De Nederlandse hostinggigant die vaak geprezen wordt om zijn betrouwbaarheid, maar is het echt de gouden standaard of vallen er ook punten tegen? Ontdek de eerlijke meningen.
Ik werd heel vriendelijk en snel geholpen door Jeanne.
Ik kwam snel aan de lijn en het was een leuk en erg behulpzaam gesprek.
Heel tevreden!
In het verleden was ik erg blij met SoHosted, waar ik voor een betaalbare prijs mijn webpagina had gestald. SoHosted reageerde snel (meestal binnen een uur) op vragen.
Sinds 2021 (toen SoHosted werd overgenomen door YourHosting) zijn de prijzen in 2 termijnen ruim verdrievoudigd. De dienstverlening is in hetzelfde tempo door de bodem gezakt. Op e-mail wordt in het geheel niet meer gereageerd.
Als YourHosting met de reeks aan onacceptabele prijsstijgingen doorgaat, is het huidige al veel te hoge jaarbedrag over 5 jaar het maandbedrag. En dat met een volledig afgeschaalde dienstverlening.
Ben dan ook overgestapt naar een ander bedrijf, waar voor 3 jaar minder wordt gerekend dan het bedrag dat YourHosting voor slechts 1 jaar aftikt.
Daar heeft een medewerker binnen 1 dag mijn overgang geregeld. Zo kan het ook!
Ontstellend de manier waarop een bedrijf als yourHosting andere bedrijven overneemt en vervolgens volledig kapot maakt.
Probleem telefonisch opgelost. En daarna via e-mail de te doorlopen stappen ook nog ontvangen, zodat ik zelf zonder problemen de website bij kan blijven werken. Dank aan Marten voor de assistentie en het meedenken!
Wederom door Laurent van Your Hosting fijn geholpen.
Vooral als je al iets ouder bent, en ICT en alles daaromheen niet vanzelfsprekend is, dan is het fijn dat je persoonlijk en met alle rust en uitleg geholpen wordt. Dank Laurent.
Ik ben zojuist heel goed geholpen door Thomas Vink van de klantenservice! Ik moest mijn emailcampagne v Mailchimp gekoppeld krijgen aan mijn domeinnaam. Thomas heeft met mij meegekeken en super snel en vriendelijk alles voor mij ingesteld. Een hartstikke tevreden klant hier!
Ik heb een vaste contactpersoon die ik iedere keer benader als ik vastloop. Hij begrijpt waar ik geholpen moet worden. Rick lost het snel op en koppelt die ook heel snel terug. Hij heeft verstand van zaken en dat vind ik heel fijn!
Dwayne heeft mij snel, kundig en vriendelijk geholpen. En heel belangrijk e.e.a. teruggekoppeld via de mail zoals beloofd.
kwam er even niet uit en Vester heeft me telefonisch weer snel on track gekregen.
Cindy was kundig, behulpzaam en vriendelijk.
We hadden beide affiniteit met deze materie.
Dat is zo leuk.
Snelle response op vragen, duidelijk goed meedenken en met de juiste conclusie komen. Dank je, Jordi van Argeweb (Yourhosting).
Ik ben net heel vriendelijk geholpen door Marleen van de Klantenservice Yourhosting.
Het gesprekje kreeg een gezellige sfeer en ze herhaalde het geduldig nog een keer als ik het niet meteen begreep.
Ook erg prettig dat je nadien een bevestigingsmail ontvangt die je kunt beantwoorden als je nog een vraag wilt stellen.
Ik moest meerder services beëindigen en opzeggen. Alles werd voortvarend opgepakt en keurig per email teruggemeld.
Heel snel, adequaat en prettig geholpen door Tracy van Klantenservice (5 sterren waard).
Wel jammer dat opzeggingen niet direct via het systeem kunnen worden geregeld maar alleen via telefonisch contact met Klantenservice.
Gevraagd aan Argeweb om mijn verwijzing naar mijn website aan te passen na een update van Ziggo.
Een zeer snelle aanpassing werd geleverd door Jordi van Argeweb. Alle hulde aan deze medewerker. Perfecte service
Jammer dat mijn abonnement ineens dubbel zo duur is geworden. Na contact gehad te hebben heeft Debbie enorm goed haar best voor mij gedaan. Het blijft veel geld, maar kan er mee leven.
Ik had mijn probleem gemeld en na enkele uren kreeg ik een mail van Kaan. Heldere info en probleem structureel opgelost!
Jordi van Argeweb heeft mijn orobleem helpen oplossen. Het duurde even voor we elkaar begrepen, maar dat komt ook omdat ik niet zoveel digitale kennis heb. Erg fijn dat ik dit per e-mail kon afhandelen. Dank
Onlangs een nieuw domein geregistreerd bij Argeweb en zoals ook de voorgaande keren was ik erg tevreden.
Nu in dit geval had ik wat opstartprobleempjes met de website en de mail, maar met dank aan Jordi van Argeweb was dit heel snel opgelost.
Als startende ondernemer, heb je geen idee wat je moet kiezen.
Uiteindelijk had ik het verkeerde pakket gekozen en wist ik niet dat er zoveel bij kwam kijken.
Zelf heb ik 0 verstand van websites etc, dus toen iemand van yourhosting mij allemaal technische dingen ging vertellen haakte ik af. Ik vroeg of hij met mij mee kon kijken in mijn CRM systeem. Hier had hij alles goed gezet maar bleek later allemaal verkeerd ingevoerd.
Daarna aardige dame aan de telefoon, ging het oplossen, maar uiteindelijk bleef het contact uit.
Toen kwam Rudy en heeft mij top geholpen, heel fijn. Zo kon ik eindelijk verder:)
Hopelijk staat nu alles goed.
Vester heeft mij zeer goed geholpen; denkt echt mee, neemt de tijd, legt uit, geeft advies over mogelijk interessante diensten waar ik zelf niet aan dacht of zelfs geen weet van had, heeft duidelijk kennis van zaken. Stemt goed af op mijn vragen. En komt telefonisch gemaakte afspraken snel na – hooguit kwartiertje voordat de gewenste veranderingen doorgevoerd waren. Super!
Yourhosting is opgericht in 2001 en sindsdien uitgegroeid tot één van de grootste webhosting bedrijven van Nederland. Het bedrijf heeft meer dan 1,3 miljoen domeinnamen onder beheer voor meer dan 350.000 klanten. Er zijn veel andere hosts opgegaan in Yourhosting via het private equity fonds: Your Online. Je kan bij Yourhosting alles bestellen, van domeinnaam registratie tot VPS. We kunnen veel vertellen over Yourhosting maar de meest behulpzame informatie vind je toch in bovenstaande reviews!