Is VDX makkelijk en voor iedereen? Ontdek hier wat gebruikers te zeggen hebben over deze host! Een host die overigens onderdeel is van Team Blue.
Compleet verloren voelde ik me.π’
Maar door de rustige gedegen en vriendelijke aanpak van VDXβ¦.,
Lees Jasper.πͺπ»π Alles op de rit.
Tja,β¦. Niet alles maar,β¦β¦β¦β¦.π€.
Dat is ook een utopie. Toch?
Gewoon een tevreden klant!π
Jouk
Ben bij VDX terecht gekomen omdat mijn provider tweemaal is overgenomen. Heb geen goede ervaringen met de professionaliteit van het beheer. De websites worden zonder toestemming door VDX gepatched. De security certificaten worden niet automatisch verlengd, zodat de websites onbereikbaar zijn. Dit probleem speelt nu al maanden en is nog steeds niet onder controle. De helpdesk is vriendelijk, maar kan niet verbloemen dat de kwaliteit van het beheer en problem management ver onder de maat is.
Ik heb heel blij met de supersnelle, vriendelijke, goede service van VDX. Echt prima hier.
De klantenservice van VDX is altijd goed bereikbaar. Vriendelijke mensen leggen zelfs voor mij (ik ben niet zo’n Handige Harry) begrijpelijk uit hoe alles werkt. Prijs-kwaliteit-verhouding is uitstekend.
Telefonisch en per mail contact gehad met de helpdesk, reactietijd was zeer snel en de oplossing dus ook. Bedankt helpdesk!
Het team van VDX levert altijd perfecte service: snel, duidelijk en geven niet op totdat – meestal een gebruikersvraag – naar volle tevredenheid is beantwoord.
De medewerkers hebben me geweldig geholpen om de mailbox te installeren op m’n nieuwe telefoon.
Het is ze gelukt om mij, een 61-jarige vrouwelijke digibeet, te instrueren.
Nogmaals dank!!
Ik ben al jaren reseller via VDX. Ik ben niet zo technisch, dat ik alles zelf kan. Gisteren ging er iets mis tijdens een update van zowel php en WordPress. De site was beschadigd. Maar via de helpdesk werd het hersteld en hoefde ik geen nieuwe website te plaatsen. Ik heb niet vaak hulp nodig, maar het is er altijd!
Zeer snel en goed geholpen door VDX via Teamviewer.
Super oplossing .
Snel en vriendelijk geholpen. Fijne communicatie.
Tweemaal per jaar moet mijn website een grotere hoeveelheid mail kunnen versturen.
Omdat mijn huidige webhoster het mail limiet niet tijdelijk wil aanpassen ben ik nu overgestapt naar VDX.
De VDX helpdesk medewerker heeft dit snel en flexibel opgepakt voor mij.
Top service!
Vandaag een mailtje uitgezet met wat vragen en verrassend genoeg was allen niet alleen voor de middag al beantwoordt, alle vervolgvragen waren zelfs al voor de middag afgewikkeld. Duidelijke communicatie en snelle afhandeling, fijne ervaring.
Het verhuizen van 2 websites VPS naar VDX, is zeer soepel verlopen met perfecte begeleiding en snelle hulp bij vragen.
Ik ben zeer tevreden over VDX, mails en telefoon worden snel beantwoord. Goede technische helpdesk!
Daardoor een aantal klanten met websites als hosting ondergebracht bij VDX.
Compleet verloren voelde ik me.π’
Maar door de rustige gedegen en vriendelijke aanpak van VDXβ¦.,
Lees Jasper.πͺπ»π Alles op de rit.
Tja,β¦. Niet alles maar,β¦β¦β¦β¦.π€.
Dat is ook een utopie. Toch?
Gewoon een tevreden klant!π
Jouk
Nadat ik zelf een kwetsbaarheid in mijn site had laten ontstaan, heeft VDX mij zeer prettig geholpen dit op te lossen. De helpdesk is kundig en reageert snel. Absolute aanrader vanwege de helpdesk.
Net even VDX gebeld om iets over de instellingen vragen. Ik kreeg Leo aan de telefoon en binnen korte tijd was alles geregeld en goed ingesteld. We zijn heel erg te vrede over VDX en ik kan het iedereen aanbevelen.
Ik heb zelf weinig verstand van technische zaken, maar bij VDX werd ik geweldig geholpen!
Met eindeloos geduld, begrip en vriendelijkheid hebben ze me stap voor stap door alles heen geleid.
Een extra groot compliment voor Marcel (en Jonas) voor de snelle service en het meedenken. Jullie hebben echt het verschil gemaakt!
Ze reageren (!), weten wat ze doen en zijn behulpzaam.
Helpdesk reageert altijd snel en de support is duidelijke. Je wordt op een vriendelijke manier geholpen en problemen worden serieus genomen en opgelost.
VDX.nl biedt een scala aan webhostingdiensten, inclusief domeinregistratie, VPS-hosting en website-oplossingen. De focus ligt op betrouwbare prestaties en gebruiksvriendelijke interfaces. Klanten kunnen kiezen uit verschillende hostingpakketten die zijn afgestemd op diverse behoeften, van eenvoudige websites tot complexe applicaties. VDX.nl biedt ook ondersteuning via meerdere kanalen om klanten te helpen met technische vragen en problemen. VDX is onderdeel van Team Blue, waar ook TransIP onder valt.