deHeeg.nl

1,8 / 5 78 ervaringen Bekijk Deel jouw ervaring

Bedrijfsgegevens

  • 14 Werknemers
  • KvK-nummer: 34116014
Openingstijden
  • Ma-vrij: 09:00–17:00
  • Zat-zon: gesloten

Review score

1,8 / 5 78 ervaringen

Totaal (78)

  • Algemeen
  • Prijs/kwaliteitverhouding
  • Kwaliteit hosting
  • Klantenservice

Laatste 12 maanden (3)

  • Algemeen
  • Prijs/kwaliteitverhouding
  • Kwaliteit hosting
  • Klantenservice

Ervaringen 78 op 2 pagina's

Select International
Prijs/kwaliteitverhouding
Kwaliteit
Klantenservice
ik kan mij niet herinneren hoe lang wij reeds klant zijn bij de Heeg.nl. Het is een eerlijk bedrijf en indien er problemen zijn - slechts 4 maal gebeurd in al die jaren - dan wordt er onmiddellijk actie ondernomen. de prijs/kwaliteit verhouding is meer dan uitstekend.
vrijdag 10 mei 2019
J. Spetter
Was deze beoordeling nuttig? Nuttig 2 Niet nuttig 0
Prima service
Prijs/kwaliteitverhouding
Kwaliteit
Klantenservice
Al jaren heb ik het eenvoudige mailpakket bij deHeeg. Met name ben ik zeer te spreken over de kwaliteit van hun helpdesk. De helpdesk is telefonisch altijd erg goed bereikbaar en de kwaliteit van de medewerkers is uitstekend, geduldig en zeer oplossingsgericht.
vrijdag 10 mei 2019
Jan Pleus
Was deze beoordeling nuttig? Nuttig 2 Niet nuttig 0
PrintCMR
Prijs/kwaliteitverhouding
Kwaliteit
Klantenservice
Diverse websites ontwikkeld die bij De Heeg staan. Altijd erg goed service, totaal geen klachten.
vrijdag 10 mei 2019
Wim Lagerweij
Was deze beoordeling nuttig? Nuttig 2 Niet nuttig 0
Alles zelf regelen
Prijs/kwaliteitverhouding
Kwaliteit
Klantenservice
Als je graag alles zelf inricht en alles zelf onder controle wilt houden, is dit een prima provider. Je moet echter wel alles zelf doen en bij verzoeken/vragen wordt je verwezen naar jouw inlogpagina met wat aanwijzingen. Aan de telefoon zijn ze niet behulpzaam en puntje bij paaltje mag je het zelf oplossen. We hebben jarenlang tientallen domeinen bij hen laten beheren en bij het achterblijven van 1 betaling werden 2 websites afgesloten. Hierover was mailverkeer, maar bij het verzoek de factuur opnieuw te sturen werd dat genegeerd. Een belletje was blijkbaar teveel. Bij mail reageren ze wel snel, meestal binnen een uur. Conclusie; als je alles precies volgens hun regels en procedures zelf wilt regelen is het vast een prima provider. Wel zeer reactief, niet oplossingsgericht en hands-off.
woensdag 27 maart 2019
Rolf
Was deze beoordeling nuttig? Nuttig 1 Niet nuttig 1
Prijs/kwaliteitverhouding
Kwaliteit
Klantenservice
Heb een site die ik niet zelf gebouwd heb, die onder vuur ligt. Oude webmaster is niet meer benaderbaar, dus ik vraag om advies. Ik zelf klink waarschijnlijk opgefokt, omdat ik echt niet weet wat ik moet doen. Personeel reageert onsympathiek en onempathisch...
vrijdag 24 februari 2017
Jonkergouw
Was deze beoordeling nuttig? Nuttig 0 Niet nuttig 1
Prijs/kwaliteitverhouding
Kwaliteit
Klantenservice
Helaas, pas twee dagen klant bij De Heeg maar blijkbaar werkt niets behoorlijk. Hun eatserver waar je je site moet bijhouden werkt zelden, vooral van 's avonds tot ochtends ligt die server 'plat'. De Heeg is niet aan te raden.
vrijdag 12 december 2014
Was deze beoordeling nuttig? Nuttig 0 Niet nuttig 1
Prijs/kwaliteitverhouding
Kwaliteit
Klantenservice
ben zeer tevreden met deze hosting bedrijf, momenteel heb ik gedwongrade naar een email only pakket maar heb hiervoor een compleet pakket gehad. de spamfilter is ook perfect aangezien je 1x per dag een email krijgt met alle emails die als spam aangezien zijn. door een link in de email kan je alsnog de email toegestuurd krijgen en evt op de whitelist zetten, de pakketten zijn normaal geprijst als ik het vergelijk met andere niet budget hostings. helpdesk reageerd snel en ook in het weekend.
dinsdag 5 augustus 2014
Werginz
Was deze beoordeling nuttig? Nuttig 1 Niet nuttig 0
Prijs/kwaliteitverhouding
Kwaliteit
Klantenservice
Ik begrijp niets van onderstaande ervaringen. Ik ben al jaren klant bij deHeeg en heb nog nooit enig probleem ondervonden, terwijl ik toch echt geen IT-deskundige ben. Het support-team reageert heel snel, en komt ook met heldere antwoorden en oplossingen. Ik heb ook ervaring met een ander (Belgisch) bedrijf - bNamed.net, dat ik ooit heb gebruikt voor het registreren van een buitenlandse domeinnaam die deHeeg niet kon aanbieden. Registratie was toen bij de zuiderburen iets voordeliger, maar daar staat tegenover dat je bij hen alleen emailadressen tegen betaling krijgt. Ook hun klantenservice was trouwens heel correct en snel. Bij deHeeg kost registratie van de meest gangbare domeinen nu trouwens ook maar een tientje.
zondag 29 december 2013
Was deze beoordeling nuttig? Nuttig 1 Niet nuttig 1
Prijs/kwaliteitverhouding
Kwaliteit
Klantenservice
Geen slechte provider maar uiterest inflexibel. We hebben een aantal accounts verplaatst en een deel van het reseller account opgezegd. Krijgen we na lang wachten een autmatische verlengning opgedrongen omdat we niet via hun eigen customer service center hebben opgezegd maar via een aparte email...
donderdag 7 november 2013
Theuns
Was deze beoordeling nuttig? Nuttig 0 Niet nuttig 1
Prijs/kwaliteitverhouding
Kwaliteit
Klantenservice
Omdat ze adverteren met "beste webhost" dacht ik dat dat een goede moest zijn. Heb dus voor veel geld (voor mij!) een domeinnaam aangevraagd en mijn website loopt dus bij hen. Echter omdat budgetwebhosting veel goedkoper (36 euro tegen 94 euro) wilde ik mijn domeinnaam verhuizen. Door ziekte kon ik dit niet zelf en heb ik maar heel zelden de mail kunnen checken Hierdoor was ik 7 dagen te laat met de verhuizing, hoewel het al wel bekend was bij hen. De heeg heeft de factuur van 94 euro geïncasseerd en staat absoluut niet open voor een tegemoetkoming in de kosten. Het volgende punt is dat je bij de Heeg in eerste instantie geen informatie krijgt over het online zetten van je website etc. Terwijl je dat bij het veel goedkopere buro wel krijgt. De Heeg staat in haar recht, volgens de voorwaarden moet ik gewoon betalen, echter als je een beetje service wilt geven is het netjes als je in bepaalde omstandigheden een uitzondering kunt maken, of in ieder geval kunt tegemoetkomen in de kosten. Nu betaal ik 94 euro en daar hoeven zij niets meer voor te doen. Voor mij geen de Heeg meer.
donderdag 1 april 2010
Onstein
Was deze beoordeling nuttig? Nuttig 0 Niet nuttig 1
Prijs/kwaliteitverhouding
Kwaliteit
Klantenservice
Goede ervaring, uitstekende provider. Ik wil alleen maar even reageren op de reactie hiervoor. Easy Administration Tool (EAT) is een Open Source project, geen eigen ideetje van DeHeeg. http://sourceforge.net/projects/eatd/
dinsdag 30 maart 2010
Was deze beoordeling nuttig? Nuttig 1 Niet nuttig 0
Prijs/kwaliteitverhouding
Kwaliteit
Klantenservice
Ik wilde mijn hosting verplaatsen naar een wat grote partij. Een oud-collega raadde mij deheeg aan. Dit is niet goed bevallen: 1. deheeg heeft zelf een management console gemaakt (eatserver). Dit console ziet er bijhoorlijk ouderwets uit en werkt niet echt intiutief. Het meest vervelende is dat veel standaardfuncties die je vindt in DirectAdmin niet in dit zelfgemaakte console zitten. 2. Loginnamen voor ftp en email worden genereert. Je krijgt loginnamen zoals 'pamisoft17' die je vervolgens niet kunt wijzigen. 3. wachtwoorden zijn maximaal 8 karakters 4. beveiligde email wordt niet ondersteund, hierhoor werkt deheeg niet samen met diensten zoals Gmail. 5. erg duur (120 euro per jaar voor 100mb webruimte) Ik heb na 1 dag besloten over te stappen naar een andere provider. Deheeg bood aan om alleen de verhuis- en aansluitkosten te facturen. Dit is op zich prettig. Echter besloten ze de stekker uit mijn site te halen voordat de DNS servers naar mijn nieuwe hosting account wezen. Hierdoor was ik een paar uur offline.
dinsdag 29 december 2009
Was deze beoordeling nuttig? Nuttig 0 Niet nuttig 1
Prijs/kwaliteitverhouding
Kwaliteit
Klantenservice
de heeg begon als een goede hoster maar heeft zich opgewerkt tot de slechtste. zojiust tot volle tevredenheid alles verhuisd naar nxs.nl burocratie arrogant gedrag help slecht te bereiken sites uploaden soms ziekelijk traag server systeem erg windows gericht en onoverzichtelijk.
woensdag 27 mei 2009
Was deze beoordeling nuttig? Nuttig 0 Niet nuttig 1
Prijs/kwaliteitverhouding
Kwaliteit
Klantenservice
Ik heb nog nooit een hoster meegemaakt die de service aanbied zoals DeHeeg. We hebben een aantal keren vragen/uitdagingen gehad en deze zijn zeer profesioneel opgelost zelfs in het weekend (zaterdag & zondag). We gebruiken momenteel het goedkoopste pakket dus daar word geen onderscheid in gemaakt.
dinsdag 26 mei 2009
van den Berg
Was deze beoordeling nuttig? Nuttig 0 Niet nuttig 1
Prijs/kwaliteitverhouding
Kwaliteit
Klantenservice
In het begin was ik tevreden en werd ook netjes te woord gestaan als ik belde, het laatste jaar ben ik zeer ontevreden en ga zeker verhuizen ik betaal meer dan € 500,00 voor mijn pakket maar de laatste tijd is mijn website té vaak off-line steeds problemen met de server waar te veel website`s op staan, je krijgt nu als reactie dat je maar een duurder pakket moet nemen, maar ook met een ( goedkoop???) pakket horen ze service te geven, ze werken schijnbaar alleen in kantoor uren, want nu in het weekend kun je ze niet bereiken, GEEN ENKELE service dus, alleen wat algemene vragen, op dit moment is weer mijn website niet bereikbaar en loop ik inkomsten mis. nee ze verdienen echt geen pluim.
zaterdag 25 april 2009
de veth
Was deze beoordeling nuttig? Nuttig 0 Niet nuttig 0
Prijs/kwaliteitverhouding
Kwaliteit
Klantenservice
Goede ervaringen mee. Werk al jaren met de Heeg en ze hosten een aantal van mijn sites. Nooit geen problemen gehad erg stabiel.
woensdag 12 november 2008
Mitch
Was deze beoordeling nuttig? Nuttig 0 Niet nuttig 0
Prijs/kwaliteitverhouding
Kwaliteit
Klantenservice
DeHeeg is levert ons al jaren een professionele en betrouwbare service. Niets anders dan lof.
zondag 12 oktober 2008
Robin de Lyon
Was deze beoordeling nuttig? Nuttig 0 Niet nuttig 0
Prijs/kwaliteitverhouding
Kwaliteit
Klantenservice
Mijn ervaringen zijn op zich goed, hoewel het doorgeven van weizigingen in adres e.d. behoorlijk stroef gaat. De prijs is alleen veel en veel te hoog, en dat is toch wel mijn voornaamste reden waarom ik overweeg naar een ander te stappen die goedkoper is.
woensdag 16 januari 2008
Tricky
Was deze beoordeling nuttig? Nuttig 0 Niet nuttig 0
Prijs/kwaliteitverhouding
Kwaliteit
Klantenservice
Dat komt misschien, omdat jij die domeinnamen en hosting nieuw bij hun heb aangevraagd en niet verhuist naar een ander. Dan zijn ze natuurlijk vlot en 'vriendelijk'. Na vandaag snap ik waarom mijn klant wilde verhuizen. Ik heb ze daarom ook een veel betere (goedkopere) alternatief aangewezen. Wat zijn ze ongelooflijk onvriendelijk aan de telefoon als je wat vragen hebt. Ik ben dan volledig eens met onderstaand citaat: "Ze gaan er bij voorbaat vanuit dat problemen niet aan hun kant kunnen liggen en klanten die daaraan twijfelen, worden afgescheept met ontwijkende of niet ter zake doende antwoorden. Ze worden kortaf en zelfs ronduit onvriendelijk als je twijfelt aan hun oordeel." Terwijl ik niet eens een probleem voorlegde, maar gewoon een aantal vragen had. Als ze niet willen antwoorden moeten ze maar hun telefoonlijn niet openstellen. Als je huidige klant nog dingen bij je hebt lopen, is het toch de bedoeling dat niet in een keer alles eraf wordt gehaald. En zoals gevraagd eerst men op de hoogte brengt en contact opneemt totdat de verhuizing compleet is? Ik zal ze citeren: "Ik kan u ervan verzekeren dat er geen back-up meer is en u heeft niet nog eens te proberen ons te bereiken" Over meedenken gesproken... tsja... Ik snap dan ook niet waar ze die award op gebaseerd hebben, waarmee ze zelf reclame lopen maken op hun site. Na die prijzen ook nog eens gezien te hebben.
vrijdag 4 mei 2007
Chung-Hang
Was deze beoordeling nuttig? Nuttig 0 Niet nuttig 0
Prijs/kwaliteitverhouding
Kwaliteit
Klantenservice
Ik snap de negatieve reacties over deHeeg IS niet. Ook heb ik geen enkele downtime, slechte service of andere negatieve eigenschappen bij de Heeg kunnen ontdekken. Niets dan lof! M'n beide sites (www.lommers.org) en (www.lommersonline.com) werken prima! Al enkele jaren.
dinsdag 23 januari 2007
Rogier
Was deze beoordeling nuttig? Nuttig 0 Niet nuttig 0
Prijs/kwaliteitverhouding
Kwaliteit
Klantenservice
Weinig problemen tot afgelopen weekend. Hun eatserver ligt er in een weekend tijd twee keer compleet uit, zodat geen enkele website die bij hun gehost staat voor enkele uren te bezoeken zijn. Verder vind ik ze - erg duur - niet klant vriendelijk gericht bij het stellen van vragen - aan de langzame kant met het veranderen van instellingen - niet op de hoogte brengend naar de klanten toe Daarom ga ik aan het eind van het contract jaar over naar een andere webhoster.
zondag 18 juni 2006
Merlijn
Was deze beoordeling nuttig? Nuttig 0 Niet nuttig 0
Prijs/kwaliteitverhouding
Kwaliteit
Klantenservice
De servers zijn snel en vertonen weinig storingen, maar de helpdesk is een ramp! Ze gaan er bij voorbaat vanuit dat problemen niet aan hun kant kunnen liggen en klanten die daaraan twijfelen, worden afgescheept met ontwijkende of niet ter zake doende antwoorden. Ze worden kortaf en zelfs ronduit onvriendelijk als je twijfelt aan hun oordeel. Als ze toegeven dat er een probleem is, zoeken ze geen echte oplossing maar adviseren je om het maar te accepteren. In mijn geval hebben ze o.a. zonder me op de hoogte te stellen mijn site onbereikbaar gemaakt voor Google omdat ze vonden dat de zoekrobot te veel bandbreedte verbruikte. Misschien redelijk geschikt voor het hosten van hobby-sites maar professionele klanten kunnen dit bedrijf beter mijden. Zodra het huidige abonnent is afgelopen, ben ik daar weg.
zaterdag 25 maart 2006
G. van Wilgen
Was deze beoordeling nuttig? Nuttig 0 Niet nuttig 0
Prijs/kwaliteitverhouding
Kwaliteit
Klantenservice
De servers zijn snel en vertonen weinig storingen, maar de helpdesk is een ramp! Ze gaan er bij voorbaat vanuit dat problemen niet aan hun kant kunnen liggen en klanten die daaraan twijfelen, worden afgescheept met ontwijkende of niet ter zake doende antwoorden. Ze worden kortaf en zelfs ronduit onvriendelijk als je twijfelt aan hun oordeel. Als ze toegeven dat er een probleem is, zoeken ze geen echte oplossing maar adviseren je om het maar te accepteren. In mijn geval hebben ze o.a. zonder me op de hoogte te stellen mijn site onbereikbaar gemaakt voor Google omdat ze vonden dat de zoekrobot te veel bandbreedte verbruikte. Misschien redelijk geschikt voor het hosten van hobby-sites maar professionele klanten kunnen dit bedrijf beter mijden. Zodra het huidige abonnent is afgelopen, ben ik daar weg.
vrijdag 24 maart 2006
G. van Wilgen
Was deze beoordeling nuttig? Nuttig 0 Niet nuttig 0
Prijs/kwaliteitverhouding
Kwaliteit
Klantenservice
Ik zat zelf met diverse domeinen lang bij de heeg, maar de laatste keer service contact met de Heeg heeft me doen besluiten om weg te gaan. Onze mail kwam niet binnen en omdat ik geen foutmelding kon laten zien konden ze me helaas niet verder helpen en moest ik maar contact opnemen met de providers van de mensen die mij hadden geprobeerd te mailen :-(
woensdag 15 februari 2006
Bas Koppelman
Was deze beoordeling nuttig? Nuttig 0 Niet nuttig 0
Prijs/kwaliteitverhouding
Kwaliteit
Klantenservice
Ik ben zeer tevreden met de Heeg. De mensen van de helpdesk zijn vriendelijk en behulpzaam. Ik heb nog geen enkel probleem gehad met mijn sites.
vrijdag 30 december 2005
Wouter van Heddeghem
Was deze beoordeling nuttig? Nuttig 0 Niet nuttig 0
Prijs/kwaliteitverhouding
Kwaliteit
Klantenservice
Ik zit nu al ruim 3 jaar bij Deheeg en met veel plezier. Werkelijk een superhost. Ze reageren ontzettend snel (en goed) op vragen. Er zijn 2 aparte beheersystemen voor de eigenaar waar je heel eenvoudig zaken kunt instellen. Verder is de snelheid top, nog geen enkele keer meegemaakt dat mijn site's offline waren. Voor de service en snelheid die ze leveren zijn ze lekker goedkoop.
zaterdag 9 juli 2005
M.Feddahi
Was deze beoordeling nuttig? Nuttig 0 Niet nuttig 0
Prijs/kwaliteitverhouding
Kwaliteit
Klantenservice
Prima provider. Zeer snelle servers (verbinding) en de service die ze leveren is goed. Door middel van de aansluiting op eatserver (online beheer, soort webadmin) kun je het een en ander zelf gemakkelijk instellen.
woensdag 1 juni 2005
Rogier
Was deze beoordeling nuttig? Nuttig 0 Niet nuttig 0
Prijs/kwaliteitverhouding
Kwaliteit
Klantenservice
Ik heb als webdeveloper ervaring vele providers. Mijn klanten hebben vaak de neiging om maar meteen voor de goedkoopste provider te gaan (budgethosting of yournamehosting en meer van dat soort bedrijven) of voor de bekendste (Tiscali, Planet enzo). Bij de goedkoopste heb je niet alleen vaak slechte service, maar zijn er ook veel verborgen kosten. Grote providers zijn vaak slecht bereikbaar en niet zo ge?nteresseerd in kleinere klanten. Bovendien behoorlijk duur voor wat ze bieden. deHeeg is daarentegen en prima provider. Goed bereikbaar, goede service, goed product. Mails worden ook in het weekend 's avonds behoorlijk snel afgehandeld. Telefonisch altijd correct en duidelijk. Zeker ze zijn niet de goedkoopste (maar zeker niet duur!), maar ik betaal graag voor een goede service. Bespaart me weer vele euro's op de telefoonkosten naar een helpdesk.
maandag 25 april 2005
Steven
Was deze beoordeling nuttig? Nuttig 0 Niet nuttig 0

Richtlijnen

Wij zien graag dat een Review:

  • 100% eerlijk is.
  • plus- en minpunten bevat.
  • details bevat.

Een Review wordt afgekeurd wanneer deze:

  • grove/kwetsende taal bevat.
  • links bevat.
  • onjuist is.
  • persoonsgegevens of andere gevoelige informatie bevat.
Richtlijnen reviews op webhosters.

Deel jouw ervaring

Heb jij ervaring met deHeeg.nl? Deel die dan op deze pagina.

Prijs/Kwaliteitverhouding
Kwaliteit
Klantenservice