Neostrada

3,6 / 5 320 ervaringen Bekijk Deel jouw ervaring

Bedrijfsgegevens

  • 10 Werknemers
  • KvK-nummer: 50033425
Openingstijden
  • ma-don: 09:00-22:00
  • vrij: 09:00-17:00
  • za-zon:10:30-17:00
Website screenshot Neostrada

Overall score

3,6 / 5 320 ervaringen

Totaal (320)

  • Algemeen
  • Prijs/kwaliteitverhouding
  • Kwaliteit hosting
  • Klantenservice

Laatste 12 maanden (73)

  • Algemeen
  • Prijs/kwaliteitverhouding
  • Kwaliteit hosting
  • Klantenservice
Lees alle ervaringen

Over Neostrada
Neostrada uit Lelystad biedt goedkope webhosting aan, het starter pakket van het bedrijf is met €2,99 per maand normaal geprijsd en beschikt over 15 GB opslag, SSD en onbeperkte dataverkeer. Naar eigen zeggen maken 50 duizend klanten gebruik van de diensten van Neostrada.

Naast webhosting zien we ook Cloud hosting, oftewel een VPS in het productaanbod. De tarieven van een VPS bij Neostrada beginnen bij €9,95 per maand afhankelijk van het aantal vCPU’s dat wordt gekozen.

Neostrada Ervaringen en Klachten
Deel je ervaringen met webhosting en VPS van Neostrada in een review op onze website. Elke klacht over Neostrada zullen wij serieus in behandeling nemen en na bevestiging plaatsen. Ook krijgt de Webhoster de mogelijkheid te reageren via email op de klacht. Tevreden klanten vragen wij zo goed mogelijk te beschrijven welke hosting dienst goed bevalt en waarom de klantenservice prima is.

Ervaringen 320 op 32 pagina's

72 uur wachttijd
Prijs/kwaliteitverhouding
Kwaliteit
Klantenservice
Heel ontevreden over de veel te late reactietijd. Wij betalen soms €1.300,- per maand en de meeste van onze klanten kunnen nu niet uitgaand mailen. Dit terwijl Neostrada zich verschuild achter 72!!! uur reactie tijd. Ik ben inmiddels een schade claim aan het voorbereiden.
vrijdag 14 mei 2021
Joost Lans
Was deze beoordeling nuttig? Nuttig 4 Niet nuttig 0
Beursig platte boel
Prijs/kwaliteitverhouding
Kwaliteit
Klantenservice
Linke boel aan het worden. Beleggers kunnen al bijna 24 uur Beursig raadplegen. Geen respons...
dinsdag 11 mei 2021
Petrick
Was deze beoordeling nuttig? Nuttig 2 Niet nuttig 0
technisch prima, onpersoonlijk contact
Prijs/kwaliteitverhouding
Kwaliteit
Klantenservice
Wij hebben 2 websites bij Neostrada en alles werkt zoals het hoort. Niet bijzonder dus. Helaas is telefonisch contact niet mogelijk en dat missen wij. We zijn overgestapt van xs4all voor de kosten, maar missen die optie, die daar echt goed was.
zondag 2 mei 2021
h.p. strik
Was deze beoordeling nuttig? Nuttig 0 Niet nuttig 0
Zeer goede support
Prijs/kwaliteitverhouding
Kwaliteit
Klantenservice
We zijn al jaren klant van Neostrada en worden perfect geholpen. We hebben tijdens het kiezen van cloud pakketten gekozen voor ondersteuning, waar we maandelijks voor betalen. Binnen 30 minuten wordt je geholpen en dit is hetgeen wat Neostrada een sterk onderscheidend vermogen geeft ten opzichte van haar concurrenten. Perfect, ga zo door!
vrijdag 23 april 2021
Gennaro IJsendijk
Was deze beoordeling nuttig? Nuttig 0 Niet nuttig 0
Neostrada reageert niet op mails. Nu grote problemen met website
Prijs/kwaliteitverhouding
Kwaliteit
Klantenservice
Neostrada is al dagen niet bereikbaar, niet via de chat, niet via mail. Reageert niet op mail en ontvang zelfs geen automatisch mailbericht na versturen van mijn mail
dinsdag 20 april 2021
Marion
Was deze beoordeling nuttig? Nuttig 4 Niet nuttig 0
Support weer uitmuntend
Prijs/kwaliteitverhouding
Kwaliteit
Klantenservice
Ik men al sinds 2015 klant van Neostrada. En zo af en toe wil je iets dat niet lukt of met foutmeldingen komt. Altijd komt er snel een antwoord. En altijd kan ik weer verder. Dit keer ging het om een probleem met een plugin in Wordpress waarbij de plugin-bouwer zei geen probleem te kennen. Bij navraag bij Neostrada werd niet alleen verteld dat de omgeving niet was gewijzigd maar hadden ze zelf ook op internet gezegd naar een oplossing en kwamen met een link die ik nog niet gezien had. En daarin stond voor mij de oplossing. Staaltje meedenken!
dinsdag 20 april 2021
Henk
Was deze beoordeling nuttig? Nuttig 0 Niet nuttig 0
Vroeger supergoed. Nu enkel geldklopperij.
Prijs/kwaliteitverhouding
Kwaliteit
Klantenservice
Ik ben 3 jaren klant geweest bij Neostrada. Ik hoste 2 websites (geboorte en huwelijk) die nu eigenlijk niet meer bezocht worden. Dus voor het data verkeer moest ik niet blijven. Ik gebruik mijn domeinnamen vooral om een gepersonaliseerd e-mailadres te hebben. Daarom had ik in het begin een een 3 jarig abonnementje voor € 34,85 aangeschaft. Dat is nog geen €12 op een jaar. Toen ik vorig jaar wou verlengen was het al € 34,73 voor 1 jaar. Een verdriedubbeling dus ten opzichte van mijn eerste aankoop. Nu heb ik nogmaals gekeken om te verlengen. Dit komt nu op € 184,75 voor drie jaar! Of € 61,58 voor een jaar. Dat is 5 x duurder op drie jaar tijd. Dat noem ik geldklopperij. Ik verwacht niet veel van mijn hosting, enkel dat mijn site grotendeels bereikbaar is en dat ik mijn mails ontvang. Wat de klantenservice betreft. Die steken de prijsverhoging op het feit dat c-panel duurder is geworden. Ik wil gerust iets meer betalen maar een klantenservice die mij blaasjes wijsmaakt kan ik missen als kiespijn. Adieu en tot nooit meer.
zondag 4 april 2021
Birgen
Was deze beoordeling nuttig? Nuttig 4 Niet nuttig 0
Wat is dit bedrijf hard achteruit aan het rennen
Prijs/kwaliteitverhouding
Kwaliteit
Klantenservice
Dit was echt een heel goed bedrijf, vele jaren vaste klant geweest met heel wat websites. Heb dit bedrijf ook altijd aan veel vrienden en collega ondernemers aangeraden. Sinds de overname in 2018 door het vreselijke TWS rent dit bedrijf achteruit als een sneltrein, de ene na de andere prijsverhoging. (Al dan niet verhuld in samenvoegen van pakketten.) Support was altijd kundig en ruim bereikbaar, nu mag je dankzij de 9 tot 17 mentaliteit tegen een irritante bot kletsen. Tijd om snel alles op te zeggen.
donderdag 1 april 2021
Maarten
Was deze beoordeling nuttig? Nuttig 2 Niet nuttig 0
Prijs/kwaliteitverhouding holt achteruit.
Prijs/kwaliteitverhouding
Kwaliteit
Klantenservice
Ben al járen klant daar en heb al heel wat websites verhuisd naar Neostrada. De laatste tijd ben ik echter steeds ontevredener geworden en raadt Neostrada beslist niet meer aan. Een paar voorbeelden: Upgraden van het hosting pakket gaat vrij snel, evenals de factuur voor wat je moet bijbetalen. Maar: als je een stapje terug gaat worden je resources vrijwel direct beperkt, ook al heb je voor een langere tijd betaald voor meer! Je moet dus zelf precies in de gaten houden wanneer je moet downgraden. Zeer klantonvriendelijk. * Zeer irritant: vaak en extreme prijsverhogingen, netjes ingepakt in wat je allemaal extra krijgt (maar niet nodig hebt). Prijzen zijn verstopt: je ziet ‘vanaf’ prijzen, of prijzen voor de 1e maand. Nog een voorbeeld: “1 gratis domein”. De kleine lettertjes: “Registreer gratis 1 .online, .site of .store domein voor 1 jaar”. Daar heb je dus niks aan voor je .nl-website. Overigens: ze wáren altijd een stuk goedkoper dan de andere aanbieders, inmiddels zitten ze allemaal zo’n beetje op hetzelfde niveau van 5 euro per maand per website. (webhosters.nl: de informatie die jullie geven over Neostrada klopt niet meer: ze zijn van 2,99 naar 4,99 per maand gegaan). Plotseling moest je je factuur zélf gaan ophalen. Moest je inloggen in je account, gedoe. Ik heb er veel over geklaagd maar dat leek ze niks te kunnen schelen. Gelukkig hebben ze het weer teruggedraaid en krijg je nu weer netjes je factuur als .PDF-bijlage in de mail, maar het geeft een beetje aan hoe ze met klanten omgaan. Deskundigheid van de chat-medewerkers laat soms te wensen over. Ik stuur nu altijd meteen een mail. Wilde een chat starten met een medewerker, alles leek goed te gaan, maar net toen ik eindelijk een persoon zou gaan spreken (na me door die domme bots gewerkt te hebben) bleek de chat toch níet beschikbaar te zijn. Ze adverteren met Supersnelle laadtijden door het gebruik van SSD schijven. Maar: die knijpen ze af tot 1MB/s waardoor je dus niet eens meer een backup kunt maken. Bij twee websites ben ik hier al tegenaan gelopen en heb er over geklaagd, maar ze gaan dit bij meer servers doen. Alle hosting-pakketten worden omgezet naar de nieuwe pakketten, en daarin zit géén AutoSSL meer. Betekent dat je dus iedere drie maanden moet inloggen in het cPanel omdat anders je website het slotje verliest (en Chrome-gebruikers zelfs helemaal niet meer op je site kunnen komen).
donderdag 1 april 2021
Martin Velthuizen
Was deze beoordeling nuttig? Nuttig 1 Niet nuttig 0
Super tevreden!
Prijs/kwaliteitverhouding
Kwaliteit
Klantenservice
Shared hosting sinds enkele jaren en super tevreden! Goede support!
zondag 21 maart 2021
RudolfPietersma
Was deze beoordeling nuttig? Nuttig 0 Niet nuttig 1

Richtlijnen

Wij zien graag dat een Review:

  • 100% eerlijk is.
  • plus- en minpunten bevat.
  • details bevat.

Een Review wordt afgekeurd wanneer deze:

  • grove/kwetsende taal bevat.
  • links bevat.
  • onjuist is.
  • persoonsgegevens of andere gevoelige informatie bevat.

Deel jouw ervaring

Heb jij ervaring met Neostrada? Deel die dan op deze pagina.

Prijs/Kwaliteitverhouding
Kwaliteit
Klantenservice

Door op Reactie Plaatsen te klikken ga je akkoord met de richtlijnen en het privacybeleid van Webhosters.nl

Direct naar:

Webhosting

Business

€ 9,99 /maand
  • Opslag: 100 GB
  • Dataverkeer: 1 TB
  • SSD: Ja
  • Telefoon: Nee
  • Verhuisdienst: Ja (gratis)
  • SSL: Ja

 

VPS Hosting

Cloud 1

€ 9,95 /maand
  • Opslag: 100 GB
  • Dataverkeer: 1 TB
  • SSD: Ja
  • Telefoon: Nee
  • Verhuisdienst: Ja (gratis)
  • SSL: Ja