de factureerde data een fout aan hun kant was. Hiervoor zouden we een credit factuur krijgen.Ondanks meerdere mails en telefoontjes hierna kregen we geen credit factuur en werd uiteindelijk alsnog de 5000 euro via automatische incasso van onze rekening gehaald. Zelfs nadat wij deze gestorneerd hadden en na meerdere boze telefoontjes duurde het alsnog meerdere weken voordat uiteindelijk de credit factuur kregen.
dinsdag 15 november 2016
Was deze beoordeling nuttig? Nuttig 1 Niet nuttig 0
Prijs/kwaliteitverhouding
Kwaliteit
Klantenservice
Een echte afrader dit bedrijf. Waardeloze service, te dure pakketten en een ongekend slechte klant benadering.Jaren heb ik teveel betaald en ze hebben laatst bij een migratie, zonder enige vooraankondiging, maar even de hele website offline gehaald en de site verwijderd. Bij service vragen hierover krijg je simpelweg geen antwoord.
woensdag 21 september 2016
Was deze beoordeling nuttig? Nuttig 0 Niet nuttig 0
Prijs/kwaliteitverhouding
Kwaliteit
Klantenservice
Sinds 2001 zijn we klant bij IS group met enkele zakelijke domeinen. Sinds die tijd meer dan 10.000 euro omzet gebracht naar deze provider wat echter veel te duur bleek. Het heeft 2 jaren gekost om van het contract af te komen en in feb kregen we bericht dat op 1 december 2015 eindelijk het abonnement werd stopgezet. Prompt vergeten we natuurlijk die datum en komen op 1 december om 12:00 erachter dat het domein nog moet worden overgezet. Meteen al werkt echter de inlog niet meer zodat we geen autorisatiecode hebben om ons domein over te zetten. Direct gebeld met helpdesk en daar te horen gekregen dat het domein uit quarantaine moet worden gehaald wat een extra 25 euro kost en dat we opnieuw voor een jaar aan een abonnement bij hen vastzitten. ISgroup is in gebreke gebleven door ons niet voortijdig te melden dat de datum van 1 december eraan zat te komen en de autorisatiecode in een mailtje te vermelden. Daarbij mag een abonnement tot en met 1 / 12 niet op 1 december om 12:00 uur uit de lucht worden gehaald. Het diep trieste en meest schandalige is echter dat dit gaat om enkele uren op een periode van 15 jaar trouwe klant!Wij zien dit als pure blackmail praktijken om een extra jaartje abonnementsgeld af te persen. IS group geeft toe dat ze in gebreke zijn gebleven maar zegt: "Sorry voor ons gebrek aan service, we brengen het wel extra in rekening..."IS Group moet haar eigen fout inzien en het kinderachtige van deze naheffing voor eigen rekening nemen. Daarmee kunnen ze eindelijk eens na 15 jaar echte service verlenen.
vrijdag 4 december 2015
van den dungen
Was deze beoordeling nuttig? Nuttig 0 Niet nuttig 0

Richtlijnen

Wij zien graag dat een Review:

  • 100% eerlijk is.
  • plus- en minpunten bevat.
  • details bevat.

Een Review wordt afgekeurd wanneer deze:

  • grove/kwetsende taal bevat.
  • links bevat.
  • onjuist is.
  • persoonsgegevens of andere gevoelige informatie bevat.

Deel jouw ervaring

Heb jij ervaring met KPN Internedservices B.V.? Deel die dan op deze pagina.

Prijs/Kwaliteitverhouding
Kwaliteit
Klantenservice

Door op Reactie Plaatsen te klikken ga je akkoord met het privacybeleid van Webhosters.nl

Direct naar: