Neostrada

4,0 / 5 140 ervaringen Bekijk Deel jouw ervaring

Bedrijfsgegevens

  • 10 Werknemers
  • KvK-nummer: 50033425
Openingstijden
  • ma-don: 09:00-22:00
  • vrij: 09:00-17:00
  • za-zon:10:30-17:00
Website screenshot Neostrada

Overall score

4,0 / 5 140 ervaringen

Totaal (140)

  • Algemeen
  • Prijs/kwaliteitverhouding
  • Kwaliteit hosting
  • Klantenservice

Laatste 12 maanden (32)

  • Algemeen
  • Prijs/kwaliteitverhouding
  • Kwaliteit hosting
  • Klantenservice
Lees alle ervaringen

Over Neostrada
Neostrada uit Lelystad biedt goedkope webhosting aan, het starter pakket van het bedrijf is met €0,85 per maand scherp geprijsd en beschikt over 3 GB opslag, SSD en onbeperkte dataverkeer. Naar eigen zeggen maken 50 duizend klanten gebruik van de diensten van Neostrada.

Naast webhosting zien we ook Cloud hosting, oftewel een VPS in het productaanbod. De tarieven van een VPS bij Neostrada beginnen bij €9,95 per maand afhankelijk van het aantal vCPU’s dat wordt gekozen.

Neostrada Ervaringen en Klachten
Deel je ervaringen met webhosting en VPS van Neostrada in een review op onze website. Elke klacht over Neostrada zullen wij serieus in behandeling nemen en na bevestiging plaatsen. Ook krijgt de Webhoster de mogelijkheid te reageren via email op de klacht. Tevreden klanten vragen wij zo goed mogelijk te beschrijven welke hosting dienst goed bevalt en waarom de klantenservice prima is.

Ervaringen 140 op 14 pagina's

De entree is goed, maar de follow up mag wat beter
Prijs/kwaliteitverhouding
Kwaliteit
Klantenservice
Ik heb 4 domeinen laten overzetten, en dat ging soepel, maar heb toch vaak support moeten mailen omdat de handleiding niet altijd duidelijk is (taalverschillen, naamverschillen), of omdat het gewoon niet werkt(e) zoals het zou moeten werken. Het draait na een week nu bijna correct. Wat tegenvalt is de bereikbaarheid. Het lijkt gezien de reactietraagheid alsof support alleen traditionele kantoordagen en tijden werkt, en dan is de reclame van 7 dagen per week misleidend.
dinsdag 4 december 2018
erna
Was deze beoordeling nuttig? Nuttig 1 Niet nuttig 0
Nog nooit zo snel verhuisd!
Prijs/kwaliteitverhouding
Kwaliteit
Klantenservice
Vorige week heb ik het premium professional pakket bij Neostrada aangevraagd. In het begin leek het even mis te gaan. Klantenservice pakte het supersnel op en zorgde voor snelle levering van het pakket en de nodige codes. Inmiddels hebben we de website verhuisd. De verhuizing verliep probleemloos. Zeer tevreden met de overstap naar Neostrada
maandag 3 december 2018
Geert van Dartel
Was deze beoordeling nuttig? Nuttig 0 Niet nuttig 0
Goede dienstverlening maar het zou gestrurtureerd moeten worden.
Prijs/kwaliteitverhouding
Kwaliteit
Klantenservice
Pakket Premium Professional. Ik had wat probleempjes met het overzetten van mijn website en domein naar Neostrada. Ik had er geen ervaring mee en de gevraagde dienstverlening was op zich adequaat. Maar in het vervolg zou ik een uitgebreidere handleiding willen ontvangen hoe dat in zijn werk gaat. De kennisbank had geen dergelijke handleiding.
donderdag 22 november 2018
Peter Dijkstra
Was deze beoordeling nuttig? Nuttig 0 Niet nuttig 0
Helemaal goed en snelle reactie en hulp op je vraag.
Prijs/kwaliteitverhouding
Kwaliteit
Klantenservice
Nog bezig met het overzetten naar neostrada, maar direct veel hulp ontvangen op vragen e.d. Het enige kleine minpuntje vind ik dat er geen telefonisch contact mogelijk is. Dat gaat soms zoveel sneller en is veel duidelijker dan mailen. maar misschien is dat persoonlijk.
vrijdag 16 november 2018
wilma
Was deze beoordeling nuttig? Nuttig 0 Niet nuttig 0
Goede service, snelle levering en fijne service
Prijs/kwaliteitverhouding
Kwaliteit
Klantenservice
Pakket: Premium Business Klant sinds 03/11/2018Prijs/kwalitiet:Wij zijn nog maar net klant bij Neostrada. De website was na het bestellen van het pakket + de domeinnaam direct in de lucht. Ik denk dat we nog geen 5 minuten hebben moeten wachten tot we er aan konden beginnen. Ook qua prijs zit het super goed. We betalen nu 62 euro voor een jaar. Dit is tegenover andere hosting bureaus een zeer competitieve prijs. Zeker als je ziet wat je er allemaal voor krijgt. We zijn nog maar pas klant dus het is nog wel even afwachten maar tot nu toe loop alles op rolletjes.Kwaliteit:Over kwaliteit van de hosting hebben we nog geen klachten ondervonden. De website is snel en C-panel werkt makkelijk. Ook staat alles goed beschreven in de handleidingen dat ze aanbieden bij support.Klantenservice:Wij hebben tot nu toe 1 keer contact opgenomen met de support afdeling via chat. Bij de start had ik hier het meeste twijfels bij. Ik bel soms liever over zo'n zaken. Toch ben ik aangenaam verrast over de behandeling van mijn vraag. Mijn probleem was direct opgelost. De support van Neostrada weet waarmee deze bezig is. Ook was de support zeer vriendelijk en kwam er direct respons.Als ik dan toch 2 minpuntjes wil aanbrengen is het dat Neostrada niet 24/7 bereikbaar is en dat er geen telefoonnummer is aangegeven om naartoe te bellen voor support. Voor kleinere problemen is de chat meer dan goed genoeg maar voor grotere problemen heb ik toch nog mijn twijfels.
dinsdag 6 november 2018
Ward De Lens
Was deze beoordeling nuttig? Nuttig 0 Niet nuttig 0
Ik wil van ze af..
Prijs/kwaliteitverhouding
Kwaliteit
Klantenservice
Ik ben al drie jaar klant bij neostrada.nl. Heb het Professional pakket maar erg professioneel is het niet. Mijn website is al meerdere keren offline geweest. Je kan dit bedrijf niet bellen alles moet via mail of chat. De reactie tijden op mail/chat zijn geregeld traag en je wordt ook vaak afgescheept met een "Ik weet het niet een collega moet hier naar kijken". Nadat mijn website was gehacked kwam ik voor de zoveelste keer bij hun aan. Dit keer moest ik zelf maar even 80 euro betalen om het door hun te kunnen laten verhelpen. Dit is mijn laatste jaar klant hier, want een vreselijk slechte klantenservice en gebrek aan kennis
zaterdag 20 oktober 2018
Jane De Waard
Was deze beoordeling nuttig? Nuttig 1 Niet nuttig 2
Neostrada; wat een top bedrijf!!!
Prijs/kwaliteitverhouding
Kwaliteit
Klantenservice
Zat al aardig wat jaren bij de concurrent, maar was niet meer tevreden over bepaalde zaken. Eerst een proefpakketje genomen, en was echt verbaasd over alles. Goeie prijs/kwaliteit verhouding. Super duidelijke en goed werkende admin en echt top support. Ze hebben aardig voor me moeten werken, maar op geen fout kunnen betrappen!!! Niets meer dan lof voor dit bedrijf!
donderdag 11 oktober 2018
Eelco
Was deze beoordeling nuttig? Nuttig 0 Niet nuttig 0
Overzetten website en hosting
Prijs/kwaliteitverhouding
Kwaliteit
Klantenservice
Prestashop van vps naar hostingpakket doormiddel van de verhuisservice.
woensdag 10 oktober 2018
Yvonne
Was deze beoordeling nuttig? Nuttig 0 Niet nuttig 0
Goedkoop = duurkoop
Prijs/kwaliteitverhouding
Kwaliteit
Klantenservice
Onze webwinkel was aan het groeien maar de snelheid ging achteruit, dus zijn wij opzoek gegaan naar een oplossing. Een kennis raadde ons Neostrada aan dus heb ik contact opgenomen met Neostrada via de mail om te bespreken wat de mogelijkheden zijn. Mij werd een managed cloud hosting geadviseerd met alles erop en eraan.Van te voren netjes gevraagd of onze site dus ook echt sneller zou werken bij Neostrada en dat was volgens hun wel mogelijk met optimalisatie etc..Dus zijn wij overgestapt, vanaf de 1e dag begon de ellende al.. Website was onbereikbaar er werd geen actie ondernomen terwijl wij een managed cloud hosting hadden. Ook kan je ze niet bellen en moest dus alles via de mail of de livechat(welke niet optimaal werkt). Een antwoord op een mail of via de livechat kan wel eeuwen duren. Maar ondertussen zijn wij als bedrijf wel in paniek.. Want wij kunnen zelf ook nergens bij, omdat wij niet de juiste inloggegevens of de inloglinks hebben gekregen.Wij hebben letterlijk minimaal 20 mails gestuurd om te vragen of iemand gewoon ons kon helpen met de website, want of het was de mails die het niet werken, of de FTP gegevens, of de admin inlog.. Ga zo maar door. 3 weken lang zijn wij bezig geweest en dat heeft er voor gezorgd dat de omzet al met 20.000.- ging dalen. Na 3 weken waren wij het zo zat dat wij per direct zelf alles hebben verhuist.Wij hebben een website binnen 1 dag verhuist en zelf werkend gekregen, wat Neostrada in 3 weken niet is gelukt.Het mooiste er van is dat wij nog 500,- moeten betalen aan Neostrada en ze blijven incasso sturen. Je zou denken dat wij juist nog tegoed hebben, maar nee, Neostrada wil 500,- van ons want onze omzet is met 20.000 gedaald dankzij de mannen van Neostrada.
donderdag 4 oktober 2018
Enes Unver
Was deze beoordeling nuttig? Nuttig 1 Niet nuttig 3
Snel, simpel en efficiënt.
Prijs/kwaliteitverhouding
Kwaliteit
Klantenservice
Ik heb sinds vorige week een website bij neostrada. Ik betaal 1€/maand en dit is perfect. Ik heb mijn domein ook via hun gekocht en dit was binnen een minuut al online. Dit is de gemakkelijkste webhost die ik al gebruikt heb.
maandag 24 september 2018
Noa Lambert
Was deze beoordeling nuttig? Nuttig 1 Niet nuttig 0

Richtlijnen

Wij zien graag dat een Review:

  • 100% eerlijk is.
  • plus- en minpunten bevat.
  • details bevat.

Een Review wordt afgekeurd wanneer deze:

  • grove/kwetsende taal bevat.
  • links bevat.
  • onjuist is.
  • persoonsgegevens of andere gevoelige informatie bevat.

Deel jouw ervaring

Heb jij ervaring met Neostrada? Deel die dan op deze pagina.

Prijs/Kwaliteitverhouding
Kwaliteit
Klantenservice

Door op Reactie Plaatsen te klikken ga je akkoord met het privacybeleid van Webhosters.nl

Direct naar:

Webhosting

Business

€ 4,95 /maand
  • Opslag: 100 GB
  • Dataverkeer: 1 TB
  • SSD: Ja
  • Telefoon: Onbekend
  • Verhuisdienst: Ja (gratis)
  • SSL: Ja

VPS Hosting

Cloud 1

€ 9,95 /maand
  • Opslag: 100 GB
  • Dataverkeer: 1 TB
  • SSD: Ja
  • Telefoon: Onbekend
  • Verhuisdienst: Ja (gratis)
  • SSL: Ja