De Nederlandse hostinggigant die vaak geprezen wordt om zijn betrouwbaarheid, maar is het echt de gouden standaard of vallen er ook punten tegen? Ontdek de eerlijke meningen.
Ik werd heel vriendelijk en snel geholpen door Jeanne.
Ik kwam snel aan de lijn en het was een leuk en erg behulpzaam gesprek.
Heel tevreden!
In het verleden was ik erg blij met SoHosted, waar ik voor een betaalbare prijs mijn webpagina had gestald. SoHosted reageerde snel (meestal binnen een uur) op vragen.
Sinds 2021 (toen SoHosted werd overgenomen door YourHosting) zijn de prijzen in 2 termijnen ruim verdrievoudigd. De dienstverlening is in hetzelfde tempo door de bodem gezakt. Op e-mail wordt in het geheel niet meer gereageerd.
Als YourHosting met de reeks aan onacceptabele prijsstijgingen doorgaat, is het huidige al veel te hoge jaarbedrag over 5 jaar het maandbedrag. En dat met een volledig afgeschaalde dienstverlening.
Ben dan ook overgestapt naar een ander bedrijf, waar voor 3 jaar minder wordt gerekend dan het bedrag dat YourHosting voor slechts 1 jaar aftikt.
Daar heeft een medewerker binnen 1 dag mijn overgang geregeld. Zo kan het ook!
Ontstellend de manier waarop een bedrijf als yourHosting andere bedrijven overneemt en vervolgens volledig kapot maakt.
Probleem telefonisch opgelost. En daarna via e-mail de te doorlopen stappen ook nog ontvangen, zodat ik zelf zonder problemen de website bij kan blijven werken. Dank aan Marten voor de assistentie en het meedenken!
Wederom door Laurent van Your Hosting fijn geholpen.
Vooral als je al iets ouder bent, en ICT en alles daaromheen niet vanzelfsprekend is, dan is het fijn dat je persoonlijk en met alle rust en uitleg geholpen wordt. Dank Laurent.
Ik ben zojuist heel goed geholpen door Thomas Vink van de klantenservice! Ik moest mijn emailcampagne v Mailchimp gekoppeld krijgen aan mijn domeinnaam. Thomas heeft met mij meegekeken en super snel en vriendelijk alles voor mij ingesteld. Een hartstikke tevreden klant hier!
Het lukte me niet om in te loggen op PHPMyAdmin. Na een aantal mails heen en weer naar/van de supportdesk werd ik snel en goed geholpen door Jordi van Argeweb om te kunnen inloggen.
Nadat mijn probleem naar tevredenheid was opgelost bood Jordi ook aan om verder te helpen. “De klantvraag overtreffen”, goed gedaan!
Dank voor de hulp!
Zeer snel opgelost door Rick van de klantenservice.
Ik ben uitstekend geholpen door de 2e lijn servicedesk van YourHosting bij mijn vraag. Deskundig, snel en met veel humor heeft Alex me geholpen. Dank!
Na jaren lid te zijn geweest van Yourhosting, laten we het nu over aan onze eigen it-er. Bij opzeggen verwacht je een andere toon van een klantenservice, maar niks was minder waar. Cindy heeft zelfs meegedacht om een aantal onderdelen eerst te verhuizen en dan pas op te zeggen. Dank Cindy
we hebben als organisatie flinke problemen ondervonden en zijn zeer goed geholpen en vooral geduldig, want echte computer experts zijn niet.
Johan heeft mij super geholpen. Ik had problemen met de website dat hij niet goed in beeld is. Nu samen met Johan wat veranderd en de website is weer super. De hulp van Johan was vriendelijk en alle tijd om mij te helpen
Uitstekende klantenservice van Versio. Ben goed geholpen door Debbie. Ze begreep heel goed waar ik tegenaan liep en heeft een passende oplossing geboden met uitleg!
Fijne en snelle afhandeling van een aangepast contract. Dank Johan.
Duidelijke en vriendelijke uitleg van Zahir.
Mijn probleem snel opgelost.
Na een prettig gesprek ben ik weer helemaal up to date.
Goede service.
Ik steek niet zomaar een veer in iemand zijn achterwerk, want dat vind ik moet je gewoon zelf doen. Dit keer doe ik het bij Alex van your hosting.nl
Ik ben zeer vakkundig en plezierig geholpen. Een vriendelijke geduldige stem met nog een aantal goeie tips die wij zelf kunnen doen. Wat betreft onze website databases en programmeertaal die gebruikt wordt. Hartelijk dank. Alex. Buiten dat het probleem bij ons zelf lag ben ik blij met jouw hulp. Dank je wel.
Als organisatie is besloten dat we een keer wat moesten doen aan de grote hoeveelheid voor medewerkers geregistreerde domeinnamen, waar dan vervolgens niks mee gedaan werd. Of die niet meer gebruikt werden.
Sara heeft me daar echt prima bij geholpen. Ook door mee te denken, in sommige gevallen is het wellicht handiger een domeinnaam aan te houden inplaats van die zomaar van de hand te doen. We hadden een prettige samenwerking aan de telefoon, en waardevolle tips! Het was ook nogal een uitzoekerij want we hebben 3 accounts waar ze in staan.
Ik ga met mijn collega’s van Communicatie&Marketing samen de lijst nog eens kritisch doornemen, zodat we niet zomaar iets waardevols weggooien.
Speciaal voor Jordi. fijn dat je me zo spoedig hebt geholpen
Heel plezierig te woord gestaan en goed geholpen.
Ze verdiend een 9 dus 5 sterren.
Via e-mail verzoek gestuurd ivm wijziging contactgegevens in onze administratie. Dat is snel opgenomen door Linda en meteen goed afgehandeld. Erg fijn.
Yourhosting is opgericht in 2001 en sindsdien uitgegroeid tot één van de grootste webhosting bedrijven van Nederland. Het bedrijf heeft meer dan 1,3 miljoen domeinnamen onder beheer voor meer dan 350.000 klanten. Er zijn veel andere hosts opgegaan in Yourhosting via het private equity fonds: Your Online. Je kan bij Yourhosting alles bestellen, van domeinnaam registratie tot VPS. We kunnen veel vertellen over Yourhosting maar de meest behulpzame informatie vind je toch in bovenstaande reviews!