Neostrada

4,0 / 5 146 ervaringen Bekijk Deel jouw ervaring

Bedrijfsgegevens

  • 10 Werknemers
  • KvK-nummer: 50033425
Openingstijden
  • ma-don: 09:00-22:00
  • vrij: 09:00-17:00
  • za-zon:10:30-17:00
Website screenshot Neostrada

Overall score

4,0 / 5 146 ervaringen

Totaal (146)

  • Algemeen
  • Prijs/kwaliteitverhouding
  • Kwaliteit hosting
  • Klantenservice

Laatste 12 maanden (37)

  • Algemeen
  • Prijs/kwaliteitverhouding
  • Kwaliteit hosting
  • Klantenservice
Lees alle ervaringen

Over Neostrada
Neostrada uit Lelystad biedt goedkope webhosting aan, het starter pakket van het bedrijf is met €0,85 per maand scherp geprijsd en beschikt over 3 GB opslag, SSD en onbeperkte dataverkeer. Naar eigen zeggen maken 50 duizend klanten gebruik van de diensten van Neostrada.

Naast webhosting zien we ook Cloud hosting, oftewel een VPS in het productaanbod. De tarieven van een VPS bij Neostrada beginnen bij €9,95 per maand afhankelijk van het aantal vCPU’s dat wordt gekozen.

Neostrada Ervaringen en Klachten
Deel je ervaringen met webhosting en VPS van Neostrada in een review op onze website. Elke klacht over Neostrada zullen wij serieus in behandeling nemen en na bevestiging plaatsen. Ook krijgt de Webhoster de mogelijkheid te reageren via email op de klacht. Tevreden klanten vragen wij zo goed mogelijk te beschrijven welke hosting dienst goed bevalt en waarom de klantenservice prima is.

Ervaringen 146 op 15 pagina's

Moielijk contact, slechte perfromance, ik zou het zeker niet weer doen.
Prijs/kwaliteitverhouding
Kwaliteit
Klantenservice
Ik had het professineel pakket (3* zelfs), verwacht je toch wel wat betere support, maar kan alleen via mail, of chat (wat heel lang duurt) Chat is volledig niet technisch.Na migraties blijken de sites niet vooruit te branden, en bij navraag wordt er heel schimmig over gedaan. Onlangs was mijn master login plotseling veranderd, een verklaring was niet voorhanden.Helaas, het lijkt alleem aal wat te snel te groeien bij Neostrada en de kwaliteit, zowel technisch als support blijft ver achter
donderdag 7 februari 2019
Klaas Veenbaas
Was deze beoordeling nuttig? Nuttig 0 Niet nuttig 0
Ik zal het persoonlijk niet meer doen.
Prijs/kwaliteitverhouding
Kwaliteit
Klantenservice
Ik had het professioneel pakket met diverse domeinen. Maar wat ik erg vervelend vind is dat als het vastloopt of er is een storing dat je alleen via de mail kunt reageren. Telefonisch kun je helemaal NIKS. zelfs tijdens kantooruren niet. Welk gerenomeerd bedrijf is niet telefonisch te bereiken????? Na opzegging sturen ze nog mooi een factuur? Weer inloggen en nogmaals doorgeven dat de service niet meer gewenst is, maar blijven volhouden.Plus is de prijs Plus is ook meedere domeinen op een hosting Min is toch zeker de bereikbaarheid Min is communicatie
vrijdag 18 januari 2019
yvonne
Was deze beoordeling nuttig? Nuttig 0 Niet nuttig 0
Ik wou jullie gewoon eens laten weten dat met/van Neostrada:
Prijs/kwaliteitverhouding
Kwaliteit
Klantenservice
- er geen problemen zijn (zoals steeds) - wij ongelooflijk tevreden zijn met de dienstverlening, hostingkwaliteit, support, ... - dit ongetwijfeld de beste hoster zijn van Europa - en al zeker de snelste! - ...Wij zitten al 35 jaar in de IT-business en geloof ons vrij, deze mensen zijn super!
dinsdag 15 januari 2019
Geryl Webdesign @B-Veurne
Was deze beoordeling nuttig? Nuttig 0 Niet nuttig 0
Extreme prijsverhoging
Prijs/kwaliteitverhouding
Kwaliteit
Klantenservice
Ik heb sinds 2 jaar een reseller starter pakket en tot nu toe naar volle tevredenheid. Deskundig en snel reagerend support en weinig storingen. Alleen worden per 2019 de prijzen extreem verhoogd: Reseller starter gaat van €30 naar €60 per jaar (ex btw). Een lost starter pakket gaat van €1,00 naar €3,00 per maand Het heeft tegenwoordig ook bijna geen zin naar een andere hoster te kijken omdat ze allemaal door de zelfde investeringsmaatschappij opgekocht worden waarna de prijzen verhoogd worden. Triest maar waar
maandag 7 januari 2019
Bert van der Burg
Was deze beoordeling nuttig? Nuttig 5 Niet nuttig 0
Mooi compleet product en goeie service!
Prijs/kwaliteitverhouding
Kwaliteit
Klantenservice
Sinds vorige week het Business pakket voor 4 websites. De handleidingen waren voor mij helaas niet op alle punten even verhelderend, maar de support is voor mij ongekend, en dat is heel fijn in deze startperiode. Snel en ook heel vriendelijk. De live chat live is erg prettig, en de mails aan de supportafdeling worden heel snel beantwoord.
zondag 30 december 2018
Marije
Was deze beoordeling nuttig? Nuttig 0 Niet nuttig 0
Top klantenservice!
Prijs/kwaliteitverhouding
Kwaliteit
Klantenservice
Een helpdesk die wel ogenblikkelijk reageert, de tijd neemt om problemen op te lossen en zelfs extra dingetjes oppakt die niet in mijn abonnement vallen. Top klantenservice!
maandag 24 december 2018
SD
Was deze beoordeling nuttig? Nuttig 0 Niet nuttig 0
De entree is goed, maar de follow up mag wat beter
Prijs/kwaliteitverhouding
Kwaliteit
Klantenservice
Ik heb 4 domeinen laten overzetten, en dat ging soepel, maar heb toch vaak support moeten mailen omdat de handleiding niet altijd duidelijk is (taalverschillen, naamverschillen), of omdat het gewoon niet werkt(e) zoals het zou moeten werken. Het draait na een week nu bijna correct. Wat tegenvalt is de bereikbaarheid. Het lijkt gezien de reactietraagheid alsof support alleen traditionele kantoordagen en tijden werkt, en dan is de reclame van 7 dagen per week misleidend.
dinsdag 4 december 2018
erna
Was deze beoordeling nuttig? Nuttig 1 Niet nuttig 0
Nog nooit zo snel verhuisd!
Prijs/kwaliteitverhouding
Kwaliteit
Klantenservice
Vorige week heb ik het premium professional pakket bij Neostrada aangevraagd. In het begin leek het even mis te gaan. Klantenservice pakte het supersnel op en zorgde voor snelle levering van het pakket en de nodige codes. Inmiddels hebben we de website verhuisd. De verhuizing verliep probleemloos. Zeer tevreden met de overstap naar Neostrada
maandag 3 december 2018
Geert van Dartel
Was deze beoordeling nuttig? Nuttig 0 Niet nuttig 0
Goede dienstverlening maar het zou gestrurtureerd moeten worden.
Prijs/kwaliteitverhouding
Kwaliteit
Klantenservice
Pakket Premium Professional. Ik had wat probleempjes met het overzetten van mijn website en domein naar Neostrada. Ik had er geen ervaring mee en de gevraagde dienstverlening was op zich adequaat. Maar in het vervolg zou ik een uitgebreidere handleiding willen ontvangen hoe dat in zijn werk gaat. De kennisbank had geen dergelijke handleiding.
donderdag 22 november 2018
Peter Dijkstra
Was deze beoordeling nuttig? Nuttig 0 Niet nuttig 0
Helemaal goed en snelle reactie en hulp op je vraag.
Prijs/kwaliteitverhouding
Kwaliteit
Klantenservice
Nog bezig met het overzetten naar neostrada, maar direct veel hulp ontvangen op vragen e.d. Het enige kleine minpuntje vind ik dat er geen telefonisch contact mogelijk is. Dat gaat soms zoveel sneller en is veel duidelijker dan mailen. maar misschien is dat persoonlijk.
vrijdag 16 november 2018
wilma
Was deze beoordeling nuttig? Nuttig 0 Niet nuttig 0

Richtlijnen

Wij zien graag dat een Review:

  • 100% eerlijk is.
  • plus- en minpunten bevat.
  • details bevat.

Een Review wordt afgekeurd wanneer deze:

  • grove/kwetsende taal bevat.
  • links bevat.
  • onjuist is.
  • persoonsgegevens of andere gevoelige informatie bevat.

Deel jouw ervaring

Heb jij ervaring met Neostrada? Deel die dan op deze pagina.

Prijs/Kwaliteitverhouding
Kwaliteit
Klantenservice

Door op Reactie Plaatsen te klikken ga je akkoord met het privacybeleid van Webhosters.nl

Direct naar:

Webhosting

Business

€ 9,99 /maand
  • Opslag: 100 GB
  • Dataverkeer: 1 TB
  • SSD: Ja
  • Telefoon: Onbekend
  • Verhuisdienst: Ja (gratis)
  • SSL: Ja

VPS Hosting

Cloud 1

€ 9,95 /maand
  • Opslag: 100 GB
  • Dataverkeer: 1 TB
  • SSD: Ja
  • Telefoon: Onbekend
  • Verhuisdienst: Ja (gratis)
  • SSL: Ja