Neostrada

3,6 / 5 318 ervaringen Bekijk Deel jouw ervaring

Bedrijfsgegevens

  • 10 Werknemers
  • KvK-nummer: 50033425
Openingstijden
  • ma-don: 09:00-22:00
  • vrij: 09:00-17:00
  • za-zon:10:30-17:00
Website screenshot Neostrada

Overall score

3,6 / 5 318 ervaringen

Totaal (318)

  • Algemeen
  • Prijs/kwaliteitverhouding
  • Kwaliteit hosting
  • Klantenservice

Laatste 12 maanden (71)

  • Algemeen
  • Prijs/kwaliteitverhouding
  • Kwaliteit hosting
  • Klantenservice
Lees alle ervaringen

Over Neostrada
Neostrada uit Lelystad biedt goedkope webhosting aan, het starter pakket van het bedrijf is met €2,99 per maand normaal geprijsd en beschikt over 15 GB opslag, SSD en onbeperkte dataverkeer. Naar eigen zeggen maken 50 duizend klanten gebruik van de diensten van Neostrada.

Naast webhosting zien we ook Cloud hosting, oftewel een VPS in het productaanbod. De tarieven van een VPS bij Neostrada beginnen bij €9,95 per maand afhankelijk van het aantal vCPU’s dat wordt gekozen.

Neostrada Ervaringen en Klachten
Deel je ervaringen met webhosting en VPS van Neostrada in een review op onze website. Elke klacht over Neostrada zullen wij serieus in behandeling nemen en na bevestiging plaatsen. Ook krijgt de Webhoster de mogelijkheid te reageren via email op de klacht. Tevreden klanten vragen wij zo goed mogelijk te beschrijven welke hosting dienst goed bevalt en waarom de klantenservice prima is.

Ervaringen 318 op 32 pagina's

Absolute ramp
Prijs/kwaliteitverhouding
Kwaliteit
Klantenservice
Ik ben meerdere jaren klant bij Neostrada, in het begin zeer tevreden, maar ondertussen lijkt dit een spookbedrijf te zijn. Dit voorjaar werd de kostprijs met €120 euro verhoogd (van €192,38 naar €312,38). Telefoonnummer en Live Chat werden hun website gehaald. Facturen worden niet verstuurd per post of e-mail, zijn wel te vinden in je account. Maandag werden zonder enige verwittiging alle e-mailaccounts en de website (webshop) offline gehaald. Ik heb sinds maandag al meerdere e-mails gestuurd, maar daar wordt niet op gereageerd. Op hun website staat vermeld dat er binnen het uur gereageerd zou worden, in het automatische antwoord wordt 72 uur aangegeven. Er wordt op de site ook 99,99% uptime garantie gegeven. Factuur werd voldaan, dit staat ook zo aangegeven in het account. Ik heb ondertussen de domeinnaam en de mailboxen kunnen verhuizen naar een ander hostingsbedrijf. Echter is website nog steeds onbereikbaar en is het onmogelijk om een de laatste versie van de database en andere data te downloaden. Zowel ftp als het controlepaneel blijven onbereikbaar.
donderdag 15 juli 2021
Leen Van der Poten
Was deze beoordeling nuttig? Nuttig 0 Niet nuttig 0
Van goed bedrijf naar super slecht
Prijs/kwaliteitverhouding
Kwaliteit
Klantenservice
Van goed bedrijf naar super slecht. Heel erg jammer want ze gaven goede service maar zijn de laatste tijd niet meer te bereiken. Meerdere vragen gesteld maar kreeg nergens reactie op. Vervolgens na weken wachten alles daar weg verhuist. Toen gereageerd op betalingsherrinering dat ik niet wou betalen ivm niet geleverde service. Vervolgens binnen een dag reactie: "niet tijdig opgezegd. Factuur zal daarom nog voldaan moeten worden" Oplichters geworden, blijf hier ver can weg!
woensdag 30 juni 2021
Erik
Was deze beoordeling nuttig? Nuttig 0 Niet nuttig 0
Superslechte service, totaal niet bereikbaar
Prijs/kwaliteitverhouding
Kwaliteit
Klantenservice
Superslechte service, totaal niet bereikbaar Neostrada heeft eind maart aangegeven dat de prijzen van een resellerpakket met 250% omhoog gaan. Direct hierna ben ik bezig geweest om alles wat ik bij Neostrada heb zsm weg te verhuizen. Communicatie met Neostrada is gewoon niet mogelijk. De chat is constant offline, reacties op mail, als je die al krijgt, duren 4 werkdagen. Ze dreigen met incasso voor facturen die een normaal bedrijf gezien de omstandigheden gewoon zou crediteren. Geven vervolgens in de dreigmail aan dat je binnen 5 werkdagen moet reageren terwijl ze vervolgens zelf 4 dagen gewoon niet reageren. Reacties zijn totaal niet oplossingsgericht en waarschijnlijk copy/paste werk uit standaardteksten opgestelt door een manager die meer oog heeft voor het behalen van goede jaarcijfers ipv het tevreden stellen van de klant. Verschillende mails verstuurd en malen contact opgenomen, maar afdeling support heeft volgens mij overkill aan werk. De goede klantbeoordelingen op de site staan hier al jaren, mijn advies.. blijf lekker weg bij Neostrada.
donderdag 10 juni 2021
Tom
Was deze beoordeling nuttig? Nuttig 0 Niet nuttig 0
NEOSTRADA RECHTZAAK?
Prijs/kwaliteitverhouding
Kwaliteit
Klantenservice
Ook ik ben iemand die al jaren met Neostrada werkte, en hier enorm tevreden over was. Nu sinds een korte maand lijkt de volledige service weggevallen. Ik ben inmiddels al meer dan een week aan het wachten met een enorm klein probleem voor een klant van mij. Deze klant ontvangt namelijk geen mails terwijl alles goed gekoppeld is. Dit is iets wat bij Neostrada ligt! Ik heb Ze geprobeerd te bellen, dan krijg je een bandje wat vertelt: U kunt ons alleen met de chat bereiken. Kijk je op hun website, is de chatfunctie uitgeschakeld. Ik heb gemailt met Zowel Support@ Sales@ en info@ en dit al een volle week. Tot nu toe alleen nog maar een lading aan : Wij reageren binnen 72 uur op u! Nou, ik kan vertellen die zijn voorbij, net als het vertrouwen wat deze klant in mij had. Ik ben inmiddels aan het overstappen, want ik vertrouw Neostrada voor 0%! Ik heb de 40% verhoging niet eens benoemd, is ook niet nodig natuurlijk, want dat slaat nergens op. Ik heb gelezen dat er enorm veel soortgelijke klachten zijn over Neostrada hier. en vaak zijn het de bedragen waarvoor je NET GEEN rechtzaak gaat starten, graag zou ik willen sparren met andere gedupeerde voor een mogelijkheid om een rechtzaak samen aan te spannen. Voor contact wil ik graag mijn zakelijke Email hier achterlaten, echter staat deze bij Neostrada zelf. Dus bij deze mijn persoonlijke Email adres : Patrickprincen21 @ Gmail .com Samen zijn we altijd sterker, en ik weiger te accepteren dat Neostrada met deze manier van werken door kan gaan.
vrijdag 4 juni 2021
Patrick Princen
Was deze beoordeling nuttig? Nuttig 1 Niet nuttig 0
KLANTONVRIENDELIJKE BELAZERAARS
Prijs/kwaliteitverhouding
Kwaliteit
Klantenservice
Al sinds 2014 klant bij Neostrada. Elk jaar netjes mijn rekeningen betaald. De facturen die door Neostrada zijn verzonden, zijn nooit in mijn mailbox gekomen. Ze sturen ook even geen brief aan huis?? Ik krijg opeens een incasso opgestuurd voor een rekening van 15 euro. Nu moet ik opeens 55 euro betalen? Bleek het dat Neostrada de rekeningen naar een VERKEERDE email verstuurde en ik dus onterecht ben verstuurd naar een incassobureau. Dit aangegeven en ik krijg een lomp antwoord dat de kosten al zijn gemaakt en dat ik alsnog die incasso moet gaan betalen. Ik heb per direct mijn account daar opgezegd WEG ERMEE. Rot bedrijf BAH
dinsdag 1 juni 2021
Iris
Was deze beoordeling nuttig? Nuttig 0 Niet nuttig 0
hard achteruit
Prijs/kwaliteitverhouding
Kwaliteit
Klantenservice
Al jaren positieve klant bij neostrada. Maar vertrekken nu wel. 40% verhoging en niemand bereikbaar via mail. Geen chat of telefoonnummer voor direct contact. Service wordt niet meer geleverd. Neostrada gaat hard achteruit.
donderdag 27 mei 2021
René
Was deze beoordeling nuttig? Nuttig 4 Niet nuttig 0
Zeer slecht geworden!!!
Prijs/kwaliteitverhouding
Kwaliteit
Klantenservice
Hier ook jarenlang tevreden geweest, maar afgelopen tijd slechte ervaringen. Onlangs een prijs verhoging van 40% doorgevoerd en de support is 100% naar beneden gegaan. Geen telefoonnummer, chat niet beschikbaar. Je kunt dus helemaal niks. Echt heel slecht geworden en het was ooit heeeeeel goed. Geen Neostrada meer voor mij!
dinsdag 25 mei 2021
Berry
Was deze beoordeling nuttig? Nuttig 1 Niet nuttig 0
Slechte service laatste tijd
Prijs/kwaliteitverhouding
Kwaliteit
Klantenservice
Jarenlang tevreden geweest, maar afgelopen tijd slechte ervaringen. Domeinnaam die ineens verwijderd was, nameservers die niet meer aan te passen zijn. Daardoor is mijn website niet of slecht bereikbaar. Support hoort volgens de website binnen 1 dag te reageren, geven zichzelf in een bevestigingsmail ineens 72 uur de tijd, maar na 4 dagen nog steeds geen gehoor. Geen telefoonnummer, chat niet beschikbaar. Je kunt dus helemaal niks.
woensdag 19 mei 2021
Niki
Was deze beoordeling nuttig? Nuttig 2 Niet nuttig 0
72 uur wachttijd
Prijs/kwaliteitverhouding
Kwaliteit
Klantenservice
Heel ontevreden over de veel te late reactietijd. Wij betalen soms €1.300,- per maand en de meeste van onze klanten kunnen nu niet uitgaand mailen. Dit terwijl Neostrada zich verschuild achter 72!!! uur reactie tijd. Ik ben inmiddels een schade claim aan het voorbereiden.
vrijdag 14 mei 2021
Joost Lans
Was deze beoordeling nuttig? Nuttig 4 Niet nuttig 0
Beursig platte boel
Prijs/kwaliteitverhouding
Kwaliteit
Klantenservice
Linke boel aan het worden. Beleggers kunnen al bijna 24 uur Beursig raadplegen. Geen respons...
dinsdag 11 mei 2021
Petrick
Was deze beoordeling nuttig? Nuttig 2 Niet nuttig 0

Richtlijnen

Wij zien graag dat een Review:

  • 100% eerlijk is.
  • plus- en minpunten bevat.
  • details bevat.

Een Review wordt afgekeurd wanneer deze:

  • grove/kwetsende taal bevat.
  • links bevat.
  • onjuist is.
  • persoonsgegevens of andere gevoelige informatie bevat.

Deel jouw ervaring

Heb jij ervaring met Neostrada? Deel die dan op deze pagina.

Prijs/Kwaliteitverhouding
Kwaliteit
Klantenservice

Door op Reactie Plaatsen te klikken ga je akkoord met de richtlijnen en het privacybeleid van Webhosters.nl

Direct naar:

Webhosting

Business

€ 9,99 /maand
  • Opslag: 100 GB
  • Dataverkeer: 1 TB
  • SSD: Ja
  • Telefoon: Nee
  • Verhuisdienst: Ja (gratis)
  • SSL: Ja

 

VPS Hosting

Cloud 1

€ 9,95 /maand
  • Opslag: 100 GB
  • Dataverkeer: 1 TB
  • SSD: Ja
  • Telefoon: Nee
  • Verhuisdienst: Ja (gratis)
  • SSL: Ja