Nitroserve

4,4 / 5 82 ervaringen Bekijk Deel jouw ervaring

Bedrijfsgegevens

  • KvK-nummer: 24367690
Website screenshot Nitroserve

Overall score

4,4 / 5 82 ervaringen

Totaal (82)

  • Algemeen
  • Prijs/kwaliteitverhouding
  • Kwaliteit hosting
  • Klantenservice

Laatste 12 maanden (1)

  • Algemeen
  • Prijs/kwaliteitverhouding
  • Kwaliteit hosting
  • Klantenservice

Ervaringen 82 op 9 pagina's

Prijs/kwaliteitverhouding
Kwaliteit
Klantenservice
Zover ik weet de goedkoopste ASP.Net hoster van Nederland. Ook nog met gratis MSSQL databases, dat heb ik nergens anders gezien voor deze prijs. Nooit last gehad van downtime. Super goede klantenservice, altijd snel en vriendelijk antwoord.
donderdag 3 januari 2013
Was deze beoordeling nuttig? Nuttig 0 Niet nuttig 0
Prijs/kwaliteitverhouding
Kwaliteit
Klantenservice
Ik ben het met iedereen eens dat klantenservice altijd netjes geregeld is. Heel persoonlijk en direct. Soms kun je zelf via de email op de telefoon iets voor elkaar krijgen. De administratie komt later wel. Verder worden diensten altijd netjes geleverd, tenzij er iets uit onmacht gebeurd. Maar dat overkomt natuurlijk de beste.
dinsdag 13 november 2012
Mastenbroek
Was deze beoordeling nuttig? Nuttig 0 Niet nuttig 0
Prijs/kwaliteitverhouding
Kwaliteit
Klantenservice
Ik kan niet anders zeggen dat de support van deze hoster super is! Weliswaar geen telefonische support, maar direct 1-op-1-contact via de live chat en snel antwoord op vragen via de mail!
donderdag 25 oktober 2012
Was deze beoordeling nuttig? Nuttig 0 Niet nuttig 0
Prijs/kwaliteitverhouding
Kwaliteit
Klantenservice
Laat ik het direkt eerlijk zeggen. Qua prijs/prestatie hoor je mij niet mopperen. Ze niet duur maar ze laten ook steken vallen. Alles is nog niet op orde, maar, en dat moet gezegd, ze gaan ervoor! Helaas heb ik veel downtime gehad afgelopen maanden, maar dat probleem lijkt getackled. Service vind ik heel goed, ze doen hun uiterste best en reageren snel op e-mail. Conclusie: het komt wel goed met de jongens.
zondag 16 september 2012
Was deze beoordeling nuttig? Nuttig 0 Niet nuttig 0
Prijs/kwaliteitverhouding
Kwaliteit
Klantenservice
Na een melding over de gebruikte schijfruimte heeft Nitroserve er alles aan gedaan mij te helpen om dit samen met hun op te lossen. Prima!
donderdag 16 augustus 2012
Was deze beoordeling nuttig? Nuttig 0 Niet nuttig 0
Prijs/kwaliteitverhouding
Kwaliteit
Klantenservice
Ik ben nu een jaar of 3 klant bij Nitroserve, heb er zo'n 20 domeinen lopen en heb nog geen klachten!Je kunt ze benaderen per mail en niet zoals de meeste hosters alleen met een ticket systeem. Dit was voor mij het beste argument om alles te verhuizen.Er wordt vaak in het weekend of de avond nog binnen een half uur gereageerd op vragen die ik stel.De facturatie klopt eigenlijk altijd, de service is uitmuntend.. Ze denken mee, helpen waar mogelijk, vrij weinig storingen en het personeel is kundig.Voor mij 10 punten.Met vriendelijke groet,Marcel Stuivenberg
maandag 13 augustus 2012
Stuivenberg
Was deze beoordeling nuttig? Nuttig 0 Niet nuttig 0
Prijs/kwaliteitverhouding
Kwaliteit
Klantenservice
Ik heb net vandaag ( 31 mei ) mijn website geopend bij Nitroserve en ben al nu heel tevreden. Ik heb zelf niet zo veel verstand van wat er allemaal nog meespeelt maar daar was de livechat van Nitroserve waarmee ik met een hele vriendelijke meneer Ivar praatte erg behulpzaam. Hij heeft mij uitgelegd hoe ik het beste kan beginnen en wat ik het beste kan doen.Na 1 dag al erg blij met Nitroserve :)
donderdag 31 mei 2012
Debrliev
Was deze beoordeling nuttig? Nuttig 0 Niet nuttig 0
Prijs/kwaliteitverhouding
Kwaliteit
Klantenservice
Tot op dit moment zeer tevreden over Nitroserve. Als ik nadenk heb ik de meeste problemen in het weekend, en zelfs dan binnen een uur antwoord op mijn vragen. De grote bedrijven zoals Ziggo, UPC enz. kunnen niet de service behalen die Nitroserver wel biedt.Ik raad zonder meer Nitroserver aan mijn vrienden, kennissen en zakelijke contacten.
maandag 21 mei 2012
Vissser
Was deze beoordeling nuttig? Nuttig 0 Niet nuttig 0
Prijs/kwaliteitverhouding
Kwaliteit
Klantenservice
Deze hostingapartij heeft de klant nog steeds vooraan staan. een mail wordt altijd binnen het uur behandeld. Meestal zelfs met een oplossing. Bereidwillig om mee te denken met de klant. De prijs kwaliteit verhouding is uitermate goed. Voor deze prijs kun je op niet veel plekken zo'n pakket combinatie krijgen met een uitstekende helpdesk en klantenportaal mogelijkheden. Ik kan het iedereen aanraden.
vrijdag 27 januari 2012
Beke
Was deze beoordeling nuttig? Nuttig 0 Niet nuttig 0
Prijs/kwaliteitverhouding
Kwaliteit
Klantenservice
Ik ben op dit moment geen klant meer bij Nitroserve, maar dit komt vooral door het gebrek aan informatie op hun website. Ik was op zoek naar een eigen virtual private server en wist niet dat nitroserve dit ook kon leveren. Had ik dit geweten, dan was ik waarschijnlijk wel klant gebleven. Ze leveren altijd zeer snelle en correcte service, zelfs tijdens het proces van afscheid.
donderdag 19 januari 2012
Soeteman
Was deze beoordeling nuttig? Nuttig 0 Niet nuttig 0

Richtlijnen

Wij zien graag dat een Review:

  • 100% eerlijk is.
  • plus- en minpunten bevat.
  • details bevat.

Een Review wordt afgekeurd wanneer deze:

  • grove/kwetsende taal bevat.
  • links bevat.
  • onjuist is.
  • persoonsgegevens of andere gevoelige informatie bevat.

Deel jouw ervaring

Heb jij ervaring met Nitroserve? Deel die dan op deze pagina.

Prijs/Kwaliteitverhouding
Kwaliteit
Klantenservice

Door op Reactie Plaatsen te klikken ga je akkoord met het privacybeleid van Webhosters.nl

Direct naar:

Webhosting

Starter

€ 1,99 /maand
  • Opslag: 1 GB
  • Dataverkeer: 1 TB
  • SSD: Nee
  • Telefoon: Onbekend
  • Verhuisdienst: Nee
  • SSL: Ja