Dutchwebhosting

4,9 / 5 392 ervaringen Bekijk Deel jouw ervaring

Bedrijfsgegevens

  • KvK-nummer: 54395453
Openingstijden
  • ma-vrij: 10:00-12:00
  • ma-vrij: 13:00-17:00

Review score

4,9 / 5 392 ervaringen

Totaal (392)

  • Algemeen
  • Prijs/kwaliteitverhouding
  • Kwaliteit hosting
  • Klantenservice

Laatste 12 maanden (2)

  • Algemeen
  • Prijs/kwaliteitverhouding
  • Kwaliteit hosting
  • Klantenservice

Ervaringen 392 op 8 pagina's

Prijs/kwaliteitverhouding
Kwaliteit
Klantenservice
Ben al 10 jaar klant en dik tevreden, geen problemen ervaren in deze periode. Website altijd online en goede support indien nodig. Een prima hoster voor een goede prijs. Top
dinsdag 26 juli 2011
Vorle
Was deze beoordeling nuttig? Nuttig 0 Niet nuttig 0
Prijs/kwaliteitverhouding
Kwaliteit
Klantenservice
Goede partij om je website onder te brengen, ben al vele jaren klant en de laatste 3 jaar wordt het alleen maar beter. Ook de helpdesk voor support is enorm verbeterd. Veel lof en een echte aanrader. Jaap
maandag 11 juli 2011
van der Steen
Was deze beoordeling nuttig? Nuttig 0 Niet nuttig 0
Prijs/kwaliteitverhouding
Kwaliteit
Klantenservice
Heb al weer ruim meer dan 5 jaar uitstekende ervaringen met dutchwebhosting, heb bij hun een resellerpakket en ik moet eerlijkheidshalve bekennen dat dit meer dan voortreffelijk functioneerd, uitstekende helpdesk die met veel kennis goed werkt. Downtime heb ik nimmer gezien bij hun. Kortom een uitstekende partij om je websites bij onder te brengen. Mijn website gegevens heb ik niet openbaar geplaatst in verband met mijn eigen klantenkring.
dinsdag 5 juli 2011
Sluis
Was deze beoordeling nuttig? Nuttig 0 Niet nuttig 0
Prijs/kwaliteitverhouding
Kwaliteit
Klantenservice
Goede ervaring met deze provider, flinke pakketten tegen een goede prijs. Sinds ze op het nieuwe platform zijn overgestapt is het allemaal nog beter geworden. Prima spamfiltering (was vroeger flut)nog meer ruimte voor je website beschikbaar (grotere pakketten) en bijna alles is nu onbeperkt. Dik in orde bij hun.
woensdag 29 juni 2011
van Tuin
Was deze beoordeling nuttig? Nuttig 0 Niet nuttig 0
Prijs/kwaliteitverhouding
Kwaliteit
Klantenservice
Goede support en helpdesk en ook telefonisch goed bereikbaar. Een duidelijk controlepaneel waarin jezelf alle instellingen kunt doen, goede antispam filters. En sinds kort ook alles onbeperkt zoals, MYSQL databases, mailaccounts, enz. En dat alles voor een belachelijk lage prijs, hoe is dat mogelijk voor deze kwaliteit. Bram
donderdag 23 juni 2011
van der Meijden
Was deze beoordeling nuttig? Nuttig 0 Niet nuttig 0
Prijs/kwaliteitverhouding
Kwaliteit
Klantenservice
Uitstekende professionele provider die weet waar hij mee bezig is, goede support bij vragen daarbij is de website is altijd online. De prijzen zijn zeker concurerend te noemen. Een aanrader voor wie een goede provider zoekt.
donderdag 23 juni 2011
Rexwinkel
Was deze beoordeling nuttig? Nuttig 0 Niet nuttig 0
Prijs/kwaliteitverhouding
Kwaliteit
Klantenservice
gewoon goed!
zaterdag 11 juni 2011
Toen
Was deze beoordeling nuttig? Nuttig 0 Niet nuttig 0
Prijs/kwaliteitverhouding
Kwaliteit
Klantenservice
ca. 6 jaar geleden ben ik bij dutchwebhosting van start gegaan met een aantal hostingpakketten, daarna een resellerpakket en sinds 2 jaar heb ik daar een server afgenomen. Ik moet zeggen de service en support die men geeft is werkelijk top ook voor de budget servers. Zeker nu ze een paar maanden geleden zijn verhuist naar een nieuw datacenter dit is echt merkbaar, een nog sneller netwerk (betere infrastructuur?) Ik heb nu mijn 2e server besteld en deze is binnen 1 werkdag volledig werkend opgeleverd. Om het kort te houden een zeer aan te bevelen partner. Ik heb mijn site url en e-mail er niet bijgezet i.v.m mijn hosting activiteiten maar wilde niet nalaten mijn ervaringen kenbaar te maken. Jaap
donderdag 9 juni 2011
Meppelink
Was deze beoordeling nuttig? Nuttig 0 Niet nuttig 0
Prijs/kwaliteitverhouding
Kwaliteit
Klantenservice
Goede club om je site bij onder te brengen, al vele jaren klant en dik tevreden. Goede helpdesk met kennis van zaken, snelle reaktie bij problemen. Kwaliteit en prijs verhouding is goed. Gewoon doen.
woensdag 8 juni 2011
Kuijer
Was deze beoordeling nuttig? Nuttig 0 Niet nuttig 0
Prijs/kwaliteitverhouding
Kwaliteit
Klantenservice
Uitstekende service en support en goed bereikbaar dit alles tegen een uitstekende prijs. Gewoon een aanrader en een tevreden klant.
dinsdag 7 juni 2011
Cloosterman
Was deze beoordeling nuttig? Nuttig 0 Niet nuttig 0
Prijs/kwaliteitverhouding
Kwaliteit
Klantenservice
Wij zijn al meer dan 10 jaar een tevreden klant van dutchwebhosting, een goede betrouwbare partij om je website onder te brengen. Dat mijn website's bereikbaar zijn is voor ons zeer belangrijk daar wij ons geld verdienen met de websites, wij kunnen met stellige zekerheid bevestigen dat dit perfekt in orde is bij hun. Support werkt prima. Kortom een echte aanrader.
maandag 6 juni 2011
Jonkers
Was deze beoordeling nuttig? Nuttig 0 Niet nuttig 0
Prijs/kwaliteitverhouding
Kwaliteit
Klantenservice
Super partij om je website onder te brengen, werkelijk een zeer goedepartij om je website onder te brengen. Sinds vele jaren ben ik hier klant en ik kan melden dat de service sterk verbeterd is ten opzichte van jaren geleden. Goede bereikbaarheid en uitstekende support voeren duidelijk de boventoon. Wij hebben meerdere zakelijke websites die goed bereikbaar moeten zijn en dat is zeer zeker het geval bij Dutchwebhosting. Een echte aanrader!
donderdag 27 januari 2011
Pals
Was deze beoordeling nuttig? Nuttig 0 Niet nuttig 0
Prijs/kwaliteitverhouding
Kwaliteit
Klantenservice
Mijn ervaringen met dutchwebhosting zijn uitstekend te noemen, uitstekende support afdeling die je gewoon willen en kunnen helpen bij problemen. Mijn site is daar ondergebracht sinds circa 8 jaar en de service en pakketten worden allen maar beter. Mijn advies is dan ook dat je uitstekend bij dutchwebhosting terecht kunt voor je zakelijke website.
donderdag 27 januari 2011
de Graauw
Was deze beoordeling nuttig? Nuttig 0 Niet nuttig 0
Prijs/kwaliteitverhouding
Kwaliteit
Klantenservice
Ronduit TOP deze meedenkende hostprovider al meer 9 jaar een super tevreden klant speciaal voor (armlastige) verenigingen en stichtingen een svs pakket met veel ruimte en mogelijkheden voor een wel heel scherpe prijs in vergelijking met anderen krijg je hier echt waar voor je geld, gewoon doen.
woensdag 18 augustus 2010
Hermsen
Was deze beoordeling nuttig? Nuttig 0 Niet nuttig 0
Prijs/kwaliteitverhouding
Kwaliteit
Klantenservice
Al sinds 2002 klant van dutchwebhosting naar volle tevredenheid de website is er altijd en heb dan ook geen klachten. Het is voor mij van zakelijk belang en belangerijk dat de site altijd werkt met de piano's die ik koop en verkoop via mijn online winkel. Ik kan deze partij van harte aanbevelen. Dick
woensdag 18 augustus 2010
Benard
Was deze beoordeling nuttig? Nuttig 0 Niet nuttig 0
Prijs/kwaliteitverhouding
Kwaliteit
Klantenservice
Wij zijn met onze online shop reeds meer dan 10 jaar een tevreden klant van dutchwebhosting. Juist de hoge mate van betrouwbaarheid en de kennis van zaken is voor ons een bevestiging dat onze online shop in goede handen is. Juist daarom kan ik deze partij aanraden aan een ieder die een betrouwbare partij zoekt voor zijn (zakelijke) website.
vrijdag 11 juni 2010
de Winter
Was deze beoordeling nuttig? Nuttig 0 Niet nuttig 0
Prijs/kwaliteitverhouding
Kwaliteit
Klantenservice
Sinds 1999 werk ik met dutchwebhosting. In al die tijd is onze site slechts eenmaal even down geweest. Ook andere relaties die ik naar dutchwebhosting heb doorgezonden zijn tevreden. De helpdesk werkt met 'probleem tickets' dit werkt goed en tot nog toe zijn alle problemen of vragen snel opgelost. Zeer positief dus.
woensdag 9 juni 2010
Schreuder
Was deze beoordeling nuttig? Nuttig 0 Niet nuttig 0
Prijs/kwaliteitverhouding
Kwaliteit
Klantenservice
Wij kennen dutchwebhosting als een betrouwbare partner voor vele jaren die beschikt over goede kennis van zaken, wij nemen een 10-tal servers van hun af die ook bij hun in beheer zijn. Weinig tot geen problemen ervaren in de afgelopen 5-6 jaar voor zover deze er zijn geweest zijn die snel opgepakt en opgelost. Betrouwbaarheid, uptime is zeer goed en uitstekende support staan bij deze partner hoog in het vaandel en naar wij zelf kunnen merken lijkt de kwaliteit alleen maar beter te worden. Zeer zeker een aanrader als je een goede partner zoekt.
maandag 29 maart 2010
Hofmans
Was deze beoordeling nuttig? Nuttig 0 Niet nuttig 0
Prijs/kwaliteitverhouding
Kwaliteit
Klantenservice
Sinds 2 jaar een tevreden klant en kan niet anders zeggen dan dat ik dik tevreden ben, een goede support afdeling met kennis van zaken. Voor mijn jonge bedrijfje een goede partij en zeer belangerijk in je opbouwfase de website is altijd online, nog geen downtime meegemaakt. Prettige administratie interface met was even wennen maar functioneerd goed, zo is het aanmaken van je e-mailadressen simpel en eenvoudig, met goed werkende spam en virusfiltering. Flinke hoeveelheid schijfruimte tegen een goede prijs. Ik kan hun dan ook van harte aanbevelen.
vrijdag 26 maart 2010
Soetewey
Was deze beoordeling nuttig? Nuttig 0 Niet nuttig 0
Prijs/kwaliteitverhouding
Kwaliteit
Klantenservice
Our experience with DutchwebHosting Solutions Netherlands where the past 5-years more then exelent (contact true the headoffice Internet Service Europe Ltd) There expertise about high-availability loadbalanced clusters without a single point of failure is very good as we can speak from our site, they setup and managed (by Wiethe Agentur) the whole online shopping system for the Europe online shops, never we have experienced downtime in the online shopsystem! The loadbalanced cluster was a setup with Netapp filers and web & MySQL, Mail servers, the network was SuperB. I am placing this story because I was responsible as Head off IT for this loadbalanced cluster for many years and want to let you know that my experience was very good with DutchwebHosting Solutions and can recommend this Company.
donderdag 25 maart 2010
Koch
Was deze beoordeling nuttig? Nuttig 0 Niet nuttig 0
Prijs/kwaliteitverhouding
Kwaliteit
Klantenservice
Sinds 2000 al klant bij hun en wij zijn zeer tevreden. Dienstverlening is betrouwbaar en ze zijn goed bereikbaar. Het is voor ons zeer belangerijk om met een betrouwbare partij zaken te doen, ook uit het oogpunt dat het hier gaat om een zakelijke website die uiteindelijk bereikbaar dient te zijn in verband met orders en communicatie met de (toekomstige) klanten. Wij kunnen Dutchwebhosting dan ook zonder meer aanbevelen.
woensdag 9 december 2009
Hees
Was deze beoordeling nuttig? Nuttig 0 Niet nuttig 0
Prijs/kwaliteitverhouding
Kwaliteit
Klantenservice
Sinds 10 jaar een meer dan tevreden klant van dutchwebhosting, goede helpdesk met kennis van zaken. Soms kort van stof maar wel eerlijk in hun antwoorden. Website is altijd bereikbaar en geen noemenswaardige downtime meegemaakt in deze 10 jaar. Gewoon een goede partij om je website aan toe te vertrouwen.
woensdag 9 december 2009
van Dijk
Was deze beoordeling nuttig? Nuttig 0 Niet nuttig 0
Prijs/kwaliteitverhouding
Kwaliteit
Klantenservice
Sinds 3 jaar klant bij dutchwebhosting en zeer tevreden. Ze hebben goede support en bij vragen staat men altijd klaar om de helpende hand te bieden. Mijn ervaringen zijn zondermeer prima.
woensdag 2 december 2009
Snoek
Was deze beoordeling nuttig? Nuttig 0 Niet nuttig 0
Prijs/kwaliteitverhouding
Kwaliteit
Klantenservice
Ik heb de zelfde ervaring als L. Weber verderop. Altijd zeer tevreden geweest met DWH todat ik de site over wou zetten naar een eigen colocated webserver elders. Ten eerste kreeg ik hierop geen enkele keer een reactie op mails verstuurd naar DWH en via het ticketsystem werd enkel gezegd dat zij daar niet over gaan. Als je je domeinnaam vervolgens laat overzetten (door de nieuwe provider) wordt je account bij DWH automatisch op suspended gezet waardoor je site uit de lucht is en je niet meer bij je database (om een dump te maken bijvoorbeeld) e.a. zaken kan. Een nette overgang van server van server zit er dus niet in. De reactie van DWH is dat dat gewoon niet mag. Dat kan dan wel zo zijn maar ik ben hierdoor veel databasegegevens kwijt geraakt en de site is een tijd uit de lucht geweest wat voor mijn bezoekers zeer onvriendelijk is. Het klinkt mij als een verkapte tactiek om klanten vast te houden, dus hou hier rekening mee als je bij DWH een account wil nemen!
dinsdag 22 september 2009
Was deze beoordeling nuttig? Nuttig 0 Niet nuttig 0
Prijs/kwaliteitverhouding
Kwaliteit
Klantenservice
Zeer goede provider die ook behulpzaam is, een meer dan goede helpdesk die weten waar ze mee bezig zijn. Ook de bereikbaarheid is prima te noemen, geen downtime meegemaakt. Sinds vele jaren zijn wij een zakelijke klant en ik moet zeggen tot grote tevredenheid. Kwaliteit en prijs zijn in goede harmonie, kortom een echte aanrader
vrijdag 11 september 2009
de Rood
Was deze beoordeling nuttig? Nuttig 0 Niet nuttig 0
Prijs/kwaliteitverhouding
Kwaliteit
Klantenservice
Goede ervaringen met deze provider, uitstekende bereikbaarheid website (al meer dan 5 jaar!)de helpdesk is zeer hulpvaardig indien hulp is gewenst. Kortom een echte aanrader en zeker niet te duur in verhouding tot de service en faciliteiten, zeker ook zakelijk.
maandag 6 juli 2009
Was deze beoordeling nuttig? Nuttig 0 Niet nuttig 0
Prijs/kwaliteitverhouding
Kwaliteit
Klantenservice
Zeer goede ervaringen, goed product, goede service en een prettige helpdesk.
vrijdag 24 april 2009
Was deze beoordeling nuttig? Nuttig 0 Niet nuttig 0
Prijs/kwaliteitverhouding
Kwaliteit
Klantenservice
Na jaren een tevreden klant te zijn geweest gaan onze wegen nu toch scheiden. Mijn instappakket moest verplicht verhuizen en nu werkt het php contactformulier niet meer: had nooit mogen werken! Ook staat klantvriendelijkheid niet meer hoog in het vaandel. Ik betaal nu € 20,- hosting en € 7,95 domeinnaam (excl BTW). Voor dat bedrag zijn er hostingproviders die veel meer mogelijkheden bieden, aangepast aan de eisen van deze tijd.
zaterdag 17 januari 2009
L. Weber
Was deze beoordeling nuttig? Nuttig 0 Niet nuttig 0
Prijs/kwaliteitverhouding
Kwaliteit
Klantenservice
Ik ben al sinds 1999 (21 November zag ik net bij de whois van www.omega-addict.com) klant bij DutchwebHosting Solutions en naar volle tevredenheid. Bereikbaarheid is uitstekend, de prijs/kwaliteit verhouding is perfect en de afhandeling van vragen zijn snel en adequaat. Met de invoering van hun nieuwe pakketten in 2007 (eind 2006?) is de set-up van een nieuwe website nog eenvoudiger geworden en is er minder zelfkennis vereist voor het beheren en monitoren van websites. Ik heb zelf vast kunnen stellen dat DutchwebHosting Solutions is uitgegroeid naar een professionele club waarmee je met een gerust hart zaken kunt doen. Het enige punt(je) van kritiek is de klantvriendelijkheid in de communicatie. Ik vermoed dat er voornamelijk techneuten werken waarbij klantvriendelijkheid vaak niet op nr.1 prio staat, maar dit is dan ook het enige scherpe randje in deze beoordeling. Aanrader! Gr, Robert-Jan
zondag 11 maart 2007
Robert-Jan Broer
Was deze beoordeling nuttig? Nuttig 0 Niet nuttig 0
Prijs/kwaliteitverhouding
Kwaliteit
Klantenservice
Ondertussen al aardig wat jaartjes klant bij Dutchwebhosting. Tot dusver altijd naar tevredenheid. Een mooi voorbeeld; onlangs zijn de pakketten vergroot op hun website. Dus ik een mailtje gestuurd of ik ook in aamerking kwam voor die nieuwe pakketten. Geen probleem, moest alleen een migratieformulier invullen. Zo gezegd, zo gedaan. Na 1 dag stond ik al op de nieuwe servers! Was iets sneller dan ik verwacht had; want ik had mijn website nog niet overgezet. :) Support / service is ook goed te doen en bereikbaar. Weinig tot geen storingen meegemaakt in de loop der jaren. Dutchwebhosting is wat mij betreft een prima keus qua webhoster.
woensdag 31 januari 2007
Michel
Was deze beoordeling nuttig? Nuttig 0 Niet nuttig 0
Prijs/kwaliteitverhouding
Kwaliteit
Klantenservice
Mijn ervaringen zijn meer dan positief! Ten eerste de prijs, zeer concurerend, goedkoop dus. Ten tweede is de service, zeer over tevreden, altijd snelle reacties via het support centrum. Ook bij het aanvragen van nieuwe hostingserver is deze binnen 24 uur online. Aanvragen van een domeinnaam ook binnen afzienbare tijd. Bijna nooit geen storingen gehad met email of website en ben toch al zo'n 5 jaar vaste klant. De klanten van mij zijn ook zeer tevreden over de diensten; Enkele domeinnamen/klanten zijn: Watelier.nl / Watelier.eu Delade.nl ValseLoch.nl Desicom.nl / Desicom.eu Lintvelde.nl Beltrum-online.nl / Beltrum.eu Kortom een provider om aan te raden! Met vriendelijke groet, Edwin Stortelder Desicom
vrijdag 8 december 2006
Edwin Stortelder
Was deze beoordeling nuttig? Nuttig 0 Niet nuttig 0
Prijs/kwaliteitverhouding
Kwaliteit
Klantenservice
Wij hebben hele goede ervaringen met deze hoster, de service en de snelheid waarmee vragen worden beantwoord en zaken worden geregeld. Door de kennis van zaken en benadering van de medewerkers is het heel prettig zakendoen en verdienen deze een wel verdiende pluim.
woensdag 22 november 2006
Henk
Was deze beoordeling nuttig? Nuttig 0 Niet nuttig 0
Prijs/kwaliteitverhouding
Kwaliteit
Klantenservice
Goede prijs, zeer goede service heb al vele providers meegemaakt echter prijs en kwaliteit bracht ons bij deze provider. Staat altijd klaar om te helpen, uitstekende support afdeling. Kortom een echte aanrader. Keep up to good work. Marten
woensdag 22 november 2006
Marten
Was deze beoordeling nuttig? Nuttig 0 Niet nuttig 0
Prijs/kwaliteitverhouding
Kwaliteit
Klantenservice
Wat een verademing bij deze hoster te zijn ondergebracht met onze site, dat was voorheen wel anders na veel downtime en ellende. Een grote pluim voor de mensen achter de schermen, altijd staat men gereed om je te helpen en dat voor deze prijzen, grote pluim is wel verdient ga zo door.
donderdag 2 november 2006
Henk
Was deze beoordeling nuttig? Nuttig 0 Niet nuttig 0
Prijs/kwaliteitverhouding
Kwaliteit
Klantenservice
Sinds 2003 klant bij deze provider en zondermeer grote klasse, uitstekende service, prima prijzen en een goede uptime. Uitstekende helpdesk en kennis van zaken. Zeker aan te bevelen
donderdag 2 november 2006
Bjorn
Was deze beoordeling nuttig? Nuttig 0 Niet nuttig 0
Prijs/kwaliteitverhouding
Kwaliteit
Klantenservice
Nou nou nou,.erg slecht en dan een google url erbij zetten die alleen hits (+/- 40) laat zien van twee jaar en ouder. Zoek maar eens op google naar "dutchwebhosting goed", tien keer zoveel hits.
maandag 4 september 2006
Dave Mommers
Was deze beoordeling nuttig? Nuttig 0 Niet nuttig 0
Prijs/kwaliteitverhouding
Kwaliteit
Klantenservice
Al lid sinds 2004, vanaf het begin super geholpen bij het opzetten van mijn eigen Dedicated Server. Vooral John is een kei, weet precies waar hij mee bezig is en nooit te lui om te helpen! Chapeau!
zondag 12 februari 2006
D Mommers
Was deze beoordeling nuttig? Nuttig 0 Niet nuttig 0
Prijs/kwaliteitverhouding
Kwaliteit
Klantenservice
Subject: complimenten voor alle medewerkers! Geachte mederwerkers Dutchwebhosting, Via deze weg wil ik u wederom bedanken voor de goede dienstverlening! Vrijdag, aan het begin van de avond, is de blog rita.blog.nl live gegaan. Hij wordt geschreven door een Nederlander in Houston, Joop van Delft, die zijn persoonlijke belevenissen beschrijft. De blog, krijgt de standaardlay-out, die Blog Online voor zijn themablogs hanteert. Na lancering plaatst nu.nl het door ons verzonden persbericht vrijwel meteen op de voorpagina. De blog trekt vanaf het begin grote aantallen bezoekers en veel mensen plaatsen een reactie. Iedereen leeft mee met het persoonlijke verhaal vanuit Houston. Later plaatst Elsevier het bericht op zijn pagina buitenland en de blog wordt op erg veel andere sites/blogs genoemd. Verschillende weerkundige sites uit Nederland en Belgie maken er melding van. Zelfs de NCRV plaatst een reactie, dat ze graag met Joop in contact willen komen. Binnen een half uur is Joop life in de uitzending op Radio 1. Tot zaterdagavond zijn de bezoekersaantallen extreem hoog, daarna wordt het iets rustiger, maar nog steeds komen er honderden bezoekers per uur. Tot op dit moment (48 uur)heeft de blog ca. 30.000 bezoekers getrokken en er zijn meer dan 250 reacties geplaatst. Alles draait op servers van utchwebhosting. Afgelopen zaterdagavond tijdens de pieken trad er een probleem op met de database. Na een mail aan het Urgent emailadres was er binnen notime response van jullie kant en dat op zaterdagavond! Absoluut helemaal top! Jullie zijn voor ons de enige echte goede hostingpartij! Met vriendelijke groet, Ayalon Blog www.blog.nl
woensdag 5 oktober 2005
Ayalon Blog
Was deze beoordeling nuttig? Nuttig 0 Niet nuttig 0
Prijs/kwaliteitverhouding
Kwaliteit
Klantenservice
n.a.v onderstaande posting kan ik u melden dat de op en aanmerkingen van de heer R. Hoornweg niet geheel terecht zijn en wij kunnen met hem meedenken met betrekking tot het feit dat hij het niet leuk vondt dat zijn website uit de lucht ging. Echter hebben onze technici hier een meer dan overduidelijke reden toegehad om een dergelijke ingreep te doen! De website van betreffende was namelijk gehacked vanwege zijn gebruikte PHP (scripting) die zo lek was als een mandje waardoor men via zijn account is binnengekomen en de nodige problematie heeft veroorzaakt. Reden tenover om de klant te berichten dat zijn account offline is geplaatst vanwege deze calamiteit, waarbij ook andere klanten in gevaar kunnen komen. Mijn inziens een terecht besluit zeker gezien het feit de klant zelf verantwoordelijk is voor dergelijk scripting gebruik. R. Hoornweg / siorai at wanadoo.nl van http://www.siorai.nl ervaring met DutchwebHosting Solutions Ik was eerst tevreden. Tot mijn website uit de lucht ging. Dan is het antwoord dat het aan mijn 'lekke scripting' ligt, na een aantal minder vriendelijke reacties van DWH ben ik overgestapt. Ik hoop dat anderen betere ervaringen hebben. Ik wil hen geen kwaad hart toedragen, maar ik ben teleurgesteld.
maandag 12 september 2005
H. van der Horst
Was deze beoordeling nuttig? Nuttig 0 Niet nuttig 0
Prijs/kwaliteitverhouding
Kwaliteit
Klantenservice
Ik was eerst tevreden. Tot mijn website uit de lucht ging. Dan is het antwoord dat het aan mijn 'lekke scripting' ligt, na een aantal minder vriendelijke reacties van DWH ben ik overgestapt. Ik hoop dat anderen betere ervaringen hebben. Ik wil hen geen kwaad hart toedragen, maar ik ben teleurgesteld.
zaterdag 30 juli 2005
R. Hoornweg
Was deze beoordeling nuttig? Nuttig 0 Niet nuttig 0
Prijs/kwaliteitverhouding
Kwaliteit
Klantenservice
Al eigenlijk vanaf het begin klant bij Dutchwebhosting en ik kan alleen maar schrijven dat zij met hun service naar eenzame hoogte zijn gestegen. Ik ben met hun meegegroeid vanaf een eenvoudige website tot private server en kan alleen maar roemen over hun service. Waar vindt je een hostingsbedrijf dat zelfs 's-nachts aan het werk is om je te helpen met scripts??? Zelfs alle geduld met je hebben terwijl je zelf de fout ingaat? Misschien zijn zij nu inmiddels niet meer de allergoedkoopste maar met de support die ze nu geven kan dat in mijn ogen niet meer. Ik kan alleen maar schrijven : Zoek je een bedrijf dat service en kwaliteit samen brengt dan zit je bij Dutchwebhosting goed. De prijs behoort in dit sigment zeker tot de allergoedkoopste. Aanrader dus !!!!!
zondag 24 april 2005
A.v.d.Berg
Was deze beoordeling nuttig? Nuttig 0 Niet nuttig 0
Prijs/kwaliteitverhouding
Kwaliteit
Klantenservice
Over het algemeen gewoon goed en zeer betrouwbaarbare verbindingen. Jammer alleen van de klantonvriendelijke support afdeling. Ook al heb ik redelijk wat verstand van computers en software, de helpdesk verwacht toch gewoon te communiceren met Linuxspecialisten. Gelukkig is John er ook nog die de boel meestal wel gladstrijkt. Ik denk dat je bij deze provider uitstekend uit de voeten kunt zolang je niet al te gekke dingen wilt doen met je website.
woensdag 13 april 2005
Marc Kraak
Was deze beoordeling nuttig? Nuttig 0 Niet nuttig 0

Richtlijnen

Wij zien graag dat een Review:

  • 100% eerlijk is.
  • plus- en minpunten bevat.
  • details bevat.

Een Review wordt afgekeurd wanneer deze:

  • grove/kwetsende taal bevat.
  • links bevat.
  • onjuist is.
  • persoonsgegevens of andere gevoelige informatie bevat.
Richtlijnen reviews op webhosters.

Deel jouw ervaring

Heb jij ervaring met Dutchwebhosting? Deel die dan op deze pagina.

Prijs/Kwaliteitverhouding
Kwaliteit
Klantenservice

Direct naar:

Domeinnaam

.nl domein

€ 5,95 /jaar
  • Website redirect: Ja
  • DNS Beheer: Nee
  • DNSSEC: Nee
  • Telefoon: Ja
  • Verhuisdienst: Nee
  • Whois Privacy: Nee