Neostrada

2,2 / 5 341 ervaringen Bekijk Deel jouw ervaring

Bedrijfsgegevens

  • 10 Werknemers
  • KvK-nummer: 50033425
Openingstijden
  • ma-don: 09:00-22:00
  • vrij: 09:00-17:00
  • za-zon:10:30-17:00

Overall score

2,2 / 5 341 ervaringen

Totaal (341)

  • Algemeen
  • Prijs/kwaliteitverhouding
  • Kwaliteit hosting
  • Klantenservice

Laatste 12 maanden (19)

  • Algemeen
  • Prijs/kwaliteitverhouding
  • Kwaliteit hosting
  • Klantenservice
Lees alle ervaringen

Over Neostrada
Neostrada uit Lelystad biedt goedkope webhosting aan, het starter pakket van het bedrijf is met €2,99 per maand normaal geprijsd en beschikt over 15 GB opslag, SSD en onbeperkte dataverkeer. Naar eigen zeggen maken 50 duizend klanten gebruik van de diensten van Neostrada.

Naast webhosting zien we ook Cloud hosting, oftewel een VPS in het productaanbod. De tarieven van een VPS bij Neostrada beginnen bij €9,95 per maand afhankelijk van het aantal vCPU’s dat wordt gekozen.

Neostrada Ervaringen en Klachten
Deel je ervaringen met webhosting en VPS van Neostrada in een review op onze website. Elke klacht over Neostrada zullen wij serieus in behandeling nemen en na bevestiging plaatsen. Ook krijgt de Webhoster de mogelijkheid te reageren via email op de klacht. Tevreden klanten vragen wij zo goed mogelijk te beschrijven welke hosting dienst goed bevalt en waarom de klantenservice prima is.

Ervaringen 341 op 7 pagina's

Mening
Prijs/kwaliteitverhouding
Kwaliteit
Klantenservice
Is goed koop voor je eigen website te hebben en is ook de dag er na al online.
donderdag 18 augustus 2022
Jaydrick Fornerino
Was deze beoordeling nuttig? Nuttig 0 Niet nuttig 0
Top bedrijf!
Prijs/kwaliteitverhouding
Kwaliteit
Klantenservice
Wat een top service! Ik heb een grote fout op de Website gemaakt waardoor alles eruit lag. Toen ik dit probleem vertelde bij Jon van Neostada heeft hij gelijk al zijn werk aan de kant gezet en is hij gelijk begonnen dit probleem op te lossen. Waar gebeurt dit in deze tijd nog? Ik ben super tevreden over de service. Zeker een aanrader. Ben je opzoek naar een goede en betrouwbare hostingpartij, dan moet je zeker even kijken op www.neostrada.nl. Ze zullen je niet teleurstellen. 5 sterren zijn de meer dan waard 💪🏾👌🏾
maandag 25 juli 2022
Sherwin
Was deze beoordeling nuttig? Nuttig 0 Niet nuttig 1
Tevreden
Prijs/kwaliteitverhouding
Kwaliteit
Klantenservice
Ik had een vraag over mijn domeinnaam die ik al heb, om daar een website aan te koppelen. Ik had binnen een paar uur een reactie met een duidelijk antwoord. Echt helemaal top!!
donderdag 9 juni 2022
Kitty
Was deze beoordeling nuttig? Nuttig 0 Niet nuttig 1
Bllijf weg bij Neostrada en handen weg bij moederbedrijf Total Webhosting Services te Blaricum
Prijs/kwaliteitverhouding
Kwaliteit
Klantenservice
Sinds jaren een zeer tevreden klant van Neostrada. Tot vorig jaar. Opeens een extreem verhoogde factuur die €230 hoger was dan het jaar ervoor. Binnen de termijn van drie maanden die in hun eigen leveringsvoorwaarden staan bezwaar gemaakt en getracht het contract ongedaan te maken. Ik ben nu nog bezig met ze. Ondertussen heeft men ongevraagd zaken aan de websites verandert, waardoor de hele cPanel niet meer werkt zoals voorheen. De klantenservice reageeert niet of nauwelijks. Dit riekt naar oplichterij. Ik zou ook een ieder willen aanraden om zo spoedig mogelijk over te gaan naar een andere provider. Zoals ook in andere reacties is te zien is de verslechtering waarschijnlijk te danken aan de overname van het huidige moederbedrijf Total Webhosting Services te Blaricum. De CEO van dat bedrijf, Matthieu van Amerongen is blijkbaar allemaal kleinere hosting bedrijven aan elkaar aan het rijgen om het straks met een enorme winst te verkopen en interesseert het blijkbaar geen enkele zak dat zijn klanten regelrecht een poot wordt uitgedraaid.
dinsdag 31 mei 2022
Richard
Was deze beoordeling nuttig? Nuttig 2 Niet nuttig 0
Mijn advies: blijf weg bij Neostrada en TWS
Prijs/kwaliteitverhouding
Kwaliteit
Klantenservice
Mijn advies: blijf zo ver mogelijk bij dit bedrijf uit de buurt. Neostrada was vroeger een geweldig bedrijf, maar sinds de overname van TWS (die alle kleine hostingbedrijven opkoopt) ronduit belabberd. Ik heb weken terug mails gestuurd en nooit een reactie ontvangen, ook niet na 2 herinneringen. Het enige waar ze goed in zijn, is het sturen van facturen. TWS koopt bedrijven op, verhoogt de prijzen enorm (van 60 euro een paar jaar terug naar 360 euro nu!) en de service holt vervolgens enorm achteruit. Ga niet in zee met deze bedrijven!
dinsdag 10 mei 2022
Elias
Was deze beoordeling nuttig? Nuttig 3 Niet nuttig 0
website gaat uit de lucht zonder reden of melding
Prijs/kwaliteitverhouding
Kwaliteit
Klantenservice
onze website is door de overnale naar basic gegaan wat wij niet wilde en nu ervaren we trage site en aanvallen op onze site wellicht is dat de reden waardoor offline... wat een klucht nu!
vrijdag 25 februari 2022
biesman
Was deze beoordeling nuttig? Nuttig 4 Niet nuttig 0
Zo jammer
Prijs/kwaliteitverhouding
Kwaliteit
Klantenservice
Al jaren een tevreden klant, tot ik een nieuw domein registreerde en dit liet omzetten naar een ander domein. Niets werkt meer, krijg geen reacties, echt slecht geworden. Ik ga een andere zoeken, want dit is echt te belachelijk voor woorden. Niet bereikbaar en na 10 mailtjes wordt er eindelijk gereageerd en als je dan toestemming geeft om het om te zetten werkt er niet meer.
maandag 21 februari 2022
Hans
Was deze beoordeling nuttig? Nuttig 2 Niet nuttig 1
Gewoon niet doen, zoek een andere host!
Prijs/kwaliteitverhouding
Kwaliteit
Klantenservice
Heb een aantal jaar serieus plezier gehad van de service die Neostrada mij aanbood, zelfs klanten jaren Neostrada aanbevolen. Maar sinds dat ze zijn overgenomen is Neostrada simpelweg ruk. We zijn momenteel al onze klanten aan het migreren naar een andere service. Want: Support is non-existent en als ze er zijn, mag je alles alsnog zelf oplossen (dat is echt anders geweest). De servers zijn echt bizar slecht en ze doen er ook niks aan om het te verbeteren (heb momenteel niks op een domein staan en krijg een laadsnelheid van 14 seconden, en dat met geen content). Besteed hier al weer veel te veel tijd aan. Kortom, gewoon niet doen.
maandag 31 januari 2022
Storm
Was deze beoordeling nuttig? Nuttig 3 Niet nuttig 0
OPLICHTERS
Prijs/kwaliteitverhouding
Kwaliteit
Klantenservice
Wij willen onze €207,66 terug voor een premium (shit) site. Wij kregen continu virussen (dus totaal niet beschermd) en hebben dit zelf moeten oplossen. 6x contact opgenomen hierover, 1x gehoor gekregen. Maar dat was omdat we ze extra moesten betalen, toen waren ze wel te bereiken. Ze halen onze site zomaar uit de lucht, direct zonder enige overleg of oplossing aan te bieden. Wij zitten al 2 jaar bij deze oplichters en ze zijn al 2 jaar niet telefonisch bereikbaar en het chat knopje op de site doet het al 2 jaar!!!!!! NIET. Maar claimen wel met trots dat ze 50.000 te vrede klanten hebben. Enige wat ik wil is mijn geld terug. Voor de rest hoef ik helemaal niks meer van jullie. Onzin bedrijf.
maandag 3 januari 2022
L ham
Was deze beoordeling nuttig? Nuttig 4 Niet nuttig 1
Belachelijke prijsverhoging
Prijs/kwaliteitverhouding
Kwaliteit
Klantenservice
Ik kreeg net de factuur. Ik schrok mij een rolberoerte. Zonder melding, aankondiging of wat dan ook krijg ik een prijs verhoging van bijna 150%. Dat is toch gewoon ingehoord.
dinsdag 7 december 2021
Bianca
Was deze beoordeling nuttig? Nuttig 5 Niet nuttig 0
Ontzettend jammer ... einde van een tijdperk
Prijs/kwaliteitverhouding
Kwaliteit
Klantenservice
Was altijd SUPER-tevreden over Neostrada, totdat ze overgenomen werden .... Niet meer telefonisch of via de chat te bereiken, supportmails worden pas na 3-4 (!!) dagen beantwoord, enorme, echt buitenproportionele prijsverhogingen, hostngpakketten die onaangekondigd veranderen. En het wordt je allemaal zo door de strot geduwd. Echt enorm balen en ontzettend jammer dat mijn oude vertrouwde Neostrada zo in kwaliteit is achteruit gegaan. :-(
woensdag 17 november 2021
Piet
Was deze beoordeling nuttig? Nuttig 9 Niet nuttig 0
Slechtste klantenservice allertijde
Prijs/kwaliteitverhouding
Kwaliteit
Klantenservice
domein gereserveerd bij neostrada. Webhosting pakket aangeschaft. Enige doel was een mail adres aan kunnen maken zodat er gemailt kan worden. Koud kunstje zou je denken. netjes in Cpanel een mail adres aangemaakt ging ook goed. Inlogen in de webmail en testen maar. Uitgaande mail gaat prima. Echter vanaf een willekeurig mail adres een e-mail sturen naar het aangemaakte adres is godsonmogelijk en blijft terug komen. in Cpanel is duidelijk te zien dat het probleem in de DKIM en SPF records zit. Nu ondertussen 13 emails met support uitgewisseld en ben nog geen steek verder. Neostrada staat op het punt overgenomen te worden door Versio. Maar ook hun kunnen dit probleem niet voor me oplossen schijnbaar. Dus wat doet neostrada vervolgens, ze sluiten gewoon het ticket want volgens hun was het probleem opgelost. Ik kon tenslotte gewoon een website uploaden naar het domein. Waar ik uit opmaak dat mijn mails gewoonweg niet gelezen worden. Nimmer gevraagd om een website te kunnen uploaden we willen louter emailen met het domein. Kortom betaald voor een domein en een jaar hosting en kan er tot op de dag van vandaag helemaal niks mee. Chat functie klantenservice staat uit. Geen telefoonnummer die je kan bellen alleen de hopeloze service van support@neostrada.nl Ik raad iedereen aan een andere hoster te kiezen dan neostrada of diens moeder versio. Want als er enigszins iets niet werkt word je dus gewoon aan je lot overgelaten.
maandag 15 november 2021
Neal Nijman
Was deze beoordeling nuttig? Nuttig 5 Niet nuttig 0
Heel goede ervaring
Prijs/kwaliteitverhouding
Kwaliteit
Klantenservice
Ben sinds 1 november klant bij Neostrada met als pakket Webhosting Light. Ik heb ook een hostingpakket lopen bij een concurrent en ik moet zeggen dat ik bij Neostrada heel aangenaam verrast ben over wat ik allemaal krijg voor de prijs die ik maar betaal. Om nog maar te zwijgen over het gemak en het gebruik van CPanel, echt een absolute aanrader. Het activeren en instellen van mijn nieuwe account was een fluitje van een cent, geen enkele hulp bij nodig gehad, dus over de klantenservice kan ik geen objectief oordeel geven wegens niet eens nodig gehad. Als ik dan toch één minpuntje zou moeten geven is het dat het activeren van PhP8.0 een probleempje gaf, maar door even een lagere versie te gebruiken was dat ook direct van de baan.
maandag 8 november 2021
Louis Roger
Was deze beoordeling nuttig? Nuttig 0 Niet nuttig 6
Site onbereikbaar en mail werkt niet
Prijs/kwaliteitverhouding
Kwaliteit
Klantenservice
Al de hele week bezig om er achter te komen waarom mijn site offline is en ik geen mail meer binnen krijg. Zakelijk lig ik lam. Kan doen wat ik wil maar geen reactie van Neostrada. Inmiddels met ander domijn naar Antagonist over gestapt. Slechte service van Neostrada.
vrijdag 5 november 2021
Raymond Vasterink
Was deze beoordeling nuttig? Nuttig 0 Niet nuttig 0
Even een update (vlucht weg van NEOSTRADA nu het nog kan !!!!)
Prijs/kwaliteitverhouding
Kwaliteit
Klantenservice
Niet alleen mijn wordpress login ligt eruit maar ook mijn site's mailtjes gestuurd, zonder reactie, via facebook een reactie gestuurd, ook weer geen reply, Wat een fantastische prutsers zijn het daar ook, zodra NEOSTRADA zich ergens mee bemoeit gaat het fout, Überhaupt een waardeloos stelletje prutsers, ook voor de CORONA ellende waren ze nooit bereikbaar. met allerlei excuses. De bal wordt inderdaad steeds bij de klant gelegd. maar nooit de hand in eigen boezem steken.
dinsdag 12 oktober 2021
Eric
Was deze beoordeling nuttig? Nuttig 1 Niet nuttig 0
Heel belazarde kwaliteit
Prijs/kwaliteitverhouding
Kwaliteit
Klantenservice
Ik was ooit klant bij NEOSTRADA maar ben weg gegaan met mn site's omdat er geen enkele fatsoenlijke helpdesk is/was, Overgestapt naar een andere partij, en jesus mina zijn deze samen gegaan met NEOSTRADA. Waardeloos dit. probeer al de hele ochtend bij mijn wordpress site te komen maar zonder resultaat. Wat een flut bedrijf is dit toch. Nu weer op zoek naar een andere partij, en dan maar hopen dat deze niet worden overgenomen door NEOSTRADA
dinsdag 12 oktober 2021
Eric
Was deze beoordeling nuttig? Nuttig 2 Niet nuttig 0
Extreem slecht
Prijs/kwaliteitverhouding
Kwaliteit
Klantenservice
Jarenlang prima bedrijf geweest. Momenteel is het een grote rotzooi. Al mijn websites zijn al 10 dagen offline, support doet helemaal niks, stuurt facturen voor werkzaamheden die niet zijn verricht en ondertussen loop ik al mijn inkomsten mis. Gezien de andere reviews hieronder is er maar 1 conclusie: WEGBLIJVEN!
dinsdag 12 oktober 2021
T
Was deze beoordeling nuttig? Nuttig 2 Niet nuttig 0
Oplichters
Prijs/kwaliteitverhouding
Kwaliteit
Klantenservice
De webhosting is van zeer slechte kwaliteit en zelfs na het opzeggen van een pakket sturen ze een extern incassobedrijf! Wat een oplichters!
vrijdag 8 oktober 2021
Shaun
Was deze beoordeling nuttig? Nuttig 3 Niet nuttig 0
Blijf weg bij deze partij!
Prijs/kwaliteitverhouding
Kwaliteit
Klantenservice
Een paar jaar geleden bij deze partij terechtgekomen. Altijd prima dienstverlening en ondersteuning gehad. Tot een half jaar geleden. Diensten zijn vele malen duurder geworden, regelmatig (een aantal keren per week) zijn servers niet benaderbaar. En het meest vervelende is dat de servicedesk amper bereikbaar is en ALS ze antwoorden zij alles ontkennen. Het is troep. Geen andere woorden voor! Helaas!
woensdag 6 oktober 2021
Wim
Was deze beoordeling nuttig? Nuttig 3 Niet nuttig 0
Geen reactie op emails
Prijs/kwaliteitverhouding
Kwaliteit
Klantenservice
Waardeloos bedrijf. Hier wil je echt geen klant zijn!! Ik zit er al ruim 4 jaar. Nu grote problemen, cpanel is geblokkeerd en daardoor de websites + email offline. Reken er maar niet op, dat ze je verder helpen. Misschien volgend jaar, wie weet!
dinsdag 14 september 2021
T
Was deze beoordeling nuttig? Nuttig 2 Niet nuttig 0
Tevreden
Prijs/kwaliteitverhouding
Kwaliteit
Klantenservice
Inmiddels heb ik mijn website en week geleden opgezet. Super tevreden met het resultaat en de prijs/kwaliteitverhouding. Neostrada is zeker aan te raden!
zaterdag 4 september 2021
Justin
Was deze beoordeling nuttig? Nuttig 0 Niet nuttig 4
Absoluut wegblijven!
Prijs/kwaliteitverhouding
Kwaliteit
Klantenservice
Absoluut wegblijven! Sinds 2017 zeer tevreden klant maar alles wordt nu kapot gemaakt (lees door overname). Al 7d wacht ik op reactie support. Maar bovenal is een klein pakket van €5 zonder aankondiging verlengd én upgraded naar een pakket van €25 (5x zo duur!) Krijg maar geen reactie, heb automatische incasso maar uitgeschakeld en ga deze factuur niet betalen. Echt wegblijven hier. Heel jammer, want was hele goede hoster!
donderdag 2 september 2021
Pepijn
Was deze beoordeling nuttig? Nuttig 4 Niet nuttig 0
Kapot na overname
Prijs/kwaliteitverhouding
Kwaliteit
Klantenservice
Downgrades van pakketten, Prijsverhogingen, support-tickets na 3 weken voorbarig sluiten met de aanname 'dat het misschien al gelukt is'. Doodzonde, Neostrada was een prachtbedrijf, medewerkers met vakkennis. Helaas is er na overname van amateur hostingclub TWS niets meer van over. Hoop dat de oud medewerkers een betere situatie hebben kunnen vinden.
dinsdag 10 augustus 2021
Daniel
Was deze beoordeling nuttig? Nuttig 2 Niet nuttig 1
Van prima naar verschrikkelijk
Prijs/kwaliteitverhouding
Kwaliteit
Klantenservice
Was ooit een heel redelijk webhosting bedrijf, maar nu wil ik er niets meer mee te maken hebben. Enige tijd geleden werden plotseling de prijzen meer dan verdubbeld, zonder mededeling vooraf. Telefonisch contact is niet meer mogelijk, evenals de 'chat'. Antwoord op e-mail duurt dagenlang wat communicatie vrijwel onmogelijk maakt. Verhuizen van domeinnamen wordt moeilijk gemaakt met quarantaine en zo. VERSCHRIKKELIJK!
woensdag 4 augustus 2021
Hans Groener
Was deze beoordeling nuttig? Nuttig 3 Niet nuttig 0
Doe geen zaken met dit bedrijf
Prijs/kwaliteitverhouding
Kwaliteit
Klantenservice
Probeer al maanden een reactie te krijgen, maar ze reageren nergens meer op!
donderdag 29 juli 2021
Pim
Was deze beoordeling nuttig? Nuttig 4 Niet nuttig 0
Oplichters
Prijs/kwaliteitverhouding
Kwaliteit
Klantenservice
Ongevraagd onze pakket geupgrade, we betalen nu 2x zoveel. Klantenservice is niet bereikbaar.
zondag 25 juli 2021
Omar
Was deze beoordeling nuttig? Nuttig 5 Niet nuttig 0
Absolute ramp
Prijs/kwaliteitverhouding
Kwaliteit
Klantenservice
Ik ben meerdere jaren klant bij Neostrada, in het begin zeer tevreden, maar ondertussen lijkt dit een spookbedrijf te zijn. Dit voorjaar werd de kostprijs met €120 euro verhoogd (van €192,38 naar €312,38). Telefoonnummer en Live Chat werden hun website gehaald. Facturen worden niet verstuurd per post of e-mail, zijn wel te vinden in je account. Maandag werden zonder enige verwittiging alle e-mailaccounts en de website (webshop) offline gehaald. Ik heb sinds maandag al meerdere e-mails gestuurd, maar daar wordt niet op gereageerd. Op hun website staat vermeld dat er binnen het uur gereageerd zou worden, in het automatische antwoord wordt 72 uur aangegeven. Er wordt op de site ook 99,99% uptime garantie gegeven. Factuur werd voldaan, dit staat ook zo aangegeven in het account. Ik heb ondertussen de domeinnaam en de mailboxen kunnen verhuizen naar een ander hostingsbedrijf. Echter is website nog steeds onbereikbaar en is het onmogelijk om een de laatste versie van de database en andere data te downloaden. Zowel ftp als het controlepaneel blijven onbereikbaar.
donderdag 15 juli 2021
Leen Van der Poten
Was deze beoordeling nuttig? Nuttig 4 Niet nuttig 0
Van goed bedrijf naar super slecht
Prijs/kwaliteitverhouding
Kwaliteit
Klantenservice
Van goed bedrijf naar super slecht. Heel erg jammer want ze gaven goede service maar zijn de laatste tijd niet meer te bereiken. Meerdere vragen gesteld maar kreeg nergens reactie op. Vervolgens na weken wachten alles daar weg verhuist. Toen gereageerd op betalingsherrinering dat ik niet wou betalen ivm niet geleverde service. Vervolgens binnen een dag reactie: "niet tijdig opgezegd. Factuur zal daarom nog voldaan moeten worden" Oplichters geworden, blijf hier ver can weg!
woensdag 30 juni 2021
Erik
Was deze beoordeling nuttig? Nuttig 2 Niet nuttig 0
Superslechte service, totaal niet bereikbaar
Prijs/kwaliteitverhouding
Kwaliteit
Klantenservice
Superslechte service, totaal niet bereikbaar Neostrada heeft eind maart aangegeven dat de prijzen van een resellerpakket met 250% omhoog gaan. Direct hierna ben ik bezig geweest om alles wat ik bij Neostrada heb zsm weg te verhuizen. Communicatie met Neostrada is gewoon niet mogelijk. De chat is constant offline, reacties op mail, als je die al krijgt, duren 4 werkdagen. Ze dreigen met incasso voor facturen die een normaal bedrijf gezien de omstandigheden gewoon zou crediteren. Geven vervolgens in de dreigmail aan dat je binnen 5 werkdagen moet reageren terwijl ze vervolgens zelf 4 dagen gewoon niet reageren. Reacties zijn totaal niet oplossingsgericht en waarschijnlijk copy/paste werk uit standaardteksten opgestelt door een manager die meer oog heeft voor het behalen van goede jaarcijfers ipv het tevreden stellen van de klant. Verschillende mails verstuurd en malen contact opgenomen, maar afdeling support heeft volgens mij overkill aan werk. De goede klantbeoordelingen op de site staan hier al jaren, mijn advies.. blijf lekker weg bij Neostrada.
donderdag 10 juni 2021
Tom
Was deze beoordeling nuttig? Nuttig 2 Niet nuttig 0
NEOSTRADA RECHTZAAK?
Prijs/kwaliteitverhouding
Kwaliteit
Klantenservice
Ook ik ben iemand die al jaren met Neostrada werkte, en hier enorm tevreden over was. Nu sinds een korte maand lijkt de volledige service weggevallen. Ik ben inmiddels al meer dan een week aan het wachten met een enorm klein probleem voor een klant van mij. Deze klant ontvangt namelijk geen mails terwijl alles goed gekoppeld is. Dit is iets wat bij Neostrada ligt! Ik heb Ze geprobeerd te bellen, dan krijg je een bandje wat vertelt: U kunt ons alleen met de chat bereiken. Kijk je op hun website, is de chatfunctie uitgeschakeld. Ik heb gemailt met Zowel Support@ Sales@ en info@ en dit al een volle week. Tot nu toe alleen nog maar een lading aan : Wij reageren binnen 72 uur op u! Nou, ik kan vertellen die zijn voorbij, net als het vertrouwen wat deze klant in mij had. Ik ben inmiddels aan het overstappen, want ik vertrouw Neostrada voor 0%! Ik heb de 40% verhoging niet eens benoemd, is ook niet nodig natuurlijk, want dat slaat nergens op. Ik heb gelezen dat er enorm veel soortgelijke klachten zijn over Neostrada hier. en vaak zijn het de bedragen waarvoor je NET GEEN rechtzaak gaat starten, graag zou ik willen sparren met andere gedupeerde voor een mogelijkheid om een rechtzaak samen aan te spannen. Voor contact wil ik graag mijn zakelijke Email hier achterlaten, echter staat deze bij Neostrada zelf. Dus bij deze mijn persoonlijke Email adres : Patrickprincen21 @ Gmail .com Samen zijn we altijd sterker, en ik weiger te accepteren dat Neostrada met deze manier van werken door kan gaan.
vrijdag 4 juni 2021
Patrick Princen
Was deze beoordeling nuttig? Nuttig 2 Niet nuttig 0
KLANTONVRIENDELIJKE BELAZERAARS
Prijs/kwaliteitverhouding
Kwaliteit
Klantenservice
Al sinds 2014 klant bij Neostrada. Elk jaar netjes mijn rekeningen betaald. De facturen die door Neostrada zijn verzonden, zijn nooit in mijn mailbox gekomen. Ze sturen ook even geen brief aan huis?? Ik krijg opeens een incasso opgestuurd voor een rekening van 15 euro. Nu moet ik opeens 55 euro betalen? Bleek het dat Neostrada de rekeningen naar een VERKEERDE email verstuurde en ik dus onterecht ben verstuurd naar een incassobureau. Dit aangegeven en ik krijg een lomp antwoord dat de kosten al zijn gemaakt en dat ik alsnog die incasso moet gaan betalen. Ik heb per direct mijn account daar opgezegd WEG ERMEE. Rot bedrijf BAH
dinsdag 1 juni 2021
Iris
Was deze beoordeling nuttig? Nuttig 1 Niet nuttig 0
hard achteruit
Prijs/kwaliteitverhouding
Kwaliteit
Klantenservice
Al jaren positieve klant bij neostrada. Maar vertrekken nu wel. 40% verhoging en niemand bereikbaar via mail. Geen chat of telefoonnummer voor direct contact. Service wordt niet meer geleverd. Neostrada gaat hard achteruit.
donderdag 27 mei 2021
René
Was deze beoordeling nuttig? Nuttig 6 Niet nuttig 0
Zeer slecht geworden!!!
Prijs/kwaliteitverhouding
Kwaliteit
Klantenservice
Hier ook jarenlang tevreden geweest, maar afgelopen tijd slechte ervaringen. Onlangs een prijs verhoging van 40% doorgevoerd en de support is 100% naar beneden gegaan. Geen telefoonnummer, chat niet beschikbaar. Je kunt dus helemaal niks. Echt heel slecht geworden en het was ooit heeeeeel goed. Geen Neostrada meer voor mij!
dinsdag 25 mei 2021
Berry
Was deze beoordeling nuttig? Nuttig 2 Niet nuttig 0
Slechte service laatste tijd
Prijs/kwaliteitverhouding
Kwaliteit
Klantenservice
Jarenlang tevreden geweest, maar afgelopen tijd slechte ervaringen. Domeinnaam die ineens verwijderd was, nameservers die niet meer aan te passen zijn. Daardoor is mijn website niet of slecht bereikbaar. Support hoort volgens de website binnen 1 dag te reageren, geven zichzelf in een bevestigingsmail ineens 72 uur de tijd, maar na 4 dagen nog steeds geen gehoor. Geen telefoonnummer, chat niet beschikbaar. Je kunt dus helemaal niks.
woensdag 19 mei 2021
Niki
Was deze beoordeling nuttig? Nuttig 2 Niet nuttig 0
72 uur wachttijd
Prijs/kwaliteitverhouding
Kwaliteit
Klantenservice
Heel ontevreden over de veel te late reactietijd. Wij betalen soms €1.300,- per maand en de meeste van onze klanten kunnen nu niet uitgaand mailen. Dit terwijl Neostrada zich verschuild achter 72!!! uur reactie tijd. Ik ben inmiddels een schade claim aan het voorbereiden.
vrijdag 14 mei 2021
Joost Lans
Was deze beoordeling nuttig? Nuttig 5 Niet nuttig 0
Beursig platte boel
Prijs/kwaliteitverhouding
Kwaliteit
Klantenservice
Linke boel aan het worden. Beleggers kunnen al bijna 24 uur Beursig raadplegen. Geen respons...
dinsdag 11 mei 2021
Petrick
Was deze beoordeling nuttig? Nuttig 2 Niet nuttig 0
technisch prima, onpersoonlijk contact
Prijs/kwaliteitverhouding
Kwaliteit
Klantenservice
Wij hebben 2 websites bij Neostrada en alles werkt zoals het hoort. Niet bijzonder dus. Helaas is telefonisch contact niet mogelijk en dat missen wij. We zijn overgestapt van xs4all voor de kosten, maar missen die optie, die daar echt goed was.
zondag 2 mei 2021
h.p. strik
Was deze beoordeling nuttig? Nuttig 0 Niet nuttig 0
Zeer goede support
Prijs/kwaliteitverhouding
Kwaliteit
Klantenservice
We zijn al jaren klant van Neostrada en worden perfect geholpen. We hebben tijdens het kiezen van cloud pakketten gekozen voor ondersteuning, waar we maandelijks voor betalen. Binnen 30 minuten wordt je geholpen en dit is hetgeen wat Neostrada een sterk onderscheidend vermogen geeft ten opzichte van haar concurrenten. Perfect, ga zo door!
vrijdag 23 april 2021
Gennaro IJsendijk
Was deze beoordeling nuttig? Nuttig 0 Niet nuttig 0
Neostrada reageert niet op mails. Nu grote problemen met website
Prijs/kwaliteitverhouding
Kwaliteit
Klantenservice
Neostrada is al dagen niet bereikbaar, niet via de chat, niet via mail. Reageert niet op mail en ontvang zelfs geen automatisch mailbericht na versturen van mijn mail
dinsdag 20 april 2021
Marion
Was deze beoordeling nuttig? Nuttig 4 Niet nuttig 0
Support weer uitmuntend
Prijs/kwaliteitverhouding
Kwaliteit
Klantenservice
Ik men al sinds 2015 klant van Neostrada. En zo af en toe wil je iets dat niet lukt of met foutmeldingen komt. Altijd komt er snel een antwoord. En altijd kan ik weer verder. Dit keer ging het om een probleem met een plugin in Wordpress waarbij de plugin-bouwer zei geen probleem te kennen. Bij navraag bij Neostrada werd niet alleen verteld dat de omgeving niet was gewijzigd maar hadden ze zelf ook op internet gezegd naar een oplossing en kwamen met een link die ik nog niet gezien had. En daarin stond voor mij de oplossing. Staaltje meedenken!
dinsdag 20 april 2021
Henk
Was deze beoordeling nuttig? Nuttig 0 Niet nuttig 0
opzeggen domeinnaam en webpakket
Prijs/kwaliteitverhouding
Kwaliteit
Klantenservice
Flexibele instelling Afspraken in 2e instantie nagekomen
vrijdag 9 april 2021
Brigitte
Was deze beoordeling nuttig? Nuttig 0 Niet nuttig 0
Vroeger supergoed. Nu enkel geldklopperij.
Prijs/kwaliteitverhouding
Kwaliteit
Klantenservice
Ik ben 3 jaren klant geweest bij Neostrada. Ik hoste 2 websites (geboorte en huwelijk) die nu eigenlijk niet meer bezocht worden. Dus voor het data verkeer moest ik niet blijven. Ik gebruik mijn domeinnamen vooral om een gepersonaliseerd e-mailadres te hebben. Daarom had ik in het begin een een 3 jarig abonnementje voor € 34,85 aangeschaft. Dat is nog geen €12 op een jaar. Toen ik vorig jaar wou verlengen was het al € 34,73 voor 1 jaar. Een verdriedubbeling dus ten opzichte van mijn eerste aankoop. Nu heb ik nogmaals gekeken om te verlengen. Dit komt nu op € 184,75 voor drie jaar! Of € 61,58 voor een jaar. Dat is 5 x duurder op drie jaar tijd. Dat noem ik geldklopperij. Ik verwacht niet veel van mijn hosting, enkel dat mijn site grotendeels bereikbaar is en dat ik mijn mails ontvang. Wat de klantenservice betreft. Die steken de prijsverhoging op het feit dat c-panel duurder is geworden. Ik wil gerust iets meer betalen maar een klantenservice die mij blaasjes wijsmaakt kan ik missen als kiespijn. Adieu en tot nooit meer.
zondag 4 april 2021
Birgen
Was deze beoordeling nuttig? Nuttig 4 Niet nuttig 0
Wat is dit bedrijf hard achteruit aan het rennen
Prijs/kwaliteitverhouding
Kwaliteit
Klantenservice
Dit was echt een heel goed bedrijf, vele jaren vaste klant geweest met heel wat websites. Heb dit bedrijf ook altijd aan veel vrienden en collega ondernemers aangeraden. Sinds de overname in 2018 door het vreselijke TWS rent dit bedrijf achteruit als een sneltrein, de ene na de andere prijsverhoging. (Al dan niet verhuld in samenvoegen van pakketten.) Support was altijd kundig en ruim bereikbaar, nu mag je dankzij de 9 tot 17 mentaliteit tegen een irritante bot kletsen. Tijd om snel alles op te zeggen.
donderdag 1 april 2021
Maarten
Was deze beoordeling nuttig? Nuttig 2 Niet nuttig 0
Prijs/kwaliteitverhouding holt achteruit.
Prijs/kwaliteitverhouding
Kwaliteit
Klantenservice
Ben al járen klant daar en heb al heel wat websites verhuisd naar Neostrada. De laatste tijd ben ik echter steeds ontevredener geworden en raadt Neostrada beslist niet meer aan. Een paar voorbeelden: Upgraden van het hosting pakket gaat vrij snel, evenals de factuur voor wat je moet bijbetalen. Maar: als je een stapje terug gaat worden je resources vrijwel direct beperkt, ook al heb je voor een langere tijd betaald voor meer! Je moet dus zelf precies in de gaten houden wanneer je moet downgraden. Zeer klantonvriendelijk. * Zeer irritant: vaak en extreme prijsverhogingen, netjes ingepakt in wat je allemaal extra krijgt (maar niet nodig hebt). Prijzen zijn verstopt: je ziet ‘vanaf’ prijzen, of prijzen voor de 1e maand. Nog een voorbeeld: “1 gratis domein”. De kleine lettertjes: “Registreer gratis 1 .online, .site of .store domein voor 1 jaar”. Daar heb je dus niks aan voor je .nl-website. Overigens: ze wáren altijd een stuk goedkoper dan de andere aanbieders, inmiddels zitten ze allemaal zo’n beetje op hetzelfde niveau van 5 euro per maand per website. (webhosters.nl: de informatie die jullie geven over Neostrada klopt niet meer: ze zijn van 2,99 naar 4,99 per maand gegaan). Plotseling moest je je factuur zélf gaan ophalen. Moest je inloggen in je account, gedoe. Ik heb er veel over geklaagd maar dat leek ze niks te kunnen schelen. Gelukkig hebben ze het weer teruggedraaid en krijg je nu weer netjes je factuur als .PDF-bijlage in de mail, maar het geeft een beetje aan hoe ze met klanten omgaan. Deskundigheid van de chat-medewerkers laat soms te wensen over. Ik stuur nu altijd meteen een mail. Wilde een chat starten met een medewerker, alles leek goed te gaan, maar net toen ik eindelijk een persoon zou gaan spreken (na me door die domme bots gewerkt te hebben) bleek de chat toch níet beschikbaar te zijn. Ze adverteren met Supersnelle laadtijden door het gebruik van SSD schijven. Maar: die knijpen ze af tot 1MB/s waardoor je dus niet eens meer een backup kunt maken. Bij twee websites ben ik hier al tegenaan gelopen en heb er over geklaagd, maar ze gaan dit bij meer servers doen. Alle hosting-pakketten worden omgezet naar de nieuwe pakketten, en daarin zit géén AutoSSL meer. Betekent dat je dus iedere drie maanden moet inloggen in het cPanel omdat anders je website het slotje verliest (en Chrome-gebruikers zelfs helemaal niet meer op je site kunnen komen).
donderdag 1 april 2021
Martin Velthuizen
Was deze beoordeling nuttig? Nuttig 1 Niet nuttig 0
Super tevreden!
Prijs/kwaliteitverhouding
Kwaliteit
Klantenservice
Shared hosting sinds enkele jaren en super tevreden! Goede support!
zondag 21 maart 2021
RudolfPietersma
Was deze beoordeling nuttig? Nuttig 0 Niet nuttig 1
Lang tevreden geweest, nu snel weg
Prijs/kwaliteitverhouding
Kwaliteit
Klantenservice
Al jaren klant bij Neostrada. Helaas ervaar ik dat de klantenservice achteruit holt. Nieuwe pakketten hebben nog maar een beperkt aantal domeinnamen die er aan gehangen kunnen worden. Dat bleek toen ik mijn oude pakket wilde upgraden naar een uitgebreider en duurder pakket. Dit nieuwe pakket bleek een maximum van 3 domeinen te hebben, waar mijn oude pakket er maximaal 100 kon hebben. Let wel, dit nieuwe pakket zou een upgrade moeten zijn. Overleg met ze gehad maar hier wilde men niets mee doen. Daarop heb ik besloten over te stappen naar een andere aanbieder. Helaas bleek er toen nog iets bijzonders: Hoewel je als klant voor 1 jaar je domeinnaam betaald bij Neostrada, blijken hun die steeds voor slechts 3 maanden te betalen bij SIDN. Gevolg dat bij verhuizing mijn domeinen nog maar 3 maanden betaald te zijn. Ook hier contact over gehad. Ze erkennen het probleem maar ook hier: ze willen er niets mee doen. Ik raad mensen dus af om voor Neostrada te kiezen.
donderdag 18 maart 2021
Jeroen
Was deze beoordeling nuttig? Nuttig 2 Niet nuttig 0
Tevreden klanten staan op 1 bij Neostrada, al jaren lang.
Prijs/kwaliteitverhouding
Kwaliteit
Klantenservice
Klant sinds 10+ jaar, alleen maar positieve ervaringen en nog nooit technische problemen gehad. Eerlijk transparant en geen kleine lettertjes. Technisch top of the top.
donderdag 18 maart 2021
Jake
Was deze beoordeling nuttig? Nuttig 0 Niet nuttig 2
Kan niet anders dan volle punten geven
Prijs/kwaliteitverhouding
Kwaliteit
Klantenservice
Ik ben al jaren klant met telkens enkele websites die door Neostrada gehost worden. Nu heb ik al twee keer een factuur gekregen voor een pakket dat vernieuwd wordt en dat ik eigenlijk niet meer gebruik. Telkens hebben zij deze voor mij volledig gecrediteerd, dat is service die je zelden nog tegenkomt. Daarom neem ik hier graag de tijd voor om ze via deze weg nogmaals te bedanken. Topwerk!
donderdag 18 maart 2021
Frank Smeulders
Was deze beoordeling nuttig? Nuttig 0 Niet nuttig 0
Absurde prijsverhoging en slechte service
Prijs/kwaliteitverhouding
Kwaliteit
Klantenservice
Wij zijn inmiddels al even klant, maar wat heb ik er spijt van. Ze vinden het goed te praten en niet gek dat ze een prijsverhoging van 40% doorvoeren. Ze staan ook niet open voor een gesprek hierover.. Het is notabene een corona jaar en zij presteren het om dit klakkeloos door te voeren. Wij als bedrijf zijn vrijwel onze gehele omzet verloren en dat de normale kosten doorgaan: ja natuurlijk. Maar een prijsverhoging van 40% dat slaat werjelijk helemaal nergens op. Schaam jullie.
dinsdag 16 maart 2021
Silvie Konings
Was deze beoordeling nuttig? Nuttig 2 Niet nuttig 0
Betrouwbaar en goede Klantenservice
Prijs/kwaliteitverhouding
Kwaliteit
Klantenservice
Ik ben al jaren klant bij neostrada. In al deze tijd heb ik zelden problemen gehad met de hosting. Wanneer er toch even een situatie was ontstaan, (overwegend door nieuwe benodigdheden of aanpassingen) werd ik uiteindelijk naar tevredenheid geholpen en een oplossing gevonden. Ik hecht persoonlijk veel waarde aan deze betrouwbaarheid.
zondag 14 maart 2021
Manuela
Was deze beoordeling nuttig? Nuttig 0 Niet nuttig 0

Richtlijnen

Wij zien graag dat een Review:

  • 100% eerlijk is.
  • plus- en minpunten bevat.
  • details bevat.

Een Review wordt afgekeurd wanneer deze:

  • grove/kwetsende taal bevat.
  • links bevat.
  • onjuist is.
  • persoonsgegevens of andere gevoelige informatie bevat.
Richtlijnen reviews op webhosters.

Deel jouw ervaring

Heb jij ervaring met Neostrada? Deel die dan op deze pagina.

Prijs/Kwaliteitverhouding
Kwaliteit
Klantenservice

Door op Reactie Plaatsen te klikken ga je akkoord met de richtlijnen en het privacybeleid van Webhosters.nl

Direct naar:

Webhosting

Business

€ 9,99 /maand
  • Opslag: 100 GB
  • Dataverkeer: 1 TB
  • SSD: Ja
  • Telefoon: Nee
  • Verhuisdienst: Ja (gratis)
  • SSL: Ja

 

VPS Hosting

Cloud 1

€ 9,95 /maand
  • Opslag: 100 GB
  • Dataverkeer: 1 TB
  • SSD: Ja
  • Telefoon: Nee
  • Verhuisdienst: Ja (gratis)
  • SSL: Ja