Is VDX makkelijk en voor iedereen? Ontdek hier wat gebruikers te zeggen hebben over deze host! Een host die overigens onderdeel is van Team Blue.
Snelle en professionele reactie en afhandeling van de kwestie. Goede service en duidelijke communicatie.
Ben bij VDX terecht gekomen omdat mijn provider tweemaal is overgenomen. Heb geen goede ervaringen met de professionaliteit van het beheer. De websites worden zonder toestemming door VDX gepatched. De security certificaten worden niet automatisch verlengd, zodat de websites onbereikbaar zijn. Dit probleem speelt nu al maanden en is nog steeds niet onder controle. De helpdesk is vriendelijk, maar kan niet verbloemen dat de kwaliteit van het beheer en problem management ver onder de maat is.
Wanneer ik een probleem ervaar en per mail om hulp vraag, krijg ik altijd super snel een antwoord met de oplossing voor mijn probleem. Ik word altijd heel vriendelijk te woord gestaan. Ben heel erg blij met deze service!!!
De klantenservice van VDX is altijd goed bereikbaar. Vriendelijke mensen leggen zelfs voor mij (ik ben niet zo’n Handige Harry) begrijpelijk uit hoe alles werkt. Prijs-kwaliteit-verhouding is uitstekend.
Na wat interne problemen bij ons oin de organisatie waren er wat verkeerde keuzes gemaakt.
Men had de wijzigingen al uitgevoerd maar deze moestgen dus snel weer worden teruggedraaid.
Dit had VDX perfect opgepakt en weer hersteld. Na het eerste contact kwam er nog een vraag, even gebeld om te overleggen en daarna met mailbevestiging werd netjes alles correct uitgevoerd.
Hartelijk bedankt voor jullie goede en persoonlijke service!
Ik had een mail gekregen van een ‘professionele hacker’ die zei mijn mail gehackt te hebben en filmpjes zou sturen naar mijn volledige adressenbestand tenzij ik zou betalen in bitcoins. Na een mailtje (na werktijd) naar VDX kreeg ik heel snel een berichtje dat het een spam mail was. En dat mijn mailadres als afzenderadres gebruikt was, = Spoofing, wat niet betekende dat mijn mailbox overgenomen was. Ik was zeer opgelucht vooral door de snelle, correcte antwoordmail.
Ik heb alleen goede worden voor VDX, vooral voor klantenservice die snel reageert, helpt en zeer vriendelijk is!
Snelle en professionele reactie en afhandeling van de kwestie. Goede service en duidelijke communicatie.
Wanneer ik een probleem ervaar en per mail om hulp vraag, krijg ik altijd super snel een antwoord met de oplossing voor mijn probleem. Ik word altijd heel vriendelijk te woord gestaan. Ben heel erg blij met deze service!!!
Na wat interne problemen bij ons oin de organisatie waren er wat verkeerde keuzes gemaakt.
Men had de wijzigingen al uitgevoerd maar deze moestgen dus snel weer worden teruggedraaid.
Dit had VDX perfect opgepakt en weer hersteld. Na het eerste contact kwam er nog een vraag, even gebeld om te overleggen en daarna met mailbevestiging werd netjes alles correct uitgevoerd.
Hartelijk bedankt voor jullie goede en persoonlijke service!
Ik had zelf een site gebouwd in Squarespace. Daarvoor moest het nodige worden ingesteld bij VDX, om de site draaiende te krijgen. Medewerker Marcel heeft op afstand m.b.v. Teamviewer al het werk voor me gedaan. Geweldig! Zo ongelofelijk fijn! Dit had ik nooit gekund, als totale digibeet. Dank Dank Dank! Peter
Ik ben momenteel acht jaar bij VDX (voorheen Dootall) en in al die jaren snel en correct geholpen. Ik host mijn websites via hen en als er problemen zijn, wat altijd kan….. nothing is perfect, dan wordt een goede solution oriented problem solving toegepast. Klinkt vanzelfsprekend maar dat is zeker niet overal het geval, hier bij VDX gelukkig wel. Er wordt met je meegedacht en je kunt van gedachten wisselen met hen zonder tegen een muur van onwetendheid aan te lopen. Dat geeft een goed gevoel. Een betrouwbare partner. Ook de website van VDX zit goed in elkaar, goed doordacht, alles staat duidelijk uitgelegd, dus in feite hoef je niet eens contact met ze op te nemen, alleen maar bij problemen.
Je kent dat wel, het is maandagochtend, vol energie begin je aan de taken die deze week op het programma staan. Hè, wat vervelend nou, bij de eerste de beste klus loop je tegen een probleem aan (moppermoppermopper).
In zo’n situatie is het toch wel heel prettig als je binnen een kwartier antwoord krijgt op de vraag die je bij de VDX HelpDesk heb uitgezet.
Altijd bereid om persoonlijk en snel service te leveren. Ze lossen een probleem direct op. Door zich in te leven in de klant en goed mee te denken.
Al bijna 20 jaar klant bij deze toppers. Zowel met mijn privedomeinen als mijn zakelijke klanten staan ze klaar met oplossingen en denken ze mee bij problemen. Diensten worden snel geleverd en ook vragen aan de helpdesk worden – zowel telefonisch als via de mail – snel beantwoord.
Zeer blij verrast dat ik na 5 minuten nadat ik op de zaterdagochtend antwoord en hulp kreeg.
Een van mijn webwinkels lag er uit. Ik heb toen een email gestuurd om dit op te kunnen lossen. Ik ging er hierbij vanuit dat dit pas op de maandagmorgen opgelost zou kunnen worden.
Maar gelukkig al na 5 minuten mijn webwinkel weer online.
Goede service
Zoals altijd, snelle response en deskundige hulp. Zelfs op zondag… Super!
Reinier
Bij VDX hebben ze verstand van zaken. Daardoor kunnen ze snel en adequaat reageren op vragen of verzoeken. Combineer dat met een proactieve houding en je hebt een topklantenservice. Ga zo door!
Dat zal ja altijd zien. Over 1 dag weet je dat je je MS Authenticator nodig hebt. En dan blijkt je account niet te werken. 2 uur na de melding bij VDX was eea hersteld en ruim op tijd wist ik dat ik de dag erop probleemloos aan de slag kon. Geweldige service, dank jullie wel!
Mijn WordPress site werkte ineens niet meer, contact opgenomen met de klantenservice en het werd snel verholpen. Met de terugkoppeling of ik het zelf nog even wilde checken en wilde laten weten. Tevreden!
VDX.nl biedt een scala aan webhostingdiensten, inclusief domeinregistratie, VPS-hosting en website-oplossingen. De focus ligt op betrouwbare prestaties en gebruiksvriendelijke interfaces. Klanten kunnen kiezen uit verschillende hostingpakketten die zijn afgestemd op diverse behoeften, van eenvoudige websites tot complexe applicaties. VDX.nl biedt ook ondersteuning via meerdere kanalen om klanten te helpen met technische vragen en problemen. VDX is onderdeel van Team Blue, waar ook TransIP onder valt.