Esmero

4,9 / 5 430 ervaringen Bekijk Deel jouw ervaring

premium

Bedrijfsgegevens

  • 6 Werknemers
  • KvK-nummer: 28084755

Review score

4,9 / 5 430 ervaringen

Totaal (430)

  • Algemeen
  • Prijs/kwaliteitverhouding
  • Kwaliteit hosting
  • Klantenservice

Laatste 12 maanden (96)

  • Algemeen
  • Prijs/kwaliteitverhouding
  • Kwaliteit hosting
  • Klantenservice

Ervaringen 430 op 9 pagina's

Prijs/kwaliteitverhouding
Kwaliteit
Klantenservice
We zijn zeer tevreden over de snelle en deskundige support. Je word tenminste niet als nummer gezien. Persoonlijk contact doet veel. Zowel via email als telefoon zijn ze goed te bereiken. Wij nemen in principe veel diensten af in opdracht van onze klanten en deze worden correct en direct benaderd als er iets aan de hand is.
maandag 27 september 2010
Noorland
Was deze beoordeling nuttig? Nuttig 0 Niet nuttig 0
Prijs/kwaliteitverhouding
Kwaliteit
Klantenservice
Vorige maand heb ik mijn wordpress-site omgezet in de huidige site en ik ben daarbij goed geholpen door AS Hosting. Ze reageren enorm snel op mail, altijd met een deskundig antwoord en aanvullende tips. Echt heel fijn, als je je website snel (en goed) in de lucht wil hebben.
maandag 27 september 2010
Straver
Was deze beoordeling nuttig? Nuttig 0 Niet nuttig 0
Prijs/kwaliteitverhouding
Kwaliteit
Klantenservice
We zijn zeer tevreden over de snelle en deskundige support. Wij worden hier niet als nummer gezien. Zowel via email als telefoon zijn ze goed te bereiken. op dit moment hosten wij meer dan 100 domeinnamen succesvol bij AS Hosting. Jean-Paul Lankhorst Directeur Online Supporter
donderdag 16 september 2010
Lankhorst
Was deze beoordeling nuttig? Nuttig 0 Niet nuttig 0
Prijs/kwaliteitverhouding
Kwaliteit
Klantenservice
We zijn zeer tevreden over de snelle en deskundige support. Wij worden hier niet als nummer gezien. Zowel via email als telefoon zijn ze goed te bereiken. op dit moment hosten wij meer dan 100 domeinnamen succesvol bij AS Hosting. Jean-Paul Lankhorst Directeur Online Supporter
maandag 13 september 2010
Lankhorst
Was deze beoordeling nuttig? Nuttig 0 Niet nuttig 0
Prijs/kwaliteitverhouding
Kwaliteit
Klantenservice
Ik heb al weer jaren diverse domeinen, webhosting-pakketten, en soorten web-servers met complexe web-sites bij ASHOSTING draaien. Na wat startperikelen in de beginfase na de overname van Sjaak Scheffer kan ik van prima, betrouwbare service, (persoonlijke) samenwerking EN meedenken bij voor mij soms ingewikkelde problematiek aan de website-techiek kant, die experimenterend internet-gebruik door onze organisatie dikwijls met zich meebrengt. De vergelijking met andere web-hosting providers, waar wij ook web-sites hebben draaien, kan ASHOSTING prima doorstaan.
zaterdag 11 september 2010
Swart
Was deze beoordeling nuttig? Nuttig 0 Niet nuttig 0
Prijs/kwaliteitverhouding
Kwaliteit
Klantenservice
Al langer goede ervaringen met deze provider. Deze toevoeging vanwege de ongevraagde extra service van Henri Udding. "Voldoe aan de verwachting van de klant en lever dan nog wat extra". Professionele Klasse!
donderdag 9 september 2010
van Dijk
Was deze beoordeling nuttig? Nuttig 0 Niet nuttig 0
Prijs/kwaliteitverhouding
Kwaliteit
Klantenservice
Wij zijn al zo'n 10 jaar klant bij ASHosting en zijn daar zeer tevreden over! Twee jaar geleden hebben wij al onze domeinnamen bij Vuurwerk en Vevida verhuisd naar ASHosting omdat zij ons de beste service en kwaliteit bieden van de 3. Zowel de losse pakketten als onze dedicated server draaien er naar volle tevredenheid. De telefonische helpdesk is prima te bereiken en heeft bijna altijd direct het juiste antwoord op de vraag. Zo niet, dan komen ze er zeer snel op terug. Er wordt goed geluisterd naar de gewenste behoeften en ze denken vervolgens mee in de mogelijke oplossingen die ze kunnen bieden. De omschakeling naar het nieuwe control panel van ASHosting was even wennen maar wordt nu als zeer handig ervaren. Domeinnamen aanvragen, opzeggen en DNS instellingen aanpassen kunnen we nu zelf waardoor een nieuwe website ontzettend snel online kan zijn. Kortom, voor ons een prima provider die aan alle verwachtingen voldoet!
woensdag 8 september 2010
Was deze beoordeling nuttig? Nuttig 0 Niet nuttig 0
Prijs/kwaliteitverhouding
Kwaliteit
Klantenservice
Ik ben zeer ontevreden over AShosting. Ik host daar 1 domein en 4 adressen. Op de een of andere manier schijnt het lastig te zijn e.e.a. aan elkaar te koppelen. Met als gevolg (na een jaar) dat ik nu 2 klantnummers heb. Voor elk klantnummer moet ik op een aparte portal inloggen om iets te kunnen veranderen. Op een gegeven moment zie je door de bomen het bos niet meer en ga je contact zoeken met ashosting. Het enige antwoord wat ze kunnen geven is: U kunt hiervoor inloggen op onze portal. Lekker is dat! Na een paar jaar klant wilde ik er van af en overstappen naar YourHosting. Na een opzegging verzonden te hebben per mail dacht ik dat alles rond was. Echter.. Dat was volgens hun geen officiele opzegigng. Het moest schriftelijk. met als gevolg dat ik in april weer de nieuwe abbonementtijd inging en dus wéér een jaar moet betalen voor de katseviool... mijn ervaring met ASHosting: NOOIT MEER!! Ik wil er van af... (maar dat is al een hele kloof)
vrijdag 11 juni 2010
Was deze beoordeling nuttig? Nuttig 0 Niet nuttig 0
Prijs/kwaliteitverhouding
Kwaliteit
Klantenservice
In januari 2010 heb ik een van mijn domeinen geprobeerd op te zeggen bij AS Hosting. Het resultaat was 2 spookfacturen voor domeinen die al lang betaald waren, één domein compleet verdwenen en het opgezegde domein als enige nog in de lucht. Na ruim een week bellen en mailen leek de zaak weer te werken. Helaas. In plaats van mijn eigen database had men de database van een bouwbedrijf uit Haarlem in mijn omgeving geplaatst. Geen enkel begrip van AS Hosting voor het feit dat ik gewoon geleverd wil krijgen waar ik voor betaal. Met name het verlies van de database heeft mij doen besluiten mijn hosting elders onder te brengen. Een gewone opzeggingsbrief werkt niet bij AS Hosting. Dat mnoet tegenwoordig allemaal via het Control Panel. Jammer dat in ieder geval één domein niet onder het Control Panel hing. Weer bellen en mailen dus. Uiteindelijk twee keurige creditfacturen in mijn mailbox waarin staat dat ik totaal € 46,35 terug moet ontvangen. AS Hosting is echter niet van plan terug te betalen. Ik mag deze facturen verrekenen om andere facturen te betalen. En dat is nou precies wat ik niet wil. Ik heb opgezegd omdat zij niet in staat bleken op een goede wijze mijn sites te hosten. AS Hosting kan haar naam beter veranderen in ASO Hosting. Mijden als de pest dat bedrijf!
maandag 26 april 2010
van Ekris
Was deze beoordeling nuttig? Nuttig 0 Niet nuttig 0
Prijs/kwaliteitverhouding
Kwaliteit
Klantenservice
Na bijna 10 jaar naar volle tevredenheid bij Sjaak, begon ik me aan de prijzen en de onhandige control panel te storen. Aangezien ik al bezig was om mijn 20 andere domeinen van verschillende partijen bij 1 andere hoster onder te brengen leek het me handig om mijn twee domeinen bij Sjaak ook maar mee te nemen. Helaas. geen medewerking gekregen. .nl domeinen is gelukkig eenvoudig geregeld. SIDN is niet zo moeilijk, maar het .nu domain dat ik bij hun had, is met hun eigen account geregisteerd en ik kan daar niet in loggen. Zij willen dat ook niet voor mij doen en vinden het wel goed zo... En ik ook. Stelletje domoren daar... Ik was een tevreden klant, maar heb het echt gehad. Kan ik helemaal opnieuw beginnen met het opbouwen van een naam. Ik heb inmiddels alles opgezegd en ben er klaar mee. Ga dus vooral niet met deze club in zee!
zaterdag 17 april 2010
de Jong
Was deze beoordeling nuttig? Nuttig 0 Niet nuttig 0
Prijs/kwaliteitverhouding
Kwaliteit
Klantenservice
Bijna wekelijks lag onze site plat (onze bedrijfsagenda draaide op ons domein), en we waren altijd "de eerste die klaagde" als het weer eens zover was. Zeer slecht bereikbaar en reageren gewoon niet op simpele verzoeken. Mijden!
vrijdag 19 februari 2010
Was deze beoordeling nuttig? Nuttig 0 Niet nuttig 0
Prijs/kwaliteitverhouding
Kwaliteit
Klantenservice
Ik doe al jaren zaken met AShosting, alles is perfect in orde. Goede uptime en ook bezig met vernieuwing en verbetering van de services.
maandag 18 januari 2010
Was deze beoordeling nuttig? Nuttig 0 Niet nuttig 0
Prijs/kwaliteitverhouding
Kwaliteit
Klantenservice
Over de eerste paar jaren kan ik redelijk beknopt zijn, hoewel de bereikbaarheid niet altijd geweldig was (en ze géén meldingen sturen als je website niet bereikbaar is) heb ik in de eerste drie jaar weinig problemen met ASHosting ervaren. De laatste jaren is helaas een ander verhaal. In de laatste jaren is mijn domein meermaals 'gemigreerd' (wat bij ASHosting betekend dat je subdomeinen weg zijn en je wachtwoorden gereset), ben ik eenmaal gedowngrade van PHP versie (van versie 5 naar versie 4, welke niet backwards-compatible zijn) en als je (bijvoorbeeld) een andere PHP versie wil hebben kan dit ook enkel door zo'n (pijnlijke) 'migratie'. De helpdesk is kortaf, reageerd niet gericht op vragen (bij meerdere vragen in één e-mail wordt enkel de simpelste beantwoord) en over het algemeen 'helpt' het niet om ze te e-mailen. Zelfs het beeindigen van mijn contract was moeilijk en vergde meerdere e-mails met de helpdesk. Restitutie van (een deel van) de kosten geven ze niet (ik betaal 1 jaar vooruit maar heb na 2 maanden dit jaar per direct opgezegd na meerdere problemen), sterker nog... als ik duidelijk maak dat ik restitutie wil of anders de tijd zal nemen om mijn ervaringen met ASHosting met de wereld te delen wordt ik beschuldigd van chantage. Kortom: Met dit bedrijf wil je géén zaken doen.
vrijdag 25 september 2009
Slob
Was deze beoordeling nuttig? Nuttig 0 Niet nuttig 0
Prijs/kwaliteitverhouding
Kwaliteit
Klantenservice
Ik had een domein bij primawebhosting, die ineens samen is gegaan met AS hosting. Deze host is werkelijk een puinhoop. Digitaal afzeggen on mogelijk, voor andere dan .nl domeinnamen moet je een formulier wegens de email aanvragen, ik weet niet hoe je domeinen moet verlengen etc. Nu heb ik dinsdag een formulier gestuurd met dat ik mijn domein per direct wil laten opheven. Ik zou een schriftelijke bevestiging krijgen, heb ik nog niet gekregen, is niet erg, ik geef ze een week de tijd. Mijn domein kan ik echter nog wel bezoeken, maar misschien zijn ze daar gewoon een beetje langzaam. aangezien mijn domein al niet echt meer in gebruik was toen primawebhosting samen ging met as kan ik er verder niet veel over zeggen... Overigens heb ik het formulier naar Bergum gestuurd wat moest volgens de emailhelpdesk, en staat hier dat het bedrijf in Leiden staat, waar ik toevallig in de buurt woon? Had ik dat geweten dan was alles misschien nu al opgelost en scheelde me dat weer een paar dure postzegels...
donderdag 20 augustus 2009
Was deze beoordeling nuttig? Nuttig 0 Niet nuttig 0
Prijs/kwaliteitverhouding
Kwaliteit
Klantenservice
Administratief niet in orde daar. Verschillende bedrijfsnamen en adressen. Rekeningen zijn er zeer vlot maar service en bereikbaarheid is slecht. Ik wil er weg maar ze blijven factureren en verwijzen naar algemene voorwaarden die er niet zijn.
vrijdag 8 mei 2009
Was deze beoordeling nuttig? Nuttig 0 Niet nuttig 0
Prijs/kwaliteitverhouding
Kwaliteit
Klantenservice
Ooit had ik een domein via Deltaned Internet Services geregistreerd. Sinds 2005 heb ik geen enkele domeinregistratie meer lopen via Deltaned (wat dus is overgegaan in AS Hosting (een zgn. zusterbedrijf, ja ja)). Sinds 2005 (!!!!) krijg ik wel rekeningen en herinneringen van Deltaned voor het domein lobusoft.nl. Terwijl dit domein al lang was verhuisd naar een andere provider (sinds 2004) . Inmiddels bestaat het domein al een paar jaar niet meer. En deze week kreeg ik gewoon weer een herinnering van een factuur. Ondanks het feit dat ze in september 2006 toezeggen dat mijn gegevens uit de database zijn verwijderd, en de toezegging dat de factuur is verwijderd (dus ook in 2006) blijven ze doodleuk rekeningen sturen . Het zou me niks verbazen dat ze dit bij vele ex-klanten doen in de hoop dat het niet gecontroleerd wordt en de rekening dus wordt betaald. Ik heb inmiddels besloten om contact op te nemen met mijn contactpersoon van de rechtsbijstandverzekering, kijken of zijn te nemen stappen enige invloed hebben op het gedrag van de perso(o)n(en) bij AS Hosting. Volgens de gegevens van Webhosters zou AS Hosting een adres in Leiden hebben. Alleen zijn de adresgegevens precies dezelfde als die van Deltaned. Adresgegevens AS Hosting B.V. Mr. W.M. Oppedijk van Veenweg 20G 9251 GA Bergum Telefoonnummer 0511 - 469972 Faxnummer 084 - 7350622 E-mailadres (voor al uw vragen) support@ashosting.nl
zondag 15 februari 2009
Leen W
Was deze beoordeling nuttig? Nuttig 0 Niet nuttig 0
Prijs/kwaliteitverhouding
Kwaliteit
Klantenservice
Ik was net te laat met opzeggen, en bij AShosting wilde men daar niet overheen stappen, begrijpelijk... Ik kreeg het wel voor elkaar om een stap lager qua pakket af te sluiten. Helaas kreeg ik een rekening van het hogere pakket en deze werd meteen betaald binnen de organisatie... Ik dacht dat ik kon fluiten naar mijn geld, maar 1 mailtje was voldoende om een credit te krijgen! Helaas ondervind ik wel veel problemen met dat de website uit de lucht is, langzaam is etc....vooral sinds ik de site in Joomla heb gezet.
vrijdag 23 januari 2009
MDK
Was deze beoordeling nuttig? Nuttig 0 Niet nuttig 0
Prijs/kwaliteitverhouding
Kwaliteit
Klantenservice
Midden dit jaar kreeg ik een mail van toen nog Morgana, een hacker op de site. Mail teruggestuurd, geen antwoord, diverse keren gebeld, geen gehoor na vele minuten wachten. Wat schets mijn verbazing, na maanden een telefoontje van een medewerker van ASHosting. Ze zijn uren bezig geweest alle rommel van de site te halen. Minstens 750,-- euro. Maar ja we zijn klant dus ze rekenen maar 150,-- euro. Ja ho even, ik heb daar geen opdracht voor gegeven en mijn c-panel gaf al die tijd 20 mb aan en niet 100mb inclusief rommel. Een rekening viel op de mat en de gewone jaarrekening. Aangezien er niet met deze mensen valt te praten zijn we overgestapt naar een andere host. Het is net de maffia, ASHosting blokt alles, geven het persoonlijk AUTH ID niet vrij dus kunnen we de naam van de site niet meenemen. Dan maar een ander adres. Nu zit er een trojan Horse op de site en wij kunnen de site niet van het web halen omdat het c-panel is geblokt. Deze terreuractie kan veel schade berokkenen aan een ieder die onze site bezoekt. Mijn eigen computer moest totaal leeggehaald worden, vol virussen. Zijn er mensen die hier een oplossing voor weten. Ik hoor het graag.
maandag 5 januari 2009
Anneke Tonnis
Was deze beoordeling nuttig? Nuttig 0 Niet nuttig 0
Prijs/kwaliteitverhouding
Kwaliteit
Klantenservice
Zeer Zeer Slecht. Ik heb al mijn domeinnamen eerst ergens anders ondergebracht en alle servers en domeinnamen schriftelijk opgezegd bij Ashosting. Ik heb telefonisch bevestigd gekregen dat deze opzeggingen waren ontvangen. Nu ontvang ik gisteren mijn 2e aanmaning voor een domeinnaam dat niet bij hun is geregistreerd en ook is opgezegd bij ashosting. Hun administratie is werkelijk een grote puinhoop.
donderdag 15 mei 2008
Ugur Yilmaz
Was deze beoordeling nuttig? Nuttig 0 Niet nuttig 0
Prijs/kwaliteitverhouding
Kwaliteit
Klantenservice
Ben webdeveloper en flashdesigner die allerlei klanten bij Ashosting had ondergebracht in het verleden met windowspakket1. En naar tevredenheid hoor. Maar sinds begin 2007 niets dan problemen met instellingen en slechte communicatie waarbij men niet reageerde of er tig keer over een probleem gemaild moest worden en men zelfs niet terug schrok om eigen onkunde bij mij neer te leggen. Nee voor mij geen hosting meer bij deze club en zeker als je windowsserver gebruikt raad ik je deze club niet aan want daar hebben ze geen kaas van gegeten. Bij nieuwe hosting sinds kort loopt alles van meet af aan zonder kik en zonder datr er ook maar 1 telefoontje nodig is. Reden dat veel van mijn klanten nu ook Ashosting gaan verlaten.
vrijdag 28 maart 2008
Molk
Was deze beoordeling nuttig? Nuttig 0 Niet nuttig 0
Prijs/kwaliteitverhouding
Kwaliteit
Klantenservice
Zit al erg lan g bij AShosting. Vroeger erg tevreden simpele site met alleen maar HTML Snelheid en service was zeer naar behoren. Vorig jaar op Joomla overgestapt en de snelheid was extreem wisselend. Vorig jaar nog een spookdreigement gekregen over een niet betaalde rekening maar na een mailtje was dat direct verholpen. Maar echt vertrouwen wekte het niet. sinds enkele maanden vel problemen. Regelmatig lag de site eruit en de afgelopen maanden was waren er naast mijn domein ook enkele andere domeinen gehackt. Alles werd overigens wel weer verholpen. en de snelheid is na wat heen en weer gebel ook weer helemaal top. Maar heel veel vertrouwen heb ik er momenteel niet in. Overstappen is wel en optie maar naar wie is de vraag. Voorlopig draait alles weer en wordt alles redelijk snel opgelost. Bij mij heerst intussen grote twijfel. Blijven of vertrekken that's the question
woensdag 5 maart 2008
KeesJan
Was deze beoordeling nuttig? Nuttig 0 Niet nuttig 0
Prijs/kwaliteitverhouding
Kwaliteit
Klantenservice
Ik heb gisteren even mn onvrede over deze partij geplaatst na dat ik een dreig mail gestuurd had dat ze me moesten antwoorden binnen 24 uur anders was ik genoodzaakt andere maatregelen te treffen. Tot mijn grote verbazing werd ik binnen 24 uur op mijn mobiele nummer opgebeld en hebben alsnog de gewenste wijzigingen doorgevoerd. Blijkt dat de ticket service van de support niet correct werkte waardoor de reply niet altijd aankwam. Ik moet dit uiteraard maar voor lief nemen maar moet zeggen desondanks het natuurlijk best knudde is gegaan de wilskracht van het bedrijf wel aanwezig is om iedereen snel te kunnen helpen.. :-) Ik hoop dat zij zich aan deze motivatie vast houden en dat meer mensen ter vrede gesteld kunnen worden. ( voorkomen blijft natuurlijk wel altijd beter als genezen.. :-) )
woensdag 19 december 2007
Martijn
Was deze beoordeling nuttig? Nuttig 0 Niet nuttig 0
Prijs/kwaliteitverhouding
Kwaliteit
Klantenservice
Ik ben sinds 2002 klant bij ashosting maar de service is inderdaad knudde geworden. De factuur had ik snel binnen maar ik zit nu met twee domeinen welke niet werken voor bijna een maand. Uiteraard uit mijn onvrede maar eens even gaan 'googlen' en zie dat vele met mij dezelfde gedachten delen. Erg jammer omdat het slecht gaat om een simpele DNS aanpassing. Nu maar kijken of ik mijn poen terug kan krijgen onder het motto dat het product niet werkt en niet aan de gewenste volwachtingen voldoet als deze worden aangemerkt... :-)
dinsdag 18 december 2007
Martijn
Was deze beoordeling nuttig? Nuttig 0 Niet nuttig 0
Prijs/kwaliteitverhouding
Kwaliteit
Klantenservice
Het was al niet geweldig maar sinds ASHosting in andere handen is overgegaan is het helemaal knudde. Er staan diverse technische verzoeken open richting de helpdesk en er gebeurd helemaal niets. Nu krijg ik vlak voor het verlopen van mijn uitgebreide ASP hosting de rekening binnen. Voorheen kon deze dan opgezegd worden maar nu beroept ASHosting zich opeens op de gewijzigde voorwaarden. Op de mail dat ik de rekening niet ga betalen wordt wel opeens snel gereageerd terwijl er dus nog steeds meerdere technische problemen zijn waardoor ik niet verder kan met diverse websites.
vrijdag 7 december 2007
A.J. van Beek
Was deze beoordeling nuttig? Nuttig 0 Niet nuttig 0
Prijs/kwaliteitverhouding
Kwaliteit
Klantenservice
Ik ben zeer ontevrden over deze organisatie. Zijn slecht bereikbaar en word zelfs weggedrukt als ik het enige mobiele nummer draai wat ze hebben. Ook gegevens aanpassen in de whois zit er voor hun niet in. Ben nu al meer dan 3 weken bezig om iets gewijzigd te krijgen voordat ik het domein kan verhuizen, maar er gebeurt helemaal NIKS. Ben helemaal klaar met deze #%#@ club
donderdag 14 december 2006
Peter
Was deze beoordeling nuttig? Nuttig 0 Niet nuttig 0
Prijs/kwaliteitverhouding
Kwaliteit
Klantenservice
waardeloos bedrijf, heb op 24 april mijn abonnement opgezegd, bevestiging ontvangen dat per 2 juni lijn vrij is. nu 3 september nog geen vrije lijn, kan dus niet overstappen naar een echte provider. AS belooft goed en snel internet maar blockt ondertussen de lijn zodat je bijna genoodzaakt bent om verder met hun zaken te doen, Stap snel over op kabel AS staat voor ASOCIAAL
maandag 4 september 2006
verbeek
Was deze beoordeling nuttig? Nuttig 0 Niet nuttig 0
Prijs/kwaliteitverhouding
Kwaliteit
Klantenservice
woensdag, 9 maart 2005 / 20:24:16 heb ik mijn ervaringen geplaatst betreft as hosting. we zijn weer bijna een jaar verder en nog steeds heb ik mijn domeinnaam niet terug www.cd-raiser.com . iemand die mij hiermee kan helpen of adviezen heeft...? de zaak is nog steeds gelockd de reacties van ashosting komen of helemaal niet of zijn belachelijk schofterig. loop svp met een grote boog om deze flut provider heen uit nood heb ik www.cd-raiser.org aangeschaft maar liever had ik www.cd-raiser.com terug wie weet raad...?
vrijdag 2 juni 2006
ck semler
Was deze beoordeling nuttig? Nuttig 0 Niet nuttig 0
Prijs/kwaliteitverhouding
Kwaliteit
Klantenservice
AShosting had mijn domeinnaam voor 29-01-2003 geregistreerd. Nu ik naar een andere Deelnemer wilde verhuizen moet het eerst op mijn gezet worden. Ik vulde daar de documenten van SIDN in en faxte dat. Helaas kon ASHosting het verschil niet zien tussen D. en Dennis. Ik vulde D. in maar AShosting maakte daar zelf Dennis van. Nu kan de naam niet zonder extra kosten verhuist worden naar de Deelnemer waar ik al een account (met domeinnamen) D. heb. Ashosting zegt dat het niet zijn probleem is en wil op geen enkele manier meewerken. Zelfs op de vraag waarom hij wat anders ingvuld heeft bij SIDN dan wat ik hem faxte geeft hij geen reactie. Dennis
donderdag 16 februari 2006
Dennis
Was deze beoordeling nuttig? Nuttig 0 Niet nuttig 0
Prijs/kwaliteitverhouding
Kwaliteit
Klantenservice
Geintreseerd in een .eu domein heb ik mij opgegeven voor de voorregistratie alsmede de nieuwsbrief bij AShosting. Gisteren heb ik van AShosting, na ruim een jaar, de eerste nieuwsbrief ontvangen. Met alle adressen, inclusief mijn eigen, in het CC veld. En dat van een hosting provider die zich professioneel voordoet...
vrijdag 9 december 2005
Nijntje
Was deze beoordeling nuttig? Nuttig 0 Niet nuttig 0
Prijs/kwaliteitverhouding
Kwaliteit
Klantenservice
Ik kwam in aanraking met deze hosting provider middels een klant van mij, die nu gelukkig op mijn eigen server zit. .php versies werden zonder aankondiging opgewaardeerd waardoor de site eruit lag, een oplossing van hun zeide was er niet. Iets simpels als een mailbox quota vergroten kon niet, daarvoor moest eerst de site worden verplaatst naar een andere server. M.a.w. de servers zitten daar tjok en tjok vol. Slechte service voor ook nog eens hoge tarieven!
donderdag 27 oktober 2005
Nick Wolsink
Was deze beoordeling nuttig? Nuttig 0 Niet nuttig 0

Richtlijnen

Wij zien graag dat een Review:

  • 100% eerlijk is.
  • plus- en minpunten bevat.
  • details bevat.

Een Review wordt afgekeurd wanneer deze:

  • grove/kwetsende taal bevat.
  • links bevat.
  • onjuist is.
  • persoonsgegevens of andere gevoelige informatie bevat.
Richtlijnen reviews op webhosters.

Deel jouw ervaring

Heb jij ervaring met Esmero? Deel die dan op deze pagina.

Prijs/Kwaliteitverhouding
Kwaliteit
Klantenservice

Webhosting

Compleet

€ 3,25 /maand
  • Opslag: 10 GB
  • Dataverkeer: 1 TB
  • SSD: Ja
  • Telefoon: Ja
  • Verhuisdienst: Ja (gratis)
  • SSL: Ja

Eerste jaar 50% korting met kortingscode webhosters

VPS Hosting

VPS Basis

€ 19,95 /maand
  • Opslag: 50 GB
  • Dataverkeer: 1 TB
  • SSD: Ja
  • Telefoon: Ja
  • Verhuisdienst: Ja (gratis)
  • SSL: Ja

 

Domeinnaam

.NL

€ 7,95 /jaar
  • Website redirect: Ja
  • DNS Beheer: Ja
  • DNSSEC: Ja
  • Telefoon: Ja
  • Verhuisdienst: Ja (gratis)
  • Whois Privacy: Nee

 

Esmero .NL domeinnaam

€ 8,95 /jaar
  • Website redirect: Nee
  • DNS Beheer: Nee
  • DNSSEC: Nee
  • Telefoon: Ja
  • Verhuisdienst: Ja (gratis)
  • Whois Privacy: Nee

 

Esmero .COM domeinnaam

€ 16,50 /jaar
  • Website redirect: Ja
  • DNS Beheer: Ja
  • DNSSEC: Ja
  • Telefoon: Ja
  • Verhuisdienst: Nee
  • Whois Privacy: Nee