Neostrada

3,9 / 5 155 ervaringen Bekijk Deel jouw ervaring

Bedrijfsgegevens

  • 10 Werknemers
  • KvK-nummer: 50033425
Openingstijden
  • ma-don: 09:00-22:00
  • vrij: 09:00-17:00
  • za-zon:10:30-17:00
Website screenshot Neostrada

Overall score

3,9 / 5 155 ervaringen

Totaal (155)

  • Algemeen
  • Prijs/kwaliteitverhouding
  • Kwaliteit hosting
  • Klantenservice

Laatste 12 maanden (43)

  • Algemeen
  • Prijs/kwaliteitverhouding
  • Kwaliteit hosting
  • Klantenservice
Lees alle ervaringen

Over Neostrada
Neostrada uit Lelystad biedt goedkope webhosting aan, het starter pakket van het bedrijf is met €0,85 per maand scherp geprijsd en beschikt over 3 GB opslag, SSD en onbeperkte dataverkeer. Naar eigen zeggen maken 50 duizend klanten gebruik van de diensten van Neostrada.

Naast webhosting zien we ook Cloud hosting, oftewel een VPS in het productaanbod. De tarieven van een VPS bij Neostrada beginnen bij €9,95 per maand afhankelijk van het aantal vCPU’s dat wordt gekozen.

Neostrada Ervaringen en Klachten
Deel je ervaringen met webhosting en VPS van Neostrada in een review op onze website. Elke klacht over Neostrada zullen wij serieus in behandeling nemen en na bevestiging plaatsen. Ook krijgt de Webhoster de mogelijkheid te reageren via email op de klacht. Tevreden klanten vragen wij zo goed mogelijk te beschrijven welke hosting dienst goed bevalt en waarom de klantenservice prima is.

Ervaringen 155 op 16 pagina's

Goed op weg met Neostrada
Prijs/kwaliteitverhouding
Kwaliteit
Klantenservice
Prima prijs-/kwaliteitverhouding, goede documentatie. Snel geholpen met het verhuizen van mijn domein. Telefonische support zou handig zijn, die wordt nu niet geboden.
donderdag 18 april 2019
Elisabeth Post
Was deze beoordeling nuttig? Nuttig 0 Niet nuttig 0
Abusrde prijsverhoging
Prijs/kwaliteitverhouding
Kwaliteit
Klantenservice
Absurde prijsverhoging. Van 12 euro naar 36 euro. Dit heb ik nog nooit meegemaakt.
woensdag 10 april 2019
Benjamin
Was deze beoordeling nuttig? Nuttig 2 Niet nuttig 0
Neostrada hosting review
Prijs/kwaliteitverhouding
Kwaliteit
Klantenservice
Oorspronkelijk ben ik bij neostrada gekomen voor de prijs/kwaliteit verhouding. Dit jaar werd de prijs plotseling bijna 3 keer zo duur. Dit werd niet duidelijk naar de klant gecommuniceerd. Er kwam een lange mail over nieuwe features en daar stond in de kleine lettertjes in dat de prijs omhoog gegaan was. Ik kon mijn hosting vervolgens niet meer voor maart opzeggen maar werd verplicht om een nieuw jaar af te nemen. Ik heb het bedrijf gemaild maar dit baatte niet.Ook de support is dramatisch. Ik heb meerdere keren gemaild omdat mijn website of 1 van de websites van mijn klanten offline was. Bovendien was het vrijwel onmogelijk om aanpassingen in de cpanel te maken aangezien dit ontzettend traag was.Ik zou neostrada absoluut afraden!
maandag 25 maart 2019
Evertjan
Was deze beoordeling nuttig? Nuttig 4 Niet nuttig 0
Dhr
Prijs/kwaliteitverhouding
Kwaliteit
Klantenservice
Gewoon datgene waar ze voor staan krijg je
woensdag 13 maart 2019
Nico
Was deze beoordeling nuttig? Nuttig 0 Niet nuttig 3
Zeer matige hostingpartij
Prijs/kwaliteitverhouding
Kwaliteit
Klantenservice
Sinds okt.2018 overgestapt met een hap aan pakketten (7 stuks) en cloudVPS. Eerste indruk is prettig, maar wanneer je echte vragen hebt blijkt de kwaliteit gewoon niet goed te zijn. Technisch schort er ook wel e.e.a. aan, blijkt dat het gemiddeld 2 sec. duurt voordat er uberhaupt verbinding met de server wordt gemaakt. Iets wat je performance niet ten goede komt.Qua communicatie zijn ze zeer slecht. Spontaan de servicedesk offline halen en niet meer activeren. Onder de vlag dat de kwaliteit wordt verhoogd. Mwa. Absurde prijsverhoging doorvoeren die daadwerkelijk nergens op slaan. Wat rechtvaardigt het om >2x meer te gaan vragen voor minder!Veel van je vragen zijn lang onderweg. Het moet allemaal via e-mail en je krijgt echt het gevoel dat ze de ticket snel moeten afhandelen (lees terugspelen). Het oplossend vermogen is erg laag. Het kost je als klant veel tijd om alles op orde te krijgen.Zou ik het aanbevelen? Niet doen. Zonde van je tijd en geld.
vrijdag 8 maart 2019
Caspar
Was deze beoordeling nuttig? Nuttig 1 Niet nuttig 0
Erg slechte service
Prijs/kwaliteitverhouding
Kwaliteit
Klantenservice
Verschrikkelijke service. Mijn factuur is is vergelijking met vorige jaar bijna 2 keer zo veel en er kan blijkbaar niks aan gedaan worden. Schandalig zo'n prijsverhoging. En je kan ze niet eens telefonisch bereiken.
woensdag 6 maart 2019
Kirsten
Was deze beoordeling nuttig? Nuttig 2 Niet nuttig 0
Misleidende emails en
Prijs/kwaliteitverhouding
Kwaliteit
Klantenservice
Ik ben jarenlang tevreden klant bij neostrada maar sinds het een aantal maanden geleden is overgenomen door een investeringsmaatschappij is het gelijk een ramp geworden en zeer klantonvriendelijk! Neostrada is vorig jaar overgenomen door een investeringsmaatschappij: Strikwerda Investments. Verhogen de prijs gelijk na de overname met een factor 3 maar delen het heel sneaky mede. Sturen een mail met een lovende titel en allemaal aankondigingen van verbeteringen. En ergens onderaan zetten ze dan dat je pakket is overgezet en de prijzen van hetzelfde pakket 3 maal verhoogd. Maar dat staat er niet opvallend. Er staat nieuwe pakketten, waardoor je denkt dat het voor jou niet van toepassing is.Verder staat er niet in welke bedragen of pakketten voor jou van toepassing zijn, dan moet je maar op hun klantpaneel gaan kijken. Ik dacht het zal wel goed zitten, wie verwacht er nu dat de prijzen opeens x 3 gaan. Zal mooi zijn je gaat tanken en bij de kassa gekomen betaal je opeens 5 euro per liter. Wie verwacht dat nu?? niemand!!Als je zo onbeschoft bent de prijs in 1 keer 3 x te verhogen zet je dat toch groot in de brief, inclusief het nieuwe pakket en de bedragen?!? Het lijkt gebaseerd op een strategie om zo veel mogelijk onder de radar te blijven. Zodat je pas als je de factuur krijgt schrikt. Want wie verwacht er nu een prijsverhoging zo iets van een bedrijf waar je bijna 10 jaar tevreden klant bent en de prijs soms per indexatie is aangepast. De overname door TWI vernam ik ook pas achteraf via via en is nooit naar me gecommuniceerd.Verder als je op opzeggen drukt krijg je geen email met bewijs dat dit gebeurt is. Ook staat in de algemene voorwaarden dat je alleen via het klantpaneel kan opzeggen, maar volgens mij mag je wettelijk gewoon via mail of brief opzeggen. Al met al nu opeens een factuur gehad om een paar honderd euro te betalen ipv 70. Opzeggen kan niet meer via de webinterface of pas per volgend jaar. What about de na een jaar per maand opzeggen neostrada???Bespaar jezelf veel problemen en frustratie. Het oude Neostrada bestaat niet meer. Kijk verder dan en bedrijf dat snel wil cashen en hiervoor de grens (net onder of over) van de wet op zoekt.
woensdag 6 maart 2019
Ramon den Haan
Was deze beoordeling nuttig? Nuttig 6 Niet nuttig 0
Abonnementsprijs
Prijs/kwaliteitverhouding
Kwaliteit
Klantenservice
Neostrada verlengt het abonnement zonder overleg en de prijs is ineens verhoogd van € 51,43 tot 160,18 per jaar voor hetzelfde pakket. Ik ben hier niet tevoren van op de hoogte gesteld.
dinsdag 5 maart 2019
San
Was deze beoordeling nuttig? Nuttig 6 Niet nuttig 0
Plotse prijsstijging
Prijs/kwaliteitverhouding
Kwaliteit
Klantenservice
Plotse prijsstijging die Neostrada naar de duurdere kant duwt i.p.v. één van de goedkoopste!
woensdag 20 februari 2019
Maxim
Was deze beoordeling nuttig? Nuttig 3 Niet nuttig 0
Moielijk contact, slechte perfromance, ik zou het zeker niet weer doen.
Prijs/kwaliteitverhouding
Kwaliteit
Klantenservice
Ik had het professineel pakket (3* zelfs), verwacht je toch wel wat betere support, maar kan alleen via mail, of chat (wat heel lang duurt) Chat is volledig niet technisch.Na migraties blijken de sites niet vooruit te branden, en bij navraag wordt er heel schimmig over gedaan. Onlangs was mijn master login plotseling veranderd, een verklaring was niet voorhanden.Helaas, het lijkt alleem aal wat te snel te groeien bij Neostrada en de kwaliteit, zowel technisch als support blijft ver achter
donderdag 7 februari 2019
Klaas Veenbaas
Was deze beoordeling nuttig? Nuttig 3 Niet nuttig 0

Richtlijnen

Wij zien graag dat een Review:

  • 100% eerlijk is.
  • plus- en minpunten bevat.
  • details bevat.

Een Review wordt afgekeurd wanneer deze:

  • grove/kwetsende taal bevat.
  • links bevat.
  • onjuist is.
  • persoonsgegevens of andere gevoelige informatie bevat.

Deel jouw ervaring

Heb jij ervaring met Neostrada? Deel die dan op deze pagina.

Prijs/Kwaliteitverhouding
Kwaliteit
Klantenservice

Door op Reactie Plaatsen te klikken ga je akkoord met het privacybeleid van Webhosters.nl

Direct naar:

Webhosting

Business

€ 9,99 /maand
  • Opslag: 100 GB
  • Dataverkeer: 1 TB
  • SSD: Ja
  • Telefoon: Onbekend
  • Verhuisdienst: Ja (gratis)
  • SSL: Ja

VPS Hosting

Cloud 1

€ 9,95 /maand
  • Opslag: 100 GB
  • Dataverkeer: 1 TB
  • SSD: Ja
  • Telefoon: Onbekend
  • Verhuisdienst: Ja (gratis)
  • SSL: Ja