Neostrada

3,7 / 5 279 ervaringen Bekijk Deel jouw ervaring

Bedrijfsgegevens

  • 10 Werknemers
  • KvK-nummer: 50033425
Openingstijden
  • ma-don: 09:00-22:00
  • vrij: 09:00-17:00
  • za-zon:10:30-17:00
Website screenshot Neostrada

Overall score

3,7 / 5 279 ervaringen

Totaal (279)

  • Algemeen
  • Prijs/kwaliteitverhouding
  • Kwaliteit hosting
  • Klantenservice

Laatste 12 maanden (56)

  • Algemeen
  • Prijs/kwaliteitverhouding
  • Kwaliteit hosting
  • Klantenservice
Lees alle ervaringen

Over Neostrada
Neostrada uit Lelystad biedt goedkope webhosting aan, het starter pakket van het bedrijf is met €2,99 per maand normaal geprijsd en beschikt over 15 GB opslag, SSD en onbeperkte dataverkeer. Naar eigen zeggen maken 50 duizend klanten gebruik van de diensten van Neostrada.

Naast webhosting zien we ook Cloud hosting, oftewel een VPS in het productaanbod. De tarieven van een VPS bij Neostrada beginnen bij €9,95 per maand afhankelijk van het aantal vCPU’s dat wordt gekozen.

Neostrada Ervaringen en Klachten
Deel je ervaringen met webhosting en VPS van Neostrada in een review op onze website. Elke klacht over Neostrada zullen wij serieus in behandeling nemen en na bevestiging plaatsen. Ook krijgt de Webhoster de mogelijkheid te reageren via email op de klacht. Tevreden klanten vragen wij zo goed mogelijk te beschrijven welke hosting dienst goed bevalt en waarom de klantenservice prima is.

Ervaringen 279 op 28 pagina's

Snel en goed
Prijs/kwaliteitverhouding
Kwaliteit
Klantenservice
Top producten en en service
zondag 17 januari 2021
Pascal
Was deze beoordeling nuttig? Nuttig 0 Niet nuttig 0
Beste hulp ooit
Prijs/kwaliteitverhouding
Kwaliteit
Klantenservice
Ben over gestapt van een andere provider, die de prijzen bleef verhogen. Bij neostrada valt het nog mee. Echter de diensten en service die ze leveren zijn heel goed. Altijd staat er iemand klaar voor hulp. En dat maakt veel goed. Toppers!
vrijdag 15 januari 2021
Paul Berendsen
Was deze beoordeling nuttig? Nuttig 0 Niet nuttig 0
Pas op: klantenservice werkt niet, niet bereikbaar, gooien prijzen omhoog en sturen incasso na 1 mail over verlening
Prijs/kwaliteitverhouding
Kwaliteit
Klantenservice
PAS OP! Na inmiddels vijf mailtjes, drie keer bellen (niet telefonisch te bereiken), meerdere malen in de chat het gesprek aangaan, hebben wij nog steeds geen reactie op onze vraag. Jullie hebben ons onterecht als bedrijf aangezien, onder druk gezet door middel van gelijk een incassobureau sturen én dit net voor kerst. Niet erg netjes. Wij hebben nu betaald, terwijl wij nergens toe verplicht zijn gezien jullie eigen algemene voorwaarden met betrekking tot consumenten. Zie onderstaand (https://www.neostrada.nl/algemene-voorwaarden.html). Waarin staat, en ik citeer: 27.3: Indien Klant een Consument is, wordt de Overeenkomst na afloop van de aanvankelijke duur omgezet in een Overeenkomst voor onbepaalde tijd. De Klant kan de Overeenkomst voor onbepaalde tijd in dat geval na omzetting te allen tijde schriftelijk opzeggen met inachtneming van een termijn van één (1) maand. 23.2 De betalingstermijn van een factuur is 14 dagen na factuurdatum, tenzij schriftelijk anders is overeengekomen. 23.3 Indien Klant na de betalingstermijn nog niet volledig heeft betaald, is hij automatisch in verzuim zonder dat hiervoor ingebrekestelling is vereist. 23.4 Onverminderd het bovenstaande zullen alle kosten, die samenhangen met het incasseren van openstaande vorderingen – zowel de gerechtelijke als de buitengerechtelijke (daaronder begrepen de kosten voor advocaten, deurwaarders en incassobureaus) – voor rekening van Klant zijn zonder dat hiervoor een ingebrekestelling is vereist. 23.5 Beroep door Klant op opschorting of verrekening is niet toegestaan. 23.6 De bepalingen opgenomen in Artikel 23.3 tot en met Artikel 23.5 gelden niet indien en voor zover Klant een Consument is. Dit betekent: wij hebben 1 jaar volbracht bij jullie en betaald en zeggen dus per direct op, dit zou betekenen dat wij 1 maand nog maar van het nieuwe jaar zouden moeten betalen. Tevens zullen de incassokosten door jullie zelf betaald moeten worden, aangezien wij geen bedrijf zijn (zie jullie algemene voorwaarden). Wij zijn geen bedrijf dus jullie kunnen het niet voor ons gelijk met een jaar verlengen en dan ook nog eens het incassobureau op ons af te sturen.
woensdag 13 januari 2021
Sanne Eikelenboom
Was deze beoordeling nuttig? Nuttig 1 Niet nuttig 1
Mijn favoriete host momenteel
Prijs/kwaliteitverhouding
Kwaliteit
Klantenservice
Heb momenteel 23 pakketten bij Neostrada, sinds enkele jaren intussen naar hen overgekomen en ik ben tevreden.
woensdag 13 januari 2021
Tom C
Was deze beoordeling nuttig? Nuttig 0 Niet nuttig 1
Top
Prijs/kwaliteitverhouding
Kwaliteit
Klantenservice
Alles werkt perfect!!!
zaterdag 9 januari 2021
Depoorter
Was deze beoordeling nuttig? Nuttig 0 Niet nuttig 0
Beoordeling neostrada.
Prijs/kwaliteitverhouding
Kwaliteit
Klantenservice
I will be back witch my review looks like neostrada is denigrating very hard and soon will be vanished.
vrijdag 8 januari 2021
tim
Was deze beoordeling nuttig? Nuttig 1 Niet nuttig 1
domein hosting
Prijs/kwaliteitverhouding
Kwaliteit
Klantenservice
klantenservice is uitstekend
vrijdag 8 januari 2021
Luc Mertens
Was deze beoordeling nuttig? Nuttig 1 Niet nuttig 0
Prima club zit er al een paar jaar bij
Prijs/kwaliteitverhouding
Kwaliteit
Klantenservice
Altijd snelle service en er wordt goed meegedacht. Een prima partij om mee samen te werken.
maandag 4 januari 2021
Ferry
Was deze beoordeling nuttig? Nuttig 1 Niet nuttig 1
Grafisch Vormgever, fotograaf
Prijs/kwaliteitverhouding
Kwaliteit
Klantenservice
Klant sinds 2015. Webhosting. Technische ondersteuning is top! Makkelijk via de chat.
woensdag 30 december 2020
Pauline
Was deze beoordeling nuttig? Nuttig 0 Niet nuttig 0
Goede hulp van support
Prijs/kwaliteitverhouding
Kwaliteit
Klantenservice
Had wat vragen m.b.t. mijn account en cPanel, dit heeft support keurig beantwoord en voor mij opgelost! Qua prijs is het niet de goedkoopste. Maar dit is wel te begrijpen, doordat cPanel ook haar prijzen omhoog heeft gegooid. Verder is de service en kwaliteit van de support/klantenservice juist zeer goed, en voor goede kwaliteit betaal ik graag wat meer.
dinsdag 29 december 2020
Bas Hellendoorn
Was deze beoordeling nuttig? Nuttig 0 Niet nuttig 0

Richtlijnen

Wij zien graag dat een Review:

  • 100% eerlijk is.
  • plus- en minpunten bevat.
  • details bevat.

Een Review wordt afgekeurd wanneer deze:

  • grove/kwetsende taal bevat.
  • links bevat.
  • onjuist is.
  • persoonsgegevens of andere gevoelige informatie bevat.

Deel jouw ervaring

Heb jij ervaring met Neostrada? Deel die dan op deze pagina.

Prijs/Kwaliteitverhouding
Kwaliteit
Klantenservice

Door op Reactie Plaatsen te klikken ga je akkoord met de richtlijnen en het privacybeleid van Webhosters.nl

Direct naar:

Webhosting

Business

€ 9,99 /maand
  • Opslag: 100 GB
  • Dataverkeer: 1 TB
  • SSD: Ja
  • Telefoon: Nee
  • Verhuisdienst: Ja (gratis)
  • SSL: Ja

 

VPS Hosting

Cloud 1

€ 9,95 /maand
  • Opslag: 100 GB
  • Dataverkeer: 1 TB
  • SSD: Ja
  • Telefoon: Nee
  • Verhuisdienst: Ja (gratis)
  • SSL: Ja