
Siteground doet net alles iets anders: je moet er meer in servers denken waar je vervolgens (easy) meerdere domeinen aan kan koppelen. Lees wat de gebruikers van Siteground van de diensten vinden.
De ondersteuning is zeer snel en professioneel. Erg blij met SiteGround!!
Ik begrijp dat ‘AI’-chatbots heel goed klanten kunnen helpen… Aangezien iedereen het doet.
Maar je moet het begrijpen. Mensen nemen contact met je op NADAT ze het zelf hebben geprobeerd op te lossen. Ze WILLEN met iemand praten. Ga niet door een AI die niet eens in de buurt komt van wat ze nodig hebben.
Dit is een universele ervaring die bedrijven niet krijgen.
De klantenservice WAS zoveel beter geweest als je rechtstreeks met iemand kon chatten.
Dit is waarschijnlijk de ergste verandering die je kunt aanbrengen en je zult er onmogelijk achter komen, omdat niemand de tijd zal nemen om een service daadwerkelijk te beoordelen terwijl ze proberen hun eigen problemen op te lossen.
Het is het MINST belangrijke op het moment dat u contact opneemt met de klantenondersteuning.
Van alle bedrijven is de support die ik van Siteground ontvang het allerbeste. Er is nog geen bedrijf waar ik support nodig gehad heb op hetzelfde niveau gekomen. Ze zijn misschien niet de goedkoopste. Maar ze zijn betrouwbaar, behulpzaam en houden zich aan afspraken. Zetten kortingen door als lange gebruikers. Geen sneaky praktijken. Ga zo door Siteground!
GoGeek account, al jaren. Reguliere prijs is €40 ex btw per maand
Alles is prima, goede support, veel tools, maar mijn bezwaren waardoor ik mijn sites ga verhuizen:
Te weinig webruimte vergeleken met concurrenten.
Staging tool werkt niet altijd goed waardoor de webruimte overschreden wordt. Dat telkens oplossen kost veel tijd en mijn klanten schrikken van de mails die ze ontvangen over de overschreden webruimte.
Backups 1x per dag. Voor backups per uur moet je extra betalen. Daardoor moet je vaker handmatig backups maken met de staging tool die niet altijd goed werkt.
Je kunt bij support geen tickets indienen. Daardoor kosten alle supportkwesties minstens 20 minuten tijd via chat.
Support moet niet een time-sink zijn die er voor zorgt dat je het opgeeft, maar meer zoals de support bij SiteGround. Niet bezig zijn een ticket weg te werken, maar bezig met het helpen van een klant. Top!
AI is a good idea for initial troubleshooting, but if no solution is found (besides the basic textbook) the the troubleshooting should be handed over to a human much faster/easier
I had problems migrating my site myself and I contacted Site Ground Team. In less than a day the migrate my site and fix the problem. I am amazed for the quick and professional response. I highly recommend Site Ground Team!
Ik ben niet de méést technisch onderlegde persoon als het gaat om websites. Maar bij Siteground ben ik echt ALTIJD uit de brand geholpen met zaken als ik er eens even niet uit kwam.
Support (alleen via de chat) is wel in het Engels, dus die taal moet je machtig zijn. Bijna iedereen die een website beheert, die zal toch wel enige basiskennis van Engels heben.
Toppers, echt allemaal. Nog geen enkele keer heb ik de support-chat beëindigd met een ontevreden gevoel. Bovendien: echte support mensen, géén Robbie de Robot waar je doorgaans gek van kan worden!
Betrouwbare hosting provider waar alles gewoon werkt.
Mocht je er een keer niet uit komen is het support team altijd bereikbaar via de chat waar ze erg behulpzaam zijn.
Altijd een aanrader!
Van alle bedrijven is de support die ik van Siteground ontvang het allerbeste. Er is nog geen bedrijf waar ik support nodig gehad heb op hetzelfde niveau gekomen. Ze zijn misschien niet de goedkoopste. Maar ze zijn betrouwbaar, behulpzaam en houden zich aan afspraken. Zetten kortingen door als lange gebruikers. Geen sneaky praktijken. Ga zo door Siteground!
SiteGround geeft goede prijzen aan trouwe klanten en heeft een snelle en toegankelijk service en helpdesk.
In de chat met de servicemedewerkers worden vragen snel en kundig opgelost. De hosting is helder en voor mij probleemloos.
Heb veel hostingbedrijven gehad. Siteground steek er met kop en schouders bovenuit. Ik ben inmiddels 6 jaar klant bij dit bedrijf. Ik draai een twintig klanten op deze hosting. Heb support bijna nooit nodig gehad, en als ik ze nodig had, dan had ik binnen een minuut iemand op de chat. Absoluut een aanrader.
Ik heb nog nooit zo’n goed customer service meegemaakt als hier bij siteground! Alle medewerkers hebben mij zo goed geholpen, het is echt geweldige service. Ik ben erg onder de indruk en het geeft heel erg veel vertrouwen dat je altijd geholpen wordt. Zelfs midden in de nacht…ongelofelijk!
“Five stars for SiteGround. It’s a relief to work with a team this careful and proactive. They set up solid staging, optimized performance (JS/CSS, caching), and handled stress-free deploys with excellent communication throughout. I can build content without worry while the technical side is safely in the hands of these heroes. 100% trust, 0% hassle—highly recommended.” Dennis
Even during the weekend their support is first class!
Ben blij dat SiteGround niet uitsluitend op AI chat bot ‘hulp’ leunt, want die stuurt je soms in een ‘loop’.
Gelukkig staat SiteGround daarnaast altijd klaar met snelle, vriendelijke en bekwame service via live chat.
Ik wordt altijd goed geholpen. Ga zo door!
Dimirti helped me with a problem, fast, friendly and really helpfull. Amazing support, for now humans support will be better than AI. What maybe would be a great feature is to be able to add images in the chat. For both parties would be much easier!
super hulp, geen gedoe, geen gezeur.
Top *****
Some of the best support I have ever seen.
Ofcourse they try to give you an answer via AI first, but if you chat with a support team, they are always friendly, knowledgeable and provide solutions.
Support moet niet een time-sink zijn die er voor zorgt dat je het opgeeft, maar meer zoals de support bij SiteGround. Niet bezig zijn een ticket weg te werken, maar bezig met het helpen van een klant. Top!
