Strato

3,8 / 5 736 ervaringen Bekijk Deel jouw ervaring

Bedrijfsgegevens

  • 500 Werknemers
Openingstijden
  • ma-vrij: 08:30-19:30
Website screenshot Strato

Overall score

3,8 / 5 736 ervaringen

Totaal (736)

  • Algemeen
  • Prijs/kwaliteitverhouding
  • Kwaliteit hosting
  • Klantenservice

Laatste 12 maanden (268)

  • Algemeen
  • Prijs/kwaliteitverhouding
  • Kwaliteit hosting
  • Klantenservice
Lees alle ervaringen

Het Duitse webhosting bedrijf Strato is in 1997 opgericht en gevestigd in Berlijn. Sinds 2006 is Strato ook actief op de hosting markt in Nederland met hosting pakketten, domeinnaam registraties, sitebuilder, webshop en meer. Met meer dan 4 miljoen domeinregistraties en 500 medewerkers is het ook wereldwijd gezien een grote webhoster.

Veel gelezen:
Strato of SiteGround

Lees meer

Ervaringen 736 op 74 pagina's

Prijs/kwaliteitverhouding
Kwaliteit
Klantenservice
Ik heb een vps(virtual private server) abonnement voor 15 euro p/m en ben tot nu toe tevreden daarover. De support is minimaal vanwege het vps pakket, maar de prijs is ook niet hoog.
dinsdag 18 mei 2010
friederichs
Was deze beoordeling nuttig? Nuttig 0 Niet nuttig 0
Prijs/kwaliteitverhouding
Kwaliteit
Klantenservice
Prima hoster. Alle administrele functies staan goed bij elkaar. Bereik is prima, nooit geen downtime gehad. Een aanrader.
dinsdag 11 mei 2010
Ehrhardt
Was deze beoordeling nuttig? Nuttig 0 Niet nuttig 0
Prijs/kwaliteitverhouding
Kwaliteit
Klantenservice
Ik ben ook van lycos naar Strato gegaan. Met de overstap zelf nooit geen problemen gehad. Enige probleem was dat de database traag reageerde. Hier laatst nog is over gebeld en ze konden me over zetten naar een ander platform, sinds dien draaid alles als een zonnetje.Ik ben zeer tevreden.En een tip voor iedereen 00800 nummers kunnen door verschillende providers niet gebeld worden, dus geef niet direct Strato de schuld maar bel ff met je telefoon provider om te kijken of ze het niet geblokkeerd hebben... Er komt binnen kort een gewoon nederlands 0800 nummer heb ik me laten vertellen :)
vrijdag 16 april 2010
Niezing
Was deze beoordeling nuttig? Nuttig 0 Niet nuttig 0
Prijs/kwaliteitverhouding
Kwaliteit
Klantenservice
Kleine 5 maanden bij Strato gezeten, maar wat een ellende zeg. Kreeg tot 3 toe dezelfde, betaalde factuur, daarnaast ook nog 2 aanmaningen. Vervolgens website nog een tijd afgesloten geweest. En aardig wat klanten hierdoor misgelopen (en dus kwijtgeraakt)... En dit gedoe allemaal, omdat ik mijn rekening reeds op tijd betaald heb???Inmiddels ben ik overgestapt naar een andere provider. Maar kreeg hedenochtend nog een deurwaarder aan de deur voor een *magisch* bedrag van 372,08 Euro!Voor mij nooit geen Strato meer! Mijn advies; blijf weg! Er zijn genoeg andere goede providers.
maandag 29 maart 2010
van Gent
Was deze beoordeling nuttig? Nuttig 0 Niet nuttig 0
Prijs/kwaliteitverhouding
Kwaliteit
Klantenservice
Kleine 5 maanden bij Strato gezeten, maar wat een ellende zeg. Kreeg tot 3 toe dezelfde, betaalde factuur, daarnaast ook nog 2 aanmaningen. Vervolgens website nog een tijd afgesloten geweest. En aardig wat klanten hierdoor misgelopen (en dus kwijtgeraakt)... En dit gedoe allemaal, omdat ik mijn rekening reeds op tijd betaald heb???Inmiddels ben ik overgestapt naar een andere provider. Maar kreeg hedenochtend nog een deurwaarder aan de deur voor een *magisch* bedrag van 372,08 Euro! Ik weet niet eens waar ze dat bedrag vandaan hebben getoverd.Voor mij nooit geen Strato meer! Mijn advies; blijf weg! Er zijn genoeg andere goede providers.
maandag 29 maart 2010
van Gent
Was deze beoordeling nuttig? Nuttig 0 Niet nuttig 0
Prijs/kwaliteitverhouding
Kwaliteit
Klantenservice
ben zeer tevreden over strato problemen worden lekker snel opgepakt extra toevoeging aan het pakket wat je hebt wordt zo snel mogelijk geupdate geen dure prijzen en valse beloftes
maandag 15 maart 2010
Was deze beoordeling nuttig? Nuttig 0 Niet nuttig 0
Prijs/kwaliteitverhouding
Kwaliteit
Klantenservice
Ik ben zeer ontevreden met STRATO de administartie is een grote puinhoop de mensen werken langs elkaar heen . Ik had me aangemeld in de actie van eind januari ( 40% korting ) voor een basic web wilde vervolgens upgraden naar een advancedweb heb dat toen telefonisch gedaan . De werknemer maakte mij er op attent dat in de actie het advancedweb met upgrade ook 40 % korting zal zijn. Vervolgens met me rekening het volle bedrag gefactureerd + basicweb wat ik niet meer had ...1 woord belachelijk !!! zeer klantonvriendelijk..dreigen na 3 dagen met blokkeren laten de klant niet uitspreken ..Bah wat een malafide oplichtings club !!!!!! Zeer af te raden !!!!Ze kunnen fluiten naar de centen ik maak er een zaak van !
donderdag 25 februari 2010
Vaart
Was deze beoordeling nuttig? Nuttig 0 Niet nuttig 0
Prijs/kwaliteitverhouding
Kwaliteit
Klantenservice
Strato beloofd bij een weghosting pakket dat je voor 50 euro adwords krijgt, nu 5 maanden en vele mailtjes verder heb ik dit nog steeds niet. Standaard antwoord is dat ze de schuld bij google leggen en dat zij hieraan niks kunnen en willen doen. Als je hen dan wijst op het feit dat zij nog steeds adventeren met adwords krijg je geen reactie terug. Als je verder mailt krijg je antwoorden met veel taal fouten en soms onbegrijpelijke zinnen. Veel beloven weinig geven doet een dwaas in vreugde leven.
donderdag 21 januari 2010
Tollenaar
Was deze beoordeling nuttig? Nuttig 0 Niet nuttig 0
Prijs/kwaliteitverhouding
Kwaliteit
Klantenservice
Na het 'debacle' Lycos, overgestapt naar Strato wat in eerste instantie niet helemaal foutloos ging (kreeg 2 rekeningen). Echter, na een enkel telefoontje werd alles binnen een week 'recht gezet' en was het teveel betaalde terug gestort op mjn rekening. Heb verder nog nooit gehad dat mijn website niet bereikbaar was en vind de mogelijkheden wat betreft het instellen van allerlei opties via de 'account' website zoals FTP, databases, e-mail etc. redelijk gebruikersvriendelijk. Mijn enige commentaar wat ik kan leveren is dat de databases soms wat 'traag' lijken te werken...
dinsdag 13 oktober 2009
Was deze beoordeling nuttig? Nuttig 0 Niet nuttig 0
Prijs/kwaliteitverhouding
Kwaliteit
Klantenservice
Strato heeft een waardeloze administratie.Ten eerste dienen aale betalingen in duitsland te geschieden.Dus moet je speciale formulieren afhalen bij de bank.Ze verzenden vrijwel nooit een factuur. bij het bellen met hun nummer wordt er niet opgenomen of als je het met moeite bereikt weet men geen zinnig antwoord te geven. En ook als je je nota betaald hebt die niet is verwerkt door strato vanwege adminstarietev puinhoop,wordt ene incasso buro ingehuurd (intrum justitia) om een rechtzaak aanhangig te maken en je wordt voor een luttel bedrag van nog geen 100 euro bij het BKR aangemeld.
zondag 5 juli 2009
soerdjbalie
Was deze beoordeling nuttig? Nuttig 0 Niet nuttig 0

Richtlijnen

Wij zien graag dat een Review:

  • 100% eerlijk is.
  • plus- en minpunten bevat.
  • details bevat.

Een Review wordt afgekeurd wanneer deze:

  • grove/kwetsende taal bevat.
  • links bevat.
  • onjuist is.
  • persoonsgegevens of andere gevoelige informatie bevat.

Deel jouw ervaring

Heb jij ervaring met Strato? Deel die dan op deze pagina.

Prijs/Kwaliteitverhouding
Kwaliteit
Klantenservice

Door op Reactie Plaatsen te klikken ga je akkoord met het privacybeleid van Webhosters.nl

Webhosting

PowerWeb Starter

€ 3,00 /maand
  • Opslag: 10 GB
  • Dataverkeer: 1 TB
  • SSD: Ja
  • Telefoon: Ja
  • Verhuisdienst: Nee
  • SSL: Ja

VPS Hosting

VPS Linux V10

€ 5,00 /maand
  • Opslag: 50 GB
  • Dataverkeer: 1 TB
  • SSD: Ja
  • Telefoon: Ja
  • Verhuisdienst: Nee
  • SSL: Ja

Domeinnaam

.nl-domein

€ 3,96 /jaar
  • Website redirect: Ja
  • DNS Beheer: Ja
  • DNSSEC: Nee
  • Telefoon: Ja
  • Verhuisdienst: Ja (gratis)
  • Whois Privacy: Nee

Over Strato
Het Duitse webhosting bedrijf Strato is in 1997 opgericht en gevestigd in Berlijn. Sinds 2006 is Strato ook actief op de hosting markt in Nederland met hosting pakketten, domeinnaam registraties, sitebuilder, webshop en meer. Met meer dan 4 miljoen domeinregistraties en 500 medewerkers is het ook wereldwijd gezien een grote webhoster.

Naast de reguliere webhosting diensten biedt Strato ook een SEO rankingcoach aan, opvallend aangezien de meeste Nederlandse webhosting partijen zich daar niet aan wagen.

De hosting vindt plaats op datacenters in Duitsland, waar het bedrijf door de TÜV wordt gecontroleerd, ook beschikt Strato over het ISO 27001 certificaat.

Strato Ervaringen & Klachten
We ontvangen graag zoveel mogelijk reviews over Strato. Je eigen persoonlijke ervaring kun je delen via Webhosters.nl. We horen het graag als je tevreden bent maar ook klachten over de service van Strato of trage webhosting ontvangen we zodat we een zo volledig mogelijk beeld verkrijgen over de webhosting diensten van Strato.