Neostrada

3,7 / 5 180 ervaringen Bekijk Deel jouw ervaring

Bedrijfsgegevens

  • 10 Werknemers
  • KvK-nummer: 50033425
Openingstijden
  • ma-don: 09:00-22:00
  • vrij: 09:00-17:00
  • za-zon:10:30-17:00
Website screenshot Neostrada

Overall score

3,7 / 5 180 ervaringen

Totaal (180)

  • Algemeen
  • Prijs/kwaliteitverhouding
  • Kwaliteit hosting
  • Klantenservice

Laatste 12 maanden (52)

  • Algemeen
  • Prijs/kwaliteitverhouding
  • Kwaliteit hosting
  • Klantenservice
Lees alle ervaringen

Over Neostrada
Neostrada uit Lelystad biedt goedkope webhosting aan, het starter pakket van het bedrijf is met €2,99 per maand normaal geprijsd en beschikt over 15 GB opslag, SSD en onbeperkte dataverkeer. Naar eigen zeggen maken 50 duizend klanten gebruik van de diensten van Neostrada.

Naast webhosting zien we ook Cloud hosting, oftewel een VPS in het productaanbod. De tarieven van een VPS bij Neostrada beginnen bij €9,95 per maand afhankelijk van het aantal vCPU’s dat wordt gekozen.

Neostrada Ervaringen en Klachten
Deel je ervaringen met webhosting en VPS van Neostrada in een review op onze website. Elke klacht over Neostrada zullen wij serieus in behandeling nemen en na bevestiging plaatsen. Ook krijgt de Webhoster de mogelijkheid te reageren via email op de klacht. Tevreden klanten vragen wij zo goed mogelijk te beschrijven welke hosting dienst goed bevalt en waarom de klantenservice prima is.

Ervaringen 180 op 18 pagina's

accuraat en snel
Prijs/kwaliteitverhouding
Kwaliteit
Klantenservice
Hoewel alles via mail en chat gaat wordt er zeer snel gehandeld en accuraat gewerkt. Wij zijn er zeer blij mee!
maandag 9 september 2019
Jack
Was deze beoordeling nuttig? Nuttig 0 Niet nuttig 0
Support bij verhuizing domein (onderbrengen bij bestaand domein) + mail Office365
Prijs/kwaliteitverhouding
Kwaliteit
Klantenservice
Er moest een domein verhuisd worden waarna ik contact zocht met support van Neostrada waar al een domein gehost wordt. snel en duidelijk antwoord met verwijzing naar website voor verdere duidelijke informatie. Nadat het domein verhuisd was naar Neostrada nogmaals contact gezocht met support om de office365 DNS records goed te zetten. Ook hier weer een zeer snel antwoord met een verwijzing naar website voor verdere informatie. Na het omzetten van de DNS records moest er nog een e-mail routering ingesteld worden wat mij niet lukte (het betreffende domein stond er niet tussen). Weer contact gezocht met support, had ik vergeten om het domein toe te voegen (stom van me ;-) ). Nadat dit geregeld was kon de routering ook in gang gezet worden en was het een uurtje wachten voordat alle DNS records en routering waren doorgezet.Een supersnelle supportdesk van Neostrada die kort en krachtig antwoord met uitleg en verwijzing naar de desbetreffende supportwebsite met het juiste artikel. Een welverdiende dikke pluim.
dinsdag 3 september 2019
Jan-Erik Mense
Was deze beoordeling nuttig? Nuttig 0 Niet nuttig 0
Niet meer wat het was
Prijs/kwaliteitverhouding
Kwaliteit
Klantenservice
Jarenlang cloud gebruiker, maar nu toch de overstap gemaakt. Support is goed, maar administratief Is het slecht geworden. Facturen die niet kloppen als je bulk prijzen hebt op domeinnamen. Ze schrijven automatische van je bank af dus regelmatig crediteren en hopen dat het goed gaat. Dan de cloud zelf welke ik huurde icm Cpanel helaas al een tijd geen update meer van de server(lees cloud) software De scripts welke ik gebruikt meldde out of date van server software, support meldde mij dat dit bekend was en dat medio 2020 nieuwe versies werden geïnstalleerd. Leuk, maar ik verwacht actuele updates bij een hoster. Nu opgezegd, ik ben er nog niet vanaf want alhoewel ik domeinnamen en cloud server heb opgezegd tot mijn verrassing toch nog een factuur. Blijkt van Cpanel te zijn die je los erbij huurt blijkbaar. Vraag is natuurlijk wat je daar aan hebt als je geen ruimte meer huurt. Je zou zeggen bij opzeggen cloud server stopt ook Cpanel. Je sluit het immers gelijk af bij de inschrijving. Dan lijkt het veel op wat je hier leest dat geld belangrijker is dan klanten Toch ik klaag niet, ooit een uitstekende hoster waar ik altijd tevreden over was. De overname door een andere partij heeft een hoop veranderd en niet in goede zin waardoor ik inmiddels ben overgestapt
zaterdag 10 augustus 2019
A.vd Berg
Was deze beoordeling nuttig? Nuttig 1 Niet nuttig 0
goede hostingpartij
Prijs/kwaliteitverhouding
Kwaliteit
Klantenservice
Overal loopt iedereen te klagen over de prijsverhoging. Dit is terecht. hosting voor 80 cent per maand? Ach kom op. Als je naar de concurrerende partijen kijkt dan zie je dat Neostrada netjes in de prijs zit :)Jongens helpen je direct als het moet. Thnx!
donderdag 1 augustus 2019
achmed A
Was deze beoordeling nuttig? Nuttig 0 Niet nuttig 1
Prijsverhoging
Prijs/kwaliteitverhouding
Kwaliteit
Klantenservice
Oplichters neem geen webhosting bij deze partij. Mijn webhosting starter is van 12 euro per jaar naar 35 euro per jaar gestegen.
zondag 14 juli 2019
Mo
Was deze beoordeling nuttig? Nuttig 2 Niet nuttig 0
kijk uit met neostrada
Prijs/kwaliteitverhouding
Kwaliteit
Klantenservice
prijzen van pakketten zijn verdubbeld en soms verdriedubbeld; geen antwoord op mijn vragen hierover
vrijdag 12 juli 2019
elle droom
Was deze beoordeling nuttig? Nuttig 7 Niet nuttig 0
Nog erger dan waardeloos :)
Prijs/kwaliteitverhouding
Kwaliteit
Klantenservice
Neostrada is echt een schande van een bedrijf voor de hosting wereld. Nadat wij een webhosting pakket hadden overgenomen en deze enkele uren later werd verlengd zonder dat wij hier kennis van hadden kregen wij een torenhoge factuur. Wij hebben direct daarna kenbaar gemaakt dat we het pakket niet meer willen.Vrijwel direct na deze mail hebben wij een incasso bureau op ons dak gekregen. Mensen die Neostrada overwegen; DOE HET NIET. Het is een schande van een bedrijf met zogenaamd klantvriendelijkheid hoog in het vaandel, forget it. Het is alles behalve dat. Helemaal WAARDELOOS!
zaterdag 6 juli 2019
Nik
Was deze beoordeling nuttig? Nuttig 9 Niet nuttig 0
Goede service, professioneel aangepakt
Prijs/kwaliteitverhouding
Kwaliteit
Klantenservice
Ik ben als webdeveloper zeer tevreden met Neostrada. Ga hier zeker in de toekomst meer hostingruimte bestellen.
vrijdag 5 juli 2019
Benjamin Rodrigues
Was deze beoordeling nuttig? Nuttig 0 Niet nuttig 3
Prijsverhoging van 99 euro zonder enig overleg
Prijs/kwaliteitverhouding
Kwaliteit
Klantenservice
Ze voeren zonder enig overleg of aankondiging een prijsverhoging door voor de hosting! Eerste jaar 80 euro voor pakket. 2e jaar 179 euro voor hetzelfde pakket! Prijsverhoging kan ik mee leven maar 99 euro? Als je dit aangeeft geven ze gemakkelijk aan u kunt uw hostingpakket downgraden of opzeggen!
dinsdag 2 juli 2019
Richard
Was deze beoordeling nuttig? Nuttig 5 Niet nuttig 0
Zeker aan te raden
Prijs/kwaliteitverhouding
Kwaliteit
Klantenservice
Bestellen ging heel snel en makkelijk. Vervolgens kon ik doordeweeks gelijk live chatten met de hulpservice als ik ergens vastliep. Ook via de mail kreeg ik snel hulp. Ik zou Neostrada zeker aanraden.
maandag 1 juli 2019
Andrea Gandolfi
Was deze beoordeling nuttig? Nuttig 0 Niet nuttig 3

Richtlijnen

Wij zien graag dat een Review:

  • 100% eerlijk is.
  • plus- en minpunten bevat.
  • details bevat.

Een Review wordt afgekeurd wanneer deze:

  • grove/kwetsende taal bevat.
  • links bevat.
  • onjuist is.
  • persoonsgegevens of andere gevoelige informatie bevat.

Deel jouw ervaring

Heb jij ervaring met Neostrada? Deel die dan op deze pagina.

Prijs/Kwaliteitverhouding
Kwaliteit
Klantenservice

Door op Reactie Plaatsen te klikken ga je akkoord met het privacybeleid van Webhosters.nl

Direct naar:

Webhosting

Business

€ 9,99 /maand
  • Opslag: 100 GB
  • Dataverkeer: 1 TB
  • SSD: Ja
  • Telefoon: Onbekend
  • Verhuisdienst: Ja (gratis)
  • SSL: Ja

VPS Hosting

Cloud 1

€ 9,95 /maand
  • Opslag: 100 GB
  • Dataverkeer: 1 TB
  • SSD: Ja
  • Telefoon: Onbekend
  • Verhuisdienst: Ja (gratis)
  • SSL: Ja