deHeeg.nl

3,3 / 5 71 ervaringen Bekijk Deel jouw ervaring

Bedrijfsgegevens

    Website screenshot deHeeg.nl

    Overall score

    3,3 / 5 71 ervaringen

    Totaal (71)

    • Algemeen
    • Prijs/kwaliteitverhouding
    • Kwaliteit hosting
    • Klantenservice

    Laatste 12 maanden (17)

    • Algemeen
    • Prijs/kwaliteitverhouding
    • Kwaliteit hosting
    • Klantenservice

    Ervaringen 71 op 8 pagina's

    Perfect
    Prijs/kwaliteitverhouding
    Kwaliteit
    Klantenservice
    Ben al ruim 10 jaar klant bij De Heeg en heb alleen maar perfecte ervaringen met dit bedrijf.
    vrijdag 10 mei 2019
    Ger van den Berg
    Was deze beoordeling nuttig? Nuttig 2 Niet nuttig 0
    Een tevreden roker is geen onruststoker!
    Prijs/kwaliteitverhouding
    Kwaliteit
    Klantenservice
    Mijn ervaring met deHeeg is uitsluitend positief. Eerlijkheid gebiedt te zeggen dat ik geen ervaring heb met andere providers. Ik maak al eeuwig gebruik van veel hunner producten en bij problemen is er altijd een mens bereikbaar voor advies of hulp. Via SiteBuilder kan je zonder uitvoerige voorkennis een prima eigen site bouwen. Waar gewerkt wordt vallen spaanders, maar die zijn de afgelopen kleine twintig jaar altijd snel opgelost.
    vrijdag 10 mei 2019
    P.G.Visser
    Was deze beoordeling nuttig? Nuttig 1 Niet nuttig 0
    Goede provider
    Prijs/kwaliteitverhouding
    Kwaliteit
    Klantenservice
    Sinds een aantal jaar heb ik een domein hier draaien met mail. Nog nooit is het domein uit de lucht geweest. Bij vragen wordt er snel geantwoord, en issues worden snel opgepakt en opgelost. De hoeveelheid opslagruimte is niet overweldigend, dat zou prijstechnisch beter kunnen
    vrijdag 10 mei 2019
    peter smits
    Was deze beoordeling nuttig? Nuttig 2 Niet nuttig 0
    Select International
    Prijs/kwaliteitverhouding
    Kwaliteit
    Klantenservice
    ik kan mij niet herinneren hoe lang wij reeds klant zijn bij de Heeg.nl. Het is een eerlijk bedrijf en indien er problemen zijn - slechts 4 maal gebeurd in al die jaren - dan wordt er onmiddellijk actie ondernomen. de prijs/kwaliteit verhouding is meer dan uitstekend.
    vrijdag 10 mei 2019
    J. Spetter
    Was deze beoordeling nuttig? Nuttig 2 Niet nuttig 0
    Prima service
    Prijs/kwaliteitverhouding
    Kwaliteit
    Klantenservice
    Al jaren heb ik het eenvoudige mailpakket bij deHeeg. Met name ben ik zeer te spreken over de kwaliteit van hun helpdesk. De helpdesk is telefonisch altijd erg goed bereikbaar en de kwaliteit van de medewerkers is uitstekend, geduldig en zeer oplossingsgericht.
    vrijdag 10 mei 2019
    Jan Pleus
    Was deze beoordeling nuttig? Nuttig 2 Niet nuttig 0
    PrintCMR
    Prijs/kwaliteitverhouding
    Kwaliteit
    Klantenservice
    Diverse websites ontwikkeld die bij De Heeg staan. Altijd erg goed service, totaal geen klachten.
    vrijdag 10 mei 2019
    Wim Lagerweij
    Was deze beoordeling nuttig? Nuttig 2 Niet nuttig 0
    Alles zelf regelen
    Prijs/kwaliteitverhouding
    Kwaliteit
    Klantenservice
    Als je graag alles zelf inricht en alles zelf onder controle wilt houden, is dit een prima provider. Je moet echter wel alles zelf doen en bij verzoeken/vragen wordt je verwezen naar jouw inlogpagina met wat aanwijzingen. Aan de telefoon zijn ze niet behulpzaam en puntje bij paaltje mag je het zelf oplossen. We hebben jarenlang tientallen domeinen bij hen laten beheren en bij het achterblijven van 1 betaling werden 2 websites afgesloten. Hierover was mailverkeer, maar bij het verzoek de factuur opnieuw te sturen werd dat genegeerd. Een belletje was blijkbaar teveel. Bij mail reageren ze wel snel, meestal binnen een uur. Conclusie; als je alles precies volgens hun regels en procedures zelf wilt regelen is het vast een prima provider. Wel zeer reactief, niet oplossingsgericht en hands-off.
    woensdag 27 maart 2019
    Rolf
    Was deze beoordeling nuttig? Nuttig 1 Niet nuttig 1
    Prijs/kwaliteitverhouding
    Kwaliteit
    Klantenservice
    Heb een site die ik niet zelf gebouwd heb, die onder vuur ligt. Oude webmaster is niet meer benaderbaar, dus ik vraag om advies. Ik zelf klink waarschijnlijk opgefokt, omdat ik echt niet weet wat ik moet doen. Personeel reageert onsympathiek en onempathisch...
    vrijdag 24 februari 2017
    Jonkergouw
    Was deze beoordeling nuttig? Nuttig 0 Niet nuttig 1
    Prijs/kwaliteitverhouding
    Kwaliteit
    Klantenservice
    Helaas, pas twee dagen klant bij De Heeg maar blijkbaar werkt niets behoorlijk. Hun eatserver waar je je site moet bijhouden werkt zelden, vooral van 's avonds tot ochtends ligt die server 'plat'. De Heeg is niet aan te raden.
    vrijdag 12 december 2014
    Was deze beoordeling nuttig? Nuttig 0 Niet nuttig 1
    Prijs/kwaliteitverhouding
    Kwaliteit
    Klantenservice
    ben zeer tevreden met deze hosting bedrijf, momenteel heb ik gedwongrade naar een email only pakket maar heb hiervoor een compleet pakket gehad. de spamfilter is ook perfect aangezien je 1x per dag een email krijgt met alle emails die als spam aangezien zijn. door een link in de email kan je alsnog de email toegestuurd krijgen en evt op de whitelist zetten, de pakketten zijn normaal geprijst als ik het vergelijk met andere niet budget hostings. helpdesk reageerd snel en ook in het weekend.
    dinsdag 5 augustus 2014
    Werginz
    Was deze beoordeling nuttig? Nuttig 1 Niet nuttig 0

    Richtlijnen

    Wij zien graag dat een Review:

    • 100% eerlijk is.
    • plus- en minpunten bevat.
    • details bevat.

    Een Review wordt afgekeurd wanneer deze:

    • grove/kwetsende taal bevat.
    • links bevat.
    • onjuist is.
    • persoonsgegevens of andere gevoelige informatie bevat.

    Deel jouw ervaring

    Heb jij ervaring met deHeeg.nl? Deel die dan op deze pagina.

    Prijs/Kwaliteitverhouding
    Kwaliteit
    Klantenservice

    Door op Reactie Plaatsen te klikken ga je akkoord met het privacybeleid van Webhosters.nl

    Direct naar: