Neostrada Reviews

1,3 / 5 370 ervaringen Bekijk Deel jouw ervaring

Bedrijfsgegevens

  • Neostrada is overgenomen door Your.Online en daarmee onderdeel geworden van Versio.VOCweg 49 8203 AK Lelystad Nederland
  • 10 Werknemers
  • KvK-nummer: 50033425
Openingstijden
  • ma-vrij: 09:00-17:30
  • za-zon:10:30-17:00

Review score

1,3 / 5 370 ervaringen

Totaal (370)

  • Algemeen
  • Prijs/kwaliteitverhouding
  • Kwaliteit hosting
  • Klantenservice

Laatste 12 maanden (20)

  • Algemeen
  • Prijs/kwaliteitverhouding
  • Kwaliteit hosting
  • Klantenservice
Lees alle ervaringen

Over Neostrada
Neostrada uit Lelystad biedt goedkope webhosting aan, het starter pakket van het bedrijf is met €2,99 per maand normaal geprijsd en beschikt over 15 GB opslag, SSD en onbeperkte dataverkeer. Naar eigen zeggen maken 50 duizend klanten gebruik van de diensten van Neostrada.

Naast webhosting zien we ook Cloud hosting, oftewel een VPS in het productaanbod. De tarieven van een VPS bij Neostrada beginnen bij €9,95 per maand afhankelijk van het aantal vCPU’s dat wordt gekozen.

Neostrada Ervaringen en Klachten
Deel je ervaringen met webhosting en VPS van Neostrada in een review op onze website. Elke klacht over Neostrada zullen wij serieus in behandeling nemen en na bevestiging plaatsen. Ook krijgt de Webhoster de mogelijkheid te reageren via email op de klacht. Tevreden klanten vragen wij zo goed mogelijk te beschrijven welke hosting dienst goed bevalt en waarom de klantenservice prima is.

Ervaringen 370 op 8 pagina's

website verdwenen
Prijs/kwaliteitverhouding
Kwaliteit
Klantenservice
Nadat de laatste jaren de kosten voor mijn website steeds verdubbelde, dacht ik dat het tijd was voor een andere webhost. Ik zegde mijn diensten op bij Neostrada en vroeg om mijn EPP code zodat ik kon overstappen. Even later bleek mijn website verdwenen. Ik nam uiteraard contact op en Neostrada liet weten dat ik daar opdracht voor had gegeven. Toen ik vroeg naar correspondentie hierover, hadden ze deze natuurlijk niet. Ze zouden mijn website terug op internet zetten, maar helaas. Ik ben nu 6 weken verder, 20 mailtjes, bijna dagelijks telefonisch contact, een heleboel excuses en toezeggingen dat diezelfde dag mijn website weer bereikbaar zou zijn en nog steeds is er niets gebeurd. Ik heb ook gevraagd hoe zij mij gaan compenseren voor de gelede schade, maar daar wordt natuurlijk niet op gereageerd. Ongelofelijk, wat n prutsers!!!
woensdag 13 maart 2024
Jos Hol
Was deze beoordeling nuttig? Nuttig 0 Niet nuttig 0
Duur, geen service, geen kwaliteit
Prijs/kwaliteitverhouding
Kwaliteit
Klantenservice
Overgenomen door Versio en de kosten gingen met 500% omhoog. Daarnaast geen klantenservice meer, chat functie uitgeschakeld, geen telefoonnummer, e-mails worden weken later beantwoord terwijl je offline bent. Je pakket zonder schrijven aangepast, reseller hosting worden opgedeeld in de maximaal aantal deelbaar wat er mag, dus zowel CPU, geheugen etc. daardoor werkt alles heel traag, voorheen werd het gedeeld door de actieve sites. Ga niet in zee met Neostrada / Versio!
donderdag 15 februari 2024
Thomas
Was deze beoordeling nuttig? Nuttig 0 Niet nuttig 0
Tandartspraktijk
Prijs/kwaliteitverhouding
Kwaliteit
Klantenservice
Alles ging super snel en erg eenvoudig
woensdag 29 november 2023
Ibrahim
Was deze beoordeling nuttig? Nuttig 0 Niet nuttig 0
De slechtste hosting ooit. WEG van Neostrada!!!
Prijs/kwaliteitverhouding
Kwaliteit
Klantenservice
De slechtste hosting ooit. WEG van Neostrada!!! De prijsverhoging vorig jaar was verschrikkelijk hoog. Dit jaar brengt Neostrada me niet op de hoogte van de nieuwe kosten. Hun support heeft niet gereageerd op e-mails die ik heb gestuurd. Zonder dat ik erom heb gevraagd, hebben ze mijn account opgezegd. Met meer dan twintig jaar in de webdesign business heb ik nog nooit zo'n slechte hosting gehad. De score die ik heb gegeven is veel te hoog
woensdag 15 november 2023
Dav
Was deze beoordeling nuttig? Nuttig 0 Niet nuttig 0
1000% verhoging in twee jaar tijd. per direct opgezegd.
Prijs/kwaliteitverhouding
Kwaliteit
Klantenservice
Van €43,- in 2021 naar €450,- per eind 2023. Simpel rekensommetje leert mij een verhoging van 1000% Een indexatie kan ik begrijpen, een iets hogere indexatie ook vanwege alle gestegen kosten de laatste tijd. Maar dit is zo absurd en buiten proportie dat ik per direct heb opgezegd.
woensdag 1 november 2023
Sec Hyg
Was deze beoordeling nuttig? Nuttig 0 Niet nuttig 0
Verschrikkelijk bedrijf, praktisch steelt van haar klanten.
Prijs/kwaliteitverhouding
Kwaliteit
Klantenservice
Wat je hier aan reviews leest is waar, het is echt zo slecht! Belachelijke behandeling van hun klanten en dan 2 weken later pas reageren op emails. Ook ik kreeg opeens een voor mij onaangekondigde prijsverhoging van 50euro per jaar naar 500euro per jaar voor de hosting. Dat was voor mij de druppel om naar een nieuwe partij over te stappen. Eenmaal overgestapt kreeg ik 3 maanden later nog een fijn trapje na. Ik had namelijk mijn domeinnaamregistraties zoals altijd voor een jaar betaald. Nu kreeg ik van mijn nieuwe hostingpartij dus na 3 maanden opeens facturen om de registraties te verlengen? Na verhaal te hebben gehaald bij mijn nieuwe hosting partij, en vervolgens bij Neostrada, bleek dat Neostrada bij het ontvangen van een betaling voor een registratie van EEN JAAR, zelf voor een andere periode registreert bij SIDN! Dit bleek ook mijn probleem te zijn want "het staat gewoon in de voorwaarden"... Belachelijk, voel me echt bestolen. Als ik iets voor een jaar koop (staat ook gewoon op de factuur) dan kan ik dat lijkt me redelijkerwijs ook verwachten. Verder zijn mijn websites stukken sneller bij mijn nieuwe hosting provider dus kwalitatief is er ook op de hosting veel aan te merken. Dit uiteraard voor een lagere prijs nog zelfs dus prijs/kwaliteitsverhouding is ook gewoon slecht. En zoals genoemd, mag je alleen emailen met de klantenservice, waar je dan ook gerust 2 weken op een antwoord kunt wachten! Kortom, nooit klant worden van dit bedrijf!
zaterdag 7 oktober 2023
Mathijs H
Was deze beoordeling nuttig? Nuttig 0 Niet nuttig 0
Ik voel me opgelicht
Prijs/kwaliteitverhouding
Kwaliteit
Klantenservice
Niet doen! Ik ben al 20 jaar klant bij dit bedrijf. Na diverse on- aangekondigde prijsverhogingen en downgrades ben ik veel van mijn Hosting pakketten gaan verhuizen behalve de reseller Hosting, want in een email van 13/02/2023 heeft men mij gezegd dat deze prijs onveranderd zou blijven. Ik krijg nu een rekening van €179 ex. BTW ipv €119 ex. BTW. Ik ben meteen in de pen geklommen en heb ze een screenshot gestuurd van hun email aan mij van 13 feb. dit jaar, waarin men mij zei dat dat prijs voor reseller hosting ONVERANDERD was (ik schrok van de zoveelste onaangekondigde prijsverhoging en wilde uitzoeken of ik mijn toen al veel te dure pakket misschien moest verhuizen) Als antwoord krijg ik: De mail van mijn collega Hugo is van 13 Februari zie ik, toen was er ook geen wijziging van toepassing in tarieven. Er is op 28 Februari een mailing verzonden. Ook die mail heb ik niet ontvangen! Ik ontvang altijd alle mails van hun behalve die van de prijsstijgingen. Neostrada is bijna niet bereikbaar.het duurt dagen, soms weken voordat ik een antwoord krijg van ze. Ik heb om rectificatie van het bedrag gevraagd maar krijg daarop geen antwoord... Vandaag is de laatste dag om te betalen, ik weet niet wat mijn rechten zijn in dit geval dus ik zal wel moeten betalen als ik niet alles kwijt wil zijn..... Ik heb om een bewijs gevraagd dat die email idd naar mij verstuurd is. Ik kijk namelijk dagelijks mijn spamfolder na, dus het lijkt mij sterk dat ik juist altijd hun emails mis (zoals gezegd , ik ontvang AL hun andere emails wel.) Jammer van wat eens een goed bedrijf was!
donderdag 28 september 2023
Daphne Besson de Groot
Was deze beoordeling nuttig? Nuttig 0 Niet nuttig 0
Boerenbedrog
Prijs/kwaliteitverhouding
Kwaliteit
Klantenservice
Pakketje server + domein genomen in 2020 voor 52 euro, goeie deal, leek het. In 2022, na twee opeenvolgende prijsstijgingen, is de prijs al opgelopen -voor exact hetzelfde product- tot 113 euro. Dat is een prijsstijging van 220%! Normale reactie als klant is dan dat je je dit product opzegt. Dus je gaat in je "user panel" en zet automatisch verlengen uit. Mooi vanaf, denk je dan. Plots krijg je een jaar later opnieuw een factuur! Het product dat je als pakket hebt genomen, moet je plots 2x opzeggen. Eén maal voor de domein, en 1x voor de server. Doe jezelf een plezier en blijf hier weg. Als de prijs lijkt mee te vallen, besef dan dat je op termijn bedrogen uit kan komen, waar je vervolgens maar moeilijk van af lijkt te raken.
dinsdag 8 augustus 2023
Maarten Devillé
Was deze beoordeling nuttig? Nuttig 1 Niet nuttig 0
Wegblijven. Geen Service, Geen Snelheid, Klantenservice reageert niet
Prijs/kwaliteitverhouding
Kwaliteit
Klantenservice
Wat kan ik meer zeggen dan bovenstaande. Gewoon niet doen.
vrijdag 16 juni 2023
jeroen keijmel
Was deze beoordeling nuttig? Nuttig 1 Niet nuttig 0
Boeven!!!! wegblijven!!
Prijs/kwaliteitverhouding
Kwaliteit
Klantenservice
Ze hebben automatisch mijn hosting pakket verlegt met een jaar (en de prijs verhoogd) terwijl ik wilde overstappen (volgens de wet van Dam kan er niet stilzwijgend worden verlengd mits opzegbaar per maand). Heb nog voor de verleng datum een email gestuurd met het verzoek tot opzegging, mijn pakket verhuist naar een andere hosting provider. Ondanks inmiddels meer dan 10 herinneringen wacht ik nu al meer dan twee maanden op antwoord en zit een incasso bureau in mijn nek te hijgen betreft de onrechtmatige factuur (overigens reageren zij ook niet op mijn berichten nadat ik de situatie heb uit gelegd). Schandalig hoe ze volledig onbereikbaar zijn (er is zelfs geen nummer op hun site te vinden), en een trouwe (ex)klant volledig laten rotten. Ver wegblijven van deze boeven!! Overweeg juridische stappen te ondernemen, reageer op dit bericht mocht je ook een verklaring kwijt wil in het proces.
dinsdag 6 juni 2023
Nando
Was deze beoordeling nuttig? Nuttig 2 Niet nuttig 0
Neostrada is nu Versio
Prijs/kwaliteitverhouding
Kwaliteit
Klantenservice
Neostrada heet nu Versio. Ik heb ook een telefoonnummer gevonden; 038 72 600 87 Dus ik zou zeggen voor alle mensen hieronder; bel dit nummer! Dat is namelijk het eerste wat ik morgenochtend ga doen.
maandag 5 juni 2023
El
Was deze beoordeling nuttig? Nuttig 3 Niet nuttig 0
malafide bedrijf die zaken doet met fraudeurs
Prijs/kwaliteitverhouding
Kwaliteit
Klantenservice
Ik ben slachtoffer van vacaturefraude en heb contact met Neostrada gezocht; ze vroegen om een kopie van ID maar daar was ik even klaar mee na de bovenstaande fraude. Een paar maanden later heb ik alsnog een kopie ID gestuurd en toen kreeg een reply met de mededeling dat ik een nieuwe ticket moest aanmaken. Sindsdien ben ik 5 keer ziek geweest en had ik niet de puf om er verder nog iets mee te doen. Ik wilde nog wel contact opnemen maar nu heb ik inmiddels post van een deurwaarder. Ook erg fijn dat er geen telefoonnummer is waarmee ik contact met ze kan opnemen. Dat maakt me nog wantrouwender naar deze firma.
maandag 5 juni 2023
El
Was deze beoordeling nuttig? Nuttig 1 Niet nuttig 0
Neostrada BV
Prijs/kwaliteitverhouding
Kwaliteit
Klantenservice
Tja, een webhoster waar bij je beter niet in zee kan gaan. In de afgelopen 2 a 3 jaar hebben zij hun prijzen zodanig verhoogt (lees 200 a 300% en dat 2x op rij) dat je dit bedrijf kan onderbrengen onder de noemer malafide bedrijven. Tevens zijn hun servers zo ingesteld dat je website ontzettend traag word.
zaterdag 13 mei 2023
Holger
Was deze beoordeling nuttig? Nuttig 2 Niet nuttig 0
Ik dacht dat het niet slechter kon - maar deze zijn zó slecht - niet eerder meegemaakt!
Prijs/kwaliteitverhouding
Kwaliteit
Klantenservice
Alles van mijn klant was ruim een dag uit de lucht, geen reactie van Support van Neostrada / Versio die hieronder vallen. Gelukkig kon ik met een DNS wijziging de backup van de website die ik zelf bewaar buiten de hosting snel zelf hosten - deze ging direct van 44% op GT metrix naar 99% en 5 keer zo snel. De nieuwe hosting is zelfs goedkoper! (TIP: altijd externe backups maken bij twijfelachtige hosting) Natuurlijk kan een storing voorkomen, maar essentieel is wel dat je tenminste een update stuurt of iets op de speciale status pagina plaatst - https://status.versio.nl/ De storing is 2 dagen geleden gemeld bij Neostrada support. Nog geen enkele reactie.... mail die verzonden is aan hun support komt inmiddels met een foutmelding retour. Via Versio ook nul-nada. Dat er geen storingsdienst is - voor een bedrijf dat zoveel websites en mail host, onbegrijpelijk! en daar vragen ze de hoofdprijs voor. There are 872 domains being hosted on the IP 185.94.230.142. Nu dus 1 minder want direct overgestapt naar betrouwbare en snelle hosting. https://sopressed.nl/online-afsluiten-hosting-onderhoud/
zaterdag 29 april 2023
Fanny Veldmeijer
Was deze beoordeling nuttig? Nuttig 2 Niet nuttig 0
Ongehoord slecht!
Prijs/kwaliteitverhouding
Kwaliteit
Klantenservice
Het is jammer dat er niet een halve ster kan worden gegeven aan deze club amateurs. Totaal géén support meer. 'Wegens aanhoudende drukte..' staat er op de website. Ja, niet raar als er zoveel klachten en problemen worden gemeld en er zware onderbezetting is. Maar een ticket van 12 dagen geleden nog steeds niet beantwoorden is te gek voor woorden. Torenhoge prijzen rekenen maar nul service en kwaliteit. Uitmelken noemen ze dat. Ik heb al veel klanten verhuisd naar een andere provider en ga er voor om ook de overige klanten van ons snel over te kunnen zetten.
maandag 24 april 2023
Ron Linders
Was deze beoordeling nuttig? Nuttig 3 Niet nuttig 0
Onbereikbaar; belachelijke prijsverhoging
Prijs/kwaliteitverhouding
Kwaliteit
Klantenservice
Ik ontving een factuur voor >200% zonder enige uitleg. Website is al maanden substantieel trager. Een vage nieuwsbrief eerder toonde nieuwe prijzen zonder vergelijking of uitleg. Support, administratie en sales zijn sinds januari volledig onbereikbaar. Chat met support werkt niet (meer). Wel sturen ze al snel een incassobureau dat niet reageert op mijn klachten/dispuut met Neostrada. We hebben snel een backup gemaakt, verhuiscode aangevraagd en de website elders weer opgebouwd en alle data bij Neostrada verwijderd.
zondag 23 april 2023
Eric Luiijf
Was deze beoordeling nuttig? Nuttig 4 Niet nuttig 0
Versio bought Neostrada and is SCAMMING its customers
Prijs/kwaliteitverhouding
Kwaliteit
Klantenservice
I've been a client for over 6 years. I used to host many websites with them. The recent price increases (400-500%), surprise invoices that cannot be cancelled, removal of phone number, and ignored e-mails = SCAM If you are a client, MOVE EVERYTHING AWAY FROM NEOSTRADA before you get hit with a 1.100 euro invoice for hosting line I did.
vrijdag 21 april 2023
Dan Ionita
Was deze beoordeling nuttig? Nuttig 4 Niet nuttig 0
Onbereikbaar
Prijs/kwaliteitverhouding
Kwaliteit
Klantenservice
Ik probeer ze al bijna 2 maanden te bereiken over een factuur die bijna 4 keer zo hoog is als dat deze zou moeten zijn. Ze reageren op geen enkele mogelijkheid, maar hebben we tijd gehad voor een incasso bureau. Wat een oplichters.
vrijdag 14 april 2023
Peder
Was deze beoordeling nuttig? Nuttig 6 Niet nuttig 0
Neostrada verzaakt hopeloos
Prijs/kwaliteitverhouding
Kwaliteit
Klantenservice
Vaste klant sinds het begin met 5 domeinen. Nu nog 3. Maar van deze 3 is er een volledig weg.... denationalestadsdichtersdag.nl. Wij zitten midden in de organisatie van dit evenement en oogsten alleen maar tickets met beloftes die niet nagekomen worden. En i.d.d die prijsverhogingen! Niet te geloven!.... enDit wordt nu ook een blamage voor Lelystad!
donderdag 6 april 2023
Annette, bestuur st poëtikos
Was deze beoordeling nuttig? Nuttig 4 Niet nuttig 0
Neostrada geeft geen support
Prijs/kwaliteitverhouding
Kwaliteit
Klantenservice
Ik wil een URL bij Neostrada vandaan verhuizen, maar de verhuiscode is niet correct. Ik heb 21 dagen geleden een supportverzoek ingediend om hiernaar te kijken, maar ook na enkele reminders heb ik nog niks gehoord. Terwijl ze op hun website aangeven doorgaans binnen 15 minuten te reageren. Onacceptabel.
donderdag 23 maart 2023
Ernst
Was deze beoordeling nuttig? Nuttig 2 Niet nuttig 0
Klantenservice toch bereikt en mijn problemen zijn opgelost!
Prijs/kwaliteitverhouding
Kwaliteit
Klantenservice
Inmiddels ben ik gebeld door Jon van Neostrada en heeft e.a. uitgelegd. Hij snapte zeker dat ik niet blij was met de gang van zaken maar ik ben blij te weten dat er nog echte mensen werken en dat ze de intentie hebben om een goede telefonische klantenservice op te zetten en bezig zijn mensen hiervoor op te leiden. Wie weet dat er toch een kentering komt. De overname door een grote investeringsmaatschappij tws nu your.online geeft mij geen goed gevoel, de prijsverhogingen vind ik ook onaangenaam maar mijn website en mailproblemen zijn nu wel opgelost en bleken te maken te hebben met een blokkade door hun firewall op mijn contactpagina waar ik de tip kreeg de url even aan te passen zodat dit niet meer gebeurd.
maandag 13 maart 2023
Mariska
Was deze beoordeling nuttig? Nuttig 1 Niet nuttig 1
Problemen met websites en email
Prijs/kwaliteitverhouding
Kwaliteit
Klantenservice
Ook ik ben altijd heel tevreden geweest over Neostrada, zowel over prijs, kwaliteit als klantenservice. De prijsstijgingen vond ik ook heel onaangenaam en buiten proportie. Nu op dit moment liggen al mijn sites en email plat. Ik hoop dat er snel een oplossing komt. Heb een bericht gestuurd aan de klantenservice. Benieuwd of er snel op wordt gereageerd. Als er iemand een goed en betaalbaar hostingbedrijf weet hoor ik het graag!
donderdag 9 maart 2023
Mariska
Was deze beoordeling nuttig? Nuttig 2 Niet nuttig 0
Pas op, oplichters
Prijs/kwaliteitverhouding
Kwaliteit
Klantenservice
Ik heb 12 jaar bij Neostrada gezeten, altijd tevreden geweest, maar sinds de overname lijkt het meer op een criminele organisatie dan een webhoster. Neostrada probeert haar klanten op te lichten met buitenproportionele, onaangekondigde prijsverhogingen. Ze verlengen je contract een paar weken te vroeg in de hoop dat je het niet merkt en dus niet over kan stappen. Klantenservice reageert meestal pas na 3 weken en levert dan geen enkel zinnig commentaar.
donderdag 9 maart 2023
Jeroen
Was deze beoordeling nuttig? Nuttig 1 Niet nuttig 0
schandelijk bedrijf
Prijs/kwaliteitverhouding
Kwaliteit
Klantenservice
Was erg goed, toen werd deze toko overgenomen door TWS, die meteen de klantenservice sloot en de prijzen verhoogde met 400%. Problemen worden gewoon niet opgelost, vragen worden niet beantwoord. Een schande!
woensdag 1 maart 2023
peter
Was deze beoordeling nuttig? Nuttig 5 Niet nuttig 0
Superslecht geworden
Prijs/kwaliteitverhouding
Kwaliteit
Klantenservice
Voorheen was Neostrada uitstekend. Mails werden binnen een dag beantwoord en de problemen werden opgelost. Totdat het werd overgenomen door Versio. Nu krijg je niet eens meer antwoord op je mail. En het telefoonnummer is verwijderd van de site!
dinsdag 14 februari 2023
Frank Conijn
Was deze beoordeling nuttig? Nuttig 5 Niet nuttig 0
Prijzen ineens verdubbeld
Prijs/kwaliteitverhouding
Kwaliteit
Klantenservice
Vanochtend nieuwe factuur ontvangen voor een jaar webhosting. Tot mijn grote schrik zijn de kosten ineens verdubbeld, zelfs terwijl ik van 2 domeinen naar 1 domein terugga. Deze prijzen zijn belachelijk. Ook geen waarschuwing vooraf. Ineens een factuur (binnen 7 dagen betalen) zodat je geen tijd tijd hebt om over te gaan naar een concurrent. Laatste tijd overigens ook veel storingen waardoor mail eruit lag. In het verleden toen het nog een klein bedrijfje in Lelystad was, heel goede ervaringen. Nu is het gewoon klanten uitpersen.
dinsdag 31 januari 2023
Hans
Was deze beoordeling nuttig? Nuttig 8 Niet nuttig 0
Vier keer zo duur in 2 jaar
Prijs/kwaliteitverhouding
Kwaliteit
Klantenservice
Gelijk verhaal als vele anderen: Neostrada was goed en betaalbaar. Nu is het gewoon veel te duur. Zeer dubieuze zakelijke praktijken.
woensdag 23 november 2022
Ben Piedra
Was deze beoordeling nuttig? Nuttig 7 Niet nuttig 1
Webmail vraagje binnen 10 seconden beantwoord :-)
Prijs/kwaliteitverhouding
Kwaliteit
Klantenservice
super snel een antwoord op 3 vragen over webmail. Dank je wel Duncan. nu kan ik snel verder met mijn aangifte.
vrijdag 7 oktober 2022
M. Geerlings
Was deze beoordeling nuttig? Nuttig 0 Niet nuttig 5
SSL certificat
Prijs/kwaliteitverhouding
Kwaliteit
Klantenservice
Sinds een paar jaar ben ik abonnee. In het begin had ik best moeite met de support medewerkers en de afdeling administratie. Ik moet sinds vandaag zeggen, dat vandaag verbetering in de service is gekomen. Het probleem met mijn website is heel snel verholpen. Chapeau Duncan
zondag 2 oktober 2022
Marva Turner
Was deze beoordeling nuttig? Nuttig 0 Niet nuttig 5
Mening
Prijs/kwaliteitverhouding
Kwaliteit
Klantenservice
Is goed koop voor je eigen website te hebben en is ook de dag er na al online.
donderdag 18 augustus 2022
Jaydrick Fornerino
Was deze beoordeling nuttig? Nuttig 0 Niet nuttig 4
Top bedrijf!
Prijs/kwaliteitverhouding
Kwaliteit
Klantenservice
Wat een top service! Ik heb een grote fout op de Website gemaakt waardoor alles eruit lag. Toen ik dit probleem vertelde bij Jon van Neostada heeft hij gelijk al zijn werk aan de kant gezet en is hij gelijk begonnen dit probleem op te lossen. Waar gebeurt dit in deze tijd nog? Ik ben super tevreden over de service. Zeker een aanrader. Ben je opzoek naar een goede en betrouwbare hostingpartij, dan moet je zeker even kijken op www.neostrada.nl. Ze zullen je niet teleurstellen. 5 sterren zijn de meer dan waard 💪🏾👌🏾
maandag 25 juli 2022
Sherwin
Was deze beoordeling nuttig? Nuttig 1 Niet nuttig 4
Tevreden
Prijs/kwaliteitverhouding
Kwaliteit
Klantenservice
Ik had een vraag over mijn domeinnaam die ik al heb, om daar een website aan te koppelen. Ik had binnen een paar uur een reactie met een duidelijk antwoord. Echt helemaal top!!
donderdag 9 juni 2022
Kitty
Was deze beoordeling nuttig? Nuttig 0 Niet nuttig 3
Bllijf weg bij Neostrada en handen weg bij moederbedrijf Total Webhosting Services te Blaricum
Prijs/kwaliteitverhouding
Kwaliteit
Klantenservice
Sinds jaren een zeer tevreden klant van Neostrada. Tot vorig jaar. Opeens een extreem verhoogde factuur die €230 hoger was dan het jaar ervoor. Binnen de termijn van drie maanden die in hun eigen leveringsvoorwaarden staan bezwaar gemaakt en getracht het contract ongedaan te maken. Ik ben nu nog bezig met ze. Ondertussen heeft men ongevraagd zaken aan de websites verandert, waardoor de hele cPanel niet meer werkt zoals voorheen. De klantenservice reageeert niet of nauwelijks. Dit riekt naar oplichterij. Ik zou ook een ieder willen aanraden om zo spoedig mogelijk over te gaan naar een andere provider. Zoals ook in andere reacties is te zien is de verslechtering waarschijnlijk te danken aan de overname van het huidige moederbedrijf Total Webhosting Services te Blaricum. De CEO van dat bedrijf, Matthieu van Amerongen is blijkbaar allemaal kleinere hosting bedrijven aan elkaar aan het rijgen om het straks met een enorme winst te verkopen en interesseert het blijkbaar geen enkele zak dat zijn klanten regelrecht een poot wordt uitgedraaid.
dinsdag 31 mei 2022
Richard
Was deze beoordeling nuttig? Nuttig 6 Niet nuttig 0
Mijn advies: blijf weg bij Neostrada en TWS
Prijs/kwaliteitverhouding
Kwaliteit
Klantenservice
Mijn advies: blijf zo ver mogelijk bij dit bedrijf uit de buurt. Neostrada was vroeger een geweldig bedrijf, maar sinds de overname van TWS (die alle kleine hostingbedrijven opkoopt) ronduit belabberd. Ik heb weken terug mails gestuurd en nooit een reactie ontvangen, ook niet na 2 herinneringen. Het enige waar ze goed in zijn, is het sturen van facturen. TWS koopt bedrijven op, verhoogt de prijzen enorm (van 60 euro een paar jaar terug naar 360 euro nu!) en de service holt vervolgens enorm achteruit. Ga niet in zee met deze bedrijven!
dinsdag 10 mei 2022
Elias
Was deze beoordeling nuttig? Nuttig 8 Niet nuttig 0
website gaat uit de lucht zonder reden of melding
Prijs/kwaliteitverhouding
Kwaliteit
Klantenservice
onze website is door de overnale naar basic gegaan wat wij niet wilde en nu ervaren we trage site en aanvallen op onze site wellicht is dat de reden waardoor offline... wat een klucht nu!
vrijdag 25 februari 2022
biesman
Was deze beoordeling nuttig? Nuttig 7 Niet nuttig 0
Zo jammer
Prijs/kwaliteitverhouding
Kwaliteit
Klantenservice
Al jaren een tevreden klant, tot ik een nieuw domein registreerde en dit liet omzetten naar een ander domein. Niets werkt meer, krijg geen reacties, echt slecht geworden. Ik ga een andere zoeken, want dit is echt te belachelijk voor woorden. Niet bereikbaar en na 10 mailtjes wordt er eindelijk gereageerd en als je dan toestemming geeft om het om te zetten werkt er niet meer.
maandag 21 februari 2022
Hans
Was deze beoordeling nuttig? Nuttig 4 Niet nuttig 1
Gewoon niet doen, zoek een andere host!
Prijs/kwaliteitverhouding
Kwaliteit
Klantenservice
Heb een aantal jaar serieus plezier gehad van de service die Neostrada mij aanbood, zelfs klanten jaren Neostrada aanbevolen. Maar sinds dat ze zijn overgenomen is Neostrada simpelweg ruk. We zijn momenteel al onze klanten aan het migreren naar een andere service. Want: Support is non-existent en als ze er zijn, mag je alles alsnog zelf oplossen (dat is echt anders geweest). De servers zijn echt bizar slecht en ze doen er ook niks aan om het te verbeteren (heb momenteel niks op een domein staan en krijg een laadsnelheid van 14 seconden, en dat met geen content). Besteed hier al weer veel te veel tijd aan. Kortom, gewoon niet doen.
maandag 31 januari 2022
Storm
Was deze beoordeling nuttig? Nuttig 6 Niet nuttig 0
OPLICHTERS
Prijs/kwaliteitverhouding
Kwaliteit
Klantenservice
Wij willen onze €207,66 terug voor een premium (shit) site. Wij kregen continu virussen (dus totaal niet beschermd) en hebben dit zelf moeten oplossen. 6x contact opgenomen hierover, 1x gehoor gekregen. Maar dat was omdat we ze extra moesten betalen, toen waren ze wel te bereiken. Ze halen onze site zomaar uit de lucht, direct zonder enige overleg of oplossing aan te bieden. Wij zitten al 2 jaar bij deze oplichters en ze zijn al 2 jaar niet telefonisch bereikbaar en het chat knopje op de site doet het al 2 jaar!!!!!! NIET. Maar claimen wel met trots dat ze 50.000 te vrede klanten hebben. Enige wat ik wil is mijn geld terug. Voor de rest hoef ik helemaal niks meer van jullie. Onzin bedrijf.
maandag 3 januari 2022
L ham
Was deze beoordeling nuttig? Nuttig 6 Niet nuttig 2
Belachelijke prijsverhoging
Prijs/kwaliteitverhouding
Kwaliteit
Klantenservice
Ik kreeg net de factuur. Ik schrok mij een rolberoerte. Zonder melding, aankondiging of wat dan ook krijg ik een prijs verhoging van bijna 150%. Dat is toch gewoon ingehoord.
dinsdag 7 december 2021
Bianca
Was deze beoordeling nuttig? Nuttig 9 Niet nuttig 0
Ontzettend jammer ... einde van een tijdperk
Prijs/kwaliteitverhouding
Kwaliteit
Klantenservice
Was altijd SUPER-tevreden over Neostrada, totdat ze overgenomen werden .... Niet meer telefonisch of via de chat te bereiken, supportmails worden pas na 3-4 (!!) dagen beantwoord, enorme, echt buitenproportionele prijsverhogingen, hostngpakketten die onaangekondigd veranderen. En het wordt je allemaal zo door de strot geduwd. Echt enorm balen en ontzettend jammer dat mijn oude vertrouwde Neostrada zo in kwaliteit is achteruit gegaan. :-(
woensdag 17 november 2021
Piet
Was deze beoordeling nuttig? Nuttig 10 Niet nuttig 1
Slechtste klantenservice allertijde
Prijs/kwaliteitverhouding
Kwaliteit
Klantenservice
domein gereserveerd bij neostrada. Webhosting pakket aangeschaft. Enige doel was een mail adres aan kunnen maken zodat er gemailt kan worden. Koud kunstje zou je denken. netjes in Cpanel een mail adres aangemaakt ging ook goed. Inlogen in de webmail en testen maar. Uitgaande mail gaat prima. Echter vanaf een willekeurig mail adres een e-mail sturen naar het aangemaakte adres is godsonmogelijk en blijft terug komen. in Cpanel is duidelijk te zien dat het probleem in de DKIM en SPF records zit. Nu ondertussen 13 emails met support uitgewisseld en ben nog geen steek verder. Neostrada staat op het punt overgenomen te worden door Versio. Maar ook hun kunnen dit probleem niet voor me oplossen schijnbaar. Dus wat doet neostrada vervolgens, ze sluiten gewoon het ticket want volgens hun was het probleem opgelost. Ik kon tenslotte gewoon een website uploaden naar het domein. Waar ik uit opmaak dat mijn mails gewoonweg niet gelezen worden. Nimmer gevraagd om een website te kunnen uploaden we willen louter emailen met het domein. Kortom betaald voor een domein en een jaar hosting en kan er tot op de dag van vandaag helemaal niks mee. Chat functie klantenservice staat uit. Geen telefoonnummer die je kan bellen alleen de hopeloze service van support@neostrada.nl Ik raad iedereen aan een andere hoster te kiezen dan neostrada of diens moeder versio. Want als er enigszins iets niet werkt word je dus gewoon aan je lot overgelaten.
maandag 15 november 2021
Neal Nijman
Was deze beoordeling nuttig? Nuttig 6 Niet nuttig 0
Heel goede ervaring
Prijs/kwaliteitverhouding
Kwaliteit
Klantenservice
Ben sinds 1 november klant bij Neostrada met als pakket Webhosting Light. Ik heb ook een hostingpakket lopen bij een concurrent en ik moet zeggen dat ik bij Neostrada heel aangenaam verrast ben over wat ik allemaal krijg voor de prijs die ik maar betaal. Om nog maar te zwijgen over het gemak en het gebruik van CPanel, echt een absolute aanrader. Het activeren en instellen van mijn nieuwe account was een fluitje van een cent, geen enkele hulp bij nodig gehad, dus over de klantenservice kan ik geen objectief oordeel geven wegens niet eens nodig gehad. Als ik dan toch één minpuntje zou moeten geven is het dat het activeren van PhP8.0 een probleempje gaf, maar door even een lagere versie te gebruiken was dat ook direct van de baan.
maandag 8 november 2021
Louis Roger
Was deze beoordeling nuttig? Nuttig 0 Niet nuttig 6
Site onbereikbaar en mail werkt niet
Prijs/kwaliteitverhouding
Kwaliteit
Klantenservice
Al de hele week bezig om er achter te komen waarom mijn site offline is en ik geen mail meer binnen krijg. Zakelijk lig ik lam. Kan doen wat ik wil maar geen reactie van Neostrada. Inmiddels met ander domijn naar Antagonist over gestapt. Slechte service van Neostrada.
vrijdag 5 november 2021
Raymond Vasterink
Was deze beoordeling nuttig? Nuttig 0 Niet nuttig 1
Even een update (vlucht weg van NEOSTRADA nu het nog kan !!!!)
Prijs/kwaliteitverhouding
Kwaliteit
Klantenservice
Niet alleen mijn wordpress login ligt eruit maar ook mijn site's mailtjes gestuurd, zonder reactie, via facebook een reactie gestuurd, ook weer geen reply, Wat een fantastische prutsers zijn het daar ook, zodra NEOSTRADA zich ergens mee bemoeit gaat het fout, Überhaupt een waardeloos stelletje prutsers, ook voor de CORONA ellende waren ze nooit bereikbaar. met allerlei excuses. De bal wordt inderdaad steeds bij de klant gelegd. maar nooit de hand in eigen boezem steken.
dinsdag 12 oktober 2021
Eric
Was deze beoordeling nuttig? Nuttig 1 Niet nuttig 0
Heel belazarde kwaliteit
Prijs/kwaliteitverhouding
Kwaliteit
Klantenservice
Ik was ooit klant bij NEOSTRADA maar ben weg gegaan met mn site's omdat er geen enkele fatsoenlijke helpdesk is/was, Overgestapt naar een andere partij, en jesus mina zijn deze samen gegaan met NEOSTRADA. Waardeloos dit. probeer al de hele ochtend bij mijn wordpress site te komen maar zonder resultaat. Wat een flut bedrijf is dit toch. Nu weer op zoek naar een andere partij, en dan maar hopen dat deze niet worden overgenomen door NEOSTRADA
dinsdag 12 oktober 2021
Eric
Was deze beoordeling nuttig? Nuttig 2 Niet nuttig 0
Extreem slecht
Prijs/kwaliteitverhouding
Kwaliteit
Klantenservice
Jarenlang prima bedrijf geweest. Momenteel is het een grote rotzooi. Al mijn websites zijn al 10 dagen offline, support doet helemaal niks, stuurt facturen voor werkzaamheden die niet zijn verricht en ondertussen loop ik al mijn inkomsten mis. Gezien de andere reviews hieronder is er maar 1 conclusie: WEGBLIJVEN!
dinsdag 12 oktober 2021
T
Was deze beoordeling nuttig? Nuttig 2 Niet nuttig 0
Oplichters
Prijs/kwaliteitverhouding
Kwaliteit
Klantenservice
De webhosting is van zeer slechte kwaliteit en zelfs na het opzeggen van een pakket sturen ze een extern incassobedrijf! Wat een oplichters!
vrijdag 8 oktober 2021
Shaun
Was deze beoordeling nuttig? Nuttig 4 Niet nuttig 0
Blijf weg bij deze partij!
Prijs/kwaliteitverhouding
Kwaliteit
Klantenservice
Een paar jaar geleden bij deze partij terechtgekomen. Altijd prima dienstverlening en ondersteuning gehad. Tot een half jaar geleden. Diensten zijn vele malen duurder geworden, regelmatig (een aantal keren per week) zijn servers niet benaderbaar. En het meest vervelende is dat de servicedesk amper bereikbaar is en ALS ze antwoorden zij alles ontkennen. Het is troep. Geen andere woorden voor! Helaas!
woensdag 6 oktober 2021
Wim
Was deze beoordeling nuttig? Nuttig 3 Niet nuttig 0
Geen reactie op emails
Prijs/kwaliteitverhouding
Kwaliteit
Klantenservice
Waardeloos bedrijf. Hier wil je echt geen klant zijn!! Ik zit er al ruim 4 jaar. Nu grote problemen, cpanel is geblokkeerd en daardoor de websites + email offline. Reken er maar niet op, dat ze je verder helpen. Misschien volgend jaar, wie weet!
dinsdag 14 september 2021
T
Was deze beoordeling nuttig? Nuttig 3 Niet nuttig 0
Tevreden
Prijs/kwaliteitverhouding
Kwaliteit
Klantenservice
Inmiddels heb ik mijn website en week geleden opgezet. Super tevreden met het resultaat en de prijs/kwaliteitverhouding. Neostrada is zeker aan te raden!
zaterdag 4 september 2021
Justin
Was deze beoordeling nuttig? Nuttig 0 Niet nuttig 4

Richtlijnen

Wij zien graag dat een Review:

  • 100% eerlijk is.
  • plus- en minpunten bevat.
  • details bevat.

Een Review wordt afgekeurd wanneer deze:

  • grove/kwetsende taal bevat.
  • links bevat.
  • onjuist is.
  • persoonsgegevens of andere gevoelige informatie bevat.
Richtlijnen reviews op webhosters.

Deel jouw ervaring

Heb jij ervaring met Neostrada? Deel die dan op deze pagina.

Prijs/Kwaliteitverhouding
Kwaliteit
Klantenservice