Daar ik al een tijdje AOW'er ben en minder inkomsten heb, wilde ik graag mijn pakket downgraden naar een goedkoper versie. Geen enkel probleem. Binnen drie dagen was alles geregeld. Henri en Iris bedankt. Zo kan ik mijn website nog wel enkele jaren in de lucht houden.
woensdag 27 december 2023
Renzo Niehof
gmail.com werkt niet goed
Prijs/kwaliteitverhouding
Kwaliteit
Klantenservice
Aan de klantenservice een vraag gesteld. Zeer snel opgelost! Toppers!
dinsdag 26 december 2023
Jack van Riet
Uitstekende hosting provider
Prijs/kwaliteitverhouding
Kwaliteit
Klantenservice
Na extreme prijsverhogingen bij en onbereikbaarheid van mijn vorige provider ben ik gaan zoeken naar een geschikt alternatief. In eerste instantie spraken vooral de tarieven van Esmero me aan. Maar ik zag ook dat ze in reviews prima scoren op service. Nu ik eenmaal over ben, met 9 domeinen, kan ik alleen maar positief zijn. De servicedesk is professioneel, persoonlijk, uiterst behulpzaam en bovendien goed bereikbaar. De migratie werd door mijn vorige provider gefrustreerd met handelsbeperkingen en quarantaines. Esmero was geduldig maar ook pro-actief en heeft ervoor gezorgd dat alles op z'n pootjes terecht is gekomen. Dank daarvoor en hopelijk op naar veel nieuwe en tevreden klanten!
vrijdag 15 december 2023
Lion
Top hostingprovider
Prijs/kwaliteitverhouding
Kwaliteit
Klantenservice
Wij (een softwarebedrijf met o.a. een tak die doet aan websiteontwikkeling en een tak die (web-)applicaties voor MKB en wat grotere organisaties ontwikkeld) zijn sinds enkele maanden met vrijwel al onze domeinen (enkele honderden) overgestapt naar Esmero. Dit vanwege onvrede over m.n. de klantenservice en doorlooptijden van requests bij onze vorige hostingprovider. Ik kan niet anders dan met lof spreken over de doorlooptijden van requests en de adequate afhandeling hiervan. Het persoonlijke contact via Whatsapp met zowel mij als mijn collega's (we hebben een appgroepje) is echt top service. Bij elk bedrijf gaat er weleens iets mis, en ook wij zijn zeker tijdens de migratiefase tegen wat onvoorziene downtime aangelopen. Deze migratie was dan ook geen eenvoudige en vergde nogal wat inspanning door beide bedrijven. Hierbij werden wij in de regel zeer snel geholpen en issues worden door Esmero snel en vakkundig opgepakt, waarbij we steeds vriendelijk zijn geholpen door medewerkers. Over de snelheid van de hosting zelf ben ik tevens zeer zeker tevreden over, dit is een flinke vooruitgang t.o.v. onze vorige hostingprovider.
woensdag 13 december 2023
Ton Scheres
Top bedrijf
Prijs/kwaliteitverhouding
Kwaliteit
Klantenservice
Snelle en goede service super tevreden ga zo door
woensdag 13 december 2023
Jaime
Top prijs/kwaliteit/service
Prijs/kwaliteitverhouding
Kwaliteit
Klantenservice
In deze tijd van woeker verhogingen bij andere partijen zijn ze hier nog erg scherp! Maar daarentegen ook heel erg snel!
Ze hebben de complete vps migratie verzorgd van alle klanten, compleet vlekkenloos!
dinsdag 12 december 2023
Ambert
Geweldig!
Prijs/kwaliteitverhouding
Kwaliteit
Klantenservice
Ik wil jullie enorm bedanken voor het helpen! Ik liep tegen vele problemen aan, en ja hoor daar zijn de helden die snel reageren en helpen! Nogmaals enorm bedankt! Hoef niet veel te zeggen!!
Reactie hierop van: Esmero Bedankt voor de mooie woorden! Het was een uitdaging maar die gaan wij niet uit de weg!
zondag 10 december 2023
Anwar L.
Uitstekend
Prijs/kwaliteitverhouding
Kwaliteit
Klantenservice
Sinds kort klant van Esmero. Overgestapt zonder na te denken omdat de vorige webhost me niet meer beviel. Wat ik me nu pas besef is dat de onbewuste keuze voor Esmero 100% juist is geweest. Service, klantgericht, overzichtelijk en dat voor een scherpe prijs. Ik zou Esmero bij iedereen aanbevelen
Reactie hierop van: Esmero Bedankt voor je mooie review!
vrijdag 8 december 2023
P.A. Tel
Fantastische service
Prijs/kwaliteitverhouding
Kwaliteit
Klantenservice
Ik heb een domein die ik bij meerdere partijen heb gehost. Bij Esmero heb ik direct contact en een fantastische service. Ik heb geen reden meer om verder te kijken. Tien plus voor deze Hosting bedrijf.
Reactie hierop van: Esmero Bedankt voor je mooie review!
vrijdag 8 december 2023
Willem Hans
Top service
Prijs/kwaliteitverhouding
Kwaliteit
Klantenservice
Snelle service, ik ervaar het als persoonlijk en altijd meedenkend. Nooit een ander dan deze club voor mij
Reactie hierop van: Esmero Bedankt voor je mooie review!
donderdag 7 december 2023
Lidy
Oplossen emailstoring
Prijs/kwaliteitverhouding
Kwaliteit
Klantenservice
Super attente helpdesk, snel en kundige oplossingen.
Reactie hierop van: Esmero Bedankt voor de mooie review! Groet, Iris Esmero.nl
woensdag 6 december 2023
Aline Sprokkereef
Prijs/kwaliteitverhouding
Kwaliteit
Klantenservice
Hartelijk dank voor je langdurige vertrouwen in Esmero en voor het delen van je positieve ervaring!
dinsdag 5 december 2023
Esmero
Nieuw bij hosten, wat een hulp
Prijs/kwaliteitverhouding
Kwaliteit
Klantenservice
Ik heb eigenlijk nooit een eigen website nodig gehad, maar sinds ik sinds kort een eigen bedrijf heb is het hebben van beide toch van belang. Na een tijd oriënteren en rondvragen bij mijn contacten, kwam ik uit op Esmero.
Omdat ik geen ervaring had met hosting en websites, heb ik eerst contact gezocht met de beheerders, na enig mail contact over gegaan op whatsapp contact omdat dit voor mezelf wat makkelijker werkt, in beide zijn ze perfect, reageren op beide mediums heel vlot en accuraat.
Ik heb na overleg en het bespreken van mijn wensen een pakket bij hun genomen en alles werkt perfect, ik kon direct aan de slag! Met hier en daar wat vragen over de werking ook hierin werd ik goed en duidelijk geholpen!
Alles draait nu heel mooi en stabiel en eigenlijk geen problemen mee gehad en super tevreden over het product en de service!
Reactie hierop van: Esmero Bedankt voor je mooie review!
donderdag 30 november 2023
R Miske
Top Service
Prijs/kwaliteitverhouding
Kwaliteit
Klantenservice
Ik wil graag mijn oprechte waardering uitspreken voor de uitstekende verhuisservice die Esmero heeft geleverd. Het was werkelijk verbazingwekkend hoe snel en efficiënt ze alles hebben geregeld, zonder enige downtime. Binnen één dag was mijn verhuizing compleet, wat een enorme opluchting was.
Een aspect dat me bijzonder aansprak, was de ongelooflijk toegankelijke klantenservice. De mogelijkheid om via WhatsApp contact op te nemen voor vragen en ondersteuning maakte het hele proces moeiteloos en handig. De medewerkers stonden altijd klaar om te helpen en waren zeer hulpvaardig.
Kortom, Esmero heeft een indrukwekkende service geleverd die verder ging dan mijn verwachtingen. Ik ben buitengewoon tevreden met hun professionaliteit, snelheid en klantgerichtheid. Ik zal zeker Esmero aanbevelen aan vrienden en familie voor hun uitmuntende verhuisservice en uitstekende klantenservice.
Reactie hierop van: Esmero Bedankt voor je mooie review!
maandag 27 november 2023
Duyvis
Top service
Prijs/kwaliteitverhouding
Kwaliteit
Klantenservice
Pakket Email en domeinnaam afgenomen. Esmero heeft me geholpen bij het opzetten van mijn zakelijke email in Outlook en ook met mijn Wordpress website. Top service, altijd bereikbaar via whatsapp of telefoon.
Reactie hierop van: Esmero Bedankt voor het delen van je ervaring!
woensdag 22 november 2023
Nick de Haas
Behulpzaam
Prijs/kwaliteitverhouding
Kwaliteit
Klantenservice
Wij hebben meerdere zaken "geoutsourced" en we worden altijd super vriendelijk geholpen en de diensten die we afnemen werken eigenlijk altijd. Mocht er eens iets zijn is dat toch vaak onze eigen fout en worden behulpzaam geholpen
Reactie hierop van: Esmero Bedankt voor je positieve woorden!
woensdag 15 november 2023
Marco Ditzel
Snelle hulp
Prijs/kwaliteitverhouding
Kwaliteit
Klantenservice
Altijd snelle reactie, out of the box meedenken en behulpzaam.
Reactie hierop van: Esmero Bedankt voor de mooie review!
woensdag 1 november 2023
Larissa Gies
In één woord top
Prijs/kwaliteitverhouding
Kwaliteit
Klantenservice
Al sinds jaren klant (ook van hun voorgangers) en nooit teleurgesteld. Meer dan geweldige service en ontzorging waar je u tergen zegt. Daarbij persoonlijk contact en dat is wat mij betreft een bijzonder waardevol punt. Ik kan wel een A4-tje vol typen, maar dan passen de veren niet meer...
Reactie hierop van: Esmero Hartelijk dank voor je jarenlange loyaliteit en het delen van deze fantastische feedback!
dinsdag 31 oktober 2023
Erik Baak
Esmero is top!
Prijs/kwaliteitverhouding
Kwaliteit
Klantenservice
De service van Esmero is echt helemaal super.
Ik zit op curacao en met het tijdsverschil is het dan vaak lastig communiceren. Met Esmero niet, want die houden zich niet aan standaard tijden.
Ze denken heel goed mee als ik vragen heb over onderwerpen waar ik zelf niet veel verstand van heb.
Kortom; Esmero is top!
Reactie hierop van: Esmero Bedankt voor je geweldige review! We zijn blij dat we je, ondanks het tijdsverschil, uitstekend van dienst kunnen zijn en dat communicatie geen obstakel vormt. Bij Esmero zijn we flexibel met onze beschikbaarheid en staan we klaar om te helpen, ongeacht de standaard tijden. Het is fijn om te horen dat ons team actief meedenkt en assisteert, zelfs bij onderwerpen waar je minder bekend mee bent. We blijven ons inzetten om je de beste service te bieden.
dinsdag 31 oktober 2023
Eefke
Communicatie
Prijs/kwaliteitverhouding
Kwaliteit
Klantenservice
Prima geholpen tijdens het proces van opzeggen van mijn domein en hosting product!
Ik heb wel een tip voor Estero. In de afgelopen jaren is mij meermaals gebleken dat communicatie nogal technisch is. Veelal termen waarbij leken (zoals ik) geen kaas van hebben gegeten. Wellicht is het een goed idee om meer "vanuit oogpunt van de klant" te communiceren. Duidelijker, iets meer woorden gebruiken om complexe situatie duidelijk te verwoorden.
Verder is Esmero een prima organisatie met een snelle reactietijd.
Reactie hierop van: Esmero Hartelijk dank voor je waardevolle feedback! We waarderen het enorm dat je de tijd hebt genomen om je ervaring met ons te delen. Onze excuses als onze communicatie soms te technisch overkomt. We zullen zeker ons best doen om begrijpelijker te communiceren, met minder technische termen en meer gericht op het begrip van de klant. Het is ons doel om complexe situaties duidelijk en helder uit te leggen, zodat het voor iedereen begrijpelijk is. Fijn om te horen dat je over het algemeen tevreden bent met onze service en snelle reactietijd.
maandag 30 oktober 2023
Marco van der Pijl
Altijd super snel bereikbaar!
Prijs/kwaliteitverhouding
Kwaliteit
Klantenservice
Tot nu toe heb ik hele fijne ervaringen bij Esmero! Zodra ik ze nodig heb, zijn ze altijd meteen bereikbaar. Ze zijn professioneel en ze hebben ook humor ;)
Dankjewel!!
maandag 23 oktober 2023
Nathalie Schoenmakers
Hulp op zondagmiddag
Prijs/kwaliteitverhouding
Kwaliteit
Klantenservice
Op zondagmiddag redelijk snel geholpen door de medewerker van de help-chat bij het installeren van de mail. Echt wel fijn dat dat gewoon kan op zondagmiddag. Prima service van Esmero!
zondag 1 oktober 2023
Hans
Tja, wat moet je hier nu van zeggen
Prijs/kwaliteitverhouding
Kwaliteit
Klantenservice
Tja, wat moet je hier nu van zeggen.
Toen ik in juli '23 - wetend dat ik geen overstapper ben als er geen gegronde reden aan ten grondslag ligt - overgestapt ben naar Esmero, begon het gelijk al met een Sprookje. Zo'n sprookje waar je in wolkenzachte wolk ligt en dik verwend wordt door de Professionals van Esmero.
Neen, dit is geen 'lik'verhaal of iets van dien aard.
Voor het eerst dat ik ervan baal dat de maximale sterren op 5 staan. Esmero mag er - gemeend, verdiend en wel - 100+ krijgen.
Wetend dat ik geen verstand van hun wereld heb (overigens ook steeds minder verstand heb van de huidige (politieke) wereld waarin wij leven, maar dat terzijde) maar wel wetend wat ik wil, sta ik keer op keer op keer op keer versteld van de volgende punten:
- het indienen van een vraag per telefoon of per e-mail: de snelheid van het begrijpen van het punt(je) hebben zij gelijk door
- het beantwoorden van mijn vraag: gewoon terstond. Echt, gewoon terstond
- het oplossen van het punt: ik blijf daarover versteld staan. Idem, gewoon terstond. Ook als het Punt wat ik maak (wat met een (grote) regelmaat voorkomt) door mijzelf is veroorzaakt.
-------
Even een eenhu ... thee-puntje: dacht, ik maal even mijn koffiebonen met de hand en zet deze via de perculator op. Is voor mij een overeerlijk moment waar ik echt de tijd voor neem. Schenk dan de overheerlijke vers gezette biologische koffie vanuit de perculator in mijn kuksa, en loop genietend naar buiten. Zet de kuksa op 't tafeltje, ga in de stoel zitten en pak mijn telefoon om deze tekst te tikken. Dacht net, 'en bedankt hè', onderwijl is mijn koffie koud geworden.
-------
Hoe het ook is, het eerste telefoontje met Henri was gelijk, "dat gaan wij dan voor je regelen". Binnen 20 minuten was alles geregeld. Het pakketje met 5 webadressen met daarbij behorende e-mails waren er. Gewoon, vanuit het niets.
Datgene Henri toen ter tijd aangegeven heeft over hun werkwijze, hebben Henri en Iris voor 1.000٪ waargemaakt. En nogmaals, keer op keer op keer op keer.
Esmero, met name Henri en Iris, om antwoord te geven op de eerste zin: DANK.
zondag 17 september 2023
Pierre
Contact met Esmero
Prijs/kwaliteitverhouding
Kwaliteit
Klantenservice
Een tijdje geleden zijn we overgestapt met onze website naar Esmero, en we zijn absoluut tevreden met hun diensten! Het was een vlotte overgang, en ze hebben onze website snel en efficiënt overgezet. ( in een ochtend voor elkaar)
Het meest indrukwekkende aan Esmero is hun klantenservice. Ze staan altijd snel voor je klaar en behandelen je met vriendelijkheid en professionaliteit. Als we vragen hadden of hulp nodig hadden, waren ze er onmiddellijk om ons te ondersteunen.
Kortom, we zijn erg blij dat we Esmero hebben gekozen als onze partner voor webdiensten. Ze hebben bewezen betrouwbaar, snel en klantgericht te zijn. We raden Esmero ten zeerste aan aan iedereen die op zoek is naar een betrouwbare partner voor webonderhoud.
Nogmaals bedankt, Esmero, voor jullie uitstekende service!
woensdag 6 september 2023
Vermeulen
Echte aanrader is Esmero voor hosting en support
Prijs/kwaliteitverhouding
Kwaliteit
Klantenservice
Na 18 dagen bij Esmero kan ik het volgende zeggen: (Verhuist met 7 websites)
Eergister avond had ik de support van Esmero willen voorbereiden op mijn vragen en situatie omtrent een van onze websites voor de volgende dag. Ze draaide niet goed en ik was verbaasd dat ik via WhatsApp direct de storingsdienst aan de lijn kreeg en Iris was super behulpzaam om snel mee te kijken wat er aan de hand is. Zo was er snel wat communicatie en inzicht en binnen een half uurtje was het probleem verholpen. Ik dacht dat ik tot de volgende ochtend moest wachten dat er maar iemand reageert maar dat was wel een superleuke verrassing dat ook in de late avond direct iemand te woord staat om te helpen en mee te kijken.
Iris kwam ook met gedetailleerde informatie omtrent het probleem en verschillende opties om het te verhelpen. Ze vond zelf dan ook de meest makkelijke en effectieve voor dit probleem.
SUPERSNEL, Heel VAKKUNDIG en ook nog supervriendelijk. Echt Geweldig om mee te maken.
Nu ben ik het met beheersysteem van Esmero bezig en kan alleen maar zeggen dat ik super enthousiast ben hoe goed dat functioneert en welke mogelijkheden er allemaal inzitten.
Bij mijn oude providers heb ik zulke duidelijke, makkelijke en effiziente functionaliteit helaas niet kunnen ervaren en dan nog in combinatie om snel via WhatsApp wat vragen beantwoord te kunnen krijgen of problemen op te lossen is gewoon echt super. Ik ben heel blij die overstap naar Esmero te hebben gemaakt. Dat heb ik de laatste 10 jaar bij hostingproviders niet meegemaakt en ben super verrast dat dit zo kan.
vrijdag 18 augustus 2023
Jurgen Weber
Certificaat probleem email
Prijs/kwaliteitverhouding
Kwaliteit
Klantenservice
Kreeg spontaan een certificaat melding en heb toen in de avond een email gestuurd. Wat schetste mijn verbazing dat ik in no time antwoord kreeg en het probleem werd opgelost! Prima gedaan!
woensdag 16 augustus 2023
Olaf Oude Bos
Prima overstap naar websitemaker
Prijs/kwaliteitverhouding
Kwaliteit
Klantenservice
Ik wilde mijn website vernieuwen en kreeg het advies om websitemaker kosteloos te proberen. Dit beviel zo goed, dat ik nu ben overgestapt.
Daarnaast werden vragen altijd binnen 1 of 2 dagen beantwoord.
dinsdag 15 augustus 2023
JFKlaver
goed geholpen
Prijs/kwaliteitverhouding
Kwaliteit
Klantenservice
Foutmelding in mailprogramma. Henri keek mee in mijn computer. Samen vonden we het probleem dat Henri met een paar muisklikken wist te verhelpen. Ik blij.
vrijdag 11 augustus 2023
Nicoline
Top klantenservice!
Prijs/kwaliteitverhouding
Kwaliteit
Klantenservice
Gelukkig heb ik de klantenservice niet vaak nodig maar als dat wel het geval is dan heb ik niks anders dan lof. Erg vriendelijk en altijd meedenken is hier nog ouderwets gewoon.
dinsdag 8 augustus 2023
Martin van der Kwaak
Snel en vakkundig
Prijs/kwaliteitverhouding
Kwaliteit
Klantenservice
Als newbie met WordPress krijg ik steeds snel hulp en advies.
Ook vlot geholpen bij heet inrichten van een subdomein met basic authentication.
Echt een aanrader!
zondag 6 augustus 2023
René Landzaat | Vrienden Stoomgemaal Arkemheen
Vriendelijk, snel en adequaat
Prijs/kwaliteitverhouding
Kwaliteit
Klantenservice
Esmero reageert snel op vragen en handelt vervolgens direct, zodat je zelf weer verder kan.
Heel fijn!
woensdag 2 augustus 2023
Els de Wild
snelle reactie
Prijs/kwaliteitverhouding
Kwaliteit
Klantenservice
Fijn als er vragen zijn dat deze direct beantwoord worden en daarnaast op opgelost worden. Persoonlijke, korte en snelle lijnen werkt prettig.
woensdag 2 augustus 2023
E. Weterings
SPF record gaf problemen
Prijs/kwaliteitverhouding
Kwaliteit
Klantenservice
Ik heb zoals altijd contact met Henri. Onze mailflow werd verstoord doordat ontvangers de email niet accepteerden vanwege spf problemen. Vervolgens met de servicedesk gebeld omstreeks 10:00 en het probleem was 5 min later opgelost. Super tevreden zoals altijd
vrijdag 28 juli 2023
marco ditzel
Vriendelijk, bekwaam en behulpzaam
Prijs/kwaliteitverhouding
Kwaliteit
Klantenservice
Ik ben al jaren klant van Esmero. Ze zijn goed te bereiken. Het contact is persoonlijk en de oplossingen zijn doorgaans snel geboden.
maandag 24 juli 2023
Tanja
geholpen door medeweker henry
Prijs/kwaliteitverhouding
Kwaliteit
Klantenservice
Heel adequaat uit de brand geholpen telefonisch
maandag 24 juli 2023
Martin Vlaming
Esmero ondersteuning
Prijs/kwaliteitverhouding
Kwaliteit
Klantenservice
We zijn erg blij met Esmero ondersteuning. Esmero is een uitstekende serviceprovider die klanttevredenheid hoog in het vaandel heeft staan. Ze hebben een deskundig en vriendelijk team dat altijd bereid is om je te helpen met elke vraag of uitdaging. Ze leveren snel en efficiënt oplossingen op maat voor jouw specifieke behoeften.
maandag 24 juli 2023
Konstantin
Top bedrijf!
Prijs/kwaliteitverhouding
Kwaliteit
Klantenservice
Sinds kort klant geworden bij Esmero & alleen maar lof voor hoe hier bedrijfsvoering is! En de klantenservice verdiend meer dan alleen 5 sterren! Top!
zaterdag 22 juli 2023
Glenn
Geweldig.
Prijs/kwaliteitverhouding
Kwaliteit
Klantenservice
Snel en uitstekend geholpen.
vrijdag 14 juli 2023
Rob Scheers
Geweldige service
Prijs/kwaliteitverhouding
Kwaliteit
Klantenservice
Esmero is een aanrader voor iedereen die behoefte heeft aan goede support, iets wat niet meer te vinden is bij de grote hosters.
Wij hadden zeer ernstige problemen bij Hostnet (veel downtime, slechte performance, database problemen), en Esmero heeft eerst onze problemen daar opgelost (zonder dat wij daarvoor moesten overstappen). Hierna hebben wij alsnog gekozen over te stappen. Sindsdien is onze performance (met exact dezelfde website, zonder wijzigingen) exponentieel beter geworden, voor hetzelfde maandtarief als wij voorheen hadden bij Hostnet.
Nu gaan wij zelfs onze website uitbreiden, gezien ons nieuwe pakket dat toelaat. Dat terwijl de prijsopgave van hostnet hiervoor (+/-) 400% hoger was.
donderdag 6 juli 2023
David
Prima support
Prijs/kwaliteitverhouding
Kwaliteit
Klantenservice
Professionele snelle support via Whatsapp! No-Nonsense!
donderdag 29 juni 2023
Alex
Hulp bij probleem mail ( frankanthony.nl )
Prijs/kwaliteitverhouding
Kwaliteit
Klantenservice
Esmero medewerker Henri heeft betreft bovenvermeld probleem ingelogd, en vrij snel en accuraat gehandeld.
Problemen verholpen.
Top.
dinsdag 20 juni 2023
Frank Anthony
oplossen gmail
Prijs/kwaliteitverhouding
Kwaliteit
Klantenservice
super snel geholpen
vrijdag 16 juni 2023
Jan Benjamins
Top service
Prijs/kwaliteitverhouding
Kwaliteit
Klantenservice
Al vanaf 2009 ben ik super tevreden met de founders van dit bedrijf, ze hebben Esmero opgebouwd als een super betrouwbaar en fijne server/host.
Altijd bereid om te helpen, geduldig en helder alles uitleggen.
Echt super fijn, een aanrader voor iedereen!
vrijdag 16 juni 2023
Emilie Koger-Riemers
Bij storing snel en vakkundig geholpen door Esmero, zeer betrokken.
Prijs/kwaliteitverhouding
Kwaliteit
Klantenservice
Aanrader! Na het aanmelden van een storing, snel en goed geholpen met waardevolle tips, opvolging na aanpassingen of het in orde was en controle op werking. Erg fijn contact en zeer betrokken hostingprovider, dat is tegenwoordig zeldzaam.
Persoonlijk en snel contact, super.
donderdag 15 juni 2023
Jeffrey
Super service
Prijs/kwaliteitverhouding
Kwaliteit
Klantenservice
Verhuiscode klopte in eerste instantie niet maar Kenneth heeft dit zeer vlug behandeld op een zondagmorgen nog wel
zondag 11 juni 2023
Pieter
Goed te bereiken en snel met oplossingen
Prijs/kwaliteitverhouding
Kwaliteit
Klantenservice
Wij hebben al onze websites ondergebracht bij Esmero en zijn al jaren tevreden klant. De ondersteuning bij de hostingpakketten is prima, de klantenservice is goed te bereiken en support per e-mail is ook top. De communicatie is duidelijk en klantvriendelijk.
woensdag 7 juni 2023
Elhatri
Zeer tevreden
Prijs/kwaliteitverhouding
Kwaliteit
Klantenservice
Heb al vele jaren diverse websites laten hosten door Esmero en de voorganger Ashosting. De website zijn altijd bereikbaar. Het meeste regel ik zelf, maar als ik een enkele keer hulp nodig heb ben ik altijd snel en efficiënt geholpen door de helpdesk. En wat ook fijn is: geen commerciële mailings van hun kant. Ik adviseer dit bedrijf dus van harte!
woensdag 7 juni 2023
Elly
Storing bij zenden naar een Gmail account
Prijs/kwaliteitverhouding
Kwaliteit
Klantenservice
Wij zijn erg goed en vriendelijk geholpen met een hardnekkig probleem terwijl de oorzaak (iets met onderliggende instellingen) niet bij Estero’s lag! Top service! Bedankt.!
dinsdag 6 juni 2023
John Rademaker
Mail verdwenen
Prijs/kwaliteitverhouding
Kwaliteit
Klantenservice
in het weekend was mijn mail verdwenen. Zelfs op zondag reactie gehad op mijn vragen.
uiteindelijk mbv hulp op afstand alles netjes opgelost en al mijn oude mails ook retour.
Super, thanx.
maandag 5 juni 2023
Bobrix
Mail verdwenen
Prijs/kwaliteitverhouding
Kwaliteit
Klantenservice
in het weekend was mijn mail verdwenen. Zelfs op zondag reactie gehad op mijn vragen.
uiteindelijk mbv hulp op afstand alles netjes opgelost en al mijn oude mails ook retour.
Super, thanx.
Wij maken gebruik van cookies voor het beheer van webstatistieken. Zo kunnen we onze diensten verbeteren en aanpassen aan de wensen van onze bezoekers. Ja, ik accepteer cookiesPrivacybeleid
Privacy & Cookies Policy
Privacy Overview
This website uses cookies to improve your experience while you navigate through the website. Out of these, the cookies that are categorized as necessary are stored on your browser as they are essential for the working of basic functionalities of the website. We also use third-party cookies that help us analyze and understand how you use this website. These cookies will be stored in your browser only with your consent. You also have the option to opt-out of these cookies. But opting out of some of these cookies may affect your browsing experience.
Necessary cookies are absolutely essential for the website to function properly. This category only includes cookies that ensures basic functionalities and security features of the website. These cookies do not store any personal information.
Any cookies that may not be particularly necessary for the website to function and is used specifically to collect user personal data via analytics, ads, other embedded contents are termed as non-necessary cookies. It is mandatory to procure user consent prior to running these cookies on your website.