Mijnserver

1,6 / 5 90 ervaringen Bekijk Deel jouw ervaring

Bedrijfsgegevens

  • 5 Werknemers
  • KvK-nummer: 51368331
Openingstijden
  • ma-zo: 09:00 - 17:30

Review score

1,6 / 5 90 ervaringen

Totaal (90)

  • Algemeen
  • Prijs/kwaliteitverhouding
  • Kwaliteit hosting
  • Klantenservice

Laatste 12 maanden (1)

  • Algemeen
  • Prijs/kwaliteitverhouding
  • Kwaliteit hosting
  • Klantenservice
Lees alle ervaringen

Over MijnServer

De reviews en recensies over hosting bedrijf MijnServer zijn over de afgelopen 2 jaar niet al te best. Van voor die tijd hebben we nog wel flink wat positieve recensies ontvangen, sinds 2020 is dat toch wel veranderd. Heb jij ervaring met deze webhoster? Dan zijn we benieuwd naar jouw review waarom dit een goede of een slechte hosting partij is. MijnServer biedt verschillende opties aan zoals onder meer:

  • Linux hosting
  • Windows hosting
  • Domeinnamen
  • VPS hosting
  • Oplossingen voor 365

De website lijkt wel al enige tijd niet geüpdatete van dit bedrijf zelf, we weten dan ook niet zo goed of we dit aan kunnen bevelen, lees zelf even de reacties en als je nog twijfelt kun je altijd kijken naar ons overzicht met beste webhosters of gebruik maken van de hosting vergelijker van webhosters.nl

Ervaringen 90 op 2 pagina's

Prijs/kwaliteitverhouding
Kwaliteit
Klantenservice
Fantastische service. Snel, kundig en altijd bereikbaar. Heel fijn!
vrijdag 13 november 2015
Was deze beoordeling nuttig? Nuttig 0 Niet nuttig 0
Prijs/kwaliteitverhouding
Kwaliteit
Klantenservice
Steeds wisselende tools om je site te beheren. Je wordt hierover niet geinformeerd. Betalingen via iDeal worden niet correct afgehandeld, waardoor je wel moet betalen, maar vervolgens er weer achteraan moet om je bestelde product ook daadwerkelijk te krijgen.
maandag 9 november 2015
Was deze beoordeling nuttig? Nuttig 1 Niet nuttig 0
Prijs/kwaliteitverhouding
Kwaliteit
Klantenservice
Erg blij met Exacthost!
zaterdag 16 mei 2015
Was deze beoordeling nuttig? Nuttig 0 Niet nuttig 0
Prijs/kwaliteitverhouding
Kwaliteit
Klantenservice
Top advies, top service... Nemen alle zorgen uit handen! Bedankt heren!
vrijdag 8 mei 2015
Was deze beoordeling nuttig? Nuttig 0 Niet nuttig 0
Prijs/kwaliteitverhouding
Kwaliteit
Klantenservice
Mijn probleem is naar volle tevredenheid opgelost waar ik erg blij mee ben. En dat binnen een dag!! Prima service..
donderdag 30 april 2015
Was deze beoordeling nuttig? Nuttig 0 Niet nuttig 0
Prijs/kwaliteitverhouding
Kwaliteit
Klantenservice
Zeer tevreden over support. Zijn zeer snel in het geven van antwoorden.
woensdag 22 april 2015
Was deze beoordeling nuttig? Nuttig 0 Niet nuttig 0
Prijs/kwaliteitverhouding
Kwaliteit
Klantenservice
In het begin deden ze hun best, maar later helemaal niet meer. Had 2 website's bij hun lopen en veel werk gehad om alles weg te verhuizen.
woensdag 15 april 2015
Visser
Was deze beoordeling nuttig? Nuttig 1 Niet nuttig 0
Prijs/kwaliteitverhouding
Kwaliteit
Klantenservice
Betrouwbare producten voor mooie prijzen en een fantastische helpdesk die weet waar ze het over hebben. Ook in de avonduren en in de weekenden bereikbaar (ik ben zelfs op een zondag nog geholpen) via WhatsApp. Ideaal!
vrijdag 3 april 2015
Was deze beoordeling nuttig? Nuttig 0 Niet nuttig 0
Prijs/kwaliteitverhouding
Kwaliteit
Klantenservice
Je krijgt ze bijna nooit direct te pakken. Het is altijd mailen, nog een keer mailen, tickets of voicemail. En dan hopen dat ze reageren. Geen goede keuze als je op zoek bent naar betrouwbare hosting.
vrijdag 20 maart 2015
van Beek
Was deze beoordeling nuttig? Nuttig 1 Niet nuttig 0
Prijs/kwaliteitverhouding
Kwaliteit
Klantenservice
Na twee jaar klant te zijn geweest, eindelijk de tijd genomen om te verhuizen naar een andere provider. Er wordt erg veel werk gemaakt om je tot klant te maken, maar ben je eenmaal binnen, dan is de dienstverlening waardeloos. Veel downtijd, op een gegeven moment 5 dagen! Zonder dat hierover adequaat werd geïnformeerd. Men garandeert een bepaald percentage uptime en anders geld terug, maar dan moet je er wel om vragen. Helpdesk slecht bereikbaar en soms gewoonweg brutaal. Een 'goedkope' hostingprovider die zijn zaken niet goed voor elkaar heeft. Bezint eer ge begint! Er zijn voldoende alternatieven! Succes.
dinsdag 17 februari 2015
Was deze beoordeling nuttig? Nuttig 1 Niet nuttig 0
Prijs/kwaliteitverhouding
Kwaliteit
Klantenservice
Keer op keer blijft de service van ExactHost mij verbazen! Snel, correct en proactief! Schitterend!
maandag 10 november 2014
Was deze beoordeling nuttig? Nuttig 1 Niet nuttig 0
Prijs/kwaliteitverhouding
Kwaliteit
Klantenservice
De servicedesk is zeer professioneel. Ik heb meerdere malen een beroep gedaan op exacthost support en ben altijd goed en snel geholpen.
dinsdag 17 juni 2014
Was deze beoordeling nuttig? Nuttig 0 Niet nuttig 0
Prijs/kwaliteitverhouding
Kwaliteit
Klantenservice
Snelle en goede service. Correcte en snelle beantwoording van vragenverzoeken mbt wijzigingen. Ik ben al jaren zeer tevreden over deze ISP.
woensdag 26 maart 2014
Was deze beoordeling nuttig? Nuttig 0 Niet nuttig 0
Prijs/kwaliteitverhouding
Kwaliteit
Klantenservice
Nooit problemen gehad, maar de laatste week 4 dagen geen mail en website mogelijkheid. Na één dag in de lucht, vandaag weer storing en niets beschikbaar. Zelfs geen reactie op diverse mails. Spijtig.
zaterdag 1 februari 2014
Stouten
Was deze beoordeling nuttig? Nuttig 1 Niet nuttig 0
Prijs/kwaliteitverhouding
Kwaliteit
Klantenservice
De hosting verliep altijd uitstekend. De laatste dagen hebben ze het echter door een enorme storing (bijna alle servers nu al 5 dagen down) en de ZEER gebrekkige communicatie daar omheen volledig verbruikt. Wellicht is dit deels pech maar eens in de paar uur een status update geven lijkt mij niet meer dan normaal bij zo een grote storing. Er kwam nauwelijks 1x per dag een melding op hun site te staan terwijl 8000 websites down waren. Ze hebben het echt laten liggen de laatste dagen... zie bericht van hun eigen website op 29/01/2014: Servers moeilijk bereikbaar Geachte klant, Allereerst onze excuses voor het feit dat wij u niet allemaal individueel hebben kunnen e-mailen of bellen. Wij proberen u zo goed als mogelijk is via deze site en via social media op de hoogte te houden. Het oplossen van de technische problemen heeft echter onze absolute prioriteit. Wij hopen dat u daar begrip voor hebt. Met ruim 8000 websites is het ondoenlijk om u allen persoonlijk te benaderen. Onze telefoonlijnen waren de afgelopen dagen bovendien overbelast. Inmiddels is meer duidelijkheid ontstaan over de aard en oorzaak van de grootschalige storing. Wij kunnen u nu een gedetailleerder beeld geven; zowel van de achtergrond, onze inzet en het tijdspad. Hoewel het een vrij gecompliceerd technisch verhaal is, hebben wij geprobeerd het onderstaande in begrijpelijk Nederlands uiteen te zetten. DDoS Vrijdag j.l. hebben wij een kortstondige en beperkte DDoS aanval te verduren gekregen. Deze aanval hebben wij snel en succesvol kunnen afslaan. Dat is tegenwoordig routinewerk. Daar hebben wij gespecialiseerde soft- en hardware voor. Korte tijd later waren alle servers dan ook weer bereikbaar van buiten. Massale harddisk crash Korte tijd daarna crashten echter in een tijdsbestek van 3 minuten ruim 10 harddisks, waaronder een aantal discs uit de Centrale Cloud Cluster. Een verband met de DDoS aanval is technisch gesproken extreem onwaarschijnlijk zo niet onmogelijk. Waarschijnlijk gaat het om een toevalligheid. Met als gevolg dat een flink aantal servers en een belangrijk deel van de Cloud-omgeving uitviel. Hard disc crashes vinden soms plaats, maar zijn zeldzaam. Wij gebruiken uitsluitend speciale hard dics van EMC, de leidende Amerikaanse fabrikant van hard- en software voor Cloud Hosting. EMC is een leverancier die zeer hoog staat aangeschreven, zowel qua prijs, betrouwbaarheid en prestaties. Ondanks de hoge prijs per disc, belasten wij individuele discs nooit verder dan 70% en worden de discs jaarlijks preventief vervangen. RAID Normaal gesproken is de eventuele crash van een hard disc geen probleem. Wij werken met RAID-configuraties, waarbij de functie van de ene harddisc automatisch wordt overgenomen door een andere disc. Mocht die uitvallen dan is er een derde hard disc, en een vierde en zelfs een vijfde disc. Op het moment dat de primaire disc in een RAID problemen begint te vertonen, schrijft de server automatisch razendsnel de laatste wijzigingen weg naar de slave-disc. In dit geval vielen binnen een zeer korte tijd van 3 minuten een dusdanig groot aantal discs uit dat de servers dat niet meer compleet konden bijschrijven. Met als gevolg dat op een aantal discs de weggeschreven data niet compleet was en gegevensbestanden dus corrupt raakten. De discs konden niet meer op de normale wijze worden uitgelezen. Technici ingevlogen uit de USA en Noorwegen Inmiddels was een team van technici van EMC uit Amerika ingevlogen, die zich voegden bij onze eigen netwerkspecialisten en een speciaal team uit Noorwegen. Het op zo’n grote schaal tegelijk crashen van een dergelijk aantal hard discs was iets dat EMC nog nooit had meegemaakt. Verder onderzoek zal – nadat alles weer in de lucht is – moeten uitwijzen hoe dit veroorzaakt kan zijn. De technici van EMC hebben zaterdag een volle dag nodig gehad om de schade te diagnosticeren. Jammer genoeg konden zij niet achterhalen waarom een zo groot aantal van hun discs tegelijk crashten. Data recovery Hierna is besloten om de gecrashte hard discs onder te brengen bij een gespecialiseerd Data Recovery bedrijf in Duitsland. Er zijn wereldwijd drie - vier bedrijven die op het allerhoogste niveau aan data recovery doen, waaronder dit bedrijf in Duitsland. Data recovery is helaas een tijdrovende kwestie. Het gaat om grote harde schijven die bit voor bit uitgelezen en hersteld moeten worden. Als het, zoals in dit geval, om een flink aantal schijven gaat, is men daar, zelfs met inzet van meerdere teams, enige tijd mee bezig. Alle data is restored Gelukkig bleek gisteren na terugkomst in Nederland dat alle data (dus ook de uwe) voor ruim 98% gerestored is. Dat was het goede nieuws en op dat moment hadden wij goede hoop dat wij gisteren in staat zouden zijn om alle servers weer up en running te krijgen. Het slechte nieuws was echter dat de Amerikaanse technici uiteindelijk tot de conclusie kwamen dat er alsnog een probleem zat in een harde schijf die ook naar Duitsland moest voor recovery. Helaas is dit de hard disc net de centrale metadata van het serverpark. Deze data is nodig om de volledige Cloud weer in zijn geheel in de lucht te brengen. Overigens zijn niet alle servers getroffen. Deze harde schijf is vandaag direct naar Duitsland gegaan voor data recovery en wij verwachten deze hard disc vannacht terug te krijgen in het data center. Wanneer is uw site weer in de lucht? Daar willen wij – op dit moment – nog geen beloftes over doen. Het gaat om een zeer gecompliceerd probleem dat tijd kost om op te lossen. Als het mee zit is uw site weer snel in de lucht. We zijn eerder al eens te optimistisch geweest, dus willen wij er liever geen concrete belofte over doen. Wij sparen kosten nog moeite, zoals u zult begrijpen, en alle aandacht en inzet aan het herstellen van de normale service. Natuurlijk wilt u weten wat de oorzaak van dit probleem is en – vooral – wanneer het opgelost is. Wij hopen dat de informatie hierboven u meer duidelijkheid geeft over de technische achtergrond. Samenvatting • Wij zijn getroffen door gelijktijdige uitval van hardware, op een manier die zelfs voor de fabrikant een raadsel was en nog steeds is. Niet al onze servers zijn getroffen, maar een belangrijk deel wel. • Daardoor heeft het langer dan gewenst geduurd voordat er een duidelijk beeld was van het probleem. • Wij werken in het datacenter met drie teams (Exacthost, Amerikaans- en Noors team) aan het oplossen van dit probleem. • Een vierde team is op onze uitwijklocatie ingezet om uitwijkfaciliteit op te zetten voor uw e-mail. U kunt een e-mail sturen aan support@exacthost.nl. Uw e-mail zal dan binnen enkele uren weer operationeel zijn. • Inmiddels is ruim 95% van alle discs en data recovered. • Vannacht verwachten wij de laatste disc met de meta-data retour in het data center. ExactHost Nederland BV
woensdag 29 januari 2014
Was deze beoordeling nuttig? Nuttig 0 Niet nuttig 0
Prijs/kwaliteitverhouding
Kwaliteit
Klantenservice
Tot voor kort weinig tot geen problemen, maar voor een bedrijf dat pretendeert 24/7 klaar te staan voor haar klanten is het ronduit belachelijk dat ik na 4 dagen proberen, via telefoon (6x)en mail (ook 6x) nog steeds geen enkele reactie terug heb ontvangen.
dinsdag 28 januari 2014
Koerselman
Was deze beoordeling nuttig? Nuttig 0 Niet nuttig 1
Prijs/kwaliteitverhouding
Kwaliteit
Klantenservice
Met ExactHost heb ik echt alleen maar postieve ervaringen! Meer dan een jaar heb ik diverse servers en online werkplekken via Exacthost geregeld. Steevast wanneer ik een vraag stel via de formulieren op hun website, wordt snel(soms zelfs binnen enkele minuten!) gereageerd. Niet alleen via e-mail, maar ook telefonisch tot laat op de avond. Vragen worden altijd direct beantwoord en -eventuele- problemen opgelost, ook al zijn deze doorgaans niet te wijten aan Exacthost. Uitstekende service dus, van zeer behulpzame en bekwame mensen.
vrijdag 22 november 2013
van den ham
Was deze beoordeling nuttig? Nuttig 0 Niet nuttig 0
Prijs/kwaliteitverhouding
Kwaliteit
Klantenservice
Wij zijn al vele jaren klant. De prijzen zijn zeker OK. Maar wat vooral uitspringt is de uitzonderlijk goede support. Als ik een mail stuur met een probleem is dat meestal enkele minuten later opgelost. Probeer elders maar eens zo'n service te vinden... En voor de duidelijkheid: zonder duur supportcontract, gewoon inbegrepen bij het hostingpakket.
maandag 26 augustus 2013
Was deze beoordeling nuttig? Nuttig 0 Niet nuttig 0
Prijs/kwaliteitverhouding
Kwaliteit
Klantenservice
Prima ISP hoor. Je krijgt waar je voor betaalt, en mocht je toch nog een probleempje hebben is er altijd nog de klantenservice en de chat. Die chat vind ik zelf het handigst, want daardoor stel je sneller de vragen.
dinsdag 13 augustus 2013
Was deze beoordeling nuttig? Nuttig 0 Niet nuttig 0
Prijs/kwaliteitverhouding
Kwaliteit
Klantenservice
Helemaal geen goed ervaring met Excacthost. Door de goede waardering hier heb ik een domeinnaam en hostigpakket besteld. Betalen mocht ik wel (is gebeurd met internetbankieren), maar vervolgens niets. Geen toegangscodes, geen mails, niets. De gevraagde domeinnaam is nog steeds vrij. Ik bel diverse malen per dag om opheldering en krijg dan een vakantiemedewerkster, die steeds beloofd wat te doen, maar zij kan ook niets doen om me te helpen. Buiten deze medewerkster schijnt er niemand aanwezig te zijn, door vakantie begrijp ik. Echt heel slecht deze "behandeling". Omdat het wel allemaal betaald is kan en wil ik nog niet overstappen op een andere provider, maar dit is echt niets zo. Mijn e-mail adres hebben ze ook geblokkeerd ondertussen zodat ik hen niet eens een mail kan sturen. het moet niet gekker worden. Iemand nog suggesties hoe ik dit aan kan pakken?
woensdag 17 juli 2013
Brom
Was deze beoordeling nuttig? Nuttig 0 Niet nuttig 0
Prijs/kwaliteitverhouding
Kwaliteit
Klantenservice
wij ervaren exacthost als betrouwbaar, snel en professioneel. onze website overnemen van een andere provider was geen probleem en is vlekkeloos verlopen. daarna het uitbreiden naar een vps ook probleemloos. vragen worden correct en begrijpelijk uitgelegd. Kortom niets dan lof
vrijdag 23 november 2012
Mulder
Was deze beoordeling nuttig? Nuttig 0 Niet nuttig 0
Prijs/kwaliteitverhouding
Kwaliteit
Klantenservice
Ik zit al een tijdje bij ExactHost,zonder problemen. Helaas had 1 of andere russische hacker mijn website gehackt,had geen toegang etc meer. Na de support gebeld te hebben werd ik enorm fijn te woord gestaan,en de medewerker heeft mij goed geholpen! heeft netjes een backup terug geplaats,virussen verwijderd etc. Helaas werkte het erna nog niet helemaal 100% maar ook dit heeft hij netjes opgelost zodat alles weer prima werkt (ik kon in mijn software het pad niet veranderen,en heeft hij een aangepast account gemaakt) Ben je dus opzoek naar een provider met goede support,en behulpzaam,dan kan ik exacthost zeker aanraden. Misschien niet de aller goedkoopste,maar men laat je niet in de problemen als je die hebt,wat ik belangrijker vind als bv 5 euro goedkoper. Ook hoef je geen duur nummer te bellen,en de live chat werkt ook prima. Mvg Martijn van den heuvel
maandag 17 september 2012
van den Heuvel
Was deze beoordeling nuttig? Nuttig 0 Niet nuttig 0
Prijs/kwaliteitverhouding
Kwaliteit
Klantenservice
Heb al een aantal jaren 6 webstie via exacthost lopen. dinger wedding dinger design dinger pictures dinger entertainment dinger promotions en dinger rentals. Door de complexheid van meerdere sites hebben ze deze goed verzorgt en in banen geleid en kunnen wij het overzichtelijk zelf onderhouden. Communicatie en bereidbaarheid vinden wij goed
woensdag 11 januari 2012
Dinger
Was deze beoordeling nuttig? Nuttig 0 Niet nuttig 0
Prijs/kwaliteitverhouding
Kwaliteit
Klantenservice
Sinds kort verhuisd van een andere provider (DreamHost) omdat die geen windows hosting had. Tot dit moment zeer tevreden over met name de snelheid en support van ExactHost. Mijn onbekendheid met het nieuwe panel en Joomla op windows leverde wat problemen op. Deze problemen en mijn vragen werden via de mail en support tickets zeer snel en vakkundig verholpen zodat ik zeer snel de volledige website op mijn nieuwe host aan de praat kreeg.
woensdag 22 juni 2011
Was deze beoordeling nuttig? Nuttig 0 Niet nuttig 0
Prijs/kwaliteitverhouding
Kwaliteit
Klantenservice
Uptime is zeer goed, sites laden ook snel. Doorgaans is de support uitstekend - mijn resellerpakket is zo bijvoorbeeld op maat aangepast en op verzoek van mij er zijn diverse extra instellingen gemaakt die niet standaard bij mijn webhostingpakket inbegrepen zaten. Meestal heb je binnen een dag antwoord op je mail. Ook wel fijn: zowel ASP.NET als PHP wordt ondersteund.
vrijdag 17 juni 2011
Cocco
Was deze beoordeling nuttig? Nuttig 0 Niet nuttig 0
Prijs/kwaliteitverhouding
Kwaliteit
Klantenservice
Als beginnende internetondernemer loop je vaak tegen veel nieuwe en voor jezelf nog onbekende problemen aan. Het is fijn als je dan bij iemand terecht kan wanneer je een probleem tegenkomt die je zelf niet kan oplossen. Exacthost is "zo'n iemand". Met een goede service en een goede webhosting is exacthost zeker een aanrader voor een ieder die zich wilt voortbewegen op het internet. Jacob Knol http://www.logistiekestage.nl
maandag 17 januari 2011
knol
Was deze beoordeling nuttig? Nuttig 0 Niet nuttig 0
Prijs/kwaliteitverhouding
Kwaliteit
Klantenservice
Betrouwbare partner met goede snelle ondersteuning. Prima uptime en snelheid.
donderdag 13 januari 2011
Was deze beoordeling nuttig? Nuttig 0 Niet nuttig 0
Prijs/kwaliteitverhouding
Kwaliteit
Klantenservice
De blunders stapelen zich maar op. Bij de verhuizing ging het al volledig mis. De site was voor velen onbereikbaar (terwijl we net een mailing aan 200 relaties hadden verstuurd). Deze bezoekers kwamen op de site van ExactHost terecht en niet op mijn website. Tot overmaat van 'ramp' kwam ook net de Googlebot langs om de index te updaten. En ook die nam de tekst van de site van ExactHost over en dus niet die van mijn site. Click trough rate kelderde, bezoekers aantallen verdwenen volledig en we raakten onze uitstekende Google ranking kwijt!!! (pagina 1 # 3-7). Immers, vanwege de lage CTR is onze site kennelijk niet (meer) relevant voor de zoekterm. Helaas is de ellende met ExactHost nog niet opgelost. De site is met grote regelmaat offline ('toevallig' net als ik even kijk). Ook komen ze afspraken niet na. Mijn IT partner zou performance rapportages moeten krijgen, maar die worden niet verstrekt. Op zich begrijpelijk bij dergelijke wanprestatie. En de toegezegde creditnota laat lang op zich wachten. Kortom: ik raad iedereen ExactHost ten zeerste af!! En ik ben op zoek naar alternatieve hosting...
dinsdag 2 november 2010
Was deze beoordeling nuttig? Nuttig 0 Niet nuttig 1
Prijs/kwaliteitverhouding
Kwaliteit
Klantenservice
Deze jongens zijn echte Windows professionals! Wij hadden doorgaans problemen met onze applicatie bij andere hosters. Sinds de verhuizing naar Exacthost draait alles vlekkeloos en zonder downtime... Ben erg tevreden!
maandag 26 oktober 2009
Was deze beoordeling nuttig? Nuttig 0 Niet nuttig 0
Prijs/kwaliteitverhouding
Kwaliteit
Klantenservice
Een hele professionele aanpak hebben ze bij ExactHost. De pakketten die ze aanbieden zijn zeer snel opgezet en uitgebreid. Hun support is ook erg goed. Via e-mail heb je dezelfde dag zeker antwoord, maar veel al binnen een uurtje..
maandag 21 september 2009
Was deze beoordeling nuttig? Nuttig 0 Niet nuttig 0
Prijs/kwaliteitverhouding
Kwaliteit
Klantenservice
slechte reactie na een jaar bij hun geweest gewoon meer als 3 dagen wachten op reactie slechte service na een jaar in het begin deden ze alles voor me maar later dus helemaal niet had 3 website's bij hun lopen nu geen 1 meer!!! nu naar www.mijnhostingpartner.nl gegaan zeer goed kwa service snelle reactie zeer attent die jongens daar
maandag 7 september 2009
Spek
Was deze beoordeling nuttig? Nuttig 1 Niet nuttig 0
Prijs/kwaliteitverhouding
Kwaliteit
Klantenservice
Mijn eerste ervaringen gehad met exacthost. Niks anders dan lof. Snelle reacties op je mail. Er word snel actie ondernomen en ze hebben veel verstand van zaken als het gaat om asp.net en IIS.
woensdag 26 november 2008
DC
Was deze beoordeling nuttig? Nuttig 0 Niet nuttig 0
Prijs/kwaliteitverhouding
Kwaliteit
Klantenservice
Met ExactHost heb ik echt alleen maar postieve ervaringen! Al enkele jaren heb ik diverse domeinnamen en hosting pakketten via exacthost geregeld, zowel voor mezelf als voor clienten. Steevast wanneer ik een vraag stel via de formulieren op hun website, wordt daarop binnen enkele uren (soms zelfs binnen enkele minuten!) gereageerd. Niet alleen via e-mail, maar zelfs telefonisch. Vragen worden altijd direct beantwoord en -eventuele- problemen opgelost. Uitstekende service dus, van zeer behulpzame en geduldige mensen.
woensdag 30 juli 2008
Van Kesteren
Was deze beoordeling nuttig? Nuttig 0 Niet nuttig 0
Prijs/kwaliteitverhouding
Kwaliteit
Klantenservice
... ze doen zeker hun best als je ze te pakken krijgt.. Maar dat is het probleem, bijna nooit kun je ze direct te pakken krijgen. Het is altijd mailen, tickets of voicemail en afwachten tot ze terug bellen. Voor een site waar je echt op wilt vetrouwen en wat mee wilt geen goede keuze.
maandag 16 juni 2008
Gabriel
Was deze beoordeling nuttig? Nuttig 1 Niet nuttig 0
Prijs/kwaliteitverhouding
Kwaliteit
Klantenservice
- Overzichtelijke producten. - Nieuwste technologien. - Goede prijs. - Snelle response. - Goede service (belt voor info over nota die ik over het hoofd had gezien, schappelijk bij startende onderneming). Wat wil je nog meer?
donderdag 20 december 2007
Griffioen ICT
Was deze beoordeling nuttig? Nuttig 0 Niet nuttig 0
Prijs/kwaliteitverhouding
Kwaliteit
Klantenservice
Elke hostingprovider snapt dat het de support is die hem onderscheidt van anderen. Elke hostingprovider belooft dan ook de wereld als het om support gaat. In de praktijk valt dat dan vaak vies tegen. Exacthost is de eerste in 14 jaar professionele ervaring die ik mee maak, die alle beloftes dubbel en dwars waarmaakt.
maandag 19 maart 2007
Tjerk Heringa
Was deze beoordeling nuttig? Nuttig 0 Niet nuttig 0
Prijs/kwaliteitverhouding
Kwaliteit
Klantenservice
Meer dan uitstekende service. Dezelfde dag nog online en een zeer klantvriendelijke helpdesk. Aanrader!
dinsdag 19 september 2006
Dutch Delivery Services
Was deze beoordeling nuttig? Nuttig 0 Niet nuttig 0
Prijs/kwaliteitverhouding
Kwaliteit
Klantenservice
Vrijdag 's middags boel aangevraagd, contract op de fax, 's avonds al in de lucht! Op het eerste gezicht een goede, snelle afhandeling van je vragen. Zeer uitgebreide mogelijkheden tegen een goede prijs. Aanrader!
zaterdag 3 juni 2006
Siest Verdegem
Was deze beoordeling nuttig? Nuttig 0 Niet nuttig 0
Prijs/kwaliteitverhouding
Kwaliteit
Klantenservice
Een zeer goeie ervaring met deze hoster. Ben al ruim 2 jaar bij hun en heb tot nu toe 1 keer downtime gehad doordat ze bezig waren met een update. Dit was dan ook snachts. Kwa prijzen zijn ze niet de goedkoopste maar dan heb je ook iets in huis waar je trots op kunt zijn. De service is perfect. Supersnelle verbinding en altijd up2date. Een aanrader dus voor de mensen die een betrouwbare hoster zoeken!
vrijdag 19 mei 2006
Webmaster FNV
Was deze beoordeling nuttig? Nuttig 0 Niet nuttig 0
Prijs/kwaliteitverhouding
Kwaliteit
Klantenservice
Goede service en zeer veel mogelijkheden in de Plesk omgeving. Snelle reactie van de helpdesk op al mijn vragen (heb iets van 5 accounts). Snelle servers en netwerk (laatste jaar geen downtime gemerkt). En dan de prijs: die is echt super voor dit product. Kortom, een dikke 10 voor het team!
vrijdag 7 april 2006
Onno Annema
Was deze beoordeling nuttig? Nuttig 0 Niet nuttig 1

Richtlijnen

Wij zien graag dat een Review:

  • 100% eerlijk is.
  • plus- en minpunten bevat.
  • details bevat.

Een Review wordt afgekeurd wanneer deze:

  • grove/kwetsende taal bevat.
  • links bevat.
  • onjuist is.
  • persoonsgegevens of andere gevoelige informatie bevat.
Richtlijnen reviews op webhosters.

Deel jouw ervaring

Heb jij ervaring met Mijnserver? Deel die dan op deze pagina.

Prijs/Kwaliteitverhouding
Kwaliteit
Klantenservice

Direct naar:

Webhosting

Personal

€ 3,95 /maand
  • Opslag: 5 GB
  • Dataverkeer: 25 GB
  • SSD: Nee
  • Telefoon: Ja
  • Verhuisdienst: Nee
  • SSL: Ja

 

VPS Hosting

Personal Cloud Server

€ 24,95 /maand
  • Opslag: 30 GB
  • Dataverkeer: 320 GB
  • SSD: Nee
  • Telefoon: Ja
  • Verhuisdienst: Nee
  • SSL: Nee