Neostrada Reviews

1,3 / 5 370 ervaringen Bekijk Deel jouw ervaring

Bedrijfsgegevens

  • Neostrada is overgenomen door Your.Online en daarmee onderdeel geworden van Versio.VOCweg 49 8203 AK Lelystad Nederland
  • 10 Werknemers
  • KvK-nummer: 50033425
Openingstijden
  • ma-vrij: 09:00-17:30
  • za-zon:10:30-17:00

Review score

1,3 / 5 370 ervaringen

Totaal (370)

  • Algemeen
  • Prijs/kwaliteitverhouding
  • Kwaliteit hosting
  • Klantenservice

Laatste 12 maanden (19)

  • Algemeen
  • Prijs/kwaliteitverhouding
  • Kwaliteit hosting
  • Klantenservice
Lees alle ervaringen

Over Neostrada
Neostrada uit Lelystad biedt goedkope webhosting aan, het starter pakket van het bedrijf is met €2,99 per maand normaal geprijsd en beschikt over 15 GB opslag, SSD en onbeperkte dataverkeer. Naar eigen zeggen maken 50 duizend klanten gebruik van de diensten van Neostrada.

Naast webhosting zien we ook Cloud hosting, oftewel een VPS in het productaanbod. De tarieven van een VPS bij Neostrada beginnen bij €9,95 per maand afhankelijk van het aantal vCPU’s dat wordt gekozen.

Neostrada Ervaringen en Klachten
Deel je ervaringen met webhosting en VPS van Neostrada in een review op onze website. Elke klacht over Neostrada zullen wij serieus in behandeling nemen en na bevestiging plaatsen. Ook krijgt de Webhoster de mogelijkheid te reageren via email op de klacht. Tevreden klanten vragen wij zo goed mogelijk te beschrijven welke hosting dienst goed bevalt en waarom de klantenservice prima is.

Ervaringen 370 op 8 pagina's

Absoluut wegblijven!
Prijs/kwaliteitverhouding
Kwaliteit
Klantenservice
Absoluut wegblijven! Sinds 2017 zeer tevreden klant maar alles wordt nu kapot gemaakt (lees door overname). Al 7d wacht ik op reactie support. Maar bovenal is een klein pakket van €5 zonder aankondiging verlengd én upgraded naar een pakket van €25 (5x zo duur!) Krijg maar geen reactie, heb automatische incasso maar uitgeschakeld en ga deze factuur niet betalen. Echt wegblijven hier. Heel jammer, want was hele goede hoster!
donderdag 2 september 2021
Pepijn
Was deze beoordeling nuttig? Nuttig 4 Niet nuttig 0
Kapot na overname
Prijs/kwaliteitverhouding
Kwaliteit
Klantenservice
Downgrades van pakketten, Prijsverhogingen, support-tickets na 3 weken voorbarig sluiten met de aanname 'dat het misschien al gelukt is'. Doodzonde, Neostrada was een prachtbedrijf, medewerkers met vakkennis. Helaas is er na overname van amateur hostingclub TWS niets meer van over. Hoop dat de oud medewerkers een betere situatie hebben kunnen vinden.
dinsdag 10 augustus 2021
Daniel
Was deze beoordeling nuttig? Nuttig 3 Niet nuttig 1
Van prima naar verschrikkelijk
Prijs/kwaliteitverhouding
Kwaliteit
Klantenservice
Was ooit een heel redelijk webhosting bedrijf, maar nu wil ik er niets meer mee te maken hebben. Enige tijd geleden werden plotseling de prijzen meer dan verdubbeld, zonder mededeling vooraf. Telefonisch contact is niet meer mogelijk, evenals de 'chat'. Antwoord op e-mail duurt dagenlang wat communicatie vrijwel onmogelijk maakt. Verhuizen van domeinnamen wordt moeilijk gemaakt met quarantaine en zo. VERSCHRIKKELIJK!
woensdag 4 augustus 2021
Hans Groener
Was deze beoordeling nuttig? Nuttig 3 Niet nuttig 0
Doe geen zaken met dit bedrijf
Prijs/kwaliteitverhouding
Kwaliteit
Klantenservice
Probeer al maanden een reactie te krijgen, maar ze reageren nergens meer op!
donderdag 29 juli 2021
Pim
Was deze beoordeling nuttig? Nuttig 4 Niet nuttig 0
Oplichters
Prijs/kwaliteitverhouding
Kwaliteit
Klantenservice
Ongevraagd onze pakket geupgrade, we betalen nu 2x zoveel. Klantenservice is niet bereikbaar.
zondag 25 juli 2021
Omar
Was deze beoordeling nuttig? Nuttig 5 Niet nuttig 0
Absolute ramp
Prijs/kwaliteitverhouding
Kwaliteit
Klantenservice
Ik ben meerdere jaren klant bij Neostrada, in het begin zeer tevreden, maar ondertussen lijkt dit een spookbedrijf te zijn. Dit voorjaar werd de kostprijs met €120 euro verhoogd (van €192,38 naar €312,38). Telefoonnummer en Live Chat werden hun website gehaald. Facturen worden niet verstuurd per post of e-mail, zijn wel te vinden in je account. Maandag werden zonder enige verwittiging alle e-mailaccounts en de website (webshop) offline gehaald. Ik heb sinds maandag al meerdere e-mails gestuurd, maar daar wordt niet op gereageerd. Op hun website staat vermeld dat er binnen het uur gereageerd zou worden, in het automatische antwoord wordt 72 uur aangegeven. Er wordt op de site ook 99,99% uptime garantie gegeven. Factuur werd voldaan, dit staat ook zo aangegeven in het account. Ik heb ondertussen de domeinnaam en de mailboxen kunnen verhuizen naar een ander hostingsbedrijf. Echter is website nog steeds onbereikbaar en is het onmogelijk om een de laatste versie van de database en andere data te downloaden. Zowel ftp als het controlepaneel blijven onbereikbaar.
donderdag 15 juli 2021
Leen Van der Poten
Was deze beoordeling nuttig? Nuttig 4 Niet nuttig 0
Van goed bedrijf naar super slecht
Prijs/kwaliteitverhouding
Kwaliteit
Klantenservice
Van goed bedrijf naar super slecht. Heel erg jammer want ze gaven goede service maar zijn de laatste tijd niet meer te bereiken. Meerdere vragen gesteld maar kreeg nergens reactie op. Vervolgens na weken wachten alles daar weg verhuist. Toen gereageerd op betalingsherrinering dat ik niet wou betalen ivm niet geleverde service. Vervolgens binnen een dag reactie: "niet tijdig opgezegd. Factuur zal daarom nog voldaan moeten worden" Oplichters geworden, blijf hier ver can weg!
woensdag 30 juni 2021
Erik
Was deze beoordeling nuttig? Nuttig 2 Niet nuttig 0
Superslechte service, totaal niet bereikbaar
Prijs/kwaliteitverhouding
Kwaliteit
Klantenservice
Superslechte service, totaal niet bereikbaar Neostrada heeft eind maart aangegeven dat de prijzen van een resellerpakket met 250% omhoog gaan. Direct hierna ben ik bezig geweest om alles wat ik bij Neostrada heb zsm weg te verhuizen. Communicatie met Neostrada is gewoon niet mogelijk. De chat is constant offline, reacties op mail, als je die al krijgt, duren 4 werkdagen. Ze dreigen met incasso voor facturen die een normaal bedrijf gezien de omstandigheden gewoon zou crediteren. Geven vervolgens in de dreigmail aan dat je binnen 5 werkdagen moet reageren terwijl ze vervolgens zelf 4 dagen gewoon niet reageren. Reacties zijn totaal niet oplossingsgericht en waarschijnlijk copy/paste werk uit standaardteksten opgestelt door een manager die meer oog heeft voor het behalen van goede jaarcijfers ipv het tevreden stellen van de klant. Verschillende mails verstuurd en malen contact opgenomen, maar afdeling support heeft volgens mij overkill aan werk. De goede klantbeoordelingen op de site staan hier al jaren, mijn advies.. blijf lekker weg bij Neostrada.
donderdag 10 juni 2021
Tom
Was deze beoordeling nuttig? Nuttig 2 Niet nuttig 0
NEOSTRADA RECHTZAAK?
Prijs/kwaliteitverhouding
Kwaliteit
Klantenservice
Ook ik ben iemand die al jaren met Neostrada werkte, en hier enorm tevreden over was. Nu sinds een korte maand lijkt de volledige service weggevallen. Ik ben inmiddels al meer dan een week aan het wachten met een enorm klein probleem voor een klant van mij. Deze klant ontvangt namelijk geen mails terwijl alles goed gekoppeld is. Dit is iets wat bij Neostrada ligt! Ik heb Ze geprobeerd te bellen, dan krijg je een bandje wat vertelt: U kunt ons alleen met de chat bereiken. Kijk je op hun website, is de chatfunctie uitgeschakeld. Ik heb gemailt met Zowel Support@ Sales@ en info@ en dit al een volle week. Tot nu toe alleen nog maar een lading aan : Wij reageren binnen 72 uur op u! Nou, ik kan vertellen die zijn voorbij, net als het vertrouwen wat deze klant in mij had. Ik ben inmiddels aan het overstappen, want ik vertrouw Neostrada voor 0%! Ik heb de 40% verhoging niet eens benoemd, is ook niet nodig natuurlijk, want dat slaat nergens op. Ik heb gelezen dat er enorm veel soortgelijke klachten zijn over Neostrada hier. en vaak zijn het de bedragen waarvoor je NET GEEN rechtzaak gaat starten, graag zou ik willen sparren met andere gedupeerde voor een mogelijkheid om een rechtzaak samen aan te spannen. Voor contact wil ik graag mijn zakelijke Email hier achterlaten, echter staat deze bij Neostrada zelf. Dus bij deze mijn persoonlijke Email adres : Patrickprincen21 @ Gmail .com Samen zijn we altijd sterker, en ik weiger te accepteren dat Neostrada met deze manier van werken door kan gaan.
vrijdag 4 juni 2021
Patrick Princen
Was deze beoordeling nuttig? Nuttig 2 Niet nuttig 0
KLANTONVRIENDELIJKE BELAZERAARS
Prijs/kwaliteitverhouding
Kwaliteit
Klantenservice
Al sinds 2014 klant bij Neostrada. Elk jaar netjes mijn rekeningen betaald. De facturen die door Neostrada zijn verzonden, zijn nooit in mijn mailbox gekomen. Ze sturen ook even geen brief aan huis?? Ik krijg opeens een incasso opgestuurd voor een rekening van 15 euro. Nu moet ik opeens 55 euro betalen? Bleek het dat Neostrada de rekeningen naar een VERKEERDE email verstuurde en ik dus onterecht ben verstuurd naar een incassobureau. Dit aangegeven en ik krijg een lomp antwoord dat de kosten al zijn gemaakt en dat ik alsnog die incasso moet gaan betalen. Ik heb per direct mijn account daar opgezegd WEG ERMEE. Rot bedrijf BAH
dinsdag 1 juni 2021
Iris
Was deze beoordeling nuttig? Nuttig 1 Niet nuttig 0
hard achteruit
Prijs/kwaliteitverhouding
Kwaliteit
Klantenservice
Al jaren positieve klant bij neostrada. Maar vertrekken nu wel. 40% verhoging en niemand bereikbaar via mail. Geen chat of telefoonnummer voor direct contact. Service wordt niet meer geleverd. Neostrada gaat hard achteruit.
donderdag 27 mei 2021
René
Was deze beoordeling nuttig? Nuttig 6 Niet nuttig 0
Zeer slecht geworden!!!
Prijs/kwaliteitverhouding
Kwaliteit
Klantenservice
Hier ook jarenlang tevreden geweest, maar afgelopen tijd slechte ervaringen. Onlangs een prijs verhoging van 40% doorgevoerd en de support is 100% naar beneden gegaan. Geen telefoonnummer, chat niet beschikbaar. Je kunt dus helemaal niks. Echt heel slecht geworden en het was ooit heeeeeel goed. Geen Neostrada meer voor mij!
dinsdag 25 mei 2021
Berry
Was deze beoordeling nuttig? Nuttig 2 Niet nuttig 0
Slechte service laatste tijd
Prijs/kwaliteitverhouding
Kwaliteit
Klantenservice
Jarenlang tevreden geweest, maar afgelopen tijd slechte ervaringen. Domeinnaam die ineens verwijderd was, nameservers die niet meer aan te passen zijn. Daardoor is mijn website niet of slecht bereikbaar. Support hoort volgens de website binnen 1 dag te reageren, geven zichzelf in een bevestigingsmail ineens 72 uur de tijd, maar na 4 dagen nog steeds geen gehoor. Geen telefoonnummer, chat niet beschikbaar. Je kunt dus helemaal niks.
woensdag 19 mei 2021
Niki
Was deze beoordeling nuttig? Nuttig 2 Niet nuttig 0
72 uur wachttijd
Prijs/kwaliteitverhouding
Kwaliteit
Klantenservice
Heel ontevreden over de veel te late reactietijd. Wij betalen soms €1.300,- per maand en de meeste van onze klanten kunnen nu niet uitgaand mailen. Dit terwijl Neostrada zich verschuild achter 72!!! uur reactie tijd. Ik ben inmiddels een schade claim aan het voorbereiden.
vrijdag 14 mei 2021
Joost Lans
Was deze beoordeling nuttig? Nuttig 5 Niet nuttig 0
Beursig platte boel
Prijs/kwaliteitverhouding
Kwaliteit
Klantenservice
Linke boel aan het worden. Beleggers kunnen al bijna 24 uur Beursig raadplegen. Geen respons...
dinsdag 11 mei 2021
Petrick
Was deze beoordeling nuttig? Nuttig 2 Niet nuttig 0
technisch prima, onpersoonlijk contact
Prijs/kwaliteitverhouding
Kwaliteit
Klantenservice
Wij hebben 2 websites bij Neostrada en alles werkt zoals het hoort. Niet bijzonder dus. Helaas is telefonisch contact niet mogelijk en dat missen wij. We zijn overgestapt van xs4all voor de kosten, maar missen die optie, die daar echt goed was.
zondag 2 mei 2021
h.p. strik
Was deze beoordeling nuttig? Nuttig 0 Niet nuttig 0
Zeer goede support
Prijs/kwaliteitverhouding
Kwaliteit
Klantenservice
We zijn al jaren klant van Neostrada en worden perfect geholpen. We hebben tijdens het kiezen van cloud pakketten gekozen voor ondersteuning, waar we maandelijks voor betalen. Binnen 30 minuten wordt je geholpen en dit is hetgeen wat Neostrada een sterk onderscheidend vermogen geeft ten opzichte van haar concurrenten. Perfect, ga zo door!
vrijdag 23 april 2021
Gennaro IJsendijk
Was deze beoordeling nuttig? Nuttig 0 Niet nuttig 0
Neostrada reageert niet op mails. Nu grote problemen met website
Prijs/kwaliteitverhouding
Kwaliteit
Klantenservice
Neostrada is al dagen niet bereikbaar, niet via de chat, niet via mail. Reageert niet op mail en ontvang zelfs geen automatisch mailbericht na versturen van mijn mail
dinsdag 20 april 2021
Marion
Was deze beoordeling nuttig? Nuttig 4 Niet nuttig 0
Support weer uitmuntend
Prijs/kwaliteitverhouding
Kwaliteit
Klantenservice
Ik men al sinds 2015 klant van Neostrada. En zo af en toe wil je iets dat niet lukt of met foutmeldingen komt. Altijd komt er snel een antwoord. En altijd kan ik weer verder. Dit keer ging het om een probleem met een plugin in Wordpress waarbij de plugin-bouwer zei geen probleem te kennen. Bij navraag bij Neostrada werd niet alleen verteld dat de omgeving niet was gewijzigd maar hadden ze zelf ook op internet gezegd naar een oplossing en kwamen met een link die ik nog niet gezien had. En daarin stond voor mij de oplossing. Staaltje meedenken!
dinsdag 20 april 2021
Henk
Was deze beoordeling nuttig? Nuttig 0 Niet nuttig 0
opzeggen domeinnaam en webpakket
Prijs/kwaliteitverhouding
Kwaliteit
Klantenservice
Flexibele instelling Afspraken in 2e instantie nagekomen
vrijdag 9 april 2021
Brigitte
Was deze beoordeling nuttig? Nuttig 0 Niet nuttig 0
Vroeger supergoed. Nu enkel geldklopperij.
Prijs/kwaliteitverhouding
Kwaliteit
Klantenservice
Ik ben 3 jaren klant geweest bij Neostrada. Ik hoste 2 websites (geboorte en huwelijk) die nu eigenlijk niet meer bezocht worden. Dus voor het data verkeer moest ik niet blijven. Ik gebruik mijn domeinnamen vooral om een gepersonaliseerd e-mailadres te hebben. Daarom had ik in het begin een een 3 jarig abonnementje voor € 34,85 aangeschaft. Dat is nog geen €12 op een jaar. Toen ik vorig jaar wou verlengen was het al € 34,73 voor 1 jaar. Een verdriedubbeling dus ten opzichte van mijn eerste aankoop. Nu heb ik nogmaals gekeken om te verlengen. Dit komt nu op € 184,75 voor drie jaar! Of € 61,58 voor een jaar. Dat is 5 x duurder op drie jaar tijd. Dat noem ik geldklopperij. Ik verwacht niet veel van mijn hosting, enkel dat mijn site grotendeels bereikbaar is en dat ik mijn mails ontvang. Wat de klantenservice betreft. Die steken de prijsverhoging op het feit dat c-panel duurder is geworden. Ik wil gerust iets meer betalen maar een klantenservice die mij blaasjes wijsmaakt kan ik missen als kiespijn. Adieu en tot nooit meer.
zondag 4 april 2021
Birgen
Was deze beoordeling nuttig? Nuttig 4 Niet nuttig 0
Wat is dit bedrijf hard achteruit aan het rennen
Prijs/kwaliteitverhouding
Kwaliteit
Klantenservice
Dit was echt een heel goed bedrijf, vele jaren vaste klant geweest met heel wat websites. Heb dit bedrijf ook altijd aan veel vrienden en collega ondernemers aangeraden. Sinds de overname in 2018 door het vreselijke TWS rent dit bedrijf achteruit als een sneltrein, de ene na de andere prijsverhoging. (Al dan niet verhuld in samenvoegen van pakketten.) Support was altijd kundig en ruim bereikbaar, nu mag je dankzij de 9 tot 17 mentaliteit tegen een irritante bot kletsen. Tijd om snel alles op te zeggen.
donderdag 1 april 2021
Maarten
Was deze beoordeling nuttig? Nuttig 2 Niet nuttig 0
Prijs/kwaliteitverhouding holt achteruit.
Prijs/kwaliteitverhouding
Kwaliteit
Klantenservice
Ben al járen klant daar en heb al heel wat websites verhuisd naar Neostrada. De laatste tijd ben ik echter steeds ontevredener geworden en raadt Neostrada beslist niet meer aan. Een paar voorbeelden: Upgraden van het hosting pakket gaat vrij snel, evenals de factuur voor wat je moet bijbetalen. Maar: als je een stapje terug gaat worden je resources vrijwel direct beperkt, ook al heb je voor een langere tijd betaald voor meer! Je moet dus zelf precies in de gaten houden wanneer je moet downgraden. Zeer klantonvriendelijk. * Zeer irritant: vaak en extreme prijsverhogingen, netjes ingepakt in wat je allemaal extra krijgt (maar niet nodig hebt). Prijzen zijn verstopt: je ziet ‘vanaf’ prijzen, of prijzen voor de 1e maand. Nog een voorbeeld: “1 gratis domein”. De kleine lettertjes: “Registreer gratis 1 .online, .site of .store domein voor 1 jaar”. Daar heb je dus niks aan voor je .nl-website. Overigens: ze wáren altijd een stuk goedkoper dan de andere aanbieders, inmiddels zitten ze allemaal zo’n beetje op hetzelfde niveau van 5 euro per maand per website. (webhosters.nl: de informatie die jullie geven over Neostrada klopt niet meer: ze zijn van 2,99 naar 4,99 per maand gegaan). Plotseling moest je je factuur zélf gaan ophalen. Moest je inloggen in je account, gedoe. Ik heb er veel over geklaagd maar dat leek ze niks te kunnen schelen. Gelukkig hebben ze het weer teruggedraaid en krijg je nu weer netjes je factuur als .PDF-bijlage in de mail, maar het geeft een beetje aan hoe ze met klanten omgaan. Deskundigheid van de chat-medewerkers laat soms te wensen over. Ik stuur nu altijd meteen een mail. Wilde een chat starten met een medewerker, alles leek goed te gaan, maar net toen ik eindelijk een persoon zou gaan spreken (na me door die domme bots gewerkt te hebben) bleek de chat toch níet beschikbaar te zijn. Ze adverteren met Supersnelle laadtijden door het gebruik van SSD schijven. Maar: die knijpen ze af tot 1MB/s waardoor je dus niet eens meer een backup kunt maken. Bij twee websites ben ik hier al tegenaan gelopen en heb er over geklaagd, maar ze gaan dit bij meer servers doen. Alle hosting-pakketten worden omgezet naar de nieuwe pakketten, en daarin zit géén AutoSSL meer. Betekent dat je dus iedere drie maanden moet inloggen in het cPanel omdat anders je website het slotje verliest (en Chrome-gebruikers zelfs helemaal niet meer op je site kunnen komen).
donderdag 1 april 2021
Martin Velthuizen
Was deze beoordeling nuttig? Nuttig 1 Niet nuttig 0
Super tevreden!
Prijs/kwaliteitverhouding
Kwaliteit
Klantenservice
Shared hosting sinds enkele jaren en super tevreden! Goede support!
zondag 21 maart 2021
RudolfPietersma
Was deze beoordeling nuttig? Nuttig 0 Niet nuttig 1
Lang tevreden geweest, nu snel weg
Prijs/kwaliteitverhouding
Kwaliteit
Klantenservice
Al jaren klant bij Neostrada. Helaas ervaar ik dat de klantenservice achteruit holt. Nieuwe pakketten hebben nog maar een beperkt aantal domeinnamen die er aan gehangen kunnen worden. Dat bleek toen ik mijn oude pakket wilde upgraden naar een uitgebreider en duurder pakket. Dit nieuwe pakket bleek een maximum van 3 domeinen te hebben, waar mijn oude pakket er maximaal 100 kon hebben. Let wel, dit nieuwe pakket zou een upgrade moeten zijn. Overleg met ze gehad maar hier wilde men niets mee doen. Daarop heb ik besloten over te stappen naar een andere aanbieder. Helaas bleek er toen nog iets bijzonders: Hoewel je als klant voor 1 jaar je domeinnaam betaald bij Neostrada, blijken hun die steeds voor slechts 3 maanden te betalen bij SIDN. Gevolg dat bij verhuizing mijn domeinen nog maar 3 maanden betaald te zijn. Ook hier contact over gehad. Ze erkennen het probleem maar ook hier: ze willen er niets mee doen. Ik raad mensen dus af om voor Neostrada te kiezen.
donderdag 18 maart 2021
Jeroen
Was deze beoordeling nuttig? Nuttig 2 Niet nuttig 0
Tevreden klanten staan op 1 bij Neostrada, al jaren lang.
Prijs/kwaliteitverhouding
Kwaliteit
Klantenservice
Klant sinds 10+ jaar, alleen maar positieve ervaringen en nog nooit technische problemen gehad. Eerlijk transparant en geen kleine lettertjes. Technisch top of the top.
donderdag 18 maart 2021
Jake
Was deze beoordeling nuttig? Nuttig 0 Niet nuttig 2
Kan niet anders dan volle punten geven
Prijs/kwaliteitverhouding
Kwaliteit
Klantenservice
Ik ben al jaren klant met telkens enkele websites die door Neostrada gehost worden. Nu heb ik al twee keer een factuur gekregen voor een pakket dat vernieuwd wordt en dat ik eigenlijk niet meer gebruik. Telkens hebben zij deze voor mij volledig gecrediteerd, dat is service die je zelden nog tegenkomt. Daarom neem ik hier graag de tijd voor om ze via deze weg nogmaals te bedanken. Topwerk!
donderdag 18 maart 2021
Frank Smeulders
Was deze beoordeling nuttig? Nuttig 0 Niet nuttig 0
Absurde prijsverhoging en slechte service
Prijs/kwaliteitverhouding
Kwaliteit
Klantenservice
Wij zijn inmiddels al even klant, maar wat heb ik er spijt van. Ze vinden het goed te praten en niet gek dat ze een prijsverhoging van 40% doorvoeren. Ze staan ook niet open voor een gesprek hierover.. Het is notabene een corona jaar en zij presteren het om dit klakkeloos door te voeren. Wij als bedrijf zijn vrijwel onze gehele omzet verloren en dat de normale kosten doorgaan: ja natuurlijk. Maar een prijsverhoging van 40% dat slaat werjelijk helemaal nergens op. Schaam jullie.
dinsdag 16 maart 2021
Silvie Konings
Was deze beoordeling nuttig? Nuttig 2 Niet nuttig 0
Betrouwbaar en goede Klantenservice
Prijs/kwaliteitverhouding
Kwaliteit
Klantenservice
Ik ben al jaren klant bij neostrada. In al deze tijd heb ik zelden problemen gehad met de hosting. Wanneer er toch even een situatie was ontstaan, (overwegend door nieuwe benodigdheden of aanpassingen) werd ik uiteindelijk naar tevredenheid geholpen en een oplossing gevonden. Ik hecht persoonlijk veel waarde aan deze betrouwbaarheid.
zondag 14 maart 2021
Manuela
Was deze beoordeling nuttig? Nuttig 0 Niet nuttig 0
Vriendelijke helpdesk
Prijs/kwaliteitverhouding
Kwaliteit
Klantenservice
Voor persoonlijk gebruik zoek ik een mailpakket zonder website erbij. Zo kwam ik (ook) bij Neostrada terecht. Waar andere providers lang op zich lieten wachten of zelfs helemaal geen antwoord gaven op mijn vragen, sprong Neostrada eruit met snelle en duidelijke antwoorden. Kijk, zo win je klanten. Helaas biedt Neostrada niet waar ik naar op zoek ben, maar mocht ik in de toekomst een volledig hostingpakket nodig hebben dan hoef ik niet lang te zoeken. Aanbevolen.
donderdag 11 maart 2021
N.S. Hoogendoorn
Was deze beoordeling nuttig? Nuttig 0 Niet nuttig 0
Veel spam en teveel gericht op IT kennis
Prijs/kwaliteitverhouding
Kwaliteit
Klantenservice
Wij zijn overgestapt van xs4all met 2 websites. Ondanks jullie toezegging mbt verhuisservice, lukte dat jullie niet en moest ik mijn zoon (it consultant) inschakelen en ging in 1 keer goed. Jullie durfden nog een factuur te sturen voor die verhuisservice, terwijl ik mail kreeg, dst het jullie niet lukte. Bij alle gerelateerde mail adressen stroomde vanaf het begin bizar veel spam. Dat is nu wat genormaliseerd, maar prophyta@prophyta.org helaas niet. Ook mis ik de telefoonoptie bij een simpele vraag
donderdag 4 maart 2021
h.p. strik
Was deze beoordeling nuttig? Nuttig 0 Niet nuttig 0
GEVOELSPRIETEN.COM
Prijs/kwaliteitverhouding
Kwaliteit
Klantenservice
Mijn zoon heeft mij altijd geholpen om mijn website te maken, onderhouden en verbeteren. Helaas is hij op 1 mei 2020 uit het leven gestapt. Hierdoor is mijn website een herinnering aan hem geworden. Maar ik ben een leek. Dus raakte in paniek bij enkele mails over mijn domeinnaam. Gelukkig hielpen ze bij Neostrada meteen en bleek er niets aan de hand. Bedankt!
zaterdag 27 februari 2021
Eva Knebel
Was deze beoordeling nuttig? Nuttig 0 Niet nuttig 0
Snel, deskundig en flexibel
Prijs/kwaliteitverhouding
Kwaliteit
Klantenservice
Al jaren tevreden klant. Ze reageren altijd snel en deskundig. Recent: vanwege teruglopende inkomsten is snel begripvol op mijn verzoek tot downgrading gereageerd en is het pakket aangepast, zelfs domeinnamen waarmee ik al te laat was om op te zeggen.
donderdag 25 februari 2021
Johnny Hogenbirk
Was deze beoordeling nuttig? Nuttig 0 Niet nuttig 0
Super klantenservice
Prijs/kwaliteitverhouding
Kwaliteit
Klantenservice
Snelle re. Op vragen. Sommige dingen zijn wel wat lastig in te stellen op de site. Je moet er dan echt wel verstand van hebben
woensdag 24 februari 2021
Mirjam
Was deze beoordeling nuttig? Nuttig 0 Niet nuttig 0
Beoordeling neostrada.
Prijs/kwaliteitverhouding
Kwaliteit
Klantenservice
Neostrada oh ja die verschuilt zich achter een goede klantenservice die er voor de overname wel was maar is nu een schim van wat het was. Leest u mee 1. de eerste aanstoot de mailserver geen verbinding reset gevolg os systeem beschadigd. 2. mail gehact geen toegang tot cpanel blijft onbereikbaar. 3. geen directe oplos voor problemen draaien er flink omheen 4. klap op de vuurpeil, hosting verlengd in klantenservice eigenhandig zonder bericht domein en hosting beeindigd. 5. zonder aanleiding een incassobureau die even bijna 200 euro wil casseren proberen een poot uit te draaien enals trap na. Laat het duidelijk wezen dit bedrijf is al lang aan het uiteenvallen.
donderdag 11 februari 2021
tim
Was deze beoordeling nuttig? Nuttig 0 Niet nuttig 0
Al jaren tevreden klant, maar de maat is vol
Prijs/kwaliteitverhouding
Kwaliteit
Klantenservice
Sinds 2013/2014 ben ik klant bij Neostrada. Voor diverse projecten heb ik er websites gehost en alle domeinen staan er geparkeerd. Voorafgaand aan de nieuwe chatbot was het altijd een feest om met support te chatten. Echter, met het gebrek aan communicatiemiddelen en de nieuwe bot is het support niveau gekelderd naar bijna 0 sterren. Tel daar bij op dat de prijzen in de jaren meermaals met veelvoud zijn verhoogd en je komt snel tot de conclusie dat de prijs/kwaliteit volledig zoek is geraakt. Daarnaast factureert met onder de nieuwe pakketten niet gerelateerde domeinen en hostingpakketten samen. Als je de een opzegt ben je het ni met gerelateerde domein ook meteen kwijt. Dag harde werk en investeringen. En dan van die kinderachtige pingpong reacties via de mail. Zoek je heil elders, Neostrada is wat mij betreft verleden tijd in het hosting landschap.
maandag 8 februari 2021
Danny
Was deze beoordeling nuttig? Nuttig 1 Niet nuttig 0
klantenservice
Prijs/kwaliteitverhouding
Kwaliteit
Klantenservice
Ik ben supertevreden over de snelle support van Neostrada. Ze helpen je binnen de kortste tijd verder totdat alle problemen opgelost zijn. Dikke dankjewel Stacy !
maandag 8 februari 2021
Ingrid Geuens
Was deze beoordeling nuttig? Nuttig 0 Niet nuttig 0
Prima service
Prijs/kwaliteitverhouding
Kwaliteit
Klantenservice
Webshop en kom als leek af en toe wat problemen tegen. Goede kwaliteit en service en ondersteuning
zaterdag 6 februari 2021
Schavemaker
Was deze beoordeling nuttig? Nuttig 0 Niet nuttig 1
Super Tevreden
Prijs/kwaliteitverhouding
Kwaliteit
Klantenservice
Al ruim 5 jaar ben ik klant bij Neostrada en erg tevreden met de support en diensten die zij leveren.
zaterdag 6 februari 2021
Mokonnen Ayele
Was deze beoordeling nuttig? Nuttig 1 Niet nuttig 1
Behulpzaam
Prijs/kwaliteitverhouding
Kwaliteit
Klantenservice
Behulpzaam wat klantenservice betreft. Een toch wel iets wat gevoelige kwestie met enige gratie afgehandeld.
zaterdag 6 februari 2021
Bram Hulshof
Was deze beoordeling nuttig? Nuttig 0 Niet nuttig 1
Top
Prijs/kwaliteitverhouding
Kwaliteit
Klantenservice
Zeer tevreden over de prijs kwaliteit.
woensdag 3 februari 2021
Stef Van Looveren
Was deze beoordeling nuttig? Nuttig 0 Niet nuttig 1
Uitstekende dienstverlening, maar instappakket nu toch echt te duur
Prijs/kwaliteitverhouding
Kwaliteit
Klantenservice
Al heel lang klant bij Neostrada. Niet dan lof over de service, dienstverlening en snelle reactie op vragen. Helaas gaan ze nu voor de tweede keer in korte tijd de prijs van instappaket fors verhogen, waardoor ik me genoodzaakt zie uit te wijken naar een betaalbaarder alternatief.
woensdag 27 januari 2021
Koos Hulskamp
Was deze beoordeling nuttig? Nuttig 1 Niet nuttig 1
De 5 sterren reviews zijn NEP!!
Prijs/kwaliteitverhouding
Kwaliteit
Klantenservice
Trap niet in de 5 sterren reviews!! Na elke slechte beoordeling geven zij zichzelf een extra goede beoordeling. Dit is een bedrijf dat hosting pakketten verkoopt die werken. Zij hebben de kennis, noch de kunde, niet in huis om eigen problemen op te lossen. Waaronder wij die al lang kampen met het probleem dat onze mails bij ontvangers weleens dagen later (soms helemaal niet) worden ontvangen. Neostrada geeft (zelfs na het aantonen van bewijzen van onze klanten en cliënten) aan dat er geen problemen zijn. Dat het aan de mailadressen moet liggen van al onze klanten en cliënten, zelfs die van mijn ouders die ik als test hiervoor had gebruikt - zij wisten natuurlijk niet dat de mail die zij uitkozen om zich hier makkelijk vanaf te maken die van mijn ouders was. Wij hebben ondertussen juridische stappen ondernomen. De omgang van Neostrada wens je niemand toe. Eigenlijk geen ster waardig. Een toespraak vanuit de rechtbank zou dit bedrijf volstaan!
maandag 25 januari 2021
Joseph
Was deze beoordeling nuttig? Nuttig 1 Niet nuttig 0
Snelle reactie
Prijs/kwaliteitverhouding
Kwaliteit
Klantenservice
Verzoek om PHP instellingen op de server aan te passen is direct uitgevoerd. Altijd vriendelijke vakbekwame reactie ook voor goedkope hosting pakketten.
maandag 25 januari 2021
Wim Schreuder
Was deze beoordeling nuttig? Nuttig 0 Niet nuttig 1
Lastig te bereiken en veel te maken met serverfouten
Prijs/kwaliteitverhouding
Kwaliteit
Klantenservice
Op aanraden overgestapt naar Neostrada. Naar eigen ervaring heb ik mijn twijfels of Neostrada de juiste partij is voor intensief gebruik van de mail. Ik ontvang minstens 1000 mails per maand (best weinig voor mijn branche). Toch heb ik bijna dagelijks te maken met serverfout waar ik om de haverklap mijn mail uit wordt gezet. Heel vervelend wanneer je bezig bent met een mail te schrijven! Bij het ervaren van problemen moet je rekening houden met een reactie snelheid van 2 tot 14 uur (mijn eigen ervaring). Momenteel ervaar ik dat mails pas vele dagen later aankomen. Ik krijg hier veel reacties op van mijn klanten. Dit probleem heb ik vanochtend vroeg geconstateerd. Reactie: Wij zien dat een van de mails waar je het over hebt gewoon gisteren is verstuurd, in plaats van afgelopen zaterdag. Dit was het moment dat ik een klant aan de telefoon had die mij belde dat hij nog niks had ontvangen al een aantal dagen. Met de klant aan de telefoon had ik dezelfde mail meerdere keren op nieuw naar hem doorgestuurd op (inderdaad) 20 januari - gisteren dus... Als ze mij nou gewoon een keer bellen met dit nogal groffe probleem voor een partij als Neostrada, dan hoef ik niet eerst te reageren op een ronduit schandalige reactie (alsof ik achterlijk ben of de boel bij elkaar loop te liegen). Sterker nog, ik heb hier op een nette manier op geantwoord en gevraagd of zij mij niet kunnen bellen. De reacties van klanten begonnen binnen te stromen. We zitten nu 6 uur zonder reactie. Dit zal nog wel verder uit gaan lopen.... Ik heb geen vertrouwen in Neostrada. Ik zal dit bedrijf ook niemand aanraden. Fouten maken is menselijk. Wanneer je een fout maakt neem dan je verantwoordelijkheden en los het op. Ik betaal ze nota bene voor een werkend product. Ik mis inkomsten en dit is zeer slecht voor mijn naam (bedrijf). Het verbaasd me dat hier weleens 5 sterren worden gegeven en dat zij worden geprezen om snelle reactie snelheid. Ik heb sterk mijn twijfels of de reacties daadwerkelijk van klanten komen of dat dit door de organisatie zelf is geplaatst. Natuurlijk gezien de prijs kan je geen A merk verwachten. De dienstverlening en het product van Neostrada kan je nieteens in het alfabet terugvinden, zo ver benedenmaats. Ik ga mijn rechtsbijstand informeren om misgelopen inkomsten op hen te verhalen.
donderdag 21 januari 2021
Joseph
Was deze beoordeling nuttig? Nuttig 1 Niet nuttig 0
Snel en goed
Prijs/kwaliteitverhouding
Kwaliteit
Klantenservice
Top producten en en service
zondag 17 januari 2021
Pascal
Was deze beoordeling nuttig? Nuttig 0 Niet nuttig 1
Beste hulp ooit
Prijs/kwaliteitverhouding
Kwaliteit
Klantenservice
Ben over gestapt van een andere provider, die de prijzen bleef verhogen. Bij neostrada valt het nog mee. Echter de diensten en service die ze leveren zijn heel goed. Altijd staat er iemand klaar voor hulp. En dat maakt veel goed. Toppers!
vrijdag 15 januari 2021
Paul Berendsen
Was deze beoordeling nuttig? Nuttig 0 Niet nuttig 0
Pas op: klantenservice werkt niet, niet bereikbaar, gooien prijzen omhoog en sturen incasso na 1 mail over verlening
Prijs/kwaliteitverhouding
Kwaliteit
Klantenservice
PAS OP! Na inmiddels vijf mailtjes, drie keer bellen (niet telefonisch te bereiken), meerdere malen in de chat het gesprek aangaan, hebben wij nog steeds geen reactie op onze vraag. Jullie hebben ons onterecht als bedrijf aangezien, onder druk gezet door middel van gelijk een incassobureau sturen én dit net voor kerst. Niet erg netjes. Wij hebben nu betaald, terwijl wij nergens toe verplicht zijn gezien jullie eigen algemene voorwaarden met betrekking tot consumenten. Zie onderstaand (https://www.neostrada.nl/algemene-voorwaarden.html). Waarin staat, en ik citeer: 27.3: Indien Klant een Consument is, wordt de Overeenkomst na afloop van de aanvankelijke duur omgezet in een Overeenkomst voor onbepaalde tijd. De Klant kan de Overeenkomst voor onbepaalde tijd in dat geval na omzetting te allen tijde schriftelijk opzeggen met inachtneming van een termijn van één (1) maand. 23.2 De betalingstermijn van een factuur is 14 dagen na factuurdatum, tenzij schriftelijk anders is overeengekomen. 23.3 Indien Klant na de betalingstermijn nog niet volledig heeft betaald, is hij automatisch in verzuim zonder dat hiervoor ingebrekestelling is vereist. 23.4 Onverminderd het bovenstaande zullen alle kosten, die samenhangen met het incasseren van openstaande vorderingen – zowel de gerechtelijke als de buitengerechtelijke (daaronder begrepen de kosten voor advocaten, deurwaarders en incassobureaus) – voor rekening van Klant zijn zonder dat hiervoor een ingebrekestelling is vereist. 23.5 Beroep door Klant op opschorting of verrekening is niet toegestaan. 23.6 De bepalingen opgenomen in Artikel 23.3 tot en met Artikel 23.5 gelden niet indien en voor zover Klant een Consument is. Dit betekent: wij hebben 1 jaar volbracht bij jullie en betaald en zeggen dus per direct op, dit zou betekenen dat wij 1 maand nog maar van het nieuwe jaar zouden moeten betalen. Tevens zullen de incassokosten door jullie zelf betaald moeten worden, aangezien wij geen bedrijf zijn (zie jullie algemene voorwaarden). Wij zijn geen bedrijf dus jullie kunnen het niet voor ons gelijk met een jaar verlengen en dan ook nog eens het incassobureau op ons af te sturen.
woensdag 13 januari 2021
Sanne Eikelenboom
Was deze beoordeling nuttig? Nuttig 4 Niet nuttig 1
Mijn favoriete host momenteel
Prijs/kwaliteitverhouding
Kwaliteit
Klantenservice
Heb momenteel 23 pakketten bij Neostrada, sinds enkele jaren intussen naar hen overgekomen en ik ben tevreden.
woensdag 13 januari 2021
Tom C
Was deze beoordeling nuttig? Nuttig 0 Niet nuttig 2
Top
Prijs/kwaliteitverhouding
Kwaliteit
Klantenservice
Alles werkt perfect!!!
zaterdag 9 januari 2021
Depoorter
Was deze beoordeling nuttig? Nuttig 0 Niet nuttig 1

Richtlijnen

Wij zien graag dat een Review:

  • 100% eerlijk is.
  • plus- en minpunten bevat.
  • details bevat.

Een Review wordt afgekeurd wanneer deze:

  • grove/kwetsende taal bevat.
  • links bevat.
  • onjuist is.
  • persoonsgegevens of andere gevoelige informatie bevat.
Richtlijnen reviews op webhosters.

Deel jouw ervaring

Heb jij ervaring met Neostrada? Deel die dan op deze pagina.

Prijs/Kwaliteitverhouding
Kwaliteit
Klantenservice