euroSRS

1,3 / 5 4 ervaringen Bekijk Deel jouw ervaring

Bedrijfsgegevens

  • Nederland Werknemers
  • KvK-nummer: CGE 09100796

Review score

1,3 / 5 4 ervaringen

Totaal (4)

  • Algemeen
  • Prijs/kwaliteitverhouding
  • Kwaliteit hosting
  • Klantenservice

Laatste 12 maanden (0)

  • Algemeen
  • Prijs/kwaliteitverhouding
  • Kwaliteit hosting
  • Klantenservice

Ervaringen 4 op 1 pagina's

Duur, ouderwets, stug en onwerkbaar
Prijs/kwaliteitverhouding
Kwaliteit
Klantenservice
De prijs die je betaalt staat niet in verhouding met wat je ervoor terug krijgt mbt serverruimte, dataverkeer, service etc. 1) Ze draaien oude versies van bijvoorbeeld PHP waardoor WordPress niet meer te updaten valt, en vervolgens gaan ze je spammen dat ze je account zullen blokkeren omdat je je WordPress niet update.. 2) 2 keer verzocht om de PHP versie te upgraden naar de laatste versie. Beide keren het antwoord gehad dat ze een test-server zouden inrichten om te testen met de nieuwe PHP versie en dat ze daarna pas de PHP versie op de live website zullen aanpassen. Helaas tot 2 keer toe niets meer van gehoord.. 3) Een goede hosting partij geeft de klant de vrijheid e.e.a. zelf in te stellen en vangt daarbij de zaken die mis kunnen gaan netjes af. In plaats van alles dicht te timmeren en je vervolgens met een stugge helpdesk te maken krijgt. EuroSRS is voor mij een dikke afrader.
dinsdag 7 juli 2020
S
Was deze beoordeling nuttig? Nuttig 0 Niet nuttig 0
Prijs/kwaliteitverhouding
Kwaliteit
Klantenservice
12 jaar lang per post een factuur gekregen. Dit jaar kreeg ik een brief van het incassobureau. Bleek dat ze digitale facturen zijn gaan versturen, ipv per post. Op de vraag waarom ik daarover geen brief heb gehad: Antwoord: We hebben een Email gestuurd, om je gegevens(incl. het Emailadres) te controleren. Zeer klantonvriendelijk, om mij geen brief te sturen van de wisseling. En zeer klantonvriendelijk om gelijk een incassobureau op iemand af te sturen en mij op extra kosten te jagen. Zeker wanneer je net bent over gegaan van facturering per post naar digitaal. Ik heb mijn contract gelijk opgezegd. Wat een klantonvriendelijk bedrijf!
donderdag 9 april 2015
Was deze beoordeling nuttig? Nuttig 0 Niet nuttig 0
Prijs/kwaliteitverhouding
Kwaliteit
Klantenservice
Account werd geblokkeerd omdat de laatste wordpress versie niet is geïnstalleerd. Zeer vreemd, wordpress wordt per talloze malen geupdate. Dat zou betekenen dat het account telkens wordt geblokkeerd? Onbegrijpelijk. Daarnaast weinig overzichtelijke gebruikersinterface en service omgeving. Absolute afrader!
maandag 10 september 2012
Was deze beoordeling nuttig? Nuttig 0 Niet nuttig 0
Prijs/kwaliteitverhouding
Kwaliteit
Klantenservice
Er bleek een foutje in de site te zitten. De jongens van eruosrs hebben dat uit eigen beweging netjes opgelost. Ze staan je ook altijd vriendelijk te woord (per mail maar ook telefonisch!), vandaar een positieve beoordeling!
woensdag 27 februari 2008
Jeroen
Was deze beoordeling nuttig? Nuttig 0 Niet nuttig 0

Richtlijnen

Wij zien graag dat een Review:

  • 100% eerlijk is.
  • plus- en minpunten bevat.
  • details bevat.

Een Review wordt afgekeurd wanneer deze:

  • grove/kwetsende taal bevat.
  • links bevat.
  • onjuist is.
  • persoonsgegevens of andere gevoelige informatie bevat.
Richtlijnen reviews op webhosters.

Deel jouw ervaring

Heb jij ervaring met euroSRS? Deel die dan op deze pagina.

Prijs/Kwaliteitverhouding
Kwaliteit
Klantenservice

Door op Reactie Plaatsen te klikken ga je akkoord met de richtlijnen en het privacybeleid van Webhosters.nl