Active 24

1,9 / 5 224 ervaringen Bekijk Deel jouw ervaring

Bedrijfsgegevens

  • KvK-nummer: 24289260
Openingstijden
  • Ma-vrij: 09:00-17:00
Website screenshot Active 24

Overall score

1,9 / 5 224 ervaringen

Totaal (224)

  • Algemeen
  • Prijs/kwaliteitverhouding
  • Kwaliteit hosting
  • Klantenservice

Laatste 12 maanden (0)

  • Algemeen
  • Prijs/kwaliteitverhouding
  • Kwaliteit hosting
  • Klantenservice

Ervaringen 224 op 23 pagina's

Prijs/kwaliteitverhouding
Kwaliteit
Klantenservice
Ik kan het niet laten om hierover iets te zeggen. Ladot is gewoon om te huilen! Dit bedrijf levert de slechtste service ooit. Ook ik wordt inderdaad niet geholpen als ik zeer belangrijke vragen heb over o.a. waarom PHP alleen in safe mode gedraaid wordt... Ik heb daar momenteel nog twee internetsites staan, maar die ga ik zo snel mogelijk overplaatsen naar een andere provider. Mensen, kies NOOIT, maar dan ook NOOIT Ladot! Ik ben er trouwens voor om een collectieve actie tegen Ladot te beginnen. Als we massaal onze domeinen daar opzeggen dan zijn we direkt van deze bezoedelende speler in de IT af.
vrijdag 18 april 2003
Jeffrey van der Hoeven
Was deze beoordeling nuttig? Nuttig 0 Niet nuttig 0
Prijs/kwaliteitverhouding
Kwaliteit
Klantenservice
Ladot is heeeel slecht! Ik ben er gelukkig weg! Sinds dat je domeinen op eigen naam kunt zetten! Ben nu bij een veel beter hostingbedrijf, namelijk; www.d-creations.nl. Veel goedkoper, meer mogelijkheden, geweldige service! Dus ga naar www.d-creations.nl!!!!!
zaterdag 15 maart 2003
Christiaan
Was deze beoordeling nuttig? Nuttig 0 Niet nuttig 0
Prijs/kwaliteitverhouding
Kwaliteit
Klantenservice
KPN wordt verslagen door dit bedrijf. Wat een ongelooflijke kneuzen. Zo klantonvriendelijk dat kan je je niet voorstellen. Op email wodt niet gereageerd, zijn verschrikkelijk duur. Kies altijd een ander bedrijf. Echt waar slecheter bestaat gewoon niet.
zaterdag 8 maart 2003
A.R. Burger
Was deze beoordeling nuttig? Nuttig 0 Niet nuttig 0
Prijs/kwaliteitverhouding
Kwaliteit
Klantenservice
Ladot is de ergste nachtmerrie ooit. Registreer jezelf daar en je leven zal nooit meer hetzelfde zijn. Gewoon puinhoop. Ik had 2 domeinnamen besteld. 1ntje in 2000 en eentje in 2001. Ik had die van 2000 diezelfde maand nog afgezegd. Ze zeiden dat hij was afgezegd. Ik kreeg in 2003!! een factuur.. waarin stond dat ik voor 3 jaar moest betalen. En de andere domeinnaam had ik 6 maanden geen toegang!! Kortom: Geen service, geen support > Ladot.
dinsdag 4 maart 2003
Nabil Azahaf
Was deze beoordeling nuttig? Nuttig 0 Niet nuttig 0
Prijs/kwaliteitverhouding
Kwaliteit
Klantenservice
Mijn ervaringen met Ladot (ik ken hem ook alleen maar als Ladot en niet als FreeHosting) waren in het begin goed. Niks te klagen. Maar laatste weekend ( 22-02 en 23-02 ) waren sommige websites die onder hun hoede zat helemaal niet bereikbaar (Ik ken er namelijk twee, van directe familieleden). Ik heb op de website gezocht naar meldingen dat ze bezig waren met onderhoud of iets dergelijks. HELEMAAL NIKS TE VINDEN! Raar toch? Als je een hosting bedrijf hebt dan zorg je toch voor dat alles naar de klant helder is? Nou, mijn vader wou ook bij LaDot een website hosten. Ik raad mensen aan om niet bij deze hosting bedrijf in zee te gaan, ga liever naar DeHeeg.nl. Die is nog goedkoper ook!
woensdag 26 februari 2003
Sabbie
Was deze beoordeling nuttig? Nuttig 0 Niet nuttig 0
Prijs/kwaliteitverhouding
Kwaliteit
Klantenservice
De hosting van Ladot was op zich wel OK, maar de adminstratie een puinhoop! Ik had mijn contract namelijk opgezegt, maar mijn account bleef gewoon actief. Ik een mail sturen, schrijven ze terug (dat nog wel) dat ik mijn account heb opgezegt per einde contract. Dat klopt, en dat contract was al een paar maanden (!) afgelopen. Weer een paar maanden later, mijn account is nog steeds actief, stuur ik ze weer een mail met de vraag of ik soms gratis gebruik mag blijven maken van mijn account? Nu schrijven ze terug dat mijn account met onmiddelijke ingang stopgezet is. Enkele dagen later kan ik inderdaad niet meer inloggen. Wat je al niet moet doen om GEEN hosting en domein meer te mogen hebben... Overigen kreeg ik daarnaa nog w?l een reclame mail van hun, dat bestand was dus nog niet bijgewerkt :S .
dinsdag 25 februari 2003
Gerben van der Velde
Was deze beoordeling nuttig? Nuttig 0 Niet nuttig 0
Prijs/kwaliteitverhouding
Kwaliteit
Klantenservice
Ik heb de site van mijn vader momenteel bij Ladot gehost. Destijds leken ze vrij goedkoop, maar toch professioneel. Sinds kort hebben ze daar alle klantnummers veranderd of zoiets. Ik kon de site niet meer uploaden, want de inlognaam was (en dat hoorde ik pas achteraf nadat ik een e-mail heb gestuurd) veranderd. Tot op dit moment heb ik ook nog steeds geen mail. Ik kan in het inlogscherm het wachtwoord veranderen, maar nog steeds kan ik niet inloggen. Jammergenoeg zat ik net weer voor een jaar aan het pakket vast. Maar sinds kort ben ik medeeigenaar van het hostingbedrijf Radus. Dus ik ga de site nu wel zelf per direct hosten!
donderdag 20 februari 2003
Paul
Was deze beoordeling nuttig? Nuttig 0 Niet nuttig 0
Prijs/kwaliteitverhouding
Kwaliteit
Klantenservice
Vraag, Ik heb een .com naam + hosting bij ladot en nu wilde ik onlangs de boel verhuizen omdat ik verre van tevreden ben met hun support een hosting. Ik belde daarvor de helpdesk en na 6 telefonische pogingen a xxx euro per minuut liet deze weten dat mijn domeinnaam geregistreerd is door ladot en dat ik eerst een vrijwaringsbewijs moet faxen om de domeinnaam op mijn bedrijfsnaam naam te krijgen en dan pas kan ik hem verhuizen. Volgens ladot zou dit 5 werdagen duren. Dit heb ik gedaan en ik ben nu 3 weken verder maar alles blijft zoals het was. Ik heb advies gevraagd aan een andere host waar ik wel goede ervaringen heb en deze liet mij weten dat ladot echt eerst mijn domeinnaam vrij moet geven voordat ik deze kan verhuizen. Resten mij de volgende vragen: -Heeft iemand ook dergelijke ervaringen met ladot en wat kan ik het beste doen? -Kan ik echt niet op een of ander manier van het gekloot van ladot af of moet ik wachten tot zij hun werk een keer gaan doen. -Mag een bedrijf als ladot een door mij geregistreerde commerciele naam (dus geen .nl maar .com) zomaar op eigen naam zetten zonder dat ik hiervan op de hoogte ben. Tevens: host geen site's bij ladot. Helpdesk zeer moeilijk bereikbaar en heeft een oplossend vermogen van 0.0. Ik heb meerdere malen meegemaakt dat mijn website door verhuizingen van servers etc. niet meer bereikbaar was zonder daar ook maar ??n bericht van Ladot te ontvangen laat staan een excuus. (behalve op het support gedeelte op de ladot site maar daar heb je niets aan want dit loopt achter en is niet volledig) De laatste tijd laadt mijn website een op de drie keer niet eens meer volledig!!!!! Dit zijn niet alleen mijn frustraties maar ik ken diverse collega webmasters met de zelfde ervaringen. Ik overweeg momenteel juridische stapp
zondag 16 februari 2003
Maarten
Was deze beoordeling nuttig? Nuttig 0 Niet nuttig 0
Prijs/kwaliteitverhouding
Kwaliteit
Klantenservice
Ladot: Indien je voor niets veel wilt betalen, geen service wilt hebben en het je ook niets interesseert dat je, je site maanden lang niet kunt uploaden dan is Ladot voor jouw de beste webhostingprovider. Een bedrijf waar je voor de helpdesk Euro 0.30 p/m moet betalen daarbij ook nog eens een half uur in de wacht moet staan en een probleem dat zij op hun serves ? dit duurt pas ??n maand - niet op kunnen lossen is voor mij OUT. Ik heb gelukkig bijna al mijn site overgeplaatst naar D-Creations dit is pas een webhostingprovider. Ladot, nee dank je!!!!!!!!!!
vrijdag 14 februari 2003
Leon Frenken
Was deze beoordeling nuttig? Nuttig 0 Niet nuttig 0
Prijs/kwaliteitverhouding
Kwaliteit
Klantenservice
ik ben dus ook zeer ontevreden over de service van Ladot en wil daarom zo snel mogelijk mijn site verhuizen. Ik heb echter al diverse emailtjes gestuurd maar dan krijg ik een automail terug met daarin de mededeling dat ze niet meer rechtstreeks op mailtjes reageren. Ze vermelden dat je op hun support pagina's moet kijken maar daar schiet ik niks mee op. Ik probeer ook al twee weken om hun telefonisch te bereiken maar steeds kreeg je een voicemail die zegt dat ze niet bereikbaar zijn maar dat je ook een email kan sturen naar het adres waar ze dus niet meer op reageren. Wie kan mij dus tips geven over hoe mijn site toch te kunnen verhuizen
zondag 9 februari 2003
Bob
Was deze beoordeling nuttig? Nuttig 0 Niet nuttig 0

Richtlijnen

Wij zien graag dat een Review:

  • 100% eerlijk is.
  • plus- en minpunten bevat.
  • details bevat.

Een Review wordt afgekeurd wanneer deze:

  • grove/kwetsende taal bevat.
  • links bevat.
  • onjuist is.
  • persoonsgegevens of andere gevoelige informatie bevat.

Deel jouw ervaring

Heb jij ervaring met Active 24? Deel die dan op deze pagina.

Prijs/Kwaliteitverhouding
Kwaliteit
Klantenservice

Door op Reactie Plaatsen te klikken ga je akkoord met de richtlijnen en het privacybeleid van Webhosters.nl

Direct naar:

Webhosting

Compleet

€ 2,99 /maand
  • Opslag: 30 GB
  • Dataverkeer: 1 TB
  • SSD: Nee
  • Telefoon: Ja
  • Verhuisdienst: Nee
  • SSL: Ja