De Nederlandse hostinggigant die vaak geprezen wordt om zijn betrouwbaarheid, maar is het echt de gouden standaard of vallen er ook punten tegen? Ontdek de eerlijke meningen.
Ik werd heel vriendelijk en snel geholpen door Jeanne.
Ik kwam snel aan de lijn en het was een leuk en erg behulpzaam gesprek.
Heel tevreden!
In het verleden was ik erg blij met SoHosted, waar ik voor een betaalbare prijs mijn webpagina had gestald. SoHosted reageerde snel (meestal binnen een uur) op vragen.
Sinds 2021 (toen SoHosted werd overgenomen door YourHosting) zijn de prijzen in 2 termijnen ruim verdrievoudigd. De dienstverlening is in hetzelfde tempo door de bodem gezakt. Op e-mail wordt in het geheel niet meer gereageerd.
Als YourHosting met de reeks aan onacceptabele prijsstijgingen doorgaat, is het huidige al veel te hoge jaarbedrag over 5 jaar het maandbedrag. En dat met een volledig afgeschaalde dienstverlening.
Ben dan ook overgestapt naar een ander bedrijf, waar voor 3 jaar minder wordt gerekend dan het bedrag dat YourHosting voor slechts 1 jaar aftikt.
Daar heeft een medewerker binnen 1 dag mijn overgang geregeld. Zo kan het ook!
Ontstellend de manier waarop een bedrijf als yourHosting andere bedrijven overneemt en vervolgens volledig kapot maakt.
Probleem telefonisch opgelost. En daarna via e-mail de te doorlopen stappen ook nog ontvangen, zodat ik zelf zonder problemen de website bij kan blijven werken. Dank aan Marten voor de assistentie en het meedenken!
Wederom door Laurent van Your Hosting fijn geholpen.
Vooral als je al iets ouder bent, en ICT en alles daaromheen niet vanzelfsprekend is, dan is het fijn dat je persoonlijk en met alle rust en uitleg geholpen wordt. Dank Laurent.
Ik ben heel goed geholpen door Stanley met het instellen van de juiste php-versie voor de WordPress website vaneen klant.
Een heel prettig onderhoud met Debbie. Heel duidelijk, behulpzaam en vriendelijke geholpen.
Meteen de samenvatting op de mail gekregen !
Alles werd duidelijk uitgelegd en Gizem dacht met mee.
Net contact gehad met Marleen over het beëindigen van een dienst. Ze was heel behulpzaam en vooral niet bezig met verkopen. (ook al had ze nog een mooie aanbieding). Gesprek voelde als een evenwichtig gesprek ipv praten tegen iemand die een vragenlijst afwerkt.
Vandaag met Cindy (klantenservice) onze domeinnamen besproken. Ze heeft tijdens het gesprek op prettige wijze pro-actief en klantgericht meegedacht met de continuering hiervan.
Ik moest wat langer wachten in de wachtrij om mijn dienst op te zeggen. Uiteindelijk werd ik vriendelijk te woord gestaan. De medewerker gaf aan dat er wat collega’s ziek waren, wat het wachten verklaarde. Ik ben uiteindelijk goed geholpen bedankt voor de nette afhandeling!
Ik ben zojuist heel fijn geholpen door Marleen! Op de chatbot had namelijk sneller reageert kunnen worden dus toen ik belde en uiteindelijk marleen aan de lijn kreeg was mijn vraag snel en duidelijk beantwoord.
Met Stanley hierover gesproken. Ben zeer tevreden over de correcte en vriendelijke gespreksvoering. Probleem eveneens prima in korte tijd opgelost.
Ik had contact met Debbie en zij heeft mij heel vriendelijk te woord gestaan.
Een week eerder had ik al een mail gestuurd met mijn vraag, waar nog geen qntwoord op gekomen was. Dat had wel wat vlotter gemogen. Dan maar gebeld en dus door Debbie geholpen. Zij heeft het vervolgens vlot afgehandeld. Dus prima service!
Stanley heeft me op een goede wijze geholpen over mijn vraag met het opzeggen.
LISETTE heeft mij vandaag op een vriendelijke en vooral deskundige wijze geholpen met het oplossen van het contactpersonenprobleem na de overgang naar het nieuwe klantpaneel.
Prima hulp van stanley. Vriendelijk, geduldig etc.
Prima host. En vriendelijke bekwame en meedenkende mensen zoals Jeanne en Cindy bij de klantenservice.
Stanley heeft me uitstekend geholpen met mijn vraag over redirects. Echt topservice van Yourhosting!
Het wacht woord reseten van onze sportsite was toch veel moeilijker dat ik dacht.
Dus even contact genomen met Lisette van Klantenservice Yourhosting.
Met veelgeduld heeft zij de problemen op afstand kunnen oplossen.
Mijn dank is groot.
Bij het opheffen van mijn website, werd ik op professionele en vriendelijke wijze geholpen door Debbie.
Yourhosting is opgericht in 2001 en sindsdien uitgegroeid tot één van de grootste webhosting bedrijven van Nederland. Het bedrijf heeft meer dan 1,3 miljoen domeinnamen onder beheer voor meer dan 350.000 klanten. Er zijn veel andere hosts opgegaan in Yourhosting via het private equity fonds: Your Online. Je kan bij Yourhosting alles bestellen, van domeinnaam registratie tot VPS. We kunnen veel vertellen over Yourhosting maar de meest behulpzame informatie vind je toch in bovenstaande reviews!