De Nederlandse hostinggigant die vaak geprezen wordt om zijn betrouwbaarheid, maar is het echt de gouden standaard of vallen er ook punten tegen? Ontdek de eerlijke meningen.
Ik werd heel vriendelijk en snel geholpen door Jeanne.
Ik kwam snel aan de lijn en het was een leuk en erg behulpzaam gesprek.
Heel tevreden!
In het verleden was ik erg blij met SoHosted, waar ik voor een betaalbare prijs mijn webpagina had gestald. SoHosted reageerde snel (meestal binnen een uur) op vragen.
Sinds 2021 (toen SoHosted werd overgenomen door YourHosting) zijn de prijzen in 2 termijnen ruim verdrievoudigd. De dienstverlening is in hetzelfde tempo door de bodem gezakt. Op e-mail wordt in het geheel niet meer gereageerd.
Als YourHosting met de reeks aan onacceptabele prijsstijgingen doorgaat, is het huidige al veel te hoge jaarbedrag over 5 jaar het maandbedrag. En dat met een volledig afgeschaalde dienstverlening.
Ben dan ook overgestapt naar een ander bedrijf, waar voor 3 jaar minder wordt gerekend dan het bedrag dat YourHosting voor slechts 1 jaar aftikt.
Daar heeft een medewerker binnen 1 dag mijn overgang geregeld. Zo kan het ook!
Ontstellend de manier waarop een bedrijf als yourHosting andere bedrijven overneemt en vervolgens volledig kapot maakt.
Probleem telefonisch opgelost. En daarna via e-mail de te doorlopen stappen ook nog ontvangen, zodat ik zelf zonder problemen de website bij kan blijven werken. Dank aan Marten voor de assistentie en het meedenken!
Wederom door Laurent van Your Hosting fijn geholpen.
Vooral als je al iets ouder bent, en ICT en alles daaromheen niet vanzelfsprekend is, dan is het fijn dat je persoonlijk en met alle rust en uitleg geholpen wordt. Dank Laurent.
Lindsey heeft een snelle en passende oplossing voor beide partijen gevonden, omtrent een financiële vraag.
Zeer klantvriendelijk, snel en helpend . Na 1 telefoontje direct de volgende dag een passende oplossing, dus een win-win situatie.
Super!!!
Snel geholpen met het overzetten van een redirect pakket.
Stanley had snel door waardoor ik niet kon inloggen. Daarna hielp hij mij met het opzeggen van het account i.v.m. beëindiging bv. Perfecte service.
Kreeg een nieuwe factuur van bijna 400 euro voor het hosten van een site waar ik bijna niets mee doe.
Elk jaar werd het maar duurder. Ook het domein welke ik alleen gebruik voor een e-mailadres is veel te duur.
Ook op vragen, per mail als via de site, werd niet gereageerd.
Bij een ander nu veel minder kwijt en waar ik wel snel wordt geholpen.
Jammer dat ik na zoveel jaren afscheid moet nemen.
Alex was vriendelijk behulpzaam en geduldig.
Sara heeft mij zeer vriendelijk en behulpzaam te woord gestaan.
Heel erg bedankt voor het meedenken en de hulp.
Met vriendelijke groet,
Guus van Lingen
Snelle actie en volledig begrijpen waar het mij als klant om te doen is en dat het mij als klant tevreden stelt door mee te werken aan mijn verzoek. Bedankt Auke!
Zojuist geholpen door Stanley, mijn vragen zijn beantwoord en heeft meegedacht in oplossingen.
Dikke SO naar Auke.
Opzegging termijn was al paar dagen verstreken, en ik kon alsnog opzeggen ipv een heel jaar doorbetalen.
thx Auke
Zie aangevinkte scores, zeer tevreden, ook over de technische support afdeling
Ik heb een heel prettig gesprek gehad met Corstian van de Klantenservice Argeweb.
Hoewel mijn boodschap niet zo prettig was , opzegging van het contract, heeft Corstian mij op een heel goede en vriendelijke manier geholpen bij de afhandeling.
Heel veel dank daarvoor.
Mees Boer
Jeanne heeft me snel en correct voort geholpen.
Vriendelijke en attente mevrouw!
Snelle opvolging
vriendelijke, attente en behulpzame medewerksyer
Ik heb al vele jaren een website via yourhosting ( voorheen sohosted) waar ik ontzettend tevreden mee was.
Ik heb in al die jaren drie keer contact opgenomen ivm hulp.
De service is super vriendelijk en behulpzaam.
Deze keer moest ik helaas contact opnemen om mijn abonnement te beëindigen.
Ik werd weer eens ontzettend vriendelijk geholpen.
Eerst door Jeffry die mij gericht doorverbond naar Cindy.
Met Cindy is alles goed doorgenomen en heeft ze me zeer gericht geholpen met het stopzetten.
Voor mij als digibeet scheelt dat urennnnnnnnnnnn doorbrengen achter een PC
De klantenservice neemt alle tijd voor je en je wordt niet met een kort antwoord aan de kant geschoven zoals het helaas bij vele bedrijven nog wel gaat.
Heel prettig en fijn geholpen.
Als mensen aan mij vragen waar je het beste een goede website kunt maken en uitstekend geholpen wordt dan geef ik aan Yourhosting
Ik kwam er niet helemaal uit met het veranderen van mijn hostingpakket. Gelukkig kon ik het in Jip en Janneke taal kwijt via email bij Sara. Zij heeft mij perfect geholpen!
Vroeger eerst hosting bij XLServer gehad. Deze partij is overgenomen door Yourhosying.
Corstian en Gizem van Yourhosting hebben mij prima en zeer vriendelijk geholpen.
Yourhosting is opgericht in 2001 en sindsdien uitgegroeid tot één van de grootste webhosting bedrijven van Nederland. Het bedrijf heeft meer dan 1,3 miljoen domeinnamen onder beheer voor meer dan 350.000 klanten. Er zijn veel andere hosts opgegaan in Yourhosting via het private equity fonds: Your Online. Je kan bij Yourhosting alles bestellen, van domeinnaam registratie tot VPS. We kunnen veel vertellen over Yourhosting maar de meest behulpzame informatie vind je toch in bovenstaande reviews!