De prijs die je betaalt staat niet in verhouding met wat je ervoor terug krijgt mbt serverruimte, dataverkeer, service etc.
1) Ze draaien oude versies van bijvoorbeeld PHP waardoor WordPress niet meer te updaten valt, en vervolgens gaan ze je spammen dat ze je account zullen blokkeren omdat je je WordPress niet update..
2) 2 keer verzocht om de PHP versie te upgraden naar de laatste versie. Beide keren het antwoord gehad dat ze een test-server zouden inrichten om te testen met de nieuwe PHP versie en dat ze daarna pas de PHP versie op de live website zullen aanpassen. Helaas tot 2 keer toe niets meer van gehoord..
3) Een goede hosting partij geeft de klant de vrijheid e.e.a. zelf in te stellen en vangt daarbij de zaken die mis kunnen gaan netjes af. In plaats van alles dicht te timmeren en je vervolgens met een stugge helpdesk te maken krijgt.
EuroSRS is voor mij een dikke afrader.
dinsdag 7 juli 2020
S
Prijs/kwaliteitverhouding
Kwaliteit
Klantenservice
12 jaar lang per post een factuur gekregen. Dit jaar kreeg ik een brief van het incassobureau.
Bleek dat ze digitale facturen zijn gaan versturen, ipv per post. Op de vraag waarom ik daarover geen brief heb gehad: Antwoord: We hebben een Email gestuurd, om je gegevens(incl. het Emailadres) te controleren.
Zeer klantonvriendelijk, om mij geen brief te sturen van de wisseling. En zeer klantonvriendelijk om gelijk een incassobureau op iemand af te sturen en mij op extra kosten te jagen. Zeker wanneer je net bent over gegaan van facturering per post naar digitaal.
Ik heb mijn contract gelijk opgezegd. Wat een klantonvriendelijk bedrijf!
donderdag 9 april 2015
Prijs/kwaliteitverhouding
Kwaliteit
Klantenservice
Account werd geblokkeerd omdat de laatste wordpress versie niet is geïnstalleerd.
Zeer vreemd, wordpress wordt per talloze malen geupdate. Dat zou betekenen dat het account telkens wordt geblokkeerd? Onbegrijpelijk.
Daarnaast weinig overzichtelijke gebruikersinterface en service omgeving.
Absolute afrader!
maandag 10 september 2012
Prijs/kwaliteitverhouding
Kwaliteit
Klantenservice
Er bleek een foutje in de site te zitten. De jongens van eruosrs hebben dat uit eigen beweging netjes opgelost. Ze staan je ook altijd vriendelijk te woord (per mail maar ook telefonisch!), vandaar een positieve beoordeling!
woensdag 27 februari 2008
Jeroen
1
Richtlijnen
Wij zien graag dat een Review:
100% eerlijk is.
plus- en minpunten bevat.
details bevat.
Een Review wordt afgekeurd wanneer deze:
grove/kwetsende taal bevat.
links bevat.
onjuist is.
persoonsgegevens of andere gevoelige informatie bevat.
Wij maken gebruik van cookies voor het beheer van webstatistieken. Zo kunnen we onze diensten verbeteren en aanpassen aan de wensen van onze bezoekers. Ja, ik accepteer cookiesPrivacybeleid
Privacy & Cookies Policy
Privacy Overview
This website uses cookies to improve your experience while you navigate through the website. Out of these, the cookies that are categorized as necessary are stored on your browser as they are essential for the working of basic functionalities of the website. We also use third-party cookies that help us analyze and understand how you use this website. These cookies will be stored in your browser only with your consent. You also have the option to opt-out of these cookies. But opting out of some of these cookies may affect your browsing experience.
Necessary cookies are absolutely essential for the website to function properly. This category only includes cookies that ensures basic functionalities and security features of the website. These cookies do not store any personal information.
Any cookies that may not be particularly necessary for the website to function and is used specifically to collect user personal data via analytics, ads, other embedded contents are termed as non-necessary cookies. It is mandatory to procure user consent prior to running these cookies on your website.