Neostrada

3,5 / 5 331 ervaringen Bekijk Deel jouw ervaring

Bedrijfsgegevens

  • 10 Werknemers
  • KvK-nummer: 50033425
Openingstijden
  • ma-don: 09:00-22:00
  • vrij: 09:00-17:00
  • za-zon:10:30-17:00
Website screenshot Neostrada

Overall score

3,5 / 5 331 ervaringen

Totaal (331)

  • Algemeen
  • Prijs/kwaliteitverhouding
  • Kwaliteit hosting
  • Klantenservice

Laatste 12 maanden (78)

  • Algemeen
  • Prijs/kwaliteitverhouding
  • Kwaliteit hosting
  • Klantenservice
Lees alle ervaringen

Over Neostrada
Neostrada uit Lelystad biedt goedkope webhosting aan, het starter pakket van het bedrijf is met €2,99 per maand normaal geprijsd en beschikt over 15 GB opslag, SSD en onbeperkte dataverkeer. Naar eigen zeggen maken 50 duizend klanten gebruik van de diensten van Neostrada.

Naast webhosting zien we ook Cloud hosting, oftewel een VPS in het productaanbod. De tarieven van een VPS bij Neostrada beginnen bij €9,95 per maand afhankelijk van het aantal vCPU’s dat wordt gekozen.

Neostrada Ervaringen en Klachten
Deel je ervaringen met webhosting en VPS van Neostrada in een review op onze website. Elke klacht over Neostrada zullen wij serieus in behandeling nemen en na bevestiging plaatsen. Ook krijgt de Webhoster de mogelijkheid te reageren via email op de klacht. Tevreden klanten vragen wij zo goed mogelijk te beschrijven welke hosting dienst goed bevalt en waarom de klantenservice prima is.

Ervaringen 331 op 7 pagina's

Snelle reactie
Prijs/kwaliteitverhouding
Kwaliteit
Klantenservice
Verzoek om PHP instellingen op de server aan te passen is direct uitgevoerd. Altijd vriendelijke vakbekwame reactie ook voor goedkope hosting pakketten.
maandag 25 januari 2021
Wim Schreuder
Was deze beoordeling nuttig? Nuttig 0 Niet nuttig 1
Lastig te bereiken en veel te maken met serverfouten
Prijs/kwaliteitverhouding
Kwaliteit
Klantenservice
Op aanraden overgestapt naar Neostrada. Naar eigen ervaring heb ik mijn twijfels of Neostrada de juiste partij is voor intensief gebruik van de mail. Ik ontvang minstens 1000 mails per maand (best weinig voor mijn branche). Toch heb ik bijna dagelijks te maken met serverfout waar ik om de haverklap mijn mail uit wordt gezet. Heel vervelend wanneer je bezig bent met een mail te schrijven! Bij het ervaren van problemen moet je rekening houden met een reactie snelheid van 2 tot 14 uur (mijn eigen ervaring). Momenteel ervaar ik dat mails pas vele dagen later aankomen. Ik krijg hier veel reacties op van mijn klanten. Dit probleem heb ik vanochtend vroeg geconstateerd. Reactie: Wij zien dat een van de mails waar je het over hebt gewoon gisteren is verstuurd, in plaats van afgelopen zaterdag. Dit was het moment dat ik een klant aan de telefoon had die mij belde dat hij nog niks had ontvangen al een aantal dagen. Met de klant aan de telefoon had ik dezelfde mail meerdere keren op nieuw naar hem doorgestuurd op (inderdaad) 20 januari - gisteren dus... Als ze mij nou gewoon een keer bellen met dit nogal groffe probleem voor een partij als Neostrada, dan hoef ik niet eerst te reageren op een ronduit schandalige reactie (alsof ik achterlijk ben of de boel bij elkaar loop te liegen). Sterker nog, ik heb hier op een nette manier op geantwoord en gevraagd of zij mij niet kunnen bellen. De reacties van klanten begonnen binnen te stromen. We zitten nu 6 uur zonder reactie. Dit zal nog wel verder uit gaan lopen.... Ik heb geen vertrouwen in Neostrada. Ik zal dit bedrijf ook niemand aanraden. Fouten maken is menselijk. Wanneer je een fout maakt neem dan je verantwoordelijkheden en los het op. Ik betaal ze nota bene voor een werkend product. Ik mis inkomsten en dit is zeer slecht voor mijn naam (bedrijf). Het verbaasd me dat hier weleens 5 sterren worden gegeven en dat zij worden geprezen om snelle reactie snelheid. Ik heb sterk mijn twijfels of de reacties daadwerkelijk van klanten komen of dat dit door de organisatie zelf is geplaatst. Natuurlijk gezien de prijs kan je geen A merk verwachten. De dienstverlening en het product van Neostrada kan je nieteens in het alfabet terugvinden, zo ver benedenmaats. Ik ga mijn rechtsbijstand informeren om misgelopen inkomsten op hen te verhalen.
donderdag 21 januari 2021
Joseph
Was deze beoordeling nuttig? Nuttig 1 Niet nuttig 0
Snel en goed
Prijs/kwaliteitverhouding
Kwaliteit
Klantenservice
Top producten en en service
zondag 17 januari 2021
Pascal
Was deze beoordeling nuttig? Nuttig 0 Niet nuttig 1
Beste hulp ooit
Prijs/kwaliteitverhouding
Kwaliteit
Klantenservice
Ben over gestapt van een andere provider, die de prijzen bleef verhogen. Bij neostrada valt het nog mee. Echter de diensten en service die ze leveren zijn heel goed. Altijd staat er iemand klaar voor hulp. En dat maakt veel goed. Toppers!
vrijdag 15 januari 2021
Paul Berendsen
Was deze beoordeling nuttig? Nuttig 0 Niet nuttig 0
Pas op: klantenservice werkt niet, niet bereikbaar, gooien prijzen omhoog en sturen incasso na 1 mail over verlening
Prijs/kwaliteitverhouding
Kwaliteit
Klantenservice
PAS OP! Na inmiddels vijf mailtjes, drie keer bellen (niet telefonisch te bereiken), meerdere malen in de chat het gesprek aangaan, hebben wij nog steeds geen reactie op onze vraag. Jullie hebben ons onterecht als bedrijf aangezien, onder druk gezet door middel van gelijk een incassobureau sturen én dit net voor kerst. Niet erg netjes. Wij hebben nu betaald, terwijl wij nergens toe verplicht zijn gezien jullie eigen algemene voorwaarden met betrekking tot consumenten. Zie onderstaand (https://www.neostrada.nl/algemene-voorwaarden.html). Waarin staat, en ik citeer: 27.3: Indien Klant een Consument is, wordt de Overeenkomst na afloop van de aanvankelijke duur omgezet in een Overeenkomst voor onbepaalde tijd. De Klant kan de Overeenkomst voor onbepaalde tijd in dat geval na omzetting te allen tijde schriftelijk opzeggen met inachtneming van een termijn van één (1) maand. 23.2 De betalingstermijn van een factuur is 14 dagen na factuurdatum, tenzij schriftelijk anders is overeengekomen. 23.3 Indien Klant na de betalingstermijn nog niet volledig heeft betaald, is hij automatisch in verzuim zonder dat hiervoor ingebrekestelling is vereist. 23.4 Onverminderd het bovenstaande zullen alle kosten, die samenhangen met het incasseren van openstaande vorderingen – zowel de gerechtelijke als de buitengerechtelijke (daaronder begrepen de kosten voor advocaten, deurwaarders en incassobureaus) – voor rekening van Klant zijn zonder dat hiervoor een ingebrekestelling is vereist. 23.5 Beroep door Klant op opschorting of verrekening is niet toegestaan. 23.6 De bepalingen opgenomen in Artikel 23.3 tot en met Artikel 23.5 gelden niet indien en voor zover Klant een Consument is. Dit betekent: wij hebben 1 jaar volbracht bij jullie en betaald en zeggen dus per direct op, dit zou betekenen dat wij 1 maand nog maar van het nieuwe jaar zouden moeten betalen. Tevens zullen de incassokosten door jullie zelf betaald moeten worden, aangezien wij geen bedrijf zijn (zie jullie algemene voorwaarden). Wij zijn geen bedrijf dus jullie kunnen het niet voor ons gelijk met een jaar verlengen en dan ook nog eens het incassobureau op ons af te sturen.
woensdag 13 januari 2021
Sanne Eikelenboom
Was deze beoordeling nuttig? Nuttig 4 Niet nuttig 1
Mijn favoriete host momenteel
Prijs/kwaliteitverhouding
Kwaliteit
Klantenservice
Heb momenteel 23 pakketten bij Neostrada, sinds enkele jaren intussen naar hen overgekomen en ik ben tevreden.
woensdag 13 januari 2021
Tom C
Was deze beoordeling nuttig? Nuttig 0 Niet nuttig 2
Top
Prijs/kwaliteitverhouding
Kwaliteit
Klantenservice
Alles werkt perfect!!!
zaterdag 9 januari 2021
Depoorter
Was deze beoordeling nuttig? Nuttig 0 Niet nuttig 1
Beoordeling neostrada.
Prijs/kwaliteitverhouding
Kwaliteit
Klantenservice
I will be back witch my review looks like neostrada is denigrating very hard and soon will be vanished.
vrijdag 8 januari 2021
tim
Was deze beoordeling nuttig? Nuttig 2 Niet nuttig 1
domein hosting
Prijs/kwaliteitverhouding
Kwaliteit
Klantenservice
klantenservice is uitstekend
vrijdag 8 januari 2021
Luc Mertens
Was deze beoordeling nuttig? Nuttig 1 Niet nuttig 1
Prima club zit er al een paar jaar bij
Prijs/kwaliteitverhouding
Kwaliteit
Klantenservice
Altijd snelle service en er wordt goed meegedacht. Een prima partij om mee samen te werken.
maandag 4 januari 2021
Ferry
Was deze beoordeling nuttig? Nuttig 1 Niet nuttig 2
Grafisch Vormgever, fotograaf
Prijs/kwaliteitverhouding
Kwaliteit
Klantenservice
Klant sinds 2015. Webhosting. Technische ondersteuning is top! Makkelijk via de chat.
woensdag 30 december 2020
Pauline
Was deze beoordeling nuttig? Nuttig 0 Niet nuttig 2
Goede hulp van support
Prijs/kwaliteitverhouding
Kwaliteit
Klantenservice
Had wat vragen m.b.t. mijn account en cPanel, dit heeft support keurig beantwoord en voor mij opgelost! Qua prijs is het niet de goedkoopste. Maar dit is wel te begrijpen, doordat cPanel ook haar prijzen omhoog heeft gegooid. Verder is de service en kwaliteit van de support/klantenservice juist zeer goed, en voor goede kwaliteit betaal ik graag wat meer.
dinsdag 29 december 2020
Bas Hellendoorn
Was deze beoordeling nuttig? Nuttig 0 Niet nuttig 1
Al enkele jaren klant bij Neostrada
Prijs/kwaliteitverhouding
Kwaliteit
Klantenservice
Ik ben nu al enkele jaren klant bij Neostrada en heb tot op heden geen problemen ondervonden. De support staat altijd klaar bij vragen of als je zelf iets wilt instellen waar je geen blijf van hebt. Denk er aandat er duizende klanten zijn en deze service echt klasse is. Samen groot worden met een betrouwbare partner kan vanaf nu. Ik raad je deze hosting zowiezo aan!
dinsdag 29 december 2020
Jonathan Jeurissen
Was deze beoordeling nuttig? Nuttig 0 Niet nuttig 1
Database op Wordpress site was niet te herstellen met standaard ISP tools
Prijs/kwaliteitverhouding
Kwaliteit
Klantenservice
Bij migratie van WP naar 5.5.x was de MySql database corrupt geraakt en niet meer te herstellen met de standaard tooling die met Cpanel geleverd werd. E.e.a. werd door de support medewerker snel en adequaat opgelost. Ik hoefde alleen nog de database user opnieuw te connecten en de zaak liep weer.
dinsdag 29 december 2020
Huub Quaedflieg
Was deze beoordeling nuttig? Nuttig 0 Niet nuttig 0
Goede service!
Prijs/kwaliteitverhouding
Kwaliteit
Klantenservice
Oorspronkelijk ben ik bij Neostrada beland vanwege de gunstige prijzen. Ik begrijp dan ook zelf heel goed hoe frustrerend de enorme prijsverhogingen van de afgelopen jaren zijn, vooral omdat tevens de inhoud van de pakketten beperkter is geworden... Maar; dit is dan ook mijn enigste kritiekpunt. Ik heb inmiddels enkele jaren mogen ervaren hoe goed de hostingkwaliteit en de klantenservice van Neostrada is. Hiertegenover mag dan ook wel een faire prijs staan. Neostrada heeft vele jaren hun gunstige prijzen aangehouden en is toch meegegaan met de huidige stand van ontwikkelingen. Om dit überhaupt verder te kunnen dragen, moet een heroverweging van pakketteninhoud en prijzen dan op een gegeven moment ook wel te begrijpen zijn. Misschien was dit iets minder hard aangekomen door kleinere, geleidelijke stappen. Ik hoop dat bij toekomstige prijswijzigingen en inhoudelijke aanpassingen van de pakketten 1) iets meer rekening ermee wordt gehouden, dat de pakketten niet te snel, te veel veranderen. 2) hier ook echt duidelijk over gecommuniceerd wordt, vooral wanneer bepaalde dingen wegvallen in het huidige pakket. Verder ben ik zeer blij met de goede klantenservice, support en vooral de stabiele en zorgenvrije dienst❣
dinsdag 29 december 2020
Manuela
Was deze beoordeling nuttig? Nuttig 0 Niet nuttig 0
Heb 3 cloudservers naar volle tevredenheid
Prijs/kwaliteitverhouding
Kwaliteit
Klantenservice
3 cloudservers en ik wordt uitstekend geholpen bij problemen
dinsdag 29 december 2020
Jilco Tigchelaar
Was deze beoordeling nuttig? Nuttig 0 Niet nuttig 0
So far so good!
Prijs/kwaliteitverhouding
Kwaliteit
Klantenservice
Ik vindt de neostrada website om domein bestellen heel top!Klantenservice is goed!
maandag 28 december 2020
Nimfa
Was deze beoordeling nuttig? Nuttig 0 Niet nuttig 0
Helaas, vergaande glorie
Prijs/kwaliteitverhouding
Kwaliteit
Klantenservice
Het was echt wel een aardig bedrijf. Support was super snel en een gedegen kennis van zaken. Alleen mailen naar een hotmail of gmail adres vanuit Neostrada servers is een bijna onmogelijkheid. Steevast worden deze e-mails afgekeurd door google/microsoft. En zelf wijzen ze alleen maar naar hun mailtester want als die zegt dat het goed is... Jaren met redelijk veel vertrouwen mee samengewerkt (op dat e-mail dingetje na dan). Maar hoe snel kan het veranderen zeg. Sinds de overname gaat het erg bergafwaarts. - Prijzen van de pakketten worden ineens met 300+% verhoogt en dat moet je dan lezen op tweakers omdat ze nog te laks zijn dit te communiceren als eerste naar hun klanten. - prijs verhoging? nou dat staat er niet echt in hun e-mail zoveel dagen later. wel iets van voorwaarden die aangepast worden... je moet maar raden dat het je giga veel extra geld kost. - de supportafdeling is ook ineens 180 graden gedraaid. nadat ze eerst nog erg behulpzaam zijn moeten we nu op de centen letten? De prijs/kwaliteitsverhouding weegt echt niet meer op tegen een alternatief. Ik ben dan ook weg nu. Mijn verwachting is dan ook dat het niet lang meer gaat duren voordat we niets meer horen van Neostrada.
dinsdag 22 december 2020
Joost
Was deze beoordeling nuttig? Nuttig 3 Niet nuttig 0
Klant sinds 2015, binnenkort niet meer
Prijs/kwaliteitverhouding
Kwaliteit
Klantenservice
In het begin was Neostrada prima. Dat is nu wel anders. Neostrada is overgenomen, de prijzen zijn steeds hoger geworden en de support is steeds slechter bereikbaar. Nu de prijzen hoger zijn verwacht je juist betere dienstverlening. De eerste prijs verhoging was nog te begrijpen, de prijzen waren eerst heel laag. 2017: Reseller -> Small 2 Jaar 60,00 2019: Reseller -> Small 2 Jaar 119,76 2020: Reseller -> Startup 2 Jaar € 653,13 (vergelijkbaar met small pakket) De verhogingen van de prijzen zijn slecht/niet gecommuniceerd. Het enige wat ik in mail communicatie heb gelezen is wijziging aan cPanel tarieven. TIP: Zet automatische verlenging uit.
zondag 13 december 2020
Laurens
Was deze beoordeling nuttig? Nuttig 1 Niet nuttig 0
Elk jaar duurder, pakketten juist kleiner.
Prijs/kwaliteitverhouding
Kwaliteit
Klantenservice
Een jaar of 3 geleden gestart om mijn hobby site te hosten bij Neostrada. Sindsdien zijn de prijzen voor de 2e keer verdrievoudigd en het pakket qua opties steeds verder uitgekleed. Ook de klantenservice is steeds slechter bereikbaar. Jammer: Was een prima host tot aan de overname
dinsdag 1 december 2020
Arnaud
Was deze beoordeling nuttig? Nuttig 2 Niet nuttig 0
Prima hosting, jammer dat de klantenservice vaak gesloten is
Prijs/kwaliteitverhouding
Kwaliteit
Klantenservice
Ik ben naar Neostrada gegaan omdat ik een Moodle site wil maken. Dat viel niet mee, maar ik ben goed geholpen door de klantenservice! Aardige, slimme jongens! Wel jammer dat ze zo vaak gesloten zijn. Site bouwen is hobby, dus ik doe het vooral buiten kantoortijd en juist dan zijn ze er niet. :-(
zondag 22 november 2020
Anja
Was deze beoordeling nuttig? Nuttig 0 Niet nuttig 0
Per 1-1-2021 verdubbelen de prijzen weer van reseller
Prijs/kwaliteitverhouding
Kwaliteit
Klantenservice
Volgend jaar verdubbelen de prijzen van de reseller pakketten weer. Ik heb 5 websites gehost sinds 2015 maar ga voor de volgende verlenging naar een andere provider. In het begin was ik tevreden over de hosting en helpdesk maar niet meer
zaterdag 21 november 2020
Bert van der Burg
Was deze beoordeling nuttig? Nuttig 0 Niet nuttig 0
Absolute top service
Prijs/kwaliteitverhouding
Kwaliteit
Klantenservice
Neostrada heeft een absolute top service. - De meeste werknemers doen heel goed hun werk en helpen de klant zeer snel. - Sommige werknemers in de livechat doen het minder gemotiveerd, jammer. - Zeer goede prijs voor de diensten / servers. Hoewel dit véél verhoogd is de laatste tijd. Opletten dat de prijzen niet te hoog worden voor de shared hosting. - Een premium-service zoals die bij Neostrada vind je nergens anders. Ze helpen me snel, duidelijk en bellen je indien nodig zelfs op. Absolute topper!
donderdag 19 november 2020
Benjamin
Was deze beoordeling nuttig? Nuttig 0 Niet nuttig 1
Zeer tevreden
Prijs/kwaliteitverhouding
Kwaliteit
Klantenservice
Divers domeinen verhuisd naar deze webhoster .... vooral die waarvan deze nog niet ingezet worden. Kostenreductie in deze toch zware tijden. Net verhuisd, dus verder nog geen zinnig wordt over andere services
woensdag 11 november 2020
Onno
Was deze beoordeling nuttig? Nuttig 0 Niet nuttig 0
super bedrijf
Prijs/kwaliteitverhouding
Kwaliteit
Klantenservice
Als bedrijf met meer dan 400 domeinnamen en meer dan honderden hostingpakket zijn we superblij met Neostrada. Super snelle reactie en de servers zijn top!
zondag 8 november 2020
flexa
Was deze beoordeling nuttig? Nuttig 0 Niet nuttig 0
Hosting werkt niet
Prijs/kwaliteitverhouding
Kwaliteit
Klantenservice
Hosting pakket aangeschaft maar helaas niet toegankelijk vanwege geblokkeerde poorten. Support wil het niet oplossen. Sales schept mij af. Gevolg is dat ik met lege handen achterlijf. Puur verlies. Een jaar hosting betalen voor niets.
dinsdag 20 oktober 2020
Kurt
Was deze beoordeling nuttig? Nuttig 0 Niet nuttig 0
Bestolen, hosting pakket werkt niet eens
Prijs/kwaliteitverhouding
Kwaliteit
Klantenservice
Kocht een professioneel hosting pakket dat niet blijkt te werken. Support wil mij niet helpen. Nu moet ik voor een jaar een hosting pakket betalen dat zelfs geen standaard html pagina kan hosten.
dinsdag 20 oktober 2020
Fred
Was deze beoordeling nuttig? Nuttig 2 Niet nuttig 0
Wer
Prijs/kwaliteitverhouding
Kwaliteit
Klantenservice
Pas "professioneel" hosting pakket genomen. Werk niet zoals het moet website en cpanel niet bereikbaar vanuit bepaalde landen. Support = stuur maar een email dan lossen we dat na het weekend op. Dat is dan "professionele" hosting en support....
zaterdag 17 oktober 2020
ctl
Was deze beoordeling nuttig? Nuttig 1 Niet nuttig 0
Fantastische hosting.
Prijs/kwaliteitverhouding
Kwaliteit
Klantenservice
Ik ben pas geswitches van provider en de mail en website zijn verhuisd. Voor de helft van de prijs heb ik hetzelfde gebruik. Ook het controlepanel is overzichtelijker.
zondag 4 oktober 2020
Jan Wever
Was deze beoordeling nuttig? Nuttig 0 Niet nuttig 0
Slechte klantenservice
Prijs/kwaliteitverhouding
Kwaliteit
Klantenservice
Twee jaar geleden klant geworden omdat de klantenservice Nederlands is... Maar neem dit zeker niet mee in je overwegingen, want geholpen word je niet tot zeer matig. Daarbij kom ik regelmatig enige bugs tegen. Ik raad je aan verder te gaan zoeken.
vrijdag 2 oktober 2020
Tjarko
Was deze beoordeling nuttig? Nuttig 1 Niet nuttig 0
Mijn beste hosting-ervaring ever!
Prijs/kwaliteitverhouding
Kwaliteit
Klantenservice
Reseller 1 pakket, klant sinds augustus 2020. Van te voren al een mailwisseling gehad met de supportdesk, maar wist niet helemaal zeker of dit wel bij mij zou passen. Daarnaast zit er vaak een addertje in het gras, waardoor je vaak snel tegen een beperking aanloopt. Webmaster sinds 1997 en had mijn hosting altijd in Amerika. Met Neostrada zijn al mijn websites een stuk sneller (gmetrix.com) én is het ook nog beter en strakker geörganiseerd dan ooit te voren. Uiteraard ook nadelen, zoals het feit dat ze geen persoonlijke 24/7/365 chatservice hebben, zoals in Amerika, maar de snelheid waarmee ze op de mail reageren maakt dat ruimschoots goed. In het pakker kan je geen extra CPU of werkgeheugen toevoegen of verdelen, maar eigenlijk heb ik dat op dit moment ook niet nodig. Dit overtreft op alle gebieden mijn verwachting.
zaterdag 22 augustus 2020
Delmar Sumter
Was deze beoordeling nuttig? Nuttig 0 Niet nuttig 0
Goedkoop en kwaliteit
Prijs/kwaliteitverhouding
Kwaliteit
Klantenservice
Zoals de titel al zegt kan je bij neostrada terecht voor een goedkoop product tegen de beste service. Ze reageren supersnel op je mail dus dat is ook alweer een pluspunt.
zaterdag 8 augustus 2020
Senne
Was deze beoordeling nuttig? Nuttig 0 Niet nuttig 0
Niet aan beginnen
Prijs/kwaliteitverhouding
Kwaliteit
Klantenservice
Wij zijn een tijdje klant geweest bij Neostrda! Nu toch overgestapt naar een andere partij en wat een verschil. Bij neostrada hadden we veel last van spam mails nu na het overstappen bijna niet meer. Ook kun je ze niet bellen wat je in 2020 wel zou verwachten. Tip: Kijk verder en ga niet na Neostrada.
woensdag 5 augustus 2020
W
Was deze beoordeling nuttig? Nuttig 1 Niet nuttig 0
Goede service
Prijs/kwaliteitverhouding
Kwaliteit
Klantenservice
goeie service, snelle reactie, goeie handleidingen
dinsdag 4 augustus 2020
Joshua Bink
Was deze beoordeling nuttig? Nuttig 0 Niet nuttig 0
Zware teleurstelling na 8 jaar klant te zijn
Prijs/kwaliteitverhouding
Kwaliteit
Klantenservice
Ben der helemaal klaar mee. Netzoals andersen zeggen met een prijsverhoging is de kwaliteit alleen maar achteruit gegaan sinds de overname. Wel honderden euro's per maand factureren maar backups werken niet, voor een simpele extra cloudpakket 4 dagen te moeten wachten en geen reacties op tickets is het voor mij ook een keuze nu om over te stappen naar een ander partij. Bedankt Neostrada voor het verzieken van jullie manier van werken en support. Krijg je tegenwoordig ook nog een bot als chat/support medewerker.
maandag 20 juli 2020
Kerem
Was deze beoordeling nuttig? Nuttig 0 Niet nuttig 0
Supergoede klantenservice en enorm veel kwaliteit voor een mooie prijs
Prijs/kwaliteitverhouding
Kwaliteit
Klantenservice
Onlangs ben van een andere hostprovider verhuist naar Neostrada. Ik kan alleen maar van lof spreken over Neostrada: ik heb er meerdere gehad, ik denk dat in de afgelopen 10 jaar Neostrada mijn vijfde hoster is en tot nu kan ik niet anders zeggen dat ze tot nu toe de beste van allemaal zijn.
woensdag 15 juli 2020
Klaziena Waerts
Was deze beoordeling nuttig? Nuttig 0 Niet nuttig 0
Na 5 jaar klant overgestapt naar andere provider
Prijs/kwaliteitverhouding
Kwaliteit
Klantenservice
Na 5 jaar klant te zijn geweest bij Neostrada, ben ik overgestapt naar een andere provider. Niet zo zeer vanwege de bizarre prijsverhogingen van meer dan 200% (én het verlagen van resources), maar meer omdat het sinds de overname van TWS een zooitje is. Een groot aantal servers van Neostrada staat al 2 weken op de blacklist bij Microsoft en Google waardoor mails niet aankomen. Neostrada communiceert dit niet actief, daar moet je maar zelf achter komen door hun status pagina 'in de gaten te houden'. Tevens past Neostrada functies aan die van impact zijn op je websites, waardoor deze niet meer goed werken. Ook dit communiceert Neostrada niet. Daarnaast is alles werkelijk TERGEND TRAAG geworden. Wordpress pagina's duren soms wel 15 seconden om in te laden, en dat is met cache plugin! Daarnaast komen er vaak foutmeldingen dat de database niet bereikbaar is en internal server errors. Volgens Neostrada vanwege foute plugins. Vreemd is wel dat deze sites perfect werken bij mijn nieuwe provider, zonder wijzigingen aan te hebben gebracht. Het is spijtig dat TWS wederom een Nederlandse provider ten gronde heeft gericht. Dit is nummer zoveel. Mijn advies; blijf weg van hosters die onder de paraplu van TWS vallen.
dinsdag 23 juni 2020
Henny
Was deze beoordeling nuttig? Nuttig 2 Niet nuttig 0
Leerzaam!
Prijs/kwaliteitverhouding
Kwaliteit
Klantenservice
Ik heb binnen een korte tijd mezelf geleerd een site te maken.
dinsdag 9 juni 2020
Hussein
Was deze beoordeling nuttig? Nuttig 0 Niet nuttig 0
Topservice
Prijs/kwaliteitverhouding
Kwaliteit
Klantenservice
Sinds 3 maanden een domein en server bij Neostrada, waanzinnige service, altijd direct geholpen met meerdere opties om zelf je oplossing te kiezen.
vrijdag 5 juni 2020
Kyrinn
Was deze beoordeling nuttig? Nuttig 0 Niet nuttig 0
Neostrada was goed nu begin ik sterk te twijfelen.
Prijs/kwaliteitverhouding
Kwaliteit
Klantenservice
Een basispakket heb ik al ruim vijf jaar in het begin was het ticket systeem snel en hulpvaardig. De laatste jaar is daar een sterke achteruitgang door een andere systeem valt tegen. In 2017 kreeg ik de eerste twijfel de server was traag bij een ip check en problemen ontvangst account een reset een behoorlijke schade aan het computer systeem mail werkte niet meer. De tweede is recent ik ontvang bepaalde mails niet meer, doen er niets aan, en behoorlijk veel spam. na contact wederom een ip adress check en domeinnaam opgegeven was de website gehact. In Cpanel zijn ze binengekomen, word ontkent, kon duidelijk zien het adres van de hacker op .jpn. daarna inlogproblemen Cpanel kan niet meer inloggen duurt al vier dagen geen toegang. Ik denk dat ze tijd kopen om de schade te verhullen. Dus afgegleden van boven naar beneden onbetrouwbaar zeker enkele medewerkers niet doen.
dinsdag 26 mei 2020
J. Lebbing
Was deze beoordeling nuttig? Nuttig 1 Niet nuttig 0
Prima hoster, ik weet niet zo goed waarom de mensen hieronder zo negatief zijn.
Prijs/kwaliteitverhouding
Kwaliteit
Klantenservice
Ik heb een paar honderd domeinnamen bij Neo en ben prima tevreden. Support is sinds nieuwe ticketsysteem een stuk minder geworden, mede omdat je je tickets niet meer kunt inzien en reacties laten langer op zich wachten, das wel jammer.
maandag 25 mei 2020
Richard
Was deze beoordeling nuttig? Nuttig 0 Niet nuttig 0
Support niet bereikbaar, 300% prijsstijging en verhuizen van domeinnamen niet mogelijk
Prijs/kwaliteitverhouding
Kwaliteit
Klantenservice
Ruim voor het aflopen van de overeenkomst heb ik getracht de domeinnamen te verhuizen. De codes worden per e-mail toegestuurd, maar die komen niet aan. Via de support worden de codes niet gegeven. Via de chat wordt geen hulp geboden. Telefonisch contact is niet mogelijk. Ondertussen worden facturen gestuurd met absurde prijsstijgingen oplopend tot 300%.
zaterdag 16 mei 2020
Hylke
Was deze beoordeling nuttig? Nuttig 1 Niet nuttig 0
Van trouwe tevreden klant naar ex-klant
Prijs/kwaliteitverhouding
Kwaliteit
Klantenservice
Al jaren hadden we hier onze VPS servers staan. klantenservice was goed zelden problemen en dan plots hield het niet meer op. De ene na de andere problemen hielden me weekenden aan een stuk aan het werk. Kopzorgen en frustraties van begin tot einde. Enige tijd terug besloten we om het meeste van onze klanten over te zetten en maar goed ook. Sinds een week staat heel hun netwerk op de blacklist bij Microsoft. De kaart overhand trekken ze hier. Communicatie is nihil en ze sluiten gewoon de livechat. Onze laatste klanten worden nu dus definitief overgezet naar onze andere servers. Dit kan gewoonweg niet binnen een professionele dienstverlening. Neostrada is goedkoop en dat merk je aan de infrastructuur. Ik kan me niet voorstellen dat ik ooit nog een hosting gebruik waar geen relay aan gekoppeld is voor de mails.
donderdag 14 mei 2020
Daan
Was deze beoordeling nuttig? Nuttig 2 Niet nuttig 1
Slechte ervaring
Prijs/kwaliteitverhouding
Kwaliteit
Klantenservice
Niet aan beginnen! In verband met een wijziging van uitgaande mail filter binnen Neostrada kreeg in eens via mijn contactformulier geen mails binnen. Heb verder geen mailtje van de wijzing ontvangen, contact opgenomen JA dat staat op onze website! Gelukkig ben ik achtergekomen via een klant, klant belt zelf op om te vragen of de mailtje binnen is gekomen. Niet praktisch! Bijna een klant kwijt geraakt. Wat hulp gevraagd hoe ik de code van de contactformulier kan wijzigen naar SMTP, JA dat doen wij niet dat moet u vragen aan uw webdesigner.
donderdag 14 mei 2020
Ali
Was deze beoordeling nuttig? Nuttig 1 Niet nuttig 0
Zeer zeer zeer zeer zeer slecht. Walgelijk slecht.
Prijs/kwaliteitverhouding
Kwaliteit
Klantenservice
Niet aan beginnen. bij problemen die aan hen liggen wordt je genegeerd en aan je lot over gelaten. Voorheen was de klantenservice goed. Maar na de 300% prijsverhoging en waarschijnlijk nieuwe eigenaar is het extreem slecht. Zodra er een probleem is aan hen te wijten wordt je genegeerd..
zaterdag 25 april 2020
Gerard
Was deze beoordeling nuttig? Nuttig 5 Niet nuttig 0
Absoluut geen aanrader
Prijs/kwaliteitverhouding
Kwaliteit
Klantenservice
Ik zou iedereen dringend willen adviseren om absoluut geen gebruik te maken van de diensten van Neostrada. Na een bizarre prijsverhoging van meer dan 100%, kwam ik er ook nog eens achter dat mijn pakket onjuist geconfigureerd stond. Ik kreeg namelijk de melding dat mijn webruimte bijna vol was. Vreemd gezien het feit ik meer dan €145 per jaar betaal en slechts 7gb webruimte in gebruik heb. Tijdens het kijken in Cpanel kwam ik er achter dat ik slechts 10gb webruimte tot mijn beschikking heb in plaats van 100GB. Ook heb ik veel minder vCPU's en werkgeheugen etc tot mijn beschikking dan waar ik al maanden voor betaal. Nadat ik hier contact over heb opgenomen is dit aangepast naar de 100gb met bijbehorende snelheden etc. Gezien het feit dat ik hier toch maanden voor heb betaald, leek het mij niet meer dan logisch dat het onterecht teveel betaalde bedrag terug wordt gestort. Hier kreeg ik een afwijzend antwoord op met als reden "de factuur is van December...". Vervolgens wordt er niet meer gereageerd op mijn mail, ook niet nadat er via de chat is gezegd dat ik vandaag nog antwoord krijg. Kortom veel te duur, smerige prijsverhogingen en weinig service.
woensdag 22 april 2020
Nick
Was deze beoordeling nuttig? Nuttig 2 Niet nuttig 0
Toelichting gevraagd voor de bouw van de website
Prijs/kwaliteitverhouding
Kwaliteit
Klantenservice
Ik heb de domeinnaam bij een ander dan Neostrada. Ik heb voor Neostrada gekozen zodat ik mijn site in WordPress kan bouwen. Ik ben van huis uit geen website bouwer. Helaas staat er geen stappenplan in de kennisbank hoe je de website dan kunt gaan bouwen. Na een aantal keren heen en weer met de support afdeling te hebben gemaild is het me duidelijk. Duidelijk dat ik eerst moet beginnen om de DNS code bij mijn provider van de domeinnaam moet aanpassen. Duidelijk dat ik niet in Sitebuilder moet zijn en dat ik WordPress eerst op mijn pc moet installeren. Al mijn werk in Sitebuilder is voor niets geweest. Heel erg jammer. Mijn advies aan jullie, maak een stappenplan voor de nitwits. En bij het beantwoorden van de mail, krijg helder wat de kennis van je klant is voor je een antwoord stuurt.
vrijdag 3 april 2020
Tanya Hulshof-Verheij
Was deze beoordeling nuttig? Nuttig 1 Niet nuttig 0
Sinds overname TWS grote ellende
Prijs/kwaliteitverhouding
Kwaliteit
Klantenservice
Waar ik ooit één van de eerste klanten was ben ik nu één van de zwaar gefrustreerde klanten die inmiddels zijn onderkomen elders heeft gevonden. Door ziekte was ik te laat met een betaling en voor ik het wist en zonder dat zij even contact opnamen is er incasso bureau ingeschakeld. Met dat bedrijf (overigens wel vriendelijk, gek genoeg) uiteraard betalingsregeling mee getroffen maar heeft Neostrada alsnog toegang tot al mijn andere wél betaalde producten ontzegt en dus is mijn account met iets meer dan 10 domeinnamen 'gegijzeld' tot ik die ene domeinnaam wel betaald heb. Bij enige vorm van communicatie word ik nu al een aantal weken genegeerd en kan ik niets meer doen 'wachten' tot ik mijn domeinnamen kan verhuizen naar een andere provider. Inmiddels contact gelegd met SIDN en klacht gedaan. Prijswijzigingen (300%!!!!) wordt niet gecommuniceerd, meerder klachten zijn bekend. Dit is een bedrijf dat kwantiteit boven kwaliteit stelt, heel jammer.
dinsdag 31 maart 2020
Martijn
Was deze beoordeling nuttig? Nuttig 2 Niet nuttig 0
Goed
Prijs/kwaliteitverhouding
Kwaliteit
Klantenservice
Het is goed verzorgd en makkelijk uit te vinden hoe het werkt!
donderdag 12 maart 2020
Kim
Was deze beoordeling nuttig? Nuttig 0 Niet nuttig 0
Deze partij vermijden!
Prijs/kwaliteitverhouding
Kwaliteit
Klantenservice
Zeer slechte service. In plaats van adequaat te reageren op vragen n.a.v., naar mijn mening, onjuiste nota's worden er incasso & gerechtsdeurwaarders ingeschakeld om de kleinste en geringste bedragen. Ze zijn telefoonisch niet bereikbaar en via de e-mail reageren ze niet. Onprofessioneel, onvriendelijk en prijzen worden aanzienlijk verhoogd nadat je klant van ze bent geworden. Deze partij vermijden!
zaterdag 7 maart 2020
Payam Pasebani
Was deze beoordeling nuttig? Nuttig 0 Niet nuttig 0

Richtlijnen

Wij zien graag dat een Review:

  • 100% eerlijk is.
  • plus- en minpunten bevat.
  • details bevat.

Een Review wordt afgekeurd wanneer deze:

  • grove/kwetsende taal bevat.
  • links bevat.
  • onjuist is.
  • persoonsgegevens of andere gevoelige informatie bevat.

Deel jouw ervaring

Heb jij ervaring met Neostrada? Deel die dan op deze pagina.

Prijs/Kwaliteitverhouding
Kwaliteit
Klantenservice

Door op Reactie Plaatsen te klikken ga je akkoord met de richtlijnen en het privacybeleid van Webhosters.nl

Direct naar:

Webhosting

Business

€ 9,99 /maand
  • Opslag: 100 GB
  • Dataverkeer: 1 TB
  • SSD: Ja
  • Telefoon: Nee
  • Verhuisdienst: Ja (gratis)
  • SSL: Ja

 

VPS Hosting

Cloud 1

€ 9,95 /maand
  • Opslag: 100 GB
  • Dataverkeer: 1 TB
  • SSD: Ja
  • Telefoon: Nee
  • Verhuisdienst: Ja (gratis)
  • SSL: Ja